مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 1075|ئىنكاس: 10

ئىلىم پەنگە نەزەر [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 83171
يازما سانى: 254
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3364
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 90 سائەت
تىزىم: 2012-7-29
ئاخىرقى: 2015-2-28
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-10 05:19:09 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ H; d# p* ^& L5 yبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 k! ]' G5 K" w
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ O0 ~: R  d7 W, n' e! J
بۈگۈن جىيەنىم مەكتەپتىن قايتىپ كىلىپلا سومكىسىنى تاشلاپلا ئۇيۇن ئۇيناش ئۈچۈن سىرىتقا يۈگۈردى ، ئاچام مىنى جىيەنىمنىڭ تاپشۇرۇقلىرىغا يىتەكچى بولىشىمنى بۇيرىدى ،.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' x# y$ l4 C4 t  b, Z8 c4 k% Nمەن جىيەنىمنى چاقىرىپ تاپشۇرۇققا يىتەكچىلىك قىلىش ئۈچۈن يېنىدا ئولتۇردۇم.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 p1 D( i2 f( X9 I; w& b7 W; f
ئۇ بۇيىل 8 ياشتا باشلانغۇچنىڭ 2. يىللىقىدا ئۇقۇيتى ، باشتا تىل-ئەدەبىيات دەرىسلىكىدىن تىكىست لەرنى كۈچۈرۈپ يازدى ، ئەدەبىيات تاپشۇرۇقنى ئىشلەپ بولغاندىن كىيىن ماتىماتىكىنى ئىشلەشكە باشلىدى ، ماتىماتىكا تاپشۇرۇقنى قولىغا ئېلىپلا مەندىن <ئاكا، بۇ تاپشۇرۇقتا نىمە دەپتۇ > دەپ سورىدى.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. ~; T+ C9 h0 e; Q6 F
ھەيرانلا قالدىم ، ماتىماتىكا تاپشۇرۇقىنىڭ بىرتال ئۇيغۇرچە خەت ياكى ھەرىپ تېپىلمايتى ، مىنىڭمۇ سەۋىيەم تۇلۇقسىز مەلۇمات سەۋىيىسىگە ئىگە بولغاچقا بەزىلىرىنى چۈشەنگىنىم بۇيىنچە چۈشەندۇردۇم ،لىكىن  ھەممىسى خەنزۇچە مەزمۇن بولغاچقا سەۋىيەم يىتىشمەي ئۇنىڭ ئۈزىدىن سورىدىم :
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 q2 v  X! v  X9 Nمۇئەللىمىڭلەر دەرىس سۆزلىگەندە دەرىسكە دىققەت قىلماي ئويناپ ئولتۇردۇڭمۇ ؟ نىمىشقا مۇئاللىم ساڭا سۆزلىگەن دەرىسنى ئۈزۈڭ چۈشەنمەيسەن ؟ بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* k% _! J: v% [# s3 B
: شۇ ئەدەبىيات مۇئەللىمىزدىن باشقا ھەممە ئۇقۇتقۇچىمىز خەنزۇ ، ھەممە گەپنى خەنزۇچە قىلىدۇ ، دەرىسنىمۇ ،يوقلىمىنىمۇ خەنزۇچە قىلىدۇ ، بىز پەقەت دوسكىغا يېزىپ بەرگەننى كۆچۈرۈپلا يازىمىز . بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" f2 t$ Q9 O8 r" ?5 @$ z
ئۇنداقتا سىلەر مەزمۇننى چۈشەنمىسەڭلار سىناقنى ، ئىمتاھاننى قانداق بىرىسىلەر .؟بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: y6 T  T5 W6 j
-بىلگىنىمىزنى يازىمىز ، بىلمىسەك  A     B   C     تاللاشنىلا يازىمىز ، قالغان يەرنى بوش قۇيۇپ قۇيىمىز .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* J( [7 B8 J* P# T5 E-بۇنداق قىلساڭلار سىنىپ كۈچەلمەي قالدۇق قالساڭلار مەيلىمۇ ؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 J1 B$ [* D, E: \) O  v  -تاڭ ،؟ ئىشقىلىپ بىرىنجى سىنىپتىكى ساۋاقداشلىرمنىڭ ھەممىسى سىنىپ كۆچتى ، قالدۇق قالغانلار يوق .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ f+ n9 Z5 [: Sسىنىپ مەسئۇلىڭلار خەنزۇمۇ ئۇيغۇرمۇ ؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @  I$ |. v, @1 i-خەنزۇ .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& P, _) W! ]; A4 g; y1 g7 X9 k# e
-ئۇنداقتا سىنىپتىكى تازلىق ، تاپشۇرۇق ، پائالىيەتلەرنى قانداق ئۇرۇنلاشتۇرىدۇ ،؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* g6 i' h' R  j3 w1 |8 A  -بۇنى ئۈگىنىش باشلىقىمىز چۈشەندۈرۈپ ، ئورۇنلاشتۇرىدۇ  .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 z; F1 |4 A" m9 Q
  -ئۈگىنىش باشلىقىڭلار خەنزۇمۇ ؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ @6 V+ g' r1 K: K  }4 O4 i  -ياق ئۇيغۇر . بىزنىڭ سىنىپتا خەنزۇ ساۋاقداشلار يوق ، ھەممىمىز ئۇيغۇر .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- D2 e" j' }1 A' {; l" G# o
  -ئۇنداقتا ئۇ چۈشىنىدىكەن سىلەر نىمىشقا چۈشەنمەيسىلەر ؟بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- f; L. _& o7 w1 ]' Z
  -ئۇ كىچىكىدىن خەنزۇچە يەسلىدە ئۇقۇيدىكەنتۇق ، ھەم ئۇيغۇرچە گەپنى بەك قىمايدۇ ، خەنزۇچىلا گەپ قىلىدۇ . پەقەت چۈشىنەلمىسەك خەنزۇچە ئۇيغۇرچە ئارلاشتۇرۇپ چۈشەندۈرۈپ قۇيىدۇ .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ V& Q6 E% F, n% e# J& C* V* g

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) t  V/ s- s- E3 O......................... بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 A2 j5 e- |( e  _, S$ e
بىر قاتار پاراڭلىشىشتىن كىين كاللام قايمۇقۇپلا كەتتى ، ئەجىبا 2. يىللىقنىڭ ئۇقۇشلۇقلىرى خەنزۇتىلدىن باشلانسا ، سىنىپ مەسئۇلىمۇ ھەم خەنزۇ بولسا ، ئەدەبىياتتىن باشقا ھەممە كىتابلىرى خەنزۇچە بولسا ، ......بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 V+ s* z; P+ x% l( _
.....................
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 a% z0 b& Y# L! Z' A- e0 eمىنىڭ  بۇيەردە سۆزلىمەكچى بولغىنىم ھەرگىز مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىغا زىت كىلىدىغان مەزمۇنلار ياكى دىن مىللەت ئايرىمىسى ئەمەس ، بالىلار مىللەتنىڭ كەلگۈسىنىڭ غۇنچىلىرى ، ئۈمۈدى ، ئاچقۇچى .....
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# T; s9 k2 l% C8 ~3 ^   لىكىن بۇيەردە سۆزلىنىۋاتقان ئاساسلىق مەسىلە <مىنىڭ تۇلۇقسىز مەدەنىيەت سەۋىيەممۇ ئۇنچە تۈۋەن ئەمەس> باشلانغۇچنىڭ 2. يىللىقىدىنلا باشلانغان قوشتىل تەربىيىسى 8 ياشتىكى بالىلارغا نىسپەتەن ئېغىر ئۆتكەل بولۇپ ھىسابلىنىدۇ ، ئوقۇغۇچىلار نەچچەخىل دەرىسلىك كىتاپ قاچىلانغان ئېغىر سومكىسىنى كۈتۈرەمدۇ ياكى مۇئەللىمنىڭ سۆزلىگەن تاپشۇرۇقىنى كۈتىرەمدۇ .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @6 N  b$ Y$ E# @/ n; b5 S/ Lبۇنداق ھالەتتە ئوقۇغۇچىلارغا دەرىسنىڭ ئۈزىنى كۈچۈرۈپ يېزىشنىڭ ئۈزىمۇ قىيىن بىر ئۆتكەل بولۇپ ھىسابلىنىدۇ . بالىلار كىچىكىدىن باشلاپ بىلىملىك چوڭ بولسا ئۈزىگە ياخشى ، چوڭ بولغاندا ئۈزىنىڭ ئىستىقبالى ئۈچۈن ئۈزى قىينالماي يول تېپىشقا ياردىمى بولىدۇ . لىكىن ھىچقاندان مەسىلىنى چۈشەنمەي قارىغۇلارچە ئۈگىنىشتىن ھىچقانداق نەتىجە ھاسىل بولمايدۇ :
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% b, s  s7 _3 v; \: J<مىسال>:
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* B. u4 ]% R2 U7 I6 I) t! ?بىر كىشى مۇزىكىغا قاتتىق ھەۋەس قىلغانلىقتىن ، ئوغلىنىڭ كەلگۈسىدە داڭلىق مۇزىكانىت بولىشىنى ئارزۇ قىلىدىكەن ، بىر كۈنى بۇكىشى ئوغلىنى داڭلق ئىسكىرىپكا ئۇستازىنىڭ ئالدىغا ئېلىپ بېرىپ شاگىرتلىققا بىرىپتۇ، ئۇستاز بارلىق ھۈنىرى بىلەن بىرمۇزىكىنى پۈتۈن ئىشتىياقى بىلەن دەل يېرىم سائەت ئۇرۇنلاپتۇ ، يېرىم سائەتكىچە ھىچقانداق نەرسىنى چۈشەنمىگەن ئوغۇل دادىسىدىن < دادا ، بۇكىشى بۇ ياغاچنى قاچان ھەرىدەپ بولىدۇ ؟ > دەپ سوراپتۇ . دادا ۋە ئۇستاز ھەيرانلىقتا ئوغۇلنىڭ سوئالىغا ئاغزىنى ئېچىپ قاراپلا قاپتۇ .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 v6 s  H; R  S

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 \3 C2 q4 m- E. K3 Aخۇددى مۇشۇ مىسالدا كۆرسىتىلگەندەك بالىلارنىڭ ئۈزىمۇ ھىچقانداق چۈشەنمىگەن ئەھۋالدا قارىغۇلارچە بىلىمگە مەجبۇرلاش ، ئاتا - ئانا بولغۇچىنىڭ مەسئۇلىيىتىمۇ ؟ ياكى مائارىپتىكى يۇقىرى تەلەپمۇ؟ ۋە ياكى دەرىسلىكنى چۈشىنەلمىگەن ئوقۇغۇچىلاردىكى دۆتلۈكمۇ ۋە ياكى . . . . . . . . بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. v  X0 K2 o  o- d
  مۇنبىرىمىزدە ئىختىساس ئىگىلىرى ۋە ئوقۇتقۇچى ئۇستازلارمۇ ئاز مەمەس ، جاھاننامە ئەينىكىگە قارىغۇدەك بولساق ئوقۇتۇش تۇزۇمى شىمالى شىنجاڭغا نىسبەتەن ئانچە ئېغىر يۈك بولماسلىقى مومكىن ، لىكىن جەنۇبى شىنجاڭغا نىسپەتەن ھەقىقەتەن ئاتا - ئانىلار ۋە ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن ھەقىقەتەن بىر ئېغىر يۈك ۋە ھەل قىلىش ئەڭ ئېغىر بولغان بىر مەسىلە  بولۇپ ھىسابلىنىدۇ . پەرزەنتنىڭ كىلەچىكى ئۈچۈن  كىچىنى كۈندۈزگە ئۇلاپ خىزمەت قىلىدىغان ئاتا ئانىلار ، ئەتىگىنى قاتتىق سوغوققا قارىماي بىلىم تەشنالىقىدا مەكتەپكە يول ئالغان سەبى بالىلىرىمىز ئۈچۈن ھەقىقەتەن يېڭىش قىيىن بولغان بىر ئۆتكەلدۇر . مۇشۇ مەسىلىنى ھەل قىلىشتىكى ئاساسلىق ھەل قىلغۇچ مەسىلە زادى نەدە ؟ ئۇقۇغۇچىلارغا بېسىمنى يۈكلەش كىرەكمۇ ياكى مائارىپنى ئىسلاھ قىلىش كىرەكمۇ ؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- X# p$ ~8 _) Y1 b. H( \$ O* cمائارىپنى ئىسلاھ قىلىش دىگىنىمنى بۇ بالا ئالجوقا سۆزلەپ ئاغزىنى بەك چوڭ ئاچىدىكەن  دەپ ئويلاپ قېلىشىڭلار مومكىن . لىكىن بۇ مەسىلە مەنلا ئەمەس ھەربىر ئاتا ئانا بولغۇچىنىڭ يۈرەك سۈزى بولىشى مومكىن .........
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 r; t0 Q# k* q- N$ `* p3 pبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, G4 @. a" G, Z1 P5 e; y

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 P1 }% Z8 V( b/ F/ s
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ _7 X. |+ l( Fبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @6 N' S) N" D3 a9 k  K: `
مومكىن بولسا باشقۇرغۇچىلارنىڭ تىمامنى باستۇرۋەتمەي تەستىقلاپ قۇيىشىنى ئۈمۈت قىلىمەن !
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @  G5 ?' v* Z9 N* N! j5 T/ ~* q

ئۆتكۈزگەن خاتالىقلىرىڭ ھامان سىنى ئىزدەپ كىلىدۇ.

سۆيۈلۈش ئۈچۈن سۆيۈش كېرەك .

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 98944
يازما سانى: 1886
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5057
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 1243 سائەت
تىزىم: 2013-10-24
ئاخىرقى: 2015-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-10 02:55:04 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تولىمۇ ياخشى تېمىدىن بىرنى يوللاپسىز قېرىندىشىم،مەنمۇ جىيەنىم ئوقۇيدىغان يەسلىدىن بىر ئۇيغۇرچە سۆز تاپالمىدىم.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 s- o' o5 I3 i; V1 V* j  V
قاقشاپلا ئۆتۈپ كېتىدىغان ئوخشايمىز

ئاللاھ خالىسا مەن چوقۇم قىلالايمەن......!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80244
يازما سانى: 1566
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 14
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 1582 سائەت
تىزىم: 2014-12-12
ئاخىرقى: 2015-1-11
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-10 04:14:47 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
خۇددى مۇشۇ مىسالدا كۆرسىتىلگەندەك بالىلارنىڭ ئۈزىمۇ ھىچقانداق چۈشەنمىگەن ئەھۋالدا قارىغۇلارچە بىلىمگە مەجبۇرلاش ، ئاتا - ئانا بولغۇچىنىڭ مەسئۇلىيىتىمۇ ؟بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 Y& a& m/ E  ~4 k) N- k+ ~' d
توغرا دەل ئاتا-ئانا بولغۇچىلارنىڭ مەسۇليتى دەپ قايلايمەن.مۇشۇنداق ئىغىر بىسىمغا دۇچ كىلىپ تۇرۇپ يۇقرى دەرجىلىك ئورگانلارغا گەپ قىلماسلىق ۋە بىزدىكى سۈكۈت مۇشۇنداق ئاقىۋەتكە باشلايدۇ،

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 83171
يازما سانى: 254
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3364
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 90 سائەت
تىزىم: 2012-7-29
ئاخىرقى: 2015-2-28
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-10 04:25:04 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
aa0998 يوللىغان ۋاقتى  2014-1-10 04:14 PM بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% L% `! E: q4 ^3 m0 c
خۇددى مۇشۇ مىسالدا كۆرسىتىلگەندەك بالىلارنىڭ ئۈزىمۇ ھ ...

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 J6 P2 P- P. d* L$ ~$ j; Yياق . بۇ ئاتا ئانىلارنىڭ مەجبۇرىيىتى بولمايدۇ . مەسىلەن 30 ئائىلە باشلىقى بىرلىكتە پىكىر تەكلىپ بىرىلگەن ھالەتتىمۇ ، بۇ ئەھۋالنىڭ يۇقىرىدىن تەستىقلىنىپ كىلەريىلقى ئۇقۇش پىلانىغا ئالماشتۇرىلىشىمۇ ئېغىر بىر مەسىلە ، ھەم بۇ ئەھۋاللارنىمۇ ئاتا ئانىلار يىغىنلىرىدا ئوتتۈرغا قۇيۇلغان بولىشى مومكىن  .  

ئۆتكۈزگەن خاتالىقلىرىڭ ھامان سىنى ئىزدەپ كىلىدۇ.

ئۇلۇغ خۇداغا قويدۇم!

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 111
يازما سانى: 402
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9692
تۆھپە نۇمۇرى: 401
توردا: 107 سائەت
تىزىم: 2010-5-20
ئاخىرقى: 2015-1-11
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-10 09:19:21 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مىنىڭ ئۇكام مەكتەپتىن كەلسە بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 w. x& E5 Z: b
خانىم ماڭا ماۋۇ زويېنى بەرگەن ما لىيەنشىسېدا باركەن دەپ سۆزلەيدۇ
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. I& D" e! p3 T% b+ ~$ Yئۇكامنىڭ بۇ ئىشىدىن قاتتىق ئاچقىلىنىپ ئۇيغۇرچە گەپ قىل بولمىسا تاياق يەپ كىتىسەن دەپ ئاگاھلاندۇرۇش بىرىپ قويدۇم.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! U3 G' Q* G% m( E' _
مەن بىر ئاسپىرانىت بۇلۇش سۇپىتىم بىلەن چۇقۇم ئۇكامنى مىللى تىلدا مىللى غۇرۇردا چوڭ قىلىمەن

بۇ دۇنيانىڭ بەختى ياخشى ئەمەس ئۇ دۇنيالىقنىڭ بەختى ئۇچۇن خۇداغا قاتتىق يالۋۇرۇپ سېغىنغىن ئەي ئىنسان!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 98661
يازما سانى: 1386
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5314
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 1477 سائەت
تىزىم: 2013-10-12
ئاخىرقى: 2015-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-10 09:48:45 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
   بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& R/ f1 p6 ?; S+ [: n/ t
ئەسلى قوش تىل ئۇقۇتۇش بولغاندىكىن ئەدەبىياتىن باشقا ماتماتكا ئېنگىلىسچە(بېلشىمچە ئەنگىلسچە مۇئەللىم ئۇيغۇر بولسىمۇ ئېنگىلسچە خام سۆزلەرنى جۈملىلەرنى  خەنچە چۈشەندۈردىدۇ ،قوش تىل تەلپى بۇيچە )خەنزۇچە ھەتتا گۈزەل سەنئەت مۇزىكا تەنتەربىيە دەرسلىرىنىمۇ  قوش تىلدا يەنى خەنچە ئۇيغۇرچە تىلدا سۆزلىشى كىرەكتى  . قوش تىل ئۇقۇتۇش دەپ كاپشىغان بىلەن ئەمەلىيەتتە خەنزۇچە مەكتەپتىن پەرقى قالمىدى پەرقى بار دېيلسە مەكتەپتە ئۇيغۇر ئۇقۇتقۇچى ئۇقۇغۇچى بار مەكتەپنىڭ ۋىۋوسكىسىدا ئۇيغۇرچە شۇئار چاقىرىقلار بار خالاس .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! P/ I- J5 [- H3 b0 Cقوش تىل مەكتەپدە  ئۇيغۇرچە بىر تال سۆزمۇ بىلمەيدىغان ئاتالمىش قوش تىل ئۇقۇتقۇچىللىرىمۇ يوق ئەمەس  .  
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 O! c! a( M0 aمېنىڭچە قايسى مىللەت ئۇقۇتقۇچى بولسۇن  ئۇيغۇرچە خەنزۇچە تىلدا ئوخشاش سەۋىيەدە دەرىس ئۈتەلمەيدىغان ئاتالمېش قوش تىل ئۇقۇتقۇچىللىرىنىڭ كۈتىگە تېپىش كىرەك . بۇلۇپمۇ ھىلقى ئاتالمىش ياشلىقىنى چىگىرا رايۇن مائارىپىغا ئاتىۋەتكەن چىگىرا رايۇن مائارىپىنى گۈللەندۈرۈش مەقسىدىدە مەزگۇر رايۇندا يەرلىك ئىختساسلىقلارنىڭ  كەسپى ئۇرۇنلاردا خىزمەتگە ئۇرۇنلىشىش قىيىن بۇلۇش ھالىتىگە چۈشۈرۈپ قويغان يىراقتىن كەلگەن ماڭليۇۋ لارنى ..   
  

ئالدىمدا يېقىلساڭ مەيلى يۈلەشگە مادارىم يېتىدۇ، قەلبىمدىن يېقىلما تەسگە چۈشدۈ .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 98904
يازما سانى: 501
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4940
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 620 سائەت
تىزىم: 2013-10-22
ئاخىرقى: 2014-12-14
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-10 10:06:11 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
     ئۇيغۇر ئۇقۇتقۇچىلار كۆپ بۆلغان مەكتەپلەرمۇ پەرىقلىنىپ كەتمەيدۇ. تېمىدا پەقەت ئاز بىر قىسم ئەھۋاللارلا ئۆتتۇرىغا قۆيۇلۇپتۇ. مائارىپتىكى بۇ ئشلار ئاخىرىنى تەسەسەۋۋۇر قىلماق تەس بولغان مىللەتتىكى بوھران. ئۇقۇتقۇچىلارغا نەچچە تۈمەن مۇئاش بەرسىمۇ ئازلىق قىلىدۇ. مىللەتنىڭ تەقدىرى بىر نەچچە مىڭ سوم مۇئاشقا ئەرزان كېتىدۇ... قېنى مائارىپ سېپىدىكى قېرىنداشلىرىمىز بىرنىمە دەپباقسۇن!

ادام ساتىپ اقشا تاباتىن زامان كەلگەن ەكەن عوي. (بىزگە قازاقنىڭ باھاسى)

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 90534
يازما سانى: 952
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10788
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 2007 سائەت
تىزىم: 2013-1-24
ئاخىرقى: 2015-3-9
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-11 12:54:34 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم تىما ئىگىسى قېرىندىشىم! ئاللاھ رەھمەت قىلسۇن!  مائارىپىمىزدىكى ھازىرقى ئەمىلى ئەھۋالنى يېزىپسىز! بۇ ئىشلار ھەممە ئۇيغۇر ئائىلىسىنىڭ بېشىدىغا كەلگەن چوڭ ئىش! بۇنىڭغا ئېغىز يېرىپ ھەق گەپ قىلغانلىرىمىز ئابدىۋىلى ئايۇپتەك كۈنگە قېلىۋاتىدۇ.........

باشقىلارغا تەبە

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18033
يازما سانى: 2340
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7572
تۆھپە نۇمۇرى: 306
توردا: 7688 سائەت
تىزىم: 2010-11-18
ئاخىرقى: 2015-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-11 01:54:54 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەنمۇ 2-يىللىققا ماتېماتىكا دەرسى بېرىمەن.ئۈرۈمچى شەھىرىدىكى  باشلانغۇچ مەكتەپلەردە  ئۇيغۇر بالىلارنىڭ  پەقەت ئىككى پەن دەرسلىك ماتىريالى ئۇيغۇرچە .ئۇلار مۇزىكا ۋە تىل ئەدەبىيات. ماتېماتىكا دەرسلىك ماتىريالى خەنسۇچە بولغاچقا  يۇقىردىن  بىزگەخەنزۇچە سۇئاللارنى تەمىنلەپ بىرىدۇ. بىرىنجى يىللىقىتىن باشلاپ خەنزۇچە سۇئال ئشلىتىمىز. بىز يۇقىرى تاپشۇرغان دەرسخانىدا خەنزۇچە سۆزلەش 85پىرسەنتتىن تۆۋەن بولماسلىق تەلىپى ئاستىدا ،ئۇيغۇرچىمۇ بالىلارغا مۇھىم قېيىن نوختىلارنى تەكىتلەپ ماڭىمىز. ئۈرۈمچىدىكى مەكتەپلەردە يەنى ئۇيغۇر سىنىپلارغا دەرسكە كىرىدىغانلار ئاساسەن ئۇيغۇر ئوقۇتقۇچىلار. بىز بالىلارغا ئۇيغۇرچىمۇ چۈشەندۈرۈپ ماڭىمىز. ئەگەر خەنسۇچە سۆزلىسەك بالىلار چۈشەنمەيدۇ.مەن يېقىنىدا مەۋسۇملۈك ئىمتىھانى ئۈچۈن  بالىلارغا ئىمتىھان تەكرارلاش سۇئالىنى، ئۇيغۇرچە خەنسۇچە چىقىرىپ بەرگەن. بىر ئوقۇغۇچى كېلىپ  ماڭا مۇئەللىم ئۆيدىكىلكەر ماڭا مۇشۇنداق سۇئال بولسا ياخشىكەن دەيدۇ. مەنمۇ ئۇيغۇرچىغا ھەرگىز سەل قارىمايمەن. لىكىن بالىلارغا ۋە ئاتا-ئانىلارغا قاراپ مېنىڭمۇ ئىچىم ئاغرىيدۇ. بەزى ئاتا-ئانىلار  ئۇيغۇرچە بولسىمۇ چۈشەندۈرۈش قول تۇتىدىغان بۇ دەرستە خەنسۇچە چۈشەندۈرۈشتە قېينالغانلىقىنى دەيدۇ. مەنمۇ ئۇلارغا چۈشەندۈرىمەن.ئوقۇتقۇچىلارمۇ بالىلارغا يات بىر تىلدا دەرس ئۆگىتىش جەريانىدا ئاز جاپا تارتمايۋاتىدۇ. يېڭى ئوقۇتقۇچى بولغان  بىر  خەنزۇۋان ياش ئوقۇتقۇچى ماڭا،  بەزى مەزمۇنلارنى ئۇيغۇرچە ئۆگىنىپ،بالىلارغا ئۆگەنگىنىمنى  چۈشەندۈرۈپ قويىۋاتىمەن دەيدۇ.ھازىر مەكتەپلەردە خەنسۇچە دەرسلىك ماتىريالنىڭ ھۆددىسىدىن چىقالايدۇ دەپ ،  ئوقۇتۇشنىڭ ئالدىنقى سېپىگە ياش ئوقۇتقۇچىلارنى قويىۋاتىدۇ.  شۇڭلاشقا ئاتا-ئانىلار ۋە جەمىيەتتكى ھەر ساھە كىشىلىرى، ياخشى پىكىر تەكلىپلەر  بولسا بەرسەڭلار ، بىز ئوقۇتقۇچىلار ئۈچۈن بىر ئۆگىنىش بۇلاتتى.

ئۆزىڭىزنىڭ خاسلىقى بولسۇن.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18979
يازما سانى: 1649
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 14954
تۆھپە نۇمۇرى: 400
توردا: 2775 سائەت
تىزىم: 2010-11-25
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2014-1-11 03:56:20 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۇقۇغۇچىلارغا قوشتىللىق بولۇش تەلەپ قىلنغانىكەن ،ئوقۇتقۇچىلارغىمۇ شۇنداق تەلەپ قويۇشى كېرەك .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& f4 ~6 p6 \& o: K) e: |+ V
ئاۋۇ ئۆزمەھەللىسىدە بىلىمسىزلىكىدىن شاللىنىپ ،ئامالسىز مۇئاش ۋە مۇقىم شىتات ئۈچۈنلا بۇيرگە كەلگەن ،بىزنىڭ بۇيەردە خەنزۇچە سۆزلىيەلىگەچكىلا ئەتىۋارلىنىپ جانبېقىۋاتقانلاردىن بالىلىرمىزنى ياخشى تەربىيلەشنى كۈتۈش پۈتۈنلەي نادانلىق .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& Z/ l' q8 z. {% o3 @! M1 [% uشۇڭا مەكتەپلەر باشلانغۇچنىڭ تۆۋەن يىللقىىغا ئۆز زۇۋانىدا ئارانلا سۆزلىيەلەيدىغان  ئۇنداق قاپاقلارنى مەسئۇل قىلماي ،  چوقۇم  مۇئەييەن ساپا ۋە ئوقۇتۇش  تەجرىبسى بولغان  خەنزۇچە ئاساسى ياخشى ،قوشتىللق ئوقۇتۇشنىڭ ھۆددىسىدىن چىقالايدىغان مىللىي ئوقۇتقۇچىلارنى قويۇش كېرەك .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" ^* }9 I% Z* X2 Y% d" G
مەكتەپلەردە قوش تىللىق ئوقۇتۇشنىڭ ھۆدىسىدىن چىقالايدىغان ، خەنزۇچىدا ياخشى ئۇيغۇر ئوقۇتقۇچىلار ئاز دىگەن گەپكە ھەرگىز ئىشەنمەيمەن . چۈنكى ئالىي مەكتەپنى ئۇتۇرھال سەۋىيىدە پۈتتۈرەلىگەن ھەرقانداق ئۇيغۇر ئۇقۇتقۇچى بۇ خزمەتنىڭ ھۆدىسىدىن تولۇق چىقالايدۇ . يەنەكېلىپ يىللاردىن بۇيان مەكتەپ پۈتتۈرگەن مۇتلەق كۆپچىلىك ياشلار مۇئارىپ سېستىمىسىغا ئىمتىھان بېرىپ ئۆتتى .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 j# v7 b8 X! k- C  m. e
شۇنداق تۇرۇپمۇ مىللىي مۇئارىپنىڭ ئالغا باسماقتا يوق ئەكسىچە كەينىگە مېڭىشى ھەرگىزمۇ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ بىلىمسىز ياكى ساپاسىزلىقىدا ئەمەس ،بەلكى باشقۇرۇش ئورۇنلىرىدىكى ئەمەلدارلارنىڭ مىللىي مۇئارىپتا قوشتىللىق ئوقۇتۇشنى يولغا قويۇشتا ئازراقمۇ ئەمىليەتكە ئۇيغۇن پىلانى،ئوقۇتۇش سىىياسەت -پىروگىراممىسى  بولماستىن بەلكى سىياسىي نەتىجە ئۈچۈنلا ياش نوتىلارنىڭ ئىستىقبالىنى دوغا تىكىۋاتقانلىقىدىن دەپ قارايمەن . گەپ شۇ مۇئارىپ ئىدارىسى باشىلقلىرىنىڭ ھەقىيقىي ۋىجدانلىق مۇئارىپچى بولماستىن نوقۇل ئەمەلدار بولغانلىقىدا !

مەسلەكداشلىق مىللەتداشلىقتىن ئەلا!
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش