پارول قايتۇرىۋېلىش

ئۇيغۇر ماركا تورى

ئىزدەش
قىزىق سۆزلەر: پائالىيەت دوستلىشىش discuz
كۆرۈش: 208|ئىنكاس: 0
بېسىپ چىقىرىش ئالدىنقى تېما كېيىنكى تېما
ئوڭ تەرىپنى يىغىش

شېركەت خادىملىرنىڭ تېلفۇن قوبۇل قىلش سەنئىتى

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

25

تېما

29

يازما

116

جۇغلانما

رەسمىي ئەزا

Rank: 2

جۇغلانما
116
شېركەت خادىملىرنىڭ تېلفۇن قوبۇل قىلش سەنئىتى

        تېلفۇن قوبۇل قىلدىغان كىشى ئادەتتە مەسىلە ھەل قىلدىغان كىشىدۇر .بەزىدە بىر ئادەمنىڭ تېلفۇن قوبۇل قىلشىتكى  پوزىتسىيەسىدىن كوللىكتىپ ئېڭى بار ياكى يوقلىقىغا ھۆكۈم قىلغىلى بولىدۇ،شۇڭا   ئىشچى-خىزمەتچىلەر تېلفۇن قوبۇل قىلغاندا ياكى سۆز قىلغاندا ئۆزىنىڭ سۆز قىلىش ئۇسلۇبىغا دىققەت قىلسى ، ئامال بار مەسىللەرنى چىرايلىق ھەل قىلشى ، قاتتىق قۇرۇق ، خېرىدارلارنىڭ زىتىغا تېگىدغان گەپلەرنى قىلماسلىقى كېرەك .
     كۆپىنچە كىشلەر پاراڭلىشىش جەريانىدا خېرىدارلارنى قاچۇرۇپ قويىدۇ بۇ مەسىلدە ئىزدىغانلار ناھايتى ئاز  .  لېكىن تېلفۇن قوبۇل قىلش سەنئىتىنى بىلدىغان كىشى سودىدا، ھەرگىز بىر ئېغىز جاۋاپ بېرىش بىلەنلا ئىشنى تۈگەتمەيدۇ ،بولۇپمۇ ۋاقىت،ئورۇن،سانى قاتارلىقلارنىڭ ھەممسىنى ناھايتى ياخشى مىقتارلاشتۇرالايدۇ .<<كەچۈرۈڭ ،بۆلجۈرگەن تەملىك پىرەنىكىمىز تېخى تۈنۈگۈنلا تۈگىگەنىدى ،ھازىر ھازىر يەنە ئىككى خىلى بار ، قايماق تەمىلىك بىلەن ئاپىلىسىن تەمىلىك بولسىمۇ بولامدۇ ؟>>  <<ياق ماڭا بۆلجۈرگەن تەملىكى لازىم ؟>><<ھە شۇنداقمۇ ؟ئۇنداقتا ئەڭ يېقىن ئىسكىلاتىمىزدا يەنى كورلىدا يەنە 150 يىشىك مال بار ،ئەگەر ئۈرۈمچىگە يۆتكەپ كەلسەك كىيىنكى سەيشەنبە كۈنى يەتكۈزۈپ بېرەلەيمىز >> <<ماڭا بەك جىددى لدزىم ئىدى ،مۇشۇ ھەپتە ئىچىدە ئالالامدىم يوق؟>>.ئۇنداقتا بىز مۇنداق قىلايلى ،بىز جىددى تۈردە 50 يىشىك نى يۆتكەپ كىلەيلى ، مۇشۇ ھەپتىنىڭ شەنبە كۈنى ئالسىڭىز بولامدۇ ؟زۆرۈر بولسا جۈمە كۈنى چۈشتىن كېيىن قولىڭىزغا تەككۈزۈپ بولالامدۇق يوق ، قاراپ باقايلى ، سىزچە بولامدۇ ؟>>  بۇ جاۋابنى ئاڭلىغاندىن كېيىن قارشى تەرەپ چوقۇم خۇشال بولىدۇ ...
     تېلفۇن قوبۇل قىلغاندا جاۋاپ قايتۇرۇش ئۇسۇلىغا دىققەت قىلشىڭىز ، بەزى سوئاللارغا بىۋاستىلا :  ياق ، بىلمەيمەن ، بۇ ئىشنى مەن باشقۇرمايمەن ... دېگەندەك گەپلەرنى قىلشتىن ساقلىنشىڭىز لازىم .  بەزىدە بىز بىرلا ئېغىز جاۋاپ بىلەن قارشى تەرەپ سورىغان مەسىلگە جاۋاپ بېرىشكە ئادەتلىنىپ قالدۇق . مەسىلەن: بىر تېلفۇن  كەلسە : << قاسىمجان بارمىدۇ ؟>>.<< ئۇيوق >>. بۇنداق جاۋابنى ئاڭلىغاندىن كېيىن ، سىزمۇ چوقۇم بىئارام بولىسىز ، بۇ جاۋابتىن قارشى تەرەپنىڭ ھېچكىمنى ئۆزىگە يولاتمايدىغانلىقىنى بىلگىلى بولىدۇ .
يۇقارقىدەك ئۈچ خىل خاتا تېلفۇن ئېلىش ئۇسۇلىدىن ساقلىنىش ئۈچۈن ،ئالدى بىلەن ئىديىدىن تۇتۇش قىلىپ ،كوللقكتىپ ئېڭىنى يىتىلدۈرۈش ،كوللىكتىپلىق شەرەپ تۇيغۇسىنى كۈچەيتىش لازىم .

كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىڭ

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

QQ| Archiver|يانفون|قاماقخانا| ئۇيغۇر ماركا تورى  

ئۇيغۇر ماركا تورى  

新疆德心商务服务有限公司创业信息网 Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team) ( 新ICP备案14000156号-1 )

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش