مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 1331|ئىنكاس: 22

ئېلىپبە دەرسى ھەققىدە [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

بىر مىللەتتە ساپ

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 3333
يازما سانى: 1137
نادىر تېمىسى: 5
مۇنبەر پۇلى : 19860
تۆھپە نۇمۇرى: 570
توردا: 5347 سائەت
تىزىم: 2010-7-4
ئاخىرقى: 2014-10-25
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-21 08:45:05 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

ئېلىپبە دەرسى ھەققىدە


    ئۇيغۇر تىل-ئەدەبىيات كەسپى بويىچە سىز مەيلى قايسى ئالىي بىلىم يۇرتلىرىدا ئوقىغان بولۇڭ ۋە ياكى قانچىلىك ئۇزاق ۋاقىت مەكتەپلەردە مۇشۇ كەسىپتىن دەرس بېرىڭ ھەم بۇ جەھەتتىكى  سەۋيىرىڭىز قايسى دەرىجىدە بولۇڭ، سىزگە نىسپەتەن ئېلىپبە دەرسى ئەڭ يۇقىرى ماھارەتنى ۋە ئەڭ ئىنچىكىلىكنى، ئەڭ ئەستايىدىلىقنى تەلەپ قىلىدىغان بىر خىل ئوقۇتۇش شەكلى ئىكەن.
      مەن دەل مۇشۇ كەسىپ بويىچە بەش يىل ئوقۇپ، 21 يىلدىن بىرى ئىزچىل تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپتە مۇشۇ كەسىپ بويىچە دەرس بېرىپ كېلىۋاتىمەن. بۇ يىل يۇرتىمىزدىكى بىر خۇسۇسىي مەكتەپ ماڭا دەرس ئۆتۈپ بېرىش ھەققىدە تەكلىپنامە ئەۋەتىپتۇ. مەن بىر تەتىل بىكار يۇرگەندىن كۆرە باراي دەپ ئويلاپ بۇ مەكتەپكە باردىم. مەكتەپ مەسئولى ماڭا بىر سىنىپقا ئىككى سائەت ساۋات چىقىرىش، ئىككى سائەت دەسلەپكى ساۋاتنى كۆچەيتىش بويىچە دەرس ئۆتۈپ بېرىش تەكلىپىنى ئوتۇرغا قويغان ئىدى، مەن دەرھال قوبۇل قىلالمىدىم، ئەمما مەن ئېلىپبە ئۆتۈپ باقمىغان دېيىشتىن نومۇس قىلىپ قوشۇلدۇم. ئەمما ئىككى كۈنگىچە قانداق قىلغاندا ئوقۇغۇچىلارنىڭ ساۋادىنى تېز چىقارغىلى بولىدىغانلىقى ھەققىدە كۆپ ئويلاندىم. ئۆزەم تۈزىگەن پىلان بويىچە ‹بىسمىللا› دەپ مۇنبەرگە چىقتىم. مەن پىلان بويىچە دەرسنى مۇنداق شەكىلدە ئۆتتۈم.
     1. ئېلىپبە تەرتىۋىنى بۇزۇپ ئاۋال سەككىز سۇزۇق تاۋۇشنى ئۆتتۇم.
     2. شەكىل جەھەتتىن ئوخشاش بولغان ھەرىپلەردىن ‹ن› بىلەن ‹ب› نى بىر قىلىپ، ‹ت› بىلەن ‹ي› نى بىر قىلىپ، ‹ر› بىلەن ‹ز› ھەم ‹د›  نى بىر قىلىپ ئۆتۈش پىلانىنى تۈزىدىم ھەم مۇشۇ بويىچە ئۆتىۋاتىمەن.
     3. ئىملاسى چىرايلىق بولسۇن ئۈچۈن ئوقۇشتىن كۆرە يېزىشنى كۆپرەك تەكىتلاۋاتىمەن.
      بىراق بۇنىڭدىن باشقا يەنە قانداق ياخشى ئۇسۇللار بار، مەن تازا ئويلىنىپمۇ تاپالمايۋاتىمەن. شۇڭا كەڭ مىسرانىم مۇنبىرىدىكى ئوقۇتقۇچى كەسىپداشلارنىڭ بىلگەنلىرىنى ئايىماي قانداق قىلغاندا قىسقا ۋاقىت ئىچىدە ئۈنۈملۈك ھالدا ساۋات چىقارغىلى بولىدىغانلىقى ھەققىدە ۋە  مېنىڭ يۇقىرىدا قوللانغان ئۇسۇلۇمنىڭ قايسىللىرى مۇۋاپىق، قايسىلىرى مۇۋاپىق بولمىغانلىقى ھەققىدە قىممەتلىك تەكلىپلىرىنى ۋە ئۆزلىرىنىڭ مول تەجىرىبىللىرىنى ئايىماسلىقىنى ئىلتىماس قىلىمەن. مېنىڭچە بۇ شەخسەن مەن ئۈچۈنلا ئەمەس، ساۋات چىقىرىشقا ئىزچىل كۆڭۈل بۆلۇپ كىلۋاتقان كىشىلەرگىمۇ پادىسى بولۇپ قىلىشى مۇمكىن.
      قېنى دۇستلار، يازمىغا مەرھەممەت.    بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   saptilak تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-1-21 08:57 PM  


بىر مىللەتتە ساپ ئەقىل، ساپ ئەخلاق، ساپ تىلەك بولغاندىلا شۇ مىللەتنىڭ كەلگۇسىدە ئۆمىد بار.

باشقىلارغا تەبە

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18033
يازما سانى: 2353
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7565
تۆھپە نۇمۇرى: 306
توردا: 7707 سائەت
تىزىم: 2010-11-18
ئاخىرقى: 2015-4-6
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-21 10:47:12 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
كەسىپداشكەنمىز.قارىسام خېلى مەسئۇلىيەتچان ئوقۇتقۇچى ئىكەنسىز.ھازىر باشلانغۇچ مەكتەپتە ھەقىقىي تىل ئەدەبىيات پېنىنى كەسىپ قىلىپ ئوقۇغانلار بەكلا ئاز،يوق دىيەرلىك . خەنزۇچە ياخشى بولسا يا خەنزۇچە يا ماتېماتىكا دەرسى بېرىدىغان گەپ. مېنىڭچە سىز ئىلىكىترون ئۈسكۈنىلىرىنىڭ رولىغا سەل قارىماڭ. كىچىك بالىلارغا تەبىئىتى ئويۇنغا ئامراق كېلىدۇ. مۇمكىن بولسا دەرسلىك دىتالى تۈزۈڭ . دەرسلىك دىتالى تۈزۈشتە قېينالسىڭىز توردىن ئىزدىسڭىزمۇ تاپقىلى بۇلىدۇ.

ئۆزىڭىزنىڭ خاسلىقى بولسۇن.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 93252
يازما سانى: 1085
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4330
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 1321 سائەت
تىزىم: 2013-3-13
ئاخىرقى: 2015-4-6
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-21 11:30:59 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مۇشۇ كەسىپتىكى ئۇستازلارنىڭ قىممەتلىك كۆرسەتمىلىرىنى ئايىماي ئوتتۇرغا قويۇشىنى ئۈمۈت قىلىمەن . باللىرى ساۋات چىقىرىش يېشىدىكى ئاتا ئانىلار ئۈچۈن بىر ياخشى پايدىلىنىش ماتىريالى بۇلۇپ قالسۇن بۇ تېما .

ئايال- ئەرنىڭ تەلىيى .   ئەر- ئايالنىڭ تەغدىرى  .

بىر مىللەتتە ساپ

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 3333
يازما سانى: 1137
نادىر تېمىسى: 5
مۇنبەر پۇلى : 19860
تۆھپە نۇمۇرى: 570
توردا: 5347 سائەت
تىزىم: 2010-7-4
ئاخىرقى: 2014-10-25
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-21 11:37:07 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
iltebir يوللىغان ۋاقتى  2014-1-21 10:47 PM
كەسىپداشكەنمىز.قارىسام خېلى مەسئۇلىيەتچان ئوقۇتقۇچى  ...

كومپىيوتېردا دەرسلىك دىتالى تۈزۈش ۋە باشقا جەھەتلەردىن ئازراقمۇ قىينالمايمەن، بىراق مېنى تەكلىپ قىلغان خۇسۇسىي مەكتەپ تېخى يېڭىدىن قۇرۇلغان بولغاچقا ئوقۇتۇش ئەستەھەلىرى مۇكەممەل ئەمەس. ئۇستەل، ئورۇندۇق، دوسكىدىن باشقا نەرسىلەر يوق، ئەپسۇس.

بىر مىللەتتە ساپ ئەقىل، ساپ ئەخلاق، ساپ تىلەك بولغاندىلا شۇ مىللەتنىڭ كەلگۇسىدە ئۆمىد بار.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 101942
يازما سانى: 1106
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3538
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 455 سائەت
تىزىم: 2014-1-7
ئاخىرقى: 2015-4-3
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-22 12:55:16 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

يەر شارىدا ھەر قانداق چوڭ قىيىنچىلىق بولسۇن، ئۇنىڭ چىقىش يولى بولىدۇ.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 15527
يازما سانى: 1242
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 13446
تۆھپە نۇمۇرى: 353
توردا: 5938 سائەت
تىزىم: 2010-10-28
ئاخىرقى: 2015-4-6
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-22 01:41:59 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قېرىندىشىم!ياخشى ئىشنى باشلاپسىز!ئەجرىڭىزگە ئاللا رەھمەت قىلسۇن!
مەزكۇر يۇرتتىكى باشلانغۇچ مەكتەپلەر ئىچىدىكى ساۋات چىقىرىش ماھىرىلىرىدىن مەسلىھەت سۇراڭ.ئىلىببەنىڭ ئاستىدىكى سۆز-ماقال قاتارلىقلارنىڭ ئۇتۇش تەرتىۋىنى ئالماشتۇرىۋىتىپ مەغلۇپ بولماسلىقىڭىز ئۇچۇن،ساۋات چىقىرىش دەرسىنى نەچچە قېتىم ئۇتۇپ باققان ئوقۇتقۇچىلاردىن مەسلىھەت سۇراڭ.

بىر مىللەتتە ساپ

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 3333
يازما سانى: 1137
نادىر تېمىسى: 5
مۇنبەر پۇلى : 19860
تۆھپە نۇمۇرى: 570
توردا: 5347 سائەت
تىزىم: 2010-7-4
ئاخىرقى: 2014-10-25
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-22 09:45:07 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ramu يوللىغان ۋاقتى  2014-1-22 01:41 AM
قېرىندىشىم!ياخشى ئىشنى باشلاپسىز!ئەجرىڭىزگە ئاللا رەھ ...

بولىدۇ، سەمىمىي مەسلىھەتىڭىزگە رەھمەت.

بىر مىللەتتە ساپ ئەقىل، ساپ ئەخلاق، ساپ تىلەك بولغاندىلا شۇ مىللەتنىڭ كەلگۇسىدە ئۆمىد بار.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 101286
يازما سانى: 108
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 768
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 650 سائەت
تىزىم: 2013-12-24
ئاخىرقى: 2015-3-30
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-22 10:29:21 AM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
سىلىمۇ ساۋات چىقىرىپ باقسىلا قېنى ئاسانمىكەن.سىنىپتىكى بىر ئۇقۇغۇچىنىڭ ساۋادىنى چىقارغاندا ئاندىن ساۋات چىقارماقنىڭ نەقەدەر تەسلىكىنى بىلىپ يېتىدىلا. شۇندىلا بىز باشلانغۇچ مەكتەپ ئۇقۇتقۇچىلىرىنىڭ جاپاسىنى چۈشىنىپ قالالا

ھەقىقەت ئىگىلەر، سۇنماس .

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 89064
يازما سانى: 486
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1655
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 166 سائەت
تىزىم: 2012-12-24
ئاخىرقى: 2014-6-11
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-22 10:45:28 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ramu يوللىغان ۋاقتى  2014-1-22 01:41 AM
قېرىندىشىم!ياخشى ئىشنى باشلاپسىز!ئەجرىڭىزگە ئاللا رەھ ...

توغرىسى مۇشۇ

  كۆڭلۈمنىڭ تىلىمغا ئاچچىقى بار،تىلىمنىڭ كۆڭلۈمگە.كۆڭلۈم تۇيغۇلىرىنى چۈشەندۈرەلمىگەنلىكى ئۈچۈن تىلىمغا غەزەپ قىلغىنىدا،تىلىم چۈشەندۈرەلمىگۈدەك نەرسىلەرنى ئويلىغىنىم ئۈچۈن كۆڭلۈمگە قەھىر قىلىدۇ.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 63473
يازما سانى: 5566
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 32189
تۆھپە نۇمۇرى: 647
توردا: 3382 سائەت
تىزىم: 2011-11-3
ئاخىرقى: 2015-4-6
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-22 10:49:02 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
saptilak يوللىغان ۋاقتى  2014-1-22 09:45 AM
بولىدۇ، سەمىمىي مەسلىھەتىڭىزگە رەھمەت.

تىل؛-ئىنسانلارنىڭ ئالاقىلىشىش،تەپەككۇرقىلىش،پىكىر قىلىش ۋە تەققى قىلىش قۇرالىدۇر.

قېرىپ قالساڭمۇ قال،ھېرىپ قالما!!يىتىم قالساڭمۇ قال،غېرىپ قالما!!!!
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش