مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 1777|ئىنكاس: 35

بالىلارنى دەرستىن بىزار قىلىۋاتقان زادى نېمە ؟ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ھەر كۈنى بىكار ئ

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 21225
يازما سانى: 122
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8712
تۆھپە نۇمۇرى: 781
توردا: 1915 سائەت
تىزىم: 2010-12-7
ئاخىرقى: 2014-1-19
يوللىغان ۋاقتى 2013-12-8 11:07:13 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

بالىلارنى ئۈگنىشتىن بىزار قىلىۋاتىقان زادى نېمە ؟

ئەكبەر ئىسمائىل

<< شۇنداق كۈنلەر كەلىسە،ماتېماتىكابىلەن فىزىكا توي قىلىپ ،يىرا يەرلەرگە كەتسە... بۇ خەۋەرنى ئاڭلىغان خىمىيە زەھەر ئىچىپ ئۆلۈۋالسا، خىمىيەنىڭ ئۆلۈمىگە چىدىمىغان بىئولوگىيە،جۇغىراپىيە، سىياسەت ،تارىخ، ساراڭ بولۇق قالسا، تەنىتەربىيە ،موزىكا، رەسىم قاتارلىقلار بۇلارنىڭ قىسمەتلىرىدىن تەسىرلىنىپ بىزگە مەڭگۈ ھەمراھ بۇلسا.....>>
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ q- c( c+ P7 |3 W! m3 s  يۇقىرىقىنى يۇمۇرمىكەن دەپ قالماڭ ، بۇ يېقىنىدىن بۇيان ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلرى ئۈندىداردا يوللىغان مەزمۇن بۇلۇپ ، كۆپىنچە ئوقۇغۇچىلاردا كۆرلۈۋاتقان  دەرستىن بىززار بۇلۇش ، پىسخىكسىنىڭ  <<يۇمۇر>> ئارقىلىق ئىپادە تېپشىدۇر، ئۇنداقتا، دەرستىن بىزار بۇلۇش  تېمىنى كۆرسىتىدۇ، بۇنداق بىزارلىق نېمە سەۋەبىتىن پەيدابولىدۇ، بۇنى تۈگتىش ئۈچۈن قانداق قىلىش كېرەك ؟بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 N1 R# h) T; _6 b: H$ \
  دەرستىن بىزار بۇلۇش ئوقۇغۇچىنىڭ مەلۇم دەرسكە بولغان پاسسىپ  پوزىتسىيەسىنىڭ ئىپادىلىنىشى ، بىز قانچە خىل دەرستىن بىزار بۇلۇش كەيپىياتى جوغلانسا ئوقۇشتىن بىزار بۇلۇش كەيپىياتىنى پەيدا قىلىدۇ، ئوقۇشىتىن بىزار بۇلۇش ئوقۇغۇچىىنىڭ پۈتكۈل ئوقۇشقا بولغان  پاسسىپ پوزىتيسەنىڭ ئىپادىلىنىشى ،ئوقۇشتىن بىزار بۇلۇش بىلەن دەرستىن بىزار بۇلۇش مۇئەييەن ئوخشاشلىقى ھەم پەرىقى بار، بۇئىككىسى ئوقۇتۇش نىشانىنىڭ  ئوڭۇشلۇق ئەمەلگە ئېششىغا توسقۇنلۇق قىلىدۇ، شۇنداقلا ئوقۇغۇچىلارنىڭ پىسخرىك  ساغلاملىقىغا تەسىر كۆرسىتىدۇ،يۇقىرىقى <<يومۇر>> نىڭ ئىجادچىسى بىلەن <<يومور>>نىڭ تارقاتقۇچىلىرى  ماتېماتىكا،فىزىكا، خىمىيە،بىىئولوگىيە، جوغراپىيە، سىياسەت، تارىخ قاتارلىق دەرسلەردىن بىزار بۇلۇش، تەنىتەربىيە، موزىكا،رەسىم قاتارلىق دەرسلەرنىڭ كۆپرەك ئۈتۈلۈشىنى ئۈمىد قىلدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& g8 A- V& J! \7 t" E
ئوقۇغۇچىلاردا دەرستىن بىزار بۇلۇش كەيپىياتى  مەۋجۈتمۇ ؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( u- U/ Q- h' Y) E* ?8 r7 \ئوقۇتقۇچىلار دەرس ئۈتۈش جەريانىدا <<ئۆزى دەرسخانىدا بولسىمۇ ، خىيالى سىرتتا پالاز قاقىدىغان >>ئوقۇغۇچىلارنى كۆپ ئۇچرىتىدۇ،ئەمەلىيەتتە ، بۇنداق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھەممە دەرسىدەمۇشۇنداق پاسسىپ بۇلۇشى ناتايىن .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! y6 s, a- R3 Q5 r* [
دەرستىن بىزار بۇلۇش كەيپىياتى نېمىدىن پەيدا بۇلىدۇ؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 e2 k1 Q4 [( B) b& ~ئۈرۈمچى شەھەرلىك 87- ئوتتۇرا مەكتەپىنىڭ  ئالىي ئوقۇتقۇچىسى ھەبىبە زەيدىن ئوقۇغۇچىلاردا  دەرستىن بىزار بۇلۇش كەيىپاتىنڭ  كۆرۈلۈشى ھەققىدە توختىلىپ مۇنداق دېدى : دەرستىن بىزار بۇلۇش كەيىپىياتىنىڭ  پەيدابۇلۇشى  ئالدى بىلەن ئوقۇغۇچىنىڭ سەۋەبىدىن ، يەنە بىرى ئەتراپىتىكى  باشقا ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەسىر كۆرسىتىشدىن ، بۇنىڭىدىن  باشقا ئوقۇتقۇچىنىڭ ئاتا- ئانىنىڭ بالىغا توتقان پوزىتسىيەسىدىن  ۋە جەمىئىيەتىنىڭ تەسىرىدىن بۇلىدۇ . ئوقۇغۇچىنىڭ ئوقۇش مۇددىئاسىنىڭ  توغرا بۇلماسلىقى  ياكى كەمچىل  بۇلۇشى دەرسىتىن بىزار بۇلۇش كەيىپىياتىنڭ پەيدا بۇلۇشىدىكى مۇھىم سەۋەب . پسخۇلوگىيەمۇددىئا شەخسلەرنىڭ  ھەرىكەتنى  باشلىشى ۋە داۋاملاشتۇرۇشىدىكى ئىچكى ھەرىكەتلەندۈرگۈچ  كۈچ دەپ قارىلىدۇ . ئوقۇش مۇددىئاسىنىڭ توغرا بۇلماسلىقى ياكى كەمچىل بولۇشى ئوقۇغۇچىنىڭ دەرس ئوقۇشنى باشلىشى ۋە ئىزچىل داۋاملاشتۇرۇشغا تەسىر كۆرسىتىدۇ؛ ئۆگىنىش بېسىمى ، ئوقۇش جەريانىدا يۇلۇققان قىيىنچىلقلار ۋە ئۆزىنى كەمستىش پسخىكسىى  دەرستىن بىزار بۇلۇش كەيپىىياتىنىڭ پەيدا بۇلۇشىغا سەۋەب بولىدۇ.بەزى ئوقۇغۇچىلار ئاساسى ئاجىز بولۇش سەۋەبلىك تولۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپكە ئۆرلىگەندىن كېيىىن دەرسلىكەردە يېتشەلمىگەچكە ،ئۈگىنىش بېسىمى سەۋەبىدىن دەرستىنى بىزارلىق ھېس قىلىدۇ.بۇنداق ئوقۇغۇچىلارنىڭ بەزىلىرى ئوقۇتقۇچىنىڭ ياردىمىدە دەرسلەردە سەل ئىلىگىرىلەپ ، ۋاقتىنىچە بولسىمۇ  بىزارلىق تويغۇسىدىن  قوتۇلىدۇ.بىراق ئىمىتھان نەتىجىسى كۆڭۈلكىدەك بولماي قالسا، ئوقۇغۇچىنىڭ <<قىينىچىلىقلارنى>> يېڭىش  ئىرادىسى سۇسلاپ بىزارلىق تويغۇسى كۈچىيىپ كېتىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" e9 S4 O/ O* c
مەنبە : شىنجاڭ گېزىتى
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 r4 w7 j5 m$ v& _1 X) n" Zچوغلان بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! ]4 b' z3 b8 A/ a- D

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; v( A- w; f. j, Y: q

بىلىم بۇلغاندىلا چىقىش يۇلى كۆپ تېپلىدۇ، بىلىم بۇلمىسا جاپا مۇشەققەت كۆپ ئوچرايدۇ .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80765
يازما سانى: 454
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4390
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 334 سائەت
تىزىم: 2012-5-29
ئاخىرقى: 2014-2-8
يوللىغان ۋاقتى 2013-12-9 12:04:39 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇنىڭ سەۋەبىنى ئوقۇغۇچى، ئاتا-ئانا، ئوقۇتقۇچى، مەكتەپ، جەمئىيەت قاتارلىقلاردىن ئورتاق ئىزلەش كېرەك.

قىياس ئۇچۇر تورىغا مەرھەممەت!! www.qiyas.cn  99780397  چ چ توپ نۇمۇرى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 99769
يازما سانى: 188
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1014
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 376 سائەت
تىزىم: 2013-11-18
ئاخىرقى: 2014-2-14
يوللىغان ۋاقتى 2013-12-9 12:11:51 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇنداق نېمىشقا دەپ ئولتۇرغىچە ئۆزىنىڭ تىلىدا ئوقۇغىلى قويسا شۇ دەرسلەرنى ئاندىن خوشياقمامدۇ.

Don`t talk, just act
Don`t say, just show
Don`t promise, just prove

سۆيۈلۈش ئۈچۈن سۆيۈش كېرەك .

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 98944
يازما سانى: 1046
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3538
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 275 سائەت
تىزىم: 2013-10-24
ئاخىرقى: 2014-2-14
يوللىغان ۋاقتى 2013-12-9 12:22:27 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بولۇپمۇ تەبىي پەنلەردىن بىزار بولىدىغان كەيپىياتنى ئوڭشاش كېرەك جۇمۇ

ئى رەببىم،ماڭا كۆڭۈل خاھىشىمنىڭ تۇمشىقىغا سېلىنغان يۈگەننىڭ چۇلۋۇرىنى ئەقىل ئىدراكىمنىڭ قولىغا تۇتقازغۇدەك جۈرئەت ۋە ئىقتىدارنى مەندىن ئايىمىغايسەن.........

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 99865
يازما سانى: 38
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 187
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 23 سائەت
تىزىم: 2013-11-20
ئاخىرقى: 2014-2-14
يوللىغان ۋاقتى 2013-12-9 12:33:22 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قالغىنى ئوقۇغۇچىلارغىمۇ باغلىق.

توربىكىتىمىزگە مەرھەممەت قىلىڭلار WWW.MISKEN.CN

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 99865
يازما سانى: 38
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 187
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 23 سائەت
تىزىم: 2013-11-20
ئاخىرقى: 2014-2-14
يوللىغان ۋاقتى 2013-12-9 12:35:52 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تەبىئى پەن ۋە ئىجدىمائى پەننى ئورتاق ئۈگەنسە بىرتەرەپ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۈگۈنىشى ۋە ئەمىلىيتىگىمۇ پايدىلىق دەپ قارايمەن

توربىكىتىمىزگە مەرھەممەت قىلىڭلار WWW.MISKEN.CN

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 64449
يازما سانى: 76
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3847
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 1077 سائەت
تىزىم: 2011-11-10
ئاخىرقى: 2014-2-14
يوللىغان ۋاقتى 2013-12-9 12:44:30 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ظةسسالامذ ظةلةيكذم.بىزارلىق ئوقۇتقۇچىنىڭ سەۋەبىدىن كىلىپ چىقىدۇ،ئەگەر ئوقۇتقۇچى ئوزىنىڭ ئۇسۇلىنى ئوزگەرتىپ تۇرسا بىزارلىق كەيپىياتىمۇ تۇگەيدۇ.مەنمۇ بىر  خىمىيە ئوقۇتقۇچىسى،مەن ھەر ۋاقىت ئوقۇتۇش ئۇسۇلۇمنى ئوزگەرتىپ تۇرغاچقا مەندىن بىزار ئەمەس ،بەلكى مىنى ياىشى كۇرىدۇ.

ئۈمىدۋار بول،تەڭشىلىدىغان جاھا

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 6671
يازما سانى: 178
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8721
تۆھپە نۇمۇرى: 345
توردا: 1363 سائەت
تىزىم: 2010-8-18
ئاخىرقى: 2014-1-25
يوللىغان ۋاقتى 2013-12-9 01:19:15 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
سەۋەبىنى مەكتەپ ۋە ئوقۇتقۇچى ،ئوقۇتۇش ئۇسۇلىدىنمۇ ئىزدەش كېرەك

بىدئەت پەقەت ئېتىقادىي ئەمەللەردە بولىدۇ

باشقىلارغا تەبە

مۇنبەر باشقۇرغۇچىسى

Rank: 8Rank: 8

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18033
يازما سانى: 1796
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7569
تۆھپە نۇمۇرى: 306
توردا: 6759 سائەت
تىزىم: 2010-11-18
ئاخىرقى: 2014-2-13
يوللىغان ۋاقتى 2013-12-9 02:52:27 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
دەرس سۆزلىگەندە دەرسنىڭ مۇھىم قېيىن نوختىلىرىنى   ياخشى چۈشەندۈرۈش بىلەن بىرگە ،دەرسخانا كەيپىياتىنى يۇقىرى كۆتۈرۈشكە ئەھمىيەت بېرىش.ھازىر ئۇيغۇر مەكتەپلەردە تەبى پەن دەرس  ماتىرياللىرى ئاساسەن  خەنزۇچە بولغاچقا بىر قېسىم بالىلار ئوقۇپ چۈشىنىشتە بەك قېينىلىدۇ.ئۇيغۇرچە چۈشەندۈرۈشكىمۇ سەل قارىماسلىق كىرەك.بالىلار ئۆزىنى ئىپادىلىشكىمۇ پۇرسەت بېرىش،ئوقۇتقۇچى چۈشىنىشلىك سۆزلەش بىلەن بىرگە ،قىزىقارلىق ئۇسۇللار بىلەن دەرس سۆزلەشكە ئەھمىيەت بېرىش كىرەك.

ئۆزىڭىزنىڭ خاسلىقى بولسۇن.

زەنجىر بوغار دۈشمەننى

باش رەسىمى نىقابلانغان

سۆز چەكلەندى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 94010
يازما سانى: 529
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1623
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 657 سائەت
تىزىم: 2013-3-28
ئاخىرقى: 2014-2-10
يوللىغان ۋاقتى 2013-12-9 03:20:57 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .
-_-ئۆسەر يۇرتنىڭ باللىرى بىر بىرسىنى پالۋان دەپ ، چۆكەر يۇرتنىڭ باللىرى بىر بىرسىنى گالۋاڭ دەپ -_-...!!!






















.
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش