مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 1606|ئىنكاس: 19

ماتىماتىكا ئىمتىھانىدىن يۇقىرى نۇمۇر ئېلىڭ(كۈچلۈك تەۋسىيە) [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80125
يازما سانى: 261
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3763
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 141 سائەت
تىزىم: 2012-5-14
ئاخىرقى: 2015-3-20
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-2 11:47:29 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

ماتىماتىكا ئۈگىنىشتىكى ئەڭ ئۈنۈملۈك چارە



1. كۆزنى يۇمۇپ تۇرۇپ تەپەككۇر قىلىش ئۇسۇلى
كۆڭلىڭىزدە ئېنىق بىرنىشان بولسۇن، ماتىماتىكا ھەرگىزمۇ ئۆلۈكتەك  يادلاش ئەمەس شۇڭا بىز نىشاننى كۆڭلىمىزدە چىڭ ساقلىشىمىز لازىم.
2. كەلتۈرۈپ چىقىرىپ ئەستە ساقلاش ئۇسۇلى
ماتىماتىكى چۈشىنىش ئۈچۈن مەنبەسىنى ئەسلىشىمىزگە توغرا كىلىدۇ.
ھەربىر فورمۇلالارنىڭ كىلىپ چىقىش مەنبەسى بولىدۇ،بىز مەنبەسىنى چىڭ تۇتۇپ ، يەكۈنلەش جەريانىنى رەتلەپ ئۈگىنىۋىلىشىمىز لازىم.
3.ئۆزىمىزگە خاس ئۇسۇل بىلەن مىسالنى يىشىشىمىز لازىم.
ماتىماتىكىدىكى مىساللارنىڭ كۆپىنچىسى بىزگە نىسبەتەن قىيىن نۇقتىلار ھىسابلىنىدۇ،ئەگەر بىز ئالاھىدە ئۇسۇل بىلەن ئەمەلىي مىساللاردىكى قانۇنىيەتنى تېپىۋالساقلا مۇئەللىمنى ئىزدەپ سوراش ھاجەتسىز.
4.چوڭ ئىمتاھانلاردا دىققەتنى يىغىپ ئولتۇرۇش ، ئولتۇرۇش ھالىتىمىز رۇس بولۇش،ئورۇندۇقنى سەل ئالدىغا بەدىنىمىزنى سەل ئارقىغا تارتىپ ئولتۇرىشىمىز،خەتنى توغرا چىرايلىق يېزىش ئۈچۈن بىر قولىمىزدا كۆرسىتىپ تۇرۇپ يەنە بىر قولىمىزدا يېزىشىمىز لازىم.
5.ماتىماتىكا ئۈگىنىشكە چوڭقۇر چۆكىشىمىز لازىم.
مەشىق قەغىزىنى توختىماي ئالماشتۇرۇپ تۇرۇش بەئەينى كۆمپىيۇتىرنى توختىماي يېڭىلىغانغا ئوخشايدۇ،بىز پەقەت مەشىق قەغىزىنى توختىماي ئالماشتۇرۇپ تۇرساق سۇئاللارغا نىسبەتەن چوڭقۇر تەپەككۇر ئېلىپ بارالايمىزدە شۇ ئارقىلىق ماتىماتىكىغا بولغان قىزىقىشىمىزنى ئاشۇرالايمىز.ماتىماتىكا ئۆزىڭىزنى قىزىقتۇرالىدىڭىز دىگەن گەپ سىزنى ماتىماتىكىدا ئۇتۇق قازىنالىشىڭىزغا ئىمكانىيەت زور دىگەنلىك بولۇپ ئەگەر سىز ماتىماتىكاچوڭقۇر چۆكمىسىڭىز ماتىماتىكا سىزنىڭ دۈشمىنىڭىزغا ئايلىنىپ قالىدۇ دە نەتىجىگە تەسىر يىتىدۇ.
6.خاتىرە قالدۇرمىسىڭىزمۇ بولىۋېرىدۇ.
ماتىماتىكا بولسا كۆپىنچە يەكۈنلەشتە شەكىلنى ئاساس قىلىدىغان پەن
بىز بىلىملەرنى بىر قېتىمدىلا كاللىمىزدىن ئۆتكۈزۈپ كىيىن كۆپ مەشىق قىلساقلا پۇختىلىنىدىغان بولۇپ ماتىماتىكىنى قايتا ئەسلەش ئارقىلىق ياكى قايتا ئەمىلىيەتتىن ئۆتكۈزۈش ئارقىلىقمۇ پۇختا ئەستە ساقلىغىلى بولىدۇ.
7.دەرس ۋاقتىدا ئاكتىپ پىكىر قىلىش ،ئاساسى ياىشى بولغان تەقدىردىمۇئالدىن ئۈگىنىپ كىلىش لازىم.
دەرس ۋاقتىدا چوقۇر پىكىر قاتناشتۇرىشىمىزلازىم،گەرچە نىمە دىيىشنى بىلمىگەن تەقدىردىمۇ باشقىلارغا ئەگىشىپ جۆيلۈشكە توغرا كەلگەندىمۇ يەنىلا ئەركىن پىكىر قىلىش ، تارتىنماسلىق،كۆپچىلىك ئورتاق پىكىر قىلغاندا تېخىمۇ شۇنداق قىلىپ ماتىماتىكىغا .ئاكتىپ پوزىتسىيە تۇتىشىمىز لازىم.بۇنداق قىلغاندا دەرس ئۈنۈمى مۇقەررەر ھالدا ياخشى بولغان بولىدۇ.
8.مىنىڭچە بولغاندا مىساللارنى چوقۇم مۇئەللىمدىن بۇرۇن ئىشلەپ كىلىشىمىز ھېچبولمىغاندا مۇئەللىم دوسكىغا مىسالنى يازغان ھامان دەرھال كاللىمىزنى ئىشلىتىپ،ئۇ مىسالنىڭ ئىشلىنىش يولى ھەققىدە مۇلاھىزە قىلىشىمىز لازىم.
9.مىسالنى ئىشلىگەندە . ئۇنىڭغا بەلگە قويۇپ ئۈگىنىش زۆرۈر.
بەلگە قويۇلغان مىسالنى تەكرار ئىشلىگەندە ئەستە قېلىش نىسبىتى بەك يۇقىرى بولىدۇ.
10.مىسالنى ئىشلىگەندە تولىمۇ ئىھتىياتچان بولىشىمىز،ئالدىراڭغۇلۇق قىلماسلىقىمىز لازىم.
ئادەمنىڭ تۇنجى سەزگۈسى ناھايىتى مۇھىم ، شۇڭا تۇنجى قېتىم خاتا ئۈگەنگەن ، خاتا مۇلاھىزە قىلغان نەرسىنى ئۆزگەرتىش بۇ بەسى مۈشكۈل بىر ئىش .
شۇڭا تۇنجى قېتىمدا تولىمۇ ئاۋايلىشىمىز،تولىمۇ ئېغىر-بېسىق  بولۇپ قولىمىزغا قەغەزنى ئېلىپلا يېزىشقا چۈشۈپ كىتىشتىن ھەزەر ئەيلىشىمىز لازىم.

ئەسكەرتىش:بۇ ماتىرىيالىنى مەن خەنزۇچىدىن تەرجىمە قىلغان ، شۇڭا مەتبۇئاتلارغا ئەۋەتىشنى لايىق كۆرمىدىم ، ئەمما مەقسىتىم بارلىق مەكتەپ ئوقۇغۇچىللىرنىڭ يۇقارقى ئۇسۇللارنى سىناپ بېقىشىنى شۇ ئارقىلىق << ماتىماتىكىنى ئۈگىنىش تەس >>دىگەن خاتا چۈشەنچىدىن خالاس بولىشىنى تولىمۇ ئۈمۈد قىلىمەن،تارقىتىپ قويۇڭ!!!
تەرجىمە قىلغۇچى:ئالىمجان تۇرسۇن ئاتەش ئوغلى
مەنبەسى:تېلفۇنىمدىكى بىر يۇمتال

misken.cn بۇ ئەزا ئۆچۈرۈلگەن
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-3 01:57:48 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 82720
يازما سانى: 1185
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5131
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 1081 سائەت
تىزىم: 2012-7-10
ئاخىرقى: 2014-8-15
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-3 10:41:46 AM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن تولۇقسىزنىڭ ماتىماتىكا ئىمتاھانلىردا تولۇق نۇمۇر ئالىتىم ، لىكىن ھازىر ئۇنداق ئەمەس

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 21530
يازما سانى: 520
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8464
تۆھپە نۇمۇرى: 450
توردا: 800 سائەت
تىزىم: 2010-12-9
ئاخىرقى: 2015-1-17
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-3 11:35:05 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مۇھىمى قىزىقىش كەمچىل، چوڭلار، ئوقۇتقۇچىلار بالىلارنى ماتېماتىكىغا قىزىقتۇرالىسىلا ئۇيغۇر ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن ماتېماتىكىنى ئانچە قىيىن دەپ كەتكىلى بولمايدۇ. ئەگەر ئۇيغۇردىن ھەممە كىشىگە ماتېماتىكا قىيىن تۇيۇلسا ئاندىن ماتېماتىكىنى قىيىن دېسەك بولىدۇ.

ئىگىلىك 100 سالونىنىڭ قوشۇۋېلىش ئادرېسى: IGILIK100

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 100211
يازما سانى: 782
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2746
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 905 سائەت
تىزىم: 2013-11-28
ئاخىرقى: 2015-2-10
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-3 12:04:58 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ماتېماتىكا   كىچىكىدىن   باشلاپ  تىرىشىپ    ئۆگەنگەن  كىشىگە   قىيىن  پەن  ئەمەس   ،،،شەخسەن  مەن  بەك  ئامراق  مايېماتىكىغا     9 يىىل   مەكتەپيە  ئوقۇپ  خەنزۇتىلىدىن  ئۆز  كۈچىمگە تايىنىپ ئۆتۈپ باققان  يېرىم  يوق  ،،،ئەمما   ماتېماتىكىدىن   بىرە قېتىم ئۆتەلمەي  قالغىنىم  ئېسىمدە  يوق  

گۈل ئۈزەي دېگەنتىم سانجىلدى تىكەن
تىكەنلىك بولاركەن ئەسلى گۈل دېگەن.
ئارقىمغا يانغانتىم دېدى گۈل كۈلۈپ،
تىكەندىن قورققانغا گۈل قەيەردىكەن!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 105749
يازما سانى: 136
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 297
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 62 سائەت
تىزىم: 2014-4-6
ئاخىرقى: 2015-3-13
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-3 02:00:01 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ماتېماتىكا     ھەي    ماتېماتىكا                                      

ھەركىم ئۆزتەقدىرىنىڭ تۆمۈرچىسى.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 99727
يازما سانى: 88
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1324
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 284 سائەت
تىزىم: 2013-11-17
ئاخىرقى: 2015-1-2
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-3 04:31:03 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئالىي مەكتەپ ماتېماتىكىسىدىن 142نۇمۇر ئالغان...ئۈگىنىش ئۇسۇلۇم مۇشۇنىڭغا ئوخشىشىپ قالاتتى.

چالا تىۋىپ ئادەم ئۆلتۈرەر

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 106064
يازما سانى: 4
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 57
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 9 سائەت
تىزىم: 2014-4-15
ئاخىرقى: 2014-5-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-3 05:20:57 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ماتىماتىكىدا ئوغۇللارنىڭ تەبىئىي تالانتى بولامدىكىن دەيمەن ، مۇئەللىم دەرس ۋاقتىىدا ئۇخلايدىغان ئوغۇللارنى دوسكىغا چىقىرسا مىىساللارنى شۇنداق توغرا ئىشلەيتى .  

مىللەت ئۇچۇن سوققان يۈرەك .ئاللاھ خالىسا توختاپ قالمىسا كېرەك.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 104785
يازما سانى: 550
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3612
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 286 سائەت
تىزىم: 2014-3-13
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-3 05:57:25 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئالىي مەكتەپ ئىمتاھانسىدا57 ئالغان ، ئۆزۇممۇ رازى بولغانتىم .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 104785
يازما سانى: 550
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3612
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 286 سائەت
تىزىم: 2014-3-13
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-3 05:57:30 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئالىي مەكتەپ ئىمتاھانسىدا57 ئالغان ، ئۆزۇممۇ رازى بولغانتىم .

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش