مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 5035|ئىنكاس: 29

ئامېرىكىغا كۆچمەن بولغان ئائىلە باشلىقىنىڭ بايانى [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 97601
يازما سانى: 9
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 62
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 28 سائەت
تىزىم: 2013-9-5
ئاخىرقى: 2013-11-19
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-18 03:11:11 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئامېرىكىغا كۆچمەن بولغاندىن كېيىن، توققۇز ياشلىق ئوغلۇمنى ئۆيگە ئانچە يىراق بولمىغان بىر باشلانغۇچ مەكتەپكە ئەكىرىپ بەرگىنىمدە، خۇددى ئەڭ قىممەتلىك نەرسەمنى ئىشەنچسىز بىر ئادەمنىڭ ساقلىشىغا تاپشۇرغاندەك، كۈندە دەككە – دۈككىدە يۈردۈم. بۇ قانداق مەكتەپ؟ ئوقۇغۇچىلار دەرس ۋاقتىدا ئۈنلۈك ئاۋازادا كۈلۈشىدىكەن، ھەر كۈنى ئوقۇغۇچىلار ئاز دېگەندىمۇ ئىككى سائەت ئويۇن ئوينايدىكەن، چۈشتىن كېيىن سائەت ئۈچ بولمايلا مەكتەپتىن قويۇۋېتىدىكەن، مېنى ئەڭ ھەيران قالدۇرغىنى دەرسلىك كىتابىمۇ يوق ئىكەن.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" T+ j7 M0 f& Gھېلىقى سېرىق چاچ، كۆك كۆز ئايال ئوقۇتقۇچى ئوغلۇم ئېلىپ بارغان جۇڭگودىكى باشلانغۇچ تۆتىنچى يىللىقنىڭ دەرسلىك كىتابىنى كۆرۈپ، ئەدەب بىلەن: «ئالتىنچى يىللىقتىن ئىلگىرى ئۇ ماتېماتىكىنى ئۆگەنمىسىمۇ بولىدۇ» دېدى، ئۇنىڭ ئىللىق كۈلۈمسىرىشىدىن قاتتىق توقماق يېگەندەك، ئۈنۈمنى چىقىرالماي قالدىم، تۇيۇقسىزلا ئوغلۇمنى ئامېرىكىغا ئەكەلگىنىم ھاياتىمدىكى ئەڭ ئەخمىقانە ئىشتەك تۇيۇلۇپ كەتتى. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( x: O: \) Q( j% H" P+ B
كۈنلەر ئۆتمەكتە، ئوغلۇمنىڭ قۇپقۇرۇق سومكىنى ئېسىپ، شاد – خۇرام مەكتەپكە كېتىۋاتقىنىنى كۆرگىنىمدە، قەلبىم بىر خىل ئېيتقۇسىز ئازاب ئىچىدە قالاتتى. جۇڭگودا بولسا ئۇنىڭ سومكىسى بىرىنچى يىللىقتىن باشلاپلا لىق تولغانىدى، بىرىنچى يىللىقتىن تۆتىنچى يىللىققىچە بىر – بىرىدىن چوڭ ئۈچ سومكىنى ئالماشتۇرۇپ بولغان، سومكىلىرى بارغانسىېرى يوغىناپ، ئېغىرلاپ، ئۇنىڭ ھەقىقىي بىلىم ئىگىلەۋاتقانلىقىنى، بىلىمىنىڭ كۆپىيىۋاتقانلىقىنى مانا مەن دەپ كۆرسىتىپ تۇراتتى. ھالبۇكى ئامېرىكىدا ئۇنىڭ سومكىسى قۇپقۇرۇق، بۇنى قانداقمۇ ئوقۇۋاتىدۇ دېگىلى بولسۇن؟ بىر مەۋسۇم ئۆتۈپ كەتتى، مەن ئوغلۇمدىن ئامېرىكىدىكى مەكتەپنىڭ ئۇنىڭغا قالدۇرغان ئەڭ چوڭ تەسىرىنىڭ نېمە ئىكەنلىكىنى سورىغىنىمدا، ئۇ «ئەركىنلىك» دېدى، بۇ گەپ خۇددى بىر پارچە تاشتەك ئۇدۇل مېڭەمگىلا تەگدى.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ N: X+ l/ E' l* Jبىلىپ – بىلمەي بىر يىلمۇ ئۆتۈپ كەتتى، ئوغلۇمنىڭ ئىنگلىزچە سەۋىيەسى ھەقىقەتەن ئۆسۈپ كەتتى. مەكتەپتىن قايتقاندا ئۇدۇل ئۆيگە كەلمەي، كۇتۇپخانىغا بارىدىغان، ئارىلاپ – ئارىلاپ بىر دۆۋە كىتابلارنى كۆتۈرۈپ كېلىدىغان بولۇپ قالدى. بىر قېتىم ئۇنىڭدىن بۇنچە كۆپ كىتاب ئارىيەت ئېلىپ نېمە قىلىسەن دەپ سورىسام، ئۇ بىرياقتىن كىتابلىرىنى كۆرگەچ، بىر ياقتىن كومپيۇتېرغا قارىغاچ: «تاپشۇرۇق» دەپلا جاۋاب بەردى. بۇ تاپشۇرۇقمىكەن؟ بالامنىڭ كومپيۇتېردا ئۇرۇۋاتقان خەتلىرىگە قاراپ نېمە قىلارىمنى بىلمەي، قېتىپلا قالدىم، «جۇڭگونىڭ ئۆتمۈشى ۋە بۈگۈنى»، بۇنداق چوڭ تېمىنى ھەتتا دوكتورلارمۇ ئالدىراپ يېزىشقا پېتىنالمايدۇ. شۇنىڭ بىلەن مەن جىددىي ھالدا «بۇ كىمنىڭ تاپقان ئەقلى» دەپ سورىدىم. ئوغلۇم ئىنتايىن تەمكىنلىك بىلەن: «مۇئەللىم بىزگە، ئامېرىكا كۆچمەنلەر دۆلىتى، شۇڭا ھەر بىرىڭلار ئاتا – بوۋاڭلار ياشىغان دۆلەتنى تونۇشتۇرۇپ بىر پارچىدىن ماقالە يېزىڭلار دەپ تاپشۇردى، ماقالىدە شۇ دۆلەتنىڭ تارىخى، جۇغراپىيەسى، مەدەنىيىتى، ئامېرىكا بىلەن بولغان پەرقىنى ئەكس ئەتتۈرۈپ، ئۆز قارىشىمىزنى چۈشەندۈرۈشىمىز كېرەك ئىكەن»، بۇنى ئاڭلاپ، دېمىم ئىچىمگە چۈشۈپلا كەتتى. مەن ئون ياشلىق بىر بالىنىڭ چوڭ ئادەممۇ يازالمايدىغان بۇنداق ماقالىگە تۇتۇش قىلسا، نەتىجىسى قانداق بولىدىغانلىقىنى ھەقىقەتەنمۇ بىلەلمىدىم، پەقەت ئون ياشلىق بىر بالىنى بۇنداق ئۆزىنى چاغلىمايدىغان قىلىپ تەربىيەلىسە، كېيىنلىكتە نېنىنى تېپىپ يېيەلمەي قېلىشىدىن ئەنسىرىدىم. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 m: a9 Y( e5 U3 E7 [
نەچچە كۈندىن كېيىن، ئوغلۇم بۇ ماقالىنى پۈتكۈزدى، بېسىپ چىققاندىن كېيىن قارىسام، يىگىرمە نەچچە بەتلىك بىر كىچىك كىتابچە بوپتۇ، خۇاڭخې دەرياسىدىن تەسۋىرىي يېزىققىچە، يىپەك يولىدىن بەش يۇلتۇزلۇق قىزىل بايراققىچە… ناھايىتى قىزغىن تەسۋىرلەپتۇ. يەنە كېلىپ بۇ ماقالىنى باب – بۆلەكلەرگە ئىنتايىن مۇۋاپىق بۆلۈپتۇ ۋە ئاخىرىدا پايدىلانغان كىتاب – ماتېرىياللارنى بىرمۇ بىر تىزىپتۇ. بۇ مەن ئوتتۇز يېشىمدا دوكتورلۇقتا ئوقۇغاندىن كېيىن ئاندىن قوللىنىشنى بىلگەن يېزىقچىلىق ئۇسۇلى ئىدى. شۇڭا ماختاشقىمۇ، تەنقىدلەشكىمۇ تىلىم بارماي، ھاڭۋېقىپ قالدىم. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) T; Z1 q7 i' H9 Y0 i3 P
ئۇزاق ئۆتمەي، ئۇغلۇم «مەن ئىنسانلار مەدەنىيىتىگە قانداق قارايمەن» دېگەن تېمىدا يەنە بىر ماقالىنى پۈتكۈزدى. ئەگەردە ئالدىنقى ماقالىنى يېزىش دائىرىسى بار، كونكرېت ماقالە دېسەك، بۇ قېتىمقىنىڭ ھېچقانداق دائىرە، چەك – چېگراسى بولۇشى مۇمكىن ئەمەس ئىدى. ئوغلۇم مەندىن ئەستايىدىللىق بىلەن «تۈگرە مەدەنىيەتكە كىرەمدۇ؟» دەپ سورىدى، كېيىنكى ئەۋلادلارغا دەخلى قىلماسلىق ئۈچۈن، مەن ئوغلۇم بىلەن بىللە نوپۇزلۇق پايدىلىنىش كىتابلىرىدىن ماتېرىيال ئاختۇرۇشقا مەجبۇر بولدۇم. ئوغلۇم يەنە كومپيۇتېر ئالدىدا نەچچە ئاخشام ئولتۇرۇپ، باش چۆكۈرۈپ ماقالە يازدى. ئۇنىڭ بۇنداق قېتىرقىنىپ ئولتۇرغان ھالىتىنى كۆرۈپ، ئىچىمدە كۈلگۈم كەلدى. بىر باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىسى قانداقمۇ «مەدەنىيەت» دېگەن بۇنداق بىر مەنىسى چوڭقۇر، ئېنىق چەك – چېگراسى يوق، ئابستراكىت ئۇقۇمنى چۈشىنىپ يەتسۇن؟ ئامېرىكىچە مائارىپ تەربىيەسىدە ئەركىن پىكىر قىلىشقا يۈزلەنگەن ئوغلۇم بۇ ماقالىنىمۇ يېزىپ تۈگەتتى. كېيىن بالام مۇئەللىمى تەكشۈرۈپ بولغان تاپشۇرۇقلارنى قايتۇرۇپ ئەكەلدى، ئۈستىگە مۇئەللىمى باھاسىنى يېزىپ قويغانىدى: «مېنىڭ بۇ قېتىمقى تاپشۇرۇقنى ئورۇنلاشتۇرۇشتىكى مەقسىتىم، ئوقۇغۇچىلارنىڭ نەزەر دائىرىسىنى كېڭەيتىش، تەپەككۇرىنى جانلاندۇرۇش. ئەكسىچە ئۇلارنىڭ تاپشۇرۇقى مېنى مەن بالىلارنىڭ كىرىشىنى ئۈمىد قىلغان دۇنياغا باشلاپ كىردى». مەن ئوغلۇمدىن بۇ باھانىڭ مەنىسى نېمە دەپ سورىسام، ئۇ مۇئەللىم بىزدىن پەخىرلەنگىنى يوق، ئەمما ئۇ بىزدىن ھەيران قالدى، شۇنداقمۇ؟ دەپ قايتۇرۇپ مەندىن سورىدى. مەن بىر ئېغىزمۇ گەپ قىلالمىدىم، بالام نېمىشقا تۇيۇقسىزلا بۇنداق ئىش ئۇقىدىغان بولۇپ قالغاندۇ؟ ئويلاپ باقسام، ھەيران قالغۇدەك يېرىمۇ يوقكەن. مەكتەپ ۋە مۇئەللىم ئوقۇغۇچىلارغا ئىنسانپەرۋەرلىك قارىشىنى سىڭدۈرۈپ، ئوقۇغۇچىلارنى ئىنسانىيەتنىڭ تەقدىرىگە ئەھمىيەت بېرىشكە يېتەكلەپ، بالىلارغا چوڭ مەسىلىلەرنى تەپەككۇر قىلىش ئۇسۇلىنى ئۆگىتىدىكەن، بۇنداق سوئاللارنىڭ دەرسخانىدا ئۆلچەملىك جاۋابى يوق بولۇپ، بەزى ئوقۇغۇچىلار بۇنىڭ جاۋابى ئۈچۈن بىر ئۆمۈر ئىزدىنىشى مۇمكىنكەن.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 ^& o- Q! ?1 Rئوغلۇم باشلانغۇچنى پۈتكۈزگەن ۋاقتىدا، كۈتۈپخانىدىكى كومپيۇتېر ۋە مىكرو ئېكراندىن بىمالال پايدىلىنىپ، ئۆزىگە كېرەكلىك ماتېرىيال ۋە سۈرەتلەرنى تاپالايدىغان بولدى. بىر كۈنى ئىككىمىز شىر بىلەن قاپلاننىڭ يېمەكلىك ئىزدەش ئادىتى توغرىلىق تالىشىپ قالدۇق، ئىككىنچى كۈنى ئۇ كۈتۈپخانىدىن ئامېرىكا دۆلەتلىك جۇغراپىيە ئىلمىي تارقاتقان، ھايۋاناتلارنى تونۇشتۇرغان سىنئالغۇ لېنتىسىنى ئارىيەتكە ئېلىپ كېلىپ، ماڭا كۆرسەتكەچ مۇنازىرىلىشىپ كەتتى. بالام ئۆزى بىلمىگەن سوئاللارنىڭ جاۋابىنى نەدىن تېپىشنى ئۆگىنىۋالغانىدى. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 O+ p5 U8 v2 l3 K: c! _$ c
ئوغلۇمدىكى بۇ ئۆزگىرىشلەر مېنى ئامېرىكىنىڭ باشلانغۇچ مائارىپىغا قايتىدىن باھا بېرىشكە مەجبۇر قىلدى. مەن ئامېرىكىنىڭ باشلانغۇچ مەكتەپلىرى ئەزەلدىن دەرسخانىدا بالىلارنىڭ كاللىسىغا زور مىقداردا بىلىم ۋە فورمۇلا قۇيمايدىغانلىقىنى، ئامالنىڭ بارىچە بالىلارنىڭ تەپەككۇرىنى دەرسخانىنىڭ سىرتىدىكى چەكسىز بىلىم دۇنياسىغا باشلايدىغانلىقىنى، بالىلارغا تۇرمۇشتىكى بارلىق ماكان ۋە زاماننىڭ بىلىم ئالىدىغان دەرسخانا ئىكەنلىكىنى بىلدۈرىدىغانلىقىنى، نۇرغۇن ئەجىر سىڭدۈرۈش ئارقىلىق بالىلارغا مەسىلىلەر ئۈستىدە قانداق پىكىر يۈرگۈزۈشنى، ناتونۇش مۇھىتتا قانداق قىلىش ۋە جاۋاب ئىزدەش ئۇسۇلىنى ئۆگىتىدىغانلىقىنى ھېس قىلدىم، ئۇلار ھېچقاچان ئىمتىھان ئېلىپ، ئوقۇغۇچىلارنى دەرىجىگە بۆلمەيدىكەن، ئەكسىچە پۈتۈن كۈچى بىلەن بالىلارنىڭ بارلىق تىرىشچانلىقىنى مۇئەييەنلەشتۈرۈپ، بالىلار ئۆزلىرى پىكىر يۈرگۈزۈش ئارقىلىق چىقارغان بارلىق خۇلاسە-نەتىجىلەرنى ئالقىشلاپ، بالىلارنىڭ ھەرقانداق ئىجادىيەت ۋە ئىنتىلىشىنى قوغدايدىكەن ھەم ئۇنىڭغا مەدەت بېرىدىكەن.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' Z  o  [% A6 W. h3 ^2 `
مەنبە:  شىنجاڭ گېزىتى
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ C7 S( u, @: B- T* K% M بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   nirvana1216 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-9-18 03:12 PM  
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, T% X% K3 m  c# i
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @6 }& h6 ]: a" W2 C  i

باش رەسىمى نىقابلانغان

سۆز چەكلەندى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 96601
يازما سانى: 42
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 270
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 178 سائەت
تىزىم: 2013-7-31
ئاخىرقى: 2014-2-25
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-18 08:07:55 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 93794
يازما سانى: 838
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2015
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 925 سائەت
تىزىم: 2013-3-23
ئاخىرقى: 2014-7-24
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-18 08:30:46 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ تېمىنى يەنە بىر قېتقم كۆرگىنىمدىن خوشالمەن . ئامىرىكىنىڭ مائارىپى بىلەن جۇڭگوچە مائارىپنىڭ ئاسمان-زىمىن پەرقى بار ئىكەن .

ناماز بىلەن رامزان ئادەمگە قالقان › ئۇنى تېشەر غەيۋەت بىلەن يالغان .

ھەمىمىز ئۇلۇغ ال

ئۈمىدلىك ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 43241
يازما سانى: 2463
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 18865
تۆھپە نۇمۇرى: 1533
توردا: 5993 سائەت
تىزىم: 2011-6-5
ئاخىرقى: 2013-12-2
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-18 08:32:37 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
burhanhoja يوللىغان ۋاقتى  2013-9-18 08:07 PM بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 b4 H) F* O1 z/ L
نىمىدىگەن ئسىل ئۇقۇتۇش ئۇسۇلى بۇ بۇ ماقالىنى ئۇقۇپ ئېغ ...
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ c0 X; B& g2 h$ B8 k/ g- J
باشقا دۆلەتتىكىلەر ،جۇڭگولۇقلارنىڭ 3 تە بىر ئۆمرى يىغىن بىلەن ،3 تە بىر ئۆمرى ئۇخلاش بىلەن يەنە 3 تە بىر ئۆمرى يەپ ئىچىش  ۋە ئۇگۇنۇش بىلەن ئۇتىدۇ دەيدىكەن ،مەن قارىسام يېرىم ئۆمرى ئۇقۇش ،شۇ ئۇقىغانلىرىنى ئىشلىتىپ بۇلالماي ئاۋارچىلىق بىلەن ئۇتىدىغاندەك ھىس قىلىۋاتىمەن.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 95839
يازما سانى: 127
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 398
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 89 سائەت
تىزىم: 2013-6-6
ئاخىرقى: 2014-7-20
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-18 08:38:44 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن بۇ ھېكايىنى تەخمىنەن 10يىلنىڭ ئالدىدا  تەرمىلەر ژورنىلىدىن ئوقىغان ، ئادەمنى ئويغا سېلىپ قويىدىغان ھېكايە بۇ .

باغراش كاككۇكى!!!

تەجىربىلىك ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 34870
يازما سانى: 5256
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 18539
تۆھپە نۇمۇرى: 1962
توردا: 1865 سائەت
تىزىم: 2011-3-22
ئاخىرقى: 2014-7-24
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-18 08:42:26 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
kariguja يوللىغان ۋاقتى  2013-9-18 08:30 PM
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 ^6 a6 q$ a. }7 R! @بۇ تېمىنى يەنە بىر قېتقم كۆرگىنىمدىن خوشالمەن . ئامىرى ...
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: \# }/ F* _; u( Q* h+ |
شۇڭا ئۇلار ئاسماندا ، جوڭگولۇقلار يەردە ئۆمىلەيدۇ .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 A; y' s  m( t; k9 F0 a# Sبىر نەچچە باشقىلارنىڭ مائارىپىدا چوڭ بولغاننى ھېسابقا ئالمىغاندا.

سۆيۈلۈشنى كۈتۈپ يۈرۈپ ، كۈتۈشلەرنى سۆيۈپ قالدىم .

باغراش كاككۇكى!!!

تەجىربىلىك ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 34870
يازما سانى: 5256
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 18539
تۆھپە نۇمۇرى: 1962
توردا: 1865 سائەت
تىزىم: 2011-3-22
ئاخىرقى: 2014-7-24
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-18 08:43:33 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
1670154432 يوللىغان ۋاقتى  2013-9-18 08:32 PM
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @  [$ o3 P$ ?3 t% R" }باشقا دۆلەتتىكىلەر ،جۇڭگولۇقلارنىڭ 3 تە بىر ئۆمرى يىغ ...

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! D) e4 S8 H. @0 s4 m9 H, Y2 a/ kئەمما مەن ئىشلىتەي دېسەم ئوقۇغانلىرىم ئازلىق قىلىۋاتىدۇ.

سۆيۈلۈشنى كۈتۈپ يۈرۈپ ، كۈتۈشلەرنى سۆيۈپ قالدىم .

ئۇيغۇر ئوغلى

تەجىربىلىك ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 76363
يازما سانى: 4249
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 19729
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 1547 سائەت
تىزىم: 2012-2-22
ئاخىرقى: 2014-7-25
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-18 08:53:32 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مانا بۇ ئىككى دۆلەت ئوتتۇررىسىدىكى پەرىقنىڭ سەۋەبى

ئەرلەر مىللەت ئۈچۈن مۇش تۈككەندە، ئاياللار مىللەت ئۈچۈن ياش تۆككەندە مىللەت گۈللىنىدۇ!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85728
يازما سانى: 986
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3668
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 347 سائەت
تىزىم: 2012-10-5
ئاخىرقى: 2014-7-24
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-18 11:27:01 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
باشقىلار سۇدا ئۈزۈپ كۆكتە ئۇچۇپ كەتتى يىراقبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. H$ T" J+ L, S( w7 X' V$ K3 ]4 t& k
مەن مىسال يالاڭ ئاياغ دەسسەپ تىكەن ماڭارىمەن

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 97633
يازما سانى: 232
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1401
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 155 سائەت
تىزىم: 2013-9-6
ئاخىرقى: 2014-3-22
يوللىغان ۋاقتى 2013-9-19 12:25:22 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۈستىگە نۇرغۇن كىتابلارنى ئارتىۋېلىپ ،ئۇنىڭ ئېغىرلىقىنىلا ھس قىلىدىغان دۈمبىسىگە ئارتىلغان نەرسىلەردىن پايدىلىنىشنى بىلمەيدىغان ئېشەككە ئوخشاپ قالماڭلار .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, k  i! y# [, R6 _1 Y
نەچچە ئون يىل ئوقۇپ ئۆگەنگەن بىلىمىنى جايىغا ئىشلىتەلمەيۋاتقان بالىلارغا بەك ئىچىم سىرىلىدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 E3 O; F2 m6 i! U$ Hكەچلىك بازارلاردا پايپاق ،زىبۇ-زىننەت سېتىۋاتقان بالىلارنىڭمۇ كۆپۈنچىسى ئالىي مەلۇماتلىق......بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( f+ c" v3 V4 v+ B. ?- d" t
قوسىقىدا ئۇمىچىنىڭ تايىنى يوق لەقۋا بىر نىمىلەر تەخسىكەشلىك قىلپ ..........................ھەي بولدىلا مىللىتىمنى ئويلىسام دەدىم جىق..............
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 k( o" n" a# f' d5 U6 u+ R2 mئاللاھ ئاسانلىق بەرسۇن.

كۆكلەي دېسەڭ ئۇيغۇرۇم سۇ بولايمۇ يىلتىزمۇ؟
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش