قولاي تىزىملىك
كۆرۈش: 1410|ئىنكاس: 11

2015-يىل ئەنئەنىۋى تىجارەتنى ئۆزگەرتىش يىلى-تاۋارىم

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

1

تېما

0

دوست

357

جۇغلانما

ئادەتتىكى ئەزا

ئۆسۈش   28.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  21984
يازما سانى: 6
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 102
توردىكى ۋاقتى: 20
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-2
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-27 21:29:44 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
2015-يىل ئەنئەنىۋى تىجارەتنى ئۆزگەرتىش يىلى


      بۇ يىل بارلىق ئەنئەنىۋى كارخانىلار دۇچ كىلىۋاتقان ئەڭ ئېغىر كىرزىس بولسا ، بۇ يىل سودا يوق ، بازار كاسات ئەمەس،بەلكى ئۆزىنىڭ  ئېنىق نىشانىنى تاپالماسلىق! ئۆزىنىڭ بازاردىكى ئورنىنى تاپالماسلىق،كۆپلىگەن كارخانىلار بۈگۈنكىدەك ئېنتىرنىت دەۋرىدە قانداق ئۆزگۈرۈشنى بىلەلمەيۋاتىدۇ.
كەلگۈسىگە قانداق يۈزلىنىش كېرەك؟پايدىسى ياخشى كارخانىلارنىڭ بېشى قاتماقتا، پايدا ئالالمىغان كارخانىلارنىڭ بېشى تېخىمۇ قاتماقتا.كارخانىنىڭ ئەڭ چوڭ قىيىنچىلىقى، پايدىنىڭ ئاز-كۆپلىكى ئەمەس بەلكىكەلگۈسىگە نىسبەتەن ئېنىق چۈشەنچىنىڭ ۋە ئېنىق نىشاننىڭ بولماسلىقى.
1.ئەنئەنىۋى تىجارەتنىڭ كۈچى قالمىدى
   مەيلى قايسى ساھە بولسۇن، ئەنئەنىۋى تىجارەت تەرەققىيات‹كۈچ-قۇدرەت› تاپالمايدۇ، بۇ ئاساسلىىقى كاپىتال بازاردا ئىپادىلىندۇ. ئەگەر كارخانىڭىزنىڭ سودا شەكلى يەنىلا كونا يولدا بولسا،( ئىشلەپچىقىرىش ،پىششىقلاپ ئىشلەش، مەھسۇلات، سودىگەر چاقىرىش، ئېلان،ۋاكالەتچى) بۇلارنىڭ ھەممىسى ئاللىقاچان ئەنئەنىۋى كارخانىلارنىڭ يەنە كىلىپ ئەڭ چوڭ كارخانىلارنىڭ خاسلىقىنى يۇقاتقان ئاجىز چىقىش يولى بۇلۇپ قالدى، شۇڭلاشقا ھەممىسى كۆزىنى يۇمۇپلا قىلىشدۇ.بۇ ئارقىلىق يەنە بىر يىل جان باقالايسىز ، لىكىن قالغىنى ئاللاغا ئامانەت.
2.ئۆزگەرمەسلىك ئۈلۈمنى كۈتكەنلىك،ئۆزگۈرۈش ھايات قېلىش ئۈچۈن.
كارخانىلارغا نىسبەتەن سودا ئەندىزىسىنى ئۆزگەرتىش ئىككى خىل بۇلىدۇ. بىر خىلى: ئۆزگۈرۈشكە مەجبۇر بۇلۇش، بىر قىسىم مەسلىلەرگە يۇلۇقۇپ ھەل قىلىش چارىسىنى تاپالماي ياكى ئىستىمالچىلىرى تەرىپىدىن مەجبۇرىي ئۆزگەرتىشكە مەجبۇر بولۇش، بۇنداق ئۆزگۈرۈشنىڭ تەننەرخى بەك يۇقىرى ھەم ئازاپلىق بۇلىدۇ، ئەمما ئوپراتسىيەدىن قورقىدىغانلار چۇقۇم ئۈلىدۇ.مەسلەن: نوكىيا شىركىتى (nokia) ۋە كوداك(kodak)شىركىتى جانلىق مىسال. يەنە بىر خىلى: ئالدىن پەرەز قىلىپ ئاكتىپ ئۆزگۈرۈش. كارخانا رەھبەرلىرىنىڭ ئىستىراتىگىيەنى پەرق ئېتىش ئىتىدارى ئىنتايىن يۇقىرى بۇلۇپ، بۇنداق كارخانىلار بەك ئاز ئۇچرايدۇ،مەسىلەن: ئەينى يىلى IBM شىركىتى  PC مۇلازىمىتىنى لىيەنشىياڭغا سېتىپ بەرگەن، PC   پۇلغا يارىمايدىغان ۋاقىتنىڭ ئالدىدىلا يۇقىرى باھاغا سېتىۋەتكەن، دىمەك،  IBM   مۇدەەتتىن بۇرۇن ئۆزگەرتىش ئېلىپ بارغان ھەم ئىنتايىن مۇۋاپىقىيەتلىك بولغان.ئەمما بۇ خىلدىكى كارخانىچىلار پۈتۈن دۇنيادا كەمدىن كەم ئۇچرايدۇ.
ھازىر PC مۇلازىمىتى پۇلغا يارىماس بوپ قالدى،
3.ئەنئەنىۋى كارخانا باشقۇرغۇچىلىرىنىڭ ئېنتىرنىت تورىغا نىسبەتەن چۈشەنچىسى ۋە تورنىڭ ھەقسىزلىكىدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىشى ياخشى ئەمەس
جۇڭگودىكى ئەنئەنىۋى كارخانا خوجايىنلىرىنىڭ يېشى ئوتتۇرا ھىساپ بىلەن 40 ياشتىن يۇقىرى، باشقۇرغۇچىلارنىڭ يېشى 35ياشتى يۇقىرى، بۇلارنىڭ ئەنئەنىۋى تىجارەت ساھەسىدە تەجىربىسى مول، ئەمما مەسلە شۇكى بۇلارنىڭ ئېنتىرنىت تورىغا بولغان چۈشەنچىسى ياخشى ئەمەس. 40 ياشتىن يۇقىرلارنىڭ ئەنئەنىۋى كارخانىلارنى باشقۇرىشى ،بەلكىم كەلگۈسى 3 يىلدا يوقىلىش خەۋپىگە دۇچ كىلىشى مۇمكىن،ئۇنىڭ ئۈستىگە بۇ ۋەقەنىڭ ئېھتىماللىقى چوڭ. بىر كارخانا ياكى بىر ئادەم نىمىدىن ئۇتۇق قازانغان بولسا، يەنە كۆپ چاغلاردا شۇنىڭدىن مەغلۇب بۇلىدۇ. ئەگەر خوجايىن بارلىق باشقۇرغۇچىلارنى ئالماشتۇرۇپ، ئورنىغا بىر تۈركۈم ياشلارنى قۇبۇل قىلسا،شىركەتتە زۇر خەۋىپ ۋە ئۈزۈكلۈك شەكىلىنىدۇ ، بۇ خىل خەۋپنى كىم يوق دىيەلەيدۇ؟ئەگەر ئۇنداق قىلمىسا شىركەتنىڭ باشقۇرغۇچىلىرىدا ئىنتىرنىت تەپەككۈرىنى قەتئىي چۈشەنمەيدۇ،يىڭى خىرىسلارغا ھەم تاقابىل تۇرالمايدۇ. شۇڭلاشقا، بۇنداق كارخانىچىلارنىڭ ئۆزگۈرىشى ھەم زىددىيەتلىك ھەم ئازاپلىق .
4.ئەنئەنىۋى كارخانىچىلارنىڭ تور سودىسىغا نىسبەتەن كاللىسىدا تەپسىلات (چۈشەنچە) يوق
ئېنتىرنىتقا بولغان بۇ ئۇيۇنغا نىسبەتەن ئەنئەنىۋى كارخانچىلار ئارسالدى بولماقتا، بۇلۇپمۇ كۆپلىگەن خوجاينلارنىڭ تېلفۇنىدا ئۈندىدار ۋە ۋېيبو يوق، ئۇلاردا بۇ نەرسىلەرگە نىسبەتەن ئۇتۇق قازىنىش تۇيغۇسى ۋە ئۇنىڭدىن پايدىلىنىش تەپەككۈرى  يوق.ئۆزى بىلەن يېڭى شەيئىلەر ئوتتۇرسىنى بىر تام ئايرىپ تۇرغان.
5.تورنى پەقەت ۋە پەقەت تەشۋىقات قۇرالىلا دەپ قاراش
كۆپلىگەن ئەنئەنىۋى كارخانا باشقۇرغۇچىلار ئېنتىرنىت تورىنى تەشۋىقات-ئېلانلا دەپ قارايدۇ. مەسلەن، تورغا ئاز تولا ئېلان بىرىش بىلەنلا چەكلىنىش،شىركەت تور بىكىتى ياكى تور دۇكىنى قولىنىڭ ئۇچىدىلا قىلىپ قۇيۇپ،كۈڭۇل بۈلمەسلىك،ئەمەلىيەتتە تور سودىسى ياكى ئىنتىرنىت تەپەككۈرى ناھايىتى كەڭ دائىرنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ،مەسلەن : توردا بىۋاستە سېتىش ، تور ماركىسى يارىتىش، شىركەت ئوبرازىنى توردا تىكلەش ، ماركانىڭ ھىكايىسىنى تور ئارقىلىق ھەقسىز كەڭ تارقىتىش، ياش كىچىك ئېستىمالچىلارنى ئۆزىگە قىزىقتۇرۇش ۋە شۇ چەمبىرەكنى داۋاملىق كىڭەيتىش ، ئېستىمالچىلىرىڭىز بىلەن يۈزمۇ-يۈز پىكىرلىشش ، خىرىدالارنىڭ نىمىگە قىزىقىپ ، نىمىدىن زىرىكۋاتقىنى بىلىپ تۇرۇش، ئىجدىمائىي جەمئىيەت مەسلىلىرىنى ماركىڭىزغا تور ئارقىلىق باغلاش، تور ئارقىلىق ماركىڭىز ياكى مەھسۇلاتىڭىزنى قىزدۇرۇش (炒作)، ئىچىتىش.تور ئارقىلىق پۈتۈن شىنجاڭدا پائالىيەت قىلىش ، تور ئارقىلىق سېتىش ، تەشۋىقات،ئېلان قاتارلىقلارنىڭ تەنەرخىنى تىجەش،بۇ مىساللار چۈشەندۈردىكى،ئېنتىرنىت بىر سودا يۇلى، ئەمما ئېنتىرنىت تەپەككۇرى بولسا بىر خىل يېڭى سودا شەكلى.مايۈننىڭ ئېيتقىنىدەك، ئەنئەنىۋى كارخانىلار ئىنتىرنىت شەكلىنى ئالدى بىلەن كۆرەلمەيدۇ،ئاندىن كۆزگە ئىلمايدۇ،ئاخىردا كىچىككەن بۇلىدۇ. كۆپلىگەن ئەنئەنىۋى كارخانىلار ھازىر شۇنداق قىلىۋاتىدۇ، مۇشۇنداق كىتىۋەرسە ئۇلارنىڭ كەلگۈسى ئىنتايىن خەتەرلىك.
6.ئەنئەنىۋى سودا تەپەككۇرىنىڭ يىلتىزى مۇستەھكەم
    ئەنئەنىۋى سودىدا، مەھسۇلات ئېلان سۈزىگە ۋە ئالاھىدە سېتىش كۆز قاراشنى تاۋلاشقا مۇھتاج، بۇلارنىڭ ھەممىسى تەپەككۇر كۈچىگە ئايلاندى. ئەمما بىز شۇنى بايقايمىزكى، ئېلاننىڭ مەھسۇلاتنى سېتىشقا بولغان كۈچى بارغانسىرى ناچارلايدۇ، سىز شىياۋمى تېلفۇننىڭ ئېلانىنىڭ قانداقلىقىنى بىلەمسىز؟ سىز يەنە ئالما تېفۇننىڭ ئېلاننى ئەسلىيەلەمسىز؟ ئەمما بۇ ئىىككى ماركا دۇنيادا داڭ قازاندى.
    ئەمەلىيەتتە،ئېنتىرنىت تورىدا سېتىشمۇ خىلى جاپالىق، بىراق ئېنتىرنىت تەپەككۇر ئۇسۇلى بۇيىچە سودا شەكلىمىزنى ئۆزگەرتسەك زىيان تارتمايمىز. ئۇنداقتا ئېنتىرنىت تەپەككۇر ئۇسۇلى دىگەن نىمە؟ ئۇ بولسىمۇ بارلىق مەنبەلەرنى بىر يەرگە يىغىپ (خېرىدارنىڭ ،دوستلىرىمىزنىڭ ،دۇشمىنىمىزنىڭ،خوشنىمىزنىڭ ئىشقىلىپ پايدىلانغۇدەكلا مەنبە ياكى ئۇچۇرنى بىر يەرگە يىغىشىمىز كېرەك) ، خېرىدارنىڭ نىشانى بىلەن بىردەك ئىچ قۇيۇن-تاش قۇيۇن بۇلۇش ، خېرىدار ئەرزان پۇلغا سۈپەتلىك مال ئېلىشنى ئۇيلايدۇ،سىز شۇ مەھسۇلاتىڭىزنى ياكى ماركىڭىزنى دەل شۇ خېىرىدار ئىزدەۋاتقان مال ياكى ماركا قىلىپ تۇنۇشتۇرالىسىڭىز، خېرىدارڭىز ھەم باشقىلارغا شۇنداق بۇ مەھسۇلات ئۇنداق ياخشى ،بۇنداق ياخشى دەپ باشقىلارغا تۇنۇشتۇرلىسىڭىز ۋە ئەڭ تۆۋەن تەنەرخ بىلەن غايەت زور خېرىدارنى سىزگە ئەگەشتۈرۈشىڭىز مانا بۇ ئېنتىرنىت تەپەككۈرى بولىدۇ.
.
8.بەش يىللىق ئىستىراتىگىيە پىلانى ئەھمىيىتىنى يۇقاتتى
بۇرۇنقى كارخانىلار 3 يىلدىن5 يىلغىچە  ئىستىراتىگىيەلىك پىلان ئېلىپ بارغان، ئەمما ھازىر بۇنىڭ ھىچقانداق ئەمەلى ئەھمىيىتى بولمىدى ھەم قالمىدى، بۇ پەقەتلا ئۆزىنى ئۆزى ئالدىغانلىق خالاس. شۇڭلاشقا كارخانىچىلار ئېنتىرنىتتا كۈنلۈك -ئايلىق ئۆزگۈرۈش ئاساسىدا ئۈنۈملۈك بولغان 6 ئايدىن بىر يىللىق ئىستىراتىگىيە ئېلىپ بارسا بۇلىدۇ،مۇشۇنداق قىلغاندىلا كارخانىنىڭ تەرەققى قىلىپ،خېرىدارنىڭ كەينىدە قالماسلىقىغا كاپالەتلىك قىلغىلى بۇلىدۇ. شۇ سەۋەپتىن، ئېنتىرنىت دەۋرىدە كارخانچىلار بارغانسىرى ھېرىپ-چارچايدۇچۈنكى داۋاملىق ئۈگۈنۈش كېرەك،ئەمما ئەرزىيدۇ،چۈنكى ئەنئەنىۋى كارخانچىلارنىڭ خاتىرجەم كۈنلىرى ناھايتى تېزلا يوقۇلۇپ كىتىدۇ.بازار ۋە ئېستىمالچىلار شۇنداق تېرىشىپ ماڭالىغانلارغا مەنسۇپ.
9. سودا شەكلىنىڭ ئىجادى تەپەككۇرىنى چۈشەنمەسلىك
ئەنئەنىۋىي سودا كۆز قارىشى ئەمدى ئەسقاتمايدۇ،مۇنچە يەردە دۇكىنىم بار،ماركام مۇنداق داڭلىق دىگەن كارخانلارغا ئەمدى كۈن يوق،نوكىيانى ياخشى ئۇيلاڭ،سىزدە تىخى نوكىيانىڭ 10% چىلك مەبلەغ ۋە تىخنىكا يوق، ئېنتىرنىت دۇنياسى ئىنتايىن تەكشى، بۇرۇنقىدەك قالاق ھالەتتە رايۇن ۋە بازارغا بۆلۈنمەيدۇ. ئىستىمال توپى بىرلىك قىلىندۇ،ھىسيات ۋە تۇيغۇ ئاساس قىلىندۇ، بۇندىن كىيىنكى خېرىدارلار سىزنىڭ ماركىڭىزنى ياكى شىركىتىڭىزنىڭ ھىكايىسىنى توردىن ئىزدەپ تاپالىشى كېرەك ،بولمىسا سىز قانچە داڭلىق بولوڭ،ئىنتىرنىت دەۋرىدە ھىچكىم سىزنى تۇنۇمايدۇ،ئەنئەنىۋى كارخانىلار چۇقۇم ياخشى ئويلىنىشى لازىم،سىزنىڭ مەھسۇلاتىڭىز زادى قانداق قىلىپ ئىستىمالچىلارنىڭ سىزگە ئىشىنىدۇ ؟ نىمە ئۈچۈن سىزنى تاللايدۇ؟ نىمە ئۈچۈن مەھسۇلاتىڭىزنى ياخشى كۆرۈپ باشقىلارغا تەۋسىيە قىلىدۇ؟
10.  2015-يىلى خوجايىنلارنىڭ سىناق يىلى
2014-يلى، توغرىسىنى ئېيتقاندا كىيىنكى يېرىم يىلدا شىنجاڭدىكى كۆپ ساندىكى ئەنئەنىۋى كارخانچىلار ئويغاندى، شۇنداقلا يەنە گاڭگىراشقا جىددىيلىشىشكە باشلىدى،ئەمما تىزلا ئۈگۈنۈشكە باشلىدى،بۇ يەردە ھىچكىمنىڭ ئۆزىنىڭ رىقابەتچىسى ئەمەسلىكىنى ،بەلكى بىر يەرگە كىلەلمەيۋاتقان ھەمكارلاشقۇچىسى ئىكەنلىكىنى تۇنۇدى...، . بىر كارخانىنىڭ ئۇتۇق قازىنىشىنىڭ 60%خوجايىنغا مەنسۈپ؛ بىر كارخانىنىڭ مەغلۇب بۇلىشىنىڭ 99% نى خوجايىنغا ئارتىشقا بۇلىدۇ.2015-يىلى ئۇيغۇر كارخانچىلىرى ئۈچۈن ئىمتىھان يىلى،پەرزىمچە بۇ يىل سودا ئۇيۇنى قايتا باشتىن شەكلىنىدۇ . دەۋىر شۇ ئاتالمىش ئەنئەنىۋى كارخانا چولپانلىرىنى رەھىمسىزلەرچە شاللاپ تاشلايدۇ،ئۈزلۈكسىز ئۇرغۇپ چىققان يېڭىچە ھەتتا غەيرى سودا شەكلى بىلەن ئىگىلىك تىكلىگەنلەر باش كۆتۈرۈپ چىقىدۇ.ئېنتىرنىت دەۋرىدە، بارلىق كارخانىچىلار كەچۈرمىشىنى قۇيۇپ چۇقۇم ئۆزگۈرىشى لازىم،ئۆزگەرسىمۇ ئۆزگۈرىدۇ، ئۆزگەرمىسىمۇ ئۆزگۈرىدۇ،پەقەت شۇنداق قىلغاندىلا قۇدرىتىنى جارى قىلدۇرالايدۇ.
تاۋارىم سودا تورى يازمىسى
www.tawarim.com
مەنبەنى ئەسكەرتىڭ
12121.jpg

7

تېما

4

دوست

5527

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   10.54%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  2867
يازما سانى: 444
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى: 156
تۆھپە : 1565
توردىكى ۋاقتى: 352
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-26
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-28 12:47:14 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مايۇن تور سودىسى قىلغانلىقى ئۈچۈن ھەممىلا ئادەمنى تور سودىسغا سۆرەپ كىرسە بولمايدۇ،مايۇن يول تاپتى ئۇنىڭ تۇتقان يولى تور سودىسى بولغاندىن كېيىن ئۇنىڭ ئۇخلسا ئويغانسا ئويلايدىغىنى تور سودىسى شۇنىڭدەك تورنىڭ ماس كەلمەيدىغان تەرەپلىرىنى تاشلاپ ئۆتۈپ كېتەلەيدۇ ياكى باشقلارغا رىقابەت خىرسى قىلالايدۇ،چۈنكى ئۇ غەلبە قازاندى. بەلكىم كەلگۈسىدە يېڭى بىر مەھسۇلات چىقىپ تاۋباۋنى كەينىدە قالدۇرۇشى مۇمكىن .
مەنمۇ تور سودىسى ھەققىدە مۇشۇ مۇنبەر تېما يوللىغان ئىدىم.بەزى قاراشلىرىم بەلكىم
قىزىققانلىق پىكىر بولۇشى مۇمكىن لىكىن ئۇنىڭدا تور سودىسىغا ئېتىبار بېرشلا بار ئىدى.
بۇ يازمىڭىزدا بولسا دەۋر بۆلگۈچ ئىنقلاپ بولۇپ تور سودسىدىن مەھرۇم قالغانلار بىراقلا تۈگىشدۇ شۇنىڭ ئۈچۈن بۇ يولدا مېڭشتىن باشقا يول يوق دېگەندەك كەسكىن قاراشلارمۇ بارئىكەن.مېنڭچە بىز بۇھەقتە مۇنازىرە قىلىپ باقساق بولىدۇ.
يۇنىل ئوپال سىلىقلاش مېيى

1

تېما

0

دوست

357

جۇغلانما

ئادەتتىكى ئەزا

ئۆسۈش   28.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  21984
يازما سانى: 6
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 102
توردىكى ۋاقتى: 20
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-2
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-28 15:25:48 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
kuxlan يوللىغان ۋاقتى  2014-12-28 12:47
مايۇن تور سودىسى قىلغانلىقى ئۈچۈن ھەممىلا ئادەمنى تور  ...

بۇ يەردە دېيىلۋاتقىنى پەقەتلا تور سودىسى ئەمەس ، بەلكى يىڭچە سودا ئەندىزىرىسى ۋە بارلىق مەنبەدىن ئۈنۈملۈك پايدىلىنىشنى ئاساس قىلغان ئېتىرنىت تەپەككۈرى ، ئالما ۋە ibm لەر تورسودىسى بىلەن ھايات قالمىدى ،بەلكى ئالدىن كۈرەرلىك ، يىڭچە ئېتىرنىت تەپەككۈرى بىلەن دۇنيانىڭ چوڭ كارخانىسى بۇلۇپ قالدى ، چۇقۇم تور سودىسى قىلىڭ ئەمەس ،توردىن ياكى باشقا نەرسىدىن ھەتتا رىقەبەتىچىم دەپ يۈرگەن كىشىلىرىڭىزنىڭ ئۇچۇردىن تۇلۇق پايدىلىنىڭ دىگەن كۆز قاراش ئېلگىرى سۈرۈلدى، بۇرۇنقىدەك ۋاكالەتچى چاقىرىپلا مەھسۇلاتىڭىزنى ياخشى ساتالمايسىز، چۇقۇم ئېتىرنىت بۇلامدۇ ،ئۈندىدار بۇلامدۇ ،پاراۋانلىق بۇلامدۇ،سىزگە ئاكتىپ تەسىر قىلدىغان نەرسىلەرنى تىزدىن ئۈگۈنۈڭ ۋە ئۇنى ئۆزىڭىزنى ئۈچۈن خىزمەت قىلدۇرۇڭ ، خېرىدارىڭىزغا سىز شۇنداق ياخشى كارخانا ، باشقىلارغا تەۋىسيە قىلىشقا ئەرزىيدۇ دىگەن ھېسياتنى خېرىدارڭىز ئۆزى سەزمىگەن ئاساستا ئۇنىڭغا بىلدۇرۇڭ دىمەكچى ، ئەنئەنۋىي ئېلان مەھسۇلاتقا بۇرۇنقىدەك ياخشى تەسىر بەرمەي قىلۋاتىدۇ ، شۇنى ئۇستىلىق بىلەن يەنى ئەپەندىن باينى چاندۇرتماي بابلىغاندەك چىرايلىق ئۇسۇللار بىلەن ھەل قىلىڭ دىگەن مەقسەتنى يۇرىتىشقا تېرىشش كېرەك

0

تېما

0

دوست

447

جۇغلانما

ئادەتتىكى ئەزا

ئۆسۈش   73.5%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  21016
يازما سانى: 18
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 128
توردىكى ۋاقتى: 18
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-23
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-28 15:39:04 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
بەزى ئويلىغانلىرىڭىزنى  ناھايىتى توغرا ھىس قىلدىم، بىراق قىسمەن جايلىرىدا شەخسى قاراش كۆپ بولۇپ كەتتىمۇ     قانداق ؟ ،   دىيارىميىزغا نىسبەتەن ئىلىپ ئىيقاندا ھەقىقەتنى ئەمىليەتتىن ئىزدەش كىرەك دەپ ئويلايمەن ..
  ئەنئەنىۋى تىجارەتنىڭ كۈچى قالمىدى، بۇ قارىشىڭىز سەل بىر تەرەپلىمىلىك بوپ قالدىمۇ قانداق ؟
پۇرسەت بولسا ئايرىم پاراڭلىشايلى ،  مەنمۇ  تور سودىسى بىلەن شۇغىللىنىمەن.
چ چ : 316430433

http://bazirim.taobao.com

پات يىقىندا تاۋارىمدىنمۇ دۇكان ئىلتىماس قىلىپ ئۆزىمىزنىڭ يىزىقىدىكى تور دۇكىننى  ئاچىمەن.
جاپا تارتىپسىز، ئىشلرىڭىزغا ئۇتۇق تىلەيمەن.

8

تېما

0

دوست

1737

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئۆسۈش   73.7%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  8879
يازما سانى: 67
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 262
تۆھپە : 363
توردىكى ۋاقتى: 70
سائەت
ئاخىرقى: 2015-2-9
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-28 17:04:19 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەنئەنىۋى تىجارەتنىڭ كۈچى قالمىدى
دىگەن بۇ سۆز چەكتىن ئېشىپ كېتىپتۇ.
دۇنيادا پۇلى كۆپ نۇرغۇن بايلارنىڭ تۇتقان يۇلى ئاساسەن ئوخشاش .ئۇ بولسىمۇ
-ئادىمىلىك .
مانا مۇشۇ تەرىپى خەلقىمىزنىڭ قان-قېنىغا سىڭىپ كەتكەن.مۇشۇ ئادىمىلىكتىن چەتنەپ كەتمىسەكلا تىجارەت،سودىمىز مەڭگۈ راۋاج تاپقۇسى.ھەم شۇنداق بۇلىدىغانلىقىغا ئىشىنىمەن.

4

تېما

5

دوست

4583

جۇغلانما

ئاكتىپ ئەزا

ئۆسۈش   86.1%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  14556
يازما سانى: 299
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 155
تۆھپە : 1321
توردىكى ۋاقتى: 183
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-9
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-28 17:40:59 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
2015-يىلدا زادى قايسى ئىشقا دەسمىي سالسام بۇلاركىن دەپ باش قاتتى.يۈزمىڭ .....

8

تېما

0

دوست

5516

جۇغلانما

تۆھپىكار ئەزا

ئۆسۈش   10.32%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  6345
يازما سانى: 217
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 374
تۆھپە : 1485
توردىكى ۋاقتى: 238
سائەت
ئاخىرقى: 2015-4-27
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-28 23:30:49 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
شۇنداق تورسودىسىنىڭ ئۆزىگە چۇشلۇق ئارتۇقچىلقى ۋە كەمچىللىكلىرى بار،ئۆز-ئارا ھەمكارلىشىپ،ئارتۇقچىلقىنى قۇبۇل قىلىپ،كەمچىللىكنى چەتكە قايرىپ قويۇش ئەڭ ئاقىلانىلىك.
بۇمۇ مىنىڭ تور دۇكىنىم،ھەمكارلىشايلى.
http://izdinix.taobao.com/

0

تېما

0

دوست

716

جۇغلانما

دائىملىق ئەزا

ئۆسۈش   43.2%

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  30521
يازما سانى: 29
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى: 5
تۆھپە : 214
توردىكى ۋاقتى: 63
سائەت
ئاخىرقى: 2015-3-13
يوللىغان ۋاقتى 2014-12-29 12:30:02 |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياخشى تىمىكەن.
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | دەرھال تىزىملىتىش

Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team)

( 新ICP备06003611号-1 )