- ھوقۇقى
- 200
- يازما
- 164
- نادىر
- 11
- جۇغلانما
- 5388
- تىزىملاتقان
- 2006-10-4
- ئاخىرقى قېتىم
- 2015-5-5
  
- UID
- 1
- يازما
- 164
- تېما
- 118
- نادىر
- 11
- جۇغلانما
- 5388
- تىزىملاتقان
- 2006-10-4
- ئاخىرقى قېتىم
- 2015-5-5
- توردا
- 1753 سائەت
|
ADSL دا كۆپ كۆرۈلىدىغان خاتالىقلار
ئۆيدە نۇمۇر بۇراپ تورغا چىقىدىغان تورداشلار كومپىيۇتېرنى تورغا ئۇلىيالمىغاندا كاشىلىنىڭ قەيەردە كۆرۈلگەنلىكىنى بىلەلمەي ئىچى پۇشىدىغان ئەھۋاللارنىڭ بۇلۇپ تۇرىشىش مۇقەررەر ئىش .
مىكروسوفتنىڭ Whndows XP مەشغۇلات سېستىمىسى تەمىنىلىگەن تورغا ئۇلاش يۇمشاق دىتالىدا كاشىلىنى ئانالىز قىلىش ئىقتىدارى تەمىنىلەنگەن بولۇپ ،سېستىما چىقىرىپ بەرگەن خاتالىق ئۇچۇرى ئارقىلىق كاشىلا كۆرۈلگەن ئورۇننى تاپقىلى بولىدۇ.
خاتالىق ئۇچۇرى 602 دىن 629 غىچە
سېستىمىنىڭ تورغا ئۇلاش پروگراممىسدىن چاتاق چىققاندا يۇقىرىدىكى خاتالىقلار كېلىپ چىقىدۇ. بۇ ئەھۋالدا تورغا ئۇلاش پروگراممىسىنى قايتا تەڭشەپ باقساق ياكى تورغا ئۇلاش يۇمشاق دىتالىنى ئۆچۈرىۋىتىپ قايتا قاچىلىساق بولىدۇ.
خاتالىق ئۇچۇرى :630 .
ADSL MODEM دا ئىنكاس يوق.
سەۋەبى:MODEMغا ئۇلىنىدىغان تېلىفۇن سىمى ئۈزۈلگەن. MODEM دا توك يوق،ياكى MODEMبۇزۇلغان.
ھەل قىلىش ئۇسۇلى :يۇقارقى مەسىلىلەرنى ئوبدانراق تەكشۈرۈپ بېقىڭ.
خاتالىق ئۇچۇرى:631
بۇ كاشىلا كۆپىنچە تورغا ئۇلاش يۇمشاق دىتالىنى قاچىلاشتا خاتالىق بولغاندا كۆرۈلىدۇ.
ھەل قىلىش ئۇسۇلى :قايتا قاچىلاڭ
خاتالىق ئۇچۇرى:638
ISP مۇلازىمېتىرىغا ئۇلىنالمىغان
ھەل قىلىش ئۇسۇلى :سەل ساقلاپ بېقىڭ
خاتالىق ئۇچۇرى:645
تور كارتىسىنىڭ كاشىلىسى ،كارتا بۇزۇلغان ياكى قوزغىتىش پروگراممىسى توغرا قاچىلانمىغان.
ھەل قىلىش ئۇسۇلى :تور كارتىسىنى ئالماشتۇرۇپ بېقىڭ. ياكى قوزغىتىش پروگراممىسىنى توغرا قاچىلاڭ.
خاتالىق ئۇچۇرى:650
كومپىيۇتېر ISP مۇلازىمېتىرىغا ئۇلىنالمىغان، تور كارتىسى بۇزۇلغان.ياكى كومپىيۇتېرنىڭ تورغا ئۇلاش كېلىشمىدىن خاتالىق كۆرۈلگەن.
ھەل قىلىش ئۇسۇلى :ئاۋال MODEMنىڭ چىرىقىغا قاراپ بېقىپ، MODEM نورمال بولسا كومپىيۇتېرنى قايتا قوزغىتىپ باقسىڭىز ئوڭشىلىشى مۇمكىن. ئۇنىڭدا ئوڭشالمىسا كاشىلىنى تور كارتىسىدىن ئىزدەڭ.
خاتالىق ئۇچۇرى:676
تېلىفۇن سىمىدا مەسىلە كۆرۈلگەن
ھەل قىلىش ئۇسۇلى :سىمنىڭ يالىڭاچلىنىپ قالغان،يەرگە تىگىشىپ قالغان،ئۆزئارا قىسقا تۇتىشىش بولۇپ قالغان جايلىرىغا قاراپ بېقىڭ
خاتالىق ئۇچۇرى:678
بۇ خاتالىق ناھايىتى كۆپ كۆرىلىدۇ. ھەم كاشىلىنىڭ سەۋەپلىرىمۇ ئوخشاش بولمايدۇ.ئاساسلىقى ،كومپىيۇتېرىڭىزنىڭ تور كارتىسىدىن چىققان تور سىمىدىن تىلگىراف شىركىتىگىچە بولغان ئارىلىقتىكى مەلۇم جايدا سىم ئۈزۈلگەن.MODEM دا توك يوق،
ھەل قىلىش ئۇسۇلى :ئاۋال MODEM نى تەكشۈرۈپ، مەسىلە بولمىسا تېلىفۇندا سىگىنال بارمۇ يوق قاراپ بېقىڭ.تېلىفۇندىمۇ سىگىنال بولمىسا خەۋەرلىشىش شىركىتىگە تېلىفۇن قىلىڭ.
خاتالىق ئۇچۇرى:679
تور كارتىسى توختىتىۋىتىلگەن.
ھەل قىلىش ئۇسۇلى :تور كارتىسىنى قوزغىتىپ تورنى قايتا ئۇلاڭ
خاتالىق ئۇچۇرى:691
ADSLنىڭ مەخپى نۇمۇرى خاتا كىرگۈزۈلگەن.ياكى خەۋەرلىشىش شىركىتى تەرىپىدىن توختىتىۋىتىلگەن.
خاتالىق ئۇچۇرى:718
ISP مۇلازىمېتىرىدا كاشىلا كۆرۈلگەن.
ھەل قىلىش ئۇسۇلى :سەل ساقلاپ بېقىڭ
خاتالىق ئۇچۇرى:720
تورنى ئۇلاش كېلىشىمدە مەسىلە كۆرۈلگەن .
ھەل قىلىش ئۇسۇلى :ئاسانراقى -سېستىمىنى قايتا قاچىلاڭ
خاتالىق ئۇچۇرى:734
تورنى ئۇلاش كېلىشىمىدە مەسىلە بار.ياكى خاتا مەشغۇلات تۈپەيلىدىن كومپىيۇتېرنى مەجبۇرى ئۈچۈرگەندە بۇ خىل خاتالىق چىقىدۇ.
ھەل قىلىش ئۇسۇلى :ئاۋال MODEM نى قايتا قوزغىتىڭ.ئاندىن تور كارتىسىنى بىر قېتىم توختىتىپ قوزغىتىىپ قايتا ئۇلاپ بېقىڭ. بۇنىڭدىمۇ ئوڭشالمىسا كومپىيۇتېرنى قايتا قوزغىتىپ سىناپ بېقىڭ.
خاتالىق ئۇچۇرى:738
ISP مۇلازىمېتىدىن ip ئالىدىغان كومپىيۇتېر كۆپ بولۇپ كەتكەنلىكتىن ئۆچىرەتتە تۇرۇش ۋاقتى ئېشىپ كەتكەن.
ھەل قىلىش ئۇسۇلى :بىردەمدىن كىيىن قايتا ئۇلاڭ. |
|