查看完整版本: [-- 11. دەرىزە سىرتىدىكى «ئوقۇغۇچى»(دەرس لاھىيىسى) --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش -> 11. دەرىزە سىرتىدىكى «ئوقۇغۇچى»(دەرس لاھىيىسى) [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

ئەنۋەرچەرچەن 2013-07-29 15:05
-ھەپتە     -سائەت !}v=N";c  
11. دەرىزە سىرتىدىكى «ئوقۇغۇچى» ;aI[=? 
~$:|VHl  
بىلىم ۋە ئىقىتىدار نىشانى: 1) تېكىستنى ئۈنلۈك، ھېسىياتلىق، راۋان ئوقۇيالايدىغان بولۇش. h{HF8>u[  
2) يېڭى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىپ، جۈملە ئىچىدە قوللىنالايدىغان بولۇش. \`oT#|0  
جەريان ۋە ئۇسۇل نىشانى: ئوقۇتۇش، چۈشىنىش، قوللىنىش، ئەمىلى مەشىق ئېلىپ بېرىش C([phT;  
ھېسىيات، پۇزىتسىيە ۋە قىممەت قارشى نىشانى: مەشھۇر كىشىلەرنىڭ ئىش-ئىزلىرى بىلەن تونۇشۇپ ئۈلگە ئېلىش. hAYTj0GZ  
مۇھىم نۇقتا: تېكىستنى توغرا، راۋان، ھېسىياتلىق ئوقۇش. xy5lE+E_U  
قىيىن نۇقتا: سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىپ توغرا قوللىنىش.  `x l   
سائەتلىك ئوقۇتۇش مەزمۇنى ھەققىدە تەھلىل: 4L ;% h  
بۇ سائەتلىك دەرستە «دېرىزە سىرتىدىكى <ئوقۇغۇچى>» دېگەن تېكىستنى ھېسىياتلىق ئوقۇش، يېڭى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىىپ، جۈملە ئىچىدە قوللىنىش مەقسەت قىلىنغان بولۇپ، ئالدى بىلەن ئوقۇغۇچىلارنى مەمتىلى ئەپەندى توغرۇلۇق چۈشەنچىگە ئىگە قىلىنىدۇ. ئاندىن كېيىن تېكىستنى ھېسىياتلىق ئوقۇپ، سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىپ ئەمىلى تۇرمۇشتا قوللىنىش ئىقتىدارى  ئاشۇرۇلىدۇ. Hyb3 ;yQ  
ئوقۇتۇش جەريانى: 5R'TcWf#W  
ساۋاقداشلار، سىلەر مائارىپنى سۆيىدىغان، مىللى مائارىپىمىزنىڭ گۈللىنىشىگە تۆھپە قوشقان كىشىلەردىن كىملەرنى بىلىسىز؟ ])|d"[ur=  
ئوقۇغۇچىلار، بىلگەنلىرىنى ئوتتۇرىغا قويىدۇ. شۇ ئارقىلىق دەرس مەزمۇنىغا باشلاپ كىرىلىدۇ. 6+.uU[x@  
ئالدى بىلەن تېكىستنى ھېسىياتلىق ئوقۇپ ئۈلگە قىلىمەن. ئۇنىڭدىن كېيىن ئوقۇغۇچىلارنى ئابزاسلار بويىچە ئوقۇش، روللارغا بۆلۈپ ئوقۇشقا يىتەكلەش ئارقىلىق راۋان ئوقۇش جەھەتتىكى ئىقتىدارى ئاشۇرۇلىدۇ. تېكىستنى ئوقۇش جەريانىدا چۈشەنمىگەن سۆزلەر بولسا، توپلاپ ئوتتۇرىغا قويىدۇ. سۆزلەرنىڭ تېكىست ئىچىدىكى مەنىسى ھەم ئايرىم جۈملە ئىچىدىكى مەنىسىگە ئاساسەن، مەزمۇنى ئىگەللىتىلىدۇ. C\/xl#e<@  
ئوقۇغۇچىلارنىڭ سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى ئىگەللەپ بولغاندىن كېيىن، سۆزلەرنىڭ جۈملە ئىچىدە قوللىنىشقا يېتەكلەش ئارقىلىق، سۆزلەرنى تۇرمۇشتا ئىشلىتىش جەھەتتە بەلگىلىك بىلىمگە ئىگە قىلىنىدۇ. $ACvV "b  
ئاخىرىدا ئوقۇغۇچىلارنى تېكىستنى ئاغزاكى بايان قىلىشقا يېتەكلەش ئارقىلىق، ئۇلارنىڭ چۈشىنىپ ئوقۇش، ئەستە ساقلاش، بايان قىلىش جەھەتتىكى ئىقتىدارى ئاشۇرۇلىدۇ. Q 
مەزمۇن خۇلاسىسى: GNXH M*~  
بۇ سائەتتە «دېرىزە سىرىتىدىكى <ئوقۇغۇچى>»دېگەن تېكىستنى ھېسىياتلىق ئوقۇش، سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىپ، جۈملە ئىچىدە قوللىنىش، ۋەقەلىكىنى بايان قىلىشقا يېتەكلەش ئارقىلىق، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھېسىياتلىق ئوقۇش، سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى تەھلىل قىلىش ھەم ئەمەلىيەتتە ئىشلىتىش جەھەتتىكى ئىقتىدارىنى ئاشۇرۇش بىلەن بىرگە مەشھۇر كىشىلەرنىڭ ئىشلىرىدىن خەۋەردار قىلىش، ئۇلاردىن ئۆگىنىپ، ئىلىم-پەننى سۆيۈش توغرىسىدا بەلگىلىك بىلىمگە ئىگە قىلىنىدۇ. p 
O4r0R1VQM  
تاپشۇرۇق: Xf02"PXC  
مەشىقتىكى مۇناسىۋەتلىك مەزمۇنلارنى ئىشلەپ كېلىدۇ. S0~2{ G"v  
$ et0s;GBv  
دوسكا لاھىيىسى: jX3,c%aQ5e  
11. دېرىزە سىرتىدىكى <ئوقۇغۇچى> *+j* {>E  
;pqg/>W'  
يېڭى سۆزلەرگە ئىزاھات: Y' %^NP}o  
1) سەپەر قىلىش:- يول ئېلىش MS\>DW  
2) سەپەرۋەر قىلىش:- ئۈندەش، چاقىرىش. [z9 `)VIe  
3) پۇرسەت:- شارائىت، ۋاقىت 1u: gFUb  
4) ئىجاد قىلىش:- بارلىققا كەلتۈرۈش A6:es_  
5) ئەل:- خەلق، ئامما، يۇرت، ماكان T(f/ ?_%  
6) نىيەت باغلاش:- قەتئى ئىرادىگە كېلىش. FrTi+& <  
.q9 $\wM/  
دەرستىن كېيىنكى ئويلىنىش: -i)ZQCE  
wQe_vY  
``ou/Z  
ئوقۇتۇش قايتۇرما پىكىرى: ft$RSb#  
UD8op]>L  
!q9+9 *6  
-ھەپتە     -سائەت xYmxc9)2  
دەرس تېمىسى: nq6@6GRG  
11. دېرىزە تۈۋىدىكى <ئوقۇغۇچى> b]x4o#t  
:a$\/E=  
بىلىم ۋە ئىقتىدار نىشانى: 1) تېكىستنى روللارغا بۆلۈپ، ھېسىياتلىق ئوقۇش ۋە شۇ ئاساستا سوئاللارغا جاۋاب بېرىش. So0f)`A  
2) جۈملىلەرنى پەرق قىلالايدىغان ۋە «.»، «؟» بەلگىلىرىنى ئىشلىتەلەيدىغان بولۇش. ,QcF|~n  
جەريان ۋە ئۇسۇل نىشانى: سۆزلەش، پىكىر يۈرگۈزۈش ۋە ئەمىلى قوللىنىش ئىقتىدارىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش. Y8o)FVcyNy  
ھېسىيات، پۇزىتسىيە ۋە قىممەت قارشى نىشانى: مائارىپچىلارنىڭ ئىش-ئىزلىرىنى بىلىش، ئۇلارنىڭ روھىدىن ئۈلگە ئېلىپ، تىرىشىپ ئۆگىنىش. cUvz2TK  
مۇھىم نۇقتا: سوئاللار ئاساسىدا دەرس مەزمۇنىنى ئىگەللەش. =>M^02"  
قىيىن نۇقتا: مەمتىلى ئەپەندى روھىدىن ئۆگىنىش. 3wC' r  
سائەتلىك ئوقۇتۇش مەزمۇنى ھەققىدە تەھلىل: kP-3"ACG  
بۇ بىر شەخىس توغرىسىدا يېزىلغان ھېكايە، تېكىستتە ئۇيغۇر يېڭى مائارىپ ھەركىتىنىڭ بايراقدارلىرىدىن بىرى، كومپىزىتتور، شائىر مەمتىلى ئەپەندىنىڭ بىلىم ئېلىش يولىدىكى ئىزدىنىشلىرى ھەمدە ۋەتەن، خەلىققا بولغان مۇھاببىتى تەسۋىرلەنگەن. ھەم مەشھۇر كىشىلەرنىڭ ئىش-ئىزلىرىدىن ئۈلگە ئېلىپ، ھازىردىن باشلاپ تىرىشىپ ئۆگىنىشكە ئىرادە باغلاش توغرىسىدا چۈشەنچە بېرىلىدۇ. r]b_@hT',  
N7O-2Z *  
ئوقۇتۇش جەريانى: 8xccp4  
ساۋاقداشلار قايسىڭلار تېكىستنى ئۈنلۈك، ھېسىياتلىق ئوقۇپ باقىسىلەر؟ بىر نەپەر ئوقۇغۇچىنى تېكىستنى ئوقۇشقا يېتەكلەش ئارقىلىق تېكىست ۋەقەلىكى ئەسكە ئالدۇرۇلىدۇ. y#q?A,C@n  
سوئاللار ئۈستىدە پىكىر ئالماشتۇرۇشقا يېتەكلەش ئارقىلىق دەرس مەزمۇنى ئىگەللىتىلىدۇ. 0a}u;gt,4w  
1. مەمتىلى ئەپەندى قاچان، نېمە ئۈچۈن سەپەرگە ئاتلاندى؟ ,M^P!  
2. ئۇ نېمە ئۈچۈن سەپەر قىلدى؟ قانچە ئايدا نەگە يىتىپ باردى؟ vSi.txV2  
3. مەمتىلى قانداق جان باقتى؟ " N9  
4. ئۇ نېمىنى ئىزدەپ يۈردى؟ 'H \9:7  
5. ئۇ قەيەردە ئىشلىدى؟ قانداق قىلدى؟ Yy)tmq  
6. مەكتەپ مۇدىرى مەمتىلىگە نېمە دېدى؟ قانداق قىلدى؟ :9^;Qv*  
7. ئۇ قانچىنچى يىلى ئوقۇش تاماملاپ يۇرتىغا قايتىپ كەپتۇ؟ 4cl\^yD  
8. يۇرتىدا قانداق ئىشلار بىلەن شۇغۇللاندى؟ tE]= cTSV  
9. مەمتىلى ئەپەندى كىم ئىكەن؟ E0MGRI"me  
10. ھازىرقى بىلىم ئىگەللەش پۇرستى بىلەن مەمتىلى ئەپەندى ياشىغان شارائىت ئوخشامدۇ؟ ] :BX!<  
11. سىز مەمتىلى ئەپەندىنىڭ قايسى روھىدىن ئۆگىنىسز؟ %*`J k#W:  
12. سىز بۇنىڭدىن كېيىن قانداق قىلماقچى بولىۋاتىسىز؟  PYM(Xz$  
ئوقۇغۇچىلار سوئاللار ئۈستىدە پىكىر ئالماشتۇرۇپ، تەھلىل ئېلىپ بېرىپ بولغاندىن كېيىن خۇلاسىلىنىدۇ. K }Vv4x1U  
بۇ تېكىستتە ئەينى ۋاقىتتا مەمتىلى ئەپەندى ناھايىتى قىيىن شارائىتتا ياقا يۇرتتا يۈرۈپ تىرىشىپ بىلىم ئىگەللەپ، ئۆز يۇرتىغا قايتىپ كېلىپ، مەكتەپ ئېچىپ، نۇرغۇنلىغان بالىلارنى بىلىم ئېلىش پۇرسىتىگە ئىگە قىلغان. XT@-$%u  
مەزمۇن خۇلاسىسى: w8S p <6*  
بۇ سائەتلىك دەرستە ئوقۇغۇچىلارنى سوئاللار ئاساسىدا تەھلىل ئېلىپ بېرىشقا تەشكىللەش ئارقىلىق دەرسنىڭ ئاساسىي مەزمۇنى ئىگەللىتىلىدۇ. بۇ ئارقىلىق ئۇلارنىڭ تەھلىل قىلىش، پىكىر بايان قىلىش جەھەتتىكى ئىقتىدارىنى يىتىلدۈرۈش بىلەن بىرگە ئەجداتلىرىمىز يارىتىپ بەرگەن ئەۋزەل شارائىتتىن تولۇق پايدىلىنىپ، تىرىشىپ ئۆگىنىش ئىرادىسىنى چىڭىتىش توغرىسىدا چۈشەنچىگە ئىگە قىلىنىدۇ. fO0XA"=  
تاپشۇرۇق: 0},PJ$8x  
SRrw0&ts  
دوسكا لاھىيسى: YRh  B RE  
11. دېرىزە سىرىتىدىكى <ئوقۇغۇچى> rmE"rf  
-5I2 ga  
                     مەشھۇر مائارىپچى * v75O7l  
مەمتىلى ئەپەندى     ئوت يۈرەك كومپىزىتور ++V=s\d7  
                      شائىر a^=-Mp  
l)!n/x_ !  
                   جاپاغا چىداپ ئۆگىنىش Mi/&f   
بىز ئۇنىڭ         ئىلىم-پەننى سۆيۈش  روھىدىن ئۆگىنىشىمىز لازىم. 6bBB/yd  
                   ياش-ئۆسمۈرلەرنى تەربىيىلەش OU/MiyP2  
+=.W 
دەرستىن كېيىنكى ئويلىنىش: !-,t'GF(  
wyQzM6:,yX  
p\JfFfC  
ئوقۇتۇش قايتۇرما پىكىرى:

ئەكبەرنىياز 2013-07-30 14:17
ھەر بىر سائەتلىك دەرس چوقۇم ئايرىم تەييارلىنىشى كېرەكما ئەنۋەر مۇئەللىم ؟ av$/Om :  
ئەتراپلىق لايىھە بوپتۇ ، كۆپ رەھمەت !!!

ئەنۋەرچەرچەن 2013-07-31 22:58
ئۇنداق ئەمەس،مەن ئايرىم يوللاپتىمەن.


查看完整版本: [-- 11. دەرىزە سىرتىدىكى «ئوقۇغۇچى»(دەرس لاھىيىسى) --] [-- top --]


Powered by PHPWind v7.3.2 Code © 2003-08 PHPWind
Gzip disabled

You can contact us