مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 2318|ئىنكاس: 27

بىز قاچانغىچە ئېتىبارغا مۇھتاج بولىمىز؟ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 83328
يازما سانى: 2
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3070
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 26 سائەت
تىزىم: 2012-8-1
ئاخىرقى: 2014-8-3
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-30 03:52:29 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

  • بىز قاچانغىچە ئېتىبارغا مۇھتاج بۇلىمىز؟
  • ئىچكىرىدىكى سىتودىنتلارغا مۇراجىئەت!
  • ھازىرقى  دەۋېر قانداق دەۋېر ؟ سىتودېنتلارنىڭ زىممىسىدە يەنە قانداق ۋەزىپىلەر بار؟مىللەت يەنە نىمىگە مۇھتاج؟مىللىتىمىز بىزنى نېمە ئىش قىلىشقا چاقىرىۋاتىدۇ؟  بىز نىمە  ئۇچۇن  ئوقۇيمىز؟بىز نىمە ئۇقۇشىمىز كىرەك؟........ مىنىڭ  بۇ  يەردە كۆپچىلىكنىڭ ئالدىدا ئاتىكاچچىلىق قىلىپ بۇ سۇئاللارغا جاۋاپ بىرىش ئىمتىيازىم يوق.پەقەت ھەممەيلەن بۇ توغۇرلۇق ئۇيلۇنۇپ باقساڭلار كۇپايە!
            يېقىندا گۈلەن ئەپەندىنىڭ"ئىچكىرىدىكى ئۇيغۇلار: مەسىلە ۋە مۇلاھىزە "دىگەن ماقالىسىدە ئىچكىرىدىكى كۆپلىگەن ئالى مەكتەپلەردە شىنجاڭلىق ئوقۇغۇچىلارغا ئىمتىھان نۇمۇر سىزىقىنى 36نۇمۇر ،45 نۇمۇر ياكى50 نۇمۇر.... قىلىپ  بىكىتىلگەنلىكى ئوتتۇرغا قويۇلغاندا ھەرخىل ئىنكاسلار ئوتتۇرغا چىققان ئىدى.بەزىلەر  بۇنداق سىياسەتنى ئەمەلدىن قالدۇرۇش كىرەك دىسە ،يەنە  بەزىلەر ئۆزىنى  ئاقلاپ  بۇنداق  سىياسەت  بولسىمۇ  ھەممەيلەن ئاساسەن 60 تىن يۇقىرى ئالىدۇ  دىدى. "تەكشۇرۇش قىلماي تۇرۇپ،پىكىر قىلىش ھوقۇقى بولمايدۇ"دىگەندەك.مەنمۇ مۇشۇ  مەسىلەنى چۆرىدەپ  مەلۇم  بىر مەكتەپتە كىچىككىنە تەكشۇرۇش ئېلىپ بادىم.جەمى 70 نەپەر ئوقۇغۇچى قاتناشقان بولۇپ"سىز مەكتىپىڭىزدىكى بۇ خىل ئىمتھاندا نۇمۇر سىزىقىنى تۆۋەنلىتىدىغان سىياسەتكە قانداق قارايسىز؟" دىگەن  سۇئالغا %30قوشۇلمايمەن،%29قوللايمەن،%41بەرىبىر دەپ جاۋاپ بەرگەن.

شۇ  ئارقىلق بارلىق  ئوقۇغۇچىلارنى ئۈچ تۈرگە بولدىم.1.تۈر:بۇ خىل ئېتبارغا قارشى تۇرغۇچىلار  2.تۈر:بۇ خىل ئىتبارنى قوللىغۇچىلار3.تۈر:بەرىبىر دىگۈچىلەر.بۇ ئۈچ تۈردىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئوتتۇرچە مۇزاكىرە قىلىش ۋاقتى،كەسىپىگە بولغان قىزىقىشى قاتارلىقلاردا كۆرۈنەرلىك  پەرىق بارلىقنى بايقىدىم.بۇلار تۆۋەندىكى رەسىمدە كۆرسىتىلدى.



مەيلى ئۈگۈنۈشكە سەرىپ ئەتكەن ۋاقتى بولسۇن،مەيلى كەسىپكە بولغان قىزىقىشى بولسۇن،بۇ خىل ئېتبارغا قارشى تۇرغۇچىىلارنىڭ ئوتتۇرچە سەۋىيەسى يۇقىرى ئىكەن.ئەمما بۇ ئېتبارنى قوللىغۇچىلارنىڭ مەيلى ئۈگۈنۈشكە سەرىپ ئەتكەن ۋاقتى بولسۇن،ياكى كەسىپكە بولغان قىزىقىشى بولسۇن ھەممىدىن تۆۋەن.بۇ بەلكىم بۇ ئىتبارنى قوللىغۇچىلارنىڭ نىمىشقا بۇ خىل ئېتىبارغا مۇھتاج بوپقالغانلىقىغا بىر خىل جاۋاب بولىشى مومكىن.
ئەمدى ئۈگۈنۈش نەتىجىسى بىلەن ئۈگۈنۈشكە سەرىپ ئەتكەن ۋاقتى  ۋە كەسىپكە بولغان قىزىقىشى ئوتتۇرسىدىكى مۇناسىۋەتنى كۆزەتكىنىمدە ئالدىنقى بىر مەۋسۇمدا ھەممە  پەندىن 60 دىن يوقىرى ئالغاللارنىڭ ئۈگۈنۈشكە سەرىپ ئەتكەن ۋاقتى  ۋە كەسىپكە بولغان قىزىقىشى يەنىلا يۇقىرى،بەزى پەنلەردە 60بىلەن ئىتبار نۇمۇرى سىزىقى ئوتتۇرسىدا ئالغانلار  ۋە  ئىتبار نۇمۇرى سىزىقىدىنمۇ  تۇۋەن ئالغانلارنىڭ  ئۈگۈنۈشكە سەرىپ ئەتكەن ۋاقتى  ۋە كەسىپكە بولغان قىزىقىشى يەنىلا تۆۋەن .بۇلار تۆۋەندىكى رەسىمدە كۆرسىتىلدى.




بۇ خىل ئېتبار سىياسىتى ئەسلىدە ئاسىاسى ناچار بولغان ئوقۇغۇچىلارغا ئىلھام بولسا بولاتتى،ھازىر بۇ خىل ئېتبار تىرىشماسلىققا سەۋەپ بوپتۇ.بۇ خىل ھالەتنى كۆزدە تۇتۇپ  مەن يۇقىرىقى دوكلاتنى شۇ مەكتەپ رەھبەرلىكىگە سۇندۇم.ھەمدە مەكتەپ رەھبەرلىكىدىن بۇ خىل ئېتبار سىياسىتىنى ئەمەلدىن قالدۇرۇش ياكى باشقىچە ئۆزگەرتىش كىرگۈزىشنى ،ئاساسى ناچار  بولغان ئوقۇغۇچىلارغا ئايرىم سىنىپ تەشكىللەپ ئايرىم كۈچەيتىش مەشىقى ئېلىپ-بېرىشنى،ئۇقۇغۇچىلارنىڭ كەسىپكە بولغان قىزىقىشىنى يۇقىرى كۆتۇرىدىغان ھەرخىل پائالىيەت سەھنىلىرىنى ھازىرلاپ بىرىشنى(مەسىلەن :ئاز سانلىق مىللەت ئوقۇغۇچىلار ئۇيۇشمىسى قۇرۇش،ئۆزىمىزنىڭ داڭلىق شەخىسلىرىمىزنى تەكلىپ قىلىپ لىكسىيە ئورۇنلاستۇرۇش دىگەندەك) تەلەپ قىلدىم.ئەمما  قىزىق يىرى مەكتەپ رەھبەرلىكى تېخى ئىنكاس قايتۇرماستا،شۇ مەكتەپتىكى ئۇيغۇر ئوقۇغۇچىلار ئارسىدا قاتتىق غۇلغۇلا قوزغالدى.بەزىلىرى بۇ خىل تەلەپكە قەتئىى قارشى ئىكەنلىكىنى ھەرخىل  ئۇسۇللاردا ماڭا بىلدۇردى،ھەتتا مۇشۇ مەكتەپكە كىلىپ ئوقۇغۇسى بار تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرى (تەييارلىقتا ئوقۇۋاتقان ئوقۇغۇچىلار)مۇ ئۆز قارشىلىقىنى ئىپادىلەپ ئۈلگۈردى. بەزىلەرنىڭ دىيىشىچە ئەگەر بۇ خىل ئېتبار سىياسەت ئەمەلدىن قالدۇرۇلسا كەلگۈسىدە بۇ مەكتەپتە ئوقۇماقچى بولغانلارنىڭ يولىنى توسۇپ قويغانلىق بولارمىش،ئەگەر ئۇلار مۇشۇ سەۋەپتىن ئوقۇش پۇتتۇرەلمىسە ئاتا-ئانىسىغا يۇز كىلەلمەيمىش.يەنە بەزىلەرنىڭ دىيىشچە ھازىر ئالى مەكتەپتە ئۈگەنگەنلىرىنىڭ كەلگۈسىدە ھېچقانداق ئىشلىتىلىشى بولماسمىش.......
كۆپچىلىككە ئايان بۇ بىرلا مەكتەپنىڭلا  ئىشى ئەمەس ،ئىچكىردىكى نۇرغۇن ئالى مەكتەپلەردە بۇ خىل ئوخشاش ھالەت مەۋجۇت.سىلەردىن  سورايدىغىنىم،ھەممەيلەن ئۆزىڭلارنىڭ  پىكىرىنى ئوتتۇرغا قويۇپ باقساڭلار،بۇ زادى ھەل قىلىشقا تېگىشلىك مەسىلىمۇ ئەمەسمۇ؟ ئەگەر  ھەل قىلىشقا تېگىشلىك مەسىلە بولسا ئۇنداقتا قانداق ھەل قىلىمىز؟بىز قانداق قىلساق ئاتا-ئانىمىزغا يۇز كىلەلەيمىز؟قانداق قىلساق كەلگۇسى ئەۋلادلارنىڭ يولىنى توسۇپ قويمايمىز؟مۇنبەردىكى ئاتا -ئانىلار: ئۆز پەرزەنتىڭلارنىڭ قانداق ئوقۇشىنى ،قانداق ئۇقۇش پۇتتۇرىشىنى ئۈمىد قىلىسىلەر؟مۇنبەردىكى مائارىپچىلار سىلەرچە بۇ خىل ئىتبار ئوقۇغۇچىلارغا قانداق ئىجابى ۋە سەلبى تەسىرلەنى كۆرسىتىدۇ؟



ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 76746
يازما سانى: 565
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4436
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 230 سائەت
تىزىم: 2012-2-29
ئاخىرقى: 2015-4-8
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-30 05:32:07 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەي ....................................................................................................

سەن مەنپەت ئۈچۈن ياشساڭ ،مەن ئادىمىيلك ،ئىنسانيى پەزلەت ئۈچۈن ياشايمەن

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 84961
يازما سانى: 48
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 341
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 100 سائەت
تىزىم: 2012-9-11
ئاخىرقى: 2015-4-15
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-30 05:39:38 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاڭلىسام: بەك كۆرەڭ يولۋاسنى كۆندۈرگۈچىلەر بېشىنى سىلاپ بېرىپ كۆندۈرەمىش، ھەرقانچە يۈگرۈك ئاتنىمۇ يۈگرەپ كېتىۋاتقاندا كەينىدىن بىر مەزگىل ئىتتىرىپ بەرسە يۈگرەلمەس بوپ قالىمىش.
ئىمتاھانلاردا ئېتىبار بېرىپ تۇرمىسا ئالى مەكتەپنى پۈتتۈرمەي تۇرۇپ دوكتۇر بوپ كېتىدىغان، ئىقتىسادى جەھەتتە يۆلەپ تۇرمىسا قوغۇن سېتىپ مىليونىر بوپ كېتىدىغانلار چىقىپ قالىدۇ.
توۋا...
ئادەمنىڭ قولىدىكى بىساتىنى تارتىۋېلىپ، ”«سەن بىچارە بوپ قاپسەن، مانى يەپ جېنىڭنى باقە“» دەپ ...
قايسى كۈنى بىر ئېدەم بىلەن ئازراق گەپ تالىشىپ قالسام «سەن خەجلەۋاتقان پۇلدا مېنىڭ رەسىمىم بار جۇمۇ!، تولا يوغان گەپ قىلما» دىۋىدى، ئۈنۈم ئىچىمگە چۈشۈپ كەتتى. ھۆكۈمەتنىڭ ھىلىقى بىر نەشىردىكى پۇللارنى نىمىشقا يوقاتقىنىغا ئەمدى چۈشىنىۋاتىمەن. بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   boran0998 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-5-30 05:40 PM  


ھازىرغىچە 1 ئادەم باھالىدىمۇنبەر پۇلى يىغىش سەۋەبى
MiRul + 10 قايىل قىلارلىق پىكىر

ھەممە باھا نومۇرى : مۇنبەر پۇلى + 10   باھا خاتىرىسى

.       . .    .  

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 2732
يازما سانى: 267
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9517
تۆھپە نۇمۇرى: 498
توردا: 94 سائەت
تىزىم: 2010-6-15
ئاخىرقى: 2015-4-3
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-30 05:51:45 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەي

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 95027
يازما سانى: 135
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 562
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 208 سائەت
تىزىم: 2013-4-18
ئاخىرقى: 2015-1-13
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-30 05:52:10 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەي

قېرىنداشلىرىم مىنى تاشلىۋەتسىمۇ ھەرزامان يۇركۇمنى  قىرىنداشلىرىمغا ھەدىيە قىلىشقا
تەييارمەن

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 87058
يازما سانى: 1146
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3305
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 355 سائەت
تىزىم: 2012-11-10
ئاخىرقى: 2015-4-18
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-30 06:04:49 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
boran0998 يوللىغان ۋاقتى  2013-5-30 05:39 PM
ئاڭلىسام: بەك كۆرەڭ يولۋاسنى كۆندۈرگۈچىلەر بېشىنى سىل ...

ھەي قانداق قىلىمىز قېرېندىشىم سىلە  ئوزلىرىنىڭ ۋاقتى توشۇپ قالسا دىمىگەن ياخشى .

ئىزىڭدىن تىكەن ئۇنسە ئەۋلادىڭنىڭ پۇتىغا سانجىلىدۇ!!

مېرۇل مەرگەن

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85428
يازما سانى: 1047
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1263
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 930 سائەت
تىزىم: 2012-9-26
ئاخىرقى: 2014-12-6
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-30 07:51:11 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مائارىپ بالا تەربىيەلەۋاتامدىغاندۇ ياكى كالا تەربىيەلە ۋاتامدىغاندۇ...........  بىرئادەم بىرنەرسە ئۈگىنش ئۈچۈن چوقۇم تۈرلۈك سىناق جاپالارغا ئۇچىراپ تۇرىدىغان ئىش، ئەمدى بۇنىداق ئېتىبارلار كۆپىيپ كەتسە ئەتە-ئۆگۈنلەردە جەمئىيتىمىزدە ساۋاتىسز دوكتۇر ئاشتىلار كۆپىيىپ كېتىدىغان ئوخشايدۇ............

كۆز يېشىغا چىلىنىپ چىققان كۈلكە شىرىن بولىدۇ، غەم قايغۇدىن كېيىن ئېيتىلغان ناخشا مۇڭلۇق بولىدۇ، تېڭىرقاشتىن يۇلقۇپ چىققان روھ سەگەك بولىدۇ، يالغۇزلۇقتىن قۇتۇلغان قەلىب كۆتۈرەڭگۈ بولىدۇ. مانا بۇ تۇرمۇش.........

ھەرقانچە كوڭلىڭ

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 14277
يازما سانى: 253
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8588
تۆھپە نۇمۇرى: 340
توردا: 37 سائەت
تىزىم: 2010-10-17
ئاخىرقى: 2013-6-5
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-30 08:26:03 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

كوڭلىڭىز يېرىم بولسىمۇ دۇشمەنلەر ئالدىدا كۈلۈپ ياشاڭ

ئۇيغۇر ئوغلى

تەجىربىلىك ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 76363
يازما سانى: 4228
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 20161
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 1667 سائەت
تىزىم: 2012-2-22
ئاخىرقى: 2015-4-14
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-30 08:41:51 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

ئەرلەر مىللەت ئۈچۈن مۇش تۈككەندە، ئاياللار مىللەت ئۈچۈن ياش تۆككەندە مىللەت گۈللىنىدۇ!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 15070
يازما سانى: 765
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11283
تۆھپە نۇمۇرى: 646
توردا: 789 سائەت
تىزىم: 2010-10-24
ئاخىرقى: 2015-4-19
يوللىغان ۋاقتى 2013-5-30 08:50:43 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
كىچىك ۋاقتىمدا ژورنالدىن  (شىنجاڭ ياشلىرىغۇ  دەيمەن )بىر  كىچىك تىمىنى ئوقۇغان ئىدىم  ، ئۇنىڭدا ئامرىكىدىكى  نىگىر ئوقۇغۇچىلارغا ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانىدا 2 نۇمۇر قوشۇپ  بىرىش سىياسىتىنى يولغا قويغاندا نىگىر ئوقۇغۇچىلارنىڭ بۇ خىل كەمسىتىشكە قارشى نامايىش قىلغانلىقى ، ئۆزلىرىنىڭ ئاق تەنلىك ئوقۇغۇچىلار بىلەن ئوخشاش ئىمتىھان  بىرىدىغانلىقى  ھۆكۈمەتنىڭ بۇنداق «غەمخورلىقى» نىڭ لازىم ئەمەسلىكى  سۆزلەنگەن ئىدى...   ئاشۇ  نىگىر لارنىڭ قۇشۇپ بىرىلگەن 2 نۇمۇرنى ئىرقى كەمسىتىش ھاقارەت  دەپ  قاراپ ئۇ تۈزۈمنى ئەمەلدىن  قالدۇرغۇزغانلىقىدىن  ناھايتىمۇ بەك  سۆيۈنگەن  ئىدىم  .. ئەپسۇس  ھازىر  زور كۆپچىلىك ئاتا -ئانىلار  نۇمۇر قوشىدىكەن دىسە  باللىرىنىڭ نۇپۇسىنى   يىشىنى  ، تاس  قالىدۇ مىللىتىنى قوشۇپ  ئۆزگەرتىۋەتكىلى

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
  
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش