- تىزىملاتقان
- 2014-2-20
- ئاخىرقى قېتىم
- 2015-3-15
- ھوقۇقى
- 1
- جۇغلانما
- 1661
- نادىر
- 0
- يازما
- 132
ئۆسۈش
  66.1%
|
yaqi يوللىغان ۋاقتى 2015-1-12 21:35 
ئۇغۇ راس، ھەرقانداق بىر مىللىي كارخانا ئۆز مىللىتىنى ...
كەچۈرۈڭ ، مەنغۇ كارخانىچى ياكى ئىقتىسادشۇناس ئەمەس ئەمما بىر ئىشنى دىگۈم كېلىپ قالدى . مېنىڭچە يەنى ئۆزۈمچە ، كارخانا ئەڭ ئالدى بىلەن بازانىڭ ئەڭ چوڭ سېتىۋىلىش كۈچىنىڭ قەيەردە ئىكەنلىكىنى بايقىشى لازىم . پەرىزىمچە مەيلى ئۇيغۇر بولسۇن ۋە ياكى جۇڭگودىكى باشقا خەلقلەر بولسۇن ئەڭ چوڭ سېتىۋىلىش يۇشۇرۇن كۈچى ھېلىھەممۇ يەنىلا ئوتتۇرا-تۆۋەن قاتلامدا ، ئاندىن كېيىن ئويلىشىدىغان ئىككىنچى مەسىلە ، مۇشۇ ئەڭ چوڭ سېتىۋىلىش توپى ئىچىدىكى ياش-قۇرام ئالاھىدىلىكىنى چۈشىنىش لازىم ،زادى قايسى ياش قۇراملىق ،ئىقتىسادى كۆتۈرۈشچانلىقى قانچىلىك ئىستىمال توپىنى ئاساسلىق نىشان قىلىمىز دىگەندەك . مەسلەن : ھازىر جۇڭگودا 970 مىليون يېشى 15~59ياشقىچە كىشى بار ، ئۇنداقتا باھاسى تولىمۇ ئەرزان XXمەھسۇلاتتتىن بىريىلدا مۇشۇ كىشىلەرگە پەقەت بىردىن سېتىپ بىر يۈەن پايدا ئېلىش مۇمكىن بولسا ....،30 يىلدىن كېيىن بۇ كىشىلەر توپىنىڭ ياش قۇرامىدا ئۆزگىرىش بولىدۇ ، ئۇنداقتا مېنىڭ تەرەققىيات نىشانىمنى قانداق تەڭشىشىم لازىم ... قاتارلىقلار . |
|