روھلان مۇنبىرى
كۆرۈش: 4742|ئىنكاس: 16
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

ئوقۇتقۇچىلار 2- كەسسىپ بىلەن شۇغۇللانسا بولامدۇ؟

  [ئۇلانما كۆچۈرۈش]
ئوقۇتقۇچىلارنىڭ  2- كەسسىپ بىلەن شۇغۇللىنىشى ھەققىدە ھەر خىل قاراشلار مەۋجۇت، بەزىلەر مۇنداق قارايدۇ:# Z5 R' R6 `/ Uبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
1. ئوقۇتقۇچىلار 2- كەسسىپ بىلەن شۇغۇللانسا بولىدۇ، چۈنكى ئۇلارنىڭ ئىش ھەققى ۋە تەمىناتى تۆۋەن، مال باھاسى ئۆسۈپ كەتتى، بولۇپمۇ ئوتۇراق ئۆي باھا بەك يۇقۇرى شۇڭا ئۇلارمۇ قوشۇمچى پۇل تىپىشى كېرەك!" a$ m% _( g2 |9 ?9 _0 q4 yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
يەنە بەزىلەر مۇنداق قارايدۇ:' R0 E% I6 @3 |$ h4 iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
ئوقۇتقۇچىلار 2- كەسسىپ بىلەن شۇغۇللانسا بولمايدۇ، چۈنكى ئۇلار پۈتۈن زېھنىنى ئەۋلاد تەربىيلەشكە قارىتىشى كېرەك!
6 j5 Y$ F) I3 B7 d/ c2 F6 B' f/ U1 A6 \# V% p/ gبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سىزنىڭچە زادى قايسى قاراش ئەقىلگە مۇۋاپىق؟ مۇنازىرە قىلىپ كۆرەيلى!
, V7 m7 X% ?% s* H2 a, ]ئەسكەرتىش: كەڭ تورداشلارنىڭ بۇ يازمىغا ئەستايىدىل مۇئامىلە قىشىنى سورايمەن ،/ H9 H/ |$ h' _+ T2 M1 jبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

! h  [& O4 ^4 T3 H8 j ماس قەدەمدە ئەۋەتىلدى orda007نىڭ مىكرو بلوگى

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1تەجرىبە +1 ئىناۋەت +1 تەڭگە +1 يىغىش سەۋەبى
arkinjuma + 1 + 1 + 1 يارايسىز

باھا خاتىرىسى

ياقتۇرىشىڭىز مۇمكىن؟

مۇناسىۋەتلىك تېمىلار

ئاپتورنىڭ نادىر تېمىلىرى
  • تېخىچە نادىر تېما يازمىغان ئوخشايدۇ ...
مۇناسىۋەتلىك نادىر تېمىلار
ۋاقتى: 2011-9-30 20:42:01 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
دۆلەت خىزمەتچىلىرى ئىچىدە ئوقۇتقۇچىلار ئەڭ نامرات،شۇڭا 2-كەسىپ بىلەن شۇغۇللىنىشقا تامامەن بولىدۇ.
ۋاقتى: 2011-9-30 22:23:12 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەنچە قاتتىق بولىدۇ  نامى ئۇلۇغ سۇپۇرسى قۇرۇق نامغا نېمە كېلەتتى .بۇنداق دىسەم باشقىچە ئويلاپ كەتمەڭلار مەنمۇ 19 يىللىق ئوقۇتقۇچى شۇنى ھىس قىلدىمكى ئەۋلات دىگەننى ئۇنۋېرسال بىلىمگە ئىگە قىلىش ئۈچۈن ھەر بىرئوقۇتقۇچىدا ئىقتىسادى ئاڭ، قىممەت قارشىغا نىسبەتەن  چوقۇم بەلگىلىك نەزىريىۋى بىلىم بولۇپلا قالماي يەنە ئەمەلىي بىلىم بولىشى كېرەك ئەمەلىي تەجىربە ئەمەلىيەتتىن كېلىدۇ.نەزىريە دىگەن ئۇ  قۇرۇق نەرسە شۇڭا ھازىر جۇسەي بىلەن بۇغداينى ئايرىيالمايدىغان ئەۋلاتلار كۈنسېرى كۆپىيۋاتىدۇ.
ۋاقتى: 2011-9-30 23:18:01 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مائاشى نامراتلارنى قۇتقۇزىدىغان قۇتقۇزۇش پۇلىدەك بۇلۇپ قالدى. كىيىنكى ئايلىق ‹قۇتقۇزۇش› بەرگىچە كارتا قاسىم قۇشۇقنىڭ كارتىسىدەك بولوپ قېلىۋاتىدۇ. شۇڭلاشقا باشقا كەسىپ بىلەنمۇ قۇشۇمچە شۇغۇللىنىپ تۇرمۇشىنى باياشات ئۆتكۈزۈشكە بولىدۇ دەپ قارايمەن. ياخشىراق تۇرمۇشقا ئىرىشىشنى، ماشىنىسى بۇلۇشنى، ئۈيى بۇلۇشنى ئوقۇتقۇچىلارمۇ ئويلايدۇ ئەلۋەتتە.
ۋاقتى: 2011-10-1 09:46:21 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بىزگىمۇ يېتىپ ئاشقۇچە(پەرزەنتلىرىمىزنى تەربىيىلەش، تاۋار ئۆي سېتىۋېلىش، ماشىنا سېتىۋالىش..................قاتارلىقلارغا يەتكۈدەك) پۇلنى بېرىپ ئاندىن 2-كەسىپ بىلەن شۇغۇللانمايسەن دىسە مەن قۇشۇلىمەن.
ۋاقتى: 2011-10-1 10:16:19 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
1. ئوقۇتقۇچىلار 2- كەسسىپ بىلەن شۇغۇللانسا بولىدۇ، چۈنكى ئۇلارنىڭ ئىش ھەققى ۋە تەمىناتى تۆۋەن، مال باھاسى ئۆسۈپ كەتتى، بولۇپمۇ ئوتۇراق ئۆي باھا بەك يۇقۇرى شۇڭا ئۇلارمۇ قوشۇمچى پۇل تىپىشى كېرەك!
; z. l, Y2 C; f* U; q; D  A
ۋاقتى: 2011-10-1 16:06:38 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەن بۇ تېمىنى بۇنىڭدىنمۇ بەك قىززىپ كېتەرمىكىن دېسەم باشقا مائارىپ سېپىدىكىلەر كۆرمىدىمۇ ياكى نىمە ئاران مۇشۇ 5 كىشى قاتنىشىپتىغۇ بۇ مۇنازىرىگە {:soso_e128:}
ۋاقتى: 2011-10-1 17:07:01 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مائارىپچىلارنىڭ 2- كەسپ بىلەن شۇغۇللىنىش ھەم شۇغۇللانماسلىق مەسلىسنى مۇنداق چۇشۇنۇشكە بۇلىدۇ.
6 {8 d# ~# H- y2-كەسىپ بىلەن شۇغۇللانمىسا$ z; |1 i& [* N: Zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
قۇشۇمچە كەسىپ بىلەن شۇغۇللانمىسا ياش ۋاقتىدا بىلنەشمەي، بالىسى تۇلۇقسىزنى پۇتتۇرەي دىگەندە ئاندىن پۇلنىڭ قەدىرى بىلىندۇ دەرھال قۇشۇمچە كەسپ ئىزلەيدۇ. بۇلارغا ئۇچۇرايدىغان قۇشۇمچە كەسىپ 100 پىرسەننىڭ 15 پىرسەنگىچە مەنپەتلىنەلەيدۇ. لىكىن بۇنىڭدا چۇقۇم شەرىت بار. ( ئاتا-ئانسى مائارىپچى بۇلمسا. ئۇرۇق-تۇققانلىرىدىن بىر-ئىككىسى باي بۇلسا، قىسقىسى مۇشۇ نامىرات ئۇقۇتقۇچىغا ئىچ ئاغىرتىدىغان كۇيۇمچان تۇققىنى بۇلسا.  باشقا تۇققان ئەمەسلەردىن ئۇمۇت كۇتۇش يۇق دىيەرلىك. . . . . . . .. . / d3 w: z, y% {: a: G3 g  c( U+ A6 Fبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2-كەسىپ بىلەن شۇغۇللانسا. 3 M1 D* W( [3 O2 E+ u9 d9 d( iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2-كەسپ بىلەن شۇغۇللانغان ئۇقۇتقۇچى.    بۇنداق ئۇقۇتقۇچىلار ئاساسەن سۇزۇكى، ياماخا، ماشىنا قاتالىق قاتناش ۋاستىلىرىنى  ھايال ئۇتمەي ھەيدىيەلەيدۇ.  مەكتەپتە ئەڭ يۇز ئابرۇيلۇق كىشلەر قاتارلىدىن ئۇرۇن ئالىدۇ. بۇنداق ئۇقۇتقۇچىلار ئاساسەن دەرسكە كۇڭىل بۇلىدىغان نىسبىتى 40 پىرسەندىن ئاشمايدۇ. بۇلاردا ھازىرقى تەرققىياتقا ماسلاشقىدەك قابىليەتمۇ يۇق، بىلمدىن سۇز ئاچمايلى- بۇ خانزادىمىز مەكتەپنى قاچان پۇتتۇرگەن بۇلسا قۇساقتىكى ئۇماچ شۇ پىتى، ئاز قالسا ئاز قالىدۇكى ھەرگىز چىقلاپ قالمايدۇ.   دەرسكە كىرسە دەرس ئۇتكەندەك قىلسىمۇ خىيالى تالادا ئۇزى قاتناشمىسىمۇ پۇل تاپىدىغان كەسپىنىڭ دەرد ئەھۋالى بىلەن ئۇلارنىڭ بۇ خىيالىنى سۇرسىاق مەندەك جاپاكەش ئادەم بۇلامدۇ ھەم دەرس بىرىپ ھەم قۇشۇمچە كەسىپ بىلەن شۇغۇللىنىپ باللارنى باقمىسام تىخىى... .................... ' M; [/ z. O$ }6 e! z1 ]بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
# W! r1 b! b% F1 Q1 q( r( K1 Rبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇ ئىككى قاراش مائارىپ ساھەسىدە ئۇخشاش بىر مەسىلە.  & `; v( R6 L0 U; ^- oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

1 Y* n+ A$ Z; E) r- Vسىز ئۇخشاش ئۇقۇغان، ئۇخشاش مائاش ئالسىز.. Y% M3 d+ E/ U0 {% Iبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سىزدە مۇتۇبا، ئۇنىڭدا  ماشىنا با.
/ t( z# l; ~5 g$ Y* @& P/ @* W! N6 c4 O' w6 Y+ I+ o3 b) v1 B/ Aبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
سىز مەكتەپ، ناھىيە نەمۇنجىسى، لىكىن مۇتۇ مۇنسىز ( مۇتىرىڭىز بۇلسا)
6 m. P: T& Y! A! tمەكتەپتە باشلقلار ينىڭىزدىن كەتمەيدۇ. ماشىنا ھەيدەيسىز.  ( دەرسكە كىرمەيسىز)
, X$ k! u+ D% F, J
+ d# h& K! z) C1 V4 D' {# P* G. zخۇلاسسسەم:
+ m4 H, Z: R( A/ A2-كەسىپ بىلەن شۇغۇللانسىڭىز 7 \4 e' i( S4 F) K4 S& w, v5 k3 |بۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پۇل تاپسىز كەسىپنى ساتىسز.
  c" l- r6 x0 M/ j4 F) ~5 s- f, Q. Tبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
2-كەسپ بىلەن شۇغۇللانمىسىڭىز; K: C6 m0 R4 |& |, zبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پۇلسىز قالسىز تۇرمۇشىڭىز قىينچىلقتا ئۇتىدۇ. لىكىن كەسپىڭىزگە يۇز كىلەلەيسىز. & h* I( z- E7 Q/ t, Q% ~- dبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
) Q: M& b+ K8 K0 k! Vبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
بۇلدىلا بەك سۇزلەپ كەتتممۇ يە!   
8 t# C; d; R8 W9 S4 o/ c+ P( \% Z

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1بايلىق +5 يىغىش سەۋەبى
روھلان + 5

باھا خاتىرىسى

ۋاقتى: 2011-10-1 19:03:24 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مەنچە ئىككىنچى كەسىپ بىلەن شۇغىللىنىپمۇ كەسىپكە يۈز كەلگىلى بولىدۇ.بۇيەردىكى مەسلە ئاڭ مەسلىسى بىر كۈن راھىپ بولساڭ بىر كۈن داڭ ئۇر دەيدىكەن كونىلار خىزمەت خىزمەت يولىدا 2-كەسىپ ئۆزىنىڭ يولىدا بولۇپ ھەر ئىككى تەرەپتىن مەنپئەت ئېلۋاتقانلارمۇ ئاز ئەمەس.سىز دىگەندەك پۇلنىلا ئويلاپ ئۆزىگە ئوقۇش پۇتتۇرۈپ تۈنجى ئەجىرنىڭ تەمنى تېتىتقان كەسپىكە يۈز كېلەلمىگەنلەر ئاشۇ پۇلنى قانداق تاپقان بولسا شۇنداق قولىدىن چىقىردۇ.
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2011-10-2 03:04:37 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
2-كەسىپ بىلەن شۇغۇللانسىڭىز
' _3 d( F: f- z3 ]  V( B' Tپۇل تاپسىز كەسىپنى ساتىسز. 9 }2 m* r5 R& h1 C( oبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()

8 s; n! |3 o  Y8 b5 o3 n2-كەسپ بىلەن شۇغۇللانمىسىڭىز% u" G5 k0 H1 s5 e: C2 {! q  n$ ~9 Yبۇ مەزمۇنلار روھلان مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن()
پۇلسىز قالسىز تۇرمۇشىڭىز قىينچىلقتا ئۇتىدۇ. لىكىن كەسپىڭىزگە يۇز كىلەلەيسىز.{:soso_e123:}

باھا سۆز

بۇ تېمىنى مۇنازىرە قىلغان چاغدا ھەممىمىز ئۆز مەيدانىمىزغا دىققەت قىلىنى  ۋاقتى: 2011-10-14 01:06
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

archiver|يانفۇن نۇسخا|قاماقخانا|ئېلان بېرىڭ|بىز كىم؟|ئۈندىدار|روھلان مۇنبىرى

GMT+8, 2016-8-13 06:28

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش