查看完整版本: [-- 12. ئۆزى سىناپ كۆرۈش(دەرس لاھىيىسى) --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> دەرىس تەييارلىقلىرى -> 12. ئۆزى سىناپ كۆرۈش(دەرس لاھىيىسى) [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

ئەنۋەرچەرچەن 2013-07-29 15:07
-ھەپتە     -سائەت %`1 vIr(7  
دەرس تېمىسى: t"p#ii a  
12. ئۆزى سىناپ كۆرۈش ->&VbR)  
$tHwJ!<$&  
ئوقۇتۇش نىشانى: 1) تېكىستنى توغرا، راۋان، ھېسىياتلىق ئوقۇش. ^6oqq[$  
2) «غەلىتە، كولدۇرلىتىش...» قاتارلىق سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى ئىگەللىۋېلىش d`<^+p)oy  
جەريان ۋە ئۇسۇل نىشانى: تېمىنى چۆرىدىگەن ھالدا تېكىستنى تولۇق ئوقۇپ چۈشىنىشكە يېتەكلىنىدۇ. '?gI cWM  
ھېسىيات، پۇزىتسىيە ۋە قىممەت قارشى نىشانى: TDE1z>h+"  
نوپۇزغا، باشقىلارنىڭ سۆزىگە قارىغۇلارچە ئىشەنمەسلىك، گۇمانىي مەسىلىلەرگە يولۇققاندا ئەمەلىيەتتىن ئۆتكۈزۈشكە جۈرئەت قىلىش روھى بولۇش. F` 5/9?;|  
مۇھىم نۇقتا:  تېكىستنى توغرا، راۋان، ھېسىياتلىق ئوقۇش. R(83E B~_  
قىيىن نۇقتا: تېكىستتىكى يېڭى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىش ۋە ئەمەلىيەتتە قوللىنىش. !K3cf]2UD  
ئوقۇتۇشقا كېرەكلىك سايمانلار: 6a?$=y  
دەرسلىكتىكى قىستۇرما رەسىم d3G{0PX  
ئوقۇتۇش مەزمۇنى ھەققىدىكى تەھلىل: UxcDDa/j2T  
ئىلىنانىڭ كەيپىيات ھىكايە ۋەقەلىكى تەرەققىيات ئەگىشىپ ئۆزگىرىپ تۇردى. مانا مۇشۇ ئۆزگىرىشلەرنى تۇتقا قىلىپ، ئوقۇغۇچىلارنى ئۈنلۈك ئوقۇشقا ۋە تىكىسىت مەزمۇنىنى چۈشىنىشكە يېتەكلىنىدۇ. يەنى «نىمىشقا ئىلىنانىڭ ئاچچىقى كېلىدۇ» دېگەن مەسىلىنى ئوتتۇرىغا قويۇش ئارقىلىق، ئوقۇغۇچىلارنى مۇستەققىل ئوقۇش، تەشەببۇسكارلىق بىلەن ئىزدىنىشكە يېتەكلەپ، ئۇلارنىڭ قىزىقىشىنى، كىتاب ئوقۇش، ئىزدىنىش ئاكتىپچانلىقى قوزغىتىلىدۇ. $`5lvy^  
ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچى پائالىيتى: x~9z`d{!  
«تايچاقنىڭ دەريادىن ئۆتۈشى» دېگەن چۆچەكنى سۆزلەپ بېرىش ئارقىلىق دەرس مەزمۇنىغا باشلاپ كىرىلىدۇ. 9X$#x90  
تېمىنى چۆرىدىگەن ھالدا تېكىستنى تولۇق ئوقۇپ چۈشىنىشكە يېتەكلىنىدۇ. ئۆزۈم ئۈلگە قىلىپ ئوقۇپ بېرىمەن. ئوقۇش داۋامىدا ئوقۇغۇچىلاردىن يېڭى سۆزلەرنىڭ ئاستىغا سىزىشقا ئورۇنلاشتۇرۇلىدۇ. b({Nf,(a2  
ئوقۇغۇچىلارنى تېكىستنى ئۈنلۈك ھالدا ئەستايدىل ئوقۇشقا تەشكىللىنىدۇ. ئوقۇش داۋامىدا قانچە تەبىئى ئابزاس بارلىقىنى تېپىپ چىقىدۇ. B.mbKntK)R  
ئوقۇغۇچىلار توپلىغان يېڭى سۆزلەرنىڭ مەنىسى دوسكىغا تەپسىلى چۈشەندۈرۈلىدۇ ۋە مەشىق دەپتىرىگە جۈملە تۈزۈشكە يېتەكلىنىدۇ. ئوقۇغۇچىلار تېكىستنى ئابزاسلارغا ئايرىپ چىققاندىن كېيىن، ئابزاسلار بويىچە ئوقۇشقا تەشكىللىنىدۇ. 2WPF{y%/  
ئاندىن روللارغا بۆلۈنۈپ ئوقۇشقا تەشكىللەش ئارقىلىق، ئوقۇغۇچىلارنى ئېلىنانىڭ ئىككى خىل ھالەتنى تەسەۋۋۇر قىلىشقا قوزغىتىش ئارقىلىق ئۇلارنى ئۈنلۈك ئوقۇش ۋە تېكىست مەزمۇنىنى چۈشىنىشكە يېتەكلىنىدۇ. : DMHezaU  
مەزمۇن خۇلاسىسى: j[/SXF\=  
بۇ سائەتلىك دەرستە ئوقۇغۇچىلارنى تېكىستنى ھېسىياتلىق، راۋان، توغرا ئوقۇشقا تەشكىللەش ئارقىلىق تېكىستىكى يېڭى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىش ۋە جۈملە ئىچىدە قوللىنىش ئىقتىدارى ئۆستۈرۈلىدۇ. ھەمدە كۆپ بۇغۇملۇق سۆزلەرنى توغرا ئوقۇپ يېزىشقا تەشكىللىنىدۇ. RZ|HwYG  
تاپشۇرۇق: &V#zkW  
يانداشما مەشىقتىكى مۇناسىۋەتلىك مەزمۇنلارنى ئىشلەپ كېلىدۇ. &:DCtjK  
دوسكا لاھىيىسى: -eR!qy:.]5  
12. ئۆزى سىناپ كۆرۈش :m* !?QGdL  
UAx.Qq  
يېڭى سۆزلەرگە ئىزاھات: sb}K% -  
1. غەلىتە:- ئاجايىپ، ئۆزگىچە، باشقىچە Z6IJo%s  
2. توغرا تاپماي:-لايىق تاپماي "%oH@ =  
3. كولدىرلىتىش:- ئەخمەق قىلىش، ئالداش %tzN@  
4. ناتايىن:- ئېھتىمال، ئىشەنچە قىلالماسلىق ~aJW"\{  
!2zo]v4?  
دەرستىن كېيىنكى ئويلىنىش: Qp kKVLi  
),cQUB  
t] r,9df'  
ئوقۇتۇش قايتۇرما پىكىرى: V!T^wh;  
2BoFyL*  
-ھەپتە     -سائەت P0%N Q1bn  
دەرس تېمىسى: = n+q_.A  
12. ئۆزى سىناپ كۆرۈش *QbM*oH  
K0tV'Ml#"  
ئوقۇتۇش نىشانى: U91 &|  
بىلىم ۋە ئىقتدار نىشانى: 1) تېكىست ۋەقەلىكىگە ئاساسەن، تېكىستتىكى قىزىقارلىق مەزمۇننى چۈشىنىپ، ئۇنىڭدىن ئىلھام ئېلىش. W|)GV0YM  
2) ئېلىنانىڭ كەيپىياتىدىكى ئۆزگىرىشلەرنى تەسەۋۋۇر قىلىشقا قوزغىتىش ئارقىلىق ئۇلارنى تېكىست مەزمۇنىنى تېخىمۇ چوڭقۇر چۈشىنىشكە ئاساس سېلىش. r5t;'eCe a  
جەريان ۋە ئۇسۇل نىشانى: تەھلىل قىلىش، پىكىر قىلىش ئىقتىدارىنى ئاشۇرۇش 7~_{.f  
ھېسىيات، پۇزىتسىيە ۋە قىممەت قارشى نىشانى: باشقىلارنىڭ سۆزىگە قارىغۇلارچە ئىشەنمەسلىك، گۇمانىي مەسىلىلەرگە يولۇققاندا ئەمەلىيەتتىن ئۆتكۈزۈشكە جۈرئەت قىلىش روھى بولۇش. qBT_! )h   
مۇھىم نۇقتا: تېكىسىت ۋەقەلىكىگە ئاساسەن، مەزمۇنىنى چۈشىنىش. *:a'GC%/  
قىيىن نۇقتا: ئېلىنانىڭ كەيپىياتىدىكى ئۆزگىرىشنى بىلىش. 8O,? |c=>  
ئوقۇتۇشقا كېرەكلىك سايمانلار: dZPW2yf  
دەرسلىكتىكى قىستۇرما رەسىم ,Z^Ca15z  
ئوقۇتۇش مەزمۇنى ھەققىد تەھلىل: 59V#FWe-  
بۇ سائەتلىك دەرستە تېكىست تەھلىلى بولۇپ، تېكىست ۋەقەلىكىگە ئاساسەن، تېكىست مەزمۇنى ئىگەللتىلىدۇ. تېكىستە كىرگۈزۈلگەن دىئالوگلارنى ئوقۇغاندا مۇئەييەنلەشتۈرۈش، ئۆزىنىڭكى توغرا دەپ قاراش ھېسىيات ئىپادىلەپ ئوقۇشقا، ئاپىسىنىڭ سۆزىنى ئوقۇغاندا ئىلھاملاندۇرۇپ ئوقۇشقا يېتەكلەش ئارقىلىق، مۇھىم، قىيىن نۇقتا ھەل قىلىنىدۇ. N? M   
ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچى پائالىيىتى: +a|"{  
سىز ئاتا-ئانىڭىز ياكى ئوقۇتقۇچىلىرىڭىزنىڭ سۆزى ياكى ئىشلىرىدا توغرا بولماي قالغان جايلارنى بايقىغانمۇ؟ دېگەن سوئالنى ئوتتۇرىغا قويۇپ سۆزلىتىش ئارقىلىق دەرس مەزمۇنىغا باشلاپ كىرىلىدۇ.  Do|]eD  
تېمىنى چۆرىدىگەن ھالدا تېكىستنى تولۇق ئوقۇپ چۈشىنىشكە يېتەكلىنىدۇ. =/[ltUKs:a  
1) «ئۆزۈڭ سىناپ كۆرۈپ باقامسەن؟» كىمنىڭ كىمگە ئېيتىۋاتقان تەكلىپ سۆزىدۇ. نىمىشقا ئۆزى سىناپ كۆرۈشنى تەكىتلەيدىغاندۇ دېگەن سوئاللار ئاساسىدا ئوقۇغۇچىلارنى تېكىستنى ئىختىيارى ئوقۇپ، بۇ ئىككى سوئال ئۈستىدە ئويلىنىشقا يېتەكلىندۇ ۋە ئوقۇغۇچىلارنى تېكىستنىڭ مۇناسىۋەتلىك قىسىملىرىنى ئۈنلۈك ئوقۇشقا يېتەكلىنىدۇ. |+98h&U~  
2) «كولدىرلىتىپ» دېگەن سۆزىنى چۆرىدەپ، مۇنازىرىگە يېتەكلىنىدۇ. ئوقۇغۇچىلارغا ياخشى نىيەت بىلەن «كولدىرلىتىش» نىڭ ئۇلارنىڭ قول سېلىپ ئىشلەپ بېقىش ئىستىكى قوزغىتىلىدۇ. n=q=zn;  
تېكىست ئاخىرىدىكى سۆزىنى ئوقۇپ، ئۇنىڭ سۆزىنى زادى  قانداق چۈشىنىش كېرەكلىكىنى سۆزلەپ بېقىشقا يېتەكلىنىدۇ. kB o;h.[l  
مەزمۇن خۇلاسىسى: 5k]XQxc6_  
بۇ سائەتلىك دەرستە دەرسنىڭ ماۋزۇسى ئۈستىدە ئىزدىنىش ئېلىپ بېرىلىدۇ. بۇ ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ پىكىر بايان قىلىش، ئىزدىنىش ئىقتىدارىنى ئاشۇرۇش بىلەن بىرگە تۇرمۇشتا يولۇققان مەسىلىگە قارىتا باشقىلارنىڭ كۆز قارىشىغىلا ئېسىلىۋالماسلىق، ئۆزى بىۋاستە ئەمەلىيەتتىن ئۆتكۈزۈش، ئىزدىنىش ئېلىپ بارغاندا يېڭى بىلىمگە ئىگە بولغىلى بولىدىغانلىقى توغرىسىدا تەربىيىگە ئىگە قىلىنىدۇ. JBz}|M D  
تاپشۇرۇق: r4u z} jl{  
يانداشما مەشىقتىكى دەرس مەزمۇنىغا مۇناسىۋەتلىك بولغان مەزمۇنلارنى ئىشلەپ كېلىدۇ. 8'_ 0g[s  
دوسكا لاھىيىسى: .oEbEs  
12. ئۆزى سىناپ كۆرۈش eJHp6)2  
     \7Qb229?  
     مەسىلىلەر يولۇققاندا باشقىلارنىڭ سۆزىگىلا ئىشىنىپ *t(4 $  
ئېلىنا    كەتمەيدىغان، ئۆزى بىۋاستە قول سېلىپ ئىشلەش،        تىرىشچان قىز 'Dath>Y=  
     ئارقىلىق نەتىجىگە ئېرىشىدىغان l'6d4 DZ  
L[y Pjw:0  
بىزدىمۇ ئېلىنادەك روھ بولغاندىلا يېڭى بىلىمگە ئېرىشەلەيمىز. ]]2k}A[-I  
 @pFj9[N  
دەرستىن كېيىنكى ئويلىنىش: j+kC-U;  
6ZOy&fd,Ty  
fvqd'2 t  
ئوقۇتۇش قايتۇرما پىكىرى: $ 4m*kQ  
%w ) +V  

ئايبىكە 2013-07-30 10:20
سەرخىل دەرس تەييارلىقلىرى مۇنبىرىمىزگە رەڭدارلىق ئاتا قىلىۋاتىدۇ.

ئەنۋەرچەرچەن 2013-07-30 11:48
بەرگەن باھايىڭىزغا كۆپ رەخمەت.

ئەكبەرنىياز 2013-07-30 14:22
ئەتراپلىق لايىھە بوپتۇ ، ئالغان مىساللارمۇ ياخشىكەن . داۋاملىق ئالغا ئەنۋەر مۇئەللىم !!!

ئەنۋەرچەرچەن 2013-07-30 14:41
نادىرلاپ قويغىنىڭىزدىن بەك خۇرسەن بولدۇم،رەخمەت.

ئەكبەرنىياز 2013-07-31 00:49
ياخشىنى ياخشى دېمىسەك كور بوپ كېتىمىز قېرىندىشىم ، ئادىللىق باشقا جايلاردا ئاز بولسىمۇ ئەمما بىزنىڭ مۇنبىرىمىزدە ناھايىتى تولۇق بار . يەنىمۇ تىرىشىڭ ، مۇۋاپىققىيەت سىزگە مەڭگۈ يار بولغاي !!!

ئوتقاشئەرقۇتى 2013-07-31 20:12
ياخشى تۈزۈلگەن تەييارلىقكەن     

ئەنۋەرچەرچەن 2013-07-31 22:24
مەن مۇنبىرىمىزگە ئىشىنىمەن.

ئەنۋەرچەرچەن 2013-08-03 23:01
تېخىمۇ كۆپ نادىر تېمىلار ئارقىلىق مۇنبىرىمىزنى گۈل-چىچەككە پۈركەيلى.

tawpek 2013-08-27 17:06
بىر قىسىم يوللىغان ماتىرىياللىرىڭىزنىڭ تەۋەلىكىنى بىلەلمىدىم. O@p]KSfk  
9U$EJN_G  
قارىغاندا يەنە يىڭىدىن سەھىپە قۇرىيدىغاندەك قىلىمەن. 5:'hj$~|\1  
`rf_7  
ئالاقىلاشساق يوللىغان ماتىرىياللىرىڭىزنى ماس سەھىپىلەرگە يكتكىسەكمۇ بوپتىكەن.

ئەنۋەرچەرچەن 2013-08-27 21:40
ئۆزىڭىز مۇۋاپىق دەپ قارىغان سەھىپىگە يۆتكەپ قويسىڭىز مېنىڭ باشقا پىكرىم يوق،باشلىق ئەپەندى.


查看完整版本: [-- 12. ئۆزى سىناپ كۆرۈش(دەرس لاھىيىسى) --] [-- top --]


Powered by PHPWind v7.3.2 Code © 2003-08 PHPWind
Gzip disabled

You can contact us