- جۇغلانما
- 509
UID46480
تىزىملاتقان2014-9-13
ئاخىرقى قېتىم2015-6-22
توردا149 سائەت
ئالىي ئەزا

- نادىر
- 0
- جۇغلانما
- 509
- ئاقچا
- 6
|
ئەسسالامۇئەلەيكۇم
ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم مۇسۇلمان ئۇيغۇر قېرىنداشلىرىم،ھەممىڭلارنىڭ تىنىگە سالامەتلىك ئىشلىرىڭلارغا ئوڭۇشلۇق تىلەيمەن. بۆگۈن مەن سىزلەرنىڭ پايدىلىنىشىڭىزلار ئۈچۈن ئازراق ۋاقتىمنى سەرىپ قىلىپ ئۇشبۇ دەرسلىكنى تۈزۈپ قويدۇم يىڭى ئۆگەنگۈچىلەر ئۈچۈن ياخشى باشلىنىش نوقتىسى بولالىشىغا ئىشەنچىم كامىل.
مەن ئاۋال سىلەردە بولۇشقا تىگىشلىك بەزى نەرسىلەرنى يەنى aide ، ھۆججەت باشقۇرغۇچقاتارلىق نەرسىلەر بولسىلا بۇلارنىڭ ھاجىتىدىن تامامەن چىقالايسىلەر. ..
ئاۋال aide بىلەن ئازىراق تۇنۇشۇپ چىقايلى.
ئەپنى ئاچقىنىڭىزدا ئاستىدىكى بىرىنى يەنى for exporle دىگەن سىنبەلگىنى چىكىڭ بۇ بولسا ئەپ ياساش تۈرى، ئۇ يەرنى باسقاندىن كىيىن تېلىفۇنىڭىزنىڭ ئۈچ سىزىقلىق سىتون كۇنۇپكىسىنى باسسىڭىز بىر سىتون كۆرىنىدۇ شۇنىڭ ئىچىدىكى flase دىگەننى باسىسىز، ئۇنى باسسىڭىز بىر كۆزنەك چىقىدۇ شۇنىڭ ئىچىدىكىcreate new pojarct دىگەن خەتنى بېسىڭ بۇ يىڭى ئەپ تىرمىنالىنى قۇرۇش كۆزنىكى، بۇنىڭ ئىچىدىكى كۆزنەكتە ئەڭ ئۈستىدە new app دەپ ئىككىسىsampleدەپ بىرسى بار new app دىگىنى بولسا يىڭى قۇرۇش دىگەن مەنىدە ئىككىسىنىڭ ئىختىدارى ئوخشاشمايدۇ ئىھتىياجىڭىزغا ئاساسەن ئالماشتۇرۇپ ئىشلەتسىڭىز بولىدۇ. sampleدىگىنى بولسا دەرسلىك بۇنىڭ ئارقىلىقمۇ ئانچە -مۇنچە بىر نىمىلەرنى بىلىپ قالىسىز..
بىز ئالدى بىلەن new app 1 دە توختىلايلى. بۇنى باسسىڭىز ئىككى دانە تولدۇرىدىغان جاي چىقىدۇ name دىگىنى ئۇشبۇ ئەپنىڭ ئىسمىنى كۆرسىتىدۇ.packeg name بولسا بۇ ئەپتىكى javaكۇدىنىڭ قەيەرگە ئورۇنلىشىدىغانلىقىنى بەلگىلەيدۇ ھەر ئىككىلىسىنى خالىغانچە ئۆزگەرتسىڭىز بولىدۇ ئەمما packeg name دىكى خەتلەرنىڭ چىكىتىنى ئۇنۇتماڭ.
ئەمدى سىز ئوڭ تەرەپتىكى crate دىگەن خەتنى بېسىپ رەسمى ئىشقا كىرىشىڭ. كىرگەندىن كىيىن تۆۋەندىكى كۇدلار كۆرىنىدۇ.
android:layout_width="match_parent"
android:layout_height="match_parent"
android:gravity="center">
android:text="@string/hello_world"
android:layout_width="wrap_content"
android:layout_height="wrap_content" />
بۇ كۇدنىڭ 1- قۇرىدىكى linearloyout بولسا ئاساسلىقى بەت بىلەن مۇناسىۋەتلىك بولۇپ بەتنىڭ چوڭ كىچىكلىكىنى قۇر بەت رەڭگى بەتنىڭ كەڭلىكى ئۇزۇنلىقى قاتارلىقلار بىلەن مۇناسىۋەتلىك.
بۇنى ئۆزگەرتىپ
android:layout_width="180dip"
android:layout_height="120dip"
android:gravity="center">
قىلىپ يېزىشقىمۇ بولىدۇ
يەنەdip نى شۇنىڭغا بىرلىك قىلىپ ئۆزگەرتىشكە بولىدۇ.
width---كەڭلىك height---ئۇزۇنلۇق
ئاستىدىكى
android:text="@string/hello_world"
android:layout_width="wrap_content"
android:layout_height="wrap_content" />
بولسا خەتنىڭ رەڭگى چوڭ كىچىكلىكى توم نىپىزلىكى قاتارلىقلارنى ئۆز ئىچىگە ئالغان بولىدۇ.
بۇنىڭدىكىandroidtext تىكى @string/helloworld ئۆچىرىۋېتىپ ئۆزىڭىز خالىغان خەتنى يازسىڭىز بولىدۇ. ئەمدى بۇلار بىلەن تۇنۇشۇپ بولدۇق بۇلارغا ئىقتىدار قوشۇشنى ئۆگىنەيلى..
باشتىكى linear layuot قا تەگلىك قوشماقچى بولساق
android:background="#988998"
نى
يەنە
background"?"
نى بېسىپ رەسىم ياكى رەڭ ئارقىلىق تەگلىك قوشالايسىز مەسىلەن:
android:background="#988998"
ياكى
android:background="@drawable/ic_launcher"
قىلىش ئارقىلىق ئۆزىڭىز خالىغان ئۇسۇلدا ئۇسلۇپ تاللىيالايسىز بۇ توغرۇلۇق ئالىپ تورىدا تېخىمۇ ئىنىق بار.
ئەمدى بۇلارنى بىلىپ بولغان بولساڭلار سىلەرگە بىر قىسىم كۇدلار ۋە ئۇلارنىڭ ئىقتىدارىنى تۇنۇشتۇرۇپ ئۆتەي.
Toast.maketext(this,"right",1).show();
ئۈستىدىكى بولسا ئاپتۇماتىك ئەسكەرتمە بىرىش كودى.
package com.mycompany.myapp3;
import android.app.Activity;
import android.content.Context;
import android.graphics.Bitmap;
import android.graphics.BitmapFactory;
import android.graphics.Canvas;
import android.graphics.Matrix;
import android.graphics.Paint;
import android.os.Bundle;
import android.view.View;
import android.view.View.OnClickListener;
import android.widget.Button;
import android.widget.LinearLayout;
public class MainActivity extends Activity {
ImageView imageView = null;
@Override
protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
imageView = new ImageView(this);
setContentView(R.layout.main);
LinearLayout ll = (LinearLayout) findViewById(R.id.iamgeid);
ll.addView(imageView);
// 向左移动
Button botton0 = (Button) findViewById(R.id.buttonLeft);
botton0.setOnClickListener(new OnClickListener() {
@Override
public void onClick(View arg0) {
imageView.setPosLeft();
}
});
// 向右移动
Button botton1 = (Button) findViewById(R.id.buttonRight);
botton1.setOnClickListener(new OnClickListener() {
@Override
public void onClick(View arg0) {
imageView.setPosRight();
}
});
// 左旋转
Button botton2 = (Button) findViewById(R.id.buttonRotationLeft);
botton2.setOnClickListener(new OnClickListener() {
@Override
public void onClick(View arg0) {
imageView.setRotationLeft();
}
});
// 右旋转
Button botton3 = (Button) findViewById(R.id.buttonRotationRight);
botton3.setOnClickListener(new OnClickListener() {
@Override
public void onClick(View arg0) {
imageView.setRotationRight();
}
});
// 缩小
Button botton4 = (Button) findViewById(R.id.buttonNarrow);
botton4.setOnClickListener(new OnClickListener() {
@Override
public void onClick(View arg0) {
imageView.setNarrow();
}
});
// 放大
Button botton5 = (Button) findViewById(R.id.buttonEnlarge);
botton5.setOnClickListener(new OnClickListener() {
@Override
public void onClick(View arg0) {
imageView.setEnlarge();
}
});
super.onCreate(savedInstanceState);
}
class ImageView extends View {
Paint mPaint = null;
Bitmap bitMap = null;
Bitmap bitMapDisplay = null;
int m_posX = 120;
int m_posY = 50;
int m_bitMapWidth = 0;
int m_bitMapHeight = 0;
Matrix mMatrix = null;
float mAngle = 0.0f;
float mScale = 1f;//1为原图的大小
public ImageView(Context context) {
super(context);
mPaint = new Paint();
mPaint.setFlags(Paint.ANTI_ALIAS_FLAG);
bitMap = BitmapFactory.decodeResource(this.getResources(),
R.drawable.ic_launcher);
bitMapDisplay = bitMap;
mMatrix = new Matrix();
// 获取图片宽高
m_bitMapWidth = bitMap.getWidth();
m_bitMapHeight = bitMap.getHeight();
}
// 向左移动
public void setPosLeft() {
m_posX -= 10;
}
// 向右移动
public void setPosRight() {
m_posX += 10;
}
// 向左旋转
public void setRotationLeft() {
mAngle--;
setAngle();
}
// 向右旋转
public void setRotationRight() {
mAngle++;
setAngle();
}
// 缩小图片
public void setNarrow() {
if (mScale > 0.5) {
mScale -= 0.1;
setScale();
}
}
// 放大图片
public void setEnlarge() {
if (mScale < 2) {
mScale += 0.1;
setScale();
}
}
// 设置缩放比例
public void setAngle() {
mMatrix.reset();
mMatrix.setRotate(mAngle);
bitMapDisplay = Bitmap.createBitmap(bitMap, 0, 0, m_bitMapWidth,
m_bitMapHeight, mMatrix, true);
}
// 设置旋转比例
public void setScale() {
mMatrix.reset();
//float sx X轴缩放
//float sy Y轴缩放
mMatrix.postScale(mScale, mScale);
bitMapDisplay = Bitmap.createBitmap(bitMap, 0, 0, m_bitMapWidth,
ئاللا خالىسا قالغىنىنىمۇ يوللايمەن..
بەزى يەرلىرىنى ئۇيغۇرچىلاشتۇرۇپ بولالمىدىم قېنى ئەمىسە باشلاڭلار ئازغىنە بىلىدىغانلىرىڭللار بولسا ئاستىغا ئىنكاس شەكلىدە يوللىۋېتەسىلە قېرىىنداشلىرىم.. |
-
|