مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 394|ئىنكاس: 4

توغرا ئۆگىنىش ئۇسۇلىنى يېتىلدۈرۈش ھەققىدە [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 14626
يازما سانى: 175
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9393
تۆھپە نۇمۇرى: 727
توردا: 200 سائەت
تىزىم: 2010-10-20
ئاخىرقى: 2014-7-30
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-16 04:30:57 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

توغرا  ئۆگىنىش  ئۇسۇلىنى  يېتىلدۈرۈش  ھەققىدە

ئىليار  نۇرمۇھەممەت


بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 E! f0 i8 H+ q4 I( h7 ?/ d8 [

ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش قىزغىنلىقىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش ئۆگىنىش ئۇسۇلى بىلەن زىچ مۇناسىۋەتلىك. ئۆگىنىش ئۇسۇلى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش قىزغىنلىقى بىلەن ئۆگىنىش نەتىجىسىنىڭ قانداق بولۇشىغا بىۋاسىتە تەسىر كۆرسىتىدۇ. ئۇنىڭ ئۆگىنىش ئۈنۈمىگە بولغان تەسىرى ئاساسلىقى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىشكە قانداق پوزىتسىيە تۇتۇۋاتقانلىقىدا، شۇنداقلا تىرىشىپ ئۆگىنىۋاتقان ياكى تىرىشىپ ئۆگەنمەيۋاتقانلىقىدا ئىپادىلىنىدۇ. توغرا، ئىلمىي ئۆگىنىش ئۇسۇلى ئوقۇغۇچىلارغا ئىلھام بولۇپ، دەرستە يۇقىرى نەتىجىگە ئېرىشىشىدە مۇھىم رول ئوينايدۇ. ئۇزاقتىن بۇيان مائارىپ ساھەسىدىكى ھارماس باغۋەنلەر توغرا ئۆگىنىش ئۇسۇلى تېپىپ چىقىش ئۈستىدە ئىزچىل ئىزدەندى ھەم بۇ جەھەتتە نۇرغۇن ئەگرى - توقايلىقلارنى بېسىپ ئۆتتى. ھەربىر دەۋردىكى ئۆگىنىش ئۇسۇلىنىڭ ئوخشىماسلىقىغا قاراپ كىشىلەر ئېرىشكەن نەتىجىمۇ ئوخشاش بولمىدى. مەسىلەن، ئەنئەنىۋى مائارىپىمىزدا قوبۇل قىلىش شەكلىدىكى ئۆگىنىش ئۇسۇلى ئىمتىھانغا تاقابىل تۇرۇشتىكى ئەڭ ياخشى ئۇسۇل دەپ قارالغان ھەم كەڭ تۈردە يولغا قويۇلغان بولسا، ساپا مائارىپى باسقۇچىدا بۇ خىل پاسسىپ قوبۇل قىلىش شەكلىدىكى ئۆگىنىش ئۇسۇلى ئۆزگەرتىلىپ ئوقۇغۇچىلاردا ئىلگىرىكىگە تۈپتىن ئوخشىمايدىغان، ۋاقىتنىڭ سىنىقىغا بەرداشلىق بېرەلەيدىغان ئۆگىنىش ئۇسۇلى يېتىلىشكە باشلىدى.ئوقۇتۇش ئەمەلىيىتىدە ئاساسلىقى مۇستەقىل ئۆگىنىش، ئىزدىنىپ ئۆگىنىش، ھەمكارلىشىپ ئۆگىنىش، تەتقىقاتلىق ئۆگىنىش ئۇسۇللىرى كۆپرەك قوللىنىۋاتقان بولۇپ، مۇستەقىل ئۆگىنىش ئوقۇغۇچىلاردا ئۆگەنگەنسېرى ئۆگەنگۈسى كېلىدىغان ياخشى پىسخىك ھالەتنى يېتىلدۈرۈپ، ئۇلارنىڭ تەپەككۇرىنى ئېچىش، ۋاقىتتىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىش، ئۆزىگە ئىشىنىش تۇيغۇسىنى يېتىلدۈرۈشتە تۈرتكىلىك رول ئوينايدۇ. ئىزدىنىپ ئۆگىنىش ئۇسۇلى ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەسىلىلەرنى بايقاش، ئوتتۇرىغا قويۇپ ئانالىز قىلىش ۋە ئۇنى ھەل قىلىش جەريانىدا بارلىققا كېلىدىغان بىر خىل ئۆگىنىش ئۇسۇلى بولۇپ، ئۇ مول ئىندىۋىدۇئاللىققا ئىگە بولۇپلا قالماي، يەنە ئوقۇغۇچىلارنى ئۆزىگە خاس ئۆگىنىش ئۇسلۇبى يارىتىشقا ئىلھاملاندۇرۇشتىكى مۇھىم تەدبىر ھېسابلىنىدۇ. ھەمكارلىشىپ ئۆگىنىش ئوقۇغۇچىلارنىڭ كىچىك گۇرۇپپىلارنى بىرلىك قىلغان ئۆگىنىش پائالىيىتى بولۇپ، بۇنداق ئۇسۇل ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھەمكارلىشىش ئېڭى ۋە ھەمكارلىشىش ماھارىتىنى يېتىلدۈرۈشىگە، ئۈچ ياكى ئۇنىڭدىنمۇ كۆپ ئوقۇغۇچىنىڭ بىرلىشىپ دەرستىكى قىيىن نۇقتىلارغا ھۇجۇم قىلىشىغا پايدىلىق، مەسىلىنى تېز ھەم توغرا ھەل قىلىدىغان، ئوقۇغۇچىلار دەماللىققا جاۋاب بېرىشتە قىينىلىدىغان بىر قىسىم مەسىلىلەر توغرىسىدا مۇزاكىرە ئېلىپ بېرىپ ئوڭۇشلۇق ھەل قىلىدىغان ئۆگىنىش ئۇسۇلىدۇر. تەتقىقاتلىق ئۆگىنىشتە ئوقۇغۇچىلار ئوقۇتقۇچىنىڭ يېتەكلىشىدە مەخسۇس تېما تەييارلاپ ۋە بۇ جەھەتتە ئەستايىدىل ئىزدىنىپ تەييارلىق قىلىش ئارقىلىق مەسىلىلەرگە جاۋاب تاپىدۇ، بۇ خىل ئۆگىنىش ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەمەلىيەتتىن ئۆتكۈزۈش، ئەمەلىي مەسىلىلەرنى ھەل قىلىش ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈپ، ئۇلارنى مەلۇم دەرىجىدە مەكتەپ ۋە جەمئىيەتكە ئائىت ساۋاتقا ئىگە قىلىش، كىچىكىدىن تارتىپ ئىلىم - پەننى سۆيىدىغان، تەتقىق قىلىشقا، يېڭىلىق يارىتىشقا ئىنتىلىدىغان قىلىپ تەربىيەلەشتە مۇھىم رول ئوينايدۇ. قىسقىسى، ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىلىم دائىرىسى، شەيئىلەرگە بولغان قىزىقىشى، مىجەز - خاراكتېرى قاتارلىقلارغا ئاساسەن مۇتلەق كۆپ قىسىم ئوقۇغۇچىلارغا ماس كېلىدىغان ۋە ئۇلار قوبۇل قىلالايدىغان ئۆگىنىش ئۇسۇلىنى قوللىنىشى، شۇنىڭدەك ئوقۇغۇچىلارنى مۇشۇ خىل ئۇسۇل بىلەن ئۆگىنىش ئېلىپ بېرىشقا يېتەكلىشى كېرەك. شۇ چاغدىلا ياخشى ئۆگىنىش مۇھىتى يارىتىپ دەرسنىڭ ئۆزلىشىش نىسبىتىنى يۇقىرى كۆتۈرگىلى بولىدۇ.


بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& }- y* C5 n% I. j" P% Z
ئاپتور بورتالا شەھەرلىك7 - ئوتتۇرا مەكتەپتىن

شىنجاڭ مائارىپ گېزىتىدىن ئېلىندى
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# K* C, n8 k" t0 C" V

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& ]' R+ `( x5 a6 q/ P7 A2 Z+ F3 H
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   deris تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-5-16 04:31 PM  
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" x" u' |" {) b7 K+ R
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! k4 \3 C% G1 C+ F1 \3 o8 m! e9 c( O& |

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 104553
يازما سانى: 162
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 580
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 26 سائەت
تىزىم: 2014-3-8
ئاخىرقى: 2014-7-29
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-16 09:10:25 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۆگىنىش ئۇسۇلى ھەر خىل بولىدۇ، ئۆگەنگۈچىلەر ئۆز ئەمەلىيىتىگە قاراپ تاللىسا بولغۇدەك.

ئويۇڭ يەتكەن يەرگە قولۇڭمۇ يېتىدۇ، بۇ پەقەت ۋاقىت مەسىلىسى، خالاس...

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 100211
يازما سانى: 762
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2342
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 698 سائەت
تىزىم: 2013-11-28
ئاخىرقى: 2014-8-13
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-16 11:51:28 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
پايدىلىق  ياخشى تېمىكەن

گۈل ئۈزەي دېگەنتىم سانجىلدى تىكەن
تىكەنلىك بولاركەن ئەسلى گۈل دېگەن.
ئارقىمغا يانغانتىم دېدى گۈل كۈلۈپ،
تىكەندىن قورققانغا گۈل قەيەردىكەن!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 92986
يازما سانى: 129
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 430
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 115 سائەت
تىزىم: 2013-3-10
ئاخىرقى: 2014-6-16
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-17 12:19:07 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەقىقەتەن ياخشى تېمىكەن ،نۇرغۇن نەرسىنى بىلىۋالدىم ئۆگىنىش ئۇسۇلى توغرىلىق.....

يىپەك يولى مەڭگۈ

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 15628
يازما سانى: 159
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10727
تۆھپە نۇمۇرى: 1247
توردا: 201 سائەت
تىزىم: 2010-10-29
ئاخىرقى: 2014-5-28
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-22 04:15:27 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 b2 u7 |. C. L! {2 o/ p; Y! `
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 M# ]% v. a# h3 L+ q8 X* Y9 x+ S( wجوڭگۇ-ئامېرىكا مائارىپى نېمىشقا شۇنچە پەرقلىق؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- Z9 f; O. |; g! _بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! O6 u$ r8 a  P9 T7 `0 w! R% x
(ئوغلانى ئۆزلەشتۈرۈپ تەرجىمە قىلدى)بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* k2 y4 V% e/ U
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; @# A! G9 A! W! {

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- w6 I, ?6 k$ B           ئامېرىكا ئوتتۇرا باشلانغۇچ مەكتەپ مائارىپى،بولۇپمۇ دۆلەت قارمىقىدىكى ئوتتۇرا باشلانغۇچ مائارىپى جۇڭگۇنىڭكىگە سېلىشتۇرغانداھېچقانچىلىك ئەمەس : ئوخشاش يىللىقنى سېلىشتۇرغاندا ، جۇڭگۇ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ ئاساسى بىلىمى ۋە مىسال يىشىش ئىقتىدارى ئوتتۇرا ھېساب بىلەن ئامېرىكائوقۇغۇچىللىرىدىن خېلى ياخشى . سىتانفورد ئونۋېرستىتىدىكى دوكتۇر ما لىپىڭ ئىلگىرى مۇنداق سېلىشتۇرما تەتقىقات قىلىپ باققان ئىدى ، بايقىلىشىچە 23 نەپەر ئختىيارى تەكشۈرۈش قەغىزى ئىشلىگەن ئامېرىكا باشلانغۇچ مۇئەللىمىنىڭ پەقەت 9 نەپىرى 14نى2گە بۆلسە قانچە بولىدىغانلىقىنى توغرا ھېسابلىغان ؛ لېكىن جۇڭگۇنىڭ 72 نەپەرمۇئەللىمىنىڭ ھەممسى توغرا ئىشلىگەن . بۇنىڭدىن سىرت ، «ئىككىدىن بىرگە بۆلۈش» تىن ئىبارەت ماتىماتىكا ئۇقۇمىغا ، تەكشۈرۈشكە قاتناشقان ئامېرىكىلىق بىر باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇقۇچىسىمۇ بۇنىڭ نىمە گەپ ئىكەنلىكىنى بىلمەيدىغانلىقىنى بىلدۈرگەن . لېكىن جۇڭگۇلۇق باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىللىرى ھەممىسى توغرا جاۋاب بەرگەن . ئوقۇتقۇچىمۇ شۇنداق تۇرسا ، ئوقۇغۇچى قانداق بولماقچى ؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" g6 p0 q  Z7 x6 ?/ L       شۇنىڭ بىلەن نۇرغۇن جۇڭگۇلۇق ھەرقانچە ئويلاپمۇ تۆۋەندىكى مەسىلىلەرنىڭ تېگىگە يىتەلمىگەن : ئامېرىكىنىڭ ئوتتۇرا –باشلانغۇچ مەكتەپلىرى شۇنچىلىك تۇرۇپ،نىمىشقا ئامېرىكىنىڭ ئونۋېرستىتلىرى شۇنچىلىك نوچى ؟ نىمىشقا ئامېرىكا تېخنىكا ياكى شەخىسنىڭ يېڭىلىق يارتىشىدا جۇڭگۇنى كەينىگە تاشلايدۇ ؟ نىمىشقا ھەريىلى ئاساسەنئامېرىكا نوبىل مۇكاپاتىنى مونوپۇل قىلىۋالىدۇ ؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 W+ n- Q" I6 t       ئەمەليەتتە جاۋابى بىر ئېغىز سۆز : ئامېرىكىلىق«ئاخىرقى نوقتىدا كەينىدە قالماسلىق»قا ئىشىنىدۇ،جۇڭگۇلۇق «باشلىنىش نوقتىسىدائارقىدا قالماسلىق »قا ئىشىنىدۇ . ئامېرىكىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ باشلانغۇچ ئوتتۇرامەكتەپ مائارىپىنى باشقۇرۇپ كەتمەيدۇ ،جۇڭگۇلۇق بولسا جاننى تىكىپ مايسىنى تارتىپ ئۆستۈرىدۇ . نەتىجىدە يەسلى ، باشلانغۇچ ، تولۇقسىزدا ئوقۇغۇچىلار قوبۇل قىلالمايدىغان نەرسىلەرنى ئۈگۈتۈپ بولىدۇ ، ئوقۇغۇچىلار چوڭ بولغاندا بولساھەممىنى ئۇنتۇيدۇ .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: s2 _: F% g% \8 ~2 _  ئامېرىكا ۋە جۇڭگۇنىڭ مائارىپ پەرقى تولۇق ئوتتۇرىدىن باشلانغان بولىدۇ .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. |$ N7 ]. m$ w; s$ q% u/ K    بىرىنجى ، ئوقۇتۇش تۈزۈمىدىكى پەرىق : كۆپىنچەئامېرىكا تولۇق ئوتتۇرا مائارىپى بولسا 9-12-يىللىققىچە ، 4 يىللىق ئۈگۈنۈش ۋاقتى بار . لېكىن جۇڭگۇنىڭ تولۇق ئوتتۇرا مائارىپى ئاران ئىككى يىل ، ئۈچىنجى يىلى ئالى مەكتەپ ئىمتاھانىغا تەييارلىق قىلىپ يېڭى بىلىم ئۈگۈنىدىغان پۇرسىتى  يوقتىيەرلىك بولىدۇ .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; a# k1 @5 t) M8 ~
    ئىككىنجى ، دەرىسلىكتىكى پەرق : ئامېرىكىدىكى تولۇق ئوتتۇرا ئوقۇش نۇمۇرى تۈزۈمى ، شۇڭلاشقا جۇڭگۇنىڭ تولۇق ئوتتۇرامەكتەپلىرىدىن كۆپ بولغان مەجبۇرى ۋە ئىختىيارى تاللاش دەرىسلىرىنى ئاچالايدۇ . ئادەتتىكى ئامېرىكا تولۇق ئوتتۇرا مەكتىپى  يۈز دەرىسنى ئاچالايدۇ ، يەنى  كىچىك ئالى مەكتەپ بىلەن ئوخشاپ كېتىدۇ ، بۇ نوقتىدىن جۇڭگۇنىڭ تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپلىرى سېلىشتۇرغۇسىز دەرىجىدە .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, X- j& p% A; R    ئۈچىنجى : ئوقۇتقۇچىلارنىڭ سەۋىيە پەرقى :ئامېرىكا تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپلىرى ئالىي مەكتەپ دەرسىنى ئاچىدىغانلىقى ئۈچۈن ، ئوقۇتقۇچىلارغابولغان تەلەپ ئىنتايىن يۇقرى . ئامېرىكىنىڭ تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇتقۇچىللىرىدىن كۆپىلىگەن دوكتۇر ئاشتى ،دوكتۇر قاتارلىقلار بار . ئامېرىكىنىڭ ئوقۇتقۇچىلىق كىنىشكىسىنىڭ دەرىس دەرىجىسىمۇ ئوخشىمايدۇ . جۇڭگۇدا بولسا پىداگوكىكىنى پۈتتۈرسە، تۆت يىل تولۇق كۇرىسنى پۈتتۈرسە، ئوقۇتقۇچىلىق كىنىشكىسى ئىمتاھاندىن ئۆتسىلا ئوقۇتقۇچى بولالايدۇ . لېكىن ئامېرىكىدا ئوقۇتقۇچى بولۇش ئۈچۈن ، قانداق ئۇنۋان بولىشىدىن قەتئىينەزەر ، چوقۇم ئىككى يىللىق ئوقۇتقۇچىلىق كىنىشكە دەرسلىكىنى ئوقۇشى كېرەك .بۇ تەربىيلەش ئوقۇشىغىمۇ تېخى  ئىمتاھان بىلەن كىرىپ ، ئىمتاھان بىلەن چىقىدۇ . مەسىلەن بىر تولۇق كۇرۇس ئوقۇغۇچىسى پىداگوكىنى پۈتتۈرۈپ ئىككى يىل تەربىيلىنىدۇ ، دىمەك ،جۇڭگۇئوقۇتقۇچىسىدىن ئىككى يىل كۆپ تەربىيلىنىدۇ . ئوخشاش بىر ۋاقىتتا ، ئامېرىكىنىڭ سىتيۇدىنتلىرى جۇڭگۇلۇق ستيۇدىنلاردىن يامان ، شۇڭلاشقا ، جۇڭگۇنىڭ رەسمى دوكتۇرلۇق ئونۋانىنى ئالغان ئوقۇغۇچىسىنىڭ سەۋىيسى ئەلۋەتتە جۇڭگۇنىڭكىدىن يۇقرى بولىدۇ . جۇڭگۇدا دوكتۇر ئوتتۇرا مەكتەپنى ئوقۇتسىمۇ  تېپىلماسنىڭ خورمىسى ھېسابلىنىدۇ ، شۇڭلاشقا ،ئوقۇتقۇچى سەۋىيسىدىن ئېلىپ ئېيتقاندا جۇڭگۇ ئامېرىكىدىن  بىر دەرىجە ئارقىدا .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 Y. @$ B. Z3 x& x5 C0 K" H; Z    تۆتىنجى ،دەرس تۈرىدىكى پەرق : ئامېرىكىنىڭ تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپلىرى ئالى مەكتەپنىڭ بىرىنجى ،ئىككىنجى يىللىقلىرىغا توغراكىلىدىغان ئوچۇق دەرىسلەرنى ئاچسا بولىدۇ ، جۇڭگۇدا بولسا تولۇق ئوتتۇرىدا ئالىي مەكتەپ سەۋىيسىدىكى دەرىسلىكلەرنى ئاچمايدۇ .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 _# [3 f3 x) Z' U  A9 \   بەشىنجى : ئامېرىكا ئونۋېرىستىتلىرى ،تەتقىقات ئورگانلىرى ، ھۆكۈمەت ئورگانلىرى ، دوختۇرخانا ، سودا ئورگانلىرى ،ھەممىسىنىڭ تولۇق ئوتتۇرا ئوقۇغۇچىللىرىنى قاتناشتۇرۇشقا مەسئۇل بۆلۈملىرى بار . شۇڭلاشقا، ئامېرىكلىق تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى ئالى مەكتەپكە بېرىپ دەرس ئاڭلاپ ،ئالىي مەكتەپنىڭ ئوقۇش نۇمۇرىنى ئالالايدۇ . تەتقىقات ئورۇنلىرىغا بېرىپ ،ئالىملار بىلەن بىللە تەتقىقات قىلالايدۇ ؛ ھەر دەرىجىلىك ھۆكۈمەت ئورگانلىرىغابېرىپ ياردەمچى بولۇپ ، كاتىپ قاتارلىق خىزمەتلەرنى ئۆتىيەلەيدۇ ، ھەتتا بەزى شىتاتلارنىڭ قارمىقىدىكى مائارىپئورۇنلىرىغا كىرىپ ، ھۆكۈمەت ئىگىلىكىدىكى مائارىپنىڭ ئەڭ يۇقرى قارارىنى چىقىرىشقا قاتنىشالايدۇ . لېكىن جۇڭگۇدا قايسى ئۆلكىنىڭ ئۆلكەباشلىقى ياكى شەھەر باشلىقى تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ باللىرىنى كاتىپ قىلىدۇ ؟ قايسى بىر تەتقىقات ئورگانلىرى تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىللىرىنى تەتقىقات تېمىسىغا قاتناشتۇرىدۇ ؟بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* v8 b1 a$ x( U- U% r
     دىمەك ، جۇڭگۇ ئوقۇغۇچىللىرى تولۇق ئوتتۇردىلائامېرىكا مائارىپىنىڭ ئارقىدا قالىدۇ ، ئالىي مەكتەپتە تېخىمۇ تەبئىيلا شۇنداق بولىدۇ .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 a8 j$ D' T- b4 h, B8 t   بۇنىڭدىن ئامېرىكا مائارىپى بىلەن جۇڭگۇ مائارىپىنىڭ پەرقىنى ئاز بولسىمۇ ھىس قىلغانسىز ؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& u+ U/ z) _. i5 {, H8 j  مەنبە : http://blog.sina.com.cn/s/blog_9ec6cf980101re3e.html

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش