ئەنۋەرچەرچەن |
2013-07-29 15:06 |
-ھەپتە -سائەت hPqapz]HcP دەرس تېمىسى: Kz3h]/A. 61. بەت مەشىق باغچىسى GdfKxSO Pdo5sve بىلىم ۋە ئىقتىدار نىشانى: 1) سۆزلەرگە مۇۋاپىق سۆز قويۇپ سۆز بىرىكمىسى تۈزۈش 9i2vWSga 2) سۆزلەرنىڭ قارىمۇ-قارشى مەنىسى ھەم يېقىن مەنىسىنى ئېيتىپ بېرىش. )ejXeg 3) بېرىلگەن ماقال-تەمسىللەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىپ ۋە ئەستە ساقلاش v4k=NH+w جەريان ۋە ئۇسۇل نىشانى: قوللىنىش، چۈشىنىش، تەھلىل قىلىش، ئەستە ساقلاش Bn#HJ17/# ھېسىيات، پۇزىتسىيە ۋە قىممەت قارشى نىشانى: ئۆگەنگەن بىلىملەرنى ئەمىلى مەشىقلەردە جانلىق قوللىنىش. 8#Z\ }gGz مۇھىم نۇقتا: سۆز بىرىكمىسى تۈزۈش، سۆزلەرنىڭ يېقىن ۋە قارىمۇ-قارشى مەنىسىنى يېزىش. pqQdr-aR= قىيىن نۇقتا: ماقال-تەمسىللەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىش ۋە ئەستە ساقلاش. Kt* za سائەتلىك ئوقۇتۇش مەزمۇنى ھەققىدە تەھلىل: c;~Llj
P بۇ سائەتلىك دەرستە مەشىق باغچىسىنىڭ «تولدۇرالايمەن»، «سۆزلەرنىڭ قارىمۇ-قارشى مەنىسىنى يازالايمەن» ۋە ماقال-تەمسىللەر بېرىلگەن بولۇپ، يوقارقى مەشىقلەر ئارقىلىق بالىلارنىڭ سۆز بايلىقىنى ئاشۇرۇپ، سۆزلەرنى توغرا ئىشلىتىش قابىلىيىتىنى يىتىلدۈرگىلى، شۇنداقلا تىل بايلىقىنى ئاشۇرۇپ، سۆز-جۈملە، ماقال، پارچىلارنى توپلاش تەلىپىنى ئورۇندىغىلى ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ خەتنى توغرا، راۋان، چىرايلىق يېزىش ئادىتىنى يىتىلدۈرگىلى، ئەستە ساقلاش قابىلىيىتىنى ئاشۇرغىلى بولىدۇ. 0.Ol@fO ئوقۇتۇش جەريانى: MTITIecw= ئالدىنقى سائەتلىك مەزمۇنلارنى بىر قاتار تەكرارلاش ئارقىلىق دەرس مەزمۇنىغا باشلاپ كىرىلىدۇ. %CE@} ئوقۇغۇچىلارنى بېرىلگەن بوش شارلارنىڭ ئىچىگە مۇۋاپىق سۆزلەرنى قويۇپ سۆز بېرىكمىسى تۈزۈشكە تەشكىللىنىدۇ. n%ArA])_& مۇۋاپىق سۆزلەرنى تولدرۇغاندا ئاستىدىن-ئۈستىگە قارىتىپ تولدۇرسىمۇ ياكى ئۈستىدىن- ئاستىغا قارىتىپ تولدۇرسىمۇ بولىدۇ. pii
Q ئوقۇغۇچىلار تۈزۈپ بولغاندىن كېيىن، سىنىپ ئىچىدە ئۇمۇملاشتۇرۇلىدۇ. %{VI-CQ سۆزلەرنىڭ قارشى مەنىسىنى يېزىش مەشىقىدە ئوقۇغۇچىلار بېرىلگەن سۆزلەرنى ئوقۇپ چۈشەنگەندىن كېيىن، ئۇ سۆزلەرگە مەنە جەھەتتىن قارشى بولغان سۆزلەرنى يېزىپ چىقىدۇ. DIu72\ ساۋاقداشلار، سىلەر قانداق ماقال-تەمسىللەرنى ئۆگەنگەن ئىدىڭلار؟ ئوقۇغۇچىلار ئۆگەنگەن ماقال-تەمسىللەرنى ئوتتۇرىغا قويىدۇ. مەزمۇنى ئۈستىدە كۆز قاراشلىرىنى سۆزلەشكەندىن كېيىن، مەشىقتە بېرىلگە ماقال-تەمسىللەرنى ھېسىياتلىق ئوقۇپ، مەزمۇنى ئۈستىدە مۇزاكىرىگە ئۇيۇشتۇرۇلىدۇ. ئوقۇغۇچىلار كۆز قاراشلىرىنى سۆزلەپ بولغاندىن كېيىن خۇلاسىلىنىدۇ. e/ % ; مەزمۇن خۇلاسىسى: VX>t!JP p بۇ سائەتلىك دەرستە سۆزلەرگە مۇۋاپىق سۆز قوشۇپ سۆز بېرىكمىسى تۈزۈش، سۆزلەرنىڭ قارشى مەنىسىنى يېزىش، ماقال-تەمسىللەرنىڭ مەزمۇنىنى تەھلىل قىلىشقا يېتەكلەش ئارقىلىق، ئوقۇغۇچىلارنىڭ قوللىنىش، تەھلىل قىلىش ئىقتىدارىنى ئاشۇرۇش بىلەن بىرگە ئۇلارنى كەلگۈسىدە ياخشى تۇرمۇشقا ئېرىشىش ئۈچۈن ھازىردىن باشلاپ، ئىلىم-پەننى تىرىشىپ ئۆگىنىش توغرىسىدا تەربىيىگە ئىگە قىلىنىدۇ. \7tvNa,C تاپشۇرۇق: 3]]6z K^i ماقال-تەمسىللەردىن ئۈچنى يېزىپ كېلىڭلار. بۇ ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ماقال-تەمسىللەرنى ئەستە ساقلاش ئىقتىدارى ئۆستۈرۈلىدۇ. \utH*;J|x p*&LEjaVM4 دوسكا لاھىيىسى: ]jY)M<:J4 61- بەت مەشىق باغچىسى yExyx?j. dSOn\+ قىلىش 5sCky)N پىكىر ئېلىش gGdYh.K&e5 قاتناشتۇرۇش <fxjj I
lL ئىچى-سىرتى COL8YY رەڭلىك-رەڭسىز S_ -mmzC( غەلبە قىلىش-مەغلۇم بولۇش k 5r*?Os K~%5iVO~\ دەرستىن كېيىنكى ئويلىنىش: J& SuUh< ZU@jtqq '0M0F'R ئوقۇتۇش قايتۇرما پىكىرى: ghQsS|)p. ';!UJWYl IX3yNTW"L AG%es0D[H -ھەپتە -سائەت )4~XZt1r دەرس تېمىسى: 2qR@:^ مەشىق باغچىسى (داۋامى) XxQ2g&USk U]&%EqLS $4)guG) بىلىم ۋە ئىقتىدار نىشانى: 1) مەشھۇر شەخىسلەر بىلەن تونۇشۇپ چىقىش. #!j&L6 2) سۆز ئۇيۇنىنى ئەتراپلىق، راۋان ئوقۇپ مەزمۇنى ئۈستىدە تەھلىل ئېلىپ بارالايدىغان بولۇش.
*hgsS~ جەريان ۋە ئۇسۇل نىشانى: تەھلىل قىلىش، پىكىر قىلىش جەھەتتىكى ئىقتىدارىنى ئاشۇرۇش \aRB ھېسىيات، پۇزىتسىيە ۋە قىممەت قارشى نىشانى: ئىلىم-پەننى تىرىشىپ ئۆگىنىدىغان ئىدىيىنى شەكىللەندۈرۈش Y{{,62D مۇھىم نۇقتا: مەشھۇر كىشىلەرنىڭ نامىنى بىلىش. t?&ajh قىيىن نۇقتا: سۆز ئويۇنى ئويناش. 3CL:VwoW aa3YtNpP سائەتلىك ئوقۇتۇش مەزمۇنى ئۈستىدە تەھلىل: %j`]x
-aOz بۇ سائەتلىك دەرستە مەشىق باغچىىسدىكى مۇناسىۋەتلىك مەزمۇنلار ئۆتۈلىدۇ. ئالدى بىلەن ھەر بىر شەخىسنىڭ ئىش-ئىزلىرى توغرىسىدا نىمىلەرنى بىلىدىغانلىقى توغرىسىدا سۆھبەتكە ئۇيۇشتۇرۇلىدۇ. h 'CLf] «ب» ھەرىپىدىن باشلانغان سۆز ئويۇنىنى ھېسىياتلىق ئوقۇشقا، چۈشەنمىگەن سۆزلەر ئۈستىدە تەھلىل ئېلىپ بېرىشقا ھەم «سۆز ئويۇنى» دا ئىپادىلەنگەن مەزمۇن ئۈستىدە تەھلىلگە يېتەكلەش، تەھلىل قىلىش، پىكىر بايان قىلىش جەھەتتىكى ئىقتىدارى ئاشۇرۇلىدۇ. Ho9*y3] $(hZw ئوقۇتۇش جەريانى: @72G*u\Wz ساۋاقداشلار، بىز مەشھۇر شەخىسلەردىن كىملەر بىلەن تونۇشۇپ چىققان ئىدۇق. S!bvU2d يوقارقى سوئاللار ئارقىلىق دەرس مەزمۇنىغا باشلاپ كىرىلىدۇ. a#@opUn- 1. سادىر پالۋان-باھادىر ئەزىمەت، ئازادلىق، ئەركىنلىك ئۈچۈن كۈرەش قىلغۇچى. 7]
H4E.(l 2. ئەخمەتچان قاسىمى- دانا رەھبەرلىك، ئۈچ ۋىلايەت ئىنقىلابىتىنىڭ باشلامچىسى، خەلىققە كۆڭۈل بۆلىدىغان ۋەتەنپەرۋەر زات. 3*L,48wX 3. لۇتپۇللا مۇتەللىپ-ئازادلىق، ئەركىنلىك ئۈچۈن كۈرەش قىلغۇچى ئوت يۈرەك شائىر. +%^xz
1m 4. شەپقەت ھەمشىرىسى- رىزۋانگۈل، ئەركىنلىك ئۈچۈن كۈرەش قىلغان جەڭچىلەر ئۈچۈن بارلىقىنى ئاتىغان قەھرىمان قىز. WocFID:b
5. ئابدۇخالىق ئۇيغۇر- «بالدۇر ئويغانغان ئادەم» مەرىپەتپەرۋەر زات. B!lw>rUMQ 6. نىمشىھىت- مەرىپەتپەرۋەر ئەدىپ. zj}efv<e ئاخىرىدا ئوقۇغۇچىلارنى يەنە قانداق مەشھۇر كىشىلەرنىڭ ئىش-ئىزلىرىنى سۆزلەشكە يېتەكلەش ئارقىلىق، ئۇلاردىمۇ ھازىردىن باشلاپ شۇ كىشىلەرنىڭ روھى بولۇشقا ئۈندىلىدۇ. f:>jH+o.S «ب» ھەرىپى بىلەن باشلانغان سۆز ئويۇنى نۆۋەت بىلەن ئوقۇشقا يېتەكلەش. ^B>6! راۋان ئوقۇغانلىرىنى ئاغزاكى تەقدىرلەش، راۋان ئوقۇيالمىغانلىرىنى رىغبەتلەندۈرۈش ئارقىلىق ئۇلارنىڭ راۋان، ھېسىياتلىق ئوقۇش ئىقتىدارى ئاشۇرۇلىدۇ. r,\(Y@I سۆز ئويۇنىنى ئوقۇشنى ئىگەللەپ بولغاندىن كېيىن، مەزمۇنى ئۈستىدە تەھلىلگە ئۇيۇشتۇرۇلىدۇ. ھەر قانداق بىر ئىشتا نەتىجە قازىنىش ئۈچۈن چوقۇم ئىلىم-پەنگە تايىنىش، ئىلىم-پەننى تىرىشىپ ئۆگىنىش توغرىسىدا تەربىيە بېرىلىدۇ. C8-q مەزمۇن خۇلاسىسى: #YV;Gp(2h بۇ سائەتلىك دەرستە مەشىق باغچىسىنىڭ داۋامىنى ئىشلەشكە يېتەكلەش ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھىس قىلىش، راۋان ئوقۇش، پىكىر قىلىش قابىلىيىتى يۇقىرى كۆتۈرۈلىدۇ. شۇنداقلا ئۇلارنىڭ مەشھۇر كىشىلەرنىڭ ئىش-ئىزلىرىدىن خەۋەر تېپىپ ئۆزىدە ئۇلارنىڭ روھىنى يىتىلدۈرۈش ئىرادىسى تۇرغۇزۇلىدۇ. :2+:(^l تاپشۇرۇق: q9>w3
< 62- بەتتىكى «مەشھۇر شەخىسىلەر بىلەن تونۇشۇۋالايلى» دېگەن مەشىقتىكى مەشھۇر شەخىسىلەرگە خەلق نېمە ئۈچۈن ئاشۇنداق نام بەرگەنلىكىنى يېزىپ كېلىدۇ. -8:@xG2 دوسكا لاھىيىسى: 0Oq1ay^ مەشىق باغچىسى: <XU]%}o مەشھۇر شەخىسلەر: [o "@*kf W\.(~-(So باھادىر ئەزىمەت- سادىر پالۋان Uk#1PcPd دانا رەھبەر- ئەخمەتچان قاسىمى [Pl$=[+ قاينام ئۆركىشى- لۇتپۇللا مۇتەللىپ p_D)=Ef|& شەپقەت ھەمشىرىسى- رىزۋانگۈل ~drNlt9jf بالدۇر ئويغانغان ئادەم- ئابدۇخالىق ئۇيغۇر 9hQ{r 2 مەرىپەتپەرۋەر ئەدىب- نىمشىھىت n%}0hVu TOs|f8ay دەرستىن كېيىنكى ئويلىنىش: G}g+2` 4-AmzU L!5HE])<) ئوقۇتۇش قايتۇرما پىكىرى: -ydT%x 9(Z)
c
|
|