rfst يوللانغان ۋاقتى 2015-2-2 05:22:06

Uyghur يوللانغان ۋاقتى 2015-2-2 08:58:00

ئابدۇسەمەت مامۇتنى يەنىلا قۇنەك يازسا بولغۇدەك:lol

xahla91 يوللانغان ۋاقتى 2015-2-2 09:16:07

كۈلەلمىسەڭ ھېجايما دىگەندەك بىر گەپ بارتتى-ھە!

aral يوللانغان ۋاقتى 2015-2-2 09:31:58

  فېليەتۇن  ئوبدان يېزىلىپتۇ ، مېنىڭچە مۇشۇكەمدە توردىكى ئابدۇسەمەت مامۇتلار بۇ قامچىغىنىڭ تەمىنى كونكىرت ھىس قىلىۋاتىدۇ :lol  

بىر يۈرۈش يېزىپ  داۋاملىق قامچىلىغايسىز ، ئاكتىپ رول ئوينايدۇ .

tursunjan1 يوللانغان ۋاقتى 2015-2-2 09:48:16

قىسمەن يەرلىرى بەلەن چىقىپتۇ
ھەسەتمۇ ئارلاشقان چىراي
ھە  نىمىلا بولمىسۇن كەڭ قۇرساق مۇئامىلىدە بولساق بولىتى
مەن شۇنداق قىلاي  ئەلادىن بىرسى كەتتى ئەمسە{:92:}

izchilar يوللانغان ۋاقتى 2015-2-2 10:29:43

چەتئەلدە مەكتەپ مۇدىرى بولغان ۋە چەتئەلدە ئوقۇپ دىيارىمىزدا تونۇلىۋاتقانلارغا كۆرەلمەسلىك بىلەن يىزىلىپتۇ. ھەي ئىچى قوتۇرلۇق.{:142:}

enwerjula يوللانغان ۋاقتى 2015-2-2 12:21:41

قىزىق، ھېچقانداق ھېكايە يازالمايدىغانلارمۇ، ھەتتا ئابدۇسەمەت مامۇت ئوبرازى دەسلەپ يارىتىلغاندا ئۆزىگە ئېلىۋېلىپ نەچچە كۈنگىچە يىگىنى ھارام بولغانلارمۇ ئابدۇسەمەت مامۇت دەپ يازىدىغان بوپ كېتىپتۇ.

begir يوللانغان ۋاقتى 2015-2-2 12:36:16

ھەقىقىي ئابدۇسەمەت مامۇت بولۇپتۇ مۇنۇ ئەسەر . ئالدىنقى قېتىم يېزىلغان ئابدۇسەمەت مامۇتتىن مىڭ ھەسسە ئىسىل تىلدا يېزىلىپتۇ .
چۈنكى ئاپتور مەزكۈر تېمىنى يازغاندا ئۆزىنى ھېچقانداق مەۋقەگە قويمىغان ...پەقەت ئاللا كىملەرنى مەسخىرە قىلىۋېلىشنىلا ئويلىغان .

Baqka يوللانغان ۋاقتى 2015-2-2 13:20:40

بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   Baqka تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-2-2 13:22  

پۈتۈنلەي توقۇلما دېگىلى بولمايدىغان بۇ ئەسەرنى يېزىشنىڭ ئەھمىيىتى نەدە؟

xahla91 يوللانغان ۋاقتى 2015-2-2 13:59:55

Baqka يوللىغان ۋاقتى  2015-2-2 13:20 static/image/common/back.gif
پۈتۈنلەي توقۇلما دېگىلى بولمايدىغان بۇ ئەسەرنى يېزىشن ...

مەن سىزنى باچكا دەيمەن، سىز مېنى باچكا دەيسىز، شۇنىڭ بىلەن ئىككىمىز مەڭگۈ چوڭ بولمايمىز. بۇ ئەسەرنى يېزىشنىڭ ئەھمىيىتى شۇ.:lol

Yaruq يوللانغان ۋاقتى 2015-2-2 14:24:49

xahla91 يوللىغان ۋاقتى  2015-2-2 13:59 static/image/common/back.gif
مەن سىزنى باچكا دەيمەن، سىز مېنى باچكا دەيسىز، شۇنىڭ  ...

ئىنكاسلارنىڭ ئىچىدىكى ئەڭ جايىغا چۈشكەن ئىنكاس.

alparabi يوللانغان ۋاقتى 2015-2-2 14:39:35

مەن سىزنى باچكا دەيمەن، سىز مېنى باچكا دەيسىز، شۇنىڭ بىلەن ئىككىمىز مەڭگۈ چوڭ بولمايمىز. بۇ ئەسەرنى يېزىشنىڭ ئەھمىيىتى شۇ.
شەھلا خانىمنىڭ مۇشۇ بىر جۈملە ئىنكاسىنىڭ ئۈزىلا  بىرفىلياتۇن بوپتۇ

Baqka يوللانغان ۋاقتى 2015-2-2 14:49:08

بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   Baqka تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-2-2 15:34  

xahla91 يوللىغان ۋاقتى  2015-2-2 13:59 static/image/common/back.gif
مەن سىزنى باچكا دەيمەن، سىز مېنى باچكا دەيسىز، شۇنىڭ  ...

دېمەك، شەھلا ئاچا، بۇ خىل ئەسەرلەرگە كۆز قارىشىمىز ئوخشاشتەك قىلىدۇ.
بۇنداق سۈپەتتە يېزىش، ئەسلى بىر ئەھمىيەتسىز، ھەتتا ئاز- پاز زىيانلىق بىر ئىش، توغرىمۇ؟

ئەسلى بۇ ژانېرلار، جەمئىيەتتىكى سەلبىي ئىشلارنى ھەزىل قىلىپ يېزىلىشى كېرەكتى.. ئاپتورنىڭ مۇددىئاسى نامەلۇم بولۇۋاتىدۇ... ھەزىل ھارىۋىسىغا كىتاپ ئوقۇش يىلى، چەتئەلدىكى زىيالىيلارنى ھۆرمەتسىزلەرچە چىقىرىشى، قەلەم ئىگىسىگە مەسئۇلىيەتسىزلىك، ئەسەردىن ھوزورلانغۇچىغا نادانلىق قالپىقىنى كەيدۈرىدۇ.

مەنچە، ئېسىل ئىشلارنى ھەزىلگە ئالىدىغان ئەخلاقسىز يازمىلار، بۇندىن كېيىن يازغۇچىلارنىڭ ئىناۋىتىنىڭ تۆكۈلۈشىگە سەۋەپ بولماسلىقى لازىم.

rfst يوللانغان ۋاقتى 2015-2-2 15:56:21

enwerjula يوللانغان ۋاقتى 2015-2-2 16:09:17

ۋاقتىڭىز ئىسراپ بولىدۇ، شۇ! يازسىڭىز مۇشۇ ھېكايىنىڭ تۇنجى مەتبۇئات نۇسخىسى بولغان «ئابدۇسەمەت مامۇتنىڭ پەرزەنت تەربىيىسى»دىن ئاشۇرۇپ يېزىڭ، بولمىسا باشقىلارنىڭ پاتېنت ھوقۇقىنىڭ كۇرسىنى چۈشۈرىدىغان بۇنداق تېتىقسىزلىقنى قىلماڭ. بۇ ئەقەللىي بىر ئىززەتقۇ!

Baqka يوللانغان ۋاقتى 2015-2-2 16:10:37

بىزدەك ئېھتىياتچانلار تائىپىسىنىڭ، مەلۇم نۇقتىلاردا ئەسەبىي بولۇپ كېتىشىمىزنى چۈشىنىسىز دەپ ئويلايمەن. ھەمدە، يەڭگىل بىر چۈشەنچە قايتۇرغىنىڭىزغا كۆپ رەھمەت..
ئەسىرىڭىزنى، نەچچە نۇقتىدىن كۆرسە نەچچە خىل ئۇقۇم چىقىدىكەن. بەزى نۇقتىلاردىن ئەگىپ ئۆتكىلى، ئارىلىق تاشلاپ يازغىلى بولسا بەلكىم..

rfst يوللانغان ۋاقتى 2015-2-2 16:15:07

aral يوللانغان ۋاقتى 2015-2-2 16:21:40

  بىزگە فېليەتۇن ژانىرى كېرەك بولىۋاتىدۇ ، ئالدىنقى ئەسىرنىڭ دەسلىۋىدە لۇشۈن ئەپەندى چەتئەلدىكى دوختۇرلۇق ئوقۇشىنى تاشلاپ مىللىتىنى زالالەتتىن قۇتقۇزۇش ئۈچۈن ( بۇ لۇشۈننىڭ بىر غايىسى ۋە ئىرادىسى ) فېليەتونچى بولغان ، ھەم شۇ دەۋرنىڭ زىيالىلىرى ئۇنى  ئۆتە سەزگۈرلۈك بىلەن ئەمەس دىتى بىلەن ئوقۇغان ، لۇشۈنمۇ ھەربىر  فېليەتونى ئۈچۈن بىر تەفسىر يېزىپ ئولتارمىغان ، ئۇ خەنزۇلار ئارىسىدا 20 - ئەسىردىكى ئەڭ مۇھىم ئەدىپ دەپ قارىلىدۇ .
  ھېلىمۇ جوڭگودا زىيالىلىرى ئەڭ ياقتۇرۇپ ئوقۇيدىغان ژورناللارنىڭ ئىچىدىن فېليەتۇن تىپىدىكىلەر ئەڭ بازارلىق بولىۋاتىدۇ .
  مۇشۇ نۇقتىدىن بىز بۇ تۈردىكى يازغۇچىلارغا رىغبەت بېرىمىزمۇ ياكى ئابدۇسەمەتنىڭ كېمىسىگە چىقىۋالىمىزمۇ :lol

  شۇڭا مەن ئەدىبىيات ژانىرىغا ئىنتايىن يىراقتا تۇرۇپ قاراۋاتقان بىر ئوقۇرمەن بولۇش سۈپىتىم بىلەن ئاپتورغا ماۋزۇ ئاستىغا ئەپچىلگىنە تىرناق ئېچىپ ئىچىگە « فېليەتۇن » دەپ يېزىپ سىناپ بېقىشنى تەۋسىيە قىلىمەن . تورداشلار قوبۇل قىلىپ قالسا ھەجەپ ئەمەس .

rfst يوللانغان ۋاقتى 2015-2-2 16:25:59

enwerjula يوللانغان ۋاقتى 2015-2-2 16:27:22

رەسمىي قانۇنلۇق پاتېنتقۇ ئەمەس، لېكىن ئۆزىمىزنىڭ ئىززەت-ھۆرمىتى نۇقتىسىدىن چىقىپ بولسىمۇ شۇنداق مۇئامىلە قىلىشىمىز مۇۋاپىققۇ دەيمەن. تېخى سىز چەتئەل كۆرىۋاتقان ئۇقۇمۇشلۇق كىشى ئىكەنسىز (چەتئەل كۆرگەنلەر ئەڭ ئاز دېگەندىمۇ سېلىشتۇرما ئاڭ ئەۋزەللىكىگە ئىگە). بۇ يازمىڭىزدا تۈزۈك بىر بەدىئىي قىممەت، بىرەر تال يۇمۇر چاغلىق خۇرۇچنىڭ يوقلىقىغا قارىماي، ئاقلاپ كېتىشىڭىز قىزىق!
بەت: [1] 2 3
: ‏ئابدۇسەمەت مامۇتنىڭ كىتاپ ئوقۇش يىلى 2