ئىز تورى

 

 

ئىزدەش
ئىز تورى مۇنبەر ئۇيغۇر مائارىپىغا نەزەر ئەۋلادلارنىڭ قاتىلى كىم؟!
كۆرۈش: 181|ئىنكاس: 6
go

ئەۋلادلارنىڭ قاتىلى كىم؟!

توردا
0سائەت 
نادىر تېما
دوست
يازما
تېما
يوللانغان ۋاقتى 2011-1-27 20:14 |بارلىق يازمىلارنى كۆرسىتىش

ئەۋلادلارنىڭ قاتىلى كىم؟!


نۆۋەتتە بالىلارغا كۆڭۈل بۆلۈش مەسىلىسى جىددىي ھەم تەخىرسىز مەسىلىلەرنىڭ بىرى بولۇپ قالدى. بالىلارنىڭ ئەخلاقلىق ھەم بىلىملىك بولۇپ يېتىلىشى نۇرغۇن ئامىللارغا بېرىپ تاقالسىمۇ، بىراق يەنىلا مەكتەپنىڭ رولىنى قەتئىي چەتكە قېقىۋېتىشكە بولمايدۇ. ئېيتىش زۆرۈركى، مەكتەپتە بالىلارغا ئاساسلىق تەسىر كۆرسىتىدىغىنى ئوقۇتقۇچىلاردىن ئىبارەت. ئوقۇتقۇچىنىڭ مەلۇم بىر سۆزى ياكى مەلۇم بىر ھەرىكىتى ئوقۇغۇچىلارنىڭ بەختلىك ياكى بەختسىز بولۇپ قېلىشىغا بىۋاسىتە تەسىر كۆرسىتىشى مۇمكىن.
كۆپلىگەن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كىتاب ئوقۇماسلىقىدىن ئىبارەت ناچار قىلمىشىنىڭ بالىلارغا تەسىر كۆرسىتىۋاتقانلىقىنى كۆرۈپ تۇرۇۋاتىمىز. بەزى ئوقۇغۇچىلار يۈزمۇ-يۈز ھالدا:«سىز كىتاب ئوقۇشقا تەۋسىيە قىلىدىكەنسىز، ئەمما ئۆزىڭىز كىتاب ئوقۇمايدىكەنسىز» دەيدىغان ياكى كەينىدىن:«ئۆزى كىتاب ئوقۇماي، بىزگە كىتاب ئوقۇڭلار دېگىنى قىزىق بولدى-دە...» دەپ غۇدۇڭشىيدىغان بولدى. دېمەك، كۆپلىگەن ئىشلاردا ئوقۇتقۇچىلار ئۈلگىلىك رول ئوينالمىغانلىقتىن، ئۆزلىرى ئوسال ئەھۋالدا قېلىپ قېلىۋاتىدۇ. بۇ ھەر بىر ۋىجدانلىق، مىللەتپەرۋەر ئادەمنى ئۆكۈندۈرىدۇ، ئەلۋەتتە.

ئۆتكەن بىر نەچچە قېتىملىق ئالىي مەكتەپ ۋە مەكتەپ پۈتتۈرۈش ئىمتىھانلىرىدا ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوقۇغۇچىلارغا جاۋاب ئەكىرىپ بېرىشتەك ئەھۋاللىرى ۋە ئۇ ئىش ئېلىپ كەلگەن ناھەقسىزلىكلەرنىڭ ئوقۇغۇچىلارغا كەلتۈرگەن زىيانلىرى ھەققىدىكى پىكىرلەر توردا ئاشكارا بولغاندىن كېيىن، ئوقۇتقۇچىلاردا ئۆز ئىشىدىن نومۇس قىلىش ۋە خىجىل بولۇش ئۇياقتا تۇرسۇن، ئۇ ئىش تېخىمۇ ئەزۋەيلەپ كەتتى. مەكتەپ رەھبەرلىرى بۇ ئىشقا نىسبەتەن كەسكىن تەدبىر قوللانمىدى ۋە يىغىنلاردا سۆزلەپ قويۇش بىلەنلا چەكلەندى. يىراق ئىشنى قويۇپ تۇرۇپ، ھازىرغا نەزەر سالساق، بۇ يىللىقى (2011) تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ سەۋىيە سىناش ئىمتىھانىدا مەسىلە تېخىمۇ ئېغىرلاشتى. بىرى ئېيتقاندەك: «ئىمتىھاننى ئوقۇغۇچىلار ئەمەس، بەلكى، ئوقۇتقۇچىلار بەردى» ئوقۇتقۇچىلارنىڭ «كۆيۈمچان»لىقى بۇ قېتىمقى ئىمتىھاندا يۇقىرى دولقۇنغا كۆتۈرۈلدى. ئىمتىھان مەيدانى ئەركىنلەشتى. ئوقۇغۇچىلار بەخىرامان ھالدا، ئوقۇتقۇچىلار ئەكىرىپ بەرگەن ياكى شۇ مەيداندىكى ياخشى ئوقۇغۇچىلاردىن يازدى. مانا بۇ بىزنىڭ سۆيۈملۈك ئەۋلادلىرىمىزغا قىلىۋاتقان خائىنلىقىمىز! (بۇ ئىش بورتالا شەھەرلىك 7-ئوتتۇرا مەكتەپنىڭ سەۋىيە سىناش ئىمتىھانىدا يۈز بەردى.) ئوقۇغۇچىلارنى ئىمتىھاندىن خاتىرجەم قىلىۋېتىپ، ئۇلارنى تىرىشماس، ئۆگەنمەس ۋە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ سۆزىنى ئاڭلىماس قىلىۋېتىپ بارغان ئامىللارنىڭ بىرى دەل مۇشۇ ئەھۋال. سەۋەب شۈكى، ئوقۇغۇچىلار ئۆگەنمىسىمۇ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئۆزلىرىگە «ياردەم» قىلىدىغانلىقىنى بىلىپ يەتتى، شۇڭا ئۇلار ئىمتىھانلارنى ئانچە كۆزگە ئىلىپ كەتمەيدۇ. ئۇنداقتا، ئوقۇتقۇچىلار نېمە ئۈچۈن مۇشۇنداق پەسكەشلىكنى قىلىدۇ؟! سەۋەب، ئوقۇغۇچىلارنىڭ نەتىجىسى يۇقىرى بولسا، خىزمەت نومۇرى ئاشىدۇ. نومۇر ئاشتى دېگەنلىك ئۇنۋان ئېلىشقا، مۇنەۋۋەر ئوقۇتقۇچى بولۇشقا ۋە يىللىق مۇكاپات سوممىسىنى يۇقىرى ئېلىشقا مەنپەتى تېگىدۇ. مانا بۇ مەنپەئەت ئۈچۈن بالىلارنى قۇربان قىلىش، دەپ ئاتىلىدۇ. بۇنىڭغا قاراپ ھۆكۈم قىلىشقا بولىدىكى، ھازىر كۆپلىگەن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئۇلۇغۋار غايىسى بالىلارنى قانداق قىلىپ ياراملىق تەربىيىلەش ئەمەس، بەلكى، ئۆز مەنپەتىنى قانداق ئۇسۇلدا كاپالەتكە ئىگە قېلىش بولۇپ قالدى. دۇنيادىكى ئەڭ رەزىل ئىشلارنىڭ بىرى، ئەۋلادلارغا قىلىنغان ئاسىيلىقتىن ئىبارەت. بۇ خىل چىرىندى روھتىكى تەربىيىلىگۈچىلەر مىللەتنىڭ قاتىلى ھەم زىيانداشلىرى بولۇپ ھېسابلىنىدۇ!
ئەي قېرىنداشلىرىم، سىلەرنىڭ بۇ مەسىلە ھەقىقىدە كۆپرەك بەس-مۇنازىرە قىلىشىڭلارنى، سادايىمىزنىڭ يۇقىرى ئورگاندىكى رەھبەرلەرنىڭ قۇلىقىغا يېتىشى ئۈچۈن بار ئاۋازىڭلار بىلەن ۋاقىرىشىڭلارنى سەمىمىي ئۈمىد قىلىمەن. بۇ بىر ياكى ئىككى ئادەمنىڭ مەۋجۇتلۇق مەسىلىڭىز ئەمەس، بەلكى، بىر پۇتۇن مىللەتنىڭ مەۋجۇتلۇق مەسىلىسى!


مەنبە: http://bbs.kangsay.com/read.php?tid=9073

Rank: 8Rank: 8

توردا
771سائەت 
نادىر تېما
دوست
93 
يازما
2652 
تېما
453 

تىرىشچان ئەزا ئاكتىپ ئەزا ئىجادكار ئەزا تەكلىپلىك ئەزا ئىتتىپاق ئەزا

يوللانغان ۋاقتى 2011-1-27 23:42 |بارلىق يازمىلارنى كۆرسىتىش
ناھايىتى ياخشى قاراش ۋە پىكىرنى ئوتتۇرغا قويۇپسىز ... رەھمەت سىزگە ...

توردا
191سائەت 
نادىر تېما
دوست
يازما
639 
تېما

ئاكتىپ ئەزا تىرىشچان ئەزا

يوللانغان ۋاقتى 2011-1-28 00:22 |بارلىق يازمىلارنى كۆرسىتىش
يارايسىز ،،، لىكىن مۇئەللىم بولغانلار قانداق قارا

توردا
0سائەت 
نادىر تېما
دوست
يازما
تېما
يوللانغان ۋاقتى 2011-1-28 09:36 |بارلىق يازمىلارنى كۆرسىتىش
يارايسىز ،،، لىكىن مۇئەللىم بولغانلار قانداق قارا...
............................................
مۇشۇ خىل ئىللەت بارلىرى چىچاڭلايدۇ، يوقلىرى پىكىرنىڭ توغرىلىقىنى قۇۋۋەتلەيدۇ ياكى باشقا خىل قاراشلىرىنى ئوتتۇرىغا قويىدۇ.

توردا
191سائەت 
نادىر تېما
دوست
يازما
639 
تېما

ئاكتىپ ئەزا تىرىشچان ئەزا

يوللانغان ۋاقتى 2011-1-28 11:45 |بارلىق يازمىلارنى كۆرسىتىش
haliq يوللانغان ۋاقتى 2011-1-28 09:36
يارايسىز ،،، لىكىن مۇئەللىم بولغانلار قانداق قارا...
..... ...

مەن چىچاڭشىمىدىم ، بۇ كارۋان يۇرىۋىرىدۇ ، ئىت قاۋلاۋىرىدۇ ، دىگەن گەپكە تازا چۇشكۇدەك ،
بۇنداق تىمىلارنى يوللىغانلار ئازمۇ ، يەنە بىرگەپ مىنىڭ چىچاڭشىدى دەپ خاتا چۇشۇنۇپ قىلىپسىز ،
مىنىڭ ھازىر خىيالىم باشقا يەردە ،،،،
بولدىلا گەپنى ئاز قىلىپ 30 نەچچىكۇنلۇك ۋاقتىمنى ئۇتكۇزەي،،،،

توردا
2سائەت 
نادىر تېما
دوست
يازما
تېما
يوللانغان ۋاقتى 2011-1-28 14:36 |بارلىق يازمىلارنى كۆرسىتىش
مەن نىمە دەي ئەمدى

توردا
0سائەت 
نادىر تېما
دوست
يازما
تېما
يوللانغان ۋاقتى 2011-1-28 18:45 |بارلىق يازمىلارنى كۆرسىتىش
مەن چىچاڭشىمىدىم ، بۇ كارۋان يۇرىۋىرىدۇ ، ئىت قاۋلاۋىرىدۇ ،
..........................
okyaqi مەن ئۇ گەپنى سىزگە قارىتىپ ئېيتمىدىم، پەقەت شۇ خىلدىكى ئادەملەرگە قارىتىپ دېگەن، ئۆزىڭىزگە ئالماسلىقىڭىزنى ئۈمىد قىلىمەن.
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

رەسىمسىز ھالەت|يانفۇندا زىيارەت قىلىش| ئىز مۇنبىرى ( 新ICP备10001020号 نازارەت ۋە پاش قىلىش -- ئەرىز -شىكايەت تېلىفۇنى: 2924444-0998 )

GMT+8, 2011-3-19 08:13

Powered by Discuz! X1.5(NurQut Team)

© 2001-2010 Comsenz Inc.