مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 1166|ئىنكاس: 10

دۆلەتنىڭ مائارىپ سىلىنمىسىدىن ھەقىقى نەپ ئالغانلا زادى كىم؟ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 98343
يازما سانى: 14
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 63
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 33 سائەت
تىزىم: 2013-9-30
ئاخىرقى: 2013-11-3
يوللىغان ۋاقتى 2013-10-20 04:42:46 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
دۆلىتىمىز يىقىنقى يىللاردىن بۇيان مائارىپ سىلىنمىسىنى يىلدىن يىلغا كۆپەيىتۋاتىدۇ. بولۇپمۇ دۆلەت جەنۇبى شىنجاڭدىكى ئىككى ۋىلايەت،بىر ئوبلاسىىتا قوش كەچۈرۈم سىياسىتىنى يولغا قويغاندىن كىيىن جەنۇبى شىنجاڭدىكى نامرات رايۇنلارنىڭ مائارىپى، جۈملىدىن ئازسانلىق مىللەتلەر مائارىپى ناھايتى زور تەرەققىيات پۇرسىتىگە ئىرىشتى. دۆلەتنىڭ بۇ سىياسەتلەرنى يولغا قويۇشتىكى مەقسىتى ئىنىقكى ئاز سانلىق مىللەت رايونلىرىنىڭ مائارىپىنى تەرەققى قىلدۇرۇش،خەلىقنىڭ يۈكىنى يىنىكلىتىشتىن ئبارەت. ئەلۋەتتە بۇ ئەۋزەل سىياسەتلەرنىڭ نەپ ئىلىش ئوبىكتى مۇشۇ رايۇنلاردىكى خەلق ۋە ئۇلارنىڭ پەرزەنىتلىرى. لىكىن ئەمىليەتتىچۇ؟ ئەمىليەتتە نەپنى زادى كىملەر ئىلۋاتىدۇ؟ تۆۋەندىكى بىرقانچە مىسال بىزنى بۇ ھەقتە ئازراق بولسىمۇ چۈشەنچىگە ئىگە قىلسا ئەجەپ ئەمەس.
    1. بىر نەچچە يىلنىڭ ئالدىدا ناھىيىمىزدە چەت -يىراق تاغلىق رايۇنلاردىكى دىھقان-چارۋىچىلارنىڭ پەرزەنىتلىرىگە تىخىمۇ ياخشى ئوقۇش شارا ئىتى يارتىپ بىرىش ئۈچۈن ، يىڭىدىن بىر تۈركۈم مەكتەپلە سىلىندى ياكى كىڭەيتىپ سىلىندى. بۇمەكتەپلەرگە يىڭىدىن ئوقۇتۇش بىناسى،ياتاق بىناسى،ئاشخانا ،مۇنچا قاتارلىقلار سىلىندى.جۈملىدىن بىزنىڭ مەكتەپكىمۇ سىلىندى. لىكىن بۇلار سىلىنىپ تىخى بەش يىل بولماستىلا چاتاق چىققىلى تۇردى. 8بال يەر تەۋرەشكە بەرداشلىق بىرىدۇ دەپ سالغان بىنانىڭ تاملىرى تىخى يەر تەۋرىمەي تۇرۇپلا چاك كىتىشكە باشلىدى.  ئەۋرەز يوللىرى بىريىل بولا بولمايلا ئشلىتىلىشتىن توختىدى. پاريوللىرىمۇ ئومۇمىيۈزلۈك قايتا قوراشتۇرلۇش ئالدىدا.

2. دۆلەت ئىككى كەچۈرۈم، بىر تولۇقلىما سىياسىتىنى يولغا قويغاندىن كىيىن، ناھىيلىك مائارىپ ئىدارىسى مالىيە مەركىزىدىن بىرنى قۇرۇپ  مەكتەپلەرنىڭ ھىساۋاتىنى بىر تۇتاش باشقۇردى. مەكتەپلەرگە كىتەرلىك ھەرخىل ماتىرياللارنى ئىلىش ئۈچۈن مەخسۇس ماگزىنلار بىكىتىپ بىرىلدى. مەكتەپلەر كىتەرلىك ماتىرياللارنى بەلگىلەنگەن ماگىزىنلاردىن ئمىزا قويۇپ بىرىپ ئىلىۋالىدىغان، ماگزىنلار پۇلىنى مالىيە مەركىزىدىن ئلىۋالىدىغان بىر ئەندىزە شەكىللەندى. نەتىجىدە نەرسىلەرنى بازار باھاسىدىن نەتچچە ھەسسە قىممەت ئالىدىغان ئەھۋال شەكىللەندى. مەسىلەن؛باشقا ماگىزىنلاردا 30يۈئەنگە ساتىدىغان سۈپىتى ناچار توپنى 120يۈئەنگە، ئۈچ يۈەنگە ئالىدىغان بوياقنى يەتتە -سەككىز يۈئەنگە..............دىگەندەك ۋاھاكازا.......
3. مەكتەپ ئاشخانىسىغا كىتەرلىك سەي-كۆكتات، گۆش،ياغنى مەخسۇس بەلگۈلەنگەن سودىگەرلەر ئىلىپ چىقىدۇ. ئۇلارنىڭ بىكىتكەن باھاسىمۇ بازار باھاسىدىن نەچچە ھەسسە يۇقۇرى.
  بىر كۈنى مەكتەپ مۇدىرى بىر قانچىمىزنى كۆكتاتلارنىڭ بازار باھاسىنى بىلىپ كىلىشكە ئەۋەتتى. بازارغا بىرىپ بارلىق كۆكتاتلارنىڭ بىر قۇر سۈرۇشتۈردۇق. باھا پەرقى بىزنى چۆچۈتتى. مەسلەن؛ پارچە باھاسى بازاردا 1.20يۈەنلىك يىسىۋىلەك 5.00يۈئەن. بىر كىلوسى 1.50يۈئەنلىك كەرەپشە 8.00يۈەن. كىلوسى ئىىكى يۈئەنلىك پەمىدۇر 8.00يۈئەن........... شۇنىڭ بىلەن مەكتەپ مۇدىرى ھىلىقى خوجايىنغا سەن بەك قىممەت بىرىدىكەنسەن. ئەرزانراق بەرمىسەڭ ئالمايمىز دىۋىدى،ھىلىقى خوجايىن دەرھال بىرىگە تىلفۇن قىلىپ مۇدىرغا بەردى.
  ئاخىردا يەنە شۇ خوجايىن بۇرۇنقى باھا بويىچە ئاچىقىۋىرىدىغان بولدى. مۇدىر بولسا ئىدارىنىڭ پارتكۇم سېكرىتارى تىلفۇن قىلىپتۇ ،مەندە نىمە ئامال دەپ ساڭگىلاپ ئولتۇردى. قىزىق يىرى كۆكتات ئاچىقىدىغان بۇ خوجايىن بىرقانچە ئاي ئاۋال مەكتەپ مەيدانىنى رىمۇنىت قىلىپ يۈرىتتى. ئەقىللىق خوجايىن شۇ جەرياندا ئوقۇغۇچىلارنىڭ تاماق پۇلىغا يوشۇرۇنغا غايەت زور پايدىنى بىلىپ قاپتۇ. بۇ يەردە قىستۇرۇپ قويۇشقا تىگىشلىك بىر نۇقتا بار-- دۆلىتىمىزنىڭ قانۇنىدا مىللەتلەرنىڭ ئۆرۈپ -ئادىتىگە ھۆرمەت قىلىش دەپ بار. بۇيەردە قوي گۆشىنىڭ باھاسى ھەققىدە توختالمىدۇق..........
  دىمەك ، شۇنداق بولغاچقا ئوقۇغۇچىلارنىڭ تامىقىنىڭ سۈپىتىمۇ تەبى ھالدا<<ياخشى>>بولىدۇ ئەلۋەتتە....
  يۇقارقى بىرقاتار مەلۇماتلاردىن دۆلەتنىڭ بۇ مەبلەغلىرىنىڭ ئاران تۆتتىن بىرىنىڭ تىگىشلىك جايىغا بارالايدىغانلىقنى بىلمەك تەس ئەمەس.قالغان تۆتتىن ئۈچ قىسىم پايدىنىڭ كىمگە قالىدىغانلىقى، بۇيەردىكى ئۆمۈچۈك تورىدەك دىگىلى بولمايدىغان مۇناسىۋەتلەرمۇ كۆپچىلىككە سىر بولمىسا كىرەك.
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   مارشال تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-10-21 01:46 AM  


يولدىن چىقما ،خاندىن قوقما

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 20827
يازما سانى: 1522
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8642
تۆھپە نۇمۇرى: 300
توردا: 2969 سائەت
تىزىم: 2010-12-5
ئاخىرقى: 2015-2-25
يوللىغان ۋاقتى 2013-10-21 12:20:16 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مائارىپتىلا ئەمەس باشقا ساھەدىمۇ شۇنداققۇ ، پايدىنىڭ ھەممىسى باشلىقنىڭ .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86718
يازما سانى: 201
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1046
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 279 سائەت
تىزىم: 2012-11-2
ئاخىرقى: 2015-3-26
يوللىغان ۋاقتى 2013-10-21 12:18:44 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ ئىشلارنى دىسىڭىز ھىچكىم سورىمايدۇ .  بىزمۇ مەسئۇل خادىمغا (ئەسلى بىز بىلەن ئوخشاش ئوقۇتقۇچى ئىدى ، كىيىن بالىلار يېمەكلىكىگە مەسئۇل بولدى)دىسەك ، يېمەكلىك ئەكەلگەن «خوجايىن»نىڭ باج ، كىرا قاتارلىقلارنىمۇ شۇنىڭدىن چىقىرىۋىتىپ ئاندىن ئاشقان قىسمىنى «پايدىغا » ئايرىيدىكەن .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 94175
يازما سانى: 44
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 233
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 85 سائەت
تىزىم: 2013-3-31
ئاخىرقى: 2014-1-27
يوللىغان ۋاقتى 2013-10-21 12:39:45 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ تېمىنى بىلىدىغانلار مائارىپ نازارىتىنىڭ نازىرىنىڭ مىكرو بىلوگىغا چاپلاپ قويسا بوپتىكەن، ئامال يوق دەپ قاراپ تۇرساق بولماس، قاچانغىچە ئۇخلاپ يۇرىمىز

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 29519
يازما سانى: 1450
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9311
تۆھپە نۇمۇرى: 392
توردا: 985 سائەت
تىزىم: 2011-2-7
ئاخىرقى: 2015-3-20
يوللىغان ۋاقتى 2013-10-21 01:36:14 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ ئىشلار بىزنىڭ مەكتەپتىمۇ بولغان ھەم بۇلىۋاتىدۇ ،ھۆكۈمەت سېتىۋېلىش ئىشخانىسىدىكىلەر بىر قانچە يىلدىلا نەچچە يۈز مىڭ يۇەننىڭ ئىگىسى بۇلۇپ قالىدىكەن .

@ئۆزەمنىڭ ئۇيغۇر بولغانلىقىم ئۈچۈن پەخىرلىنىمەن@
hudayar6 بۇ ئەزا ئۆچۈرۈلگەن
يوللىغان ۋاقتى 2013-10-21 01:52:18 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .

گۇمان ئىماننى قا

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 3901
يازما سانى: 334
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10087
تۆھپە نۇمۇرى: 718
توردا: 3386 سائەت
تىزىم: 2010-7-13
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2013-10-21 05:40:48 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇنىڭغا ئامال يوق ، سۇنىڭ بېشى لاي ...

گۇمان ئىماننى قاچۇرىدۇ ، ئۇماچ مېھماننى .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 13507
يازما سانى: 76
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8739
تۆھپە نۇمۇرى: 353
توردا: 2177 سائەت
تىزىم: 2010-10-11
ئاخىرقى: 2015-3-27
يوللىغان ۋاقتى 2013-10-22 05:04:26 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇنىڭغا نىمە دېگۈلۈك....... ۋىجدانى بار، ئاممىنى ئويلايدىغان، ئەمەل بىلەن ھېساپلاشمايدىغان مەكتەپ مۇدىرلىرى چىقىپ قالسا ئەجەپ ئەمەس، بۇ ئىشلارمۇ ھامىنى ئاشكارا بولىدۇ.
    يولداش 习近平 بۇنداق ئىشلارغا قەتئىي قارشى تۇرۋاتىدىغۇ.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 96768
يازما سانى: 206
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1111
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 571 سائەت
تىزىم: 2013-8-6
ئاخىرقى: 2014-9-13
يوللىغان ۋاقتى 2013-10-22 08:52:33 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىز بىلگەن مۇشۇ ئىشلارنى يۇقىردەرجىلىك مائارىپ ئۇرۇنلىرى ۋە ھۇكمەت بىلمەي قالارمۇ. مۇشۇ ئىشلارئادەتتىكى پۇخرانىڭ قۇلدىن كىلەمدۇ. ئەمەلدار دىگەن ئۇقۇم نىمىگە ۋەكىللىك قىلدۇ. ھۇقۇقدار قىلغان ئۇمۇمنىڭ   ھەر بىر ئىشى ئۇزگەۋەكىللىك قىلامدۇ.بۇ ئىشلارنى كىمدىن كۇرسەك تۇغرابۇلار تۇرداشلار ؟؟؟؟؟؟

باشقىلارغا تەبە

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18033
يازما سانى: 2345
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7583
تۆھپە نۇمۇرى: 306
توردا: 7699 سائەت
تىزىم: 2010-11-18
ئاخىرقى: 2015-3-29
يوللىغان ۋاقتى 2013-10-22 11:06:49 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
نۇرغۇن ئىشلاردا خەلق نازاراتچىلىگى بولغاندىلا ،جەمىيتىمىزدىكى ناچار ئىشلار بارا-بارا تۈزىلىدۇ.

ئۆزىڭىزنىڭ خاسلىقى بولسۇن.
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش