- تىزىملاتقان
- 2012-5-13
- ئاخىرقى قېتىم
- 2015-3-18
- ھوقۇقى
- 1
- جۇغلانما
- 1987
- نادىر
- 0
- يازما
- 124
ئۆسۈش
  98.7%
|
turan001 يوللىغان ۋاقتى 2015-2-3 18:00 
ئوقۇغۇچىلارنىڭ ساپاسىنىڭ تۆۋەنلىكى ، باشلانغۇچ 3-4 يى ...
ئەلۋەتتە شۇنداق،بەلكىم سىز ئۇقماي قالغان ئوخشايسىز،مائارپنىڭ تەقسىم قىلىنىشىدامەكتەپ%40،ئائىلە%30،جەمىيەت%30لىك مەسئۇليەتنى ئۈستىگە ئالىدۇ،بۇ نىسبەت باشلانغۇچ ۋەيەسلىلەردە ئۆزگىرىشى تەبئى مىنىڭچە بولغاندا باشلانغۇچتا جەمىيەت مائارىپىنىڭ نىسبىتى تۈۋەنلەپ ئائىلە قىسىمىغا قۇشۇلدۇ.شۇ بۇيچە بولغاندا مەكتەپ تۇلۇق كۈچىگەن ئائىلە ۋە جەمىيەت ھىچقانداق كۈچىمىگەن ھالەتتىمۇ ئۇ بالىنىڭ لاياقەتلىك نىسبىتى%40دىن ئاشمايدۇ،ساۋاتسىز قالىدۇ دىگەن گەپ. بۇ ئالىملار،مائارىپ پىشۋالىرى ئىسپاتلاپ چىققان يەكۈن،قانداقتۇر مۇئەللىملەر ئۆزلىرىنى ئاقلاش ئۈچۈن ئوتتۇرغا قويغان گەپ ئەمەس.
چۈنكى ئاتا-ئانا بالىنىڭ بىرىنچى ئۇستازى،مۇئەللىمنىڭ گىپىنى ئاڭلىمايدىغان ئۇقۇغۇچى مەۋجۇت ئەمما ئاتا-ئاننىڭ گىپىنى ئاڭلىمايدىغان بالا مەۋجۇت ئەمەس.بۇ نوقتىدىنمۇ ئاتا-ئانىنىڭ مائارىپ مەجبۇريىتىنىڭ ئېغىر ئىكەنلىگىنى چۈشىنىۋېلىش تەس ئەمەس.
بىر ئاتا-ئانا ئۈيىدىكى ئىككى بالىنى باشقۇرالمايدۇ،ساۋادىنى چىقىرالمايدۇ-يۇ،بىر ئۇقۇتقۇچى بىر سىنىپتىكى40-50ئۇقۇغۇچىنى تۇلۇق باشقۇرۇپ ساۋادىنى قانداقمۇ چىقىرىپ بولسۇن؟!(قىستۇرما:ھەر يىلى 9-ئايدا يەسلى ئالدىنى نەچچە يۈزلىگەن ئاتا-ئانا بېسىپ كىتىدۇ،3ياشلىق4ياشلىق باللىرنى بىر ئامال قىلىپ ھەقسىز يەسلىگە بىرىۋېتىشنى ئويلايدۇ،قۇبۇل قىلمىسا قىلمىغانلىرى ماڭمىغانلىرى قالمايدۇ.بۇنى مەن ئىككى تەرەپتىن چۈشەندىم بىرى قاراش،بېقىش تەس كەپقالغان،يەنە بىرى تۇرمۇش ۋە خىزمەت سەۋەبىدىن ئامالسىز قالغان.ئىشچى-خىزمەتچىلەر بولسا مەيلى ئەمما كۆپ قىسىمى دېھقانلار تۇرسا بۇنىڭغا قانداق قارىغۇلۇق؟بۇنى مائارىپ تەربىيلەش مەجبۇريىتىدىن ۋاز كەچكەنلىك دەپ قارىساق بۇلامدۇ؟
|
|