ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچى مۇناسىۋىتىدە... ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچى مۇناسىۋىتىدە، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئەخلاقىنى ئىپادىلەيدىغان مەزمۇنلار؛ ئوقۇقۇچىلار؛- u @
#fOu 1. ئوقۇغۇچىنىڭ ئىسىم-فامىلىسىنى توغرا ئاتىشى ۋە ئىسىدە ساقلاش. -
8m3L 2. ئوقۇغۇچىلارغا سەمىمى مۇئامىلە قىلىش. يۇمۇرىستىك تۇيغۇغا باي بولۇش.مەسىلىلەرنى ھەل قىلىشتا ئادىل بولۇش. i16kPU
3. لەۋزىدە تۇرۇش،ئوقۇغۇچىلار ئىچىدە كۆرۈلگەن ئوخشاش خاتا ئىشلارغا ئوخشاش پوزىتسىيە تۇتۇش. 9#b
/D&pX5 4. تەھدىت خارەكتىلىك سۆزلەرنى ئىشلەتمەلىك.
6
Eyinv 5. ئاز ساندىكى ئقۇغۇچىلارنىڭ ئىنتىزامسىزلىقى سەۋەپلىك ھەممە ئوغۇچىنى ئەيىپلىمەسلىك. {W$K@vuV;? 6. كۆپچىلىكنىڭ ئالدىدا ئوقۇغۇچىلارغا ئاچچىقلانماسلىق. .T\_4C 7. جامائەتنىڭ ئالدىدا ئوقۇغۇچىنىڭ يۈزىنى چۈشۈرمەسلىك. OmLe+,7' 8. ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئوخشاش بولمىغان ئىنكاسلىرىنى ئاڭلاش،ئۆزىنىڭمۇ مۇستەقىل قارىشىنى ئىپادىلەش. V2LvE.Kj 9. ئوقۇغۇچىلاردىن ئوقۇتقۇچىلارنى ھۆرمەت قىلىشنى تەلەپ قىلىش. ئوقۇغۇچىلارغىمۇ ئەدەپلىك مۇئامىلە قىلىش. ]3]=RuQK2 10. ئوقوغۇچىلار بىلەن مۇئامىلە قىلغاندا ئوقۇتقۇچىلىق سالاھىتىنى ساقلاش. %3@-.= 11. ئۈگۈنىشنى ئوقۇغۇچىلارنىڭ روھى يۈكىگە ئايلاندۇرۇپ قويماسلىق. jzd)jJ0M 12. ئوقۇغۇچىلار بىلەن مۇئامىلە قىلىش جەريانىدا خاتالىق كۆرۈلسە ئۇنى ئىتراپ قىلىش.
IA680^ 13. ئوقۇغۇچىلار مۇناسىۋىتىدە كۆرۈلگەن مەسىلىلەرنى ھەل قىلىشتا ئايرىم سۆھبەتلىشىش، پىكىر ئالماشتۇرۇش. _(F8}s 14. ئوقۇغۇچىلار بىلەن ئوچوق-ئاشكارە تالاش-تارتىش قىلىشتىن ساقلىنىش،ئايرىم پىكىر ئالماشتۇرۇش. ~Aw.=Yi= 15. ئوقۇغۇچىلار بىلەن كەڭ ئۇچرىشىش،ئۆز ئارا سۆزلىشىش. 6|Xe ],u 16. تەنقىدى خارەتىرلىك پىكىرلەرنى ئازراق ئوتتۇرغا قويۇش. MIdV
i
S.g 17.ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھەر بىر ئۇششاق ھالقىللىرىغا ئارلىششتىن ساقلىنىش. ~Xz?H=}U+ 18. ئۆزىنى روھلۇق تۇتۇش،ئۆزىنىڭ سۆز-ھەركەتلىرىنىڭ ئوقۇغۇچىلارغا تەسىر كۆرسىتىدىغانلىغىننى تونۇش. Cf>(,rt}; 19. ھەر خىل ئۇسۇللار ئارقىلىق ئوقۇچىلارنىڭ ئاتا- ئانىسى بىلەن ئۇچرۇشۇپ تۇرۇش. #jM-XK 20. ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەسىللىرىنى ھەل قىلشتا مۇناسىۋەتلىك ئورۇلار بىلەن ئالاقىلىشىشقا دىققەت قىلىش. y_r(06"z1 21. مەكتەپنىڭ قائىدە-تۈزۈملىرىگە ئاڭلىق رۇئايە قىلىش ۋە ماسلىشىش. uYC1}Y5N 22. ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئاتا-ئانىسىنى ھۆرمەتلەش. .?kq\.rQ kxmc2RH>nB
|