irpan يوللانغان ۋاقتى 2008-10-20 23:19:45

ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻻﺭﺩﯨﻜﻰ ﻧﺎﻣﺎﻗﯘﻟﻠﯘﻕ ﭼﯧﻴﻰ

ﻣﯘﺗﻪﻟﻠﯩﭗ ﺋﯩﻘﺒﺎﻝ
ﺑﯩﺰﻧﯩﯔ ﻛﯜﻧﺪﯨﻠﯩﻚ ﺗﯘﺭﻣﯘﺷﯩﻤﯩﺰﺩﯨﻜﻰ ﮬﻪﺭ ﺑﯩﺮ ﮬﻪﺭﯨﻜﻪﺕ ﯞﻩ ﮔﻪﭖ ﺳﯚﺯﻟﯩﺮﯨﻤﯩﺰ ﻣﻪﻟﯘﻡ ﺑﯩﺮ ﺋﺎﺩﻩﺗﻨﯩﯔ ، ﻗﺎﺭﺍﺷﻨﯩﯔ ﺗﯜﺭﺗﻜﯩﺴﯩﺪﻩ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ . ﺋﻪﻧﻪ ﺷﯘ ﺋﺎﺩﻩﺕ ﯞﻩ ﻣﯘﺭﺍﺳﯩﻢ ﺋﻪﻧﺌﻪﻧﯩﻠﯩﺮﻯ ﺋﯩﭽﯩﺪﻩ ﻧﺎﻣﺎﻗﯘﻟﻠﯘﻕ ﭼﯧﻴﻰ ﯞﻩ ﻣﻪﺷﺮﯨﭙﻰ ﺋﯚﺯﮔﯩﭽﻪ ﺋﻪﻗﻠﯩﻴﻪﺗﭽﯩﻠﯩﻚ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺟﻪﻟﯩﭙﻜﺎﺭﺩﯗﺭ .
ﻧﺎﻣﺎﻗﯘﻟﻠﯘﻕ ﭼﯧﻴﻰ ﺋﺎﺩﻩﺗﺘﻪ ﺋﯚﺯ - ﺋﺎﺭﺍ ﺯﯨﺪﯨﻴﻪﺗﻠﯩﺸﯩﭗ ﻗﺎﻟﻐﺎﻥ ﺋﯩﻜﻜﻰ ﻛﯩﺸﻰ ، ﺩﻭﺳﺖ - ﺑﯘﺭﺍﺩﻩﺭ ، ﻗﯘﻟﯘﻡ - ﻗﻮﺷﻨﺎ ، ﻳﯘﺭﺕ - ﺟﺎﻣﺎﺋﻪﺕ ﺋﺎﺭﯨﺴﯩﺪﺍ ﺋﯧﻠﯩﭗ ﺑﺎﺭﯨﺪﯨﻐﺎﻥ ﺋﺎﺩﺍﯞﻩﺗﻨﻰ ﻳﯘﻳﯘﭖ ، ﺑﯘﺭﯗﻧﻘﻰ ﻛﯚﯕﯘﻟﺴﯩﺰﻟﯩﻜﻠﻪﺭﻧﻰ ﺋﯘﻧﺘﯘﭖ ، ﺑﺎﺷﻘﯩﺪﯨﻦ ﺩﻭﺳﺖ - ﺑﯘﺭﺍﺩﻩﺭ ، ﻗﯘﻟﯘﻡ - ﻗﻮﺷﻨﺎ ﺑﻮﻟﯘﭖ ﺋﯚﺗﯩﺪﯨﻐﺎﻥ ، ﺋﯩﻜﻜﻰ ﺗﻪﺭﻩﭘﻨﻰ ﻳﺎﺭﺍﺷﺘﯘﺭﯗﺵ ﻣﻪﺯﻣﯘﻧﯩﺪﺍ ﺋﯩﻠﯩﭗ ﺑﯩﺮﯨﻠﯩﺪﯨﻐﺎﻥ ﭼﺎﻳﺪﯨﻦ ﺋﯩﺒﺎﺭﻩﺕ . ﺋﻪﮔﻪﺭ ﺋﯩﻜﻜﻰ ﻛﯩﺸﻰ ﺋﺎﺭﺍﺯﻟﯩﺸﯩﭗ ﻗﺎﻟﺴﺎ ، ﺷﯘ ﻛﯩﺸﯩﻠﻪﺭﮔﻪ ﻣﯘﻧﺎﺳﯩﯟﻩﺗﻠﯩﻚ ، ﺋﯩﻜﻜﻰ ﺗﻪﺭﻩﭖ ﺋﺎﺭﯨﺴﯩﺪﺍ ﺋﺎﺭﺍ ﺗﯘﺭﺍﻻﻳﺪﯨﻐﺎﻥ ﺑﯩﺮﻩﻳﻠﻪﻥ ﺋﻮﺗﺘﯘﺭﯨﻐﺎ ﭼﯜﺷﯜﭖ ، ﺋﺎﻟﺪﻯ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺋﯩﻜﻜﻰ ﺗﻪﺭﻩﭘﻨﯩﯔ ﺯﯨﺪﯨﻴﻪﺗﻠﯩﺸﯩﭗ ﻗﯧﻠﯩﺶ ﺳﻪﯞﻩﺑﯩﻨﻰ ﺋﯧﻨﯩﻘﻼﭖ ، ﺋﯘﻻﺭﻏﺎ ﺋﺎﻳﺮﯨﻢ ﺩﺍﺳﺘﯩﺨﺎﻥ ﮬﺎﺯﯨﺮﻻﭖ ، ﺋﯜﭼﯩﻴﻠﻪﻥ ﺑﯩﺮ ﻳﻪﺭﮔﻪ ﻛﯩﻠﯩﭗ ، ﺋﺎﺭﺍﺯﻟﯩﺸﯩﭗ ﻗﺎﻟﻐﺎﻥ ﻛﯩﺸﯩﻠﻪﺭ ﺋﯚﺗﻜﻪﻥ - ﻛﻪﭼﻜﻪﻥ ﺋﯩﺸﻼﺭﻧﻰ ﺑﯩﺮ ﻗﯘﺭ ﺋﻪﺳﻠﯩﺸﯩﺪﯗ ﻳﺎﻛﻰ ﻳﺎﺭﺍﺷﺘﯘﺭﻏﯘﭼﻰ ﺋﯘﻻﺭﻧﯩﯔ ﻗﯩﻠﻐﺎﻥ - ﺋﻪﺗﻜﻪﻧﻠﯩﺮﯨﻨﻰ ﺑﯩﺮ ﻗﯘﺭ ﺳﯚﺯﻟﻪﭖ ﭼﯩﻘﯩﺪﯗ . ﺋﻮﺗﺘﯘﺭﯨﺪﺍ ﺑﻮﻟﯘﭖ ﺋﯚﺗﻜﻪﻥ ﺋﯩﺸﻼﺭ ﺋﺎﻳﺪﯨﯖﻼﺷﻘﺎﻧﺪﯨﻦ ﻛﯩﻴﯩﻦ ، ﻳﺎﺭﺍﺷﺘﯘﺭﯗﺵ ﺑﺎﺷﻠﯩﻨﯩﺪﯗ . ﺋﯩﻜﻜﻰ ﺗﻪﺭﻩﭘﻨﯩﯔ ﻛﻪﺗﻜﯜﺯﯛﭖ ﻗﻮﻳﻐﺎﻥ ﺗﻪﺭﻩﭘﻠﯩﺮﻯ ﺳﯩﻠﯩﻖ ﺋﻮﺗﺘﯘﺭﯨﻐﺎ ﻗﻮﻳﯘﻟﯩﺪﯗ . ﻗﺎﻳﺴﻰ ﻛﯩﺸﻰ ﺑﻪﻛﺮﻩﻙ ﻛﻪﺗﻜﯜﺯﯛﭖ ﻗﻮﻳﻐﺎﻥ ﺑﻮﻟﺴﺎ ﺋﯚﺯ ﺧﺎﺗﺎﻟﯩﻘﯩﻨﻰ ﺗﻮﻧﯘﭖ ، ﮔﯘﻧﺎﮬﯩﻨﻰ ﺋﯜﺳﺘﯩﮕﻪ ﺋﺎﻟﯩﺪﯗ . ﻳﺎﺭﺍﺷﺘﯘﺭﻏﯘﭼﻰ ﻳﺎﻛﻰ ﮔﯘﻧﺎﮬﻰ ﺋﯧﻐﯩﺮ ﺗﻪﺭﻩﭖ ﺋﺎﺭﺍﺯﻟﯩﺸﯩﭗ ﻗﺎﻟﻐﺎﻥ ﻛﯩﺸﯩﮕﻪ ﭼﺎﻱ ﻗﯘﻳﯘﭖ ، ﻗﺎﺭﺷﻰ ﺗﻪﺭﻩﭘﺘﯩﻦ ﺋﻪﭘﯘ ﻗﯩﻠﯩﺸﻨﻰ ﺋﯚﺗﯜﻧﯩﺪﯗ . ﻗﺎﺭﺷﻰ ﺗﻪﺭﻩﭘﻤﯘ ﺋﯚﺯﯨﺪﯨﻦ ﺋﯚﺗﻜﻪﻥ ﺗﻪﺭﻩﭘﻠﯩﺮﯨﻨﻰ ﺳﯚﺯﻟﻪﭖ ﻛﻪﻣﺘﻪﺭﻟﯩﻚ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺧﺎﺗﺎﻟﯩﻘﯩﻨﻰ ﺗﻮﻧﯘﭖ ، ﺳﯘﻧﻐﺎﻥ ﭼﺎﻳﻨﻰ ﻗﻮﺑﯘﻝ ﻗﯩﻠﯩﺪﯗ .
ﺋﯩﻜﻜﻰ ﺗﻪﺭﻩﭖ ﺋﻮﺗﺘﯘﺭﯨﺴﯩﺪﺍ ﺋﺎﺩﺍﯞﻩﺕ ﺷﯘﻧﯩﯔ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺗﯜﮔﯩﮕﻪﻥ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ . ﺋﯩﻜﻜﻰ ﻛﯩﺸﻰ < ﺋﻪﺳﺴﺎﻻﻣﯘﺋﻪﻟﻪﻳﻜﯜﻡ > ﺩﻩﭖ ﻗﺎﻳﺘﯩﺪﯨﻦ ﻛﯚﺭﯛﺷﯩﺪﯗ ﯞﻩ ﻳﺎﺭﯨﺸﯩﺪﯗ . ﻛﯧﻴﯩﻨﭽﻪ ﺑﯩﺮ - ﺑﯩﺮﯨﮕﻪ ﺋﺎﺩﺍﯞﻩﺕ ﺳﺎﻗﻼﭖ ﻳﯜﺭﻣﻪﻳﺪﯗ . ﺋﺎﺩﻩﺗﺘﻪ ، ﻳﺎﺭﺍﺷﺘﯘﺭﻏﯘﭼﯩﺴﯩﺰ ﺑﯩﺮﻩﻳﻠﻪﻥ ﺑﯩﺮﻩﻳﻠﻪﻧﻨﻰ ﺋﯚﻳﯩﮕﻪ ﭼﺎﻗﯩﺮﯨﭗ ، ﭼﺎﻱ ﻗﯘﻳﯘﭖ ﻧﺎﻣﺎﻗﯘﻟﻠﯘﻕ ﺑﯩﻠﺪﯛﺭﯨﺪﯨﻐﺎﻥ ﺋﻪﮬﯟﺍﻟﻼﺭﻣﯘ ﺑﺎﺭ .
ﻗﯘﻟﯘﻡ - ﻗﻮﺷﻨﺎ ، ﻳﯘﺭﺕ ﺟﺎﻣﺎﺋﯩﺘﻰ ﺋﻮﺗﺘﯘﺭﯨﺴﯩﺪﯨﻜﻰ ﺋﺎﺩﺍﯞﻩﺗﻨﻰ ﻳﯘﻳﯘﺵ ﭼﺎﻳﻠﯩﺮﯨﻤﯘ ﻳﯘﻗﯩﺮﻗﯩﺪﻩﻙ ﺷﻪﻛﯩﻠﺪﻩ ﺋﯧﻠﯩﭗ ﺑﯩﺮﯨﻠﯩﺪﯗ . ﺑﯘﻧﯩﯖﺪﺍ ﭘﻪﻗﻪﺕ ﻗﯘﻟﯘﻡ - ﻗﻮﺷﻨﯩﻼﺭ ﺋﻮﺗﺘﯘﺭﺳﯩﺪﺍ ﺋﯩﻜﻜﻰ ﺗﻪﺭﻩﭘﻜﻪ ﺋﺎﺭﺍ ﺗﯘﺭﺍﻻﻳﺪﯨﻐﺎﻥ ، ﺋﯩﻜﻜﻰ ﺗﻪﺭﻩﭖ ﮬﯚﺭﻣﻪﺗﻠﻪﻳﺪﯨﻐﺎﻥ ، ﺋﯩﻨﺎﯞﻩﺗﻜﻪ ﺋﯩﮕﻪ ﻛﯩﺸﻰ ﺋﻮﺗﺘﯘﺭﯨﻐﺎ ﭼﯜﺷﯩﺪﯗ . ﻳﯘﺭﺕ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﻳﯘﺭﺕ ﻛﯩﺸﯩﻠﯩﺮﻯ ﺋﻮﺗﺘﯘﺭﺳﯩﺪﯨﻜﻰ ﺋﺎﺩﺍﯞﻩﺗﻠﻪﺭﻧﻰ ﻳﯘﻳﯘﺷﻤﯘ ﻳﯘﻗﯩﺮﻗﯩﻐﺎ ﺋﻮﺧﺸﺎﺵ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ . ﭘﻪﻗﻪﺕ ﺋﯩﻜﻜﻰ ﻳﯘﺭﺕ ﺗﻪﯓ ﮬﯚﺭﻣﻪﺗﻠﻪﻳﺪﯨﻐﺎﻥ ﺑﯩﺮ ﻛﯩﺸﻰ ﻳﺎﻛﻰ ﺷﯘ ﻳﯘﺭﺗﻨﯩﯔ ﺋﺎﻗﺴﺎﻗﺎﻝ ، ﻣﯚﺗﯩﯟﻩﺭﻟﯩﺮﻯ ﺑﻮﻟﺴﺎ ﯞﻩ ﻳﺎﻛﻰ ﺋﯩﻜﻜﻰ ﻳﯘﺭﺕ ﺋﯩﭽﯩﺪﯨﻦ ﺋﯩﻜﻜﻰ ﻳﯘﺭﺕ ﻛﯩﺸﯩﻠﯩﺮﯨﮕﯩﻼ ﯞﻩﻛﯩﻞ ﺑﻮﻻﻟﯩﻐﯘﺩﻩﻙ ﻛﯩﺸﯩﻠﻪﺭ ﺑﻮﻟﺴﺎ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ . ﺋﻪﮔﻪﺭ ﺋﺎﺩﺍﯞﻩﺕ ﺋﯩﻜﻜﻰ ﻳﯘﺭﺕ ﻛﯩﺸﯩﻠﯩﺮﻯ ﺋﺎﺭﯨﺴﯩﺪﺍ ﺳﺎﻗﻼﻧﻐﺎﻥ ﺑﻮﻟﺴﺎ ، ﯞﻩﻛﯩﻞ ﻛﯩﺸﯩﻠﻪﺭ ﺑﯩﺮ ﻳﻪﺭﮔﻪ ﻛﯩﻠﯩﭗ ﮔﯘﻧﺎﮬﻠﯩﺮﯨﻨﻰ ﺋﯜﺳﺘﯩﮕﻪ ﺋﯩﻠﯩﺸﯩﭗ ، ﻧﺎﻣﺎﻗﯘﻟﻠﯘﻕ ﺑﯩﻠﺪﯛﺭﯛﺷﺴﻪ ﻳﺎﻛﻰ ﭼﺎﻱ ﻗﯘﻳﯘﺷﺴﺎ ﺋﺎﺩﺍﯞﻩﺕ ﺷﯘﻧﯩﯔ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺗﯜﮔﯩﮕﻪﻥ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ . ﮬﻪﻣﻤﻪ ﻛﯩﺸﯩﻠﻪﺭﻧﯩﯔ ﻧﺎﻣﺎﻗﯘﻟﻠﯘﻕ ﭼﯧﻴﻰ ﻗﻮﻳﯘﺷﻰ ﮬﺎﺟﻪﺗﺴﯩﺰ .
ﻧﺎﻣﺎﻗﯘﻟﻠﯘﻕ ﭼﯧﻴﻰ ﻗﯘﻳﯘﻟﺴﺎ ﺋﯩﻜﻜﻰ ﻛﯩﺸﻰ ، ﻗﯘﻟﯘﻡ - ﻗﻮﺷﻨﯩﻼﺭ ، ﻳﯘﺭﺕ ﺋﻪﮬﻠﻰ ﻗﺎﺗﺎﺭﻟﯩﻘﻼﺭ ﺋﺎﺭﯨﺴﯩﺪﯨﻜﻰ ﺋﺎﺩﺍﯞﻩﺕ ﺋﺎﺳﺎﺳﻪﻥ ﺷﯘﻧﯩﯔ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺗﯜﮔﻪﻳﺪﯗ ، ﺋﯩﻜﻜﻰ ﺗﻪﺭﻩﭖ ﻳﺎﺭﺍﺷﺘﯘﺭﯗﻏﯘﭼﯩﻨﯩﯔ ﻛﯧﻠﯩﺸﯩﻤﯩﮕﻪ ﺑﻮﻳﺴﯘﻧﻤﺎﻳﺪﯨﻐﺎﻥ ﺋﻪﮬﯟﺍﻝ ﺋﺎﺳﺎﺳﻪﻥ ﻳﻮﻕ . ﺋﯩﻜﻜﻰ ﺗﻪﺭﻩﭖ ﻗﺎﻳﯩﻞ ﺑﻮﻟﯘﺷﻤﯩﺴﺎ ﮬﯩﻠﯩﻘﻰ ﻳﺎﺭﺍﺷﺘﯘﺭﻏﯘﭼﯩﺴﯩﻦ ﺋﺎﺑﺮﻭﻳﻠﯘﻕ ﺑﯩﺮﻩﻳﻠﻪﻥ ﺋﺎﺭﯨﻐﺎ ﭼﯜﺷﯜﭖ ﻧﺎﻣﺎﻗﯘﻟﻠﯘﻕ ﭼﯧﻴﻰ ﻗﯘﻳﺴﺎ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ .
ﺋﻪﮔﻪﺭ ﻳﯘﺭﺕ ﻛﯩﺸﯩﻠﯩﺮﻯ ﺗﻪﺭﯨﭙﯩﺪﯨﻦ ﻟﻪﻧﻪﺗﮕﻪﺭﺩﻯ ﻗﯩﻠﯩﻨﻐﺎﻥ ، ﻳﯘﺭﺕ ﻛﯩﺸﯩﻠﯩﺮﯨﻨﯩﯔ ﻧﻪﺯﯨﺮﯨﺪﯨﻦ ﻗﺎﻟﻐﺎﻥ ﻛﯩﺸﻰ ﺑﻮﻟﺴﺎ ﻳﯘﻗﯩﺮﻗﯩﺪﻩﻙ ﺷﻪﻛﯩﻠﺪﻩ ﺟﺎﻣﺎﺋﻪﺗﻜﻪ ﺩﺍﺳﺘﯩﺨﺎﻥ ﺳﯧﻠﯩﭗ ، ﺋﯚﺯ ﮔﯘﻧﺎﮬﯩﻨﻰ ﺗﻮﻧﯘﭖ ، ﺋﯘﻻﺭﻧﯩﯔ ﺋﻪﭘﯘ ﻗﯩﻠﯩﺸﯩﻨﻰ ﺗﻪﻟﻪﭖ ﻗﯩﻠﺴﺎ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ .
ﺋﯘﻧﯩﯖﺪﯨﻦ ﺑﺎﺷﻘﺎ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻻﺭﺩﺍ ﻧﺎﻣﺎﻗﯘﻟﻠﯘﻕ ﻣﻪﺷﺮﯨﭙﻰ ، ﺋﺎﺩﺍﯞﻩﺗﻨﻰ ﻳﯘﻳﯘﺵ ﻣﻪﺷﺮﯨﭙﻰ ﻗﺎﺗﺎﺭﻟﯩﻖ ﻣﻪﺷﺮﻩﭘﻠﻪﺭ ﺑﺎﺭ . ﻧﺎﻣﺎﻗﯘﻟﻠﯘﻕ ﻣﻪﺷﺮﯨﭙﻰ ﺋﺎﺩﻩﺗﺘﻪ ﻣﻪﺷﺮﻩﭖ ﻗﺎﺋﯩﺪﯨﺴﯩﻨﻰ ﺑﯘﺯﻏﺎﻥ ، ﻣﻪﺷﺮﻩﭖ ﺗﯜﺯﯛﻣﯩﻨﻰ ﻛﯚﺯﮔﻪ ﺋﯩﻠﻤﯩﻐﺎﻥ ، ﻣﻪﺷﺮﻩﭘﻜﻪ ﻛﯩﭽﯩﻜﯩﭗ ﻛﻪﻟﮕﻪﻥ ، ﻛﻪﻟﻤﯩﮕﻪﻥ ، ﺋﯩﺠﺘﯩﻤﺎﺋﻰ ﺋﻪﺧﻼﻗﻨﻰ ﺑﯘﺯﻏﺎﻥ ﻛﯩﺸﻰ ﺋﯚﺯ ﮔﯘﻧﺎﮬﯩﻐﺎ ﺋﺎﺳﺎﺳﻪﻥ ﺋﯚﺗﻜﯜﺯﯛﭖ ﺑﯩﺮﯨﺪﯨﻐﺎﻥ ﺟﺎﺯﺍ ﻣﻪﺷﺮﯨﭙﯩﺪﯨﻦ ﺋﯩﺒﺎﺭﻩﺕ .
ﺋﺎﺩﺍﯞﻩﺗﻨﻰ ﻳﯘﻳﯘﺵ ﻣﻪﺷﺮﯨﭙﻰ ﺑﻮﻟﺴﺎ ﺋﺎﺩﺍﯞﻩﺗﻠﯩﺸﯩﭗ ﻗﺎﻟﻐﺎﻥ ﺋﯩﻜﻜﻰ ﻛﯩﺸﯩﻨﻰ ﻗﺎﺗﻨﺎﺷﺘﯘﺭﯗﭖ ﺋﯩﻠﯩﭗ ﺑﯩﺮﯨﻠﯩﺪﯨﻐﺎﻥ ، ﺋﯩﻜﻜﻪﻳﻠﻪﻧﻨﻰ ﻳﺎﺭﺍﺷﺘﯘﺭﯗﭖ ﺋﺎﺩﺍﯞﻩﺗﻨﻰ ﻳﯘﻳﯘﺷﻨﻰ ﻣﻪﻗﺴﻪﺕ ﻗﯩﻠﻐﺎﻥ ﻣﻪﺷﺮﻩﭘﺘﯩﻦ ﺋﯩﺒﺎﺭﻩﺕ . ﺋﺎﺩﺍﯞﻩﺗﻠﯩﺸﯩﭗ ﻗﺎﻟﻐﺎﻥ ﻛﯩﺸﯩﻠﻪﺭ ﻣﻪﺷﺮﻩﭖ ﺳﻮﺭﯗﻧﯩﺪﺍ ﺑﯩﺮ - ﺑﯩﺮﯨﮕﻪ ﭼﺎﻱ ﻗﯘﻳﯘﺷﯘﭖ ، ﻗﺎﻳﺘﯩﺪﯨﻦ ﻛﯚﺭﯛﺷﯩﺪﯗ ﯞﻩ ﺋﺎﺩﺍﯞﻩﺗﻨﻰ ﺋﯘﻧﺘﯘﭖ ﻛﯩﺘﯩﺸﯩﺪﯗ . ﻣﻪﺷﺮﻩﭖ ﺩﺍﯞﺍﻣﻠﯩﺸﯩﺪﯗ .
ﺑﯩﺮ ﻧﻪﭼﭽﻪ ﻳﯩﻠﺪﯨﻦ ﺑﯘﻳﺎﻥ ، ﺧﻪﻟﻘﯩﻤﯩﺰ ﺋﺎﺭﯨﺴﯩﺪﺍ ، ﺑﻮﻟﯘﭘﻤﯘ ﻳﺎﺷﻼﺭ ﺋﺎﺭﯨﺴﯩﺪﺍ ﻧﺎﻣﺎﻗﯘﻟﻠﯘﻕ ﭼﯧﻴﯩﺪﯨﻦ ﺋﯩﺒﺎﺭﻩﺕ ﺑﯘ ﮔﯜﺯﻩﻝ ﺋﺎﺩﯨﺘﯩﻤﯩﺰ ﮬﺎﺭﺍﻕ ﺳﻮﺭﯗﻧﯩﻨﻰ ﻣﻪﺭﻛﻪﺯ ﻗﯩﻠﯩﭗ ﺋﯚﺗﻜﯜﺯﯨﻠﯩﺪﯨﻐﺎﻥ ﺑﻮﻟﺪﻯ . ﺋﯚﺯ - ﺋﺎﺭﺍ ﻳﺎﺭﺍﺷﻤﺎﻗﭽﻰ ﺑﻮﻟﻐﺎﻥ ﺋﯩﻜﻜﻰ ﺗﻪﺭﻩﭖ ﺑﯩﺮ - ﺑﯩﺮﯨﮕﻪ ﮬﺎﺭﺍﻕ ﻗﯘﻳﯘﺵ ﺋﺎﺭﻗﯩﻠﯩﻖ ﺋﺎﺩﺍﯞﻩﺗﻨﻰ ﻳﯘﻳﯘﺷﯩﺪﯨﻐﺎﻥ ﺑﻮﻟﺪﻯ .
ﻧﺎﻣﺎﻗﯘﻟﻠﯘﻕ ﭼﯧﻴﻰ ، ﻧﺎﻣﺎﻗﯘﻟﻠﯘﻕ ﻣﻪﺷﺮﯨﭙﻰ ، ﺋﺎﺩﺍﯞﻩﺗﻨﻰ ﻳﯘﻳﯘﺵ ﻣﻪﺷﺮﯨﭙﻰ ﻗﺎﺗﺎﺭﻟﯩﻘﻼﺭ ﺟﻪﻣﺌﯩﻴﻪﺗﺘﯩﻜﻰ ﺋﯩﺠﺘﯩﻤﺎﺋﻰ ﻣﯘﻧﺎﺳﯩﯟﻩﺗﻠﻪﺭﻧﯩﯔ ﺳﺎﻏﻼﻡ ﺋﯩﻠﯩﭗ ﺑﯩﺮﯨﻠﯩﺸﯩﻐﺎ ، ﺟﯜﻣﻠﯩﺪﯨﻦ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻻﺭﻧﯩﯔ ﺋﯘﻳﯘﺷﻘﺎﻗﻠﯩﻖ ﻗﺎﺭﯨﺸﯩﻨﯩﯔ ﯞﻩ ﺋﺎﺩﯨﺘﯩﻨﯩﯔ ﺷﻪﻛﯩﻠﻠﯩﻨﯩﺸﯩﺪﻩ ﻣﯘﮬﯩﻢ ﺭﻭﻝ ﺋﻮﻳﻨﯩﻐﺎﻥ . ﻧﺎﻣﺎﻗﯘﻟﻠﯘﻕ ﭼﯧﻴﻰ ، ﻧﺎﻣﺎﻗﯘﻟﻠﯘﻕ ﻣﻪﺷﺮﯨﭙﻰ ، ﺋﺎﺩﺍﯞﻩﺗﻨﻰ ﻳﯘﻳﯘﺵ ﻣﻪﺷﺮﯨﭙﻰ ﻗﺎﺗﺎﺭﻟﯩﻘﻼﺭﻧﯩﯔ ﻛﻪﯓ ﻛﯚﻟﻪﻣﺪﻩ ﺋﻮﻣﻮﻣﻠﯩﺸﯩﺸﻰ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭ ﭘﺴﯧﺨﯩﻜﯩﺴﯩﻨﯩﯔ ﺧﺎﺭﻩﻛﺘﯩﺮﯨﺪﯨﻜﻰ ﺋﻮﭼﯘﻕ ﻣﯩﺠﻪﺯﻟﯩﻚ ، ﻛﯚﯕﻠﻰ - ﻛﯚﻛﺴﻰ ﻛﻪﯓ ﺑﻮﻟﯘﺵ ، ﺋﯩﺠﺘﯩﻤﺎﺋﻰ ﻣﯘﻧﺎﺳﯩﯟﻩﺗﻠﻪﺭﺩﻩ ﺋﻪﻗﻠﯩﻴﻠﯩﻜﻨﻰ ﻣﻪﻧﺒﻪ ﻗﯩﻠﯩﺸﺘﻪﻙ ﺧﺎﺳﻠﯩﻘﯩﻨﻰ ﻳﻮﺭﯗﺗﯘﭖ ﺑﯩﺮﯨﺪﯗ ، ﺷﯘﻧﺪﺍﻗﻼ ﺳﺎﻏﻼﻡ ﺑﯩﺮ ﺟﻪﻣﺌﯩﻴﻪﺕ ﮬﺎﺯﯨﺮﻻﺷﻘﺎ ﺗﯧﮕﯩﺸﻠﯩﻚ ﺋﯚﻟﭽﻪﻡ ﯞﻩ ﺋﺎﺩﻩﺗﻠﻪﺭﻧﯩﯔ ﺑﯘﺭﯗﻧﺪﯨﻨﻼ ﺑﺎﺭﻟﯩﻘﯩﻨﻰ ﺋﯩﺴﭙﺎﺗﻼﭖ ﺑﯩﺮﯨﺪﯗ .
ﺑﯩﺮ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﺘﻪ ﺷﻪﺭﯨﺌﻪﺕ ، ﺋﺎﺩﺍﻟﻪﺕ ﻣﻪﮬﻜﯩﻤﯩﻠﯩﺮﯨﻨﯩﯔ ، ﮬﻪﻗﯩﻘﻪﺕ ﺩﻩﺳﺘﯘﺭﻟﯩﺮﯨﻨﯩﯔ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ ﺟﻪﻣﺌﯩﻴﻪﺗﻨﯩﯔ ﺧﺎﺭﻩﻛﺘﯩﺮﻯ ﯞﻩ ﺗﻪﺭﻩﻗﻘﯩﻴﺎﺗﯩﻐﺎ ﺑﺎﺷﻠﯩﻖ ﺋﯩﺶ . ﺋﻪﻣﻤﺎ ، ﮬﻪﻕ - ﺋﺎﺩﺍﻟﻪﺕ ﺋﯩﺸﻠﯩﺮﯨﻨﻰ ﻣﻪﻟﯘﻡ ﺑﯩﺮ ﺋﯘﻳﯘﺷﯘﺷﭽﺎﻧﻠﯩﻖ ﺋﯩﭽﯩﺪﻩ ﺳﯩﻠﯩﻖ - ﭼﯩﺮﺍﻳﻠﯩﻖ ﮬﻪﻝ ﻗﯩﻠﯩﺶ ﺗﻪﺩﺑﯩﺮﻯ ﯞﻩ ﺋﯘﺳﯘﻟﯩﻨﯩﯔ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ ﺷﯘ ﻣﯩﻠﻠﻪﺕ ﺧﺎﺭﻩﻛﺘﯩﺮ ﻛﯜﭼﯩﻨﯩﯔ ﺳﺎﭖ ﯞﻩ ﺋﯚﺗﻜﯜﺭﻟﯩﻜﯩﻨﻰ ﺋﯩﺴﭙﺎﺗﻼﭖ ﺑﯩﺮﯨﺪﯗ . ﻧﺎﻣﺎﻗﯘﻟﻠﯘﻕ ﭼﯧﻴﻰ ، ﻧﺎﻣﺎﻗﯘﻟﻠﯘﻕ ﻣﻪﺷﺮﯨﭙﻰ ، ﺋﺎﺩﺍﯞﻩﺗﻨﻰ ﻳﯘﻳﯘﺵ ﻣﻪﺷﺮﻩﭘﻠﯩﺮﯨﻨﯩﯔ ﺧﻪﻟﻘﯩﻤﯩﺰﻧﯩﯔ ﺗﯘﺭﻣﯘﺷﯩﺪﺍ ﺋﺎﺩﻩﺕ ﻗﺎﻧﯘﻧﻰ ﯞﻩ ﮬﯚﻛﯜﻡ ﺷﻪﻛﻠﯩﺪﻩ ﺋﯩﺠﺮﺍ ﻗﯩﻠﯩﻨﯩﺸﻰ ﺋﻪﻟﯟﻩﺗﺘﻪ ﺗﯩﻠﻐﺎ ﺋﺎﻟﻐﯘﺩﻩﻙ ﯞﻩ ﺩﺍﯞﺍﻣﻼﺷﺘﯘﺭﯗﺩﻩﻙ ﻗﯘﺗﻠﯘﻕ ﺋﯩﺶ .

ﻣﻪﻧﺒﻪ : < ﻣﯩﺮﺍﺱ > ﮊﻭﺭﻧﯩﻠﯩﻨﯩﯔ 2007 - ﻳﯩﻠﻠﯩﻖ 4 - ﺳﺎﻧﯩﺪﯨﻦ ﺋﯩﻠﯩﻨﺪﻯ .

Yuksel يوللانغان ۋاقتى 2008-10-21 12:20:54

ئېسىل ئەنئەنىلىرىمىز بار ئىدى - دە! ھالبۇكى، بۈگۈنكى ئەۋلادلار ئۇشبۇ ئېسىل ئەنئەنىلەرنى ئەتكى بوغۇنلارغا سالامەت، تولۇقى بىلەن يەتكۈزەلەرمىزمۇ ھە ؟...

turbo يوللانغان ۋاقتى 2008-10-21 12:55:20

يەتكۈزلەيمىز ، بىزمۇ  يازمىچە ئۇسۇلدا يەتكۈزىمىز.

zilala يوللانغان ۋاقتى 2008-10-21 13:12:51

ھەر بىر ئىشنى ئالدى بىلەن ئوزىمىزدىن باشلىساق چوقۇم كوزلىگەن مەخسىدىمىزگە يىتەلەيمىز .

umakkulke يوللانغان ۋاقتى 2010-11-19 11:15:50

رەھمەت ~~ماڭا دەل مۇشۇنداق ماتىريىال لازىم ئىدى ~~
بەت: [1]
: ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻻﺭﺩﯨﻜﻰ ﻧﺎﻣﺎﻗﯘﻟﻠﯘﻕ ﭼﯧﻴﻰ