查看完整版本: [-- ئارزۇ تولدۇرۇش ۋە كەسىپ تاللاشتا --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> خەۋەر ۋە ئۇچۇر -> ئارزۇ تولدۇرۇش ۋە كەسىپ تاللاشتا [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

<<   1   2  >>  Pages: ( 2 total )

تۆتتاش 2013-06-14 01:46
      ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانى ئاخىرلىشىشى بىلەن تەڭ ئىمتىھان بەرگەن ئوقۇغۇچىلار ۋە ئۇلارنىڭ ئاتا – ئانىلىرى ئارزۇ تولدۇرۇشقا كىرىشىپ كېتىدۇ. ئالىي مەكتەپكە ئۆرلەپ ئوقۇشتا ‹‹ئىمتىھان نەتىجىسى يەتتە ئۈلۈش، ئارزۇ تولدۇرۇش ئۈچ ئۈلۈش›› دېسەك ئارتۇقلۇق قىلمايدۇ، ئەلۋەتتە. شۇڭا، ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانىغا قاتناشقان ئوقۇغۇچىلارغا ياردىمى تېگىپ قالار، دېگەن مەقسەتتە 5 – ئاينىڭ ئاخىرى مەن ئاپتونوم رايونلۇق ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىش كومىتېتى ئىشخانىسىدا مۇخبىرلىق قىلىپ، ئاپتونوم رايونىمىزنىڭ بۇ يىللىق ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىش خىزمىتىدىكى مۇھىم ھالقىلار، ئارزۇ تولدۇرۇشتا بىلىۋېلىشقا تېگىشلىك ئىشلار، دىققەت قىلىدىغان نۇقتىلار، ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىش توغرىسىدىكى سىياسەتلەرنى ئوقۇغۇچىلار، ئاتا – ئانىلارنىڭ پايدىلىنىشىغا سۇندۇم. 1tfm\/V}ho  
LnM+,cBz  
  تەڭداش ئارزۇ تولدۇرۇشتا كۆرۈلىدىغان ئەھۋاللار `@eQL[Z9x  
iao_w'tJ  
  ئاپتونوم رايونىمىزدا بۇ يىل خەنزۇ تىلىدا ئىمتىھان بەرگەن ئوقۇغۇچىلار، ئاز سانلىق مىللەت تىلىدا ئىمتىھان بەرگەن ئوقۇغۇچىلار، خەنزۇ تىلىدا ئوقۇغان ئاز سانلىق مىللەت ئوقۇغۇچىلىرى، قوش تىل سىنىپىنىڭ ئوقۇغۇچىلىرىدىن ئىجتىمائىي پەن، تەبىئىي پەن بويىچە 1 – تۈركۈمدە ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىدىغان ئالىي مەكتەپلەرنى تولدۇرۇشتا پۈتۈنلەي تەڭداش ئارزۇ تولدۇرۇش شەكلى قوللىنىلىدۇ. Q?Q!D+~mND  
   0~"{z >s '  
  تونۇشتۇرۇلۇشىچە، تەڭداش ئارزۇ ئوقۇغۇچى تاللىغان A، B، C، D تۆت ئارزۇنىڭ تەڭداش مۇناسىۋەتتە ئىكەنلىكىنى كۆرسىتىدىكەن. بۇنىڭدا ‹‹يۇقىرى نومۇرنى ئالدىن تاللاش، ئارزۇغا ھۆرمەت قىلىش›› پىرىنسىپى بويىچە ئارخىپ چىقىرىلىدىكەن، يەنى ئاپتونوم رايون ئېلان قىلغان تەرتىپكە تۇرغۇزۇش قائىدىسىگە ئاساسەن، ئوقۇغۇچىلار سىياسەت خاراكتېرلىك نومۇر قوشۇشتىن كېيىن، پەن تۈرى بويىچە ئارخىپ چىقىرىش نومۇرىنىڭ يۇقىرى – تۆۋەنلىكىگە قاراپ تەرتىپكە تۇرغۇزۇلىدىكەن. تەرتىپنىڭ ئالدىدا تۇرغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئارخىپى ئاۋۋال چىقىرىلىپ، كەينىدىكى ئوقۇغۇچىلار ئالدىدىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئارخىپ چىقىرىلىپ بولۇشىنى ساقلايدىكەن. gX]?`u  
o2&mhT  
  تەڭداش ئارزۇ ئارقىلىق ئارخىپ چىقىرىپ قوبۇل قىلىش ئۇسۇلى گەرچە ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئالىي مەكتەپكە قوبۇل قىلىنىش نىسبىتىنى كۆپەيتكەن بولسىمۇ، ئەمما خېيىم – خەتىرىمۇ بار ئىكەن. ئالىي مەكتەپلەر ‹‹يۇقىرى نومۇرنى ئالدىن تاللاش›› پىرىنسىپى بويىچە، ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىش پىلانىدىن كۆپرەك ئوقۇغۇچىنىڭ ئارخىپىنى چىقىرىدىكەن، ئاپتونوم رايونىمىزنىڭ ئارخىپ چىقىرىش نىسبىتى 1 . 2 : 1 بولۇپ، ئارخىپى چىقىرىلغان بەزى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئارخىپى قايتۇرۇلىدىغان ئەھۋال كۆرۈلىدىكەن. تەڭداش ئارزۇ تولدۇرۇشتا ئوقۇغۇچىلارغا ئوخشاش قاتلامدىكى مەكتەپلەرنى تاللاشتەك چوڭ ئىمكانىيەت بېرىلگەن بولسىمۇ، ئوقۇغۇچى ئىمتىھان نومۇرىنى يۇقىرى مۆلچەرلەپ قويسا، ئارخىپ چىقىرىش نومۇرى ئارزۇغا تولدۇرغان مەكتەپلەرنىڭ ئارخىپ چىقىرىش نومۇرىغا يەتمەي قالىدىغان، شۇ سەۋەبلىك ئارخىپ چىقىرىش مۇۋەپپەقىيەتلىك بولماي، قايتا ئارزۇ تولدۇرىدىغان ياكى كېيىنكى تۈركۈمدە قوبۇل قىلىنىشنى ساقلايدىغان ئەھۋال كۆرۈلىدىكەن. ئارزۇ تولدۇرغاندا تاللىغان مەكتەپلەرنىڭ قاتلام پەرقىگە دىققەت قىلماي، ئوخشاش بىر قاتلامدىكى مەكتەپلەرنى تەڭداش ئارزۇغا تولدۇرۇپ قويسا، نومۇرى مۆلچەردىكىدىن تۆۋەن بولسا، ئارخىپ چىقىرىشقا تەسىر يېتىپ، قوبۇل قىلىنىش پۇرسىتىدىن مەھرۇم قالىدىكەن. سالامەتلىك ئەھۋالى مەكتەپنىڭ شەرتىگە ئۇيغۇن كەلمەيدىغان، ئالاھىدە كەسىپلەرنىڭ سالامەتلىك شەرتىگە توشمايدىغان، ئارخىپى چىقىرىلغاندىن كېيىن، مەكتەپلەرنىڭ كەسىپكە قوبۇل قىلىش شەرتىگە ئۇيغۇن كەلمەيدىغان ئەھۋال كۆرۈلسە ھەم ئوقۇغۇچى تەڭشەشكە قوشۇلمىغان بولسا، بۇ ئوقۇغۇچىنىڭ ئارخىپى قايتۇرۇلىدىكەن. ئارخىپى قايتۇرۇلغان ئوقۇغۇچىلار 2 – تەڭداش ئارزۇ گۇرۇپپىسى(تولۇق كۇرس 1 – تۈركۈمدە ئىككى تەڭداش ئارزۇ گۇرۇپپىسى تەسىس قىلىنغان) دىكى مەكتەپلەرنىڭ ئارخىپ چىقىرىشىنى ساقلايدىكەن، ئەگەر بۇ گۇرۇپپىدىمۇ ئارخىپى قايتۇرۇلسا، قايتا ئارزۇ تولدۇرىدىغان ياكى كېيىنكى تۈركۈمدە قوبۇل قىلىنىشنى ساقلايدىغان ئەھۋال كۆرۈلىدىكەن. $1/ yc#w u  
na>UFw7>*  
تەڭداش ئارزۇ تولدۇرۇشتا دىققەت قىلىدىغان نۇقتىلار   4fQ 
o5A@U0c_  
  ئارزۇ تولدۇرۇشتىن ئىلگىرى نىشانلىغان مەكتەپ ۋە كەسىپ بىلەن تونۇشۇش تولىمۇ مۇھىم. ئوقۇغۇچىلار ئارزۇ تولدۇرغاندا ئىمتىھان نومۇرىنى توغرا مۆلچەرلىشى، ئارزۇ تولدۇرۇشتىن ئىلگىرى مەكتەپلەرنىڭ ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىش پىلانى، ئىلگىرىكى يىللاردىكى ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىش نومۇر چېكى قاتارلىق ئۇچۇرلارنى ئىگىلەشكە ئەھمىيەت بېرىشى، ئۆزىنىڭ ئىمتىھان نومۇرىنى ئاساس قىلىپ، قىزىقىشى، ئالاھىدىلىكىنى چىقىش قىلىپ مەكتەپ ۋە كەسىپ تاللىشى، ‹‹بازارلىق كەسىپ›› لەرنى قوغلاشماسلىقى، تولدۇرغان ئارزۇسىنىڭ ‹‹پەلەمپەيسىمان›› بولۇشىغا دىققەت قىلىشى، تەڭشەشكە قوشۇلۇشى كېرەك. /_>S0  
jIg]?4bW[  
   ئىمتىھان نومۇرىنى قانداق مۆلچەرلەيمىز؟ ?>DN7je  
>pUR>?t"  
  ئالىي مەكتەپ ئىمتىھان نومۇرىنى مۆلچەرلەشتە ھەقىقەتنى ئەمەلىيەتتىن ئىزدەش، كەڭ مۆلچەرلەش بىلەن ئىنچىكە مۆلچەرلەشنى ماسلاشتۇرۇش، ئادەتتىكى ۋاقىتلاردىكى نەتىجىنىڭ تەسىرىگە ئۇچرىماسلىق كېرەك. ئىمتىھان نومۇرىنى مۆلچەرلەشتە ئىشەنچلىك، دەپ قارىغان جاۋابلارغا كەڭچىلىك بىلەن نومۇر قويۇش، ئىشەنچ قىلالمىغان، ئىككىلىنىپ قالغان جاۋابلارغا نومۇر ھېسابلىماسلىق، نومۇرنى مۆلچەرلىگەندە بىر جاۋابقا كەڭچىلىك بىلەن نومۇر قويغان بولسا، يەنە بىر جاۋابقا تۆۋەنرەك نومۇر قويۇش، بىر پەننىڭ نومۇرىنى يۇقىرىراق مۆلچەرلىگەن بولسا، يەنە بىر پەننىڭ نومۇرىنى تۆۋەنرەك مۆلچەرلەش كېرەك.   PkMN@JS  
<Zn]L:  
  مەكتەپ تاللامسىز، كەسىپمۇ؟ Wi)Y9frE  
sA#}0>`3S  
  ئارزۇ تولدۇرغاندا مەكتەپ بىلەن كەسىپنىڭ قايسىسىنى ئالدىنقى ئورۇن قويۇشتا، مۆلچەرلىگەن نومۇرى ئالاھىدە يۇقىرى ئوقۇغۇچىلار ئۆزى ياقتۇرغان مەكتەپ ۋە كەسىپنى تاللىسا بولىدۇ. u {o3  
xo a1='  
  ئوقۇغۇچىنىڭ مۆلچەرلىگەن نومۇرى ئالاھىدە يۇقىرى ئەمەس، ئەمما ‹‹985 قۇرۇلۇشى››، ‹‹211 قۇرۇلۇشى››دىكى داڭلىق مەكتەپلەرنىڭ نومۇر سىزىقىغا يەتسە، لېكىن بۇ مەكتەپلەرنىڭ ئوقۇغۇچى ئارزۇ قىلغان كەسىپكە ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىش پىلانى بولمىسا ياكى ئۆزى ياقتۇرغان كەسىپلەرگە ئۆتەلمىگەن بولسا، كەسىپتىن ۋاز كېچىپ مەكتەپنى تاللاشمۇ ئاقىلانىلىك. ئوقۇغۇچىنىڭ نومۇرى يۇقىرىقىدەك ئالىي مەكتەپلەرنىڭ ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىش نومۇرىغا يەتمىسە، مەكتەپتىن ۋاز كېچىپ، كەسىپنى تاللىغان تۈزۈك، لېكىن مەكتەپ تاللاشتىن ۋاز كەچكەندە، ھەرگىز كەسىپ تاللاشتىن ۋاز كەچمەسلىكى كېرەك. +d>?aqI\A  
*%E4 ,(T  
ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىشقا ئالاقىدار سىياسەتلەر B/0Xqyu  
  دۆلەتنىڭ پېداگوگىكا كەسپى بويىچە ھەقسىز ئوقۇتۇش سىياسىتىنىڭ تۈرتكىسىدە، ئاپتونوم رايونىمىز 2007 – يىلىدىن باشلاپ پېداگوگىكا كەسپى بويىچە ھەقسىز ئوقۇتۇلىدىغان ئوقۇغۇچىلارنى قوبۇل قىلىشقا باشلىدى. ئاپتونوم رايونىمىز بۇ يىل بۇ تۈرگە 3580 ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىشنى پىلانلىدى. پېداگوگىكا كەسپى بويىچە نىشانلىق ئوقۇتۇلىدىغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئوقۇش ھەققى، ئوقۇش ماتېرىيال ھەققى، ياتاق ھەققى ۋە بەلگىلەنگەن پىراكتىكا ھەققى قاتارلىقلار ئاپتونوم رايون مالىيەسىدىن ئاجرىتىلىدۇ. ئوقۇغۇچىلار ئوقۇۋاتقان مەزگىلىدە دۆلەتنىڭ ئادەتتىكى تولۇق كۇرس، مەخسۇس كۇرس، ئوتتۇرا تېخنىكوم ئوقۇغۇچىلىرىغا ئالاقىدار سىياسەتلىرىدىن بەھرىمەن بولىدۇ، دۆلەت، ئاپتونوم رايون ۋە ئوقۇۋاتقان مەكتىپى تەسىس قىلغان ئوقۇش مۇكاپاتىغا ئىلتىماس سۇنالايدۇ ھەمدە ئالىي مەكتەپتە ئوقۇش ياردەم پۇلىغا ئېرىشەلەيدۇ. ئوقۇغۇچىلار مەكتەپكە كىرىشتىن ئىلگىرى نىشانلىق تەربىيەلەش توغرىسىدا كېلىشىم تۈزىدۇ ۋە ئوقۇشنى تاماملىغاندىن كېيىن كېلىشىمدە بەلگىلەنگەن يېزا – بازاردىكى ئوتتۇرا – باشلانغۇچ مەكتەپ ياكى يەسلىلەردە بەش يىل خىزمەت قىلىدۇ. C6Lc   
s'b 4Me  
  ئاپتونوم رايون دېھقانچىلىق، چارۋىچىلىق رايونلىرىدا سەھىيە خادىملىرى كەمچىل بولۇش مەسىلىسىنى ھەل قىلىش ئۈچۈن، 2007 – يىلى ‹‹يېزا سەھىيە خادىملىرىنى قوبۇل قىلىش پىلانى››نى يولغا قويۇپ، مەخسۇس كۇرستا تېبابەت كەسپى بويىچە نىشانلىق ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىشقا باشلىدى ۋە يېزا نوپۇسى(بىڭتۈەننى ئۆز ئىچىگە ئالمايدۇ)دىكى ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانىغا قاتناشقان تولۇق ئوتتۇرا 3 – يىللىقنىڭ ئوقۇغۇچىلىرىدىن مەخسۇس كۇرسقا ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلدى. ئوقۇغۇچىلار قوبۇل قىلىنىشتىن ئىلگىرى ۋىلايەت(ئوبلاست، شەھەر)لىك سەھىيە ئىدارىلىرى ۋە شۇ جايدىكى ئادەم كۈچى بايلىقى ۋە ئىجتىمائىي كاپالەت ئىدارىلىرى بىلەن نىشانلىق تەربىيەلەش كېلىشىمى تۈزىدۇ ۋە ئوقۇش پۈتكۈزگەندىن كېيىن كېلىشىمدە بەلگىلەنگەن يېزا – بازارلىق شىپاخانىلاردا سەككىز يىل خىزمەت قىلىدۇ. ose(#n40  
OD]` oJ|  
  ئاپتونوم رايون نۇقتىلىق، تۈۋرۈك كەسىپلەر، بولۇپمۇ نېفىت خىمىيە، كۆمۈر ئېلېكتىر، بايلىق تەكشۈرۈش، خاس يېزا ئىگىلىكى قاتارلىق كەسىپلەردە ئىختىساسلىقلار كەمچىل بولۇش ۋەزىيىتىنى ئۆزگەرتىش ئۈچۈن، 2008 – يىلى نۇقتىلىق كەسىپلەردىكى كەمچىل بولغان ئىختىساسلىقلارنى تەربىيەلەش پىلانىنى يولغا قويدى. بۇ ئىسسىقلىق ئېنېرگىيەسى ۋە دىنامىكا قۇرۇلۇشى، ئېلېكتىر قۇرۇلۇشى ۋە ئاپتوماتلاشتۇرۇش قۇرۇلۇشى، ئاممىۋى قۇرۇلۇش، توقۇمىچىلىق، كانچىلىق، بايلىق تەكشۈرۈش، بىناكارلىق، زوئولوگىيە، سۇچىلىق ۋە سۇ ئېلېكتىر قۇرۇلۇشى، مال دوختۇرلۇق، يېمەكلىك ئىلمى ۋە قۇرۇلۇشى، ئورمانچىلىق قاتارلىق 16 كەسىپنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ. شىنجاڭ ئۇنىۋېرسىتېتى، شىنجاڭ يېزا ئىگىلىك ئۇنىۋېرسىتېتى ۋە شىنجاڭ قۇرۇلۇش ئىنستىتۇتى تەربىيەلەش ۋەزىپىسىنى ئۈستىگە ئالىدۇ. بۇنىڭدا زاكازلىق تەربىيەلەش شەكلى قوللىنىلىدۇ. ئوقۇغۇچى مەكتەپكە تىزىمغا ئالدۇرغاندا، نىشانلىق ئىشقا ئورۇنلىشىشنى ئىختىيار قىلسا، مەكتەپ ۋە ئىشقا ئورۇنلاشتۇرۇلىدىغان ئورۇن بىلەن كېلىشىم تۈزىدۇ. \| &KD  
"ngULpb{R  
  دۆلەت نۇقتىلىق قۇرۇلۇش تۈرلىرى، كەسىپلەر ۋە جاپالىق رايونلارنىڭ ئىختىساسلىقلارغا بولغان ئېھتىياجىنى قاندۇرۇش ئۈچۈن، نىشانلىق ئىشقا ئورۇنلاشتۇرۇش بويىچە ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىش پىلانىنى يولغا قويغان. ئادەتتىكى ئالىي مەكتەپلەر دۆلەت بېكىتكەن ئوقۇغۇچى قوبۇل قىلىش پىلانى دائىرىسىدە ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانىغا قاتناشقان ئوقۇغۇچىلاردىن گېئولوگىيە، كانچىلىق، نېفىت، ھەربىي سانائەت ۋە چېگرا رايون ئاز سانلىق مىللەت رايونلىرىدىكى دۆلەتنىڭ نۇقتىلىق قۇرۇلۇش تۈرلىرىنى ئۈستىگە ئالغان ئادەم ئىشلەتكۈچى ئورۇنلارغا نىشانلىق ئوقۇغۇچى تەربىيەلەيدۇ. ti'B}bH>'  
  مەنبە: شىنجاڭ گېزىتى   2013.06.07     مەسئۇل مۇھەررىر : قەدىرىيە 6I2` oag  

ئەكبەرنىياز 2013-06-14 01:58
بۇتېمىنى مىنى دەپلا يوللاپسىز مۇنبەرگە بۇرادەر ، كۆپ رەھمەت ،دەل ئۇسسىغان يەرگە بارىدۇ -دە ،ھازىر !!! UE8j8U'L  
نادىرلاشقا بىر بىلەت كەتتى دوستلار !!!

تۆتتاش 2013-06-14 02:04
بۇرادىرىم،تېما دىگەننى ئۇقۇپ ئاندىن ئىنكاس يازىمىز. n,U?]mr  

ئايبىكە 2013-06-14 07:04
ھىلىلا ئىمتىھان بېرىپ كەلگەن ئەزىزلىرىم ئۈچۈن پايدىلىنىش قىممىتى بار تېما ئىكەن ،كەلگۈسى ئۈچۈن تاشلانغان مەغرور قەدەم ئىگىلىرىنىڭ  توغرا تاللىشى ئۈچۈن تەر تۈككەن قەلەم ساھىبىنىڭ روھىغا قۇۋۋەت،قەلىمىگە بەرىكەت بولسۇن.

arkzat 2013-06-15 14:25
نەقىل
引用第1楼ئەكبەرنىياز于2013-06-14 01:58发表的  : M|WBJ'#x0  
بۇتېمىنى مىنى دەپلا يوللاپسىز مۇنبەرگە بۇرادەر ، كۆپ رەھمەت ،دەل ئۇسسىغان يەرگە بارىدۇ -دە ،ھازىر !!! rtV`Q[E  
نادىرلاشقا بىر بىلەت كەتتى دوستلار !!! E/P~HE{  
ZJ Yn[\]  
     lW+mH=  
توۋا، سىز بۇ بىر ئىنكاسنى  ھەممىلا تېمىغا تەڭلا كۆچۈرۈپ يوللاۋامسىز-قانداق؟! مېنىڭچە، نادىرلاش چوڭ ھەم زۆرۈر ئىش ئەمەس!!! مۇھىمى باش بەتتە كۆرۈلۈپ تۇرۇش ئۈچۈن مۇشۇنداق ئىلگىرىلىتىپلا قويۇش كۇپايە!

arkzat 2013-06-15 14:27
نەقىل
引用第3楼ئايبىكە于2013-06-14 07:04发表的  : 7]ieBUf S  
ھىلىلا ئىمتىھان بېرىپ كەلگەن ئەزىزلىرىم ئۈچۈن پايدىلىنىش قىممىتى بار تېما ئىكەن ،كەلگۈسى ئۈچۈن تاشلانغان مەغرور قەدەم ئىگىلىرىنىڭ  توغرا تاللىشى ئۈچۈن تەر تۈككەن قەلەم ساھىبىنىڭ روھىغا قۇۋۋەت،قەلىمىگە بەرىكەت بولسۇن. 5xQ-f  
@<.@ X*#I  
Ey6R/M)?:y  
,_[x |8m  
سىزنىڭ ئاغزىڭىزدىنمۇ «ئەزىزلىرىم» تۆكۈلۈپلا تۇرىدىكەن-دە؟! خۇددى شاتۇتىدەكلا!

ئەكبەرنىياز 2013-06-15 15:22
نەقىل
引用第2楼تۆتتاش于2013-06-14 02:04发表的 : `lhw*{3A  
بۇرادىرىم،تېما دىگەننى ئۇقۇپ ئاندىن ئىنكاس يازىمىز. 1S{Biqi+  
c*USA eP  
rd < m:r  
iP:i6U]  
سىزنىڭچە مەن ئوقۇمايلا ئىنكاس يازغاندىمەنمۇ ، 39نەپەر ئوقۇغۇچۇمنىڭ كەسىپ تاللاش ، ئارزۇ تولدۇرۇشتا دىققەت قىلىدىغان نۇقتىلىرىنى كۆرسىتىپ بەرگەن تېمىنى مەن ئوقۇمايلا ئىنكاس يازغاندىمەنمۇ !؟

ئەكبەرنىياز 2013-06-15 15:37
نەقىل
引用第4楼arkzat于2013-06-15 14:25发表的 : If'q8G3]-  
vNi;)"&*  
     s,R:D).  
توۋا، سىز بۇ بىر ئىنكاسنى  ھەممىلا تېمىغا تەڭلا كۆچۈرۈپ يوللاۋامسىز-قانداق؟! مېنىڭچە، نادىرلاش چوڭ ھەم زۆرۈر ئىش ئەمەس!!! مۇھىمى باش بەتتە كۆرۈلۈپ تۇرۇش ئۈچۈن مۇشۇنداق ئىلگىرىلىتىپلا قويۇش كۇپايە! d+n2 c`i  
q 
!~ o%KQt  
&5 7c !)  
ياخشىنى ياخشى دېيىش چىن ئىنسانىي پەزىلەتقۇ ئەركزات ئەپەندىم ، بۇ تېما بەلكىم سىزدەك كاتتىلارغا ۋاي دېگۈدەك تېما ئەمەستۇ ، ئەمما مەن ئوقۇش پۈتتۈرۈپ ئارزۇ تولدۇرۇش ئالدىدا جىددىيلىشىۋاتقان 39نەپەر ئوقۇغۇچۇم ئۈچۈن بۇ تۈردىكى تېمىلانى بەكلا ياقتۇردۇم ، شۇڭا رەھمىتىمنى بىلدۈردۈم (گەرچە كاتتىلارنىڭ نەزەر كۆزى چۈشمەيدىغان تېما بولسىمۇ ) . شۇڭا ھاياجېنىمنى باسالماي نادىر تېما بولسا ئۇزاققىچە مۇنبەردە تۇرارمىكىن ھەممە كۆرۈپ پايدىلىنارمىكىن دەپ شۇنداق ئىنكاس يازدىم . قانداق مەن بۇ تېمىنى ماختاپ قويسام سىزنىڭ دېلىڭىز ئازار يېمىگەندۇ ؟ ئەگەر شۇنداق بولغان بولسا ئالدىڭىزدا ئۆزرىلىكمەن ! قانداق قىلىمىز ئۇستاز ،  ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەندىشىسى بىزنىڭ ئەندىشىمىز ئىكەن . ئۇلار سىز، بىزنىڭ كۆز نۇرلىرىمىز ئەمەسمۇ !؟ مىنىڭچە مۇنبەردىكى ھەر بىر نادىر تېمىنىڭ زور تەربىيىۋى ئەھمىيىتى ياكى پايدىلىنىش قىممىتى بولۇشى كېرەك . بۇ ئاقىلىق كۆپچىلىك مەنپەئەتلىنىپ، ئۈلگە ئالغۇدەك يەرلىرى بولسا ئۈلگە ئېلىپ كىيىنكى ئىجادىيەت ، خىزمەتلىرىدە پايدىلىنىدۇ ئەمەسمۇ !؟

arkzat 2013-06-15 22:42
نەقىل
引用第7楼ئەكبەرنىياز于2013-06-15 15:37发表的 : 'IY?=#xr'`  
GXxI=,L8F  
 <O7!(  
ياخشىنى ياخشى دېيىش چىن ئىنسانىي پەزىلەتقۇ ئەركزات ئەپەندىم ، بۇ تېما بەلكىم سىزدەك كاتتىلارغا ۋاي دېگۈدەك تېما ئەمەستۇ ، ئەمما مەن ئوقۇش پۈتتۈرۈپ ئارزۇ تولدۇرۇش ئالدىدا جىددىيلىشىۋاتقان 39نەپەر ئوقۇغۇچۇم ئۈچۈن بۇ تۈردىكى تېمىلانى بەكلا ياقتۇردۇم ، شۇڭا رەھمىتىمنى بىلدۈردۈم (گەرچە كاتتىلارنىڭ نەزەر كۆزى چۈشمەيدىغان تېما بولسىمۇ ) . شۇڭا ھاياجېنىمنى باسالماي نادىر تېما بولسا ئۇزاققىچە مۇنبەردە تۇرارمىكىن ھەممە كۆرۈپ پايدىلىنارمىكىن دەپ شۇنداق ئىنكاس يازدىم . قانداق مەن بۇ تېمىنى ماختاپ قويسام سىزنىڭ دېلىڭىز ئازار يېمىگەندۇ ؟ ئەگەر شۇنداق بولغان بولسا ئالدىڭىزدا ئۆزرىلىكمەن ! قانداق قىلىمىز ئۇستاز ،  ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەندىشىسى بىزنىڭ ئەندىشىمىز ئىكەن . ئۇلار سىز، بىزنىڭ كۆز نۇرلىرىمىز ئەمەسمۇ !؟ مىنىڭچە مۇنبەردىكى ھەر بىر نادىر تېمىنىڭ زور تەربىيىۋى ئەھمىيىتى ياكى پايدىلىنىش قىممىتى بولۇشى كېرەك . بۇ ئاقىلىق كۆپچىلىك مەنپەئەتلىنىپ، ئۈلگە ئالغۇدەك يەرلىرى بولسا ئۈلگە ئېلىپ كىيىنكى ئىجادىيەت ، خىزمەتلىرىدە پايدىلىنىدۇ ئەمەسمۇ !؟ |8f}3R 9  
~*bfS}F8I  
W8S sv  
Tr_gc~  
تىلىمىزدىكى بەزى سۈپەتلەرنىڭ  لېكسىكىلىق مەنىسىدە  ئۆزگىرىش بولىۋاتمايدىغاندۇ-ھە، بۇرادەر!؟ مەسىلەن: «نادىر»،  «كاتتا»دېگەندەك.....سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى بىلىپ ئىشلىتەيلى!!!

تۆتتاش 2013-06-15 23:14
كىمگە نىمە مۇھىم ئىكەنلىگىنى ئۆزى بىلىدۇ خالاس

ئايبىكە 2013-06-16 00:05
«ئاللاھ ئىنساننى ھەممە مەۋجۇداتتىن ئۈستۈن ياراتتىم،شۇڭا ئۇ ئەزىزلىنىشى، ھۆرمەتلىنىشى كېرەك»دەپتىكەن. ئوقۇغۇچىلىرىم مېنىڭ جان-جىگەرلىرىم.پۈتكۈل ۋوجودۇم بىلەن سۆيگەچكىمىۇ ئاتالمىش« ئەزىزلىرىم» ئەڭ ياخشى نەتىجە بىلەن مېنى مەكتىپىمىزنىڭ تىل-ئەدەبىيات سېپىدىكى ئوقۇتقۇچىلارغا ھەم مەكتەپكە ئەزىز قىلدى.شۇل سەۋەپلىك ئەركزات ئەپەندىم،مۇئەللىم ۋە ئوقۇتقۇچىنىڭ ئىززەت-ئابرويى سىنىپتا ئۇچرىشىدۇ.شۇڭا، ئۇلار مەن ئۈچۈن مەڭگۈ «ئەزىزلەر». sJx_X8  
تەكرارلىسام، ھەر قېتىم ،شاتوتى ئەمەس كىشى سۆزىنى قايتىلايدىغان،بولبۇل كەبى ياڭرايدۇ ئويناق مىلودىيەم.

ئەكبەرنىياز 2013-06-16 00:18
نەقىل
引用第8楼arkzat于2013-06-15 22:42发表的 : boEQI=!j\+  
]6B9\C.2-_  
]0* aE  
)iw-l~y;  
تىلىمىزدىكى بەزى سۈپەتلەرنىڭ  لېكسىكىلىق مەنىسىدە  ئۆزگىرىش بولىۋاتمايدىغاندۇ-ھە، بۇرادەر!؟ مەسىلەن: «نادىر»،  «كاتتا»دېگەندەك.....سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى بىلىپ ئىشلىتەيلى!!! t$nJmfzm  
`[5xncZ-  
8c.>6 Hy  
ياق ئەركزات ئەپەندىم ،  ھەرگىز ئۆزگىرىپ كەتمىدى . سىزدەك داڭلىق بېكەتنىڭ مەسئۇل مۇھەررىرى (يازغۇچىلار مۇنبىرىنىڭ ) مەندەك بىر ئاددىي ھەۋەسكارنىڭ «ئەرزىمەس »ئىنكاسلىرىنى چۈشىنەلمىگەن بولسا مەن بۇنىڭدىن پەقەت ھەيرانلىقلا ھېس قىلالايمەن خالاس . گەرچە سىزدەك زامانىمىزنىڭ داڭدار ئەدىبلىرگە ئۇ ئىنكاسىمدىكى سۆزلەرنى چۈشەندۈرۈش قىلچە ھاجەتسىز بولسىمۇ ، سىز تەلەپ قىلغانكەنسىز قىسقا ئىزاھات بەرمىسەم ئەدەپسىزلىك بولۇپ قالار !؟ Q,5PscE6&k  
ئىنكاسىمدىكى «كاتتا» سۆزىنى مەن سىزدەك دەۋرىمىزنىڭ كۆزى سانىلىۋاتقان  ئۇلۇغلىرىمىزنى ھۆرمەتلەش ئۈچۈن ئىشلەتتىم . «نادىر » سۆزىنى بولسا مۇنبىرىمىزگە يوللانغان تېمىلارنىڭ سۈپىتىگە قارىتا قوللاندىم . سىزدەك داڭلىق بېكەتنىڭ مەسئول مۇھەررىرى قانداق بولۇپ بۇ ئىنكاسىمنىدىكى بۇ ئىككى سۆزنى ئارلاشتۇرۇپ چۈشىنىپ ، ئۆزىڭىزچە خۇيلىنىپ يۈرگەنسىز !؟ 9< ?w9D.1  
ھە-چۈشەندىم ، بۇ مۇنبەر سىز ئويلىغاندەك ئەستايىدىللىق تەلەپ قىلمىسىمۇ بولىۋېرىدىغان مۇنبەر بولغاچقا ، بۇ مۇنبەردىكى ئەزالار سىز نىمە دېسىڭىز «ئەلھەكمۇلىللا » ، «ھەق راست !» دەپ تۇرۇشى كېرەك بولغان ئەزالار بولغاچقا ، مۇنداقلا ئوقۇپ  كۆزىڭىزگە مىنىڭ ئۇ «ئەرزىمەس » ئىنكاسىم ئىلىنىشىپ قېلىپ «ئىككى كەلىمە » تەنبېھ »بەرگۈڭىز كېلىپ قاپتۇدە ئۇستاز !؟ ھەقىقەتەن قىززىق ئىش بوپتۇ . كونىلارنىڭ «قارىغۇ مۆشۈككە ئۆلۈك چاشقان ئۇچراپتۇ » دېگىنىنى كۆپ ئاڭلىغانىدىم . بۈگۈن ھەقىقەتەن ئىشەندىم . %cn 1d>M+I  
ھە-راست ، سىزمۇ تولۇق ئوتتۇرىنىڭ دەرس مۇنبىرىدە ئۇزۇن يىل چېنىققان تەۋەررۈك ، پىشقان يېتۈك تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتقۇچىسىغۇ !؟ شۇنچىلىك ئاددىي سۆزلەرنىڭ جۈملىدىكى مەنىسىنى مەندەك بىر «شاگىرت » تىن سوراپ يۈرگىنىڭىزنى يەنىلا «بىزگە قاتتىق تەلەپ قويۇپ تەربىيلەپ قويۇۋاتىدۇ» دەپ چۈشەنمەي ئامالىم يوق . سىزدىن ئۆتىنىدىغىنىم ، ئۇ ئىنكاسلىرىمغا راستلا قىزىقسىڭىز يەنە ئىككى قېتىم ئالدىرىماي ئوقۇپ باققايسىز ، شۇندىمۇ يەنىلا ئارلاشتۇرۇپ قويسىڭىز ،  پېقىر شاگىرتىڭىز سىزگە تەپسىلىي چۈشەندۈرۈپ ، ئوبدان ھەزىم قىلىۋېلىشىڭىزغا ھەمدەمدە بولىدۇ . Bbs1U  
سىزدەك ئۇلۇغ (كاتتا ) لارنىڭ خىزمىتىدە بولۇپ بىر نەرسىلەرنى چۈشەندۈرۈپ قويۇش بىزگە زور شان-شەرەپ !!!

tutya 2013-06-16 00:42
دەل ۋاقتىدا يۇللىنىپتۇ....رەھمەت سىلەرگە.  

ئەكبەرنىياز 2013-06-16 15:38
قارىغاندا ئەركزات ئۇستاز بەك ئالدىراش ئوخشايدۇ ،-ھە !

نىلۇفەر 2013-06-17 10:33
ئارزۇ تولدۇرۇش ھەققىدە ىېلڭ ئۇچۇرغا ئگە بولدۇم، رەخمەت .

نىلۇفەر 2013-06-17 10:38
ئارزۇ تولدۇرۇش ھەققىدە خېلى ئۇچۇرغا ئېرىشتم ، رەھمەت !

چوغلۇق1 2013-06-17 16:30
كۆپ ئۇچۇرلار بىلەن تەمىنلىگەنلىكىڭىزگە رەھمەت.

arkzat 2013-06-18 00:36
نەقىل
引用第13楼ئەكبەرنىياز于2013-06-16 15:38发表的  : c86?-u')  
قارىغاندا ئەركزات ئۇستاز بەك ئالدىراش ئوخشايدۇ ،-ھە ! N>EMVUVS  
l$!ExXEZO;  
/NB|N*}O)  
   سۈكۈتنىڭ پەقەت قانداق ئادەملەرگىلا  تەدبىقلىنىدىغانلىقى سىزگە ئىپتىدائىي ساۋات بولمىسا كېرەك، بۇرادەر!!!

ئەكبەرنىياز 2013-06-18 00:43
كۆپ رەھمەت ئۇستاز بىلدىم !

ئەرك 2013-06-18 14:57
ھەر يىلى مۇشۇ ۋاقىت بولسا ئالى مەكتەپ ئىمتانىغا قاتنىشىپ ئارزۇ توشقۇزۇدىغان موھىم ۋاقىت ،يىقىندا مائارىپ مىنىىستىرلىكى،2012-يىللىق  پۈتۈن مەملىكەتتىكى ئالى مەكتەپلەرنىڭ كەسىپلەر بويىچە رەت تەرتىۋىنى ئىلان قىلدى،خۇششالىنارلىقى رايۇنىمىزدىكى 4ئالىي مەكتەپنىڭ 7كەسپى مەملىكەت بويېچە ئالدىنقى 10كۈچلۈك كەسېپلەر قاتارىغا كىردى،بۇلاردىن بۇ يىل ئارزۇ توشقۇزدىغان ئوقۇغچىلارنىڭ پايدىلنىشنى ئۆمۈد قىلېمەن.ئۇ كەسىپلەر بولسا: It'kO jx]  
1.شىنجاڭ يىزا ئىگگىلىك ئونۋىرستىتىنېڭ ئوتلاقچىلىق ئىلىمى مەملىكەت بويىچە شۇخىل كەسىپ قاتارىدا 3-ئورۇندا. 6L~5qbQ  
2.شىنجاڭ تېببى ئونۋىرسىتىتىنېڭ جۇڭگۇچە ۋە غەرىبچە بېرلەشمىسى  مەملىكەت بويىچە شۇخىل كەسىپ قاتارى 9- ئورۇندا. UaXIrBc  
3.شېخەنزە ئونۋىرسىتىتىنېڭ سېستىرالىق ئىلىمى مەملىكەت بويىچە شۇخىل كەسىپ قاتارى 10- ئورۇندا. 4%yeEc ;z  
4.شىنجاڭ ئونۋىرسىتىتىنېڭ جۇغراپىيە،ئېكىلوگىيە كەسىپلىرى مەملىكەت بويىچە شۇخىل كەسىپ قاتارى 10- ئورۇندا. ~ r})&`5  
5..شىنجاڭ ئونۋىرسىتىتىنېڭ ماركىسىزىم نەزىريەسى ئىلىمى مەملىكەت بويىچە شۇخىل كەسىپ قاتارى 10- ئورۇندا. %dd B$(  
5.شىنجاڭ يىزا ئىگگىلىك ئونۋىرستىتىنېڭ يىزا ئىگگىلىك ئورمانچىلىق ئىقتىسادىنى باشقۇرۇش ئىلىمى  مەملىكەت بويىچە شۇخىل كەسىپ قاتارى 10- ئورۇندا تىزىلغان. [BKTZQ@G@  
ئارزۇ توشقازغاندا مەكتەپنىڭ داڭقىىغا ئىسلىۋالماي قايسى مەكتەپنىڭ قايسى كەسپى مەملىكەت بويچە ئالدىنقى قاتاردا تۇردۇ شۇنۇڭغا قاراپ ئارزۇ توشقۇزۇش كىرەك، ھەرگۈزمۇ قارۇغلارچە مەكتەپ قوغلاشماسلىق كىرەك.  يۇقۇردىكى كەسىپلەرگە قىزقىدىغان ئوقۇغچىلار بولسا رايۇنىمىز ئىچىدە ئوقۇسا تامامەن بولىدۇ. +*qTZIXj  
---------------------------------- A$zC$9{0I  
مەنبە:http://bbs.misranim.com/thread-107465-1-1.html

tawpek 2013-06-19 20:43
نەقىل
引用第17楼arkzat于2013-06-18 00:36发表的  : ZzV%+n7 
FrBJv<  
3XomnL{  
   سۈكۈتنىڭ پەقەت قانداق ئادەملەرگىلا  تەدبىقلىنىدىغانلىقى سىزگە ئىپتىدائىي ساۋات بولمىسا كېرەك، بۇرادەر!!! 4^rO K  
a6fqtkZ x  
قانداق ئادەمگە تەدبىقلىناتتى كۈچى يەتمەيدىغان ئادەمگە تەدبىقلىنىدۇ دە؟ V:8ph`1  
بالىڭىز ئالدىدا سۈكۈت قىلامسىز ياكى دادىڭىز ئالدىدىمۇ؟

arkzat 2013-06-20 00:55
نەقىل
引用第20楼tawpek于2013-06-19 20:43发表的  : t9zF WdW  
}!-K)j.  
قانداق ئادەمگە تەدبىقلىناتتى كۈچى يەتمەيدىغان ئادەمگە تەدبىقلىنىدۇ دە؟ P2S$Dk_<\X  
بالىڭىز ئالدىدا سۈكۈت قىلامسىز ياكى دادىڭىز ئالدىدىمۇ؟ 4$=Dq$4z  
vElVw. P  
Z[DiLXHL  
سىزدەك ئايالىم ئالدىدا ياكى نامەردلەر ئالدىدا سۈكۈت قىلمايمەن........بىلىۋېلىڭ ئەپلەندىم...

tawpek 2013-06-20 01:04
نەقىل
引用第21楼arkzat于2013-06-20 00:55发表的  : Fg3VD(D^U  
P< +5So0  
u.wm;e K[  
سىزدەك ئايالىم ئالدىدا ياكى نامەردلەر ئالدىدا سۈكۈت قىلمايمەن........بىلىۋېلىڭ ئەپلەندىم... x(/KHpSWK  
| fMjg'%{}  
شۇلار ئالدىدا سۈكۈت قىلىدىغىنىمنى  قەيەردىن ماراپ كۆرىۋالىدىغانسىز دەيمە؟ }s_'q~R  
4~Ptn/ g  
ئەپلەنگىنىڭىزنى بىلىۋالدىم. q c}r.'p  
<_HK@E<_HO  
ئۆزى ماقالە يازالماي خەقنىڭ چاپىنىدا تەرلەپ ماقالە يازدۇرىدىغان نامەرىتلەر ئالدىدا 4-5 موچەننى كۆرسىڭىز سۈكۈت قىلىش تۈگۈل بەللىرىڭىز ئىگىلىپ كىتىدۇ ھەقاچان. Lw 7,[?,Z  
Vy-EY*r|  
ئۆزىنى ھىچكىمگە تەڭ قىلماي يۈرىيدىغان داڭلىق يازغۇچى ئەدىپنىڭ قىلىپ يۈرگەن ئىشىدىن ئېشەكنىڭمۇ كۆڭلى ئىلىشىدۇ.

تۆتتاش 2013-06-20 01:15
ئەركزات ئەپەندى.سىزنىڭ زادى نىمە مەقسىدىڭىز بار؟كىم بىلەن ياخشى ئۈتۈدىغانسىز.گەپ سۆزدە ئىلمىي، ئېغىر بېسىق بۇلۇشىڭىزنى ئۈمىت قىلىمەن.

tawpek 2013-06-20 01:32
نەقىل
引用第23楼تۆتتاش于2013-06-20 01:15发表的  : >[ r TUn;  
ئەركزات ئەپەندى.سىزنىڭ زادى نىمە مەقسىدىڭىز بار؟كىم بىلەن ياخشى ئۈتۈدىغانسىز.گەپ سۆزدە ئىلمىي، ئېغىر بېسىق بۇلۇشىڭىزنى ئۈمىت قىلىمەن. tGGv 2TCEy  
6LUO  
كىم بىلەن ياخشى ئۆتەتتى؟ كىم پۇل بىرىپ ھامماللىققا  سالسا شۇنىڭ بىلەن ياخشى ئۆتمەمدۇ؟ OhmKjY/}  
$x,?+N  
نۇمۇس  قىلماي  ئوچوق ئاشكارا بىدىكلىك قىلىپ يۇرسە ئەدەبىياتچىلارنىڭ يۈزىنى تۆكۆپ. )i&z!|/2  
a []Iz8*6e  
爱尔科扎特报刊信息广告代办各类 广告和信息服务 H"|xG;cf  
http://arkzat.com tlw$/tMa  
|zD{]y?S-  
IYm~pXg^0  
بۈگۈن ئاۋۇ ھاممالنىڭ تور  بىتى تاقىلىپ قاپتىكەن شۇڭا  ئىچى پۇشۇپ قاۋاپ كەتكەن گەپ.

تۆتتاش 2013-06-20 01:35
مۇنداقمۇ ئىشى  بار دەڭ. :'aT 4  
بىدىكچىلىكنى بۇ يەردە قىلمىسىمۇ  بۇلاتتى.باشقا يەر تېپىلمىغاندەك.

tawpek 2013-06-20 01:44
نەقىل
引用第25楼تۆتتاش于2013-06-20 01:35发表的  : 7'wt /9  
مۇنداقمۇ ئىشى  بار دەڭ. a1Q|su{H  
بىدىكچىلىكنى بۇ يەردە قىلمىسىمۇ  بۇلاتتى.باشقا يەر تېپىلمىغاندەك. T^LpoN/T  
:uhU 
كۆرمىدىڭىزمۇ ئىمزاسى ئاستىدا داڭلىق تور بىتىنى تەشۋىق قىلىپ بىدىكچىلىك تەشۋىقاتىنى كىڭەيتىۋاتقىننى، شۇنىڭغا كىرگەن گەپ. 6^U8Utx  
?sQOz[ig;  
بىر مەھەل يوقاپتىكەن يەنە پەيدا بوپتۇ. b%`^KEvwfo  
ئىت  پوق يەيدىغان خۇيىنى قانداق چاغدا ئۆزگەرتىدىغاندۇ؟  W7I.S5  
>ZMB}pt`  
تىل ئاڭلاپ تۇرمىسا ئۇيقۇسى كەلمەيدىغان ئاداش ئوخشايدۇ. 61|uvTX  
^Rr0)4ns  
يەنە داۋاملىق مۇشۇنداق قاۋاپ تەۋپىقداشلارنىڭ كۆڭلىنى ئاچىدىغان ئىش بولسا ئاۋۇ ھامماللىق ئورنىنىڭ ئىلانىنى قويۇپ بەرسەم بولغۇدەك مۇنبەرگە.

alga~nap 2013-06-20 02:02
بۇ ئەپەندىنىڭ مۇشۇنداق خۇيى بارمۇ بىلمىدىم. ئۆتكەندە يازغۇچىلار تورىغا بىر ئەسەر يازسام مۇشۇ ئاتالمىش ئەدىب تەرىپىدىن ئۆچۈرۈلدى. كىيىن چ چ نومۇرىنى قوشۇۋىلىپ پاراڭلاشتىم. شۇنداق ياخشى پاراڭ قىلدى. بەك سۆيۈندۇم. بىر ئەسىرىمنى ئەۋەتىپ بەردىم(مۇشۇ مۇنبەرگە يوللىغان «دەز كەتكەن يۈرەك »)دېگەن ئەسىرىمنى. ئىككى كۈندىن كىيىن ئەسىرىمنى تۈزۈتۇپ كۆردىڭىزمۇ دەپ سوراپ ئۇچۇر ئەۋەتكەن ئىدىم. خۇدا ساقلىسۇن چ چ دا تىللاپلا كەتتى. مەن باشتا باشقا بىرى بۇ ئەپەندىنىڭ نامىدا تورغا چىققان ئوخشايدۇ دەپ ئويلاپ قاپتىمەن. بىراق ئۇنداق ئەمەسكەن. شۇ ۋاقىتتىلا كۆڭلۈم قالغان بۇ جاناپتىن.

arkzat 2013-06-20 02:05
يوقال ئاناڭنى تەۋپىق ئەمەس توپاق كالا!  سەندەك مەلئۇنمۇ مۇشۇنداق بىر ياخشى نامنى دەپسەندى قىلدىڭ چالا ساۋات ەاچا-قەلەندەر!!!!! بىلمىسىڭ كېرەك، ئائىلەڭدىكىلا[ەر بىلەن خېلى ئى قويۇن-تاشقويۇن بولۇپ ئۆتىمەن، ھۇ...مەلئۇن!!!

تۆتتاش 2013-06-20 02:06
بىر كويلۇق پۇلدىن ئىككى تال بەرسىڭىز تىللىمايتى.

arkzat 2013-06-20 02:06
قولۇڭدىن كەلسە چەكلە ھاراملىق!!!! /Q h  
سەنمۇ ئاز چاپانچىلىق قىل مەدىكار گۇي!!!!

akkax 2013-06-20 02:08
  قىزىپ كېتىپتىغۇ. l*^J}oY  
  ئۇستازنىڭ يەنە دۈمبىسى، ياق، گېلى قىچىشقان بولسا كېرەك. دائىم ئېلان توۋلاپ يۈرگەن كانايلىرى بۈگۈنكى ئارامغا كۆنەلمىگەن بولسا كېرەك.( ئامال قانچە، ئۇستازنىڭ دەردىنى بىز قانچىلىك چۈشىنەلەيتتۇق ؟ مۇشۇنچىلىك يەتسەك بولار دەردىگە ) 3vx5dUgl,  
  تولا ئۆگىتىپ ھېرىپمۇ قالدى. يا ئۆزى ئادەم بولمىدى. ( ھېلى ئىت، ھېلى ئىشەكلىك خۇسۇسىيىتىنى كۆرسىتىپ ئۆزىنىڭ زادى قانداق مەخلۇق ئىكەنلىكىنى زادى بىلەلمىدىم . مۇنبەرداشلاردىن تولا ياخشى تونۇيدىغىنى بار دەپ ئاڭلايمەن، بولسا  دەپ قويساڭلار. بىلىۋالسام ئانچە قىينالماي ئاتايتتىم ) ^%(HZ'$wC  
  

arkzat 2013-06-20 02:09
نەقىل
引用第24楼tawpek于2013-06-20 01:32发表的  : ,4kly_$BH  
L{;Sc_  
كىم بىلەن ياخشى ئۆتەتتى؟ كىم پۇل بىرىپ ھامماللىققا  سالسا شۇنىڭ بىلەن ياخشى ئۆتمەمدۇ؟ ' i- 6JG%  
y T[CC>]l  
نۇمۇس  قىلماي  ئوچوق ئاشكارا بىدىكلىك قىلىپ يۇرسە ئەدەبىياتچىلارنىڭ يۈزىنى تۆكۆپ. G$# Q:]N  
E}^np[u7  
....... [img] Ynn:,  
P X9GiJN"  
.bdp=vbA  
aqag bilan yahxi otiman. bilip koy e"=/zZH3  
7rIz  
DIs K+1  
/bbs/images/back.gif[/img]
Iax-~{B3AY  

تۆتتاش 2013-06-20 02:10
ياق،مەن سىنى ھەرگىز چەكلىمەيمەن.سەندەك لالما ئىشتەك يۈرۈيدىغانلارنىڭ  قىلدەك تولغىنىۋاتقانلىقىنى ھەممەيلەنگە  بىلدۈرۈمەن. /,C;fT 
ساڭا ئوخشاش ھەممە مۇنبەرگە كىرىپ باشقۇرغۇچى بولغانلارنى  مەدىكار دەيمىز.

arkzat 2013-06-20 02:11
بىر نەچچە گىزەندى گۇيلار....يا ھاڭرا!!! يا  قاۋا!!!!! ياكى مۆرە!!!!!

akkax 2013-06-20 02:12
  نېمىدېگەن بىزەپ تىل بۇ ؟ ئوقۇتقۇچى بولغان ئادەمدىن ئەمەس،  كوچىدا قالغان بۇزۇقنىڭ ھارامدىن بولغان بالىسىدىن چىقىدىغان گەپلەرغۇ بۇ ؟ q?R^~r  
   « دەشنام يېگىنىم ، بەشنان يېگىنىم » دەپ ئۆتىدىغان داۋخورنىڭ ئۆزىكەن.

تۆتتاش 2013-06-20 02:14
ساڭا ئوخشاش ئۆزىگە خىرىدار تاپالمىغانلار ھاڭرايدۇ. L/J1;  
سىنى يازغۇچىلار مۇنبىرىدىكى كۆپلىگەن قەلەمكەشلەرمۇ تىللايدىكەن. MQc 
ياخشى ئادەم بولساڭ  بولمامدۇ.

tawpek 2013-06-20 02:17
نەقىل
引用第28楼arkzat于2013-06-20 02:05发表的  : n2(`O^yd7C  
يوقال ئاناڭنى تەۋپىق ئەمەس توپاق كالا!  سەندەك مەلئۇنمۇ مۇشۇنداق بىر ياخشى نامنى دەپسەندى قىلدىڭ چالا ساۋات ەاچا-قەلەندەر!!!!! بىلمىسىڭ كېرەك، ئائىلەڭدىكىلا[ەر بىلەن خېلى ئى قويۇن-تاشقويۇن بولۇپ ئۆتىمەن، ھۇ...مەلئۇن!!! ;b5^) S  
Yu}[RXC(=  
كىم يوقىلىش كىرەكتۇ؟  | |u  
مىنىڭ  بۇ  نامنى دەپسەندە قىلىۋاتقىنىمنى ياكى نۇرلاندۇرىۋاتقىنىمنى سەندەك پۇلغىلا دۈم چۈشكەن تىلەمچى قەلەندەر نىمە بىلەتتىڭ.پۇلنى كۆرمىسە ئىلھامى كەلمەيدىغان قىزىل كۆز. _,<@II   
بايا تىخى بىرسى سەن بىلەن قىلغان ھاممالىق سودىسى پۈتۈپ پۇل سوراۋاتقىنىڭنى، تەۋپىق توپىدا ئۇچراشقان بولغاچ ئىشەنسەم بولىدۇ دەپ قاراۋاتقانلىقىنى دەۋاتىدۇ. u}">b+{!  
قارىغاندا ئەتە چۆنتىكىڭ پۇلغا توشىدىغان ئوخشايدۇ. 8DuD1hZq  
U]]ON6Y&F  
گىپىڭنى ياخشى تەرەپكە چۈشەنسەم ئابلىمىت مىجىت ۋاپادارنى دەۋاتىسەنغۇ دەيمە. H -K%F_#  
+gyGA/5:d$  
ئۇنىڭغا ۋاكالىتەن ماقالە ئىلان قىلىپ بىرىشنىڭ گىپىنى دەپ سالغىنىم ئۈچۈن ئىجادىيەتنىڭ قىممىتى ۋە مەنپەئەت توغرىسىدا بىرمۇنچە سۆزلەپ خىجىل قىلىۋەتكەنتى. 2M>` W5  
قانداق بوپ سەندەك بىرنىمە بىلەن چىقىشىپ قالغان بولغىيتى. @iU(4eX  
Eb7GiRT#  
ھىلىمۇ شۇنىڭ ھۆرمىتى ئۈچۈن ساڭا قانچىلىك سۈكۈت قىلىپ ئوتتورغا چىقمىغىنىمنى ۋىنتىسى بوشاپ كەتكەن ئازغۇن نىرۋىللىرىڭ بىلمىسە كىرەك.

akkax 2013-06-20 02:18
  باشتىلا بىلگەن زادى ھەممە يەردە سۆڭەك ئىزدەپ يۈرىدىغان لالمىلىقىنى.  K,o&gY  
  ئاشكارىلىدى ئاخىرى. #= T^XHjQ  
  پىتتىن ئېگىز ، ئىتتىن پەس بىر نېمىگە ئادەم بول دەپ يۈرگەن مەنمۇ ئەخمەق. oO^=%Mc(  
  ساراڭغا سوت يوققۇ ئەزەلدىن. 4 'DEdx,&f  
  « تۈلكە ئۆز ئۇۋىسىغا قاراپ ھوۋلىسا قوتۇر بولار » دېگەنىكەن مەھمۇد قەشقىرى. %l3f .  
شۇنچىلىك ئاددى قائىدىنى بىلمىگەن ئىت، ئىشەكتىن نېمىنى كۈتكىلى بولار ؟

تۆتتاش 2013-06-20 02:20
ھەممە مۇنبەردە قېقىندى سۇقۇلدى بۇلۇپ  نامىڭنى ئۆزگەرتىپ يۈگۈچە تورغا چىقماي ئۈيۈڭدە خۇتۇنۇڭنىڭ كىيىمنى يۇيساڭ  بولمامدۇ. Db*&'32W  
دەسلەپتە دەۋرانى  ئىدىڭ،مانا ئەمدى ئەركزات بۇلۇپ ئۇلۇغلارنىڭ نامىنى تۈكۈۋاتىسەن.

akkax 2013-06-20 02:24
ئەتە - ئۆگۈن خوجا جاھان دېگەن نامنى قويغۇدەك ئەمىسە ؟

arkzat 2013-06-20 02:24
يەنە ئىتتەك قاۋاپ كېلىدىغان لالمىلاردىن نەچچىڭ بار!؟

arkzat 2013-06-20 02:24
ژۇندا يالاپ تىمىسقىلاپ يۈرگەن گىزەندىلەر!!!!

تۆتتاش 2013-06-20 02:27
ژۇندىنى سىنىڭدەك ناچار ئىچىدۇ.

tawpek 2013-06-20 02:27
نەقىل
引用第32楼arkzat于2013-06-20 02:09发表的  : e-%q!F(Bf  
]0g p.R  
FF;Fo}no-  
ساڭا  پۇل بىرىپ مالايلىققا سىلىپ ئىشەك قىلىپ مىنىپ ئويناپ سەن بىلەن ياخشى ئۆتىدىغان ئاچاشلارنى مىنىڭ تۇققىنىم ئوخشايدۇ دەپ قالغان ئوخشىمامسە. 06?d#{?M1o  
(/E@.z[1  
پۇل بەرسە ھەممىنى ساتىدىغان ئوخشايسە. zN=s]b=/  
DS_0p|2  
بىر ژۇرنالدا مۇھەررىر دەۋاتاتتى قارىغان ئىلان قىلىنغان ئەسەرلەردىن شىرىنكانە ئىلىپ سەمرىپ قاۋايدىغان بوپ قالغان ئوخشايدە. lBa` nG  
YI`BA`BQ8  
يازغۇچىلار مۇنبىرىنىغۇ ئۇنداق سىسىتىپ يۇرمىگەنسە ھە؟

تۆتتاش 2013-06-20 02:27
قانداقمۇ ئۇقۇتقۇچى بۇلۇپ قالغانسەن،

akkax 2013-06-20 02:27
تەۋپىق دوللىرىمنىڭ ھەممىسىنى سۆڭەككە ئالماشتۇرىمەن. كېچىچە قاۋاپ بېرىدىغان ئىشى بولسا مۇشۇ قانجۇققىلا تۆكۈپ بېرىمەن. [KCR@__  
كىم قاسساپ بىلەن تونۇش ؟

تۆتتاش 2013-06-20 02:28
ئۇ  يەرنىمۇ  سېسىتىپ  بولدى.بارار جايى چوشقا قوتىنى قالدى ئەمدى

تۆتتاش 2013-06-20 02:37
مەن تېخى چۇشتىن كىيىن كۇچارغا بېرىپ شىنجاڭنىڭ ھەر قايسى جايلىرىدىن كەلگەن يازغۇچى قەلەمكەشلەر بىلەن كۈرۈشۈپ كەلدىم،ئۇلارنىڭ چىرايىدىكى مەمنۇنلۇق،سەمىمىيەتلىك، كىچىك پىئېل، كەمتەرلىكىدىن سۈيۈنگەن ئىدىم،بىرسىدىن ئەركزات كەلدىمۇ دەپ سورىسام ئۇنداق يازغۇچىلارنىڭ يۈزىنى تۆككەنلەرگە بۇ يەردە ئۇرۇن يوق دىدى. Yh Ow0 x  
شۇلاردىن ئازراق بولسىمۇ ئادىمىلىكىنى ئۆگىنىپ قوي، چوشقا، ئىشتىڭ بالىسى 'Hs*  
bnPhhsR  
سىنى چاقىرماپتۇ ئەنە.

tawpek 2013-06-20 02:37
ئۆز ئالدىغا ئايرىم  بەت ئىچىپ شۇيەردىلا قاۋاي دەپ ئەقلى بىر ئىشلەپتىكەن، ئەپسۇس  ئۇ ئەخلەتخانىسى تاقىلىپ قالغان ئوخشايدۇ. < +k dL  
x 0#u2j?zj  
يا ما مۇنبەرگە كىرىشتىن بۇرۇن باشقىلار كىرىۋالمىسۇن دەپ قۇلۇپلاپ قويدىمىكى. 4Xww(5?3  
9M ;Y$Z  
يازغۇچىلار مۇنبىرىدىكى تونوشلىرىمدىن بىرنەچچىسى بار ئىدى بۇلارنى كۆرسىتىپ ئۆزلىرىنىڭ يارام قۇماندانىنىڭ بارلىقىنى بىر بىلدۈرۈپ قويايچۇ.ئۇلارمۇ بىر پەخىرلىنىۋالسۇن.


查看完整版本: [-- ئارزۇ تولدۇرۇش ۋە كەسىپ تاللاشتا --] [-- top --]


Powered by PHPWind v7.3.2 Code © 2003-08 PHPWind
Gzip disabled

You can contact us