مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 3345|ئىنكاس: 81

ئككى يۈەنلىك <ئىشتان> [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 73703
يازما سانى: 143
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3392
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 83 سائەت
تىزىم: 2012-1-22
ئاخىرقى: 2014-1-6
يوللىغان ۋاقتى ئۈلۈشكۈن 12:50 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

ئككى يۈەنلىك <ئىشتان>

          دەرس قوڭغىرىقى چېلىنىشى بىلەن تەڭ وقۇغۇچىلارنىڭ ھەممىسى ئۆز ئورۇنلىرىغا بېرىپ، قەلبىنۇر مۇئەللىمنىڭ كىرىشىنى ساقلاپ ئولتۇردى.... قىزغۇچ چاچلىرىنى قويىۋەتكەن ، تار كۆكۈچ رەڭلىك كوپتا ، تار ئىشتان(شەڭكۇ) كىيىۋالغان قەلبىنۇر مۇئەللىم سىنىپقا كىرە -كىرمەيلا  ئېگىز پاشنىلىق ئايىقى مۇنبەرگە ئىلىنىپ قېلىپ ، ئالدىغا يىقىلىپ چۈشتى . دەرھال ئورنىدىن تۇرماقچى بولدىيۇ، سېرىق رەڭلىك سومكىسى تاقىشىپ ، مۇئەللىمنى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئالدىدا تولىمۇ ئوسال ئەھۋالغا چۈشۈرۈپ قويدى . قەلبىنۇر مۇئەللىم ئورنىدىن تۇرۇپ دۈمبىسىگە تۈرۈلۈپ كەتكەن كوپتىسىنى ئوڭشاپ ، قولىدىكى كىتاب سومكىلىرىنى ئۈستەلگە قويدى .... بەلكىم سىز سىنىپتىكى شۇنچە كۆپ ئوقۇغۇچىدىن بىرەرى مۇئەللىمىنى يۆلەپ قويماپتىغۇ؟.... دەپ ئويلىشىڭىز مۇمكىن . ئۇلارنىڭ يۆلەپ قويغۇسى بار ، لىكىن ھەقىقى ئوقۇتقۇچىنى يۆلەپ قويغۇسى بار، <ئالدىمدا يىقىلسىڭىز يۆلەشكە مادارىم يېتىدۇ،ئەمما بەلبىمدىن يىقىلماڭ ، تەسكە چۈشىدۇ >دېگەندەكلا ئىش  ... سىنىپنىڭ ئەڭ كەينىدە ئولتۇرغان قەدىردان بىلەن ئەنۋەر بۇ ئەھۋاللارنى كۆرۈپ ئولتۇردى ، بۇ ئىككى سىنىپ ھەيئىتىنىڭ كۆڭلىگىمۇ ھېچكىمنىڭ قەلبىنۇر مۇئەللىمگە ياردەم قىلمايدىغىنى ئايان ئىدى، چۈنكى ئۇلار نېمىلا دېگەن بىلەن سىنىپ كادىرىدە ، سىنىپتىكى بالىلارنىڭ كۆڭلىدىكىنى ئۇقمىسا قانداقمۇ سىنىپ كادىرى بولالىسۇن.... قەلبىنۇر مۇئەللىمنى كۆپ ساندىكى بالىلار ياقتۇرمايتتى ،  سىنىپ كادىرلىرى ياقتۇرمىغاچقىلا ئەمەس ،  قەلبىنۇر مۇئەللىمنىڭ دەرس ئۆتۈش ئۇسۇلى ، ئاددىيسى يۈرۈش-تۇرۇش ، گەپ سۆز جەھەتتە تۇنجى قېتىمدىلا ئوقۇغۇچىلارغا سەلبى تەسىر بېرىپ قويغانىدى ...  _ئاغىنە ، ماڭا ماۋۇ مۇئەللىم ئالۋاستىدەكلا كۆرۈنىۋاتىدۇ ، مۇشۇنداق يېرىم-يالىڭاچ كىيىملەرنى كىيىپ كىرىپ ، سىنىپىمىزدىكى قىزلارغا تەسىر كۆرسىتىشىدىن ئەنسىرەيمەن -دېدى قەدىردان ئەنۋەرگە ، _ئالدىرىماي تۇر ، دەرستىن چۈشكەندىن كېيىن ئەدىپىنى بېرىمىز -دېدى ئەنۋەرمۇ جاۋابەن .

        قەلبىنۇر مۇئەللىم گىرىم قىلىمەن دەپ ئەتىگەندە ناشتا قىلىشقا ئۈلگۈرمىگەچكە ، ئوقۇغۇچىلارنى بالدۇرلا ئارامغا قويىۋەتكەنىدى ، مەكتەپ ئاشخانىسىدىن ياتىقىغا قايتىپ ماڭغان قەلبىنۇر مۇئەللىم ياتاق بىناسى ئالدىدا ئولىشىۋالغان بىر مۇنچە ئوقۇغۇچىلارنى كۆرۈپ بېرىپ قاراپ باقماقچى بولدى . يىراقتىن ئەنۋەر بىلەن قەدىرداننىڭ -ئىككى كويغا ئىشتان ئېلىپ كىيەلەيسىلەر قىزلار ... ئەڭ ئەرزان باھا ... تېز سېتىۋېلىڭلار ... پەقەتلا ئىككى كوي ... پەقەتلا پۇلۇڭلار بولمىسا بىر كويغا بېرىمىز .... ئىككى كوي ... ئككى كوي... -دەپ  قولىغا قەلبىنۇر مۇئەللىم كىيىۋالغانغا ئوخشاش تار ئىشتاننى ئېگىز كۆتۇرۇپ توۋلاۋاتاتتى . ئەنۋەر قەلبىنۇر مۇئەللىمنىڭ كېلىۋاتقانلىقىنى كۆرۈپ ، مۇئەللىمنى چاقىردى.

-مۇئەللىم ، سىزمۇ سېتىۋېلىڭ ، مائاشىڭىزنى گىرىم بويۇملىرىغىلا خەجلەپ ، كىيىم ئېلىشقا پۇلىڭىز يەتمەيدىغان ئوخشايدۇ - دېدى . بۇنى ئاڭلىغان بالىلار دەرھاللا قەلبىنۇر مۇئەللىمگە تەڭلا قاراشتى . شۇ ئارىدا قەدىردان : -مۇئەللىمگە ساتىمەن دېگىنىڭ نېمىسى ، بىكارغىلا بەرمەمسەن!-دېدى ئەنۋەرگە . ئەنۋەر دەرھال توپنى يېرىپ چىقىپ مۇئەللىمگە ئككى تار ئىشتاننى تەڭلىدى ۋە : -مۇئەللىم ، سىزگە سوۋغا قىلايلى _ دەپ مۇئەللىمنىڭ قولىغا تۇتقۇزۇپ قويدى . ئىزا ئاھانەتكە چىدىمىغان قەلبىنۇر مۇئەللىم قولىدىكىنى دەرھال تاشلىۋېتىپ ، يۈزلىرىنى توسقىنىچە ياتىقىغا قاراپ يۈگۈردى ... بۇ خەۋەر قۇلاقتىن قۇلاققا تاراپ ، مەكتەپتىكى تار ئىشتان كىيىپ يۇريدىغان قىزلارنىمۇ ئاھانەتكە قويدى...

    ئەتىسى قەدىردان بىلەن ئەنۋەر مەكتەپتە تار ئىشتان كىيىپ يۈردىغان ئۇيغۇر قىزلارنىڭ، ئۇيغۇرغا خاس كىيىملەرنى كەيگەنلىكىنى كۆرگەن ئەنۋەر بىلەن قەدىردان بىر-بىرىگە مەنىلىك كۈلۈشۈپ قويدى ....

      تامام .   

(بۇ مېنىڭ مىسرانىمدىكى تۇنجى ئەسىىم بولغاچقا ، بەزىبىر خاتالىقلاردىن ساقلىنالمىغان بولۇشۇم مۇمكىن . مۇنبەرداشلارنىڭ توغرا چۈشىنىپ ، تەكلىپ پىكىر بېرىشىنى ئۈمىد قىلىمەن .)

بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   katran تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-1-4 01:56 PM  


ھەرىلەرنىڭ نەشتىرى تۇرۇپ ،
بىر - بىرىنى چېقىشمايدىكەن .
ئادەملەرچۇ نەشتەرسىز تۇرۇپ ،
كەڭ ئالەمگە پېتىشمايدىكەن .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 90131
يازما سانى: 265
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 865
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 349 سائەت
تىزىم: 2013-1-16
ئاخىرقى: 2014-1-6
يوللىغان ۋاقتى ئۈلۈشكۈن 01:34 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ناھايىتى ياخشى

مەن بىر نازۇك گۈل،ئەگەر سەن مىنى پاك مۇھەببىتىڭ بىلەن سۇغىرىپ تۇرمىساڭ،مەن خازان بولىمەن.

باشقىلار كۆكتە ئ

مۇنبەر باشقۇرغۇچىسى

Rank: 8Rank: 8

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 81
يازما سانى: 2823
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6044
تۆھپە نۇمۇرى: 459
توردا: 3694 سائەت
تىزىم: 2010-5-20
ئاخىرقى: 2014-1-6
يوللىغان ۋاقتى ئۈلۈشكۈن 01:59 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قېرىنداشلىرىمىزنى ياماندىن توسۇپ، ياخشىغا ئۈندىمەك ھەر بىرىمىزنىڭ باش تارتىپ بولمايدىغان مەجبۇرىيىتى.

رەببىمنىڭ ئاللاھ، دىنىمنىڭ ئىسلام، پەيغەمبىرىمنىڭ مۇھەممەد ئەلەيھىسسالام  بولغىنىدىن مەمنۇن بولدۇم....!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 91984
يازما سانى: 98
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 795
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 165 سائەت
تىزىم: 2013-2-21
ئاخىرقى: 2014-1-6
يوللىغان ۋاقتى ئۈلۈشكۈن 02:12 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
يارايسىز ئەقلىڭىزگە بارىكاللا، تېما ھەقىقەتەن ياخشى يېزىلىپتۇ،سىزگە قايىل بولدۇم،جەمىئەتتە ئەنۋەر بىلەن قەدىرداندەك بالىلاردىن يەنە قانچىسى مۇشۇنداق قىلالار؟قەلبىنۇردەك قىزلاردىن نەچچە مىڭى باردۇ؟
بولسا توختاپ قالماي داۋاملىق يېزىڭ تىرىشىڭ، غەلبە تىرىشقانلارغا مەنسۇپ،
قەلىمىڭىزگە بەركەت ،سىزگە ئۇتۇق تىلەيمەن،

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 98903
يازما سانى: 275
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 550
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 109 سائەت
تىزىم: 2013-10-22
ئاخىرقى: 2014-1-6
يوللىغان ۋاقتى ئۈلۈشكۈن 02:20 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ياخشى  يىزىپسىز،ھارمىغايسىز.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 3246
يازما سانى: 2673
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 43505
تۆھپە نۇمۇرى: 949
توردا: 14530 سائەت
تىزىم: 2010-7-3
ئاخىرقى: 2014-1-6
يوللىغان ۋاقتى ئۈلۈشكۈن 02:22 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەكتەپ ئىچىدە قانۇنۇسىز تىجارەت قىلدىڭ دەپ مەكتەپ مۇدىرى ھەيدىۋەتمەس - ھە ؟ !

سۈكۈت قىلىشنى بىل ،ئەممە رەزىللەرنىڭ ئالدىدا ئەمەس !

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 99496
يازما سانى: 126
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 345
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 69 سائەت
تىزىم: 2013-11-12
ئاخىرقى: 2014-1-6
يوللىغان ۋاقتى ئۈلۈشكۈن 02:29 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
خېلى كاللىسى با گۇيلاكەن . ياخشى يېزىپسىز،ئوبدان قامچا بوپتۇ،
تەكلىپىم:بەزى جايلاردا  ئىملا خاتالىقى باركەن، بۇندىن كىيىنكى يازمىلىرىڭىزغا ئۇتۇق تىلەش بىلەن بىرگە مۇشۇلارغىمۇ دىققەت قىلىشىڭىزنى تەۋسىيە قىلىمەن،ھارمىغايسىز.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 37230
يازما سانى: 517
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5829
تۆھپە نۇمۇرى: 655
توردا: 963 سائەت
تىزىم: 2011-4-11
ئاخىرقى: 2014-1-6
يوللىغان ۋاقتى ئۈلۈشكۈن 03:12 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ياخشى يىزىپىسز ھارمىغايسز

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 87112
يازما سانى: 211
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 659
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 264 سائەت
تىزىم: 2012-11-11
ئاخىرقى: 2014-1-6
يوللىغان ۋاقتى ئۈلۈشكۈن 03:17 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ياخشى يىزىپسىز قىرىندىشىم.....

قىزىڭنى نۇمۇسچان قىل،                           ئوغلۇڭنى تېرىشچان قىل.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86259
يازما سانى: 56
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 881
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 44 سائەت
تىزىم: 2012-10-19
ئاخىرقى: 2014-1-4
يوللىغان ۋاقتى ئۈلۈشكۈن 03:43 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ياخشى يېزىپسىز قېرىندىشىم.سىزنىڭ بۇنۇڭدىن كىيىنكى قەدىمىڭىزگە مۇۋاپىقىيەت تىلەيمەن! شۇنداق،ئۇقۇتقۇچىلار ئۇقۇغۇچى ئۈچۈن ئەينەك.ئۇلارنىڭ سۆزھەركىتى،يۈرۈش-تۇرۇشى ئۇقۇغۇچىلارغا بىۋاستە تەسىر كۆرسىتىدۇ.شۇڭا ھازىر ئۇقۇتقۇچى-ئۇقۇغۇچىلار ئارسىدا مەكتەپ فورمىسى كىيىش ئەمەلگە ئاشۇرىلىۋاتىدۇ.ئۇقۇتقۇچىلارمۇ ھەقىقى ئاق ياقىلىقلارغا ئايلىنىشقا ئاز قالدى.بىراق بۇنۇڭلۇق بىلەن ئۇلارنى ھەقىقى تۇزەپ كەتكىلى بولارمۇ؟بۇ بىر مەسىلە بولۇپ قالدى.

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش