|
|
|
|
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ H; d# p* ^& L5 yبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 k! ]' G5 K" w
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ O0 ~: R d7 W, n' e! J
بۈگۈن جىيەنىم مەكتەپتىن قايتىپ كىلىپلا سومكىسىنى تاشلاپلا ئۇيۇن ئۇيناش ئۈچۈن سىرىتقا يۈگۈردى ، ئاچام مىنى جىيەنىمنىڭ تاپشۇرۇقلىرىغا يىتەكچى بولىشىمنى بۇيرىدى ،.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' x# y$ l4 C4 t b, Z8 c4 k% Nمەن جىيەنىمنى چاقىرىپ تاپشۇرۇققا يىتەكچىلىك قىلىش ئۈچۈن يېنىدا ئولتۇردۇم.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 p1 D( i2 f( X9 I; w& b7 W; f
ئۇ بۇيىل 8 ياشتا باشلانغۇچنىڭ 2. يىللىقىدا ئۇقۇيتى ، باشتا تىل-ئەدەبىيات دەرىسلىكىدىن تىكىست لەرنى كۈچۈرۈپ يازدى ، ئەدەبىيات تاپشۇرۇقنى ئىشلەپ بولغاندىن كىيىن ماتىماتىكىنى ئىشلەشكە باشلىدى ، ماتىماتىكا تاپشۇرۇقنى قولىغا ئېلىپلا مەندىن <ئاكا، بۇ تاپشۇرۇقتا نىمە دەپتۇ > دەپ سورىدى.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. ~; T+ C9 h0 e; Q6 F
ھەيرانلا قالدىم ، ماتىماتىكا تاپشۇرۇقىنىڭ بىرتال ئۇيغۇرچە خەت ياكى ھەرىپ تېپىلمايتى ، مىنىڭمۇ سەۋىيەم تۇلۇقسىز مەلۇمات سەۋىيىسىگە ئىگە بولغاچقا بەزىلىرىنى چۈشەنگىنىم بۇيىنچە چۈشەندۇردۇم ،لىكىن ھەممىسى خەنزۇچە مەزمۇن بولغاچقا سەۋىيەم يىتىشمەي ئۇنىڭ ئۈزىدىن سورىدىم :
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 q2 v X! v X9 Nمۇئەللىمىڭلەر دەرىس سۆزلىگەندە دەرىسكە دىققەت قىلماي ئويناپ ئولتۇردۇڭمۇ ؟ نىمىشقا مۇئاللىم ساڭا سۆزلىگەن دەرىسنى ئۈزۈڭ چۈشەنمەيسەن ؟ بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* k% _! J: v% [# s3 B
: شۇ ئەدەبىيات مۇئەللىمىزدىن باشقا ھەممە ئۇقۇتقۇچىمىز خەنزۇ ، ھەممە گەپنى خەنزۇچە قىلىدۇ ، دەرىسنىمۇ ،يوقلىمىنىمۇ خەنزۇچە قىلىدۇ ، بىز پەقەت دوسكىغا يېزىپ بەرگەننى كۆچۈرۈپلا يازىمىز . بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" f2 t$ Q9 O8 r" ?5 @$ z
ئۇنداقتا سىلەر مەزمۇننى چۈشەنمىسەڭلار سىناقنى ، ئىمتاھاننى قانداق بىرىسىلەر .؟بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: y6 T T5 W6 j
-بىلگىنىمىزنى يازىمىز ، بىلمىسەك A B C تاللاشنىلا يازىمىز ، قالغان يەرنى بوش قۇيۇپ قۇيىمىز .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* J( [7 B8 J* P# T5 E-بۇنداق قىلساڭلار سىنىپ كۈچەلمەي قالدۇق قالساڭلار مەيلىمۇ ؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 J1 B$ [* D, E: \) O v -تاڭ ،؟ ئىشقىلىپ بىرىنجى سىنىپتىكى ساۋاقداشلىرمنىڭ ھەممىسى سىنىپ كۆچتى ، قالدۇق قالغانلار يوق .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ f+ n9 Z5 [: Sسىنىپ مەسئۇلىڭلار خەنزۇمۇ ئۇيغۇرمۇ ؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @ I$ |. v, @1 i-خەنزۇ .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& P, _) W! ]; A4 g; y1 g7 X9 k# e
-ئۇنداقتا سىنىپتىكى تازلىق ، تاپشۇرۇق ، پائالىيەتلەرنى قانداق ئۇرۇنلاشتۇرىدۇ ،؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* g6 i' h' R j3 w1 |8 A -بۇنى ئۈگىنىش باشلىقىمىز چۈشەندۈرۈپ ، ئورۇنلاشتۇرىدۇ .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 z; F1 |4 A" m9 Q
-ئۈگىنىش باشلىقىڭلار خەنزۇمۇ ؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ @6 V+ g' r1 K: K }4 O4 i -ياق ئۇيغۇر . بىزنىڭ سىنىپتا خەنزۇ ساۋاقداشلار يوق ، ھەممىمىز ئۇيغۇر .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- D2 e" j' }1 A' {; l" G# o
-ئۇنداقتا ئۇ چۈشىنىدىكەن سىلەر نىمىشقا چۈشەنمەيسىلەر ؟بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- f; L. _& o7 w1 ]' Z
-ئۇ كىچىكىدىن خەنزۇچە يەسلىدە ئۇقۇيدىكەنتۇق ، ھەم ئۇيغۇرچە گەپنى بەك قىمايدۇ ، خەنزۇچىلا گەپ قىلىدۇ . پەقەت چۈشىنەلمىسەك خەنزۇچە ئۇيغۇرچە ئارلاشتۇرۇپ چۈشەندۈرۈپ قۇيىدۇ .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ V& Q6 E% F, n% e# J& C* V* g
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) t V/ s- s- E3 O......................... بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 A2 j5 e- |( e _, S$ e
بىر قاتار پاراڭلىشىشتىن كىين كاللام قايمۇقۇپلا كەتتى ، ئەجىبا 2. يىللىقنىڭ ئۇقۇشلۇقلىرى خەنزۇتىلدىن باشلانسا ، سىنىپ مەسئۇلىمۇ ھەم خەنزۇ بولسا ، ئەدەبىياتتىن باشقا ھەممە كىتابلىرى خەنزۇچە بولسا ، ......بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 V+ s* z; P+ x% l( _
.....................
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 a% z0 b& Y# L! Z' A- e0 eمىنىڭ بۇيەردە سۆزلىمەكچى بولغىنىم ھەرگىز مىللەتلەر ئىتىپاقلىقىغا زىت كىلىدىغان مەزمۇنلار ياكى دىن مىللەت ئايرىمىسى ئەمەس ، بالىلار مىللەتنىڭ كەلگۈسىنىڭ غۇنچىلىرى ، ئۈمۈدى ، ئاچقۇچى .....
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# T; s9 k2 l% C8 ~3 ^ لىكىن بۇيەردە سۆزلىنىۋاتقان ئاساسلىق مەسىلە <مىنىڭ تۇلۇقسىز مەدەنىيەت سەۋىيەممۇ ئۇنچە تۈۋەن ئەمەس> باشلانغۇچنىڭ 2. يىللىقىدىنلا باشلانغان قوشتىل تەربىيىسى 8 ياشتىكى بالىلارغا نىسپەتەن ئېغىر ئۆتكەل بولۇپ ھىسابلىنىدۇ ، ئوقۇغۇچىلار نەچچەخىل دەرىسلىك كىتاپ قاچىلانغان ئېغىر سومكىسىنى كۈتۈرەمدۇ ياكى مۇئەللىمنىڭ سۆزلىگەن تاپشۇرۇقىنى كۈتىرەمدۇ .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @6 N b$ Y$ E# @/ n; b5 S/ Lبۇنداق ھالەتتە ئوقۇغۇچىلارغا دەرىسنىڭ ئۈزىنى كۈچۈرۈپ يېزىشنىڭ ئۈزىمۇ قىيىن بىر ئۆتكەل بولۇپ ھىسابلىنىدۇ . بالىلار كىچىكىدىن باشلاپ بىلىملىك چوڭ بولسا ئۈزىگە ياخشى ، چوڭ بولغاندا ئۈزىنىڭ ئىستىقبالى ئۈچۈن ئۈزى قىينالماي يول تېپىشقا ياردىمى بولىدۇ . لىكىن ھىچقاندان مەسىلىنى چۈشەنمەي قارىغۇلارچە ئۈگىنىشتىن ھىچقانداق نەتىجە ھاسىل بولمايدۇ :
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% b, s s7 _3 v; \: J<مىسال>:
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* B. u4 ]% R2 U7 I6 I) t! ?بىر كىشى مۇزىكىغا قاتتىق ھەۋەس قىلغانلىقتىن ، ئوغلىنىڭ كەلگۈسىدە داڭلىق مۇزىكانىت بولىشىنى ئارزۇ قىلىدىكەن ، بىر كۈنى بۇكىشى ئوغلىنى داڭلق ئىسكىرىپكا ئۇستازىنىڭ ئالدىغا ئېلىپ بېرىپ شاگىرتلىققا بىرىپتۇ، ئۇستاز بارلىق ھۈنىرى بىلەن بىرمۇزىكىنى پۈتۈن ئىشتىياقى بىلەن دەل يېرىم سائەت ئۇرۇنلاپتۇ ، يېرىم سائەتكىچە ھىچقانداق نەرسىنى چۈشەنمىگەن ئوغۇل دادىسىدىن < دادا ، بۇكىشى بۇ ياغاچنى قاچان ھەرىدەپ بولىدۇ ؟ > دەپ سوراپتۇ . دادا ۋە ئۇستاز ھەيرانلىقتا ئوغۇلنىڭ سوئالىغا ئاغزىنى ئېچىپ قاراپلا قاپتۇ .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 v6 s H; R S
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 \3 C2 q4 m- E. K3 Aخۇددى مۇشۇ مىسالدا كۆرسىتىلگەندەك بالىلارنىڭ ئۈزىمۇ ھىچقانداق چۈشەنمىگەن ئەھۋالدا قارىغۇلارچە بىلىمگە مەجبۇرلاش ، ئاتا - ئانا بولغۇچىنىڭ مەسئۇلىيىتىمۇ ؟ ياكى مائارىپتىكى يۇقىرى تەلەپمۇ؟ ۋە ياكى دەرىسلىكنى چۈشىنەلمىگەن ئوقۇغۇچىلاردىكى دۆتلۈكمۇ ۋە ياكى . . . . . . . . بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. v X0 K2 o o- d
مۇنبىرىمىزدە ئىختىساس ئىگىلىرى ۋە ئوقۇتقۇچى ئۇستازلارمۇ ئاز مەمەس ، جاھاننامە ئەينىكىگە قارىغۇدەك بولساق ئوقۇتۇش تۇزۇمى شىمالى شىنجاڭغا نىسبەتەن ئانچە ئېغىر يۈك بولماسلىقى مومكىن ، لىكىن جەنۇبى شىنجاڭغا نىسپەتەن ھەقىقەتەن ئاتا - ئانىلار ۋە ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن ھەقىقەتەن بىر ئېغىر يۈك ۋە ھەل قىلىش ئەڭ ئېغىر بولغان بىر مەسىلە بولۇپ ھىسابلىنىدۇ . پەرزەنتنىڭ كىلەچىكى ئۈچۈن كىچىنى كۈندۈزگە ئۇلاپ خىزمەت قىلىدىغان ئاتا ئانىلار ، ئەتىگىنى قاتتىق سوغوققا قارىماي بىلىم تەشنالىقىدا مەكتەپكە يول ئالغان سەبى بالىلىرىمىز ئۈچۈن ھەقىقەتەن يېڭىش قىيىن بولغان بىر ئۆتكەلدۇر . مۇشۇ مەسىلىنى ھەل قىلىشتىكى ئاساسلىق ھەل قىلغۇچ مەسىلە زادى نەدە ؟ ئۇقۇغۇچىلارغا بېسىمنى يۈكلەش كىرەكمۇ ياكى مائارىپنى ئىسلاھ قىلىش كىرەكمۇ ؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- X# p$ ~8 _) Y1 b. H( \$ O* cمائارىپنى ئىسلاھ قىلىش دىگىنىمنى بۇ بالا ئالجوقا سۆزلەپ ئاغزىنى بەك چوڭ ئاچىدىكەن دەپ ئويلاپ قېلىشىڭلار مومكىن . لىكىن بۇ مەسىلە مەنلا ئەمەس ھەربىر ئاتا ئانا بولغۇچىنىڭ يۈرەك سۈزى بولىشى مومكىن .........
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 r; t0 Q# k* q- N$ `* p3 pبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, G4 @. a" G, Z1 P5 e; y
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 P1 }% Z8 V( b/ F/ s
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ _7 X. |+ l( Fبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @6 N' S) N" D3 a9 k K: `
مومكىن بولسا باشقۇرغۇچىلارنىڭ تىمامنى باستۇرۋەتمەي تەستىقلاپ قۇيىشىنى ئۈمۈت قىلىمەن !
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @ G5 ?' v* Z9 N* N! j5 T/ ~* q
|
|
|
|
|
|