مەرھۇم ئەخمەتجان قاسىمى بىلەن ئابدۇكېرىم ئابباسوفنىڭ بىردىنبىر سىن ھۆججىتى [كۆچ
بۇ بەلكىم 1946-يىلى سۆرەتكە ئېلىنغان مەرھۇم ئەخمەتجان قاسىمى بىلەن ئابدۇكېرىم ئابباسوفنىڭ بىردىنبىر سىن ھۆججىتى بولۇشى مومكىن.
24مىنۇت30سىكىنۇت بولغان يىرىگە تەپسىلى قاراڭ.
گومىنداڭنىڭ يىغىنىغا قاتناشقان ۋاقتىمۇ نىمە؟23 مىنۇتلۇق يېرىدىمۇ باركەنغۇ.
بۇ تىما ئىزدىنىشقا ئەمدى يۇللاندىمۇ؟؟؟؟
ئۇيات،،،،ئۇيات!!!!!!!!!!!^+^
يەنە ئۈچ يىلدىن كېيىن ئەخمەتجان قاسىمى تۇغۇلغانلىقىنىڭ 100 يىللىقى بولىدۇ. بىرەر ئەھمىيەتلىك پائالىيەت ئورۇنلاشتۇرۇلسا ئوبدان بولاتتى....
ئەجەپ ياشكەنتۇق، ئىسىت...........
ھەراس، ئۇلار نىمىدەپ گومىنداڭنىڭ قۇرۇلتىيىغا قاتنىشىپ يۈرۈيدۇ؟؟؟ ئۇلارنىڭ ئالدىدا ئىچكىرىگە يىغىنغا بارغانلىقىنى ئاڭلىماپتىكەنمەن.
3- قەۋەتتىكى kuyaxoghliنىڭ يازمىسىدىن نەقىل
يەنە ئۈچ يىلدىن كېيىن ئەخمەتجان قاسىمى تۇغۇلغانلىقىنىڭ 100 يىللىقى بولىدۇ. بىرەر ئەھمىيەتلىك پائالىيەت ئورۇنلاشتۇرۇلسا ئوبدان بولاتتى....
----كىم ئۇيۇشتۇرىدۇ،،،ئاپتۇنۇم رايۇنلۇق تەشۋىقات بۇلىمىمۇ؟؟ئاپتۇنۇم رايۇنلوق تارىخ-تەتقىقات ئىشخانىسىمۇ؟؟ياكى ئىلى ئۇچ ۋىلايەت ئىنقىلابىي قۇربانلار مۇزىيىمۇ؟؟؟؟
ئىشقىلىپ كىم ئۇيۇشتۇرسا ئۇيۇشتۇرسۇن؟؟؟ئۇچ ۋىلايەت ئىنقىلابىغا قاتناشقان پىشقەدەم ئىنقىلاپچىلارنى زىيارەت قىلىپ بىر ھۇججەتلىك فىلىم ئىشلىسە بۇلاتتى،،يەنە 5-10-يىللاردىن كىيىن بۇ پىشقەدەم ئىنقىلاپچىلاردىن ھايات قالغانلار تىپىلمايدۇ،،،!!!!!!!!!
مەرھۇم ئەخمەتجان قاسىمى بىلەن ئابدۇكېرىم ئابباسوفنىڭ بىردىنبىر سىن ھۆججىتى بولۇشى مومكىن. =========================================
سىن فىلىمدىن قارىغاندا سىنغا ئېلىنغىنىنىڭ بىردىن -بىرى بولىشى ناتايىن، ئەمما بىزنىڭ كۆرگەنلىرىمىزدە بىردىن-بىر فىلىملىقى شەكسىز.
سەل ئىچكىرىسىدە بادام دوپپىلىق ئادەمنى عىل-پال كۆرۉپ قالدىم، ئۇ ئادەم «مەسئۇد سەبىرى، ئەيسا بەگ ياكى مۇھەممەت ئىمىن بۇعرا»لارنىڭ بىرەرسىمىدۇ؟
قانداقلا بولمىسۇن مىنىڭچە تۆمۈر داۋامەت ئەپەندىدەك بىرەر يۈزى چوڭ ئادەم باش بولسا ياخشى بولاتتى. مەرھۇم سەيپىدىن ئەزىزى ئارىمىزدا بولغان بولسا ياخشى بولاتتى دە. شۇ جەڭگە قاتناشقانلاردىن تۇرپان دىيارىدىمۇ ساناقلىقلا ئادەم قالدى.ئۇ چاغدىكى ئىنقىلاپنىڭ ئاخىرقى باسقۇچلىرىغا قاتناشقان
ئادەمنىڭ ئەڭ كىچىكىمۇ 30- يىللاردا تۇغۇلغان بولىشى كېرەك، دېمەك شۇ چاغدىكى
«شوركا»لىرىمۇ ھازىرغىچە ھايات ياشىيالىغان بولسا 80 ياشقا كىرىپ قالدى، شۇ
ئىنقىلاپقا قاتنىشىپ ھازىرغىچە ھايات ياشاۋاتقان ئادەملەر پۈتۈن رايۇنىمىزدىن
ساناپ باقساق بارماقلىرىمىز يېپىلغىچىلىك چىقارمۇ؟
ئاستانە، قارىغوجا تەرەپتە جىق ئىدى.
8- قەۋەتتىكى Bidar-Qutlanنىڭ يازمىسىدىن نەقىل
ئۇ چاعدىكى ئىنقىلاپنىڭ ئاحىرقى باسقۇچلىرىعا قاتناشقان ئادەمنىڭ ئەڭ كىچىكىمۇ 30- يىللاردا تۇعۇلعان بولىشى كءرەك، دءمەك شۇ چاعدىكى «شوركا»لىرىمۇ ھازىرعىچە ھايات ياشىيالىعان بولسا 80 ياشقا كىرىپ قالدى، شۇ ئىنقىلاپقا قاتنىشىپ ھازىرعىچە ھايات ياشاۋاتقان ئادەملەر پۉتۉن رايۇنىمىزدىن ئاقتۇرسا بارماقتا سانىعىدەك چىقالارمۇ؟
----بار،،ئىلىنىڭ ناھيىە -سەھرالىرىدا بار،،،مىنىڭ مەھەللەمدىلا بار ،،،،بۇ كىشىلەرگە ھۇكۇمەت نەپىقە بىرىدۇ،،،،!!!!!!!!!
نېمىشقىكىن \"مانا بۇ ئىزدىنىش\" دېگۈم كەلدى.
4- قەۋەتتىكى قېرىندىشىم: سىزنىڭچە بىز بىلمەيدىغان سىرلار ئازمىدۇ؟؟؟؟؟؟؟؟
ئۈچ ۋىلەيەت ئىنقىلاۋى ھەققىدە سۈرەتكە ئېلىنغان سىنلار بار بولۇشى ئېنىق ،روسىيە ئارخىپخانىلىرىنىڭ بىر يەرلىدە ساقلاقلىق ياتقاندۇ ھەقاچان . ئەمدى ئەخمەتجان قاسىمىنىڭ 100يىللىق تەۋەللۇت كۈنىنى خاتىرلەش پائالىيىتىنى ئۇيۇشتۇرۇش ھەققىدە خام خىياللار سۈرمىسەك بولامدىكىن ، قولىمىزدىن كەلسە يېنىمىزدىكى ئۈچ ۋىلايەت ئىنقىلاۋىغا قاتقاشقان پىشقەدەم جەڭچىلەرنى يوقلاپ تۇرساق بولىدۇ شۇ . نىمە دەي ئەمدى؟