查看完整版本: [-- كىچىك خيالپەرەسلەر(دەرس لاھىيىسى) --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش -> كىچىك خيالپەرەسلەر(دەرس لاھىيىسى) [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

ئەنۋەرچەرچەن 2013-07-29 14:57
-ھەپتە 5-سائەت 7/K'nA  
دەرس تېمىسى: VBW][f  
كىچىك خيالپەرەسلەر yM7FR);  
}N:QB}7'_  
ئوقۇتۇش نىشانى: =w 
1. كىچىك خىيالپەرەسلەرنىڭ قانداق ئارزۇسىنىڭ بارلىقىنى بىلىش. {mLv?"M]  
2. ئوقۇغۇچىلارنىڭ خىيالىنى، ئارزۇسىنى سۆزلەپ بېقىشقا يېتەكلەش. oG-Eac,  
جەريان ۋە ئۇسۇل نىشانى: b, 47 EJ}  
ئوقۇغۇچىلارنىڭ سۆزلەش ئىستىكىنى قوزغاش «كىچىك خيالپەرەسلەر» تېمىسىدا قوليازما گېزىت ئىشلەشكە تەشكىللەش. G0Z$p6z  
مۇھىم نۇقتا: e~nh95  
كىچىك خيالپەرەسلەرنىڭ قانداق ئارزۇسىنىڭ بارلىقىنى بىلدۈرۈش. g_eR&kuh  
قىين نۇقتا: aHPx'R  
خىيالپەرەسلەرنىڭ خىياللىرىنى سۆزلەش، قىسقىچە قىلىپ يېزىپ چىقىش ئاساسىدا قوليازما گېزىت ئىشلەپ چىقىش. #IeG/t(  
ھېسىيات، پۇزىتىسيە ۋە قىممەت قارشى نىشانى: 4$4Tx9C  
ئوقۇغۇچىلارنىڭ خىيال قىلىش، تەسەۋۋۇر قىلىش، ئۇنى ئەمەلىيەتكە ئايلاندۇرۇش ئۈچۈن ئىلىم-پەن بىلىملىرىنى تىرىشىپ ئۆگىنىش ئېڭىنى تۇرۇغۇزۇش. COd~H  
ئوقۇتۇش مەزمۇنى ھەققىدە تەھلىل: (e9hp2m  
بۇ سائەتلىك دەرستە «كىچىك خيالپەرەسلەر» دېگەن تېمىدا ئاغزاكى ئالاقە ئېلىپ بېرىش ئورۇنلاشتۇرۇلغان. بۇ پائالىيەت دەرسى ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنى ئۆز خىيال تەسەۋۋۇرلىرىنى سۆزلەش، نىمىنى كەشىپ قىلماقچى ئىكەنلىكى، قانداق بولۇپ بۇ خىيالغا كېلىپ قالغانلىقى، ئۇنى كەشىپ قىلغاننىڭ قانداق پايدىسى بارلىقى قاتارلىق نۇقتىلارنى ئاساس قىلىپ ئېنىق، چۈشىنىشلىك سۆزلەش، سۆزلىگەنلىرىنى قىسقىچە قىلىپ يېزىپ چىقىش، قوليازما گېزىتى ئىشلەش ئارقىلىق سۆزلەش، بايان قىلىش ئىقتىدارى ئاشۇرۇلىدۇ. 1y eD-M"w  
ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچى پائالىيىتى: |1Nz8Vr.  
1. ساۋاقداشلار، سىلەرمۇ خىيال قىلىپ باققانمۇ؟ ئەگەر خىيال قىلىپ باققان بولساڭلار خىيالىڭلارنى ئوتتۇرىغا قويۇپ بېقىشنى خالامسىلەر دېگەن سوئالنى ئوتتۇرىغا قويۇپ، ئۇلارنىڭ خىيالىنىڭ بار يوقلىقىنى سىناپ كۆرۈش ئارقىلىق،يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىلىدۇ. -*2b/=$u  
2. ئۇنداق بولسا بىز دەرسلىكتىكى بېرىلگەن پارچە بىلەن قىستۇرما رەسىملەرنى بىرلەشتۈرۈپ، دەرسلىكتىكى خىيالپەرەسلەرنىڭ قانداق ئارزۇسىنىڭ بارلىقىنى ئىگەللەپ باقايلى. ئاندىن ئۆزىمىزنىڭ خىيالى بىلەن سېلىشتۇرۇپ كۈرەيلى. TLg 9`UA  
3. ئالاقە مۇھىتى يارىتىپ، ئۇنىڭ خىيالنى، ئارزۇسىنى سۆزلەشكە يېتەكلىنىدۇ. la_  
ئالدى بىلەن ئۆزۈم بىر قانچە خىيالىمنى ئوتتۇرىغا قويۇپ ئۈلگە كۆرسىتىمەن. |r4&@)  
1) مەن قاچا-قۇچىلارنى يۇيىدىغان «قونچاق» ياساپ، ئانامنىڭ شۇقداقلا بارلىق ئانا بولغۇچىلارنىڭ قاچا-قۇچا يۇيۇش ئەمگىكىدىن خالاس قىلسام دەيمەن. YL[y3&K  
2) مېنىڭ ئىنسانلارنىڭ تەپەككۇرىنى ئاچىدىغان دورا ياسۇغۇم بار. بۇ ئارقىلىق ئىنسانلارنىڭ ئەقىلىنى زىيادە قىلىپ، مەدەنىيەتلىك، ئەخلاقلىق كىشىلەرنى كۆپلەپ ئاۋۇتۇپ، سوتسىيالىستىك جەمئىيەت ئۈچۈن ئىناق جەمئىيەت بەرپا قىلسام دەيمەن. 9~ifST \  
شۇ ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنى ئۆزىلىرىنىڭ خىيالىنى ئوتتۇرىغا قويۇشقا تەشكىللىنىدۇ. T 
سۆزلەشكە تەشكىللىگەندە، نېمىنى قىلماقچى ئىكەنلىكىنى، قانداق بولۇپ بۇ خىيالغا كېلىپ قالغانلىقىنى، ئۇنى كەشىپ قىلغاننىڭ قانداق پايدىسى بارلىقى قاتارلىق نۇقتىلارنى ئاساس قىلىپ، ئېنىق، چۈشىنىشلىك سۆزلەش تەكىتلىنىدۇ. 2O2d*Ld>  
1) گۇرۇپپا ئىچىدە ئايرىم-ئايرىم سۆزلەش، ئاڭلىغۇچىلار سوئال قويۇش، گۇرۇپپا ئىچىدە بالاشقا تەشكللەش ئارقىلىق ئېلىپ بېرىلىدۇ. vmW`}FKW  
2) گۇرۇپپا بويىچە «كىچىك خىيال پەرەسلەر» تېمىسىدا قوليازما گېزىت ئىشلەشكە تەشكىللىنىدۇ. / $'M  
4. مەخسۇس «بۇلار مەن توپلىغان بىلىم ھەققىدىكى ماقال-تەمسىللەر» تېمىسىدا ماقال-تەمسىللەرنى ئوتتۇرىغا قويۇشقا تەشكىللەش ئارقىلىق، خىيالنىڭ رىئاللىققا ئايلىنىشى ئۈچۈن تىرىشىپ ئۆگىنىش توغرىسىدا تەربىيە ئارقىلىق خۇلاسىلىنىدۇ. 54 f?YR  
مەزمۇن خۇلاسىسى: ">nFzg?Y  
بۇ سائەتلىك دەرس ئارقىلىق ئوقۇغۇچىلارنىڭ خىياللىرى ئوتتۇرىغا قويۇلۇپ، ئۇلارنىڭ كەلگۈسىدىكى ئارزۇسىغا يىتىش ئۈچۈن داۋاملىق تىرىشىپ ئۆگىنىدىغان مەسىلىلەر ئۈستىدە مۇلاھىزە يۈرگۈزۈىدىغان شەيئىلەرنى ئىنچىكە كۈزىتىشكە ماھىر بولىدىغان، ئۈگەنگەنلىرى ئۈستىدە ئويلىنىپ، ئەمەلىيەت بىلەن بىرلەشتۈرىدىغان ئاڭ يىتىلدۈرۈلىدۇ. vY,]f^F"  
تاپشۇرۇق: 5zt5]zl'  
ئۆزىڭىزنىڭ كەلگۈسى ئاساسىدا كۆڭلىڭىزگە پۈككەن ئەڭ شىرىن خىيالىڭىزنى يېزىپ، نېمە ئۈچۈن شۇنداق خىيال قىلغانلىقىڭىزنى، ئەگەر خىيالىڭىز ئەمەلىيەتكە ئايلانسا قانداق پايدىسى بارلىقىنى يېزىپ كېلىڭ. XsMETl"Av4  
/jOug>s  
دوسكا لاھىيىسى: eh3CVgH91;  
كىچىك خىيالپەرەسلەر 1$"wN z  
(ئاغزاكى ئالاقە) ML X: S?  
~ o5h}OU"  
1. مەن قاچا-قۇچا يۇيىدىغان «قونچاق» ياساپ، بارلىق ئانىلارنى قاچا-قۇچا يۇيۇش ئەمگىكىدىن ئازات قىلسام. 4 _\]zhS  
2. .... ,q Bu5t  
79U 7<]-!  
دەرستىن كېينكى ئويلىنىش: a#,lf9M  
AFNE1q;{\  
.PJ_1  
N_E :?Jo  
ئوقۇتۇش قايتۇرما پىكىرى: .fS1  
82z 

ئەكبەرنىياز 2013-07-29 23:51
بۇ قانچىنچى يىللىقنىڭ دەرسى بولغىيدى ئەنۋەر مۇئەللىم ؟ بەك ياخشى لايىھىلىنىپتۇ ، كۆپ رەھمەت !!!

ئەنۋەرچەرچەن 2013-07-30 11:57
كومپىيۇتىرىمغا توپلاپ قويۇپتىكەنمەن،ئورتاق پايدىلىنىش ئۈچۈن يوللىدىم.


查看完整版本: [-- كىچىك خيالپەرەسلەر(دەرس لاھىيىسى) --] [-- top --]


Powered by PHPWind v7.3.2 Code © 2003-08 PHPWind
Gzip disabled

You can contact us