ئالدىنقى قېتىم بىرسىنىڭ C8813D تېلفونىغا قۇلپا نومۇرى ئىلتىماس قىلىپ قويسام 1 كۈندە كەلگەن. يېقىندا مۇشۇ تېلفوندىن بىرنى سېتىۋېلىپ قۇلپا نومۇرىغا ئېرىشەلمىدىم . ئۇچۇرلىرىنىڭ ھەممىنى توغرا تولدۇرۇپ جەزىملىسەم 提交成功 دەپ چىقىدۇ. لېكىن ئېلخەتكە تۆۋەندىكىدەك ئۇچۇر كەپتۇ.
亲爱的用户:
首先感谢您对华为手机的支持。
您提交的信息如下:
手机型号:HUAWEI C8813D
MEID/IMEI:A0000042E***8F
S/N:
手机识别码:
Email:******@126.com
可能您邮件中发送的查询信息不正确,我们无法找到对应的解锁密码。
请确认后重新提交申请,我们将在三个工作日内将您的解锁密码发送到您的邮箱中。谢谢!
华为终端有限公司
بۇ تېلفوندىن ئىككىسى بارتى(بىرسى باشقىلارنىڭ) . مېنىڭ بولمىسا يەنە بىرى بولۇپ قالار دەپ باشقىلارنىڭكىگە ئىلتىماس قىلىپ باقتىم ئۇنىڭغىمۇ ئۈستىدىكىگە ئوخشاش ئۇچۇر كەلدى. بىرسىگە ئېلخەتنى ئالماشتۇرۇپ ئۇدا ئۈچ قېتىم ئىلتىماس قىلىپ باقتىم .يەنىلا ئوخشاش ئۈستىدىكى ئۇچۇر . لېكىن يەنە ئىككى بۇرادىرىمىنىڭ C8813 تېلفونىغا قۇلپا نومۇرى ئىلتىماس قىلىپ قويسام ئەتىسىلا ئەۋەتىپتۇ. لېكىن C8813D گە بولمايۋاتىدۇ. يە بۇ تېلفوننىڭ قۇلپا نومۇرىنى بېرىشنى ۋاقتىلىق توختاتتىمۇ بىلمىدىم. مۇشۇنداق ئەھۋالغا يولۇقۇپ باققانلار بارمۇ ؟ |