saltanat lutun elan berig
«12345»Pages: 2/5     Go
بۇ تېما 10327 قېتىم كۆرۈلدى
jenibak
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 5582
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 41
شۆھرەت: 205 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 205 سوم
تۆھپە: 123 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 123 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 302(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-01-24
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-07-31
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

        ئۇيغۇر تىلى سىنىپلىرىنىڭ ماتىماتىكا نومۇرى نېمىشقا نومۇر سىزىقىغا توشمايدۇ؟                     ئوقۇغۇچىلار تولۇق ئوتتۇرىغا چىققاندا ئىمتىھان نەتىجىسى يوقۇرى بولغان ئوقۇغۇچىلارنى قوش تىللىق ئوقۇتۇش سىنىپىغا قوبۇل قىلىدۇ. ئۇيغۇر تىلى سىنىپلىرىدا ئاساسەن نەتىجىسى تۆۋەنرەك بولغان ئوقۇغۇچىلار قالىدۇ.   قوش تىللىق سىنىپىدىكى ئوقۇغۇچىلارغىمۇ  نومۇر سىزىقى بولسىمۇ  ، ئۇلارنىڭ نومۇر سىزىقىغا توشۇش نىسبىتى يوقۇرى بولىدۇ. شۇڭا قوش تىللىق سىنىپلىرىغا ماتىماتىكا نومۇر سىزىقى بەلگىلىمەي، ئوقۇغۇچىلارنىڭ قوش تىللىق سىنىپىدا ئوقۇش قىزغىنلىقىنى ئاشۇرۇش مەقسىتىگە يەتتى.  ئۇيغۇر تىلى سىنىپىدىكى ئوقۇغۇچىلار يەنىلا قاتتىق تىرىشىپ بۇ ئۆتكەلدىن ئۆتۈشى كېرەك.
چوققا [11 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-06-29 22:11 |
kanji
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 8382
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 104
شۆھرەت: 532 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 537 سوم
تۆھپە: 320 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 324 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 50(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-06-18
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-15
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

قاچانمۇ بىزنىڭ ئالى مەكتەپ نومۇر سىزىقىمىز باشقىلار بىلەن تەڭ بولار؟ھىلىمۇ ئىچكىرىدە «سىلەر ئوقيا ئىتىش مۇسابىقىسىگە قاتنىشىپلا ئالى مەكتەپكە ئۆتىدىكەنسىلەر»دىگەندەك  يۇمۇرلار كەڭرى تارقالغان،بىز تولۇق كۇرس 1-تۈركۈمگە ئۆتكەن نومۇر سىزىقىدا جاڭسۇلىقلار مەخسۇس كۇرسقىمۇ ئۆتەلمەيدۇ،تۆۋەن نومۇر سىزىقى بىلەن ئىچكىرىدىكى ئالى مەكتەپكە ئۆتۈۋالغان ستۇدېنتلىرىمىزنىڭ ئاز بىرقىسمى ۋاقىتنى قەدىرلەپ خەنلەر بىلەن ئوخشاش نەتىجىدە ئوقۇش پۈتتۈرسە ،كۆپ قىسمى بىزنىڭ يۇرتتا مەكتەپكە تۆگە مىنىپ بارىمىز،ئوقۇشىمىز جاپالىق دەپ باھانە تىپىپ ئوقۇتقۇچىنىڭ ئىچ ئاغرىتىشنى كۈتىدۇ،ئىچكىرىدىكى بىر ئالى مەكتەپتىكى ئۇيغۇر ئوقۇغۇچىلارنىڭ باشقىلار 60نومۇر بىلەن ئىمتاھاندىن ئۆتسە بىز30نومۇر بىلەن ئۆتسەك بولاتتى دەپ تەلەپ قىلغىنىنى ئاڭلىدىم،ئۇنىڭ ئۈستىگە پارتىيە ھۆكۈمەت ئاز سانلىق مىلللەتلەرنىڭ ئالى مەكتەپكە ئۆتۈشىنى70%كە يەتكۈزىمىز دەپ مىللىلارنىڭ نومۇرسىزىقىنى بارغانسىرى تۆۋەنلىتىۋىتىپ بارىدۇ،ھەممە ئادەمنىڭ ئالى مەكتەپتە ئوقۇشى ئۇنچە زۆرۈر ئەمەس،ھازىر مىللى ھۈنەرۋەنلەرنىڭ كىرىمى زىيالىلارنىڭكىدىن تۆۋەن ئەمەس،مىنىڭچە ئالى مەكتەپتە ئاز ساز ئوقۇغىنى ياخشى،تۆۋەن ساپا بىلەن ئالى مەكتەپكە كەلگەن بالىلار ئالى مەكتەپتە ئىتىقاد،ئەخلاق ،مەدىنىيەت جەھەتتە چىرىكلىشىدۇ،جەمىيەتكە زىيالى ئەمەس پارازىت قۇرت بولۇپ چىقىدۇ،
lutun
ھەممەئىشلار ياخشىلىنىپ كىتىدۇ!
چوققا [12 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-06-29 22:57 |
marjanyax
دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


UID نۇمۇرى : 4158
نادىر تېما : 1
يازما سانى : 154
شۆھرەت: 850 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 847 سوم
تۆھپە: 502 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 510 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 66(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-11-04
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-09-27
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

پەخرىيەقىز تولۇق نومۇر ئالغان ماتىماتىكىدا 34 نومۇر ئالالماي ۋايساپ يۈرسەك سەت تۇردىكەن.
چوققا [13 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-06-29 23:22 |
naprat2009
دەرىجىسى : ئادەتتىكى ئەزا


UID نۇمۇرى : 79
نادىر تېما : 1
يازما سانى : 257
شۆھرەت: 1484 كىشىلىك
مۇنبەرپۇلى: 1483 سوم
تۆھپە: 863 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 866 نۇقتا
توردىكى ۋاقتى : 718(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-08
ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-17
خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

 

ماتىماتىكا بىلىم ئۆگىنىشنىڭ ئاچقۇچى، ماتىماتىكىدىن 30 ئالالمىغان ئادەم ئالىي مەكتەپتە ئوقۇپ نېمە ئىش قىلىدۇ. ماتىماتىكا ناھايىتى مۇھىم بولغاچقا چەك بەلگىلەپ بەرگەن، مەن 80 نەچچە نومۇر ئېلىپمۇ ئالىي مەكتەپتە ئوقۇماق خېلى تەس كەلدى، 30 ئالالمىسا قانداق ئوقۇيدۇ؟
ئاتا-ئانىسىنىڭ پۇلىنى ئىسراپ قىلىدۇ شۇ، تېخى چەكنى بولسا 50 نومۇرغا كۆتۈرسە بولاتتى.
بۇ يازمىنىڭ يېقىنقى باھالىنىش ئەھۋالى :
  • مۇنبەرپۇلى:+1(alqondi)
  • istanbol
    چوققا [14 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-06-29 23:38 |
    موزات
    دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


    UID نۇمۇرى : 7576
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 65
    شۆھرەت: 323 كىشىلىك
    مۇنبەرپۇلى: 331 سوم
    تۆھپە: 194 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 195 نۇقتا
    توردىكى ۋاقتى : 165(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-05-13
    ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-12
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    مېنىڭچە   نۇمۇر  چېكنىڭ   بولشىدىن   ۋايساشقا  بولمايدۇ  ،   قايسى   بىر  يىلى  ئامېرىكىدىكى  نىگىرلار  ئۆزىنىڭ   نۇمۇر  چېكنىڭ   ئاق تەنلىكلەردىن  2نۇمۇر  تۆۋەن  بولۇپ   قالغىنغا  «بۇ  بىزنى   كەمسىتكەنلىك   ،ئۇلار  ئالالىغان   نۇمۇرنى   بىزمۇ   ئالالايمىز«  دەپ  بۇ   خىل   ئېتبار  سىياسەتكە  نارازىلىق بىلدۈرۈپ   نامايىشى   قىلغان  ئىكەن  .    بىزنىڭ   باللارمۇ   چۇقۇم   شۇلاردەك   نۇمۇر  ئېلىشقا  تىرششى   كېرەك  .   
       بۈگۈنكى  ئىلىم   پەن  رىقابىتدە   خەنزۇ   قېرىنداشلاردىن   ئىشىپ   كېتىشكە  بۇلدىكى  ھەرگىز  ئۇلاردىن  كېيىن  قېلىشقا  ياكى  ئۇلار  بىلەن   تەڭلىشىپ   قېلىشقا  بولمايدۇ   ،   ئەگەر  تەڭلىشىپ    قالساق   ياكى  ئارقىدا   قالساق   كەلگۈسدە  نان   تېپىپ   يېيشىمىز  تەسكە  توختايدۇ  
    simfoniya
    چوققا [15 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-06-29 23:58 |
    alqondi
    ئەلقوندى
    دەرىجىسى : مۇنبەر مەسئۇلى


    UID نۇمۇرى : 404
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 737
    شۆھرەت: 3976 كىشىلىك
    مۇنبەرپۇلى: 3985 سوم
    تۆھپە: 2357 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 2366 نۇقتا
    توردىكى ۋاقتى : 2171(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-28
    ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-17
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

         بىزمۇ تولۇق ئوتتۇرىدا ئوقۇغان ، ئالىي مەكتەپ ئىمتاھانىغىمۇ قاتناشقان. بىز ئوقۇۋاتقان چاغلاردا ماتىماتىكا دەرسى ئىنتايى زېرىكىشلىك تۇيۇلاتتى ، ماتىماتىكىغا قىزىقمايدىغانلار كۆپ ئىدى. بەلكىم ھازىرقى ئوقۇغۇچىلارمۇ شۇنداقتۇ ، بۇ بىزنىڭ ماتىماتىكا نەتىجىمىزنىڭ ئىزچىل ئۆرلىمەسلىكىنىڭ بىرخىل سەۋەبى بولسا كىرەك . بۇنىڭغا قوشۇلۇپ يەنە بەزى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ <<ماتىماتىكىدىن ھەرقانچە قىلساڭلارمۇ جىق نومۇر ئالالمايسىلەر ، خەنزۇتىلى بىلەن ئەدەبىياتتىن نومۇر ئالماق ئاسان شۇڭا بۇ ئىككىسىگە بەكرەك كۈچەڭلار>> دېگەن سۆزلىرىنىڭ تۈرتكىسىدە ئوقۇغۇچىلار ماتىماتىكىغا تېخىمۇ بەكرەك سەل قارايدىغان بولۇپ كېتىدۇ . لېكىن ئالىي مەكتەپكە  كەلگەندىن كېيىن تولۇق ئوتتۇرىدىكى ئوقۇتقۇچىمنىڭ ‹‹ماتىماتىكا ھەرقايسى پەنلەرنىڭ ئاچقۇچى >> دېگەن سۆزىنىڭ تېگىگە ھەقىقى يەتتىم .  مەن يېڭى كەلگەندە شۇڭا ھەيران قالغان ئىدىمكى بىزنىڭ سىنىپتىكى خەنزو ئوقۇغۇچىلارنىڭ (سىنپىمىزدا پەقەت ئىككىلا ئۇيغۇر بار)  ئالىي مەكتەپ ئىمتاھانىدىكى ماتىماتىكا ئوتتۇرىچە نەتىجىسى 110دىن يوقۇرى ئىدى .(مەن ئەينى ۋاقىتتا 70 نەچچە نومۇر  ئېلىپ مەغرورلىنىپ يۈرەتتىم تېخى ) . مىللى ئوقۇغۇچىلار ئالىي مەكتەپكە كەلگەندىن كېيىن ئەڭ قىيلىندىغىنى يەنە شۇ ماتىماتىكا بىلەن ئېنگىلىزتىلى . ئېنگىلىزتىنى بىرنىمىلەر قىلىپ يىتەشتۈرىۋالغىلى بولىدۇ بىراق ماتىماتىكا ئاساس ياخشى بولمىسا جاپانى خېلى تارتىدىغان گەپكەن . شۇڭلاشقا مەنچە بولسا ماتىماتىكىغا چەك قويۇش قارىماققا ئادەلەتسىزلىكتەك كۆرۈنسىمۇ بىراق بۇچەك بولمىسا بولمايدۇ ، چەك يوقاپلا كەتتى ئوقۇغۇچىلاردا ماتىماتىكىغا تېخىمۇ سەل قاراش كېلىپ چىقىدۇ . ئويلاپ باقايلى شۇنچە يىللار بولدى ئاشۇ ماتىماتىكىنىڭ چېكى ئوتتۇز نەچچىدىن  ئۆرلەپ باقمىدى ، بۇنىڭ سەۋەبى نەدە ؟ ئەگەر چەكنى يوق قىلىمىز دېسەك ، باراۋەرلىك ، ئادىللىق دەپ جارسالماي ئۆز ئىقتىدارىمىز بىلەن شۇچەكنى تەدىرىجى يوقۇرلىتىپ ئاخىردا يوق قىلىشقا تىرىشىشىمىز كېرەك .
          شۇڭلاشقا ھەربىر مەسئولىيەت ئىگىسى : چەكنى بىكارقىلىپ باراۋەرلىكنى قايتۇرۋالىمز ،-دەپ جارچالماي قانداق قىلساق ماتىماتىكا نەتىجىمىزنى ، تەبىپەن نەتىجىمىزنى يوقۇرى كۆتۈرىمىز دېگەن مەسىلە ئۈستىدە كۆپرەك ئولىنىشى كېرەك . ھەبىر ئادەمنىڭ ئۆزقىسمىتى ئۈچۈن كۆرەش قىلىش ھوقۇقى بار ، بىراق سىز ئۆزىڭىزنى كۈچلەندۈرمەي تۇرۇپ قارغۇلارچە كۆرەش قىلسىڭىز ھامىنى يېڭلىسىز .
    lutun
    چوققا [16 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-06-30 00:53 |
    alqondi
    ئەلقوندى
    دەرىجىسى : مۇنبەر مەسئۇلى


    UID نۇمۇرى : 404
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 737
    شۆھرەت: 3976 كىشىلىك
    مۇنبەرپۇلى: 3985 سوم
    تۆھپە: 2357 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 2366 نۇقتا
    توردىكى ۋاقتى : 2171(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-28
    ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-17
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    بۇيىلقى نومۇر چىكىنى كۆرۈو باقسام قوشتىل سىنىپلارنىڭ تولۇق كۇرۇس برىنجى تۈركۈم چىكى 401 ئىكەن ، مەن بەش يىلنىڭ ئالدىدا ئىمتاھان بەرگەندە 408 بولغان بەش يىل جەريانىدا ئىلگىرلەش بولماي چۈشۈپ كەتكىنى نېمىنى چۈشەندۈرىدۇ ؟ بەلكىم مۇشۇ تېمىنى كۆرۈۋاتقانلار ئىچىدە بۇيىل ئالىي مەكتەپ ئىمتاھانىغا قاتناشقان ، ياكى ھازىر تولۇق ئوتتۇرىدا ئوقۇۋاتقان بۇندىن كېيىن ئىمتاھان بېرىدىغان ئىنى سىڭىللارمۇ باردۇ ، بۇنى تېمىنى كۆرۈپ بىزنىڭ دەردىمىزنى ئاڭلايدىغان بىرسى چىقىپتۇ دەپ خوشمۇ بوۋاتقانسىلەر . سىلەرگە دەيدىغىنىم ماتىماتىكىغا سەل قارىماڭلار ، ئالىي مەكتەپتىمۇ يەنە بار بۇ ماتىماتىكا دېگەن( مەيلى سىز ئىجدىمائىي پەن بولسىڭىزمۇ) . ئەگەر تەبىئي پەن ئوقۇشنى ئويلۇشىۋاتقان بولسىڭىز تېخىمۇ قاتتىق كۈچەپ ئۆگۈنىشىڭىز كېرەك ، چۈنكى ئالىي مەكتەپتە ئۆگەنگەن دەرسلەرنىڭ ئىسمى ماتىماتىكا بولمىغان بىلەن نۇرغۇن مەسىلىلەرنى يەنە ماتىماتىكىلىق تەپەككۇر بىلەن ھەل قىلىشىڭىزغا توغرا كېلىدۇ . ئەگەر تولۇق ئوتتۇرىدا ماتىماتىكا ئاساسىڭىزنى ياخشى سېلىۋالسىڭىز ، ئالىي ماتىماتىكا ئۇنچە تەسكە چۈشمەيدۇ ، چۈنكى ئالىي ماتىماتىكىدا شۇ تولۇق ئوتتۇرىدا ئۆگەنگەن بىلىملەرنى تېخىمۇ چوڭقۇر ، تېخىمۇ ئابىستىراكىت سۆزلىنىدۇ.
    simfoniya
    چوققا [17 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-06-30 01:10 |
    alqondi
    ئەلقوندى
    دەرىجىسى : مۇنبەر مەسئۇلى


    UID نۇمۇرى : 404
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 737
    شۆھرەت: 3976 كىشىلىك
    مۇنبەرپۇلى: 3985 سوم
    تۆھپە: 2357 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 2366 نۇقتا
    توردىكى ۋاقتى : 2171(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-28
    ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-17
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    ئىشلىتىش
    بۇ مەزمۇن 9قەۋەتتىكى tarim138دە2012-06-29 19:39يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
    ماتىماتكا  نۇمۇر  سىزىغى  بەلگىلەش  ئارقىلىق  ئالى  مەكتەپكە  ئۇقۇغۇچى  قۇبۇل  قىلىش  تۇزۇمى  چىققاندىن  بۇيان  بىز  ئاتا-  ئانىىلارنىڭ  ۋە  ئەشۇ  بىچارە  تىرىشچان  ئۇقۇغۈىچىلارنىڭ غېمى  ئىككى  بولدى. بىرى  ئۇمۇمى پەن ،يەنە بىرى  ماتىماتكا.                  
    ماتىماتكىنىڭ  ئۈزى  بىر  ئۇگىنىش  قىيىن بولغان  تەس  پەن ، ئۇنىڭ  ئۇستىگە  بۇ  يىل  ماتىماتكا  ئمتىھان  سۇالىنىڭ  قىيىنلىق  دەرجىسمۇ  بەك يۇقۇرى  ئىكەن.  مىنىڭ  قىزىمنىڭمۇ  ماتىماتكا  نەتىنجىسى  نۇمۇر  سىزغىغا  توغرا  كەلمىدى. بۇ  بىزنىڭ  مائارىپ  تۇزۇلمىسدىكى  مەسىلمۇ؟  ياكى ماتىماتكا  نۇمۇرى  34 بولسىلا  ھەممىنى  ھەل  قىلالايدىغان  ياراملىق ئادەم  بولغىلى  بولامدۇ؟بۇنى   بىلمىدىم..........

    مېنىڭچە ئاتا-ئانىلارمۇ پەرزەنتلەرگە تەلەپنى قاتتىقراق قويۇشى كېرەك ، ئالىي مەكتەپتە بىرتال ئادەتتىكى تاپشۇرۇق سوئالىمۇ ئالىي مەكتەپ ئىمتاھان سوئالىدىن كۆپ قىيىن . ئالىي مەكتەپ ئىمتاھانىدا ماتىماتىكىدىن 34 نومۇر ئالالمىسا ئالالمىسا ئالىي مەكتەپكە بارغاندا قاندق ئوقۇيدۇ ؟
    istanbol
    چوققا [18 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-06-30 01:16 |
    esil521
    دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


    UID نۇمۇرى : 8426
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 85
    شۆھرەت: 425 كىشىلىك
    مۇنبەرپۇلى: 425 سوم
    تۆھپە: 255 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 255 نۇقتا
    توردىكى ۋاقتى : 35(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2012-06-22
    ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-16
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

         يولىڭىزنى باشقىلار توسۇۋالسا سىز ھەرگىز ئۆتەلمەيسىز ...ناھايىتى ئاددى چۈشەنچە...
    چوققا [19 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-06-30 14:59 |
    murjuk
    دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


    UID نۇمۇرى : 129
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 35
    شۆھرەت: 185 كىشىلىك
    مۇنبەرپۇلى: 185 سوم
    تۆھپە: 111 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 111 نۇقتا
    توردىكى ۋاقتى : 19(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-12
    ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-12
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    ئىشلىتىش
    بۇ مەزمۇن 4قەۋەتتىكى dilnazدە2012-06-29 14:24يوللىغان يازمىسىغا نەقىل :
    مەن ئويلاپ قالدىم :
    خەنزۇ سىنىپلاردىكى خەنزۇ ئوقۇغۇچىلارغا ماتىماتىكا نومۇر سىزىقى بارمۇ -يوق ؟
    قوش تىل ياكى مىنكاۋخەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ ماتىماتىكىدىن ئالغان نومۇرى ئادەتتىكى سىنىپلاردا ئوقۇغان ئۇيغۇر ئوقۇغۇچىلارنىڭ ماتىماتىكا نومۇرىدىن يۇقۇرىمىكەن ؟
    12يىل ماتىماتىكا ئۆگىنىپ ، ئالى مەكتەپ ئىمتىھانىدا 34 نومۇرنىمۇ ئالالمىسا نېمە دىگۈلۈك ؟
    ماتىماتىكا ئارقىلىق ،ئۇلارنىڭ ئىستىقبالىنى توساپ قويۇش ،ئاقىلانىلىكمۇ ؟
    .......

    قوشتىللىققا ماتىماتىكا نومۇر چېكى يوق،0ئالمىسلا بولىدۇ...
    چوققا [20 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-06-30 19:30 |
    taxnajan
    دەرىجىسى : يىڭى ئەزا


    UID نۇمۇرى : 298
    نادىر تېما : 0
    يازما سانى : 51
    شۆھرەت: 399 كىشىلىك
    مۇنبەرپۇلى: 399 سوم
    تۆھپە: 212 ھەسسىلىك
    ياخشى باھا: 218 نۇقتا
    توردىكى ۋاقتى : 143(سائەت)
    تىزىملاتقان ۋاقىت:2011-01-24
    ئاخىرقى كىرگىنى:2012-10-12
    خەت چوڭلىقى : كىچىك نورمال چوڭ

     

    مەنمۇ  مۇشۇ ئىشقا ھەيران  12 يىل ماتىماتىكا ئوقۇپ، 150 نومۇردىن 34 نومۇر ئالالمىسا نېمە دېگۈلۈك، ئۆتەلمىگەنلىكىمىزگە باھانە ئىزدىمەيلى، ئۆزىمىزگە مۇنچە تۆۋەن تەلەپ قويمايلى.
    چوققا [21 - قەۋەت] ۋاقتى : 2012-07-02 12:26 |
    كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
    «12345»Pages: 2/5     Go
    Bagdax bbs » ئەدەبىي ئەسەرلەر