مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 3415|ئىنكاس: 25

تېلىۋىزىيە سەنئىتىمىزدىكى بۇزۇلۇشلار [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 101912
يازما سانى: 11
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 41
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 5 سائەت
تىزىم: 2014-1-7
ئاخىرقى: 2014-2-12
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-10 03:55:19 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
«تېلىۋىزىيە سەنئىتىمىزدىكى بۇزغۇنچىلىقلار»بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! c. f2 z# X1 v0 m
(ئۆزگەرتىپ سىنارىيىلەشتۈرگەن تېلۋىزىيە فىلىملىرى ھەققىدە)بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* x. K8 h  E# |
ئاپتور:تۇرادىن ئابدۇرېھىم
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ e" b' `3 Z+ c; K) i1 `جەمىيەتنىڭ ئۇچقاندەك تەرەققى قىلىشىغا ئەگىشىپ ،خەلق-ئاممىسىنىڭ ماددى ۋە مەنىۋى تۇرمۇشىدا زور ئۆزگىرىشلەر بولۇۋاتىدۇ.شۇنىڭغا ماس ھالدا ،رايونىمىزنىڭ ئەدىبىيات-سەنئەت ئىشلىرىدىمۇ  نۇرغۇن يېڭى شەيئىلەر يوقلۇقتىن بارلىققا كېلىپ،ئاجىزلىقتىن زورىيىپ،خوشاللىنارلىق نەتىجىلەر قولغا كەلتۈرۈلدى.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ B' T& m' R  A# \لېكىن،«خوشاللىق بىلەن خاپىلىق قوشكىزەك»بولغىنىدەك،بارلىققا كەلگەن شۇ نەتىجلىرىمىز بەدىلىگە يەنە نۇرغۇن نەرسىلىرىمىز بۇزغۇنچىلىققا ئۇچراپ، گويا  ياغاچ ساپلىق پالتا ئۆز قەۋمى بولغان ياغاچنى كەسكەندەك، ئەدىبىيات-سەنئەتنى چىن دىلىدىن سۆيىدىغان،بىر ئۆمۈر  مۇشۇ ساھەنىڭ گۈللىنىشى ئۈچۈن تۆھپە قوشۇپ ئىشلەۋاتقان  تۆھپىكارلىرىمىزنىڭ قان-تەر بەدىلىگە كەلگەن ئېسىل ئىجادى ئەمگەكلىرى بۇزغۇنچىلىققا ئۇچراۋاتىدۇ.مەسىلەن:سەنئەتسۆيەر ئەمگەكچى خەلقىمىز تەرىپىدىن ئىجات قىلىنىپ، ئەسىرلەردىن بۇيان دۇنيا سەھنىلىرىنى جۇلالىتىپ كەلگەن نەپىس ئۇيغۇر ئۇسۇلى ھازىر بەزى ناباپ رېژىسورلىرىمىزنىڭ قولىدا ھېچقايسى مىللەتنىڭ ئۇسۇلىغا ئوخشىمايدىغان بىر ئەبجەش ئۇسۇلغا ئايلىنىپ قېلىۋاتىدۇ. ئاڭلىغان كىشىنىڭ يۈرەك-تارىنى چېكىدىغان، تۈگىمەس بايلىغىمىز بولغان خەلق ناخشا-كۈيلىرىمىزمۇ بەزى سەنئەتكارلىرىمىز تەرىپىدىن قانداقتۇر« يېڭى ئۇسلۇب» يارىتىش ئېھتىياجى تۈپەيلىدىن خالىغانچە بۇزۇپ ئېيتىلىپ، جەمىيەتتە يامان تەسىر پەيدا قىلىۋاتىدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( {! F8 T4 B" x) S# v( Vسەنئىتىمىزدىكى بۇ خىل بۇزغۇنچىلىقلار ئاز كەلگەندەك،يېقىنقى يىللاردىن بۇيان باشقىلار يۈرەك-قېنىنى سەرپ قىلىپ يازغان نۇرغۇن نادىر ئەسەرلەرنى تېلۋىزىيە تىياتىرى قىلىپ ئىشلەيمىز دەپ ،ئۆزى بىلەن بىللە فىلىمگە قاتناشقانلارنىڭلا ئەمەس، تاماشىبىنلارنىڭمۇ ۋاقتىنى ئىسراپ قىلىدىغان بۇزغۇنچى فىلىم ئىشلىگۈچىلەر مەيدانغا كېلىۋاتىدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ i& V/ b) B& x9 E9 A20-ئەسىرنىڭ 80-يىللىرىدىن باشلاپ ،ئۇيغۇر تېلۋىزىيە تىياتىر چىلىقى بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 i. d) N5 U' V; {" R
يوقلۇقتىن بارلىققا كېلىپ ،تەرەققى قىلىپ ،ھازىر مول-ھوسۇل دەۋرىگە قەدەم قويدى.بۇ جەرياندا نۇرغۇن ياخشى تېلۋىزىيە تىياتىرلىرى ئىشلىنىپ
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @6 `" C( C& H: U% O$ jئاممىنىڭ ياقتۇرۇپ كۆرۈشىگە نائىل بولدى.بۇنىڭدىكى سەۋەپ،سىنارىيە ياخشى يېزىلغان، ئىقتىدارلىق رېژىسور ۋە ئاكتىيورلار قاتناشقان .سۈرەت ۋە ئاۋازغا ئېلىش خىزمەتلىرى ياخشى بىر تەرەپ قىلىنغان. بۇ تېلۋىزىيە تىياتىرلىرىنىڭ ئىچىدە بەزىلىرى ئەسلىدىنلا تېلۋىزىيە تىياتىرى شەكلىدە يېزىلغان بولسا،بەزىلىرى ئاۋال ھېكايە ،پوۋېست شەكلىدە يېزىلىپ، كېيىن شۇ ئاپتور ياكى باشقىلار تەرىپىدىن  تېلۋىزىيە تىياتىرى قىلىپ سىنايىلەشتۈرۈلگەن. مەسىلەن :«تاش ئۈستىدە ئېچىلغان گۈل»،
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 d& u  ~6 g: y2 O3 H4 s«قىرلىق ئىستاكان» ،«بۇ چۈش ئەمەس»، «ساراڭ»،«ئالىمجان بولۇمسىزمۇ؟»،«كېچىكىپ ئېچىلغان گۈل»، «داپ» قاتارلىق فىلىملەر مەيلى ئەسلى ئاپتورنىڭ مەقسەتنى ئىپادىلىشى بولسۇن، ۋە ياكى ئەسەرنىڭ بەدىئى قىممىتى جەھەتتە بولسۇن، ئەسلى ئەسەرنىڭ مەزمۇنىغا قىلچە نۇقسان يەتكۈزمىگەن ئاساستا ،ھەتتا بەزىلىرى ئەسلى ئەسەردىنمۇ بەكرەك داغدۇغا قوزغىدى ۋە ھەر خىل مۇكاپاتلارغا ئېرىشتى (بۇنىڭغا ‹تاش ئۈستىدە ئېچىلغان گۈل›، ‹قىرلىق ئىستاكان›،‹ئالىمجان بولۇمسىزمۇ؟›،‹كېچىكىپ ئېچىلغان گۈل› فىلىملىرىنى مىسال قىلىشقا بولىدۇ)لېكىن يۇقىرقىدەك فىلىملەرنى ئاممىنىڭ ياقتۇرغىنىنى كۆرگەن بەزى «ئاتالمىش» سېنارىستلار باشقىلارنىڭ مىڭ بىر تەسلىكتە يېزىپ ئېلان قىلىپ خەلقنىڭ قەلبىدە ئاللىبۇرۇنلا تېگىشلىك ئورنىنى تېپىپ بولغان بەزى نادىر ئەسەرلەرنى تېلۋىزىيە سېناىيىسى قىلىپ ئۆزگەرتىپ، ئۆزى ئىشلىگەن تېلۋىزىيە تىياتىرنىڭلا ئەمەس ،ئەسلى ئەسەرنىمۇ پۈچەكلەشتۈرۋەتتى .مەسىلەن :مەرھۇم يازغۇچى زوردۇن سابىرنىڭ «ۋاپادارلىق»،«ئۇنتۇمايمەن گۈلسارە»،«دولان ياشلىرى»،يازغۇچى جالالىدىن بەھرامنىڭ «قاباھەتلىك چۈش»،«ئادىمى ھايۋان»،«قان ۋە جىنايەت»،«گۇناھسىز قاتىل»،«تەنھا يۈرەكلەر»، ئەختەم ئۆمەرنىڭ «قۇرتلاپ كەتكەن كۆل»،«ئاھ،رەھىمسىز دەريا»،قاتارلىق ئەسەرلىرى خەلق ياخشى كۆرۈپ ئوقۇيدىغان ئەسەرلەر بولۇپ،بۇ .ئەسەرلەردىكى پېرسۇناژلار ئوبرازى خەلق قەلبىدە  ئاللىقىچان ئابىدە بولۇپ تىكىنىپبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( z6 V. b' J. l1 Y0 H9 ]6 r
بولغان. بىراق شۇنچىلىك ياخشى يېزىلغان ئەسەرنى تېلۋىزىيە تىياتىرى قىلىپ .ئىشلىگەندىن كېيىن جەمىيەتتە نۇرغۇن غۇلغۇلا بولدى. ئەسلىدە ئېكران سەنئىتىنىڭ ئىپادىلەش يوللىرى ۋە تەسىر قىلىش كۈچى زور بولىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 s  a1 S& u8 o, K8 {) J
چۈنكى بەزى كىتاپ ئوقۇش ئىمكانىيىتى بولمىغان  تاماشىبىنلار ،داڭلىق يازغۇچىلارنىڭ ئەسەرلىرىنى ئېكراندىن بىۋاستە كۆرسە ،ئەدىبىي ئەسەرنىڭ قىممىتى تېخىمۇ ئاشىدۇ.ئۆز ۋاقتىدا نۇرغۇن ئوبزورچىلارنىڭ مۇئەييەنلەشتۈرۈشىگە  ئېرىشكەن ،خەلقىمىز سۆيۈپ ئوقۇيدىغان بەزىبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 R- n! S& e: @
ئەسەرلەرنىڭ ئېكراندىكى ھالىتىگە قاراپ باقايلى:
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; l" p& z0 K2 H/ X- w% y) |زوردۇن سابىرنىڭ «دولان ياشلىرى»،«ۋاپادارلىق»،«ئۇنتۇمايمەن گۈلسارە» قاتارلىق ئەسەرلىرى ئاپتور ئىجادىيىتىنىڭ يۇقۇرى پەللىسىنى ياراتقان نادىر ئەسەرلىرى ئىدى .بىراق ئېكرانغا چىققاندىن كېيىن گويا ئاسماندىكى ئاينى پاتقاققا مىلىگەندەك ئىش بولغان.«ۋاپادارلىق» فىلىمىدىكى باش قەھرىمان قۇباقنىڭ  ئوبرازى ئەسلى ئاپتورنىڭ قەلىمىدە شۇنچىلىك ۋايىغا يەتكۈزۈپ يارىتىلغان ئىدىكى،ئۆزى كۆرۈمسىز بولغىنى بىلەن ناھايىتى سۆيۈملۈك ئوبراز ئىدى.بىراق، فىلىمدىكى ئاكتىيور ئوبرازغا چۈشمىگەننىڭ ئۈستىگە ،پەقەت كۈلكە پەيدا قىلىش ئۈچۈنلا ئوبراز ياراتقان بولغاچقا،ئاقكۆڭۈل ،سەمىمى بىر ئوبراز نېرۋىسى ئاجىز، دەلدۈش قىلىپ قويۇلغان .«دولان ياشلىرى»،«ئۇنتۇمايمەن گۈلسارە»بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 {0 ~1 g# T7 T( Z  L8 Z
فىلىملىرىدە، گەرچە ئەسلى ئەسەرنىڭ مەزمۇنىغا چوڭ تەسىر يەتمىگىنى بىلەن، مەبلەغ كەمچىل بولۇشى ھەم ئاكتىيورلارنىڭ رولغا چوڭقۇر چۆكمەسلىگى سەۋەپلىك ،ئەسەردىكى نۇرغۇن ھاياجانلىق كۆرۈنۈشلەر ۋە نازۇك ئىچكى ھىسسىياتلاردىن ئەسەرمۇ يوق.بولۇپمۇ «ئۇنتۇمايمەن گۈلسارە» ھىكايىسىدىكى نىجات بىلەن گۈلسارەنىڭ تەسىرلىك ،سەمىمى مۇھەببەت سەرگۈزەشتىسى ئەسەرنى ئوقۇغان كىشىلەرنىڭ قەلبىنى لەرزىگە سېلىپ،پېرسۇناژلار بىلەن تەڭ يىغلاتقان.بىراق فىلىمدە ئېكرانغا چىققانغا خوش بولۇپ بىكارلىق رول ئېلىپ بېرىدىغان «تالانتلىق» ئاكتىيورلارنىڭ ھېچبىر ھىسسىياتسىز ،سۈنئى ياراتقان ئوبرازلىرى بىلەن بۇ فىلىمنىڭ بەدىئى قىممىتى يوقاپ كەتكەن.  يازغۇچى جالالىدىن  بەھرامنىڭ «ئادىمى ھايۋان»،«قاباھەتلىك چۈش»،«قان ۋە جىنايەت» قاتارلىق ھىكايىلىرىمۇ ئوقۇرمەنلەرنىڭ يۈكسەك ئالقىشىغا ئېرىشكەن، ناھايىتى ئېسىل ئەسەرلەر ئىدى.ئەپسۇس ،ساپاسىز فىلىم ئىشلىگۈچىلەر فىلىم ئىشلەشنى،توپ تارقىتىش بازىرىدىن ئەرزان ئېلىپ،قىممەت ساتىدىغان مالغا ئوخشىتىپ،ئاز مەبلەغ بىلەن كۆپ پايدىغا ئېرىشىش مەقسىتىدە ئىشلىگەن بولغاچقا،ئەخلاق تېمىسىدىكى تەربىيىۋى ئەھمىيىتى شۇنچە زور بولغان بۇ ئەسەرلەرنىڭ ئېكراندىكى  تۇرمۇش تەپسىلاتلىرىدا چىنلىق يوقبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 n4 g2 u" s2 \( O6 C
ھىسسىياتى ساختا.يازغۇچى ئەختەم ئۆمەرنىڭ «قۇرتلاپ كەتكەن كۆل»بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 |5 [. M; N7 U6 J! |# J
«ئاھ،رەھىمسىز دەريا» ناملىق ئەسەرلىرى،ئەختەم ئۆمەرنى خەلققە ھەقىقى تونۇتقان ئەسەرلىرى ئىدى. «قۇرتلاپ كەتكەن كۆل»ناملىق پوۋېستقا ئاساسەن  ئىشلەنگەن «ئەڭ ئاخىرقى كۆل» ناملىق فىلىمدە گەرچە ئاكتىيور ۋە باشقا تېخنىكىكىق مەسىلىلەر ياخشى بىر تەرەپ قىلىنغان بولسىمۇ،ئەسلى ئاپتورنىڭ مەقسىتى بىلەن سېنارىيە ئاپتورىنىڭ مەقسىتى ئوخشىمىغان لىنىيەدىن چىقىپ ،تاماشىبىنلارغا ئەسلى ئەسەردىكىدەك زوق ئاتا قىلالمىغان.ۋاقتى قىرىق نەچچە مىنۇتلۇق ««ئاھ،رەھىمسىز دەريا»
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, I* j' ?  X+ gفىلىمىدە بولسا، مەيلى مەيدان، كۆرۈنۈش تاللاش ،رېژىسورلۇق، ئوپېراتورلۇق قىلىش ۋە ئاكتىيورلۇق جەھەتتىكى سۈپەتسىزلىكىدىن تارتىپ ھەتتا نەخ مەيداندا بەرگەن ئاۋازىغىچە ئادەمنىڭ غىدىغىنى كەلتۈرىدىغان بولۇپ، گويا ئاشپەزنى موزدۇزلۇققا، ناۋاينى تىككۈچىلىككە سالغاندەكلا بىر ئىش بولغان .ئەسلى ئەسەر ئاپتورىدىن ئىگەللىشىمچە نامەلۇم بىر ئالى مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى ئوقۇش پۈتتۈرۈش ئەسىرى قىلىپ ئىشلىگەن بولۇپ،
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ e/ G5 l& q9 ?# ~- v- ?1 G7 Zتورغا چىقىرىش،بازارغا سېلىش ھەققىدە ئاپتورنىڭ رۇخسىتىنى ئالمىغان.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) x, p: f: e1 G; Q3 a* s: W
ئەمدى بۇ تېمىدا توختالمىساق  ئاز كۈندە قانداقتۇ بەزى سېنارىستلىرىمىزنىڭ "ئانا يۇرت"،"باھادىرنامە"،"لېيىغان بۇلاق" لارنىمۇ بۇزغىسى  كېلىدىغاندەك تۇرىدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; M& e1 q) B; k9 G: b& O) _يۇقۇرقى فىلىملەرنىڭ سېنارىست، رېژىسور،فىلىم ئىشلىگۈچىلىرىدىن نىمىشقا فىلىمنى ياخشى ئىشلىمىگەنلىگىنى سورىسىڭىز ،ھەممىسىنىڭ جاۋابى بىرلا ،يەنى مەبلەغ  ئاز دەيدۇ .مەبلەغنىڭ ئازلىغى ئەمىلىيەت ،
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 m2 {6 X6 o) [# S" Q1 uلېكىن، بىلىم سەۋىيەنىڭ تۆۋەنلىگى ،مەسئۇلىيەت ئېڭىنىڭ يېتىلمىگەنلىگىمۇ كۆز يۇمغىلى بولمايدىغان ئەمىلىيەت .ئەجىبا، بىلىم سەۋىيىڭىز تۆۋەن بولسا ئوقۇپ ئۈگەنسىڭىز بولىدۇ. مەبلەغ كەمچىل بولسا، تىرىشىپ ئىشلەپ ،يېتەرلىك مەبلەغ توپلاپ ئاندىن فىلىم ئىشلىسىڭىزمۇ بىزدە ياخشى ئەسەر تۈگەپ كەتمەيدۇ. شۇنداق بولغان ئىكەن، كىم ئۇلارنى سىنارىيە ياز، فىلىم ئىشلە،رولغا چىق،دەپ مەجبۇرلىغاندۇ؟كىم باشقىلارنىڭ نەرسسىنى بۇز دىگەندۇ؟ئۆزىمىز قىلالىغاننى ۋايىغا يەتكۈزۇپ قىلساق،قىلالمىغاننى ئۆگىنىپ باشقىلارغا يارىغۇدەك بولغاندا قىلساق بولمامدۇ؟ قاچانغىچە« چوڭ سەكرەپ ئىلگىرلەش»تىن قۇتۇلالماي يۈرىمىز؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 d7 l  q2 i  {* @ئاشۇ بۇزغۇنچىلىقلارغا دەيدىغىنىم: تېلىۋىزىيە تىياتىرى ئىشلەش،بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ U3 I: q8 C8 P2 ~% p+ _
رېژىسورلۇق ،ئوپېراتورلۇق قىلىش، ئاكتىيور بولۇش ئۇنچە ئاسان ئىش ئەمەس. بۇلارغۇ ھەر بىرى ئۆز ئالدىغا بىر خىل پەن ،بىر خىل كەسپ،بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' T: }2 N9 [8 r# Q7 E8 u
ئاددىسى،ھېچقانداق مەدىنىيەت سەۋىيە تەلەپ قىلمايدىغان كەتمەن چېپىشمۇ ئۇنچە ئاسان ئەمەس.كىچىك قىزلارنىڭ مېھماندارچىلىق ئويۇنىغا ئوخشىتىپ،ئۇخلاپ قوپۇپلا سېنارست،رېژىسور،ئاكتىيور بولىۋالىدىغان ئىش يوق. قېرىنداشلىرىم،سىلەر ئىشلىگەن فىلىمنىڭ تاماشىبىنلىرى قاتارىدا شۇ ئەسەرنىڭ ئەسلى ئاپتورىنىڭ بارلىغىنى،ئۇلارنىڭ قانداق پىكىردە بولىدىغانلىغىنى ئويلاپ باقتىڭلارمۇ؟ئەمگەك قىلىشنى بىلمىسەك باشقىلار
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% ^6 W, f+ l3 ]9 O! _نىڭ ئەمگىگىنى قەدىرلەشنى بولسىمۇ بىلسەك،ئۆزىمىز ۋە كېيىنكى ئەۋلاتلىرىمىز ئۈچۈن پايدىسى بولماسمىدى؟بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 z' D2 d3 K7 D
شۇنى بىلىپ قېلىڭلاركى، بىر نەرسىنى بۇزۇش بەك ئاسان،لېكىن بۇزۇلغاننى تۈزەش ئىنتايىن مۈشكۈل.بىزنىڭ ئەۋلاتلار ئالدىدىكى مەجبۇرىيىتىمىز،بۇزۇلغان ئەبجەش نەرسىلەر بىلەن ئەمەس،ۋايىغا يەتكەن،ھەقىقى مەدىنىيەت-سەنئەت جەۋھەرلىرىمىزنى مىراس قالدۇرۇشتىۇر.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' @& O! |) a6 e+ O(ئاپتور:مەكىت ناھىيە جەنۇبى شەھەر ئولتۇراق رايونىدا.)
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 o; E; q+ f) G+ w& z
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 K5 ~# p& `* s0 @( `

تەربىيە-گىننى ئۆزگەرتىدۇ .

باش رەسىمى نىقابلانغان

سۆز چەكلەندى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 100308
يازما سانى: 667
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3193
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 283 سائەت
تىزىم: 2013-11-30
ئاخىرقى: 2014-1-29
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-10 08:43:18 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .
جان دادام ، ئەردەك دادام ، تاغدەك دادام . قوينى كەڭ جەننەت كەبى باغدەك دادام . ھەسرىتىم ئالەمگە سىغماس ئويلىسام ، نەدە سەن يولۇمدا گۈلخاندەك دادام .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 17575
يازما سانى: 62
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7254
تۆھپە نۇمۇرى: 340
توردا: 138 سائەت
تىزىم: 2010-11-14
ئاخىرقى: 2014-1-30
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-10 09:27:36 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئانارخان فىلىممۇ بۇنى تىپىك مىسالى.

شەمشەر

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 91725
يازما سانى: 632
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1957
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 373 سائەت
تىزىم: 2013-2-15
ئاخىرقى: 2014-1-25
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-10 09:59:17 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ گەپنىڭ ئەمدى ۋاقتى ئۆتتى ،  ھازىر كىم فىلىم ئىشلەشكە مەبلەغ سىلىپتۇ  ، بىرئوبدان فىلىم ئىشلەپ خەلىق ئاممىسىغا سۇنۇپتى  كەينىدىنلا ئۇنىڭ ساختا سىن ئالغۇ پىلاستىنكىسنى كۆپەيتىپ مەبلەغ سالغۇچىلارغا ئىغىر زىيان سىلىپ بەردى ، ئۇنى ھۆكۆمەت خادىملىرمۇ چەكلەپ بۇلالمىدى ، ئەمدى ئۇنىڭغىمۇ يوق بۇنىڭغىمۇ يوق  خەنزۇلارنىڭ كۆپ قىسىملىق تىياتىرىنى كۆرەۋەردۇق ، ئۇلارنىڭ ئۆرۈپ-ئادەتلىرىگە بىزمۇ  ماسلىشىپ قالغىلى تۇردۇق ، .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @6 P, k' }: h/ v% J7 }' \
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 _. W' n! ^: z5 `) d7 L) I4 uئەمدى بۇ گەپلەرنى كىملەرگە دەيمىز  .

ھازىرغىچە 1 ئادەم باھالىدىمۇنبەر پۇلى يىغىش سەۋەبى
joda☠ + 10 دەلىللەر يېتەرلىك

ھەممە باھا نومۇرى : مۇنبەر پۇلى + 10   باھا خاتىرىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 94134
يازما سانى: 55
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 160
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 42 سائەت
تىزىم: 2013-3-31
ئاخىرقى: 2014-2-11
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-10 11:18:20 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھازىرقى جەمئىتمىزدە پۇل تىپىش ئۈچۈن ۋاستە تالمايدىغان بۇلۋالدى.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 94134
يازما سانى: 55
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 160
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 42 سائەت
تىزىم: 2013-3-31
ئاخىرقى: 2014-2-11
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-10 11:19:44 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھازىرقى جەمئىتمىزدە پۇل تىپىش ئۈچۈن ۋاستە تالمايدىغان بۇلۋال

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 94134
يازما سانى: 55
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 160
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 42 سائەت
تىزىم: 2013-3-31
ئاخىرقى: 2014-2-11
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-10 11:20:18 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھازىرقى جەمئىتمىزدە پۇل تىپىش ئۈچۈن ۋاستە تالمايدىغان بۇلۋال

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 91036
يازما سانى: 170
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 980
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 147 سائەت
تىزىم: 2013-2-2
ئاخىرقى: 2014-2-13
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-11 12:31:58 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
‹‹ئاي گۇۋا›› دىگەن كىنونىمۇ مەن خېلى كىچىك ۋاقىتلىرىم دا مەلۇم ژورنالدىن ئوقىغان ئىدىم، مەن كىچىكىمدىن كىتاپ خۇمار ئىدىم، لېكىن ئائىلىمىزدە يىتەرلىك كىتاپ يوق ئىدى، شۇڭا گېزىت بولامدۇ، ژورنال بولامدۇ، نىمىنى تاپسام شۇنى ئوقۇيتتۇم. كېيىن قارىسام كىنو قىلىپ ئىشلىنىپتۇ، ئەمما ماڭا كىتاپتا ئوقۇغىنىمدەك تەسىر قىلمىدى، ھېسسىيات ئىپادىلىشى بەكمۇ سۇس، ئادەمنى ھاياجانلاندۇرۇش  كۇچى يوق دىيەرلىك، ھازىرقى‹‹ تەڭرىتاغ كىنو سىتودىيەسى›› دىگەن لەر نىمىش قىلۋاتىدىكىن تاڭ، شەخسىلەردىغۇ مەبلەغ يىتىشمىسۇن، دولەت ئىگىلىكىدىكى سىتودىيەلەردىمۇ مەبلەغ يىتىشمەمدىغاندۇ؟

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 11730
يازما سانى: 50
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8403
تۆھپە نۇمۇرى: 340
توردا: 51 سائەت
تىزىم: 2010-9-26
ئاخىرقى: 2014-2-10
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-11 01:03:06 AM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەمدى ناخشا-مۇزىكا توغۇرلۇق بۇ سەنئەتچىلەرنىڭ قارشى ئەنئەنىۋى مىراسلارنى مەنبە قىلىپ يىڭىلىق يارتىش دەپ قارىلىدىكەن ،مەنغۇ پەقەت قىززىقمايمەن بۇ نەرسىلەرگە،يىقىملىق بولسا ئاڭلاپ قويىمەن بولمىسا تاشلاپ……دىگەندەك

بۆرە بول، بولمىسا قوي

قەدىرلىگىن سىنى

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 26265
يازما سانى: 860
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11674
تۆھپە نۇمۇرى: 567
توردا: 7481 سائەت
تىزىم: 2011-1-15
ئاخىرقى: 2014-2-14
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-11 02:24:13 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
       بەدىئىى سەنئەتنىڭ  ئىپادىلەش كۈچى كىتاپتا يېزىلىش بىلەن  سەھنىلەشتۇرۇش ۋە ئىكىراندا تەسۋىرلەشكە ئوخشىمايدۇ.كىتاپتا نىمە دىسە بۇلۇۋېىدۇ، لېكىن سەھنىدە دىگەننىڭ ھەممىسىنى قىلغىلى بولمايدۇ.  شۇڭا بۇ تىمىغا خالىغانچە بىلجىرلاشقا بولماسمىكى دەيمەن. قېنى باشقىلا بىرنىمە دەپ باقسۇن،

كۇكۇيۇن
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش