|
ﻣﺎﻻﻳﺴﯩﻴﯩﻨﯩﯔ ﺋﺎﻻﻗﯩﺴﻰ ﺋﯜﺯﯛﻟﯜﭖ ﻗﺎﻟﻐﺎﻥ ﺋﺎﻳﺮﻭﭘﯩﻼﻧﯩﻐﺎ ﺩﺍﺋﯩﺮ ﺧﻪﯞﻩﺭﻟﻪﺭ ﮪﺎﺯﯨﺮ ﭘﯜﺗﯜﻥ ﺩﯗﻧﻴﺎﻧﯩﯔ ﺩﯨﻘﻘﯩﺘﯩﻨﻰ ﺗﺎﺭﺗﯩﭗ, ﮪﻪﻣﻤﻪﻳﻠﻪﻧﻨﯩﯔ ﺋﻪﺱ-ﻳﺎﺩﻯ ﺋﺎﻳﺮﻭﭘﯩﻼﻧﺪﯨﻜﻰ ﻛﯩﺸﯩﻠﻪﺭﺩﻩ ﻗﺎﻟﺪﻯ. ﮪﻪﺗﺘﺎ ﮪﺎﺯﯨﺮ ﺑﯩﺮ ﻧﻪﭼﭽﻪﻳﻠﻪﻥ ﺑﯩﺮ ﻳﻪﺭﮔﻪ ﻛﻪﻟﺴﻪﻙ, ﺑﯩﺮ-ﺑﯩﺮﯨﻤﯩﺰﺩﯨﻦ ﺋﯘ ﺋﺎﻳﺮﻭﭘﯩﻼﻧﻨﻰ ﺗﯧﭙﯩﭙﺘﯩﻤﯘ ﺩﻩﭖ ﺳﻮﺭﯨﺸﯩﺪﯨﻐﺎﻥ ﺑﻮﻟﺪﯗﻕ, ﮪﻪﺗﺘﺎ ﺋﺎﻏﺰﻯ-ﺋﺎﻏﺰﯨﻤﯩﺰﻏﺎ ﺗﻪﮔﻤﻪﻱ ﺋﺎﻳﺮﻭﭘﯩﻼﻧﻨﯩﯔ ﻧﻪﮔﻪ ﻛﻪﺗﻜﻪﻧﻠﯩﻜﻰ ﺗﻮﻏﺮﯨﺴﯩﺪﺍ ﺗﺎﻻﺵ-ﺗﺎﺭﺗﯩﺶ ﻗﯩﻠﯩﺪﯨﻐﺎﻥ ﮪﺎﻟﻐﺎ ﻳﻪﺗﺘﯘﻕ. ﮪﻪﻣﻤﻪ ﻳﻪﺭﺩﻩ ﺷﯘ ﺋﺎﻳﺮﻭﭘﯩﻼﻧﻨﯩﯔ ﭘﺎﺭﯨﯖﻰ, ﺋﺎﻣﯧﺮﯨﻜﯩﻨﯩﯔ ﺋﯩﺮﺍﻕ, ﺋﺎﻓﻐﺎﻧﯩﺴﺘﺎﻧﻐﺎ ﮪﯘﺟﯘﻡ ﻗﻮﺯﻏﯩﺸﻰ ﺋﻪﻳﻨﻰ ﯞﺍﻗﯩﺘﺘﺎ ﺑﻪﻟﻜﯩﻢ ﺑﯘﻧﭽﯩﻠﯩﻚ ﺗﻪﺳﯩﺮ ﻗﻮﺯﻏﯩﻤﯩﻐﺎﻥ ﺑﻮﻟﺴﺎ ﻛﯧﺮﻩﻙ. ﺑﻪﺯﯨﻠﻪﺭ ﯞﯦﻴﺘﻨﺎﻡ ﺋﺎﺭﻣﯩﻴﯩﺴﻰ ﺋﯧﺘﯩﭗ ﭼﯜﺷﯜﺭﯞﯦﺘﯩﭙﺘﯘ ﺩﯦﺴﻪ, ﻳﻪﻧﻪ ﺑﻪﺯﯨﻠﻪﺭ ﺑﯘ ﺋﺎﻳﺮﻭﭘﯩﻼﻥ ﺑﯘﻻﻧﻐﺎﻥ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ ﻣﯘﻣﻜﯩﻦ ﺩﻩﭖ ﻗﺎﺭﯨﺪﻯ. ﻗﺎﻧﺪﺍﻗﻼ ﺑﻮﻟﻤﯩﺴﯘﻥ, ﻣﺎﻻﻳﺴﯩﻴﺎ ﺗﻪﺭﻩﭖ ﮪﺎﺯﯨﺮﻏﯩﭽﻪ ﮪﯧﭽﻘﺎﻳﺴﻰ ﺋﯧﮭﺘﯩﻤﺎﻟﻠﯩﻘﻨﻰ ﭼﻪﺗﻜﻪ ﻗﺎﻗﻤﯩﺪﻯ. ﭼﯜﻧﻜﻰ 1983-ﻳﯩﻠﻰ ﺭﯗﺳﯩﻴﻪ ﻛﻮﺭﯨﻴﯩﻨﯩﯔ ﻳﻮﻟﯘﭼﯩﻼﺭ ﺋﺎﻳﺮﻭﭘﯩﻼﻧﯩﻨﻰ ﭼﯜﺷﯜﺭﯞﯦﺘﯩﭗ, ﺋﺎﺭﻗﯩﺪﯨﻨﻼ ﻳﻪﻧﻪ ﺑﺎﺷﻘﺎ ﺩﯙﻟﻪﺗﻠﻪﺭ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﮪﻪﻣﻜﺎﺭﻟﯩﺸﯩﭗ ﺋﯩﺰﺩﯨﮕﻪﻥ ﻗﯩﻴﺎﭘﻪﺗﻜﻪ ﻛﯩﺮﯨﯟﺍﻟﻐﺎﻥ. ﺋﯘﻧﯩﯖﺪﯨﻦ ﺑﺎﺷﻘﺎ ﻳﻪﻧﻪ ﺋﺎﻳﺮﻭﭘﯩﻼﻧﻨﻰ ﺑﯘﻻﺵ ﯞﻩﻗﻪﻟﯩﺮﯨﻤﯘ ﭘﺎﺕ-ﭘﺎﺕ ﻛﯚﺭﯛﻟﯜﭖ ﺗﯘﺭﯨﺪﯗ. ﻳﻪﻧﻪ ﺋﺎﻳﺮﻭﭘﯩﻼﻥ ﺗﺎﺷﻘﻰ ﭘﯧﻼﻧﺘﻘﺎ ﭼﯩﻘﯩﭗ ﻛﻪﺗﻜﻪﻥ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ ﻣﯘﻣﻜﯩﻦ ﺩﯦﮕﻪﻥ ﺧﻪﯞﻩﺭﻟﻪﺭﻣﯘ ﭘﻪﻳﺪﺍ ﺑﻮﻟﺪﻯ, ﺑﯘ ﺑﻪﻟﻜﯩﻢ ﺑﯩﺰﻧﻰ ﮪﻪﻣﻤﯩﺪﯨﻦ ﺑﻪﻙ ﻗﯩﺰﯨﻘﺘﯘﺭﯨﺪﯨﻐﺎﻥ ﺧﻪﯞﻩﺭ ﺑﻮﻟﺴﺎ ﻛﯧﺮﻩﻙ, ﭼﯜﻧﻜﻰ ﺑﯘ ﺩﯗﻧﻴﺎ ﺳﯩﺮﻟﯩﻘﻠﯩﻘﻘﺎ ﺗﻮﻟﻐﺎﻥ, ﺑﻪﺯﻯ ﺋﯩﺸﻼﺭﻏﺎ ﮪﯧﭽﻜﯩﻢ ﺑﯩﺮ ﻧﻪﺭﺳﻪ ﺩﯦﻴﻪﻟﻤﻪﻳﺪﯗ. ﺋﯘﻧﺪﺍﻗﺘﺎ ﺑﯩﺰ ﺗﯚﯞﻩﻧﺪﯨﻜﻰ ﺧﻪﯞﻩﺭﻧﻰ ﻛﯚﺭﯛﭖ ﺑﺎﻗﺎﻳﻠﻰ. ﺧﻪﯞﻩﺭﻧﯩﯔ ﺋﻪﺳﻠﻰ ﻣﻪﺯﻣﯘﻧﻰ ﺗﯚﯞﻩﻧﺪﯨﻜﯩﭽﻪ:
ﻣﺎﻻﻳﺴﯩﻴﯩﻨﯩﯔ MH370 ﻳﻮﻟﯘﭼﯩﻼﺭ ﺋﺎﻳﺮﻭﭘﯩﻼﻧﻰ 8-ﭼﯧﺴﻼ ﺋﺎﻻﻗﯩﺴﻰ ﺋﯜﺯﯛﻟﯜﭖ ﻗﺎﻟﻐﺎﻧﺪﯨﻦ ﺑﯘﻳﺎﻥ, ﻛﯚﭖ ﺩﯙﻟﻪﺕ ﻗﯩﺴﻤﻰ ﺑﯩﺮﻟﯩﻜﺘﻪ ﺋﯩﺘﺘﯩﭙﺎﻗﻠﯩﺸﯩﭗ ﺋﯩﺰﺩﻩﺵ ﺋﯧﻠﯩﭗ ﺑﺎﺭﻏﺎﻥ ﺑﻮﻟﺴﯩﻤﯘ, ﺋﻪﻣﻤﺎ ﮪﺎﺯﯨﺮﻏﯩﭽﻪ ﮪﯧﭽﻘﺎﻧﺪﺍﻕ ﺋﯘﭼﯘﺭﻯ ﺑﻮﻟﻤﯩﺪﻯ, ﺋﺎﻳﺮﻭﭘﯩﻼﻧﻨﯩﯔ ﻧﻪﮔﻪ ﺋﯘﭼﯘﭖ ﻛﻪﺗﻜﻪﻧﻠﯩﻜﻰ ﺋﯧﻨﯩﻖ ﺋﻪﻣﻪﺱ. ﺷﻴﺎﯕﮕﺎﯓ ‹‹ﯞﯦﻨﺨﯜﻱ ﮔﯧﺰﯨﺘﻰ›› ﻧﯩﯔ 13-ﭼﯧﺴﻼﺩﯨﻜﻰ ﺧﻪﯞﯨﺮﯨﮕﻪ ﻗﺎﺭﯨﻐﺎﻧﺪﺍ, ﺑﻪﺯﻯ ﻣﯘﺗﻪﺧﻪﺳﺴﯩﺴﻠﻪﺭ ﭘﻪﺭﻩﺯ ﻗﯩﻠﯩﭗ, ﻳﻮﻟﯘﭼﯩﻼﺭ ﺋﺎﻳﺮﻭﭘﯩﻼﻧﻰ ﺋﺎﺗﺎﻟﻤﯩﺶ ‹‹ﺋﺎﯞﯨﺌﺎﺗﺴﯩﻴﻪ ﻗﺎﺭﺍ ﺋﯚﯕﻜﯜﺭﻯ›› ﮔﻪ ﻛﯩﺮﯨﭗ ﻛﻪﺗﻜﻪﻥ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ ﻣﯘﻣﻜﯩﻦ ﺩﻩﭖ ﻗﺎﺭﯨﻐﺎﻥ.
ﺋﯘﻧﺪﺍﻗﺘﺎ ‹‹ﺋﺎﯞﯨﺌﺎﺗﺴﯩﻴﻪ ﻗﺎﺭﺍ ﺋﯚﯕﻜﯜﺭﻯ›› ﺩﯦﮕﻪﻥ ﻧﯧﻤﻪ؟ ﻣﯘﺗﻪﺧﻪﺳﺴﯩﺴﻠﻪﺭﻧﯩﯔ ﭼﯜﺷﻪﻧﺪﯛﺭﯛﺷﯩﭽﻪ, ﺯﺍﻣﺎﻧﯩﯟﻯ ﺋﺎﯞﯨﺌﺎﺗﺴﯩﻴﻪ ﻳﻮﻟﯘﭼﯩﻼﺭ ﺋﺎﻳﺮﻭﭘﯩﻼﻧﯩﻐﺎ ﺋﺎﺩﻩﺗﺘﻪ ﺗﺎﺭﻗﯩﺘﯩﺶ ﺋﺎﭘﭙﺎﺭﺍﺗﯩﻐﺎ ﺟﺎﯞﺍﺏ ﻗﺎﻳﺘﯘﺭﯗﺵ ﺋﯜﺳﻜﯜﻧﯩﺴﻰ ﺋﯩﺸﻠﯩﺘﯩﻠﮕﻪﻥ ﺑﻮﻟﯘﭖ, ﻛﻮﻧﺘﺮﻭﻝ ﻗﯩﻠﯩﺶ ﻣﯘﻧﺎﺭﯨﻐﺎ ﺗﯚﺕ ﺧﺎﻧﯩﻠﯩﻖ ﺳﺎﻻﮪﯩﻴﻪﺕ ﻧﻮﻣﯘﺭﯨﻨﻰ ﻳﻮﻟﻼﭖ, ﻛﻮﻧﺘﺮﻭﻝ ﻗﯩﻠﯩﺶ ﻣﯘﻧﺎﺭﯨﻨﯩﯔ ﻳﻮﻟﯘﭼﯩﻼﺭ ﺋﺎﻳﺮﻭﭘﯩﻼﻧﯩﻨﯩﯔ ﺋﻮﺭﻧﯩﻨﻰ ﺋﯧﻨﯩﻘﻠﯩﺸﯩﻐﺎ ﻳﺎﺭﺩﻩﻡ ﺑﻪﺭﮔﯩﻠﻰ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ. ﻧﺎﯞﺍﺩﺍ ﺑﯘ ﺋﯜﺳﻜﯜﻧﻪ ﻧﺎﻣﻪﻟﯘﻡ ﺳﻪﯞﻩﺑﻠﻪﺭ ﺗﯜﭘﻪﻳﻠﯩﺪﯨﻦ ﺗﻮﺧﺘﺎﭖ ﻗﺎﻟﻐﺎﻥ ﺑﻮﻟﺴﺎ, ﺋﯘﻧﺪﺍﻗﺘﺎ ﺭﺍﺩﺍﺭ ﺳﯧﺰﻩﻟﻤﻪﻳﺪﯨﻐﺎﻥ ﺋﻮﺭﯗﻧﻐﺎ ﻛﯩﺮﯨﺸﻰ ﻣﯘﻣﻜﯩﻦ, ﻳﻪﻧﻰ ﺑﯘ ﯞﺍﻗﯩﺘﺘﺎ
‹‹ﻳﻮﻗﺎﭖ ﻛﻪﺗﻜﻪﻥ›› ﺩﻩﻙ ﺧﺎﺗﺎ ﺗﯘﻳﻐﯘ ﺑﯧﺮﯨﭗ ﻗﻮﻳﯘﺷﻰ ﻣﯘﻣﻜﯩﻦ, ﻣﻪﺳﯩﻠﻪﻥ ‹‹ﺋﺎﯞﯨﺌﺎﺗﺴﯩﻴﻪ ﻗﺎﺭﺍ ﺋﯚﯕﻜﯜﺭﻯ›› ﮔﻪ ﻛﯩﺮﯨﭗ ﻗﯧﻠﯩﺸﻰ ﻣﯘﻣﻜﯩﻦ.
ﺧﻪﯞﻩﺭﮔﻪ ﻗﺎﺭﯨﻐﺎﻧﺪﺍ, ﺋﺎﻓﺮﯨﻘﯩﺪﯨﻜﻰ ﻛﻪﯓ ﺋﻮﺭﻣﺎﻧﻠﯩﻘﻼﺭﺩﺍ, ﺭﯗﺳﯩﻴﻪ ﻗﯘﺭﯗﻗﻠﯘﻗﻰ, ﺷﯘﻧﺪﺍﻗﻼ ﻣﺎﻻﻳﺴﯩﻴﯩﺪﯨﻜﻰ ﻗﯘﻳﯘﻕ ﺋﻮﺭﻣﺎﻧﻠﯩﻘﻼﺭﺩﺍ ‹‹ﺋﺎﯞﯨﺌﺎﺗﺴﯩﻴﻪ ﻗﺎﺭﺍ ﺋﯚﯕﻜﯜﺭﻯ›› ﺑﺎﺭ ﺑﻮﻟﯘﭖ, ﻣﺎﻻﻳﺴﯩﻴﯩﻨﯩﯔ ﺋﺎﻻﻗﯩﺴﻰ ﺋﯜﺯﯛﻟﯜﭖ ﻗﺎﻟﻐﺎﻥ ﺋﺎﻳﺮﻭﭘﯩﻼﻧﯩﻐﺎ ﻧﯩﺴﺒﻪﺗﻪﻥ ﺋﯧﻴﺘﻘﺎﻧﺪﺍ, ﻣﺎﻻﻳﺴﯩﻴﯩﺪﯨﻜﻰ ﺋﻮﺭﻣﺎﻧﻠﯩﻖ ﻗﺎﺗﺎﺭﻟﯩﻖ ﻳﯩﺮﺍﻕ, ﭼﻪﺕ ﺟﺎﻳﻼﺭﺩﯨﻦ ﺋﯘﭼﯘﭖ ﺋﯚﺗﻜﻪﻧﺪﻩ, ﭼﻮﻗﯘﻡ ﻛﻮﻧﺘﺮﻭﻝ ﻗﯩﻠﯩﺶ ﻣﯘﻧﺎﺭﯨﻐﺎ ﺳﯩﮕﻨﺎﻝ ﺑﯧﺮﯨﺶ ﻛﯧﺮﻩﻙ, ﺑﯘﻧﺪﺍﻕ ﺑﻮﻟﻐﺎﻧﺪﺍ ﺭﺍﺩﺍﺭ ﺋﺎﻧﺪﯨﻦ ﺋﺎﻳﺮﻭﭘﯩﻼﻧﻨﯩﯔ ﺋﻮﺭﻧﯩﻨﻰ ﺳﯧﺰﻩﻟﻪﻳﺪﯗ. ﻧﺎﯞﺍﺩﺍ ﺑﻪﺯﯨﻠﻪﺭ ﻗﻪﺳﺘﻪﻥ ﺋﺎﻻﻗﯩﻠﯩﺸﯩﺶ ﺋﯜﺳﻜﯜﻧﯩﺴﯩﻨﻰ ﺋﯧﺘﯩﯟﻩﺗﻜﻪﻥ ﺑﻮﻟﺴﺎ, ﺋﺎﻳﺮﻭﭘﯩﻼﻥ ﺋﯘﻧﺪﺍﻗﺘﺎ ﻳﻮﻗﺎﭖ ﻛﯧﺘﯩﺸﻰ ﻣﯘﻣﻜﯩﻦ.
ﺧﻪﯞﻩﺭﺩﻩ ﺋﯧﻴﺘﯩﻠﯩﺸﯩﭽﻪ, ﻛﯚﻟﯩﻤﻰ ﺗﻪﺧﻤﯩﻨﻪﻥ ﺑﯩﺮ ﻣﯩﻠﻴﻮﻥ 160 ﻣﯩﯔ ﻛﯟﺍﺩﯨﺮﺍﺕ ﻛﯩﻠﻮﻣﯧﺘﯩﺮ ﻛﯧﻠﯩﺪﯨﻐﺎﻥ ﺑﯧﺮﻣﯘﺩﺍ ﺩﯦﻠﺘﯩﺴﻰ (ﺋﺎﺗﻼﻧﺘﯩﻚ ﺋﻮﻛﻴﺎﻧﻐﺎ ﺟﺎﻳﻼﺷﻘﺎﻥ ﺑﻮﻟﯘﭖ, ﺋﻪﻧﮕﻠﯩﻴﯩﻨﯩﯔ ﭼﻪﺗﺌﻪﻟﺪﯨﻜﻰ ﺋﺎﭘﺘﻮﻧﻮﻣﯩﻴﻪ ﺯﯦﻤﯩﻨﻰ, ﺋﺎﻣﯧﺮﯨﻜﯩﻨﯩﯔ ﺟﻪﻧﯘﺑﯩﻲ ﻛﺎﺭﻭﻟﯩﻨﺎ ﺷﯩﺘﺎﺗﯩﻐﺎ 917 ﻛﯩﻠﻮﻣﯧﺘﯩﺮ ﻛﯧﻠﯩﺪﯗ) ﺩﺍ, 1970-ﻳﯩﻠﻰ ﻛﯚﭖ ﻗﯧﺘﯩﻤﻠﯩﻖ ‹‹ﻏﻪﻟﯩﺘﻪ›› ﯞﻩﻗﻪﻟﻪﺭ ﻳﯜﺯ ﺑﻪﺭﮔﻪﻥ, ﺑﯘ ﻩﻳﺮﺩﯨﻦ ﺋﯚﺗﻜﻪﻥ ﺑﯩﺮ ﻗﯩﺴﯩﻢ ﭘﺎﺭﺍﺧﻮﺕ, ﺋﺎﻳﺮﻭﭘﯩﻼﻧﻼﺭ ‹‹ﺳﯩﺮﻟﯩﻖ ﮪﺎﻟﺪﺍ ﻳﻮﻗﺎﭖ ﻛﻪﺗﻜﻪﻥ››. ﺋﻪﻣﻤﺎ ﺋﻮﻥ ﻧﻪﭼﭽﻪ ﻳﯩﻠﺪﯨﻦ ﻛﯧﻴﯩﻦ ﺑﯘ ﺳﯩﺮ ﺋﺎﺧﯩﺮﻯ ﻳﯧﺸﯩﻠﮕﻪﻥ. ﺋﯧﻴﺘﯩﺸﻼﺭﻏﺎ ﻗﺎﺭﯨﻐﺎﻧﺪﺍ, ﺑﯧﺮﻣﯘﺩﺍ ﺩﯦﻠﺘﯩﺴﯩﺪﺍ ﻣﯘﺷﯘﻧﺪﺍﻕ ‹‹ﺋﺎﯞﯨﺌﺎﺗﺴﯩﻴﻪ ﺋﯚﯕﻜﯜﺭﻯ›› ﺑﺎﺭ ﺋﯩﻜﻪﻥ. مەنبە:نۇر تورى بۇ يازمىنى ئاخىرىدا XERHAN تەھرىرلىگەن. ۋاقتى 2014-3-16 11:30 AM
|
|