ئەنۋەرچەرچەن |
2013-07-29 15:02 |
-ھەپتە -سائەت HV=P!v6 دەرس تېمىسى: qs>&Xn تۆتىنچى بۆلەك : تىرىشقان ئۇزار ]YrgkC35 _%wB*u,X ئوقۇتۇش نشانى: :{s0tw>Z بىلىم ۋە ئىقتىدار نىشانى: (1) پارچىنى توغرا، راۋان ئوقۇپ مەزمۇنىنى ئىگەللەش.
:(YFIW`59 (2) يېڭى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىپ توغرا قوللىنىش. NXMZTZpB7 جەريان ۋە ئۇسۇل نىشانى:ئوقۇش، تەھلىل قىلىش، قوللىنىش جەھەتتىكى ئىقتىدارنى ئاشۇرۇش N$.=1Q$F6 ھېسىيات ۋە پۇزىتسىيە ۋە قىممەت قارشى نىشانى: چوڭ ئىشلارنى ۋۇجۇدقا چىقىرىش ئۈچۈن تىرىشىپ ئۆگىنىش ئىرادىسىنى تۇرغۇزۇش. ?=,7'@e مۇھىم نۇقتا: پارچىنى ئوقۇپ ئاساسى مەزمۇنىنى ئىگەللەش. YQ>O6:% قىيىن نۇقتا: يېڭى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىپ، جۈملە ئىچىدە قوللىنىش. AO,^v+$ ئوقۇتۇشقا كېرەكلىك سايمانلار: #y
f كۆرسەتمە رەسىم
/*(&Dmt> ئوقۇتۇش مەزمۇنى ھەققىدىكى تەھلىل: x~ID[ بۇ سائەتلىك دەرستە «تىرىشقان ئۇزار» دېگەن پارچە ئارقىلىق ئادەمنىڭ ئۆگىنىش ئارقىلىق ئالغا باسىدىغانلىقى، كۈلگۈسى ئىشلار ئۈچۈن ھارماي-تالماي ئۆگىنىشىمىزگە توغرا كېلدىغانلىقى، مۇۋاپپىقىيەت قازانغان نۇرغۇن كىشىلەرنىڭ بىر ئۆمۈر تىرىشىپ ئۆگەنگەنلىكى سۆزلەنگەن. تىرىشچان ئادەمنىڭ چوقۇم ياخشى نەتىجىگە ئېرىشىدىغانلىقى توغرىسىدا چۈشەنچە بېرىش ئارقىلىق، ھەر قانداق ئىشتا ئەستايدىل بولۇپ، تىرىشىپ ئۆگىنىش توغرىسىدا تەربىيە بېرىلىدۇ. \c1>15 ئوقۇتۇش جەريانى: =
&^tfD ساۋاقداشلار «ئۇزار» دېگەن سۆزنىڭ مەنىسىنى قانداق چۈشىنىسىلەر؟ ئوقۇغۇچىلار كۆز قاراشلىرىنى سۆزلەپ بولغاندىن كېيىن، چۈشەنچە بېرىلىدۇ. يەنى «ئۇزار» دېگەن سۆز «يۈكسىلىش، ئىشلىرىدا ئىلگىرلەش بولۇش، ئوڭۇشلۇق» دېگەن مەنىدە. 7-
|N&u 1) سىنىپىمىزدا قايسى ئوقۇغۇچىلار ياخشى نەتىجىگە ئېرىشەلىدى؟ نېمە ئۈچۈن شۇنداق ياخشى نەتىجىگە ئېرىشتى؟ LbuhKL}VN 2) سىز ئائىلدە بىرەر ئىشنى ئۆگەنگەنمۇ؟ قانداق ئۆگەندىڭىز؟ قانداق نەتىجە قازاندىڭىز؟ C@g/{?\ ئوقۇغۇچىلار سوئاللار ئاساسىدا كۆز قاراشلىرىنى سۆزلەپ بولغاندىن كېيىن، پارچە ئۈلگە قىلىپ ئوقۇپ بېرىلىدۇ. ئوقۇغۇچىلارنى قايتا-قايتا ئوقۇشقا تەشكىللەش ئارقىلىق، ئوقۇش جەھەتتىكى ئىقتىدارى ئاشۇرۇلىدۇ. پارچىدا چۈشەنمىگەن سۆزلەرگە چۈشەنچە بېرىلىدۇ. n5y0$S/D سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى ئىگەللىتىپ بولغاندىن كېيىن، ئوقۇغۇچىلارنى سۆزلەرنى جۈملە ئىچىدە كەلتۈرۈشكە يىتەكلىنىدۇ. بۇ ئارقىلىق ئۇلارنىڭ ئەمەلىيەتتە ئىشلىتىش جەھەتتىكى ئىقتىدارى ئاشۇرۇلىدۇ. }L
@~!=q* ئاخىرىدا پارچىنىڭ مەزمۇنىنى تەھلىل قىلىشقا يېتەكلىنىدۇ. ئوقۇغۇچىلار كۆز قاراشلىرىنى سۆزلەپ بولغاندىن كېيىن ئۇمۇملاشتۇرۇلىدۇ. U,8mYv2| مەزمۇن خۇلاسىسى: Z&n#*rQ7[ بۇ سائەتلىك دەرستە «تىرىشچان ئۇزار» دېگەن پارچىنى ئوقۇش ۋە تەھلىل قىلىش ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھېسىياتلىق، راۋان ئوقۇش، سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى چۈشىنىپ، ئەمەلىيەتتە جانلىق ئىشلىتىش جەھەتتىكى ئىقتىدارىنى ئاشۇرۇش بىلەن بىرگە، تىرىشقاندىلا، ئەستايدىل بولغاندىلا ھەر قانداق نەتىجىلەرگە ئېرىشكىلى بولىدىغانلىقى توغرىسىدا چۈشەنچىگە ئىگە قىلىنىدۇ. NU"L1dK
@ تاپشۇرۇق: Z`#XB2, «تىرىشقان ئۇزار» دېگەن تېكىستنى توغرا، راۋان، چىرايلىق قىلىپ كۆچۈرۈپ يېزىپ كېلىڭلار. 0./Rdf=-1j z'*{V\ دوسكا لاھىيىسى: ]MC5 uKn تىرىشقان ئۇزار jhkXU+4 I|Mw*2U 1. تىنماي ئۆگىنىش: چوڭ-چوڭ ئىشلارنى ۋۇجۇدقا چىقىرىشقا ئىمكانىيەت ھازىرلاپ بېرىدۇ. ^a$L9p( 2. ئادەم ئۆگىنىش بىلەن ئالغا باسالايدۇ. ئەتىكى ئىشلار ئۈچۈن بۈگۈن ئۆگىنىش كېرەك. `NNP}O2 3. كەلگۈسى ئۈچۈن بولسا، ھارماي-تالماي ئۆزلۈكسىز ئۆگىنىش كېرەك. 2cwJ);Eg2 4y!GFhMh دەرستىن كېيىنكى ئويلىنىش: "N)InPR- Lt
i2KY}/% 0Hx'C^m72 ئوقۇتۇش قايتۇرما پىكىرى: Ua4P@#cU PS0
/Ok e7tio!
|
|