مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 4678|ئىنكاس: 23

نەنجىڭ ئۇنۋېرسىتىدا بەس-مۇنازىرە [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 105516
يازما سانى: 27
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 485
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 36 سائەت
تىزىم: 2014-3-31
ئاخىرقى: 2015-3-31
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-2 08:37:22 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

نەنجىڭ ئۇنۋىرسىتىدا بەس-مۇنازىرە


   ئانا يۇرتىمىزدىن نەچچە مىڭ كىلومېتىر يىراق بولغان زېمىندا تۈرلۈك قىينچىلىقىلارغا باش ئەگمەي بىلم ئىشقىدا كۆيۈپ گۈزەل كەلگۈسى ئۈچۈن ھارماي-تالماي تىرىشىۋاتقان ئوت يۈرەك ياشلىرىمىز ئۇقۇشتىن چارچىغان چاغدىكى ۋاقتنىڭ بىھۇدە ئۆتۈپ كەتمەسلىكى  ئۈچۈن ئۆز مەكتىپىدە "قۇد بىلگە ئوقۇرمەنلەر كۇلۇبى" نى قۇرۇپ، ھەر ھەپتىسى ئىككى-ئۇچ سائەت ۋاقت چىقىرىپ جەم بۇلۇپ ئانا تىلىمىزدا ھەرخىل پائالىيەتلەرنى قىلىپ كەلمەكتە. بۇ قىتىملىق پائالىيەتكە20دىن ئارتۇق نەنجىڭ ئۇنۋېرسىتېتىڭ ئوقۇغۇچىللرى "ھازىرقى ئالىي مەكتەپ ئىستۇدىنتلىرى لاياقەتلىك ئۇيغۇر زىيالىيلىردىن بۇلالامدۇ" دېگەن تىمىنى چۆرىدەپ بىر مەيدان قىزغىن مۇنازىرە ئىلىپ باردى. مەن تۆۋەندە بالىلار ئوتتۇرغا قويغان مەزمۇنلارنى نەچچە نۇقتىغا ئىخچاملاپ كۆپچىلىككە سۇنىمەن.


1، زىيالىي ئۇقۇمدىن چىقىپ قارىغاندا ئۇيغۇرلار ئىچىدە زىيالىيلار قانچىلىك نىسبەتنى ئىگەللەيدۇ، بۇنىڭ ئىچىدە خەلقىمىزنىڭ ھازىرقى مۇھتاجلىقىنى قاندۇرالايدىغان لاياقەتلىك  زىيالىيلار قانچىلىك.


2،ھازىر ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچىللرىدا بەزىبىر قاملاشمىغان 'ئىمتىيازلارغا' بېقىنۋالىدىغان، ئۆزنى باشقا مىللەت كىشلىردىن تۆۋەن كۆردىغان، ئۆزىگە ۋە مىللەتنىڭ كەلگۈسىگە بولغان ئۈمۈد ئىشەنچى تۆۋەنلەپ بوشىشىۋاتقان، تىرىشمايدىغان، زىيادە شەخسىيەتچى بۇلۇپ كېتىۋاتقان باشقا ھىچقانداق ئىشقا كۆڭۈل بۆلمەيدىغان ھەتتا ئوقۇشقىمۇ، ۋە ئاددىي بولغان ساپالارمۇ كەمچىل بۇلۇشتەك ئەھۋاللارنىڭ مەۋجۇتلۇقى، بۇنىڭ ئەكسىچە يەنە كىشىنى خۇشال قىلدىغان يۇقارقى ئەھۋاللادىن يىراق، ھەممە ئىشلارنى ياخشى ئىلىپ كىتىۋاتقان ھەتتاكى باشقا مىللەت كىشلىردىن ئىشىپ چۈشىۋاتقان، ئۈلگىلىك جۇشقۇن ساۋاقداشلارنىڭ خېلى بارلىقى ۋە كۆپىيىۋاتقانلىقى توغرىسىدا.


3،بىز ئالىي مەكتەپ ئوقۇغۇچسى بولۇش سالاھىتى بىلەن لاياقەتلىك ئۇيغۇر زىيالىيسى  بولۇشنىڭ شەرتللىرنى قىلالاۋاتىمىزمۇ، بۇنىڭ ئۈچۈن قانداق قىلشىمىز كېرەك.  بىز گۈزەل ئارزۇ-غايىلەرنى تىكلەپ ئۇنى ئەمەلگە ئاشۇرۇش ئۈچۈن توختامسىز ياخشى تىرىشىپ ئۆگىنىش بىلەن بىرگە جەمئىيەتنىڭ، بەزىبىر چوڭلارنىڭ ۋە باشقا ھەرخىل ناچار تەسىرلەردىن يىراق تۇرىشىمىز قۇلىمىزدىن كىلىشىچە ئۇلارنى تۈزىتىشكە ھەركەت قىلىشمىز، ھەرۋاقىت ھەر جايدا ئانا تىلىمىزنى ۋە ياخشى مەدەنىيەتلىرىمىزنى قوغدىشىمىز، ئۇيغۇرغاخاس مىللى روھ ياشللارغا خاس جۇشقۇنلۇق بىلەن ئالغا ئىنتىلدىغان، مىللەتكە،يۇرت-ماكانغا پايدىلىق ئۇيغۇر ئوقۇغۇچىللرىدىن بۇلشىمىز كېرەك.


  بۇ قىتىملىق بەس-مۇنازىرە ئاساسلىقى يۇقارقى نوقتىلارنى مەركەز قىلىپ 2 سائەتتىن ئارتۇق ۋاقت ناھايىتى قىزغىن كەيپىياتتا داۋاملاشتى، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ياخشى پىكىرلەرنى ئوتتۇرغا قۇيۇپ ئۆز-ئارا ئۆگىنش ۋە قۇبۇل قىلىش نەتىجىسىدە ياخشى ئاياغلاشتى. بۇنداق ئىلمى پائالىيەتلەر بالىلارنىڭ شەخسىيەتچىلىكنى تۆۋەنلىتىپ ئۆز-ئارا مىھرىبان بۇلۇشى كوللېكتىپ روھنىڭ كۈچىيىشىگە پايدىلىق بۇلۇپلاقالماستىن، بالىلارنىڭ ئەتراپلىق تەپەككۇر قىلىش ئادىتىنى يىتىلدۈرشىكە، مىللەت، ۋەتەن-خەلقىنىڭ مەنپەئەتىنى ئاۋال ئويلايدىغان بۇلىشىغىمۇ پايدىلىق. بۇ بالىلارنىڭ ئىشلىرىغا ئوڭۇشلىق تىلەيمەن ۋە بۇنىڭدەك ياخشى ئىشلارنى داۋاملاشتۇرشىنى ئۈمۈد قىلىمەن.

ئاخىردا بارلىق قېرىنداشلارنىڭ ياخشى ئىشلارغا بىرلىكتە ئاۋاز قۇشۇپ تەڭ ھەركەتكە كىلىپ مىللەتنىڭ كەلگۈسى ئۈچۈن داۋاملىق تىرىشىشنى ئۈمۈد قىلىمەن، .ئۇلۇغ ئاللاھ ھەممىزنى سالامەت قىلغاي، ئىشلىرىمىزغا ئاسانلىق بەرگەي. مەن شۇنىڭغا ئىشىنىمەنكى  بىزئەقلىلق ئۇيغۇرلار بىر نىيەتتە ياخشى تىرىشساقلا كەلگۈسىمىز پارلاق.


يازمىنى تەھرىرلەشكەياردەم قىلغان نەنجىڭ ئۇنۋېرسىتېتى ئاخبارات فاكۇلتېتت ئوقۇغۇچىسى 'باھار'غائالاھىدە رەھمەت ئېيتىمەن.


ئىنتىلگۈچى،نەنجىڭ

2014.4.1 بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   nuri24 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-4-3 12:08 PM  


ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 104748
يازما سانى: 91
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 483
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 57 سائەت
تىزىم: 2014-3-12
ئاخىرقى: 2015-2-28
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-2 10:02:29 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ياخشى باشلىنىش، ئاللاھتىن ئىشلىرىڭلارنىڭ ئوڭۇشلۇق بولۇشىنى تىلەيمەن

دەرتنى دەرتمەن بېلۇر، ئاغرېقنى كېسەل (بېلۇر).

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 53836
يازما سانى: 1359
نادىر تېمىسى: 13
مۇنبەر پۇلى : 51026
تۆھپە نۇمۇرى: 1889
توردا: 9848 سائەت
تىزىم: 2011-8-30
ئاخىرقى: 2015-3-31
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-2 10:07:16 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن ئالىي مەكتەپتە ئوقۇۋاتقان ئىستۇدىنتلارنىڭ بولسا مۇشۇنداق ئىلمىي مۇنازىرىنى كۆپرەك ئۇيۇشتۇرۇپ ئۆز ئارا سۆھبەتلىشىش،پىكىرلىشىش ئارقىلىق تەپەككۇرىنى ئېچىشىنى،پۈتۈن دىققەت مەركىزىنى تۆمۈر تاۋاققا مەركەزلەشتۈرمەي ئۆزىنىڭ يۇشۇرۇن تالانتىنى ۋاقتىدا بايقاپ رېئال دۇنيادا جارى قىلدۇرىشىنى،ئوقۇش ھاياتىنى قەدىرلەپ مىللەتنىڭ روھىيەت بايلىقىغا زۆرۈر بولغان بىلىملەرنى ئۆگىنىش ئۈچۈن كىتابلارنى كۆپرەك ئوقۇپ بېرىشىنى،ھەربىر يەردە ئۆز ئەخلاقى،پەزىلىتى،گۈزەل ئەنئەنىسى،ئۆرپ-ئادىتى،ئېتىقادى  بىلەن  ياشاپ باشقا مىللەتلەرگە ياخشى تەسىر قالدۇرىشىنى  ئۈمىد قىلىمەن.
ئالىي مەكتەپتىكى ئىستۇدىنتلار،سىلەرنىڭ خەنسۇچە سەۋىيەرىڭلار ياخشى.بولسا تىلماچلىق كەسپىنى ۋايىغا يەتكۈزۈپ ھازىرقى ئۇچۇرلاشقان بىر دەۋردە خەنسۇ تور بەتلىرىدىكى ياخشى خەۋەر،ماقالە-ئوبزۇر،كىشىلىك ھايات،ئىجتىماھىي تۇرمۇش،ئېقىم مەسىللىرى ...قاتارلىق خەلقىمىزگە زۆرۈر بولۇۋاتقان  ياخشى تېمىلارنى ئۇيغۇر تىلىغا تەرجىمە قىلىپ ئۇيغۇر مۇنبەرلىرىدە تەرجىمە ساھەسىدە كۆرۈلىۋاتقان بوشلۇققا خاتىمە بېرىش ئۈچۈن تىرىشىپ بېقىشىڭلارنى سەمىمىي ئۈمىد قىلىمەن.
ئېنتىرنىتنىڭ دەۋىتى زاكاتتۇر.زاكاتنى شۇنداق ئايرىساڭلار-مەنپەئەت ئۈچۈن ئەمەس،ئەقىدە ئۈچۈن كۆرەش قىلدىغان ئۇيغۇر زىيالىيلىرىدىن بولالايسىلەر.
ئاخىرىدا ھەممە ئىستۇدىنتلارنىڭ تېنىنىڭ سالامەت،ئوقۇشىنىڭ كۆڭۈللۈك،قىلماقچى بولغان ئىشلىرىڭلارنىڭ ئۇتۇقلۇق بولۇشىغا تىلەكداشمەن.

misken.cn بۇ ئەزا ئۆچۈرۈلگەن
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-2 10:12:34 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 103659
يازما سانى: 91
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 144
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 64 سائەت
تىزىم: 2014-2-16
ئاخىرقى: 2014-6-24
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-2 10:15:06 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
Qarmuch يوللىغان ۋاقتى  2014-4-2 10:02 PM
ياخشى باشلىنىش، ئاللاھتىن ئىشلىرىڭلارنىڭ ئوڭۇشلۇق بو ...

مىللەت پەرۋەر ، داھى سۈپەت مۇشۇ بالىنىڭ ئىنكاسى مەيلى توغرا بولسۇن ياكى خاتا بولسۇن ئىشقىلىپ مۇشۇ ئىنكاسقا ئەگىشەي ، بولمىسا مىنى ئا - تېمىدىكى ئىنكاسىغا ئوخشاش ئۇيغۇر ئەمەس ياكى خائىنغا چىقىرىپ تىللاپ شەرمەندە قىلىۋەتمىسۇن بۇ - ئاكام .

ياخشىغا كۈن يوق

مۇنبەر باشقۇرغۇچىسى

Rank: 8Rank: 8

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 72402
يازما سانى: 1335
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10326
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 3008 سائەت
تىزىم: 2012-1-2
ئاخىرقى: 2015-3-31
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-2 10:22:25 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھازىر ئىچكىردىكى ئالىي مەكتەپلەردە مۇنداق بىر «مىللىيلارنى كەمسىتىش» ئەھۋالى مەۋجۇت:

نۇرغۇنلىغان ئالىي مەكتەپلەر شىنجاڭلىق ئاز سانلىق مىللەت ئوقۇغۇچىلىرىنى « تىل جەھتتە قىيىنچىلىىقى بار ، تۇلۇقسىز ۋە تۇلۇق ئوتتۇرىدىكى ئاساسى ياخشى ئەمەس ، تۇرمۇش بېسىمى يۇقىرى ....» دېگەندەك سەۋەپلەر تۈپەيلى ئۇلارغا مەۋسۇملۇق ئىمتىھاندا تەلەپنى تۆۋەنلىتىپ ئىتىبار بېرىشتىن ئىبارەت بىر خىل تۈزۈم بار ، بۇ خىل تۈزۈم مۇتلەق كۆپ ساندىكى ئالىي مەكتەپلەردە مەۋجۇت .
مۇتلەق كۆپ ساندىكى ئالىي مەكتەپلەر مللىي ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىمتىھان نەتىجىسىڭ كۇۋادىرات يىلتىزىنى 10 غا كۆپەيتىپ ئومۇمىي نومۇرنى ھېساپلايدۇ ، بۇنداق بولغاندا مىللىي ئوقۇغۇچىلار 36 نومۇر ئالسىلا لاياقەتلىك بولىدۇ
يەنە بەزىلىرى مىللىي ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىمتىھان نەتىجىسىگە بىۋاستە 18 نومۇرنى قوشۇپ بېرىپ ھېساپلايدۇ ، بۇنداق بولغاندا مىللىي ئوقۇغۇچىلار 42 نومۇر ئالسىلا لاياقەتلىك بولىدۇ


بىزنىڭ سىتودېتنىلىرىمىز (مەن تۇرىۋاتقان ئالىي مەكتەپتىنى مىسال قىلدىم) بۇنى بىزگە قارىتىلغان كەمسىتىش ۋە ھۆرمەتسىزلىك دەپ قارىماستىن بەلكى بۇنى ئۆزىنىڭ بەختى دەپ قارايدۇ

بىز بىرقانچىمىز گەرچە بىر نەچچە قېتىم فوكولتىت رەھبەرلىرى بىلەن سۆھبەتلىشىپ بىزگە قارىتىلغان بۇ «ئالاھىدە ھوقۇق» نى بىكار قىلىشنى ئويلاشقان بولساقمۇ ، لېكىن بىز بۇنداق قىلساق مەكتەپتىكى 200 نەچچە شىنجاڭلىق مىللىي ئوقۇغۇچىنىڭ بىز بىلەن جىدەل چىقىرىشى ئېنىق ، شۇڭا بىز پەقەت ئۆزىمىز ئۆزىمىزگە تەلەپنى قاتتىق قويۇشنى لايىق تاپتۇق .

مېنىڭ دوسىتلىرىمدىن سۈرۈشتۈرىشىمچە ، شىنجاڭ ئىچىدىكى ئالىي مەكتەپلەردە مىللىي ئوقۇغۇچىلارغا بۇنداق ئالاھىدە نەتىجە ھېساپلاش ئۇسۇلى ئىشلىتىلمەيدىكەن ، ئۇلارغا قويۇلىدىغان تەلەپ خەنزۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەلىپى بىلەن ئوخشاش ئىكەن .شۇنچە ئۇزاق يولنى بېسىپ شۇنچە كۆپ جاپانى تارتىپ ئىچكىرگە ئوقۇشقا كەلگەنگە لايىق بىرەر نەرسە ئۆگىنەي دېمەي بىز دېگەن بەرىبىر ئىمتىھاندىن بىر كۈن بۇرۇن مۇنداقلا كىتاپ كۆرۈپ قويساق ياكى ئەتە ئىمتىھان دېگەن كۈنى ئۇقۇتقۇچىنى ئىزدەپ ئۇنىڭغا مەن دەرىسلەرنى ئاڭلاپ چۈشىنەلمەيمەن دىسەكلا بىر ئىككى سۇئالنى دەپ بېرىدۇ ، شۇنىڭ بىلەن ئۆتۈپ كېتىمىز دەپ ئويلايدىغان ئوقۇغۇچىلارنى ماڭدامدا بىر ئۇچراتتىم ، ئەلۋەتتە ، ئىچكىرىدىكى سىتودېنىتلارنىڭ ئىچىدە قېتىرقىنىپ ئۆگىنىۋاتقانلارمۇ ئاز ئەمەس.
مەن ئويلايمەن ، ئاتا ئانىمىزنى ، ئۆزىمىزنىڭ ئالداپ  نېمە قىلارمىز ؟ بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   azrat705 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-4-2 10:34 PM  


ئادەم ئۇ گوياكى بىر ئۇچۇم تۇپراق،
كېتىدۇ ئەبەتكە كەلمەيدۇ بىراق،
شۇ ئۇچۇم تۇپراقتىن ئۈنەر قىزىل گۈل،
ۋە ياكى شۇمبۇيا ۋە ياكى يانتاق.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 104481
يازما سانى: 449
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1925
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 288 سائەت
تىزىم: 2014-3-6
ئاخىرقى: 2014-11-29
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-2 10:31:33 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
azrat705 يوللىغان ۋاقتى  2014-4-2 10:22 PM
ھازىر ئىچكىردىكى ئالىي مەكتەپلەردە مۇنداق بىر «مىللىي ...

توغرا بۇ (ئالاھىدە ھوقۇق )،بىكار قىلىنىشى كېرەك،ئىمتاھاندا مەسىلەن نازارەتچى جاۋابى تەييار ماتىريالنى بەرگەن تەقدىردىمۇ ئۇنىڭغا قارىماسلىق كېرەك،مانا بۇ مېنىڭ ئوقۇغۇچىلىق ھاياتىمدىكى پېرىنسىپىم،،بۇ پەقەت ئۆز-ئۆزىنى ئالدىغانلىق،ئۆزىنى قەدىرلىمىگەنلىك بىلەن باراۋەر.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 98590
يازما سانى: 331
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 810
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 113 سائەت
تىزىم: 2013-10-9
ئاخىرقى: 2015-2-18
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-3 01:06:05 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھاياتقا  كۈلۈپ باقايلى  باشقىلارنىڭ  بىزنى  كەمسىتىشىگە ھەرگىز يول قويمايلى .

قانداق  ياشىشىڭ  ئۈزەڭگە باغلىق.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 104669
يازما سانى: 422
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 992
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 335 سائەت
تىزىم: 2014-3-10
ئاخىرقى: 2015-4-1
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-3 01:25:26 AM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ياخشى ئىشتىن بىرنى باشلاپسىلەر! ئىشلىرىڭلار ئۇتۇقلۇق بولغاي! بولسا باشقا مەكتەپلەردىكى ئوقۇغۇچىلارمۇ مۇشۇنداق ئۈنۈملۈك پائالىيەتكە ئاۋاز قوشۇپ تەڭ رەۋىشتە ئىلىپ بىرىپ مىللىتمىزنى دۇنياغا تونۇتۇشقا بىر كىشلىك تۆھپە قوشساڭلار بولاتتى!

ئۈستىدىن ئۇرىدىغان بازغان بولمىساڭ ، ئاستىدا يانچىلىدىغان سەندەل بولىسەن

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18979
يازما سانى: 1662
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 14977
تۆھپە نۇمۇرى: 400
توردا: 2784 سائەت
تىزىم: 2010-11-25
ئاخىرقى: 2015-3-31
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-3 01:43:07 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
azrat705 يوللىغان ۋاقتى  2014-4-2 10:22 PM
ھازىر ئىچكىردىكى ئالىي مەكتەپلەردە مۇنداق بىر «مىللىي ...

سىزدەك ئويلايدىغان غايىلىك ،ۋىجدانلىق ياشلىمىزغا ئاللادىن مىڭ-مىڭ ئەجىر تىلەيمەن .
15يىل بۇرۇن بۇ« ئىتىۋارلار» شىنجاڭ ئىچىدىكى ئالىي مەكتەپلەردىمۇ باتى ، ھېلىمۇ ئېسىمدە ئانالىز خمىيەدىن ئېلىنغان ئىمتىھاندا مىللىي ئوقۇغۇچىلارغا ئىتىۋار قىلىپ 45نى ئۆلچەم قىپتۇ،شۇنداق تۇرۇپمۇئۈچتىن بىر بالا ئۆتەلمەپتۇ.بۇبالىلار ئىنىستۇتىمىزنىڭ مۇئاۋىن باشلىقىنىڭ ( ياپونىيدە دوكتۇرلۇق ئوقۇغان ئۇيغۇر)ئىشخانىىسغا يەنە ئازراق ئىتىۋار قىلىشنى ئىلتىماس قىلىپ ئەرز قىلىپ كىرشىپتۇ ،بۇلارنىڭ ئاساسى ئۆتكەن يىلقى ئوقۇغۇچىلارغا 30نومۇر ئۆلچەم قىلنىپتىكەن ،دوكتۇر قەتئىي قوشۇلماي ئۇلارنى چقرۋېتىپتۇ،ئۇزاق ئۆتمەي بىر يىغىندا ئۇ ئۆزى نۇتۇق سۆزلەپ:« بۇندىن كېيىن ئىنىستىتۇتمىزدا مىللىي -خەنزۇئوقۇغۇچىلاردىن ئېلىنغان بارلىق كەسپىي  پەن ئىمتىھانلاردا بىردەك 60نۇمۇر ئەڭ تۆۋەن ئۆلچەم ،ئىتىۋار يوق ! چىدىمايدىغانلار ئىجتىمائىي پەندە ئوقۇڭلار »دەپلا گەپنى كېسىۋەتتى . شۇنىڭ بىلەن ئىنىستۇتىمىزدا بۇ خىل ئاتالمىش ئىمتىياز كەلمەسكە كەتكەنىدى .

مەسلەكداشلىق مىللەتداشلىقتىن ئەلا!
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش