مىسرانىم مۇنبىرى

ئىگىسى: mihribanmm

ئوقۇتقۇچى بولغۇم يوق پەقەت [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 41136
يازما سانى: 603
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7346
تۆھپە نۇمۇرى: 91
توردا: 1506 سائەت
تىزىم: 2011-5-18
ئاخىرقى: 2014-5-24
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-29 01:04:55 AM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئوقۇتقۇچى بولغۇم يوق پەقەت
بولدۇممۇ،تارتىمەن چاپا مۇشەققەت
ۋە لېكىن ئۈمىدىم،ئارزۇيۇم شۇكى
ئوقۇغۇچى بولۇپ بىر ئۆمۈر
ئىلىم دېڭىزىدا،ئۈزسەم تائەبەت…

مۇشۇ يەرلىرى ئېسىمدە قاپتۇ

كۈندىن-كۈنگە ،يەنىمۇ چوڭقۇر ھېس قىلماقتىمەن..

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 36920
يازما سانى: 212
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3399
تۆھپە نۇمۇرى: 91
توردا: 135 سائەت
تىزىم: 2011-4-8
ئاخىرقى: 2015-5-14
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-29 08:45:49 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
كۆپچىلىكنىڭ بۇ تىمىنى ياقتۇرۇپ ئوقۇغۇنىغا رەھمەت. بۇ تېمىنى يېزىشتىن مەقسىتىم ھەرگىزمۇ ئۆزۈمنىڭ ۋە ياكى باشقىلارنىڭ ئوقۇتقۇچى بولغۇسى كەلمەي قالغىنىدىن ئەمەس. پەقەت ئوقۇتقۇچىلىق كەسپىنى كەمسىتىدىغان، تۆۋەن كۆرىدىغان، بىكار ئولتۇرۇپ بولالماي ھازىرقى ئوقۇتقۇچىلار ئۇنداق، مۇنداق دەيدىغانلار ئۈچۈن مەكتەپلەردە يۈز بېرىدىغان بىر قىسىم ئىشلارنى يىغىنچاق سۆزلەپ قويدۇم خالاس.....

مېھرىبان

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 105524
يازما سانى: 756
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2128
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 655 سائەت
تىزىم: 2014-3-31
ئاخىرقى: 2015-4-1
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-29 09:10:32 AM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۇنداق ئوقۇتقۇچىلارنى كەمسىتىدىغانلار بەلكىم بۇنداق مۇنبەرلەرگە كىرىپ قويماسلىغى مۈمكىن……ياكى بىرەر يىلدا بىرەر كىتابمۇ ئوقۇماسلىغى مۈمكىن…… بولمىسا ئۇنداق تەكەببۇرلارچە،ھاماقەتلەرچە ئەۋلات تەربىيەلىگۈچىلەرنى كەمسىتىپ يۈرمىگەن بولاتتى!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 87088
يازما سانى: 525
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1379
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 375 سائەت
تىزىم: 2012-11-11
ئاخىرقى: 2015-5-6
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-29 09:18:12 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
دۇنيادا ھەممىدىن يەسلى ئوقۇتقۇچىسى بولماق بەك تەسمىكى دەپ ئويلىدىم ...

شىرئەلى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 28471
يازما سانى: 70
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1814
تۆھپە نۇمۇرى: 291
توردا: 84 سائەت
تىزىم: 2011-1-30
ئاخىرقى: 2014-6-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-30 10:24:41 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھىلىمۇ ھۆكۈمەت ئەڭ ياخشى تەمىناتنى ئوقۇتقۇچىلارغا بىرىۋاتىدۇ. يەنە نېمە قىلىپ بەرسە بولىدۇ. مۇشۇنداق قاقشىغان تېتىقسىز تېمىلارنى نېمىشقىمۇ مۇنبەر يۈزىگە چىقىرىدىغانسىلەر. ئوقۇتقۇچى شۇنداق ئۇلۇغ كەسىپ. ھەقىقىي مۇھاببىتى بارلارغا بۇ كەسىپنىڭ تىكەنلىرىدىنمۇ گۈل پۇرايدۇ. جان بېقىشنىڭ كويىغا كىرىۋالغانلار ئۈچۈن ئۇنداق ئەمەس. مەن ئىشلەيدىغان ئورۇندىمۇ شۇنداق كىيىمىگە چاڭ قوندۇرماي غەلىتە كىينىپ يۇرىدىغان بىر قانچە مودا قىزچاق بار. دائىم قاقشاپلا يۈرىدۇ. بولمىسا شارائىت گەرچە ئۇلارنىڭ شەھىرىگە يەتمىسىمۇ يېزىلار بويىچە ئالدىنقى قاتاردىكى شارائىتتىكى مەكتەپتە ئىشلەيدۇ. شۇنىڭ ئورنىدا مەن بالىلار ئۈچۈن نېمە قىلىپ بېرەلىدىم مەكتەپ، بالىلار مەندىن رازى بولدىمۇ دېگەن سۇئالنى ئۆزىگە بىر قويۇپ باققان بولسا قىسمەن جاۋاپقا ئېرىشىپمۇ قالغان بولاتتى. مىڭ ئەپسۇس ئۇنداق بولماي قالدى.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 104785
يازما سانى: 550
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3636
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 294 سائەت
تىزىم: 2014-3-13
ئاخىرقى: 2015-5-19
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-30 06:28:21 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەڭ ساپاسىز كىشىلەر ئوقۇتقۇچىنى مازاق  قىلىدۇ ، ئوقۇتقۇچى شۇ ساپاسىزلارنى ئاشۇنچىلىك قىلىپ قويمىغان بولسا جىنىنىمۇ باقالمايتى  ، سۇيۇملۇك ئوقۇتقۇچىلىرىمىز سىلەر قاراڭغۇ دىللارنى يۇرۇتقۇچى ، كەلگۇسى ئەۋلاتلارغا بىلىپ بىرىپ ئۇلارنىڭ قەلبىنى يۇرۇتقۇچى . سىلەر دۇنيادىكى ئەڭ جاپاكەش ،ئەڭ شەرەپلىك ئىنسانلار

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 36920
يازما سانى: 212
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3399
تۆھپە نۇمۇرى: 91
توردا: 135 سائەت
تىزىم: 2011-4-8
ئاخىرقى: 2015-5-14
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-4 09:50:21 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
piku يوللىغان ۋاقتى  2014-4-30 10:24 AM
ھىلىمۇ ھۆكۈمەت ئەڭ ياخشى تەمىناتنى ئوقۇتقۇچىلارغا بىر ...

  بىرەرسىنىڭ يازغان ئەسىرىنىڭ ھەممىسى شۇ ئادەمنىڭ بېشىدىن ئۆتكەن ئىش بولىشى بولىشى ناتايىن. بۇ تېمىدا ھېچكىم تەمىناتتىن قاخشىغىنى يوق. ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنىدا يېقىندىن بىرى يۈز بېرىۋاتقان بىر قىسىم مەسىلىلەرنى، بەزى بىرقىسىم كىشىلەرنىڭ يامان كۆز قاراشلىرىنى سۆزلەش ئارقىلىق ئۇلارغا ئوقۇتقۇچىلىق كەسپىنىڭ ئۇلار ئويلىغىنىدەك ئاددىي كەسپ ئەمەسلىكىنى، شۇ كىشىلەرنىڭ ھەممىسىنى ئەمەلىيەتتە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يېتىشتۈرۈپ چىققانلىقىنى، بىر قىسىم ئاتا-ئانىلارنىڭ ئۇنداق ئەخمىقانە يوللار بىلەن بالىلىرىنى مەكتەپ قوينىدىن توسىماسلىقىنى، ئۇنداق ساپاسىز كىشىلەر مۇنبەردە بۇنداق ئەسەرلەرنى ئوقۇمىغان تەقدىردىمۇ ئەتراپىدىكىلەرنىڭ ئۇلارغا تەربىيە بېرىپ قويىشىنى، ئەمدىلا مائارىپ سېپىگە قەدەم قويغان بىر قىسىم ئىىتىساسلىقلىرىمىزنىڭ ئۇنداق كىشىلەرنىڭ ئەرزىمەس سۆزلىرى تۈپەيلى ئۆزىنىڭ ئەڭ مۇقەددەس كەسىپ بىلەن شۇغۇللانغۇچى ئىكەنلىكىنى چۈشىنىپ يېتىشىنى مەقسەت قىلغان ھالدا بۇ ئەسەر يېزىلغان. گەرچە ۋاقىر كەمچىللىك تۈپەيلى تور بىلەن يۈز كۆرۈشۈش ۋاقتىم كەمچىل بولۇپ، يازغان ئەسىرىم ئەسەر دىيىشكە يارىمىسىمۇ، بۇ ھەرگىز قاخشاش مەقسىتىدە يېزىلغان تېما ئەمەس. ئەگەر ئەتراپىڭىزدىكى شۇنداق قاخشاپ يۈرگەنلەردىن ئاغرىنماقچى بولسىڭىز تىغ ئۇچىنى ماڭا قاراتماڭ. مەن يېزىدىمۇ ئىشلىمەيمەن. ئوقۇتقۇچىلىقتىن قاخشاپ يۈرگەنلەرنىڭ قاتارىدىمۇ ئەمەس. بۇلارنىڭ ھەممىسى ئەتراپىمدىكى كىشىلەرنىڭ ئاغزىدىن ئاڭلىغان، ئۇلارنىڭ تۇرمۇشىدىن بايقىغانلىرىم.... ھەتتا ئۆزىنىڭ ناھىيەسىدىكى يېزىلاردا ئىشلەپ تۇرۇپمۇ قاخشىغانلار بار. ھەپتىدە بىرەر كۈن، بىرار ئىككى سائەت ۋاقىت چىقىرىپ تور ئاچسام بۇنداق ئادەمنى ھاقارەت قىلىشىڭىز سەل ئېشىپ كېتىپتۇ...

مېھرىبان
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
  
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش