مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 1404|ئىنكاس: 13

داۋاملىق بىلىم ئاشۇرۇشنىڭ مەقسىتى زادى نىمە؟ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80084
يازما سانى: 190
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3808
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 270 سائەت
تىزىم: 2012-5-13
ئاخىرقى: 2015-3-22
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-26 10:26:31 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

يىقىنقى يىللاردىن بېرى ئۇيغۇر ئاپتۇنۇم رايونىمىز ساپا مائارىپىنى يۈكسەلدۈرۈش  ،قوش تىل مائارىپىنى راۋاجلاندۇرۇشنى مەقسەت قىلغان ھالدا بىر قاتار خىزمەتلەرنى ئىشلىدى .بۇنىڭ ئىچىدىكى مۇھىم بىر تۈر   مەركەزلىك ھالدا يېزا مەكتەپ مەكتەپ ئۇقۇتقۇچىلىرىنى رايونىمىزدىكى ئالىي مەكتەپلەر ۋە ئىچكىرىدىكى بىر قىسىم ئالىي مەكتەپلەرگە ئەۋەتىپ  خەنزۇ  تىلىدىن تەربىيىلەشتىن ئىبارەت . بۇ ئۇقۇتقىچىلاردىن بىر قىسىملىرى قايتىپ كېلىپ داۋاملىق خىزمەت قىلماقتا ،بىر قىسىملىرى داۋاملىق تەربىيىلەنمەكتە .
  ئۇنداقتا بىلىم ئاشۇرۇشقا كەلگەن بۇ ئۇقۇتقۇچىلار بىلىمىنى قانچىلىك ئاشۇرالىدى ؟ئىككى يىل ياكى بىر يىل بىلىم ئاشۇرۇش  ئۇلارنىڭ كېيىنكى ئۇقۇتقۇچىلىق ئىشلىرىغا قانچىلىق ياردىمى تەگدى ھەم تىگىۋاتىدۇ ؟ مەنچە بۇ ئۇقۇتۇشنىڭ بىز بۇرۇن كۈتكەندەك ئۇنداق زور پايدىسى بولمىدى .ئەكسىچە  جەمىيەتتە ناھايتى زور سەلبى تەسىر قوزغىدى.
  بۇنىڭ بىر مىسالى ،مىنىڭ تۇلۇقسىزدىكى ئۇقۇتقۇچۇم ۋە باشقا بىر قانچە ئۇقۇتقۇچى ئىككى يىل ئۈرۈمچىدە خەنزۇچىدىن بىلىم ئاشۇرۇپ كەلدى ،لېكىن مەن ئۇلاردا زادى بىر ئىلگىرلەشنىڭ سىماسىنى كۆرگەندەك ئەمەس ،ئەكسىچە تېخىمۇ ناچارلىشىپ كەتكەندەك .بۇنى مۇئەللىمنىڭ ئۆزىمۇ ئىتراپ قىلدى .مۇئەللىمنىڭ دىيىشىچە بۇ ئىككى يىل ئۇلارغا نىسبەتەن بىر ئارام ئېلىش پۇرسىتى بۇلۇپ  بېرىپتۇ .ئۆگۈنۈپ كەلگىنى بولسا ئاتالمىش مودا .

  ئۇنىڭدىن باشقا يەنە بىر مۇھىم مەسىلە ،بۇ ئۇقۇتقىچىلارنىڭ بىلىم ئاشۇرۇش جەريانىدا ئۆزىنىڭ سالاھىيىتىنى ئۇنتۇپ قىلىشىدۇر .  بىلىم ئاشۇرۇشقا كېلىشتىن بۇرۇن بۇ ئۇقۇتقۇچىلاربىر قىسىملىرى توي قىلىپ بولغان ،يەنە بىر  قىسىملېرى بالىلېرىمۇ بار تېخى ،لېكىن ئۇلاردىن بىر قىسىملېرى ئۆزىنىڭ نىمە ئۈچۈن قايتىدىن ئۇقۇشقا كەلگەنلىكىنى ئۇنتۇپ ،بۇ ئۇقۇشنى پەقەت بىر قېتىملىق كۆڭۈل ئېچىش ،ئارام ئېلىش دەپ قاراپ ئۆزىنىڭ سالاھىيىتىگە ماس كەلمىگەن ھالدا ئەرلىرى ئالىي مەكتەپ قىزلىرىى بىلەن ئاياللىرى ئالىي مەكتەپ يېگىتلىرى بىلەن ئاپاق چاپاق بۇلۇشۇپ بىردەملىك ھاۋايى ھەۋەسنى دەپ ئادەم قىلىپىدىن چىققان ئىشلارنى قىلىپ ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ نامىغا داغ تەككۈزمەكتە (شۇ ئالىي مەكتەپ ئۇقۇغۇچىلىرىدىمۇ زور سەۋەنلىك باار ئەلۋەتتە ). بىر كۈنى پىداگوگىكا ئونۋېرستىتىدا ئۇقۇيدىغان بىر دوستۇمدىن مۇنۇ گەپلەرنى ئاڭلاپ قالدىم:ساۋاقدىشىمنىڭ خۇشنا ياتاقتا بىر ساۋاقدىشى بۇلۇپ ،يېقىنقى بىر مەزگىلدىن ياقى تولا كۈنلەردە كېچىسى ياتاققا كىرمەيدىغان بۇلىۋاپتۇ ،شۇنىڭدەك ئۆزىمۇ بۇرۇنقىدىن بەكلا ئورۇقداپ كېتىپتۇ ،ساۋاقداشلىرى ئۇنىڭدىن نىمە سەۋەپتىن ياتاققا كىرنەيدىغان ۋە بۇنچىلىك ئورۇقداپ كەتكەنلىكىنى سورۇغاندا ساۋاقدىشى ھەممىنى ئېيتىپ بېرىپتۇ .يەنى بىر كۈنى تاساددىپىي بىلىم ئىلىشقا كەلگەن بىر ى بىلەن تۇنۇشۇپ قاپتۇ  ۋە بارا بارا مۇناسىۋېتى تەرەققىي قىلىپ ئەخلاق چىگرىسىدىن ھالقىپ كېتىتۇ.(بۇنى كۆرۈپ ئۇ بالىنىڭ نىمە سەېەپتىن ئرۇقلاپ كەتكەنلىكى كۆپچىلىككە ئايان بولغان بولسا ئۇ ئايال توي قىلغان بۇلۇپ دائىم بۇ ئۇقۇغۇچى بىلەن كۆڭۈل ئاچىدىكەن (بۇنى كۆرۈپ ئۇ بالىنىڭ نىمە سەېەپتىن ئرۇقلاپ كەتكەنلىكى كۆپچىلىككە ئايان بولغان بولسا كېرەك).مۇشۇلارنى ئاڭلاپ شۇلارغا ۋە شۇنىڭدەكلەرگە لەنەت دىدىم.
  كۆپچىلىك ئويلاپ باقايلى ،ئۇقۇتقۇچى ئۇ بىر مىللەتنىڭ ئۇستازى ،كېيىنكى ئەۋلاتلارنى تەر بىيلەشتەك تاغدەك زور مەسئۇلىيەت شۇلارنىڭ زىممىسىگە يۈكلەنگەن ،بۇ مەسئۇلىيەتنى ئادا قىلىش ئۈچۈن ئۇقۇتقۇچىدا ھەقىقىي بىر ئۆزىگە ،مىللەتكە يۈ ز كىلەلەيدىغان ۋڭجدان ،شۇ بالىلارغا ھەقىقى بىر ئىنسانلىقنى تۇنۇتالايدىغان روھ بۇلۇشۇ كېرەك(كەسپى ساپامۇ مۇھىم ئەلۋەتتە ).مۇشۇلاردىن سۆز ئاچماي تۇرۇپ يەنە قانداق مائارىپ تۇغۇرلۇق سۆز ئاچقىلى بۇلىدۇ .!!مائارىپىمىزدىن يەنە قانچىلىك ئۈمۈت قالىدۇ!!

(مەن دىگەن بۇ ئەھۋاللار بىر قىسىم بىلىم ئاشۇرۇشقا كەلگەن ،ئۆزىنى ئۇنتۇپ قالغانلار توغرۇلۇق قىلىنغان شىكايەتلەر ،باشقىلارنىڭ خاتا چۈشەنمەسلىكىنى ئۈمۈت قىلىمەن!)



  تورداشلار ئىلمىي ممۇنازىرىلەشسەڭلەر.


ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 94896
يازما سانى: 20
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 138
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 63 سائەت
تىزىم: 2013-4-15
ئاخىرقى: 2013-5-20
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-27 07:59:34 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
يىگىتلىرىمىز توي قىلماقچى بولغاندا  ئالماكچى بولغان قىز نىڭ خىزمىتىنى ،مۇئاشىنى سۈرۈش تۈرۈپ ئالماسلىقى لازىم ،ئۇنىڭ ئەخلاقىنى ،ئىتىقادىنى سۈرۈشتۈرۈش،ۋە شۇنداكق قىزلارنى ئاللادىن تىلەش،ئاتالمىش كۇپرانە سۆز ( ئۆز بەختىمنى ئۆزۈم تاپىمەن دەپ )ئىسلام ئەقىدىسىدىن چەتنىمەسلىك لازىم.بولماي دىكەن،مەڭگۈ شەيتان ۋەسۋەسى بىلەن ئۆتىدۇ،ئىتىقادسىزنىڭ ھەممىسى بەخىتسىز،ئۇنىڭ ھرقانچە كۆپ پۇلى بولغان بىلەنمۇ،

Rank: 8Rank: 8

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 3241
يازما سانى: 142
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8496
تۆھپە نۇمۇرى: 387
توردا: 879 سائەت
تىزىم: 2010-7-3
ئاخىرقى: 2015-3-26
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-27 08:22:49 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ياخشى ئوقۇڭلار دەپ ئەۋەتتى، ياخشى مۇھىتلارنى ھازىرلاپ بەردى، ئۆزىگە خوش ياقمىسا نېمە ئامال...پۇرسەتنى چىڭ تۇتۇپ كۆپرەك ئۆگۈنىۋالاي دەيدىغانلار ساناقلىقلا...

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 87314
يازما سانى: 75
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 344
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 79 سائەت
تىزىم: 2012-11-16
ئاخىرقى: 2015-1-26
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-27 09:15:58 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەمەلى بىلىمگە قارىغاندا ئۇنۋان كىنىشكىلەر بەكراق ئەسقاتىدىكەن

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 88094
يازما سانى: 131
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1487
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 99 سائەت
تىزىم: 2012-12-4
ئاخىرقى: 2015-2-19
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-27 12:07:58 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۇقۇشنىڭ قەدرىگە يېتىدىغانلارمۇ خېلى بار

دۇنيانى ئۆزگەرتىش تەس، ئۆزىنى ئۆزگەرتىش ئاسان......

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80084
يازما سانى: 190
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3808
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 270 سائەت
تىزىم: 2012-5-13
ئاخىرقى: 2015-3-22
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-27 12:35:06 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
quxanmas يوللىغان ۋاقتى  2013-4-27 12:07 PM
ئۇقۇشنىڭ قەدرىگە يېتىدىغانلارمۇ خېلى بار

شۇ .لىكىن،ياخشى ئۇقۇمايدىغانلارمۇ خېلى كۆپ ئىكەن!!مىنىڭ بىلىشىمگە ئاساسلىنغاندا پىداگوگىكا ئونۋېرستىتىدا ۋە مائارىپ ئىنىستىتۇتىدا زور تۈركۈم ئوقۇتقۇچىلار بىلىم ئاشۇرىۋاتىدۇ ،ئۇ مەكتەپلەردىكى بالىلاردىن ئىگەللىشىمچە ،بۇنداق ئەھۋاللار خېلى ئېغىركەن!

hekmat-uyghur بۇ ئەزا ئۆچۈرۈلگەن
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-27 05:54:29 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80084
يازما سانى: 190
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3808
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 270 سائەت
تىزىم: 2012-5-13
ئاخىرقى: 2015-3-22
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-27 06:11:36 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
hekmat-uyghur يوللىغان ۋاقتى  2013-4-27 05:54 PM
بىزنىڭ  يېزىمىزدىنمۇ  تۆت  نەپەر ئوقۇتقۇچى  تەربىيلەن ...

بۇنداقلارنى دائىم ئۇچرىتىپ تۇرغىلى بۇلىدىكەن،ئاياللىرىلا ئەمەس ،ئەر ئۇقۇتقۇچىلىرىمۇ شۇنداقكە بەزىلىرى.مۇشۇنداقلانىڭ قۇلڭدىن يەنە قانداق ئۇقۇغۇچى چىقماقچىدى!!

hekmat-uyghur بۇ ئەزا ئۆچۈرۈلگەن
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-27 06:37:46 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80084
يازما سانى: 190
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3808
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 270 سائەت
تىزىم: 2012-5-13
ئاخىرقى: 2015-3-22
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-27 07:20:59 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
hekmat-uyghur يوللىغان ۋاقتى  2013-4-27 06:37 PM
شۇنداق، ئۇستاز  تۈزۈك  بولسا  شاگىرت  كادىر  بولۇر،  ئۇ ...

ما گەپ قاملاشتى !!بەلكىم بۇنداقلار ۋە بىر قىسىم مائارىپ سېپىگە كىرىۋالغان بىر تۈركۈم كىشىلىرىمىز مائارىپىمىزغا بۆھران ئېلىپ كەلدى ،يېقىندىن بۇيان قىزىپ كەتكەن قوش تىل مائاىپى بىلەن ئەسلىدىنلا ئۇلى مۇستەھكەم بولمىغان مىللىي مائارىپىمىز بالىلىرىمىزنى ئھلسىرىتىپ قۇيىۋاتىدۇ ،قوش تىلنىڭ كاساپىتىگە كەتكەن زور بىرتۈركۈم تەجرىبە مايسىلىرى مائارىپىمىزدا ناھايتى زور بىر بوشلۇق شەكۈللەندۈردى ،بۇ بوشلۇق يىقىن كەلگۈسىدە ئۆز كارامىتىنى كۆرسىتىدۇ!!

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش