- تۆھپە
- 1856
- تىللا
- 5257
- قىزغىنلىق
- 7117
- توردا
- 1095 سائەت
- ئاخىرقى قېتىم
- 2013-8-15
- تىزىملاتقان
- 2011-9-21
- ئالبوم
- 4
- بلوگ
- 0
- خاتىرە
- 64
- دوست
- 27
- يازما
- 847
- تېما
- 556
- ھوقۇقى
- 200
- جۇغلانما
- 22279
- نادىر
- 17
- ھەمبەھر
- 5
- UID
- 1
  
- تۆھپە
- 1856
- تىللا
- 5257
- قىزغىنلىق
- 7117
- تېما
- 556
- يازما
- 847
|
سىنىپنىڭ ئىچى ئوقۇغۇچىلارنىڭ قىقاس چوقانلىرى بىلەن تولغان ئىدى. ناھايىتى سۈرلۈك، ئەمما سالاپەتلىك ئوقۇتقۇچى سىنىپقا كىردى. سىنىپقا ناھايىتى جىددىي ھالدا كىرگەن ئوقۇتقۇچى، سومكىسىنى قويۇپلا قولىغا بورا ئېلىپ دوسكىغا 1 رەقىمىنى يازدى.( P. C* O8 Y* ]" C. b3 Q
-قاراڭلار، بۇ كىشىلىك خاراكتېردۇر. تۇرمۇشتا بىز ئىگە بولالايدىغان ئەڭ قىممەتلىك نەرسە….ئارقىدىن 1 نىڭ يېنىغا 0 نى قويۇپ:0 `' E2 P7 l' L- p
5 O8 @, ]8 s; Q9 |; @; g
-بۇ مۇۋاپپىقىيەتتۇر. ئېسىل بىر كىشىلىك خاراكتېر 1نى 10 قىلىدۇ. بىر 0 يەنە قويۇپ: -بۇ قابىليەتتۇر، سىز 10 ھالەتتە ئىكەن، يەنە بىر 0 قويۇلغاندا 100 بولدىڭىز. نۆللەر مۇشۇنداق كېتىۋېرىدۇ.5 I1 X& B7 ]8 ]' z
ئوقۇتقۇچى، قابىلىيەت، ئىنتىزام، سۆيگۈ…. قوشۇلغان ھەر يېڭى 0 نىڭ كىشىلىك خاراكتېرنى 10 ھەسسە ئاشۇرىدىغانلىقىنى ئوقۇغۇچىلار ھە دەپ چۈشەندۈرمەكتە. ئارقىدىن قولىغا ئۆچۈرگۈچنى ئېلىپ ئەڭ باشتىكى 1 نى ئۆچۈرىدۇ. دوسكىدا بىر مۇنچە 0 قالىدۇ. ئوقۇتقۇچى سۆزىنى دۋاملاشتۇرۇپ:
1 v1 X4 O' t4 @% W& Q/ D; e8 [: l/ T8 d2 D
-كىشىلىك خاراكتېر بولماستىن باشقىلىرىنىڭ ھېچقانداق قىممىتى يوق…. |
 مەزكۈر ئەسەرنى يۇقىرقى كود ئارقىلىق ئۈندىدارغاقۇشىۋېلىڭ[ 教程]
|