مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 3596|ئىنكاس: 10

ئوقۇتقۇچىلارنىڭ پىسخىك پەزىلىتى [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 63473
يازما سانى: 5066
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 29746
تۆھپە نۇمۇرى: 647
توردا: 2873 سائەت
تىزىم: 2011-11-3
ئاخىرقى: 2014-8-13
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-14 12:43:43 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ _1 @( D% {4 H) A( J& ]
                               ئوقۇتقۇچىلارنىڭ پىسخىك پەزىلىتى
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 O/ C1 D. o# q- _) tبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ P; M3 d: W5 b% A9 J+ N
    ئوقۇتقۇچىلار تۆۋەندىكىدەك پىسخىكىلىق پەزىلەتكەىگە بولۇشى كىرەك.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 H/ V8 m& D3 n5 \
        1 . ئىللىق،چۈشۈنىشلىك،دوستانەبولۇش،مەسئۇلىيەتچان،تەرتىپلىك بولۇش،تەسەۋۋۇر قىلىش ئىقتىدارى ۋە قىزغىنلىغى ئۇرغۇپ تۇرىدىغان بولۇش.            بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 }6 k- F0 R: @* P' a6 ?+ b! ?
         2. ئوقۇغۇچىلارغا مۇۋاپىق ئىشىنىش،ئىلھام بىرىش،ئوقۇغۇچىلارنى كۆپ ئەيىپلىمەسلىك.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, @4 q5 e, K( x' ^( N
        3. بارلىق ئوقۇغۇچىلارنى ئوخشاشلا ياخشى كۆررۈش ۋە ئۇلارغا كۆيۈنىش.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- y2 B  ^  O+ S/ o( r2 A# y
       4. ساغلام ھىسياتقا،سەمىمى ئىتقاتقا،توغرا كەيپىياتقا ئىگە بولۇش.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! w0 l0 E9 D( x" U4 U      5. ئوقۇغۇچىلار ۋە كىشىلەر ئارىسىدىكى ئىززەت-ھۆرمىتىنى ساقلايدىغان،ئۆزىگە ئىشىنىدىغان بولۇش.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 e: F* G7 V8 L; f5 ?. {
      6. ئۆزىنىڭ كەسپى خىزمىتىگە بولغان پوزىتسىيەسى ئاكتىپ بولۇش.ئوقۇتۇشنىڭ شەرت-شارائىتىنى ياخشىلاشقا ئەھمىيەت
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& l7 _" [, }+ I) S' F. ~; T$ L7 gبىرىدىغان،ئارزۇ،غايە ۋە رىياللىقنى ئىلمىي ماسلاشتۇرۇپ ئىپادىيەلەيدىغان ئىقتىدار بولۇش.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 r6 [0 ]3 P# C( `- c3 J5 c* ~$ G8 ~     7. يۇقۇرى سەۋىيەلىك ئوقۇتۇش ماھارىتىگە ئىگە بولۇش.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ H* h8 a$ s1 `3 d! X+ a$ e' ^
     8. كەمتەرلىك بىلەن باشقىلاردىن ئۈگۈنىدىغان،قىزغىنلىق، دادىللىق بىلەن ھەمكارلىشىدىغان ئىلمى رىقابەت پەزىلىتى بولۇش.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ Z$ Y6 }' O9 m& k2 [7 \     9. ئوقۇتۇشنىڭ قانۇنىيتىگە ئۇيغۇن كىلىدىغان ئوقۇتۇش ئۇسۇلىدىن جانلىق پايدىلىنالايدىغان بولۇش.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! c3 q& t0 [' l- W3 B4 M! w# o
     10. مەكتەپ،ئائىلە ۋە جەمىيەتنىڭ مۇناسىۋىتىنى تەڭشىيەلەيدىغان ۋە ماسلاشتۇرالايدىغان بولۇش.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- P  ^7 a, l1 A# E      بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- A9 g* u( G) c, q6 r6 q' Q  ~3 F0 ^( f
        
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, X& t6 L  B4 }" r بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   mahatjan تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-4-14 12:47 PM  
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 P4 q% s0 c1 m. y- b  s
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 }8 R' ~+ c) w, z* w5 z; F  x

قېرىپ قالساڭمۇ قال،ھېرىپ قالما!!يىتىم قالساڭمۇ قال،غېرىپ قالما!!!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 93957
يازما سانى: 269
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 516
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 77 سائەت
تىزىم: 2013-3-27
ئاخىرقى: 2014-5-22
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-14 03:15:35 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
mahatjan ئاكىمىز بەك پەيزى ئەسەرلەرنى يوللايدۇ جۇمۇ !!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 93039
يازما سانى: 107
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 312
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 47 سائەت
تىزىم: 2013-3-10
ئاخىرقى: 2013-11-7
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-14 04:02:50 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىلىۋالدىم رەھمەت مەنمۇ شۇنداق قىلىشقا تىرىشىمەن.

ئاللاغا تاپشۇردۇم!

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 6549
يازما سانى: 1035
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 12310
تۆھپە نۇمۇرى: 461
توردا: 2758 سائەت
تىزىم: 2010-8-16
ئاخىرقى: 2014-6-10
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-14 05:41:39 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ياخشى پىكىرلەركەن . بۇندىن كېيىنكى خىزمىتىمدە  جارى قىلدۇرۇشقا تىرىشىمەن ~

ياخشىنى ئەسكى بوزەك قىلسىمۇ ئاللا بوزەك قىلمايدۇ .
  ئەسكىدىن ھەممە قورۇقسىمۇ ئاللا قورۇقمايدۇ !

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 41116
يازما سانى: 819
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 12863
تۆھپە نۇمۇرى: 91
توردا: 412 سائەت
تىزىم: 2011-5-18
ئاخىرقى: 2014-6-30
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-14 05:43:14 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
2-6-10سىگە قارىتا ئويلىنىش كېرەكمۇ قانداق ..... باشقىلىرى چوقۇم ھازىرلىنشى كېرەك ..بىراق ھازىر شوئار كۆپ ھەركەت ئاز .مەنپەئەت بىرىنجى ئۈنۈم ئىككىنجى بوپ كەتتى ..،،ئاۋۋال ئوقۇتقۇچىلار ئىددىيە جەھەتتىن ھەقىقىي ئويغىنشى ،ئۆز كەسپىنىڭ خاراكتىرىنى ھەقىقىي چۈشنىشى كېرەك . ئىددىيسى ئويغانمىغان ئوقۇتقۇچىنىڭ ئېلىپ بېرىۋاتقان ھەركەتلىرى ،قىلۋاتقان گەپ سۆزلىرى شەكىلۋازلىق ،رەڭۋازلىق ،ئەپلىمە سەپلىمە قۇرۇق ھاسىلاتتۇر خالاس .

قەلەمىي بېلوگى

ئەسەرلىرىمدىن زوقلىنىڭ ئىجادىي ئەمگەكلىرىمگە ھۆرمەت قىلىڭ

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85889
يازما سانى: 929
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 5049
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 386 سائەت
تىزىم: 2012-10-9
ئاخىرقى: 2014-8-10
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-14 05:45:26 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مائارىپ مىللەتنىڭ ئۇلى!مائارىپى بولمىغان مىللەتنىڭ كەلگۈسى قاراڭغۇ!ئوقۇتقۇچى مانا شۇ مائارىپنىڭ ئەڭ موھىم ۋارىيانتى!ئوقۇتقۇچۇلۇق خارەكتىرىدىن ئايرىلغان ئوقۇتقۇچى بالىلارغا ئەڭ ئاددىي ھەقىقەتنى ،ئەڭ موھىم پەزىلەتنى بەرمەيدۇ!بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ b6 b) S2 G9 R8 Q
بالىلارنى ئۇرماي،تىللىماي،قاپاق تۈرمەي تەبەسسۇم بىلەن باشقۇرغۇرغىنى تامامەن بولىدۇ!ئىشەنمىسەڭلار مەن تونۇيدىغان ئۈچ ئوقۇتقۇچىنى مىسال كەلتۇرۇپ دەپ بىرىمەن!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 82322
يازما سانى: 294
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1222
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 950 سائەت
تىزىم: 2012-6-30
ئاخىرقى: 2014-6-26
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-14 05:48:40 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
سىزمۇ ياخشى يېزىپسىز...

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 63473
يازما سانى: 5066
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 29746
تۆھپە نۇمۇرى: 647
توردا: 2873 سائەت
تىزىم: 2011-11-3
ئاخىرقى: 2014-8-13
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-14 05:52:19 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
10-6-2-سىگە قارىتا ئويلىنىش كېرەكمۇ قانداق ..... بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- m$ Z3 K+ L) [" V" _2 G2 I
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 D( l( {$ U% J( F5 j
  ئوقۇتۇش كەسپىنىڭ ئالاھىدىلىكى،خارەكتىرى ۋە قانۇنىيتىگە ئاساسلانغاندا شۇنداق ھۆكۈم قىلىش كىرەك.پىرىنسىپ جەھەتتىن سوتسىيالىستىك مەكتەپ باشقۇرۇش پىرىنسىپىدا چىڭ تۇرماي ئامال يوق.

قېرىپ قالساڭمۇ قال،ھېرىپ قالما!!يىتىم قالساڭمۇ قال،غېرىپ قالما!!!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 41116
يازما سانى: 819
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 12863
تۆھپە نۇمۇرى: 91
توردا: 412 سائەت
تىزىم: 2011-5-18
ئاخىرقى: 2014-6-30
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-14 06:05:10 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەكتەپ ئائىلە جەمئىيەت ئۆئارا ماسلىشىپ .....بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; {" D% y, I2 i' Z# T* l. a- W% g4 M
ھازىر ھەممە ئىش ئوقۇتقۇچىغىلا يۈكلىنىپ قېلۋاتقان ،پىرىنسىپ قوغلۇشۇپ نەزەريەۋېلىكنى تەكىتلەپ ئوقۇغۇچىلارنى چۈشىنىشتىن ئۇلارنىڭ ياش پىسخىكسى ،قۇبۇل قىلىش ئىقتىدارىنى ئويلىشىشتىن يىراقلىشۋاتقان ،مائاش پەللىسگە قاراپ ئوقۇتۇش پەللىسنى ئۇنتۇپ قېلۋاتقان ..
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* R% R# q5 V# B1 S.....مىللى مائارىپ مىللى پىسخىكا مىللى پىكىردە راۋاجلىنىش چوڭقۇرلىشىشتىن مەھرۇم قېلۋاتقان ....

قەلەمىي بېلوگى

ئەسەرلىرىمدىن زوقلىنىڭ ئىجادىي ئەمگەكلىرىمگە ھۆرمەت قىلىڭ

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 41116
يازما سانى: 819
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 12863
تۆھپە نۇمۇرى: 91
توردا: 412 سائەت
تىزىم: 2011-5-18
ئاخىرقى: 2014-6-30
يوللىغان ۋاقتى 2013-4-14 06:08:26 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قائىدىنى ئادەم تۈزىدۇ، ئادەم ئەمەل قىلىدۇ . يەنە ئادەم ئۆزگەرتىدۇ . ئۆزگىرىش تەرەققىيات .سۈپەتلىك ئۆزگىرىش ئامەت .سۈپەتسىز ئۆزگىرىش ئاپەت .

قەلەمىي بېلوگى

ئەسەرلىرىمدىن زوقلىنىڭ ئىجادىي ئەمگەكلىرىمگە ھۆرمەت قىلىڭ
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش