- جۇغلانما
- 2415
UID16595
تىزىملاتقان2013-5-5
ئاخىرقى قېتىم2015-4-9
توردا804 سائەت
ئالىي ئەزا

- نادىر
- 0
- جۇغلانما
- 2415
- ئاقچا
- 10

|
باغداشتا بۇ خەۋەر خىلى بۇپ قۇيدىكەن:
تېڭشۈن شىركىتى ئۈندىدار ۋە ئۈندىدارنىڭ سالون ئىقتىدارىنى ئېلان قىلغاندىن كېيىن رايونىمىزدىمۇ كۆپ قىسىم شەخس ۋە شىركەتلەر سالون قۇرۇش ئالاھىدە ئەۋج ئالدى.سالون يەنە ئۈندىدار ئاممىۋى سۇپىسىنىڭ قوللىنىشچانلىقى ۋە تارقىلىشى ئاددى ۋە كەڭ بولغانلىقتىن دۆلىتىمىز ئىچىدە ناھايىتى تېزلا تەرەققى قىلدى .
ئۇنداقتا سالوننىڭ رايونمىزدىكى نۆۋەتتىكى ئەھۋالى قانداق؟
دىيارىمىزدا ئەرقال، نۇر تورى، ئوكيان تورى، مىسرانىم، ئانا تۇپراق، باغداش تورى قاتارلىق بىر قانچە ئۇنۋېرسال تور بېكەتلەر تەسىس قىلغان سالونلاردىن باشقا سالونلار پۈتۈنلەي شەخس ئىگىدارچىلىقىدا بولۇپ ئۇ سالونلارنىڭ مەزمون مەنبەسى ئاساسلىق ئۇيغۇر توربېكەتلىرى ھېساپلىنىدۇ، بۇ خىل شەخسي سالونلار ئەڭ دەسلەپ سالون ئىلتىماس قىلغاچقا كىشىلەر تەرىپىدىن يېڭىچە شەيئىي قارىلىپ نۇرغۇن كىشىلەر بۇ سالونلارغا ئەگەشكەن، لېكىن تارقىتىلۋاتقان ماقالىلەر پۈتۈنلەي كۆچۈرۈلمە ۋە شۇنداقلا ئىشەنچىلىك دەرىجىسى تۆۋەن، شۇنداقلا ئۇيغۇر تور بېكەتلىرىدە ئېلان قىلىنغان ماقالىلەرنى ھەر خىل ماۋزۇلاربىلەن خىلمۇ-خىل ئۇسۇلدا ئېلان قىلغاچقا نۆۋەتتىكى كىشىلەرگە بەرگەن تەسىرى ياخشى ئەمەس. بۇ خىل سالونلار ھەتتا نەشرىياتلار تەرىپىدىن چىقىرىلغان كىتاپ ۋە ژۇناللاردىكى ماقالىلەرنىمۇ ھېچقانداق ئەسكەرتىش بەرمەي ھەرخىل ماۋزۇلارنى قويۇپ ئېلان قىلىشتەك نومۇسسىز قىلمىشلار يۈز بەرمەكتە.
نۇرغۇن تور بېكەت ۋە مۇنتىزىم تاراتقۇلار بۇ سالونلارغا كۆپ قېتىم ئاگاھلاندۇرۇش بەرگەن بولسىمۇ قارشى تەرەپنى قىلچە كۆزگە ئىلماي كۆچۈرمىكەشلىكنى داۋاملاشتۇرماقتا، شۇنداقلا كارخانا ۋە شىركەت مەسئۇللىرىغا يالغان سانلىق مەلۇمات مەلۇم قىلىپ ھەرخىل باھالاردا ئېلان ئالماقتا.
ئەلۋەتتە دىيارىمىزدىمۇ سالوننىڭ ئومۇملىشىشىنى ۋە تەرەققى قىلىشىنى ئۈمىد قىلىمىز، لېكىن بۇ خىل شەخسى سالونلار داۋاملىق كۆچۈرمىچىلىك قىلغاندا بۇ خىل يېڭى تاراتقۇ ۋاستىسىنىڭ تەرەققىياتى ئەسلىدىكىدەك بولماي ئەكسىچە بولىدۇ. |
|