查看完整版本: [-- 61. بەت مەشىق باغچىسى(دەرس لاھىيىسى) --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش -> 61. بەت مەشىق باغچىسى(دەرس لاھىيىسى) [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

ئەنۋەرچەرچەن 2013-07-29 15:06
-ھەپتە     -سائەت hPqapz]HcP  
دەرس تېمىسى: Kz3h]/A.  
61. بەت مەشىق باغچىسى GdfK xSO  
Pdo5 sve  
بىلىم ۋە ئىقتىدار نىشانى: 1) سۆزلەرگە مۇۋاپىق سۆز قويۇپ سۆز بىرىكمىسى تۈزۈش 9i2vWSga  
2) سۆزلەرنىڭ قارىمۇ-قارشى مەنىسى ھەم يېقىن مەنىسىنى ئېيتىپ بېرىش. )ejXeg  
3) بېرىلگەن ماقال-تەمسىللەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىپ ۋە ئەستە ساقلاش v4k=NH+w  
جەريان ۋە ئۇسۇل نىشانى: قوللىنىش، چۈشىنىش، تەھلىل قىلىش، ئەستە ساقلاش Bn#HJ17/#  
ھېسىيات، پۇزىتسىيە ۋە قىممەت قارشى نىشانى: ئۆگەنگەن بىلىملەرنى ئەمىلى مەشىقلەردە جانلىق قوللىنىش. 8#Z\}gGz  
مۇھىم نۇقتا: سۆز بىرىكمىسى تۈزۈش، سۆزلەرنىڭ يېقىن ۋە قارىمۇ-قارشى مەنىسىنى يېزىش. pqQdr-aR=  
قىيىن نۇقتا: ماقال-تەمسىللەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىش ۋە ئەستە ساقلاش. Kt* za  
سائەتلىك ئوقۇتۇش مەزمۇنى ھەققىدە تەھلىل: c;~Llj P  
بۇ سائەتلىك دەرستە مەشىق باغچىسىنىڭ «تولدۇرالايمەن»، «سۆزلەرنىڭ قارىمۇ-قارشى مەنىسىنى يازالايمەن» ۋە ماقال-تەمسىللەر بېرىلگەن بولۇپ، يوقارقى مەشىقلەر ئارقىلىق بالىلارنىڭ سۆز بايلىقىنى ئاشۇرۇپ، سۆزلەرنى توغرا ئىشلىتىش قابىلىيىتىنى يىتىلدۈرگىلى، شۇنداقلا تىل بايلىقىنى ئاشۇرۇپ، سۆز-جۈملە، ماقال، پارچىلارنى توپلاش تەلىپىنى ئورۇندىغىلى ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ خەتنى توغرا، راۋان، چىرايلىق يېزىش ئادىتىنى يىتىلدۈرگىلى، ئەستە ساقلاش قابىلىيىتىنى ئاشۇرغىلى بولىدۇ. 0.Ol@fO  
ئوقۇتۇش جەريانى: MTITIecw=  
ئالدىنقى سائەتلىك مەزمۇنلارنى بىر قاتار تەكرارلاش ئارقىلىق دەرس مەزمۇنىغا باشلاپ كىرىلىدۇ. %C E@}  
ئوقۇغۇچىلارنى بېرىلگەن بوش شارلارنىڭ ئىچىگە مۇۋاپىق سۆزلەرنى قويۇپ سۆز بېرىكمىسى تۈزۈشكە تەشكىللىنىدۇ. n%ArA])_&  
مۇۋاپىق سۆزلەرنى تولدرۇغاندا ئاستىدىن-ئۈستىگە قارىتىپ تولدۇرسىمۇ ياكى ئۈستىدىن- ئاستىغا قارىتىپ تولدۇرسىمۇ بولىدۇ. pii Q  
ئوقۇغۇچىلار تۈزۈپ بولغاندىن كېيىن، سىنىپ ئىچىدە ئۇمۇملاشتۇرۇلىدۇ. %{VI-CQ  
سۆزلەرنىڭ قارشى مەنىسىنى يېزىش مەشىقىدە ئوقۇغۇچىلار بېرىلگەن سۆزلەرنى ئوقۇپ چۈشەنگەندىن كېيىن، ئۇ سۆزلەرگە مەنە جەھەتتىن قارشى بولغان سۆزلەرنى يېزىپ چىقىدۇ.  DIu72\  
ساۋاقداشلار، سىلەر قانداق ماقال-تەمسىللەرنى ئۆگەنگەن ئىدىڭلار؟ ئوقۇغۇچىلار ئۆگەنگەن ماقال-تەمسىللەرنى ئوتتۇرىغا قويىدۇ. مەزمۇنى ئۈستىدە كۆز قاراشلىرىنى سۆزلەشكەندىن كېيىن، مەشىقتە بېرىلگە ماقال-تەمسىللەرنى ھېسىياتلىق ئوقۇپ، مەزمۇنى ئۈستىدە مۇزاكىرىگە ئۇيۇشتۇرۇلىدۇ. ئوقۇغۇچىلار كۆز قاراشلىرىنى سۆزلەپ بولغاندىن كېيىن خۇلاسىلىنىدۇ. e/% ;  
مەزمۇن خۇلاسىسى: VX>t!JP p  
بۇ سائەتلىك دەرستە سۆزلەرگە مۇۋاپىق سۆز قوشۇپ سۆز بېرىكمىسى تۈزۈش، سۆزلەرنىڭ قارشى مەنىسىنى يېزىش، ماقال-تەمسىللەرنىڭ مەزمۇنىنى تەھلىل قىلىشقا يېتەكلەش ئارقىلىق، ئوقۇغۇچىلارنىڭ قوللىنىش، تەھلىل قىلىش ئىقتىدارىنى ئاشۇرۇش بىلەن بىرگە ئۇلارنى كەلگۈسىدە ياخشى تۇرمۇشقا ئېرىشىش ئۈچۈن ھازىردىن باشلاپ، ئىلىم-پەننى تىرىشىپ ئۆگىنىش توغرىسىدا تەربىيىگە ئىگە قىلىنىدۇ. \7tvNa,C  
تاپشۇرۇق: 3]]6z K^i  
ماقال-تەمسىللەردىن ئۈچنى يېزىپ كېلىڭلار. بۇ ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ماقال-تەمسىللەرنى ئەستە ساقلاش ئىقتىدارى ئۆستۈرۈلىدۇ. \utH*;J|x  
p*&LEjaVM4  
دوسكا لاھىيىسى: ]jY)M<:J4  
61- بەت مەشىق باغچىسى yExyx?j.  
dSOn\+  
                     قىلىش 5sCk y)N  
پىكىر        ئېلىش gGdYh.K&e5  
                    قاتناشتۇرۇش <fxjj  
I lL   
ئىچى-سىرتى COL8YY  
رەڭلىك-رەڭسىز S_-mmzC(  
غەلبە قىلىش-مەغلۇم بولۇش k 5r*?Os  
K~%5iVO~\  
دەرستىن كېيىنكى ئويلىنىش: J& SuUh<  
ZU@jtqq  
'0M0F'R  
ئوقۇتۇش قايتۇرما پىكىرى: ghQsS|)p.  
';!UJWYl  
IX3 yNTW"L  
AG%es0D[H  
-ھەپتە     -سائەت )4~XZt1r  
دەرس تېمىسى: 2qR@: ^  
مەشىق باغچىسى (داۋامى) XxQ2g&USk  
U]&%EqLS  
$4) g uG)  
بىلىم ۋە ئىقتىدار نىشانى: 1) مەشھۇر شەخىسلەر بىلەن تونۇشۇپ چىقىش. #!j&L6  
2) سۆز ئۇيۇنىنى ئەتراپلىق، راۋان ئوقۇپ مەزمۇنى ئۈستىدە تەھلىل ئېلىپ بارالايدىغان بولۇش. *hgsS~  
جەريان ۋە ئۇسۇل نىشانى: تەھلىل قىلىش، پىكىر قىلىش جەھەتتىكى ئىقتىدارىنى ئاشۇرۇش \aRB   
ھېسىيات، پۇزىتسىيە ۋە قىممەت قارشى نىشانى: ئىلىم-پەننى تىرىشىپ ئۆگىنىدىغان ئىدىيىنى شەكىللەندۈرۈش Y{{,62D  
مۇھىم نۇقتا: مەشھۇر كىشىلەرنىڭ نامىنى بىلىش. t?&ajh  
قىيىن نۇقتا: سۆز ئويۇنى ئويناش. 3CL:VwoW  
aa3YtNpP  
سائەتلىك ئوقۇتۇش مەزمۇنى ئۈستىدە تەھلىل: %j`]x -aOz  
بۇ سائەتلىك دەرستە مەشىق باغچىىسدىكى مۇناسىۋەتلىك مەزمۇنلار ئۆتۈلىدۇ. ئالدى بىلەن ھەر بىر شەخىسنىڭ ئىش-ئىزلىرى توغرىسىدا نىمىلەرنى بىلىدىغانلىقى توغرىسىدا سۆھبەتكە ئۇيۇشتۇرۇلىدۇ. h 'CLf]  
«ب» ھەرىپىدىن باشلانغان سۆز ئويۇنىنى ھېسىياتلىق ئوقۇشقا، چۈشەنمىگەن سۆزلەر ئۈستىدە تەھلىل ئېلىپ بېرىشقا ھەم «سۆز ئويۇنى» دا ئىپادىلەنگەن مەزمۇن ئۈستىدە تەھلىلگە يېتەكلەش، تەھلىل قىلىش، پىكىر بايان قىلىش جەھەتتىكى ئىقتىدارى ئاشۇرۇلىدۇ. Ho9*y3]  
$(hZw  
ئوقۇتۇش جەريانى: @72G*u\Wz  
ساۋاقداشلار، بىز مەشھۇر شەخىسلەردىن كىملەر بىلەن تونۇشۇپ چىققان ئىدۇق. S!bvU2d  
يوقارقى سوئاللار ئارقىلىق دەرس مەزمۇنىغا باشلاپ كىرىلىدۇ. a#@ opUn-  
1. سادىر پالۋان-باھادىر ئەزىمەت، ئازادلىق، ئەركىنلىك ئۈچۈن كۈرەش قىلغۇچى. 7] H4E.(l  
2. ئەخمەتچان قاسىمى- دانا رەھبەرلىك، ئۈچ ۋىلايەت ئىنقىلابىتىنىڭ باشلامچىسى، خەلىققە كۆڭۈل بۆلىدىغان ۋەتەنپەرۋەر زات. 3*L,48wX  
3. لۇتپۇللا مۇتەللىپ-ئازادلىق، ئەركىنلىك ئۈچۈن كۈرەش قىلغۇچى ئوت يۈرەك شائىر. +%^xz 1m  
4. شەپقەت ھەمشىرىسى- رىزۋانگۈل، ئەركىنلىك ئۈچۈن كۈرەش قىلغان جەڭچىلەر ئۈچۈن بارلىقىنى ئاتىغان قەھرىمان قىز. WocFID:b  
5. ئابدۇخالىق ئۇيغۇر- «بالدۇر ئويغانغان ئادەم» مەرىپەتپەرۋەر زات. B!lw>rUMQ  
6. نىمشىھىت- مەرىپەتپەرۋەر ئەدىپ. zj}efv<e  
ئاخىرىدا ئوقۇغۇچىلارنى يەنە قانداق مەشھۇر كىشىلەرنىڭ ئىش-ئىزلىرىنى سۆزلەشكە يېتەكلەش ئارقىلىق، ئۇلاردىمۇ ھازىردىن باشلاپ شۇ كىشىلەرنىڭ روھى بولۇشقا ئۈندىلىدۇ. f:>jH+o.S  
«ب» ھەرىپى بىلەن باشلانغان سۆز ئويۇنى نۆۋەت بىلەن ئوقۇشقا يېتەكلەش. ^B>6 !  
راۋان ئوقۇغانلىرىنى ئاغزاكى تەقدىرلەش، راۋان ئوقۇيالمىغانلىرىنى رىغبەتلەندۈرۈش ئارقىلىق ئۇلارنىڭ راۋان، ھېسىياتلىق ئوقۇش ئىقتىدارى ئاشۇرۇلىدۇ. r,\(Y@I  
سۆز ئويۇنىنى ئوقۇشنى ئىگەللەپ بولغاندىن كېيىن، مەزمۇنى ئۈستىدە تەھلىلگە ئۇيۇشتۇرۇلىدۇ. ھەر قانداق بىر ئىشتا نەتىجە قازىنىش ئۈچۈن چوقۇم ئىلىم-پەنگە تايىنىش، ئىلىم-پەننى تىرىشىپ ئۆگىنىش توغرىسىدا تەربىيە بېرىلىدۇ. C8-q 
مەزمۇن خۇلاسىسى: #YV;Gp(2h  
بۇ سائەتلىك دەرستە مەشىق باغچىسىنىڭ داۋامىنى ئىشلەشكە يېتەكلەش ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھىس قىلىش، راۋان ئوقۇش، پىكىر قىلىش قابىلىيىتى يۇقىرى كۆتۈرۈلىدۇ. شۇنداقلا ئۇلارنىڭ مەشھۇر كىشىلەرنىڭ ئىش-ئىزلىرىدىن خەۋەر تېپىپ ئۆزىدە ئۇلارنىڭ روھىنى يىتىلدۈرۈش ئىرادىسى تۇرغۇزۇلىدۇ. :2+:(^l  
تاپشۇرۇق: q9>w3 <  
62- بەتتىكى «مەشھۇر شەخىسىلەر بىلەن تونۇشۇۋالايلى» دېگەن مەشىقتىكى مەشھۇر شەخىسىلەرگە خەلق نېمە ئۈچۈن ئاشۇنداق نام بەرگەنلىكىنى يېزىپ كېلىدۇ. -8: @xG2  
دوسكا لاھىيىسى: 0Oq1ay^  
مەشىق باغچىسى: < XU]%}o  
مەشھۇر شەخىسلەر: [o "@*kf  
W\.(~-(So  
باھادىر ئەزىمەت- سادىر پالۋان Uk#1PcPd  
دانا رەھبەر- ئەخمەتچان قاسىمى [Pl$=[+  
قاينام ئۆركىشى- لۇتپۇللا مۇتەللىپ p_D)=Ef|&  
شەپقەت ھەمشىرىسى- رىزۋانگۈل ~drNlt9jf  
بالدۇر ئويغانغان ئادەم- ئابدۇخالىق ئۇيغۇر 9hQ{r 2  
مەرىپەتپەرۋەر ئەدىب- نىمشىھىت n%}0hVu  
TOs|f8ay  
دەرستىن كېيىنكى ئويلىنىش: G}g+2`  
4-AmzU  
L!5HE])<)  
ئوقۇتۇش قايتۇرما پىكىرى: -ydT%x  
9 (Z) c  

ئايبىكە 2013-07-30 10:22
مەشھورلرىمىزدىن ئوقۇغۇچىلىرىمىز پەخىر تۇيغۇسىغا ئىگە بولسا بەك ياخشى بولاتتى.

ئەنۋەرچەرچەن 2013-07-30 11:47
مۇنبىرىمىزدىن ئورتاق پايدىلىنىش قىممىتى ئاشسىلا خوش بولىمەن.

ئەكبەرنىياز 2013-07-30 14:20
ئەل ئۈچۈن كۆيگەنلەرنى ئوقۇغۇچىلىرىمىز ئۇنتۇپ قالمىسۇن ! ئەجرىڭىزگە كۆپ رەھمەت !!!

ئەنۋەرچەرچەن 2013-07-30 15:09
رەخمەت،ئىنكاسلىرىڭلاردىن ئالەمچە سۆيۈندۈم.

ئەنۋەرچەرچەن 2013-07-31 23:37
تور بوشلۇقىدىن ئونۋېرسال پايدىلىنىپ،مىللىي مائارىپىمىز ئۈچۈن ئاز بولسىمۇ تۆھپە قوشايلى.


查看完整版本: [-- 61. بەت مەشىق باغچىسى(دەرس لاھىيىسى) --] [-- top --]


Powered by PHPWind v7.3.2 Code © 2003-08 PHPWind
Gzip disabled

You can contact us