مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 1048|ئىنكاس: 15

قانداق قىلغاندا ماتېماتكا ئوقۇتۇشنى يۇقىرى كۆتۈرگىلى بۇلىدۇ؟ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

باشقىلارغا تەبە

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18033
يازما سانى: 2340
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7568
تۆھپە نۇمۇرى: 306
توردا: 7685 سائەت
تىزىم: 2010-11-18
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-19 12:00:43 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 ?& I( I) p' \9 j$ L
بۈگۈن ئۈرۈمچى شەھىرى تەڭرىتاغ رايۇنىدىكى باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ تۆۋەن يىللىق ماتېماتكا  ئوقۇتقۇچىللىرى 20-باشلانغۇچ مەكتەپكە يىغىلىپ " قانداق قىلغاندا ماتېماتكا ئوقۇتۇشنى يۇقىرى كۆتۈرگىلى بۇلىدۇ؟" دىگەن تېمىدا مۇھاكىمە ئېلىپ باردى. رايۇنىمىزنىڭ ھەرقايسى جايلىرىدىن كەلگەن ئوقۇتقۇچىلار ئۆزىلىرىنىڭ مەكتىۋىگە ۋاكالىتەن،  ئوقۇتۇش سۈپىتىنى قانداق يۇقىرى كۆتىرىش توغرىسىدا، ئويلىغانلىرىنى ئوتتۇرىغا قويدى.ئوقۇتقۇچىلار ئوتتۇرىغا قويغان مەزمۇنلار ئاساسلىغى ،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوقۇتۇش ئۈسكۈنىسىدىن تۇلۇق پايدىلىنىش،ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرسخانىدىكى قىزغىنلىقىنى ئاشۇرۇشقا سەل قارىماسلىق ،دەرسىلىك ماتىريال خەنزۇچە بولغاچقا ،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ دەرس سۆلىگەن ۋاقىتتا ئامال بار خەنزۇچە سۆزلەيدىغان جايدا تۇلۇق بىر جۈملىنى خەنزۇچە سۆزلەشكە،ئانا تىلدا چۈشەندۈردىغان جاينىمۇ چوقۇم  راۋان ئانا تىلىدا چۈشەندۈرۈشكە سەل قارىماسلىقىنى ئوتتۇرىغا قويدى.ئوقۇتۇش ئۈنۈمىنى يۇقىرى كۈتىرىش ئۈچۈن  يەنە ئوقۇتقۇچىلار ، ئوقۇغۇچىلارنى ياخشى كۆرىشى ،ئۇلارغا  كۆيۈنىشى،ئۇلارنىڭ سىرداش دوستى بۇلىشىنى قولغا كەلتۇرىشى لازىملىغىنى ئېيتىپ ئۆتتى. 40مىنۇتلىق  قېسقىغىنە دەرس ۋاقتىدا، ئوقۇتقۇچىلار مۇشۇ ۋاقتتىن ئۈنۈملۈك پايدىلنىشى ،دەرسنى ئەتراپلىق تەييارلاپ ،مۇۋاپىق تاپشۇرۇق ئۇرۇنلاشتۇرشى،ئوقۇغۇچىلارنى توغرا قىياپەتتە دەرس ئاڭلاشقا تەشكىللىشى،ئۇلارنى خۇشال كەيپىياتتا دەرس ئاڭلايدىغان مۇھىت ھازىرلاپ بېرىشى، ئوقۇتقۇچى چوقۇم دەرسكە كىرىشتىن  ئاۋال پۇختا تەييارلىق قىلىشى   قاتارلىق جەريانلارنىڭ  دەرسخانا ئوقۇتىشىدا مۇھىم جەريانلار ئىكەنلىگى تەكىتلەندى. دەرسخانا ئوقۇتۇشىدا ئاكتىپ ئىزدىنىپ ،يېڭىلىق يارتىپ  ،ئۆز جاينىڭ ئەملىي ئەھۋالىغا ماس كىلىدىغان ئوقۇتۇش ئۇسۇلىنى  قوللىنىش كىرەكلىكى، ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرسخانىدا خۇجايىنلىق رولىغا ئەھمىيەت بېرىشى ،ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئۆز ئارا ئۆگىنىپ ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ تېخىمۇ ئەتراپلىق بىلىم ئېلىشى ئۈچۈن كۈچىشى قاتارلىقلار  دەرسخانا ئوقۇتۇشنى ياخشىلاشتا مۇھىم يوللار ئىكەنلىگى تەكىتلەندى.رايۇنىمىز ماتېماتكا  ئوقۇتۇش سۈپىتنىڭ يۇقىرى كۆتىرىلىشى ئۈچۈن، كەڭ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ قول تۇتىشىپ ھەمكەرلىشىپ مېڭىشى، تېخىمۇ مۇھىم ئىكەنلىگىنى ئوتتۇرىغا قۇيۇش بىلەن بۇ مۇھاكىمە يىغىن ئاياغلاشتى.   تۇرۇشلۇق جاي: ئۈرۈمچى شەھىرى تەڭرىتاغ رايۇنى بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# a! W+ N: m- J3 d2 G, {
مەنبە:  ئۆزەم
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 m9 r" l/ z" L: M( h

ئۆزىڭىزنىڭ خاسلىقى بولسۇن.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 92877
يازما سانى: 16
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 388
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 316 سائەت
تىزىم: 2013-3-8
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-19 09:24:37 AM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاساسى ئاجىز ،تۆت ئەمەلنى بولۇپمۇ كۆپەيتىش ،بۆلۈش ئەمىلىنى تولۇق بىلمەيدىغان يۇقىرى يىللىق ئوقۇغۇچىلىرىغا قارىتا ماتىماتىكا دەرسىنى قانداق ئۇسۇلدا ئىلىپ بارسا مۇۋاپىق بولار?! باشتىن ئاساسىنى پۇختىلاي دېسە تېخى،دەرسلىك بويىچە ئۆتۈۋەرسە تېخى تازا باش قاتتىغىغۇ،تەلىم بەرگەن بولسىڭىز
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. q( S$ `1 w2 I: v؟

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 93375
يازما سانى: 61
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 97
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 16 سائەت
تىزىم: 2013-3-15
ئاخىرقى: 2013-4-3
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-19 10:35:06 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ  ھەقتە  يازغانلىرىڭىز  ناھېتى  ياخشى  بۇلاپتۇ:  مەنمۇ  بالام  مەكتەپتىن  كەلگەندىن كىيىن   بىر قاتار  ئۇتۇلگەن   دەرىسلىكنى   بۇلەىنىمچە  سۇرسام   تازا   بۇلمەتىدۇ ، مەنمۇ   ئويدە  كۇندە  دىگىدەك  ياردام قىلاي  دەپ  تىرشىمەن  لىكىن  مەن   خەنسۇچەنى  بۇلمەيمەن ، ئانا -بالا  ئىككىمىز  تازا  قىزلىنىۋاتىمىز   قانداق قىلساق  بۇلا  توغرا  مەسلەھەت  بەرسىڭىز  .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 91149
يازما سانى: 36
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 580
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 64 سائەت
تىزىم: 2013-2-4
ئاخىرقى: 2013-3-30
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-19 11:07:47 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ماتېماتىكىدا مۇۋاپىقىيەت قازىنىشنىڭ يوللىرى ~ Live Topic
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ j$ d; K, h- Z' L/ ehttp://www.live-topic.com/2013/0 ... in-mathematics.html

gadankax111 بۇ ئەزا ئۆچۈرۈلگەن
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-19 11:15:37 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 72418
يازما سانى: 929
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1328
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 608 سائەت
تىزىم: 2012-1-1
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-19 12:47:20 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بالىرىمىز سەبى تۇرۇپ بىلىم ئېلىشتا ھەسسىلەپ يۆك كۆتەرمەكتە .ئاناتىلىنى ئۆگەنمىسە تېخى پىڭيىن خىەت ئۆگەنمىسە تېخى خىتايچىنى ئۆگەنمىسە تېخى .دۇنيادا بىزنىڭ بالىلاردەك بەخىتسىز جاپاكەش بىچارە بالىلار بارمىدۇ .مېنڭچە بۇ قىيىنچنلىقنى ھۆكىمەت ۋە پارتىيە بىلىدۇ .لىكىن كۆڭلبۆلمەيدۇ .ئەكسىچە بارغانسىرى كۆچەيتىدۇ.

ئۈمىدۋار بول،تەڭشىلىدىغان جاھا

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 6671
يازما سانى: 238
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8346
تۆھپە نۇمۇرى: 345
توردا: 1478 سائەت
تىزىم: 2010-8-18
ئاخىرقى: 2015-2-25
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-19 01:14:45 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەڭ تېز ئۈنۈملۈك قۇبۇل قىلش يولى ئانا تىلدا قوبۇل قىلىش ئىدى،ئەگەر خەنزۇلار تىل دەرسىدىن باشقا پەنلەرنى ئىنگىلىز تىلىدا قوبۇل قىلسا ئىدى ئۇچاغدا ئۇلارنىڭ ئوقۇتۇش سۇپىتى قانداق بولۇپ كېتەر ئىدى،بۇقېتم مەملىكەتلىك قۇرۇلتايدىمۇ ئىنگىلىز تىلىغا زىيادە چوقۇنۇشنىڭ مائارىپ سۈپىتىگە كۆرسەتكەن نۇرغۇن سەلبىي تەرەپلىرىمۇ ئوتتۇرىغا قويۇلمىدىمۇ.،دەرسلىكلەر خەنزۇ تىلىدا بولسا ئەجەبا شۇ دەرسلىكلەرنى تەرجىمە قىلىدىغان ئورۇن يوقمۇ.  تىل بىزنىڭ بىلىم ئۆگىنىشىمىزنىڭ ۋاستىسىمۇ ياكى مەقسىدىمۇ،

بىدئەت پەقەت ئېتىقادىي ئەمەللەردە بولىدۇ

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18902
يازما سانى: 1795
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 13203
تۆھپە نۇمۇرى: 400
توردا: 8079 سائەت
تىزىم: 2010-11-24
ئاخىرقى: 2015-3-17
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-19 02:22:38 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
wolkan0229 يوللىغان ۋاقتى  2013-3-19 09:24 AM بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 F5 T1 e/ c; p
ئاساسى ئاجىز ،تۆت ئەمەلنى بولۇپمۇ كۆپەيتىش ،بۆلۈش ئەم ...

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 s. H( B( f+ o$ s3 f
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; G$ S: R* Q( @& Eبۇ سوئالنى ياخشى سوراپسىز ،گەرچە باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ ئوقۇتقۇچىسى بولمىساممۇ ،باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنى تەربىيەلەش خىزمىتىنى ئىشلەش جەريانىدا ئاز-تولا تەجىرىبە توپلىدىم دېسەم خاتا كەتمەس .مېنىڭچە ،بۇ خىلدىكى ئوقۇغۇچىلارغا يوقۇرى يىللىققا چىققاندا تۆۋەن يىللىقنىڭ ئاساسىي بىلىملىرىنى تولۇقلاپ بېرىمەن دەپ ئاۋارە بولماڭ .ئۇلار بەرىبىر بىلەلمەيدۇ .بۇنىڭ سەۋەبى بالىلارنىڭ دۆتلىگى ئەمەس بەلكى ماتېماتىكا پېنىنىڭ قۇرۇلمىسىنىڭ  ھەددىدىن زىيادە  گېرەلىشىپ كەتكەنلىدە .ھەممە بىلىم بىر-بىرسىگە باغلىنىشلىق تۇرسا قايسى بىرسىنى تولۇقلاپ بولىسىز ؟؟؟ زېھنىڭىزنى بۇ ئىشقا قاراتسىڭىز ، باشقا ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىلىم ئىلىشىغا تەسىر يېتىپ قالىدۇ .قارغۇ كۆزنى داۋالايمەن دەپ ساق كۆزنى نابۇت قىلىشنىڭ ئورنى يوق .بۇنداق دېيىشىمنىڭ  سەۋەبىنى ئۆزىڭىز بىلىسىز،ۋاقىت چەكلىك ،مەزمۇن كۆپ تولۇقلش ئىمكانىيىتى يوق .ئەڭ ياخشىسى بۇ زىدىيەتنى ئائىلە باشلىغىغا ئىتتىرىپ قويۇڭ .ئالارمۇ ئازراق مەسئۇليەتنى ئۈستىگە ئالسۇن .بالىلىرىغا ئاىىلە ئوقۇتقۇچىسى تەكلىپ قىلىپ ،تولۇقلاشقا تېگىشلىك بىلىملەرنى ئۆزلىرى تولۇقلىسۇن .مۇبادا شۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاتا-ئانىسىدا بالىلارنىڭ ئەقلىي قابىليىتى ياخشى يېتىلمەسلىكىنىڭ سەۋەبىنى ئۆزىدىن ئىزدەيدىغان كىچىككىنە ۋىجدان بولسا ،بۇ ئىش ئۈچۈن ئۇلار باش قاتتۇرىدا .ئەگەر ئۇلار تۇغۇلىشىدىنلا جەمىيەتكە يۈك بولۇشنى نىيەت قىلغان كىشىلەر بولسا ،بۇنىڭغا ئامال يوق ،ئىچىڭىزنى پۇشۇرماڭ ،بۇ بالىلارنىڭ تاللىغان يولىغا ھۆرمەت قىلىڭ .ئۇلارنىڭ ماتېماتىكا ئەقلىي قابىلىيىتى ياخشى بولمىسا باشقا ئەقلىي قابىيىتىگە تايىنىپ جان باقار ........................... بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   tewelgha تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-3-19 02:25 PM  بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 ?- X- X* h) |4 h

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) v- Y' j' n$ U' }  w# m* S

ماتېماتىكا ئىنسان تەپەككۈرىنىڭ گېمناستىكىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 37650
يازما سانى: 187
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4389
تۆھپە نۇمۇرى: 301
توردا: 1394 سائەت
تىزىم: 2011-4-15
ئاخىرقى: 2015-2-26
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-19 04:09:41 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
دىمەكچىدىم.....دىمەيلا.........

شەمشەر

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 15237
يازما سانى: 386
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7550
تۆھپە نۇمۇرى: 340
توردا: 3790 سائەت
تىزىم: 2010-10-26
ئاخىرقى: 2013-8-6
يوللىغان ۋاقتى 2013-3-19 05:01:12 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
tewelgha يوللىغان ۋاقتى  2013-3-19 02:22 PM بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ l0 m8 \# Z* g5 ?9 W: [
بۇ سوئالنى ياخشى سوراپسىز ،گەرچە باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ ...

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ q( _, r* A, W6 i$ vھەي! بۇ نىمە دىگىنىڭىز!ئۇلارنى بۇنداقلا تاشلىۋەتكىلى بولمايدۇ دە!
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 |5 N8 Q" C4 x! C6 Bبۇنداق بىر قىسىم ئاتا-ئانىلاردىن ئۈمۈد يوق!ئۇلار بارلىق مەسئۇلىيەتنى مەكتەپكە باللىرى بىلەن قوشۇپ بىرىۋەتكەن!

بىر ئايالنىڭ غورورى بىر ئەركىشنى يامان يولدىن توسسا،بىر ئەرنىڭ غورۇرى قىرىق ئايالنى يامان  يولدىن توسۇپ قالالايدۇ.
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش