مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 15458|ئىنكاس: 57

ئامېرىكا تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتىپىگە زىيارەت- (مسرانىم)   [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ھەركىم ئۆز تەقدىرىنىڭ تۆمۈرچىس

بېكەت باشلىقى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1
يازما سانى: 452
نادىر تېمىسى: 39
مۇنبەر پۇلى : 16407
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 7696 سائەت
تىزىم: 2010-5-16
ئاخىرقى: 2015-5-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-2 12:20:36 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

ئامېرىكا تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتىپىگە زىيارەت--- ئامېرىكا سەپىرى 22- كۈنى---

فىنىكىس شەھىردىكى بىر تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپكە زىيارەت ---

بۈگۈنمۇ ئورۇنلاشتۇرۇش بويىچە فىنىكىستىكى بىر تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپكە زىيارەتكە باردۇق---

03.jpg

فىنىكىسنىڭ ھاۋاسى بۈگۈنمۇ ناھايىتى ئوچۇق بولۇپ ،مەكتەپكە بارغىنىمىزدا مەكتەپ مۇدىرى بىزنى ئالاھىدە كۈتىۋالدى.. مەكتەپكە كىرگەندىن كېيىن بىرە قۇر مەكتەپ ئىچىنى زىيارەت قىلدۇق، ئاندىن 5 خىل پەندىكى دەرىس ئۆتۈۋاتقان يەرگە كىرىپ ئوقۇغۇچىلار بىلەن دەرىس ئاڭلىدۇق،بۇ مەكتەپ ئاللىقاچان دەپتەر قەلەملەردىن خوشلىشىپ بولغان بولۇپ،ئوقوغۇچىلار ئىسمى بىلەنلا تاپشۇرۇق ئىشلەپ دەرىس ئاڭلايدىكەن...

05.jpg


06.jpg


02.jpg

سامسۇڭ كومپىيۇتىرلىرى مەكتەپنى قاپلىغان،ھەيران بولۇپ بۇنچە كۆپ كومپىيۇتىرنى قانداق ھەل قىلغانلىقىنى سورىغىنىمىزدا مەكتەپ مۇدىرىنىڭ دىيىشىچە سەنشىڭ شىركىتى نۇرغۇن ئالىي مەكتەپلەرگە ئاپاراتلارنى، تولۇقسىز ،تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپلەرگە كومپىيۇتىرلارنى كۆپلەپ سەپلەپ بېرىدىكەن، ئەسلى ئويلىسام بۇخىل ئەھۋالدا سامسۇڭ شىركىتى ئاخىرقى پايدىغا ئېرىشكۈچى بولۇپ قالىدىكەن،چۈنكى، سامسۇڭ ئىشلىتىپ چوڭ بولغان بالىلار يەنىلا شۇ كومپىيۇتىرلارغا كۆنۈپ قالىدىكەن، كىيىن رەقەملىك ئاپارات ياكى كومپىيۇتىر ئالغاندا تاللاپ مۇشۇ ماركىنى ئالىدىغانغا ،كىيىنكى سودا پۇرسىتىگە مەبلەغ سېلىۋىتىپتۇ...مەكتەپتە رەسىم دەرىسى ،ئىنگىلىس تىلى، مۇزىكا،ئالگىبىرا ،جۇغراپىيە دەرىسلىرىنى ئازغىنە ۋاقىت ئاڭلاپ ئۆتتۇق،،يەنە بىرقانچە بالىلاردىن سۇئاللارنى سوراپ ئۆتتۈق ، ئوقۇتۇشلىرىدىن ھېس قىلىشىمدا ئامېرىكىنڭ بۇنچە تەرەققىياتقا ئېرىشىشنىڭ تۈپكى مەنبەسى مۇشۇ يەردىكەن، بالىلار مەكتەپتىنلا يېڭىلىق يارىتىش روھىنى يېتىلدۈرىدىكەن، شۇنىڭ بىلەن چوڭ بولغاندا ئەقلى تەپەككۇرى بىلەن ئىنسانىيەت دۇنياسىغا نۇرغۇن يېڭى كەشپىياتلارنى سۇنىدىكەن .. تولۇقسىزدىكى بالىلارنىڭ ئۆزلىرى ئىشلىگەن فىلىملىرى ،ئۈچ ئۆلچەملىك فىلىملىرى ، سىزغان رەسىملىرى،ئىشلىگەن كارتون،ئويۇنلىرى بىزنى ھەيران قالدۇردى...

07.jpg


08.jpg


01.jpg


مەكتەپكە كىرگىنىمىزدە،بىزنىڭكىدەك ئېگىز بىنالار يوق،پەقەت بىرلا قەۋەت،ھەم بىزنىڭكىدەك دەرۋازا يوق،خالىغان يەردىن مەكتەپكە كىرگىلى بولىدۇ،ئىنتايىن ئازادە،مەكتەپتە 1200 دەك ئوقوغۇچى بولۇپ ، 4 پەسىلگە بۆلۈپ ئوقۇتۇش ئېلىپ بارىدىكەن،ھەر قېتىمدا 300 دىن ئوقوغۇچىنى ئىككى ئاي ئوقۇتۇپ بىر ئاي دەم ئېلىشقا قويۋىتىدىكەن، دەم ئېلىش ۋاقتىدا شۇ ئوقوغۇچىلارغا مەسئۇل دەرىس ئوقۇتقۇچىلىرىمۇ چوقۇم دەم ئالىدىكەن...مەكتەپتە تىياتىرخانا ، تەنتەربىيە مەيدانلىرى،چالغۇ ئەسۋابلار،بەدەن چېنىقتۇردىغان ئورۇنلار، سۇ ئۈزۈز كۆلچىكى قاتارلىقلار بار ئىكەن... بىر يىل ئىچىدە تولۇق ئوقۇغان ۋاقتى 5 ئاي ئەتراپىدا بولىدىكەن...كۈندىلىك دەرىس ۋاقتى ئومومىي 7 سائەت ئەتراپىدا ئىكەن، چۈشتىن كېيىن سائەت 3 بىلەن قويۋىتىپ بولىدىكەن..دۆلىتىمىزدە ئەتتىگەندە ئەتتىگەنلىك مۇزاكىرىنى ئەسنەپ تۇرۇپ تۈگەتسەك،كەچلىرى كەچلىك مۇزاكىرىنى قاچان توشا دەپ تەقەززارلىقتا ئولتۇرمىز...

09.jpg


04.jpg

ئەتتىگەندە 6 دە تۇرۇپ 7 دە مۇزاكىرىگە ئۈلگۈرىمىز، كەچتە ئىككى سائەتلىك كەچلىك مۇزاكىرى بار،نورمال ھالەتتە 12 سائەت ئوقۇيمىز ...دەرىس ۋاقتىدا ئوقۇتقۇچى ئوقوغۇچىلارغا ئەمەلىي مەشىق قىلىش پۇرسىتىنى كۆپ بېرىدىكەن ھەم مۇھىم ئورۇنغا قويىدىكەن،بىر سائەتلىك دەرىسنىڭ كۆپ قىسمى ئوقوغۇچىلارنىڭ سۆزلىشى بىلەن تۈگىتىلىدىكەن...ھەربىر بۆلەك دەرىس ئاخىرلاشقاندا ھەربىر ئوقوغۇچىغا چوقۇم پىروكسىيە ماتىريالى تەييارلاپ پۈتۈن باللىلار ئالدىدا 3 مىنۇتتىن 5 مىنۇتقىچە ئۆزىنىڭ ئويلىغىنى ۋە ھېس قىلغىننى سۆزلەش پۇرسىتى يارىتىلىپ بېرىلىدىكەن...ئادەتتە ئوقوغۇچىلارغا ئۆيىگە قايتقاندا ئىشلەيدىغان تاپشۇرۇق بىر سائەتتە تۈگەپ بولىدىكەن،قىيىنلىق دەرىجىسى ناھايىتى تۆۋەن... ئاساسەن رەسىم سىزىش، ئۇنى بۇنى قوراشتۇرۇش قاتارلىقلار دەرىسلىك تاپشۇرقىنىڭ مۇھىم قىسىملىرىكەن...كۆپ ئىشلارنى ئالدىنقى تېمامدا سۆزلەپ ئۆتكەن، رايونىمىزدىكى ئوقوغۇچىلارنىڭ تەبئىي پەنلەرنى ئانا تىلدا ئانالىز قىلىش پۇرسىتىنىڭ يوقلىقى تەپەككۇر كەمتۈكلىكىنى ئىپادىلەپ،رايونىمىز ئوقوغۇچىلىرىنىڭ تۆۋەن نۇمۇرلىرىنى كەلتۈرۈپ چىقىرۋاتىدۇ.......... ھېس قىلغانلىرىمنى تىل بىلەن ئىپادىلەپ بولالمىدىم، دۇنيادىكى ئەڭ بەخىتلىك كىشىلەر ، ئەڭ بەخىتسىز كىشىلەر ۋاز كەچكەن نەرسىدىن ۋاز كەچمىگەنلەردۇر.. تەۋسىيەرىم ، ئوقوغان نەرسىنى چوقۇم چۈشىنىپ ئەمىليەتكە تەدبىغلاپ ئىگەللەش،ئەمەلىيەتتە ئىشلىتىش كېرەك ئىكەن، ئوقۇشنىڭ پايدىسى پەقەت شۇ چاغدىلا بولىدىكەن، چۈشىنە چۈشەنمەس ئوقۇشنىڭ ، تەربىيلىنىشنىڭ ھېچقانداق مەناسى بولمايدىكەن،ئادەمنىڭ ھايۋانلىقى پەقەت يىيىشتىلا ، ھەقىقىي ئىنسانلىقى ئىلىمدە بولىدىكەن... ئىلىمسىز كىشىنىڭ ،ئوقۇمىغانلارنىڭ تۆت پۇتلۇق ھايۋانلاردىن پەرقى يوقلىقىنى ھەممە كىشى بىلىدۇ... مەكتەپلەردە ئەمەلىي دەرىسلەرگە قاتنىشىپ بىزمۇ ئوقوغۇچىلار بىلەن تەڭ دەرىستىن چۈشكەندە ياتاققا قايتتۇق، بۈگۈنكى ئەمەلىي زىيارىتىمىز شىنجاڭدا ئامېرىكىدا تۇرۇپ كەلگەن بىرە دوكتۇرنىڭ نەچچە سائەت ئامېرىكا تولۇقسىز مائارىپى توغرىسىدا سۆزلەپ بېرىشىدىنمۇ بەكرەك ئۈنۈملۈك بولدى،...بىزنىڭ بالىلاردا ئۆزى ئويۇنلارنى ياساپ ئۆزى ئوينايدىغان ئىشلار يوق،بۇرۇنقى دەۋىرلەردە لايدىن لاي قونچاق،لاي ئۆيلەرنى ياساپ ، كەمپۈت قەغەزلىرىنى ، قەغەزدىن ئاللىقانداق بىر نەرسىلەرنى ياساپ پاخپاق دەپ ئوينايدىغان ئىشلار ئاللىقاچان كەلمەسكە كەتتى..كومپىيۇتىرلىشىپ كەتتۇق ، باشقىلار تەپەككۇرىدا ياسالغان نەرسىلەردىن باللىرىمىز تەپەككۇرىنى ئېچىشىنى ئويلاشتۇق، ئەپسۇس ، دورىغان تەپەككۇرنىڭ ئەسلىدىكىگە مەڭگۈ يەتمەيدىغانلىقىنى بىلمىدۇق... دۆلىتىمىزنىڭ مائارىپ تۈزۈلمىسى تۈزەش خىزمەتلىرىنى جانلىق ئىشلەشكە تېرىشىۋاتىدۇ، بىز ئۇنىڭدىن بۇرۇن بىر قەدەم ئالدىدا ئائىلىدىكى مائارىپ ئىسلاتىمىزنى بەكرەك ئىسلاھ قىلىپ ياخشى تەرەپلەرنى قوبۇل قىلىپ ، بالىلارغا كۆپرەك مېھىر بېرىپ، تەپەككۇرىنى ئېچىشقا كۆپلەپ مەبلەغ سېلىپ ئىلغار مائارىپ سېستىملىرىنى قوللىنىپ باقساق مېنىڭچە چوقۇم ئۈنۈمى ياخشى بولىدۇ...تۈگىمەس چاي،ئولتۇرۇش، توي تۆكۈنلەر بىلەن سەبىيلەرگە ۋاقىت ئاجرىتىلمىغان،نۇرغۇن باللىرىمىز تۈركۈملەپ خامۇشلۇق كېسىلىگە، يالغۇزلۇق كېسىلگە، روھىي كېسەللەرگە مۇپتىلا بولىۋاتقان، سەۋەبىنى ئۆزىمىزدىن ئىزدىمەي جەمئىيەت ياكى مەلۇم ئاپاراتلارغا ئارتىپ قويۇۋاتقان، خۇددى بېشىغا نەرسە كەيگۈسى يوق كىشىگە ، سىياسەت ئوبدان بانا بولغىنىدەك، بالىلارغا ئائىلسىدىكى ئوقۇتقۇچىلىق مەسئۇليىتىنى تولۇق ئادا قىلماي تۇرۇپ باشقا ئوقۇتقۇچىلاردىن ئاغرىندىغان ئەھۋاللار بىزدە ھەقىقەتەن كۆپ...جەمئىيەتتىكى نۇرغۇن تۈزىتىلمىگەن مەسىللەرنى سىز ئائىلىدە تۈزىتىشكە ، ئۆزىڭىزدىن باشلىشىڭىزغا تامامەن كۈچىڭىز يېتىدۇ... پۈتۈن ئۆمرىڭىزنى پۇل تېپىشقا بېغىشلىۋەتمەڭ، پەرزەنتلەرگىمۇ كۆڭۈل بۆلۈشنى ئۇنۇتماڭ...پۇل مەلۇم چەككە يەتكەندە ئۇنىڭ كېرەكسىز نەردە ئىكەنلىكىنى ھېس قىلىسىز، ئەمما ئىتراپ قىلماي يەنە بايلىق توپلاشقا پۈتۈن كۈچىڭىز بىلەن ئاتلىنىسىز،ئەمما بۇ ھەقىقەت............پەرزەنتلەر كەلگۈسىگە كۆڭۈل بۆلۈشنى ئۆزىمىزدىن ئائىلىمىزدىن باشلايلى ......ئارىزونا - فىنىكىس

ھازىرغىچە 2 ئادەم باھالىدىمۇنبەر پۇلى يىغىش سەۋەبى
uyghurizlari + 10
kokzat + 10 دەلىللەر يېتەرلىك

ھەممە باھا نومۇرى : مۇنبەر پۇلى + 20   باھا خاتىرىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 96859
يازما سانى: 304
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 691
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 124 سائەت
تىزىم: 2013-8-9
ئاخىرقى: 2015-4-25
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-2 12:30:53 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
سەپىرىڭىزگە ئۇڭۇشلۇق تىلەيمەن ئەپەندى .
«ۋاشىنگىتوندا بېشىمدىن ئۆتكەنلەر  » bduraxmanOghli
بۇئەپەندىمۇ  شۇ يەردىغۇ دەيمەن  .............

بار دەپ تۆكمە،يوق دەپ كۆپمە!

تەجىربىلىك ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 79
يازما سانى: 5671
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 18654
تۆھپە نۇمۇرى: 1591
توردا: 904 سائەت
تىزىم: 2010-5-20
ئاخىرقى: 2015-3-11
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-2 12:39:07 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
نىمە دىگەن ياخشى،بىزنىڭ بۇ يەردىمۇ شۇنداق بولغان بولسا ئوقۇغۇچىلار مەكتەپكە بوينىدىن باغلىغاندەك ماڭماس بولغىيتى،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يۈكىمۇ كۈندىن-كۈنگە ئېغىرلاپ كىتىۋاتىدۇ،ئارامنىڭ تاينى يوق،مائاش قوشۇپ بەرسە بولىدىكەن دىگەن ئويغا خېلى بۇرنلا كەپ بولغان مەن.

مەززىىسى يوق گەپتىن، پاقىنىڭ كۇرۇلدىشى ياخىشى!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 105407
يازما سانى: 10
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 83
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 77 سائەت
تىزىم: 2014-3-28
ئاخىرقى: 2014-4-23
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-2 12:45:17 AM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىزنىڭ مائارىپىمىز  ئۇلارنىڭكىگە قارغاندا خېلىلا قالاق

ھايات بىر شام ئۇ

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 60842
يازما سانى: 718
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4172
تۆھپە نۇمۇرى: 688
توردا: 452 سائەت
تىزىم: 2011-10-17
ئاخىرقى: 2015-5-19
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-2 12:49:45 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسسالاممۇ ئەلەيكۇم. ھەقىقەتەن ھاياتقا كۈلۈپ باققان ئابابەكرى دىيىشكە مۇناسىپ  يىگىتكەنسىز  بۇرادەر،  سىزدىن سورايدىغان  يەنە بىر سۇئالىم بار  بۇرادەر. ئىنسانلارنىڭ كېلەچىگى ۋە بەخىتكە ئېرىشىنىڭ ئاچقۇچى توغرا يولغا باشلىغۇچى بىردىن بىر توغرا يولنى كۆرسەتكۈچى بولغان قۇرئان كەرىم ۋە ھەدىس راسۇلۇللاھ  توغرىسىدا ئىزدىنىپ باقتىڭىزمۇ.شۇنچە تىرىشچان يىگىت ئىكەنسىز مېنىڭچە .بۇ مۇقەددەس كىتاپلار توغۇرلۇق نۇرغۇن چۈشىنىش ھاسىل قىلدىڭىزغۇ دەپ قارايمەن.ئىنشائاللاھ  ئاللاھ سىزنى قۇرئانغا ئاشىق جەننتەتكە  ئاشىق سائادەتمەن .جەننەت ۋارىسلىردىن قىلسۇن .ئامىن .ئەگەر .ىنكاسىم سىزگە ياراپ قالسا ماڭىمۇ دۇئاقىلىپ قۇيۇشنى ئۇنۇتماڭ، ئاللاھقا ئامانەت.ئاللاھنىڭ سالامى ۋە مەغفىرىتى سىزگە بولسۇن ئامىن

ئۆتكەن كۈنۈڭ  جەبرىنى،  يالغۇزلۇقنىڭ دەردىنى، مەن تاتلىقنىڭ قەدرىنى ، بىل

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 67057
يازما سانى: 14
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3176
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 46 سائەت
تىزىم: 2011-11-26
ئاخىرقى: 2014-6-16
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-2 12:49:47 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
جۇڭگوچە بالا تەربىيلەش ئۇسۇلى بىلەن ئاتامان كۆرگەن بالا تەربىيلەش، ئىلغار ئوقۇتۇش ئەندىزىسى ۋە باشقا ئەركىن تەپەككۈر قىلىشقا يىتەكلەش جەھەتتە ھەقىقەتەن ئاسمان زىمىن پەرىق بار. ئاۋۋال جۇڭگۇچە يولدىن ئۆتۈش ھەرىكەتلىرى  قىلىپقا چۈشسە قالغىنى ئالدىرماي ئىزىغا چۈشەرمىكىن....

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 105352
يازما سانى: 81
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 360
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 179 سائەت
تىزىم: 2014-3-26
ئاخىرقى: 2015-5-13
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-2 12:51:28 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بېزدە ئوقۇغۇچېلارغا ھەددىدن زىيادە كوپ  تاپشۇرۇقلارنى بېردغان ئىشلاركوپ ،نەزېريە كوپ ئەمېلې بېلېم ئاز ،،  بېسېم ئاستىدا ئشلىگەن  تاپشۇرۇقلاردىن   ئۈنۈمېمۇ تازا يېتەرلىك
ھاسىل بولمايدۇ،  تەرەققې قلغان دولەتلەر دىن تەدىرىجى  ئۈگۈنېشېمېز كېرەك ،.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 104669
يازما سانى: 438
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1080
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 365 سائەت
تىزىم: 2014-3-10
ئاخىرقى: 2015-5-20
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-2 12:54:47 AM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسلى دەم ئىلىش بىلەن ئۈگۈنۈشنى جانلىق بىرلەشتۈرۈش كىرەك. شۇنداق بولغاندا ئوقۇش ئوقۇش بولىدۇ. دەرىسخانىدا ئۇخلايدىغان ئەھۋالمۇ بولمايدۇ! ئىشلىرىڭىز ئوڭۇشلۇق بولغاي.

ئۈستىدىن ئۇرىدىغان بازغان بولمىساڭ ، ئاستىدا يانچىلىدىغان سەندەل بولىسەن

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 2867
يازما سانى: 89
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9112
تۆھپە نۇمۇرى: 353
توردا: 1525 سائەت
تىزىم: 2010-6-23
ئاخىرقى: 2015-5-5
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-2 01:08:15 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
سىزنىڭ تەپەككۇرىڭىز نىمانچە كۈچلۈك ،ھەقىقەتەن قايىلمەن. بولسا ۋاقىت ياربەرسە تىل ئۈگۈنۈپ قويۇڭ.تىل بىلگەن بولسىڭىز ئاشۇ تەپەككۇرىڭىزدا نۇرغۇن نەرسە يېزىپ چىقاركەنسز.سىزگە ئاپىرىن،دۆلىتىمىز بىلەن ئامرىكا مائارىپىنى جانلىق ئوخشىتىپسىز.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 78191
يازما سانى: 711
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4739
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 411 سائەت
تىزىم: 2012-3-31
ئاخىرقى: 2015-5-10
يوللىغان ۋاقتى 2014-4-2 01:11:51 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىزنىۇ بۇ يەر قاچانلىققا  شۇنداق بولكىن تاڭ  ھازىر مۇۇش  ئىنكاسنى يېزىۋاتقان  كومپىيوتېرىممۇ نەدىكى  زاپەر  بىراق يامان ئەمەس  مېڭىپ  قۇيۇدۇ ئامېركىنىڭ ئوقۇ ئوقۇتۇش  ئۇۇسلى بۇلۇمۇ  بالىلار نىمىگ قىززىقسا شۇ بويىچە  تەربىيلەش  ئىستىلى بەك ياخشى

ئاشىق-مەشۇق ئۈندىدار سالونى مەزمۇنلارنى داڭلىماي كىرسىڭىز كۆرىسىز سالون ئىزدەش نۇمۇرى : Axikmaxuk
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
  
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش