مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 3510|ئىنكاس: 35

شىنجاڭ ئۇنىۋېرسىتېتى جەنۇبى مەكتەپ رايونى رادىئو ئۇزېلىغا ئوچۇق خ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 102880
يازما سانى: 4
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 19
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 2 سائەت
تىزىم: 2014-1-28
ئاخىرقى: 2014-2-22
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-30 06:11:23 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

شىنجاڭ ئۇنىۋېرسىتېتى جەنۇبى مەكتەپ رايونى رادىئو ئۇزېلىغا ئوچۇق خەت

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- U" V  K, @% G( n+ j

ئەسسالامۇ-ئەلەيكۇم جەنۇبى مەكتەپ رايونى رادىئو ئۇزىلىدىكى ئىسسىقىنى ئىسسىق ،سوغۇقنى سوغۇق ،قورساقنى ئاچ-توق دېمەي قىلغان خىزمىتىنىڭ ئۈنۈمى بولسۇن بولمىسۇن بۇ ئالىي بىلىم يۇرتىمىزنى ‹ئاۋاتلاشتۇرۇش› ئۈچۈن تۆھپە قوشىۋاتقان جاپاكەش دىكتور-رىياسەتچىلەر . بىلىپ تۇرىۋاتىمىز ،قىلغان ئىشىڭلارنىڭ ئۈنۈمى بولسۇن بولمىسۇن ، ئاڭلاتقان پروگىرامماڭلار سۈپەتلىك چىقسۇن ياكى چىقمىسۇن ئۆز ئاۋازىڭلارنى مەكتەپ قوراسى ئىچىدە ياڭرىتىۋېلىش ھەلەكچىلىكىدە تىنىمسىز ئىزدىنىۋاتىسىلەر ،لىكىن  ئاساسلىق  مۇلازىمەت ئوبيېكتىڭلار بولغان بىز ئوقۇغۇچىلارغا پايدىسى بارمۇ يوق بۇنىڭ بىلەن ھېسابلاشمايسىلەر .

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: `9 `: b  m4 t. L

مەكتەپ رادىئو ئۇزىلى دېگەن مېنىڭ بىلىشىمچە مەكتەپنىڭ تۈرلۈك ئۇقتۇرۇش ،مەكتەپتە بولىنىۋاتقان پائالىيەتلەر ، مەكتەپنىڭ ۋە دۆلەتنىڭ ئوقۇغۇچىلارغا قارىتا يولغا قويغان تۈرلۈك ئىتىبار بىرىش ،ئىشقا ئورۇنلاشتۇرۇش سىياسەتلىرىنى تەشۋىق قىلىدىغان  ، ئوقۇغۇچىلار كۈندىلىك تۇرمۇشىدا كۆپ ئۇچرايدىغان مەسىلىلەر شۇنداقلا ئوقۇغۇچىلارنىڭ قىزىقىشى بويىچە تەپەككۇرغا يىتەكلەيدىغان مۇلازىمەت تىپىدىكى تەشۋىقات ئورگىنى بولۇشى كىرەك ئىدى ، مېنىڭ بىلىشىمچە سىلەرنىڭ سەيشەنبىلىك ئاڭلىتىشىڭلاردا ھەم پەيشەنبىلىك ئاڭلىتىشىڭلاردا مەكتەپ خەۋەرلىرى ۋە تەنتەربىيە خەۋەرلىرى دەيدىغان شۇنداق ئىككى تۈرنىڭ بارلىقىنى بىلىمەن لىكىن بىر قانچە قىتىم شۇنچە دىققەت قىلساممۇ سىلەرنىڭ نىمە ئوقۇۋاتقىنىڭلارنى ئايرىيالمىدىم ، بەزى كۈنلىرى تاساددىپىي ئاڭلاپ قالغان تەقدىرىدىمۇ ساپلا كونا خەۋەرلەر ؛ ھەممىمىزگە ئايانكى خەۋەرنىڭ ئەڭ مۇھىم خۇسۇسىيتى دەل ئۇنىڭ ۋاقىتچانلىقىدا ، ئىلان قىلىنغىلى بىر ئاي بولغان خەۋەرنى بىزگە ئوقۇپ بىرىشىڭلار سىلەرنىڭ خەۋەر مەنبەيىڭلارنىڭ كەمچىللىكىدىنمۇ ياكى سىلەرنىڭ ‹يىقىملىق › ئاۋازىڭلارنى مەكتەپتە بىر ياڭرىتىۋىلىش ھەم ئالۋاڭنى تۈگۈتۈش ئۈچۈن ئوچۇقتىن ئوچۇق بىزنى كۆزگە ئىلماي ئاخماق قىلغىنىڭلارمۇ ؟


بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! T/ R0 p: z. S3 g" _% ?  u& V9 Tئەڭ ئەقەللىيسى بىزنىڭ مەكتەپ شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتونۇم رايونلۇق ئۇنىۋېرسىتېت بولغانغا چۇشلۇق بىزنىڭ 30مىڭدىن ئارتۇق ئوقۇغۇچى ،مۇنداقچە ئېيتقاندا كىچىكرەك بىرەر ناھىيەنىڭ ئادەملىرى ئاڭلايدىغان رادىئو پىروگگىراممىلىرى باشقا ئالىي مەكتەپ رادىئو ئۇزىللىرىغا قارىغاندا  خېلى سەرخىل بولۇشى كىرەك ئىدى ،مەركىزى مەكتەپ رايونىنىڭ پىروگگىرامملىرى شۇنداق ياخشى ،لىكىن جەنۇبى مەكتەپ رادىئو ئۇزىلىدىكى بىرەرسىڭلاردا بىر دىكتوردا بولۇشقا تېگىشلىك ئاساسلىق ساپا بارمۇ ؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; F3 ]' ?2 X0 q, S9 Sمەلۇم بىر سەيشەنبە كۈنى ئىدى ،ھەممىمىزگە مەلۇم ،مەكتەپ پارتىكومىنىڭ ئوقۇغۇچىلار خىزمىتىگە مەسئۇل مۇئاۋىن شۇجىنىڭ ئىسمى جاۋگۇاڭخۇي ، شۇ كۈنى تاساددىپىي ھالدا ئاڭلاپ قالغان خەۋەردە بۇ ئىسىم :‹ مەكتەپ پارتىكومىنىڭ مۇئاۋىن شۇجىسى جاۋگېخۇا › دەپ ئوقۇلدى ،لىكىن مەن بىلىدىغان مەكتەپ مۇئاۋىن شۇجىلىرى ئىچىدە جاۋگېخۇا ئىسىملىك بىرەسى يوق ، مەن بەلكىم جاۋگۇاڭخۇي دېگەننى شۇنداق ئوقۇغان بولۇشى مۇمكىن دەپ ئويلۇدۇم ، 10مىڭ ئوقۇغۇچى ئاڭلايدىغان مەكتەپ رادىئو ئۇزىلىنىڭ دېكتورلىرى ئۆز ئانا مەكتىۋىنىڭ رەھبەرلىرىنىڭ ئىسمىنى خاتا ئوقۇۋاتساڭلار  بۇنى نىمە دەيمىز ؟بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 g' u. a' r8 @: o5 L0 {
بۇنىڭدىن سىرت يەنە مۇشۇ سەيشەنبىلىك ھەم پەيشەنبىلىك خەۋەرلىرىڭلار ، نېمە ئاڭلىتىۋاتقىنىڭلارغا شۇنچە قىزىقىمەنيۇ لېكىن نىمە ئاڭلىتىۋاتقىنىڭلارنى ئانچە ئاڭقىرىپ بولالمايمەن ، سەۋەبى ئۆزۈڭلارغىمۇ ئاياندۇر بەلكىم ، بۇ ئىككى خەۋەرنى ئوقۇيدىغان دىكتورلار ئىككى ئادەم بولسا كىرەك ، بىر خەۋەر قويۇق خوتەن شىۋىسىدە ، يەنە بىر خەۋەر قەشقەر شىۋىسىدە ئوقۇۋاتىدۇ ، ئۇنىڭ ئۈستىگە ئاۋازىڭلاردىن قويىۋالغان مۇزىكاڭلارنىڭ يۇقىرلىقى ،شۇنىڭدىن   قارىغاندا كىرىشتۈرۈش ۋە بەزى تېخنىكىلىق ھالقىلاردا تازا پىششىق بولمىغان بولساڭلار كىرەك دەپ ئويلۇدۇم .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; F( o. }/ `# r, }/ h+ D
10مىڭ ئوقۇغۇچى ئاڭلايدىغان رادىئو پىروگىراممىلىرىنى ئاڭلىتىدىغان دىكتورلار ھەممىسى ئۆز شىۋىسىدە ئوقۇسا ئۇنداقتا رادىئو پىروگگىرامماڭلارغا ھەر قايسى يۇرتتىن كەلگەن ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن ئايرىپ پىروگگىرامما تەسىس قىلساڭلارلا بولمىدىمۇ ؟ بىراق بۇ ھەرگەزمۇ مەسىلىنى بىر تەرەپ قىلىشنىڭ توغرا ئۇسسۇلى ئەمەس ، بىر دىكتور بولۇش ئۈچۈن ئەڭ ئاددىيسى ئاۋاز سۈپىتى ياخشى ، سۈزۈك بولغاندىن سىرت ئۆز ئاۋاز دائىرىسىدىكى ھەر قانداق ئەسەرنى شۇ ئەسەرنىڭ
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) ]* Z2 E( f. T% rژانىرىنى ئىنىق گەۋدىلەندۈرگەن ئاساستا چوقۇم ئورتاق تىل تەلەپپۇز قائىدىسى بويىچە راۋان ئوقۇشقا كاپالەتلىك قىلىشى كىرەكقۇ دەيمەن ؟لىكىن سىلەر شۇنچىلىكمۇ قىلالىدىڭلارمۇ ؟ بۇ ئەقلىي تەپەككۇر قىلالايدىغان ھەر قانداق نورمال ئادەم ئويلىيالايدىغان مەسىلە ئەلۋەتتە .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 ]( t! ]% Y" \+ Z: m
يۇقارقىلاردىن سىرت شۇنىمۇ ئىتراپ قىلىشىڭلار كىرەككى باشقا پروگگىراممىلىرىڭلارنىڭمۇ ئاڭلتىش سۈپىتىڭلار ئىنتايىن ناچار ، دىققەت قىلىشىمچە ئاڭلىتىش بېرىۋېتىپ ئوتتۇرىدىنلا تۇيۇقسىز ئۆچۈرىۋېتىسىلەر ، مۇزىكاڭلار بىلەن ئوقۇۋاتقان ئەسىرىڭلارنىڭ ژانىرى ماسلاشمىغان ، ئىزىقىش ھەم شىۋە ئارىلاشتۇرۇش بەك ئېغىر ،بەزى دىكتورلىرىڭلارنىڭ ئاۋازى ھەتتا دىكتورلۇققىمۇ يارىمايدۇ ،بۇنى ئىنكار قىلالامسىلەر ؟بىلىشىمچە مۇۋاپپەقىيەتلىك چىققان بىر رادىئو پىروگگىراممىسى ۋۇجۇتقا كېلىشى ئۈچۈن شۇ پىروگگىراممىنىڭ دىكتورىنىڭ ئاۋاز تۈسى ھەم ئىنتوناتسىيسى شۇ پىروگگىراممىنىڭ خارەكتىنى تولۇق يورۇتۇپ بىرەلىشى كىرەك ، سىلەرچە بولغاندا پەقەت ئوقۇپلا بەسە بولىدۇ دەپ ئويلامسىلەر ؟ راۋان ئوقىيالىغانلارنىڭ ھەممىسىنىڭ ئاۋازى ياخشى بولۇشى ناتايىن ،ھەم ئاۋازى ياخشى بولغانلارنىڭمۇ ھەممىسى ياخشى ئوقۇپ كېتەلىشى مۇمكىن ئەمەس .   سىلەردە ئاساسىي جەھەتتىن ھەممىڭلاردا دىكتورلۇق ساپاسى يوق دىيەرلىك . مەن مەيلى مەركىزى مەكتەپ رايونى بولسۇن ياكى باشقا ئالىي مەكتەپلەر بولسۇن دوستلۇرۇمنى ئىزدەپ بېرىش جەريانىدا تاساددىپىي پۇرسەتلەردە ئۇيغۇرچە رادىئو پىروگگخراممىرىنى ئاڭلاپ قالىمەن ، شۇنىمۇ كېسىپ ئېيتىمىەنكى مەن ئاڭلىغان ھەر قانداق بىر رادىئو پروگگىراممىسى سىلەرنىڭكىدىن نەچچە ھەسسە ياخشى . سىلەر ھەتتا بىرلا ۋاقىتتا كۆپ خىل پىروگگىرامما ئاڭلىتالايسىلەر . مۇشۇ مەۋسۇمنىڭ مەلۇم بىر سەيشەنبە كۈنى چۈشتە دەستىن چۈشۈپ تاماققا مېڭىۋاتقاچ تاساددىپىي ئاڭلىتىشىڭلارنى ئاڭلاپ قالدىم ، پىروگگىرامماڭلارنى خىلى ياخشى باشلىدىڭلا-يۇ ئارقىدىنلا خەۋەر ئاڭلاتتىڭلار ، لىكىن بىزنى ئەجەپلەندۈرگىنى شۇ بولدىكى بىرلا ۋاقىتتا بىرسىڭلار خەۋەر ئوقۇۋاتىسىلەر ،يەنە بىرسىڭلار قانۇندىن ساۋات سۆزلەۋاتىسېلەر ،يەنە پات-پات ئۇيغۇرچە بىلەن خەنزۇچە بىرلا ۋاقىتتا ئاڭلىنىدۇ ، ئىككى ئاۋاز ئارىلىشىپ قايسېڭلارنىڭ نىمە دەۋاتقىنىڭلارنى ئاڭقىرالماي دوستلۇرۇم بىلەن گاڭگىراپلا قالدۇق ، بۇ سىلەرنىڭ بىرلا ۋاقىتتا ئىككى پىروگگىرامما ئاڭلىتىپ خىزمەت سىجىللىقىڭلارنى ئاشۇرۇش ئۈچۈن ئويلاپ تاپقان تەدبىرىڭلارمىدۇ-يا ؟ يەنە تېخى قويغان ناخشاڭلاردا بەزى توربەت ئېلانلىرى چىقىدىكەن ، بۇمۇ ئەمدى سىلەرنىڭ ئىشتىن سىرتقىي پۇل تېپىش ئۇسۇلۇڭلارمىدۇ بىلمىدۇق !بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 {! p) }3 U, w$ z4 P" W
يەنە باشقا پروگگىرامماڭلارنى دەپ ئۆتسەم ، پەيشەنبىلىك ئاڭلىتىشىڭلارنى باشلىغاندا شۇنداق ياخشى باشلايسىلەيۇ ئاخىرىغا بارغانسىرى يەنە ئۆزۈڭلارنى ئاشكارلايسىلەر ، ‹ئەدەبىيات گۈلزارى›، ‹تۇرمۇش يىتەكچىسى› ، ‹تەپەككۇر ئۈنچىلىرى› ،‹تۇرمۇش يىتەكچىسى›دېگەن سەھىپىلىرىڭلارنى  كىم ئوقۇيدۇ بۇنى ئۇقمۇدۇم ،ئاۋازىڭلاردىن قارىغاندا ھەر ھەپتە ئالمىشىپ ئوقۇيدىغان ئوخشايسىلەر ،لىكىن مەيلى كىم ئوقۇمىسۇن ئوخشاشلا ئاۋازىڭلار ئىنتايىن تۆۋەن ،بەزى ھەتتا ئاۋازىڭلار يوقاپلا كېتىدۇ ، بۇ بەلكەم سىلەردىكى كەسپىي ساپانىڭ يوقلىقىدىن بولسا كىرەك، سىلەر مەيلى قانداق ژانىردىكى ئەسەر بولمىسۇن ئوخشاش تەلەپپۇز ، ئوخشاش ئاھاڭدا ئوقىۋىرىسىلەر ، بولۇپمۇ ھېلىقى ئەدەبىيات توغۇرلۇق پىروگگىرامماڭلار ، ئانچە-مۇنچە ئاڭلاپ قالغاندىكى مەزمۇنىدىن قارىغاندا كۆپىنچى ۋاقىتلاردا نەسىر ئوقۇيدىغان ئوخشايسىلەر ، لېكىن سىلەر ئوقۇۋاتقان نەرسىلەردە نەسىرنىڭ ئالاھىدىلىكىدىن ھېچ بىرىنى تېپىش مۇمكىن ئەمەس ، سىلەردە پەقەت قۇرۇق ھاياجان بار خالاس ، ھاياجانلانمايدىغان يەرلەردە ئۆزۈڭلارچە ھاياجانلىنىپ كېتىسىلەر ، قۇرۇق ھاياجانغا مۈشۈك ئاپتاپقا چىقامدۇ؟ نەسىر ۋە شېئىر ژانىرىدىكى ئەسەرلەرنىڭ جېنى بولسا شۇ ئەسەردە ئىپادىلىنىدىغان ھېسىيات ، سىلەردە ھېسىيات بار دىيىلسە سىلەردىكى ھىسىيات پەقەتلا ئاۋازىڭلار پۈتۈن مەكتەپ قورۇسىدا ياڭراۋاتقاندىكى ھاياجاندىن ئىبارەت خالاس . سىلەرنىڭ بۇ پىروگگىرامماڭلارغا تاللىغان مەزمۇنىڭلار ناھايتى ياخشى ، لېكىن شۇلارنى ئاڭلىغۇچىلارغا يەتكۈزۈش جەريانىدىكى باھارلىق مەسئۇلىيەت سىلەردە ! بۇ يەردە ‹مەسئۇلىيەت› دېگەن گەپ تىلغا ئېلىنىپ قالدى ، سىلەر ئۆزۈڭلار دەپ بېقىڭلارچۇ قېنى ، سىلەردە مەسئۇلىيەت تۇيغۇسى بارمۇ ؟ مەكتەپتىكى پۈتۈن ئۇيغۇر ئوقۇغۇچىلارغا مەنسۇپ بولغا ئاشۇ 75مېنۇت ۋاقىتقا لايىق جاۋاپ بېرەلىدىڭلارمۇ ؟ مەن سىلەرنىڭ ئاڭلىتىش ۋاقتىڭلارغا يەنە 30مېنۇت قوشۇلغىنىنى ئاڭلاپ ئۇيغۇر بولۇش ساھىيتىم بىلەن خۇشال بولسام تۇرۇپ يەنە ئىچىنىپ قالدىم ، يەنى مۇشۇ مەكتىۋىمىزدىكى باھارلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ يىرىم سائەت ۋاقتىنىڭ سىلەرنىڭ قولۇڭلاردا خاراپ بولۇپ كېتىدىغىنىغا ئىچىم ئاچچىق بولدى .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- K, h! H( v6 B7 b' A3 e& Fيۇقىرقىلاردىن باشقا بىلىشىمچە سىلەرنىڭ قانۇن توغۇرلۇق پىروگگىرامماڭلارمۇ بارتى ،لېكىن سۈپەتنىڭ ناچارلىقىدىن ئۆزۈڭلار خېجىل بولدۇڭلارمۇ بىلمىدۇق ، بۇ مەۋسۇم ئاڭلانمىدى ، يەنە بىر سەھىپەڭلار بار ، ‹تىلسىمات› قۇ دەيمەن ، بۇ سەھىپەڭلارنىڭ سۈپىتى باشقا پىروگگىرامماڭلارغا قارىغاندا ياخشىراق بولسىمۇ لېكىن ئاڭلىتىۋاتقان مەزمۇنىڭلارنىڭ ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن ئازراق پايدىسى بولسىچۇ كاشكى ! ئاجايىپ غارايىپ بىر مەزمۇنلارنى ئاڭلىتىسىلەر ،لىكىن  بۇ سىلەرنىڭ باللارنىڭ دىققىتىنى غەلەت قىلىش ئۈچۈن ئاڭلاتقىلى ۋەزىپە يۈزىسىدىن تاپقان نەرسىلەمىدۇ ئەمدى ؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, q- b' B8 g" C( ]2 {) y3 P4 a8 Qبىلىشىمچە ‹شەخس› دەپ سەھىپەڭلارمۇ باركەن ، لېكىن سۈپەت يەنىلا ئوخشاش ، مەزمۇنىڭلارغا قارىساق ئۆزۈڭلارچە ياڭزىڭشىن ، جىنشۇرىنلارنى ئاڭلىتىپ كېتىسىلەر ئۆزۈڭلارچە ھاياجانلىنىپ ! سىلەرچە شىنجاڭنى نادانلىق ،جاھالەتكە مەھكۇم قىلغان ئاشۇلاردىن باشقا سىلەرگە ئاڭلاتقۇدەك مەيلى ئۇيغۇر ياكى باشقا مىللەتتىن بولمىسۇن ئوقۇغۇچىلىرانى ئويغا سالالايدىغان ، يىتەكلىيەلەيدىغان ، ئۈلگە بولالايدىغان مۇتەپپەككۇر ،ئالىملار تېپىلمىغانمىدۇ بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 W2 A* C& ]) K! G& Y+ R
  سىلەرنىڭ  ياڭراتقۇلىرىڭلارنىڭ  ئاۋازىمۇ ئىنتايىن تۆۋەن ،ياتاق تەرەپكە ئۆتكەندىن كېينلا ئەسلىدىنلا تۆۋەن مۇبارەك ئاۋازىڭلارنى تېخىمۇ ئاڭلىغىلى بولمايدۇ ، يەنە تېخى پات-پات گەپ قىلىۋېتىپ ياكى ناخشا چىقىۋېتىپ ئوتتۇرىدىلدا جىمىقىپ كېتىدۇ ، ئاڭلىساق ئۈسكۈنەڭلاردا مەسىلە بارمىش ، مېنىڭچە مەسىلىنى ئۈسكۈنىگىلا ئارتىپ قويۇش توغرا ئەمەس ، ئۈسكىنىلكەرنى ئىشلىتىشمۇ خېلى سەۋىيە تەلەپ قىلىدىغۇ دەيمەن ؟ بىلىشىمچە سىلەرنىڭ بىر مەۋسۇملۇق ئاڭلىتىشىڭلار 14ھەپتە ،ھەر ھەپتىدە 3قېتىمدىن جەمئىي 75مېنۇت ، بۇ بويىچە ھېسابلىغاندا بىر مەۋسۇمدا 42قېتىم ،17.5سائەت بولىدۇ ، لېكىن سىلەر بۇ مەۋسۇم ئالدى-كەينى بولۇپ جەمئىي 10قېتىم ئەتراپىدا ئاڭلىتىش بېرەلمىدىڭلار ، بۇ مەۋسۇم مەكتىۋىمىزدە توك كەتكەن قېتىم سانى بويىچە 2-3قېتىم توك كېتىپ ئاڭلىتىش بىرەلمىدىڭلار دېگەن تەقدىرىدىمۇ ، قالغان قېتىمقى ئاڭلىتىشىڭلارنى ئاڭلىشىمچە رادىئو ئۇزىلىڭلاردىكى مەلۇم بىرەيلەن يوق بولۇش سەۋەبلىك ئاڭلىتالماپسىلەر ، دىمىكچىمەنكى رادىئو ئۇزىلىدا 10دىن ئارتۇق ئوقۇغۇچى باركەنۇ ئاشۇ ئۈسكىنىلەرنى ئىشلىتىشنى ئۇقىدىغان پەقەت بىرلا ئادەم باركەن ، مەن رادىئو ئۇزىلىڭلارغا كىرىپ باققان ،ئۆزۈڭلارنىڭ چۈشەندۈرۈشى بويىچە ئېيتقاندا رادىئو ئاڭلىتىش سىستىماڭلار پۈتۈنلەي ئاپتۇماتىك ئېچىلىپ ،ئاپتوماتىك تاقىلىدىكەن ، ھەم شۇ تەييارلاپ قويغان مەزمۇنلارنى كوپىيوتىردىكى مۇزىكىنى قويۇپلا ئوقۇپ بەرسە بولىدىكەن ، دېمەك ،رادىئو ئۇزىلىڭلاردىكى ئاشۇ بىر بالىدىن باشقىڭلار ھەتتا كومپىيوتېردىكى تەييار مۇزىكىنىمۇ قوياممايسىلەر دېگەن گەپ ، يەنە ئۆزۈڭلارنىڭ دەپ بېرىشىڭلارچە مەكتەپ رادىئو پىروگگىراممىلىرىڭلارنى ئاۋازغا ئېلىپ تەستىقلاتقاندىن كىيىن ئاڭلىتىشىڭلارنى تەلەپ قىلىدىكەن ، لېكىن ئاشۇ كومپىيوتېردىكى تەييا مۇزىكىنى قوياممىدىڭلار دېگەن گەپ ئاۋازغا ئېلىش ، ئاۋاز تەڭشەش-كونتىرول قىلىش تاختىسى (调音台)ھەم باشقا تېخنىكىلىق مەشخۇلاتلارنى تېخىمۇ بىلمەيسىلەر ، مەن بۇ يەردە شۇنى دېمەكچى ، مەيلى ھەرقانداق ئورۇن بولمىسۇن كەسپىي تېخنىكا شۇ جايدىكى باھارلىق پائالىيەتلەرنىڭ جېنى ھىسابلىنىدۇ ، شۇنداق ئىكەن ئاشۇ تېخنىكىغا ئائىت بىلىملەرنى نېمىشقا جىقراق بالىلاغا ئۆگەتمەيسىلەر ؟ مەن سىلەرنىڭ يېڭى ئوقۇغۇچىلانى قوبۇل قىلىش ئېلانىڭلارنى كۆگەن ، ئېنىق قىلىپ ‹تېخنىك ،دىكتور ،مۇخبىر ،تەرجىمان ،تەھرىر قوبۇل قىلىنىدۇ› دەپ يېزىپسىلەر ، خاتالاشمىسام بۇ تەشۋىقات دوسكاڭلار ھازىرمۇ Dرايوندا بارغۇ دەيمەن .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! {6 E: e2 V' a. v4 j
ئەنە شۇنداق تۇرۇقلۇق قوبۇل قىلغان تېخنىك بالىلارغا نىمىشا ئۆگەتمەيسىلەر ؟ 75مېنۇتلۇق پىروگگىراممىغا شۇنچىۋالا كۆپ ئادەمنى يىغىۋىلىپ يەنە تېخنىك ئىلىشنىڭ زۆرۈرىيتى بارمۇ ؟مېنىڭ ئاشۇ تىخنىكىلارنى بىلىدىغان ئاشۇ بالىغا دېگىم كىلىۋاتىدۇ ، ئەڭ ئەقەللىيسى بۇ ئەڭ ئاددىي مەشغۇلاتلانى شۇ يەردىكى ھەممە بالىلارغا ئۆگۈتىشىڭىز كىرەك ئەمەسمۇ ؟ يا بۇ مەشخۇلاتلار ئاشكارىلاشقا بولمايدىغان پاتنىتىڭىزمىتتى ؟؟ ھازىر رادىئو ئۇزىلى سىز بولمىسىڭىز ئاڭلىتىش بىرەلمەيدىغان ھالغا كەپتۇ ، بۇنۇڭدا بىرەر سەۋەب بارمۇ قانداق ؟ بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" A; `. Q1 e" ~* `
بايا يېڭى ئوقۇغۇچىلارنى قوبۇل قىلىشنىڭ گېپى چىقىپ قالدى ، سىلەر رادىئو ئۇزىلىڭلارغا زادى قانداق ئوقۇغۇچىلارنى ،قانداق ئۇسۇلدا تاللايسىلەر ؟ رادىئو ئۇزىلىڭلارنىڭ خىزمەتچىلىرى بىزگە تەشۋىق قىلغاندا بىزنى شۇنداق قىزىقتۇرۇپ ، ھاياجانغا سالغانىدى ، لېكىن ئاخىرىدىچۇ ؟قانداق تاللاش شاللاش ئېلىپ باردىڭلار ؟ بۇنۇڭغا ۋىجدانىڭلار بىلەن جاۋاب بېرىپ بىقىڭلارچۇ ؟ بىزگە ھەم ئۆزۈڭلەرگە ،سىلەرگە بۇ ۋەزىپىنى ئىشىنىپ تاپشۇرغا مەكتەپ رەھبەرلىكىگە يۈز كىلەلەمسىلەر ؟بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @6 r# ^6 {% K( ^9 N- b* C9 B+ [
بىلىپ قىلىڭلراكى سىلەرنىڭ يۈز تۇرانە ئىمتاھانىڭلارغا مەنمۇ قاتناشقان ئىدىم ، باشتا تىزىملاتقان ۋاقىتتا گەرچە ئۆزۈمگە ئىشەنسەممۇ يەنىلا بىرخىل تەشۋىش بىلەن تىزىملاتقان ئىدىم ، چۈنكى بىلىشىمچە مەيلى مەركىزىي مەكتەپ رايونى بولمىسۇن ۋە ياكى باشقا ئالىي مەكتەپ رادىئو ئۇزىللىرى بولمىسۇن ھەممىسى يېڭى ئوقۇغۇچىلارنى قوبۇل قىلغاندا شىنجاڭ خەلق رادىئو ئىستانسىسى ۋەياكى باشقا ئورۇنلاردىكى مۇشۇ ساھەدە نوپوزغا ئىگە دىكتور رىياسەتچىلەرنى تەكلىپ قىلىپ شۇلارنى باھالىغۇچى قىلىدىكەن ھەم مۇسابىقە ئىنتايىن كەسكىن ، جىددىي ھەم ئادىل بولىدىكەن ، لىكىن سىلەرنىڭكىدىچۇ ؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @6 Q- J& N: Y" r# M0 l9 aمەن قىزىقىش ھەم ئوتتەك ئىشتىياقنىڭ تۈرۈتكىسىدە يۈزتۇرانە ئىمتاھانىڭلارغا قاتنىشىپ باقاي دەپ كىردىم ، لىكىن مېنى خېلىلا خاتىرجەم قىلغىنى ،سىلەرنىڭ ئىمتاھان باھالىغۇچىلىرىڭلار ئىچىدە بۇ ساھەدىكى نوپوزلۇق كىشىلەردىن بىرىمۇ يوق ئىدى ، لېكىن ئىكراندا چىقارغان سۇئاللىرىڭلارغا ھەم ئالدىغا چىقىپ سۆزلىگەن ھېلىقى قىزغا قاراپ سەل ئويلۇنۇپمۇ قالدىم .چۈنكى ئىكراندىكى چىققان سۆرەتلەرنى خېلى ئويلانمىسا چۈشەندۈرگىلى بولمايتتى ، يەنە بىرسى ،ھېلىقى قىز بولسا شۇنداق تىز ھەم توختىماي سۆزلەيتتى ، توۋا ،گەپ دېگەننى مۇشۇ قىزغىلام بېرىپتىكەن !ئۇ قىز خېلى كەسكىن سۆزلىدى-يۇ ،ھەممە گەپنى تاقاپ ئەكىلىپ ‹مەن› دە توختاتتى . بىرە گەپ بولسا قىلىمەن ،ئالىمەن ، ئىتىمەن......لا دەييتتى ، ئىشقىلىپ سۆزلىگەن ھەر بىر سۆزى پەقەت بىرىنچى شەخىس بىرلىك بىلەن ئاياغلىشاتتى ،خۇددى رادىئو ئۇزىلىدا باشقا خادىملار يوقتەك ،ھەم بولسىمۇ ئۇلار خۇددى ھېچ ئىش قىلمايدىغاندەك . مەن تېخى ئۇنىڭ سۆزلىشىگە قاراپ رادىئو ئۇزىلىغا مۇشۇ بىرلا ئادەم بار ئوخشايدۇ دەپ ئويلاپتىمەن ،چۈنكى ئۇ ھېچقاچان ‹ بىز رادىئو ئۇزىلىدىكى بالىلار مۇنداق قىلىمىز › دەيدىغاندەك قىلمايتتى ، كېيىن بىلسەم ئۆزىنى ‹مەركىزى خەلق رادىئو ئىستانسىسى›نىڭ باشلىقى چاغلايدىغان بۇ قىزمۇ قۇرۇق گەپ ساتىدىغان ، ئۆزىنىڭ ئىشىنىلا بىرىنچى ئورۇنغا قويىدىغان ،ئاۋازى ئۇنچە ئۆلچەملىك بولمىسىمۇ ھەر ھالدا بىر نەرسىلەرنى ئوقۇيالايدىغان ،ئەمەلىيەتتە رادىئو ئۇزىلىغا ئازراق نەپ يەتكۈزەلمەيدىغان ،كۈنبويى ‹باشقۇرىمەن› دەپلا يۈرىيدىغان، ئۆزىنى دۇنيادا بىر چاغلاپ يۈرىيدىغان قىزكەن . شۇ چاغدا يەنە بىرەيلەن ئىمتاھان قائىدىسىنى چۈشەندۈرگەنتى ئىككىسىنىڭ گېپى زىت بولۇپ قالدى ، ئۇ  بىرەيلەن ھەر ھالدا ‹ ئىمتاھاننى مۇنداق ئالىمىز› دىدى ، شۇنىڭغا قاراپ ‹ھە -! بۇلارنىڭ ئىچكى قىسمىدىمۇ ئىختىلاپ باركەندە › دەپ ئويلىدۇم .لىكىن مېنىڭ بىلىشىمچە سىلەر بالىلارنى ئىككى كۈن تىزىملاش ئىلىپ باردىڭلار ،لىكىن ھەر قىتىم ئاشخانىنىڭ ئالدىدىن ئۆتكىنىمدە پەقەت شۇ ‹بىز › دېگەن بالىنىلا كۆرۈپتىمەن ، ھېلىقى ‹مەن›لا دەيدىغان مەنمنچى قىزنى كۆرمىگەن ئىدىم . ئىمتاھانىڭلارغا قارىسام باشتا خېلى يامان ئەمەس بولدى ،كېيىن ھېلىقى مەنمەندان قىز ئالدىراتقاچقا ئىمتاھان بىراقلا بوشىدىڭلار ،بىزمۇ خېلى يېنىكلەپ قالدۇق .لېكىن بەلكى ھېلىقى مەنمەندان قىزنىڭ سەۋەبىدىن بولسا كىرەك ، ئىمتاھاندىن چىقىپ بىر قانچە ئوقۇغۇچىنىڭ ‹ۋاي ئېسىت ،قاتناشمىساق بوپتىكەن› دېگندەك گەپلىرىنى ئاڭلاپ قالدىم .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 @* T' x' F: ^0 H  hئىمتاھانىڭلارمۇ ئاياغلاشتى ،سىلەر ‹قوبۇل قىلىنغان ئوقۇغۇچىلار تىزىملىكىنى ئوقۇتۇش بىناسىدىكى ئېلان-ئۇچۇر دوسكىسىغا چاپلايمىز› دېدىڭلار ،لېكىن چاپلىمىدىڭلار ، نېمە ئۈچۈن ؟ بەلكىم چاپلىساڭلار بەزى ئويۇنلىرىڭلار ئاشكارىلىنىپ قېلىپ يۈزۈڭلارنىڭ چۈشۈشىڭلاردىن قورققان بولساڭلا كىرەك .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; l# P' h- S  t  }
ھېس قىلىشىمچە ئىمتاھانىڭلارغا خېلى يامان بالىلامۇ كىرىپتىكەن ،ھەتتا تاجىك ،قازاق ،قىرغىز مىللىتىدىن بولغان بالىلارمۇ ئىمتاھان بەرگنتى ،بالىلارنىڭ قىزغىنلىقىغا قاراپ بىر خىل زوقلىنىپ قالغانتىم ،لېكىن ئاخىرقى جاۋاب بىز ئويلىغاندەك بولمىدى . بىز چوقۇم قوبۇل قىلىنىدۇ دېگەن بەزى بالىلار قىپقىلىپ، ‹ھەي ،ماۋۇلار ۋاقىتنى بىكار ئىسراپ قىلىۋاتىدۇ › دېيىلگەنلەر قوبۇل قىلىنىپتۇ . بىلىپ قويۇڭلاركى سىلەردە بار ئاۋاز سەزگۈسى بىزدىمۇ بار ! گەرچە بۇ جەھەتتە مەخسۇس تەربىيەلەنمىگەن بولساقمۇ لېكىن سىلەرنىڭ ئاراڭلاردا دىكتور-رىياسەتچىلىككە ئائىت كىتاپلارنى كۆرىدىغانلا ۋە رادىئو پىروگەىراممىلىرىنى قىزىقىپ ئاڭلايدىغانلا بەلكىم سىلەردە يوق !
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! ]9 L$ T! ?& ~4 M, @6 B0 H$ Cئەمدى ئاساسىي تېمىغا كەلسەك ، سىلەرنىڭ يېڭى ئوقۇغۇچىلارنى قوبۇل قىلىشىڭلاردا ئويۇن بارمۇ قانداق ؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; j, X' z5 ^" x: w6 Sمېنىڭچە چوقۇم بار .بۇنداق دېيىشىمدىكى ئاساسلىق ئاساسىم تۆۋەندىكىچە :
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% W. F  }% A( M4 n6 c3 c1.سىلەرنىڭ يېڭى دىكتورلارنى قوبۇل قىلىش شەرتىڭلاردا ئېنىق قىلىپ ‹قوبۇل قىلش ئوبيېكتى : 1-،2-يىللىقلاردىكى ئوقۇغۇچىلار› دەپ ئەسكەرتىلگەن ،لىكىن سىلەرنىڭ قوبۇل قىلغىنىڭلارنىڭ ئىچىدە 3-يىللىقتىكى ئوقۇغۇچىلارمۇ بار .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 p* H" I2 U; ?# u2.شۇنچە ياخشى ئوقۇيدىغان ھەم ئاۋازىمۇ ئىنتايىن ياخشى بىر قانچە ئوقۇغۇچىلار قوبۇل قىلىنماي ئۇنىڭ ئەكسىچە ئاۋازىمۇ تۈززۈك چىقمايدىغان ‹بۇلبۇل›لار بوبۇل قىلىنىپتۇ ،ئۇنىڭ ئۈستىگە قوبۇل قىلىنغان ئاشۇ ‹بۇلبۇل›لا بەزىلىرىڭلارنىڭ يۇرتدىشى ھەم يېقىن دوستى ئىكەن .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 q: z8 h. D" Y, J8 O* Iبىلىشىمچە بۇ ‹بۇلبۇل›لارنىڭ يىقىملىق ئاۋازىغا ئۆز ئىچىڭلاردىمۇ پىكر بار ئىكەن .سىلەر رادىئو ئۇزىلىغا ئىنىقلا دوستۇڭلارنى ،بىر يۇرتلىقىڭلارنى قوبۇل قىلىدىغان تۇرۇپ نېمە ئۈچۈن بىزگە تەشۋىق ئىلىپ بارىسىلەر ؟ يۇقىردىىلەرنىڭ ‹نېمە ئۈچۈن ئاشكارە ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلمايسەن؟› دېيىشىدىن قورقۇپمۇ ياكى باشقا سەۋەبتىنمۇ ؟ بۇ ئېنىقتىن ئېنىق بىزنى مازاق قىلغانلىق ئەمەسمۇ ؟ ئەلۋەتتە ،بىزدەك گۇمانخورلارنىڭ گۇمانىنى قوزغاپ قويماسلىق ئۈچۈن ئۇنچە ياخشى ئوقۇيالمىسىمۇ ئانچە مۇنچە باشقا بالىلارنىمۇ قوبۇل قىپسىلەر . ياخشى بالىلارنى قوبۇل قىلماسلىقىڭلاردىكى سەۋەب ئۆزۈڭلارنىڭ ئۇلارنىڭ ئالدىدا چېنىپ قالماسلىقىڭلار ئۈچۈنمىدۇ ؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ r7 i& x+ E1 Q6 g( qسىلەر مەكتەپ رەھبەرلىكى سىلەرگە بەرگەن بۇ ھوقوقنى پەش قىلىپ ،رادىئو ئۇزىلىنى ئۆزۈڭلارنىڭ خالىغان ئادىمىنى ئەكىرىدىغان ئۆيۈڭلار چاغلاپ قالغان بولساڭلار كىرەك ؟ بىلىپ قويۇڭلاركى مەكتەپ رادىئو ئۇزىلى ۋاقتى كەلگەندە شۇ مەكتەپنىڭ ئوبرازىغا ئىنتايىن چوڭ تەسىر كۆرسىتىدىغان مۇھىم ئامىل ، سىلەرگە بېرىلگىنى ھەرگىزمۇ ھوقوق ئەمەس ،بەلكى مۇشۇ مەكتەپ رايونىدىكى باھارلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ شۇ ۋاقتىنى مەنىگە ئىگە قىلىش ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ يۈرەك ساداسىنى ياڭرىتىش ، ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن پايدىلىق ئۇرۇرلارنى ۋاقتىدا ئوقۇغۇچىلارغا يەتكۈزۈش ،ئومۇمەن قىلىپ ئېيتقاندا ،ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن مۇلازىمەت قىلىش ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاشۇ 75مېنۇت ۋاقتىنى سىلەرگە ئىشىنىپ تاشۇرغاچقا سىلەرمۇ ئەلۋەتتە بۇ ۋاقىتقا ئىگە بولۇشۇڭلار كىرەك .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- V. j* m9 Z6 x$ ?
مەكتىۋىمىزدىكى مىللىي ئوقۇغۇچىلار ھازىر سىلەرنىڭ ئاڭلىتىشىڭلارنى پەقەت ‹ئۇيغۇرچە ئاڭلىتىش› بولغانلىقى ئۈچۈنلا ئاڭلايدۇ ، ئويلاپ بېقىڭلار ، پەقەت ئۇيغۇرچە بولغانلىقى ئۈچۈن ! بۇ سىلەر ئۈچۈن نىمە دېگەن زور مەغلۇبىيەت؟ سىلەر نىمە دېگەن بىچارە ھە ؟ ئۇلار سىلەرنىڭ ئاڭلىتىشىڭلارنى پەقەت سىلەرگە ئىچ ئاغىرتىپ ئاڭلايدۇ .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 B8 Y; f. F! p/ q- gبىلىپ قويۇڭلاركى ،بىر مۇۋاپپەقىيەتلىك چىققان رادىئو پىروگگىراممىسى بولۇش ئۈچۈن ئاڭلىغۇچىلار ھەرگىزمۇ ‹ماۋۇ ئۇيغۇرچە پىروگگىراممىكەن ،ئاڭلاپ قويايلى› دەپ ھېسداشلىق قىلىپ  ئەمەس بەلكى ‹ماۋۇ پروگگىرامما بىزگە نەپ ئىلىپ كىلەلەيدىكەن› دەپ تۇرۇپ ئاڭلىشى كىرەك .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& Y4 i5 s) o  d* f8 Y0 T  l  M
شۇنداق مەسئۇلىيەتسىزلىك بىلەن كۆزىمىزنى بوياپ تۇرۇپ ‹خۇش ئاۋاز› دىكتورلارنى قوبۇل قىلدىڭلا-يۇ ، ئۇلارنى ئازراقمۇ بولسا تەربىيەلىمەيلا مىكرافۇننى تۇتقۇزۇپ قويدۇڭلار ،ھەم پىروگگىراممىلارنى تۈززۈك باشقۇرمۇدۇڭلار ،خوتەنلىك بالىلارنىڭ خوتەنچە ،جەشقەرلىك بالىلارنىڭ قەشقەرچە ،غۇلجىلىق بالىلارنىڭ غۇلجىچە ئوقۇشىنى شۇڭا ھازىرغىچە ئۆزگەرتەلمەيۋاتىسىلەر .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" b: l. l1 }' G: G) ~, \0 _( a
مېنىڭ بىلىشىمچە سىلەردىن باشقا ھەر قايسى ئالىي مەكتەپ رادىئو ئۇزىللىرى يېڭى ئوقۇغۇچىلارنى كەم بولغاندا بىر مەۋسۇم تولۇق تەربىيەلەپ تېخى ھەر كۈنى سەھەردە يېرىم سائەت ئاۋاز مەشىقى قىلىپ  ئاندىن ئاستا-ئاستا مىكرافۇننى بېرىدىكەن ،شۇڭا ئۇلارنىڭ ئاڭلىتىش سۈپىتى شۇنچە ياخشى ، ئاڭلىتىش ئۈنۈمى شۇنچە يۇقىرى ،لىكىن سىلەر ئاۋاز مەشىقى قىلدۇرۇش ھەم بالىلارنى قانداق تەربىيەلەش تۈگۈل ئۆزۈڭلارنىڭ قانداق ئوقۇشۇڭلار كىرەكلىكىڭلارنىمۇ بىلمەيسىلەر . بىزدە ‹سۇنىڭ بېشى لاي بولسا ئاخىرغىچە لاي بولىدۇ› دەيدىغان تەمسىل بار ئەمەسمۇ ، مۇھىمى باشقا مەكتەپ رادىئو ئۇزىللىرىنىڭ  بېشىمۇ سۈزۈكتە !!!بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* }. |! c2 c9 h" S
ئۇنىڭ ئۈستىگە سىلەرنىڭ تۈزۈمىڭلار ئىنتايىن قالايمىقان ، دىققەت قىلىشىمچە بىر قانچە قېتىملىق ئاڭلىتىشنى ئىنتايىن كېيىن باشلىدىڭلار ، ھەتتە بەزى كۈنلىرى 20مېنۇت كېيىن باشلڭدىڭلار ،بۇنى ئىنكار قىلالامسىلەر ؟ سىلەرنىڭ بۇنداق مەسئۇلىيتىڭلارنى سۈرۈشتە قىلىدىغان بىرەر ئورۇن يوقمۇ ياكى قاچان ئاڭلىتىپ قارچان توختۇتۇش سىلەرنىڭ ئىختىيارىڭلارمۇ ؟ بۇمۇ سىلەرنىڭ قانچىلىك مەسئۇلىيەت تۇيغۇسى بىلەن قارايدىغىنىڭلارنىڭ دەلىلى .ئاڭلىسام يېڭى-كونا ھەممىڭلاردا بىردىن ئاچقۇچ باركەن ،مەنمۇ بىرەنى ياسىتىۋېلىپ كىرىپ كۆرۇپ چىقايمۇ يە !؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 c! R- P: M1 P" `1 E6 eھە، راس . بىلىشىمچە ھەر ماۋسۇم دېگىدەك ھەر قايسى ئالىي مەكتەپ رادىئو ئۇزىللىرى ئۆز ئارا قىلىدىغان پائالىيەتلىرى بار ئىكەنغۇ ؟ سىلەر شۇ يەرلەرگە باغاندا چېنىپ  قالارسىلەرمۇ ؟ مېنىڭچە نۇمۇس قىلىپ ئۇنداق پائالىيەتلەرگىمۇ بارمايسىلەرغۇ دەيمەن ؟!
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ k# ~+ K$ ^/ N) R: {  Zمەن سىلەرگە مەكتەپتىكى باھارلىق ئوقۇغۇچىلار نامىدىن شۇنى دەپ قويايكى ،رادىئو ئۇزىلى سىلەرنىڭ شەخسىي مۈلۈكۈڭلار ئەمەس ، ھەم سىلەرگە بېرىلگىنى قانداقتۇر بىر ھوقوقمۇ ئەمەس ، بەلكى مۇشۇ مەكتەپتىكى 10مىڭغا يېقىن ئوقۇغۇچىنىڭ ۋاقتىنى مەنىلىك ئۆتكۈزۈش ھەم ئۇلار ئۈچۈن ئەڭ ياخشى مۇلازىمەت قىلىشتىن ئىبارەت بۇرچ ، ۋاقىت ھەر قانداق نەرسىدىن قىممەتلىك ، سىلەرنىڭ قولۇڭلاردا بۇ ئاتۇنغا بەرگۈسىز نەرسىمىزنىڭ قەدىر قىممەتسىزلا بىر نەرسىگە ئايلىنىپ قېلىشىنى ھەرگىز خالىمايمىز ، مۇشۇ مۇقەددەس بۇرچقا يۈز كىلەلىگۈدەك قىلساڭلار قىلىڭلار ،بولمىسا ۋاقىتنى بىكار خاراب قىلىۋەتمەڭلار .مېنىڭچە بۇ ناچار خاھىشنى ئوڭشاشنىڭ ئۇسسۇلى بىرلار ، ئۇ بولسىمۇ مەكتەپ رەھبەرلىرى جەنۇبى مەكتەپ رادىئو ئۇزىلىنى قايتا تەشكىللەشنى ئويلۇشۇپ باقسا بولغۇدەك !
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 U+ i) ?& t& d0 m+ J  Dبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# @9 |  M. c2 j0 q4 R7 b# Y. w% X

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 J# n* {% J. |0 k" oتولۇقلىما مەزمۇن (2014-1-30 11:50 PM):بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, I. K% ~4 a0 H3 b; j3 h8 _
ئەگەر بايان قىلغانلىرىم يالغان بولسا مەكتەپ رەھبەرلىرى
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& _1 m$ ^- c! L0 Q
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 N! U, g' ^6 T1 y* Y5 cبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: I& n) f. [" h$ R
تولۇقلىما مەزمۇن (2014-1-30 11:51 PM):بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# N; q1 K3 V# @5 a1 z3 f) y1 X8 z
ئىنىقلاپ كۆرسە بولىدۇ، مەكتىپىمىزدىكى تىخىمۇ كۆپ ساۋاقداشلارنىڭبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 ^2 F5 }( V9 O6 n1 X) \
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& S. M4 b2 N0 I4 n
تولۇقلىما مەزمۇن (2014-1-30 11:52 PM):بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 b+ B7 E& R8 h: y7 d. d5 }
بۇ تىمىنى كۆرۈپ راس يالغىنىغا باھا بىرىپ بىقىشىنى سورايمەن
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 |) F  e$ q5 s) K5 c% j/ S- hبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( X$ e; C' T2 B2 o
تولۇقلىما مەزمۇن (2014-1-30 11:53 PM):
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @  X$ H& I5 n9 m2 ~8 Bيازغانلىرىم ئەگەر يالغان بولسا ئۇلاردىن ئەپۇ سوراش خىتى يازىمەن

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 97019
يازما سانى: 135
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 134
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 222 سائەت
تىزىم: 2013-8-16
ئاخىرقى: 2014-3-27
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-30 08:49:56 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
دەششەت ئاچچىقىڭىز كەپتۇدە ھە....

ناماز ئادەمنى يامان ئىشتىن تۇسىدۇ.ئەگەر كىشى ناماز ئۇقۇپ تۇرۇپ يامان ئىش قىلسا بۇ شۇ ئادەمنىڭ نامىزىنىڭ قۇبۇل بولمىغانلىقىدۇر!

ئەخلاق~ئادەم زىن

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 3723
يازما سانى: 361
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6296
تۆھپە نۇمۇرى: 370
توردا: 1223 سائەت
تىزىم: 2010-7-10
ئاخىرقى: 2014-2-24
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-30 08:55:53 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ۋاھ يېزىپ قۇيۇپسىز غۇ ...........

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 34078
يازما سانى: 34
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4141
تۆھپە نۇمۇرى: 190
توردا: 137 سائەت
تىزىم: 2011-3-16
ئاخىرقى: 2014-3-14
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-30 09:02:40 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قانچىلىك ۋاقىتتا يىزىپ بولغانسىز ھە؟ بۇنى يىزىپ بولغىچە قۇلىڭىزمۇ ئاغىرىپ كەتكەندۇ

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 98903
يازما سانى: 895
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2103
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 295 سائەت
تىزىم: 2013-10-22
ئاخىرقى: 2014-3-27
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-30 09:09:13 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەكتەپ رەھبەرلىكىگە ئۇچۇق دىمەمسىز، 10مىڭ ئۇقۇغۇچىنىڭ 75 مىنۇتلۇق ۋاقتى دىگەن 750 مىڭ مىنۇت ۋاقىت دىگەن گەپ ، سىلەر ئۆچۈن بۇ ۋاقىت تۇلىمۇ قىممەتلىك.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80054
يازما سانى: 1009
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2230
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 569 سائەت
تىزىم: 2012-5-12
ئاخىرقى: 2014-3-24
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-30 09:11:04 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
شۇ رادىيو ئۇزىلىنى باشقۇرۋاتقانلار بىر كۆرسە بولغىدەك

دوستىڭىزنى توغرا تاللاڭ،بىر ئۆمۈر خوشال ئۆتىسىز.جۆرىڭىزنى توغرا تاللاڭ،بىر ئۆمۈر بەخىتلىك ئۆتىسىز.كەسپىڭىز

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80054
يازما سانى: 1009
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2230
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 569 سائەت
تىزىم: 2012-5-12
ئاخىرقى: 2014-3-24
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-30 09:11:13 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
شۇ رادىيو ئۇزىلىنى باشقۇرۋاتقانلار بىر كۆرسە بولغىدەك

دوستىڭىزنى توغرا تاللاڭ،بىر ئۆمۈر خوشال ئۆتىسىز.جۆرىڭىزنى توغرا تاللاڭ،بىر ئۆمۈر بەخىتلىك ئۆتىسىز.كەسپىڭىز

بىلمىگەننى بىل ،

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 4482
يازما سانى: 343
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 14390
تۆھپە نۇمۇرى: 525
توردا: 1456 سائەت
تىزىم: 2010-7-22
ئاخىرقى: 2014-3-27
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-30 09:31:23 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەكتەپ رادىيو ئۇزىلىنىڭ ئۇيغۇرچە ئاڭلىتىشىنىڭ مەۋجۇت بولۇپ تۇرىشىمۇ ئاسان ئەمەس ھازىر..

ياخشى بولساڭ ئەلگە تۇمارسەن.

ھەرخىل توزاق ھەر خىل دوزاق.

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 94847
يازما سانى: 162
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 539
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 150 سائەت
تىزىم: 2013-4-14
ئاخىرقى: 2014-3-26
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-30 09:56:57 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىر  چاغدا  شۇ  مەكتەپكە  ئاغىينەمنى  ئىزدەپ  بارسام  ياڭراتقۇدىن  تازا ئۈنلۈك  قىلىپ  
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- W: Y, ?  {2 l5 K" Y: Tدىبالاردا  قويىدىغان  سەكسى مۇزىكىلار چىققىلى   تۇرۇپتىكە  .،.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 m, N6 g( V; g9 a, }1 k
شۇ  چاغدىلا  ھەيران  قالغان  مەن ، ئەسلى  مۇنداخكەندە .،.

يولدىن چىقما ،خاندىن قوقما

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 20827
يازما سانى: 1392
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8210
تۆھپە نۇمۇرى: 300
توردا: 2597 سائەت
تىزىم: 2010-12-5
ئاخىرقى: 2014-3-27
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-30 10:15:26 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىزنىڭ مەركىزى مەكتەپ رايۇنىنىڭ رادىيوسى خېلى بوپ قۇيىدۇ . چۈشتە قۇرساق ئاش ، ئاشخانىغا ئالدىراپ ماڭساق گوپپاڭ گوپپاڭ قۇيىدىغان بىر مۇزىكىسى بار .(خەنزۇلارنىڭ ) . سەيشەنبە ۋە پەيشەنبە كۈنى ئۇيغۇرچە ئاڭلىتىدۇ . خەۋەرلەرنىمۇ داڭلىق رىياسەتچى نەشپەت ئۆمەرنىڭ قىزى پەرىزات ئەنۋەر ئوقۇيدۇ . ياخشى ئۇقۇيدۇ خۇددى ئاپىسىدەكلا

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش