查看完整版本: [-- 10. قېچىپ كەتكەن "دوسكا"(دەرس لاھىيىسى) --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش -> 10. قېچىپ كەتكەن "دوسكا"(دەرس لاھىيىسى) [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

ئەنۋەرچەرچەن 2013-07-29 15:03
-ھەپتە     -سائەت 25n (&NV  
دەرس تېمىسى: eJGos!>*  
10. قېچىپ كەتكەن "دوسكا" X&?lDL7?  
}!]x|zU.=  
K('l H-3wS  
ئوقۇتۇش نىشانى: x5z4Yv^ m  
بىلىم ۋە ئىقتىدار نىشانى: (1) تېكىستنى ئورتاق ئەدەبىي تىلدا توغرا، راۋان، ھېسىياتلىق ئوقۇشنى ۋە بايان قىلىشنى ئۆگىنىش. (E}cA&{  
(2) يېڭى سۆزلەرنى چۈشىنىپ، جۈملە ئىچىدە قوللىنالايدىغان بولۇش. &9_\E{o%]  
جەريان ۋە ئۇسۇل نىشانى: ئوقۇش، تەھلىل قىلىش، بايان قىلىش ئۇسۇلى قوللىنىلىدۇ. ([CnYv  
ھېسيات، پۇزىتسىيە ۋە قىممەت قارشى نىشانى: ھەر قانداق ئىشنى قىلغاندا ئەستايدىللىق بىلەن بىرىلىپ قىلىش كېرەكلىكىدىن ئىبارەت قائىدىنى بىلىۋېلىش. `vxrC&,As  
مۇھىم نۇقتا: تېكىستنى ھېسىياتلىق ئوقۇپ، مەزمۇنىنى ئىگەللەش. W}2 &Pax  
قىيىن نۇقتا: سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىپ، قوللىنىش. LL[#b2CKa  
ئوقۇتۇشقا كېرەكلىك سايمانلار: RvSq KW8  
دەرسلىكتىكى قىستۇرما رەسىم Ipz 1+ #s'  
ئوقۇتۇش مەزمۇنى ھەققىدە تەھلىل: BZ;}ROmqk  
بۇ سائەتلىك دەرستە "قېچىپ كەتكەن دوسكا" دېگەن  تېكىستنى ھېسىياتلىق ئوقۇش ئارقىلىق تېكىست ئىچىدە ئۇچرىغان بىر قىسىم يېڭى سۆزلەرنىڭ مەنىسى چۈشەندۈرۈلىدۇ. شۇنداقلا تەبىئى ئابزاسلار بويىچە ئوقۇتۇش ئارقىلىق جۈملىلەرنى توغرا، راۋان ئوقۇشقا يىتەكچىلىك قىلىنىدۇ. (d'j'U:C  
ئوقۇتۇش جەريانى: CxA\yG3L&  
ساۋاقداشلار، دەرس تېمىسى قېچىپ كەتكەن دوسكا ئىكەن، دوسكىنىڭ پۇتى بولمىسا، قانداقسىگە قېچىپ كەتكەندۇ؟ دېگەن سوئال ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرس تېمىسىغا نىسبەتەن گۇمانىنى قوزغاپ، تېكىستنى توغرا، ئوقۇش قىزغىنلىقىنى ئاشۇرۇش ئارقىلىق دەرس مەزمۇنىغا باشلاپ كىرىلىدۇ. aDl, K;GL  
1) ئوقۇغۇچىلارنى تەلەپپۇزغا دېققەت قىلغان ھالدا تېكىسنى پەس ئاۋازدا مۇستەققىل ئوقۇشقا يىتەكلەپ، بىر تەرەپتىن ئوقۇغاچ، يەنە بىر تەرەپتىن چۈشەنمىگەن سۆزلەرگە بەلگە قويۇشقا يېتەكلىنىدۇ. +8)]m<  
2) تېكىست ئۈلگە قىلىنىپ، ھېسىياتلىق ئوقۇپ بېرىلىدۇ. ئوقۇغۇچىلار بۇ يەردىكى «دوسكا» نىڭ قانداق دوسكا ئىكەنلىكىنى ئويلىشىپ تېكىستنى ئاڭلايدۇ. .5!sOOs$P  
3) كىچىك گۇرۇپپىلار بويىچە ئوقۇشقا يىتەكلىنىدۇ. |pH* CCA  
ئوقۇغۇچىلار تېكىسنى توغرا، راۋان ئوقۇشنى ئىگەللەپ بولغاندىن كېيىن، ئوقۇغۇچىلار توپلىغان سۆزلەرنىڭ مەنىسى بىر-بىرلەپ چۈشەندۈرۈلىدۇ. /iTUex7T  
(1) داڭلىق: مەشھۇر، نامى چىققان. Cl9SPz  
(2) تەتقىقات: تەجىرىبە MLt'YW^  
(3) پىكىر يۈرگۈزۈش: تەھلىل قىلىش. `\ef0  
(4) بىرىلىپ: - قېتىرقىنىپ uRm_  
(5) پەيتۇن:- كۈتۈرمە، پىشايۋەنلىك قىلىپ ياسالغان تۆت چاقلىق ھارۋا. -4vHK!l  
ئوقۇغۇچىلار سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى ئىگەللەپ بولغاندىن كېيىن، جۈملە تۈزۈشكە تەشكىللىنىدۇ. gVa+.x]  
ئاخىرىدا ئوقۇغۇچىلارنى تېكىست ۋەقەلىكىنى قايتا بايان قىلىپ بېرىشكە تەشكىللىنىدۇ. H-_^TB  
مەزمۇن خۇلاسىسى: 5 dfe@$  
بۇ سائەتلىك دەرستە "كېچىپ كەتكەن دوسكا" دېگەن تېكىستنى ئۈلگە قىلىپ ئوقۇش، ئوقۇغۇچىلارنى ئوقۇشقا تەشكىللەش، سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى تەھلىل قىلىشقا يېتەكچىلىك قىلىش ئارقىلىق ئۇلارنىڭ راۋان ئوقۇش، سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىپ ۋە قوللىنىش جەھەتتىكى ئىقتىدارىنى ئاشۇرۇش بىلەن بىرگە ياخشى نەتىجىگە ئېرىشىش ئۈچۈن ئەستايدىل، بىرىلىپ ئۆگىنىش كېرەكلىكى توغرىسىدا چۈشەنچىگە ئىگە قىلىنىدۇ. Txt%nzIu  
تاپشۇرۇق: # a(%(k S  
يانداشما مەشىق تاپشۇرۇق 27-بەت «يېزىپ باقاي» 1،2،3-مەزمۇنلارنى ئىشلەپ كېلىڭلار. 0q[p{_t`  
دوسكا لاھىيىسى: rL%]S&M9  
10. قېچىپ كەتكەن دوسكا Mhb '^\px  
R=vbUA  
1) داڭلىق:-مەشھۇر، نامى چىققان h v$uH7Fz  
2) تەتقىقات:- تەجىرىبە ?w]"~   
3) بىرىلىپ:- قېتىرقنىپ sf |oNOz  
4) پىكىر يۈرگۈزۈش:- تەھلىل قىلىش I&TTr7  
5) پەيتۇن:- تۆت چاقلىق ھارۋا V[o7J r~  
t] r,9df'  
دەرستىن كېيىنكى ئويلىنىش: 7tpAZ<{  
k^H0b\hYY  
T} n N=Q4  
ئوقۇتۇش قايتۇرما پىكىرى: 5^/,aI  
42rj6m\  

ئەكبەرنىياز 2013-07-30 14:14
ئەتراپلىق لايىھە بوپتۇ ، ئەجرىڭىزگە كۆپ رەھمەت !!!

ئەنۋەرچەرچەن 2013-07-31 22:59
بەرگەن باھايىڭىزغا رەخمەت.


查看完整版本: [-- 10. قېچىپ كەتكەن "دوسكا"(دەرس لاھىيىسى) --] [-- top --]


Powered by PHPWind v7.3.2 Code © 2003-08 PHPWind
Gzip disabled

You can contact us