تېز كۆرۈش
نەزەر
بەس مۇنازىرە
پايدىلىق خەۋەرلەر
جاھاندىكى ئىشلار
تەنتەربىيە خەۋەرلىرى
ئۆزىمىزگە نەزەر
مەدەنىيەت - سەنئەت
ئۆرۈپ-ئادەتلىرىمىز
ئۇيغۇر مەدەنىيىتى
چولپانلىرىمىز
تارىخى ئىشلار
تېل-يىزىق
ئۇيغۇر تائاملىرى
تۇرمۇش مەسلىھەتچىسى
كۆڭۈلدىكى سۆزلەر
نىكاھ ۋە ئائىلە
تۇرمۇش مەسلىھەتچىسى
پەرزەنىت تەربىيىسى
ساغلاملىق
مۇھاببەت كەچۈرمىشلىرى
قانۇندىن ساۋات
تىببىي ساۋاتلار
كۆڭۈل ئىچىش كۇلۇبى
مۇنبەر ناخشا-مۇزىكا ئارامگاھى
سۈرەتلىك فىلىملار
لەتىپە - يۇمۇرلار
ئويۇنلار
رەسىملەر دۇنياسى
تور ۋە كومپىيۇتېر
تور بىلىملىرى
كومپىيۇتېر ئۇچۇرلىرى
QQ بىلىملىرى
ھەقسىز تور بەت كودلىرى
تور بىكەت ئۇچۇرلىرى
ئەدەبىيات گۈلزارى
ھىكايە ، شىئېرلار ، نەسىرلەر
پەن ۋە مائارىپ
ئاقيول قەلەمكەشلەر سەھىپىسى
خەلىق ئېغىز ئەدەبىياتى
بالىلار ئەدەبىياتى
تەرمىلەر
ئاۋازلىق ئەسەرلەر سالۇنى
مۇنبەر ئىشخانىسى
ئاقيول چايخانىسى
پىكىر - تەكلىپلەر
مۇنبەر ئېلان رايۇنى
ئاقيول لوڭقىسى مۇكاپاتلىق ئەسەرلەر
كىرىش
تىزىملىتىش
مېھمان
يازما:
بۈگۈنكى:
تېمام
ئىنكاسلىرىم
ساقلىغۇچۇم
دوستلىرىم
باش بەت
ئىزدەش
مۇنبەر مۇلازىمىتى
ئېلان باشقۇرۇش
مەھەللە
مىدال مەركىزى
ئاساسىي ئۇچۇر
IPسىتاتىستىكىسى
باشقۇرغۇچىلار
باشقۇرۇش ئەھۋال
توردىكىلەر
ئەزا دەرىجىسى
سەھىپە دەرىجىسى
يازما دەرىجىسى
تەۋسىيە دەرىجىسى
wind
تۇرمۇش مەسلىھەتچىسى
تارىخى ئىشلار
جاھاندىكى ئىشلار
ھىكايە ، شىئېرلار ، نەسىرلەر
بەس مۇنازىرە
سۈرەتلىك فىلىملار
ئاقيول مۇنبىرى
»
جاھاندىكى ئىشلار
»
رافائىللو (1483-1520)= رەسىم ئەۋلىياسى
كىيىنكى تېما
ئالدىنقى تېما
يېڭى تېما
تىما : رافائىللو (1483-1520)= رەسىم ئەۋلىياسى
ئادرېسىنى كۆچۈرۈش
|
ساقلىۋېلىش
|
پىرىنتىرلاش
ziba
دەرىجىسى: كۆنگەن ئەزا
ئاپتورنىڭ ماتېرىيالى
قىسقا ئۇچۇر يوللاش
UID نومۇرى:
50
جەۋھەر يازمىسى:
1
يوللىغان يازمىسى:
104
ئۇنۋان:
3
دەرىجە
جۇغلانما:
111
پۇلى:
104
تۆھپىسى:
0
ياخشى باھا:
0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى: 32(سائەت)
تىزىملاش:
2010-06-16
ئاخىرقى:
2010-07-28
0تال
يوللانغان ۋاقتى: 2010-07-23 20:37
باش يازمىنى كۆرۈش
| چوڭ كىچىكلىكى:
كىچىك
نورمال
چوڭ
رافائىللو (1483-1520)= رەسىم ئەۋلىياسى
رافىئىللو سانسىزو =Raffaello Sanzio da Urbino
دۇنيادىكى ئەڭ داڭلىق رەسساملارنىڭ بىرى بولغان، رەسىم ئەۋلىياسى دەپ نام ئالغان راففائىللو، 1483-يىلى، ئىتالىيىنىڭ شەرقىدىكى ئوربىننو شەھىرىدە دۇنياغا كەلگەن بولۇپ، ئۇنىڭ ئاتىسى مەشھۇر رەسسام ئىدى. راففىللو كېچىگىدىن باشلاپلا داڭلىق ئۇستازدىن رەسىم سىزىشنى ئۈگىنىپ، ناھايىتى ياخشى نەتىجە ياراتتى. 21ياشقا كىرگەندە فلورىنسىيەگە كەلدى ۋە ئۇ يەردە سەنئەتىنىڭ پىرى ئاتالغان داۋىنچى ۋە مېكىلانجىلولارنىڭ ئىجادىيىتىنى تەتقىق قىلىش ئارقىلىق سەنئەتتە سەكرەش ھاسىل قىلدى. 1508-يىلى، ئۇ پاپانىڭ تەكلىۋى بويىچە ۋاكىتان سارىيىغا بىر يۈرۈش تام رەسىم سىزىشنى باشلىدى ۋە ئۇنى بەش يىلدىن كۆپرەك ۋاقىتتا تاماملىدى. ھازىر ۋاتىكان سارىيى ئىمزاخانىسىنىڭ تۆت تېمىدا ساقلىنۋاتقان تۆت پارچە تام رەسمىنى بۇنىڭدىن تۆت ئەسىردىن كۆپرەك ۋاقىت ئىلگىرى ئۆتكەن ئاشۇ رافائېللو ئۆز قولى بىلەن سىزغان. ئۇ چاغدا، پاپا«ئىلاھىيەت»، «پەلسەپە»، «ئەدەبىيات-سەنئەت»، «قانۇن»ھەققىدە تۆت پارچە كىنايە رەسىم سىزىشنى تەلەپ قىلغان ئىدى. ئەمما، رافائېللو ئۆتمۈشتىكى دىنىي تىمىلارنى سىزىشتىن ئىبارەت قاتمال كۆرۈنۈشلەرنى چۆرۈپ تاشلاپ، قەدىمقى يۇنان ئەدەبىيات-سەنئىتىنى ئەسلىگە كەلتۈرۈش ئىدىيىسىنى سىڭدۈرۈش ئارقىلىق ئۆزىگە خاس ئىجادىيەت يولىنى تۇتتى.
رافائېللو يەنە مەشھۇر بىناكارلىق ئالىمى ئىدى. ئۇ پاپانىڭ تەكلىۋى بويىچە تام رەسىملىرىنى سىزىش بىلەن بىر ۋاقىتتا، مىكىلانجىلو بىلەن بىرلىكتە رىم ۋاتىكانىدىكى سان پېتىر چېركاۋىنى لايىھەلەشكە رىياسەتچىلىك قىلدى. ئۇ چېركاۋ قۇرۇلىشىنىڭ ئۇمۇمىي لاھىيەسىگە مۇھىم تۆھپە قوشتى ھەمدە ئىزچىك تۈردە رىمدا تۇرۇپ، غايەت كاتتا بۇ قۇرۇلۇشنىڭ ئېلىپ بېرىلىشىغا مەسئول بولدى ۋە ئۇنىڭغا ئۆزىنىڭ ئۈمۈرۋايەتلىك زېھنىنى تەقدىم قىلدى، بۇ يەردە ئۇ ھاياتىدىكى ئەڭ نادىر ئەسەر بولغان «ئافىنادىكى مەكتەپ» نى ياراتتى. ئەپسۇسكى، ئۇ1520-يىلى، يەنە 37يېشىدا ۋاقىتسىز ۋاپات بۇلۇپ، سان پېتىر ئىبادەتخانىسىنىڭ پۈتكەن ھالىتىنى كۆرەلمىدى. راففېللونىڭ ئۆمرى قىسقا بولدى. ئەمما، ئۇ ئۆزىنىڭ تالانتلىق سەنئەت ئىجادىيىتى ئارقىلىق ئەدەبىيات-سەنئەتنى گۈللەندۈرۈش دەۋرىنىڭ«رەسىم ئەۋلىياسى»دىگەن تاجىنى كىيدى.
گىرمانىيەنىڭ دۇلۇت شەھىرىدىكى سەنئەت مۇزىيخانىسدا رافائىل سىزغان «سىتىن ئانا»ناملىق يەنە بىر مەشھۇر بىر رەسىم ساقلانماقتا. بۇ رەسىم تۆت ئەسىرنى ئاتلاپ كەلگەن بولسىمۇ، ئەمما ئۇنىڭدىكى ئىنتايىن جانلىق ئوبراز ۋە كىشىلەرنى چوڭقۇر ئويغا سالىدىغان مەزمۇن تاكى ھازىرغىچە پۈتۈن دۇنيا جامائەتچىلىگىنى قايىل قىلماقتا. «سىتىن ئانا»-1513-يىلى، رافىللو، ئىتالىيىنىڭ پياچېنىستا دەرۋىشخانىسىغا سىزىپ بەرگەن دىنىي رەسىم بۇلۇپ، ئۇ «ئىنجىل»ھىكايىلىرىگە ئاساسەن سىزىلغان. رەسىمنىڭ ئوتتۇرسىغا بوۋاقنى قۇچاقلىغان ئەۋلىيا ئانا مارىيە چۈشۈرۈلگەن. ئۇ مېھرىۋان، خاتىرجەم، ھەيۋەتلىك بۇلۇپ، چوڭقۇر مەنىلىك كۆزلىرى قۇچۇغىدىكى ئامراق ئوغلى-ئەيساغا تىكىلىپ تۇرىدۇ. بوۋاق ئەيسا تېتىك، ساغلام بۇلۇپ، ئالدى تەرەپتىكى بارلىق كىشىلەرگە قاراۋاتقاندەك ئېچىلغان ساددا كۆزلىرى كىشىنىڭ مەسلىگىنى كەلتۈرىدۇ. بۇ رەسىمدە، ئەۋلىيا ئانا مارىيانىڭ دۇنيانى قۇتقۇۇش ئۈچۈن، ئامراق ئوغلىنى پۈتكۈل ئىنسانىيەتكە ھەدىيە قىلىشتىن باش تارتماي، ئۇنى بۇ دۇنيادا كىشىلەر ئۈچۈن رىيازەت چىكىشكە، ئۆز ھاياتىنى قۇربان قىلىش ئارقىلىق مىڭلىغان-مىليونلىغان جاپاكەش پۇقرارلارنى قۇتقۇزۇشقا بەلگىلىگەنلىگى تەسۋىرلەنگەن. راففېللونىڭ قەلىمىدە ئەۋلىيا ئانا ول يەتمەيدىغان«ئىلاھ»ئەمەس، بەلكى ئىچكى دۇنياسى ئىشقى-مۇھەببەت بىلەن تولغان «ئادەم»گە، مېھرى-شەپقەتلىك ئانىغا، شۇنداقلا ئۆزىنىڭ ئەڭ قىممەتلىك ھەممە نەرسىسىنى قۇربان قىلىشتىن باش تارتماي غايىگە يەتكۈچى روماللىق قەھرىمانغا ئايلانغان. ئاپتور دىنىي ھىكايىلەرنى تېما قىلىپ تۇرۇپ، دۇنيانىڭ ئالىي پەزىلىتىنى سۈرۈتلەپ، ئەدەبىيات-سەنئەتنى گۈللەندۈرۈش دەۋرىنىڭ سەنئەت ئىجادىيىتىنى تېخىمۇ يۈكسەكلىككە كۆتۈرگەن.
مەسىلەن، «پەلسەپە»دىگەن رەسىمدىن كىشىلەرنىڭ كۆز ئالدىدا غايەت كاتتا بىر ئىمارەت، يىقىندىن يىراققا قاراپ بارغانسىرى ئىچكىرلەپ كىتىۋاتقان بىر يۈرۈش ئەگمە ئىشىكلەر، بىنا ئالدىدا كىتىۋاتقان پىلاتون ۋە ئارىستوتىلدىن ئىبارەت ئىككى نەپەر ئۇلۇغ پەيلاسوپ ھەمدە ئۇلارنىڭ ئارقىسىدىن كېتىۋاتقان سوقرات، ئارخېمىد قاتارلىق قەدىمقى يۇناننىڭ بىر مۇنچە پەيلاسوپ ئالىملىرى گەۋدىلنىپ، قەدىمقى يۇنان مەدىنىيەت ئىدىيىسىگە ۋارىسلىق قىلىدىغان ئادەملەر بارلىغىغا، شاگىرتلىرىنىڭ ئۇستازلىرىدىن ئۈتۈپ كىتىۋاتقانلىقىغا سىموۋۇل بولىدۇ. يەنە مەسىلەن، «ئىلاھىيەت»دىگەن رەسىمدە، رەھىمسىزلىك بىلەن سۈر كۆرسىتىپ تۇرغان بىر توپ مۆتىۋەرلەر ئەمەس، بەلكى جانلىق، تېتىك ئالىملارنىڭ ئوبرازى سۈرۈتلەنگەن بۇلۇپ، ئۇنىڭدىن كىشىلەر ئەقىللىق، پاراسەتكە باي، مەسىللەر ئۈستىدە تەپەككۈر قىلىۋاتقان ئالىملارنى كۆرىۋالالايدۇ. كىشىنى ھەيران قالدۇردىغان يېرى شۇكى ، تەسۋىردە گەرچە دىنىي جەمىيەتنىڭ ئوخشىمىغان دەۋىرلەردىكى مەشھۇر دىن تارقاتقۇچىلىرى ئىپادىلەنگەن بولسىمۇ، ئەمما ئۇلار خۇددى يۇناندىكىگە ئوخشاش«مۇنازىرە يىغىنى»ھاسىل قىلىپ، قەدىمقىي يۇناندىكى نۇرغان پەيلاسوپلارنىڭ مۇنازىرە ئارقىلىق ھەقىقەتنى ئىزلەۋاتقانلىغىنى ئىپادىلەيدۇ.
-سىز كۆرۋاتقان تىما
رافائىللو (1483-1520)= رەسىم ئەۋلىياسى
,دوستىڭىزغا يوللىسىڭىز دەرجىڭىز ئۆزىلىكىن ئۆسىدۇ
تېما ئادىرسى:
چوققا
ئىنكاس
نەقىل
تەۋسىيەلەش
kitap
دەرىجىسى: يېڭى ئەزا
ئاپتورنىڭ ماتېرىيالى
قىسقا ئۇچۇر يوللاش
UID نومۇرى:
119
جەۋھەر يازمىسى:
0
يوللىغان يازمىسى:
21
ئۇنۋان:
2
دەرىجە
جۇغلانما:
1
پۇلى:
21
تۆھپىسى:
0
ياخشى باھا:
0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى: 4(سائەت)
تىزىملاش:
2010-07-22
ئاخىرقى:
2010-07-25
1تال
يوللانغان ۋاقتى: 2010-07-23 20:39
ئاپتورنىڭكىنى كۆرۈش
| چوڭ كىچىكلىكى:
كىچىك
نورمال
چوڭ
يارايسىز!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! قەلمىڭىز ھارمىغاي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چوققا
ئىنكاس
نەقىل
تەۋسىيەلەش
ئالدىنقى تېما
كىيىنكى تېما
ئاقيول مۇنبىرى
»
جاھاندىكى ئىشلار
/bbs
زىيارەت مەزمۇنى بېكىتىمىز دائىرىسىدىن ھالقىدى،بىخەتەرلىككە دىققەت قىلىڭ
داۋاملاشتۇرىمەن
زىيارەتنى توختىتىش