بىلىملەر مۇنبىرى

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىڭ

QQ بىلەن كىرىش

بەك قولاي، باشلاڭ

جەمئىي مىكروبلوگ 5988 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

كۆرۈش: 6043|ئىنكاس: 8
بېسىپ چىقىرىش ئالدىنقى تېما كېيىنكى تېما

خەنزۇچە خەتلەرنى ئاسان ئەستە ساقلاش ئۇسۇلى

  [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
مەلۇم قەۋەتكە يۆتكىلىش
ساھىبخان
ۋاقتى: 2013-9-29 14:31:41 يانفوندا يوللانغان | ئايرىم كۆرۈش |چوڭ رەسىمنىلا ئىنكاس مۇكاپاتى |تەتۈر تىزىش |كۆرۈش شەكلى

بىكەتكە ئەزا نامىڭىز بىلەن كىرسىڭىز تېخىمۇ كۆپ ئۇچۇرلارنى كۆرەلەيسىز

مۇنبىرىمىزگە تىزىملىتىپ كىرسىڭىز ئاندىن قوشۇمچە ھۆججەتنى كۆرەلەيسىز ياكى چۈشۈرەلەيسىز . تېخى تىزىملاتمىغانمۇ؟ تىزىملىتىڭ

x
زۇمرەت ¸ كۆك ¸ كۆكۈش ( ئالاھدىلىكىدىن پاﯾدىلانساق ¸ ئەستە ساقلاش ئاسان بىرىكمە خەتلەرنى ئۆگەنگەندە ئۇلارنىڭ مۇشۇ قانچە تاق خەتلەرنىڭ بىرىكىشىدىن ھاسىل بولىدۇ. خەتلەر ئىچىدىكى ھەrر قانداق مۇرەككەپ خەتمۇ بىر ئاندىن ﯾېزىپ مەشىق قىلىش لازىم . چۈنكى ¸ خەنزۇچە 1( ﯾېڭى خەتنى ئۆگەنگەندە ئاۋۋال تەپىسلىي كۆزىىتش¸ بۇنىڭدا تۆۋەندىكى ئۈچ خىل ئۇسۇلنى قوللىنىش كېرەك . 1. ﯾېزىش ئارقىلىق ئەستە ساقلاش. بولىدۇ. ۋاقىت ئىچىدە خەنزۇچە خەتلەرنى ئەستە ساقلىغىلى ئاسان ماسلىشىپ كېتەلمەﯾدۇ . قانداق قىلغاندا قىسقا شۇڭا ¸ ئوقۇغۇچىلار خەنزۇچە خەتلەرنى ئەستە ساقلاشقا ﯾېزىق بىلەن ئىلىپبەلىك ﯾېزىق تۈپتىن ئوخشىماﯾدۇ . ئىگىلىشى ئانچە ئاسان ئەمەس. چۈنكى ¸ خەنزۇچە ئاز سانلىق مىللەت ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ خەنزۇچە خەتنى ) «碧 » ¸ غا پارچىلىنىدۇ. بۇ بولىدۇ. مەسىلەن «王» ¸ ¸ «石»« 白» دېگەن خەت دېگەن خەت «碧»¸ چىن قەلىب¸ چىن ﯾۈرەك ( ئۈچ تاق خەتنى بىرلەشتۈرسەك ) «衷 » .غا پارچىلىنىدۇ¸ بۇ ھاسىل بولىدۇ «衣» ¸ « 中 » دېگەن خەت دېگەن خەت بولۇپ «衷 » ¸ دېگەن خەتنى مىسالغا ئالاﯾلى . بىز تەھلىل قىلىنىدۇ. ( . مەسىلەن ¸ ﯾېڭىدىن ئۆگەنمەكچى ئالدىنى ئالغىلى بولىدۇ. ) ئاساسەن ﯾان بۆلەك جەھەتتىن ئوخشىشىپ كېتىدىغان خەتلەرنى ئالماشتۇرپ قوﯾۇشنىڭ قىلىپ ﯾېزىپ ئۆگىنىش ¸ بۇ ئۇسۇلنى قوللانغاندا ئۆز ئارا بولغان خەتنى ئۆز ئارا سېلىشتۇرۇش ئاساسىدا تەھلىل 3( ئۆگىنىپ بولغان خەتلەر بىلەن ﯾېڭى ئۆگەنمەكچى بولىدۇ. بۇرۇن دىققەت قىلمىغان نۇقتىلارنى ئاﯾدىڭلاشتۇرۋالىغىلى تېپىش ئۇسۇلىدىن پاﯾدىلىنىش لازىم . بۇنداق قىلغاندا ﯾېزىش¸ ئاندىن كىتابتىكى بىلەن سېلىشتۇرۇپ خاتالىقىنى 2( بۇرۇن ئۆگەنگەن خەتلەرنى ئاۋۋال قارىماي تۇرۇپ ساقلىغىلى بولىدۇ. پاﯾدىلىنىپ ئۆگەنگەندە ئاددىي ھەم ئاسان ئەستە شەكىللىنىدۇ. خەنزۇچە خەتنىڭ ئالاھىدىلىكىدىن ئىككى خەتنى بىرلەشتۈرسەك «泡 » ﯾۈگۈرۈش ( بولغان ) «跑» ( قۇچاقلاش ) «抱 » خېتىنىڭ ) چىلاش ( دېگەن مەنىسى دېگەندەك خەتلەرنى ئۆگىنىپ بولغان . شۇڭا ¸ بىز بۇ بۇرۇن «泡 » ئىشلتىدىغانلىقىنى بىلىۋالالاﯾمىز . مانا بۇ بارلىقىنى ھەمدە » سۇ « بىلەن مۇناسىۋەتلىك بولغاچقا ﯾەردە «氵 » كىچىك ( ¸ » ۋە تەسەۋۋۇر ئىقتىدارىمىزنى ئاشۇرغىلى بولىدۇ. مەسىلەن زېرىكىشلىكىنى ﯾەڭگىلى ¸ خەتنى ئاسان ئەستە ساقلىغىلى تەسەۋۋۇر قىلىپ ئۆگەنسەك ¸ خەت ئۆگىنىشتىكى باشقا ¸ ﯾەنە باشقا بۆلەكلەرىنىمۇ ئاساسىي جەھەتتىن خەتنىڭ مەنىسى ﯾان بۆلەكتىن ساقلىنىپ قالغاندىن شەكىللەنگەن مەنە ئىپادىلەﯾدىغان ﯾېزىق بولۇپ ¸ خەنزۇچە خەت ئوبرازىنى ئاساس قىلىش ئاساسىدا ساقلاش. 2. خەت مەنىسىنى تەسەۋۋۇر قىلىش ئارقىلىق ئەستە ئۇسۇل . ۋە ئالماشتۇرۇپ قوﯾۇشتىن ساقلانغىلى بولدىغان ئۈنۈملۈك ¸ خەتلەرنىڭ مەنىسى ¸ ئوقۇلۇشىنى تەڭ ئەستە ساقلىغلى ئالدىغا) «小 » ئۇچلۇق ( دېگەن خەت ) «尖 » ¸ چوڭ ( ئۇچى كىچىك ¸ تۈۋى ﯾوغان نەرسە) «大 .ئېتىز ( ___ » ئەلۋەتتە ئۇچلۇق بولىدۇ ¸ دەپ تەسەۋۋۇر قىلىشقا بولىدۇ ) «田 » ¸ئەر ( دېگەن خەت ) «男 » « كۈچ ( ئېتىزغا كۈچ چىقرىدىغان ئادەم » ئەر ) «力 .شىنجاڭ مائارىپ « ژورنلىدىن . ئۇلارنى كەڭ دائىردىكى بىلىمگە ئىگە قىلىدۇ. ئەستە قالدۇرۇشقا پاﯾدىلىق بولۇپلا قالماستىن ¸ ﯾەنى چۈشىنىش قابىلىﯿتىنى ﯾۇقىرى كۆتۈرۈشىگە ۋە خەتلەرنى ئۆگەنگۈچىلەرنىڭ سۆز باﯾلىقىنى ئاشۇرۇشقا ¸ تۇنۇق ¸ ﯾۈرگۈزۈشىگە مۇﯾەسسەر بولىدۇ. بۇ تىل ئىنچىكىلىك بىلەن كۆزىتىشىگە ¸ ئەتراپلىق تەھىلىل ئۇچراتقاندا بۇ خەتلەر تىل ئۆگەنگۈچىنىڭ تېخىمۇ قىلمىغان ﯾاكى چۈشەنمىگەن خەتلەرنى بۇ كىتابتا لۇغەتتىن تاپىدۇ. شۇنىڭ بىلەن دەرسلىكتە دىققەت ¸ مەزمۇننى بىلىشكە ئىنتىلىدۇ- دە ¸ بىلمىگەن خەتلەرنى ئۆگەنگۈچى قىزىقىدىغان تېمىدىكى كىتاب بولىدۇ. شۇڭا دەرستىن سىرتقى ۋاقىتتا كۆرگەن كىتاب كۆپىنچە تىل ئارقىلىق ئەستە ساقلاش. 3. خەنزۇ ﯾېزىقىدىكى كىتابلارنى كۆپرەك ئوقۇش ۋاقىتنى ئۇزارتىپ تەكرارلاش ئۇسۇلىنى قوللىنىش كېرەك . دەسلەپتە قىسقا ۋاقىت تەكرار قىلىش¸ كېﯿىن بارا - بارا داۋاملىق تەكرار قىلىپ تۇرۇش كېرەك . تەكرار قىلغاندا توختاپ قېلىشقا ھەرگىز بولماﯾدۇ¸ ﯾەنى خەتلەرنى ﯾاخشى ئەستە ساقلىغىلى بولىدۇ. ئەمما¸ بۇنىڭلىق بىلەن ﯾۇقىرىقى ئۇسۇللارنى قوللىنىش ئارقىلىق خەتلەرنى دەپ تەسەۋۋۇر قىلىشقا بولىدۇ »来自: Android客户端

ھەمبەھرىلەش:  QQ دوست ۋە توپQQ دوست ۋە توپ QQ ھويلىسىQQ ھويلىسى تېڭشۈن مىكروبلوگىتېڭشۈن مىكروبلوگى تېڭشۈن دوستلارتېڭشۈن دوستلار
ساقلاشساقلاش4 ھەمبەھرھەمبەھر ھەمبەھرقېزىلما ئىسىلئىسىل1 ناچار ناچار ئۈندىدارغا يوللاشئۈندىدارغا يوللاش
بىلمىگەننى بىلىملەردىن بىل!
دىۋان
ۋاقتى: 2013-9-30 12:08:35 | ئايرىم كۆرۈش
ياخشى

بىلمىگەننى بىلىملەردىن بىل!
يىكەنداز
ۋاقتى: 2013-10-1 14:25:33 | ئايرىم كۆرۈش

بىلمىگەننى بىلىملەردىن بىل!
گىلەم
ۋاقتى: 2013-10-6 11:42:39 | ئايرىم كۆرۈش
بۇ تېمىنى ياخشى يوللاپسىز .رەخمەت سىزگە.لىكىن خەت نورمال كۈرۈنمەپتۇ.

بىلمىگەننى بىلىملەردىن بىل!
كىگىز
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2013-10-6 15:44:49 | ئايرىم كۆرۈش
ئىزدە يوللىغان ۋاقتى  2013-10-6 11:42
بۇ تېمىنى ياخشى يوللاپسىز .رەخمەت سىزگە.لىكىن خەت نورم ...

قايسى خەتنى نۇرمال كۆرۈنمىدى دىمەكچى سىز؟

بىلمىگەننى بىلىملەردىن بىل!
7#
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2015-4-5 15:40:34 | ئايرىم كۆرۈش

مۇنداق دەڭ، تېلفۇندا خەت ئۇلاشماپتۇ شۇنداقمۇ؟ كومپىيۇتېردا نۇرمال.

بىلمىگەننى بىلىملەردىن بىل!
8#
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2015-4-6 12:11:01 | ئايرىم كۆرۈش

ئەمدى قاراپ بېقىڭە، ھازىر نۇرمال كۆرۈنۈپتىمۇ ؟

بىلمىگەننى بىلىملەردىن بىل!
9#
ۋاقتى: 2015-8-14 17:04:25 | ئايرىم كۆرۈش
تەرجىمە قىلغان مەزمۇنكەن بۇ، جۈملىلەرنىڭ باغلىنىشى تازا راۋان ئەمەس

بىلمىگەننى بىلىملەردىن بىل!
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

QQ|قاماقخانا|رەسىمسىز ھالەت|يانفۇن|بىلىملەر تورى ( 冀ICP备14002886号-3

GMT+8, 2017-5-9 09:28 , Processed in 0.257434 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش