查看完整版本: [-- مۇدىر ئويلىشىپ بېقىڭ (1) ( دانىش ) --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> نەسىرى ئەسەرلەر -> مۇدىر ئويلىشىپ بېقىڭ (1) ( دانىش ) [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

danix 2012-06-24 11:47
مۇدىر ئويلىشىپ بېقىڭ (1 ) ( دانىش)
        مۇدىر ، سىز ئالىي مەكتەپنىڭ 2- يىللىقىدا ئوقۇۋاتقان چېغىڭىزدىلا ئالىي مەكتەپنىڭ ئىلمىي ژورنىلىدا << <تۈركىي تىللار دىۋانى > تەتقىقاتى توغرىسىدا دەسلەپكى ئىزدىنىش >> ، <<  < قۇتادغۇ بىلىگ > داستانى توغرىسىدا >> دېگەن ئىلمىي قىممىتى خېلى يۇقۇرى بولغان ماقالىلەرنى ئېلان قىلىپ ، بىزدەك ئوتتۇرا مەكتەپتىكى ئوقۇتقۇچىلىرىڭىزنى << پاھ ، ئۇ بىزنىڭ ئوقۇغۇچىمىز _ ھە !>> دەپ پەخىرلەندۈرگەنىدىڭىز . تەتىلدە كەلگىنىڭىزدە بىز يازغۇچىلار سىزنى ئالاھىدە قۇتلۇقلاپ كېلىپ ، سىزنى مۇبارەكلىگەن ھەم سىزنىڭ ئاجايىپ ئۇلۇغۋار پىلانلىلىرىڭىزنى ئاڭلاپ ئاغزىمىزنى ئېچىپلا قالغان ھەم سىزنىڭ كەلگۈسىدىكى شۇ ئۇلۇغۋار پىلانلىرىڭىز ئۈچۈن ،سىزنى پەخرىمىز دەپ بىلىپ ، تەۋەيىمىزدىكى يازغۇچىلار سورۇنلىرىدا سىزگە تۆرىدىن ئورۇن بېرىپ ، سىزگە مەھمۇد قەشقەرىي ، يۈسۈپ خاس ھاجىپلارنىڭ ئىز باسارى سۈپىتىدە مۇئامىلە قىلىشقا باشلىغانىدۇق .

تەلىيىمىزگە ئالىي مەكتەپنى پۈتتۈرۈپ ، مەكتىپىمىزگىلا خىزمەتكە ئورۇنلاشتىڭىز . بۇنىڭدىن بىز ئۆزىمىزنىڭ نەقەدەر تەلەيلىك ئىكەنلىكىمىزنى ھېس قىلىشتۇق ۋە سىزگە بولغان ھۆرمىتىمىز ھەسسىلەپ ئاشتى . سىزنىڭ قابىليىتىڭىز ھەم ھۆرمىتىڭىز بولغاچقا ، سىز مەكتەپتىكى ئوقۇتقۇچىلار ئاممىسىنىڭ ۋەكىلى سۈپىتىدە ئىشچىلار ئۇيۇشمىسىنىڭ رەئىسى بولدىڭىز . ئوقۇتقۇچىلار بىلەن مەكتەپ رەھبەرلىكى ئوتتۇرىسىدىكى بەزى ئىشلاردا سىز ئوقۇتقۇچىلار مەيدانىدا تۇرۇپ ، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ قانۇنىي ھوقۇق مەنپەئەتىنى قوغداپ كەلدىڭىز . بۇنىڭ بىلەن ئوقۇتقۇچىلار ئارىسىدىكى ھۆرمىتىڭىز تېخىمۇ ئېشىپ ، مەكتەپنىڭ مۇئاۋىن مۇدىرى بولدىڭىز . لېكىن سىزدە مۇئاۋىن مۇدىرلىق كىبىرى يوق بولۇپ ، ئوقۇتقۇچىلار بىلەن بىللە ئولتۇرۇشلاردا بولۇشنى مەكتەپ مۇدىرى بىلەن بىللە ئولتۇرۇشلاردا بولۇشتىن ئەلا بىلدىڭىز .

بۇنىڭ بىلەن سىز ئوقۇتقۇچىلار ئارىسىدا مەكتەپ مۇدىرىدىنمۇ يۇقۇرى ئىنناۋەتكە ئېرىشتىڭىز . بۇنى كۆرگەن يۇقۇرى رەھبەرلىك سىزنى ئۆستۈرىدىغانلىقىنى ئوتتۇرىغا قويدى . مەكتىپىمىزدىكى نەچچە يۈز ئوقۇتقۇچى شۇ يۇقۇرىدىن كەلگەن ئون نەچچە يۇقۇرى دەرىجىلىك رەھبەرنىڭ ئالدىدا <<ئۇنى ئۆستۈرۈپ باشقا جايغا يۆتكەپ كېتىدىغان ئىشىڭلار بولسا ، ئۇنى ئۆستۈرۈشىڭلارغا قوشۇلمايمىز . ئەگەر ئۆستۈرۈپ مۇشۇ مەكتەپكە قويىدىغان ئىشڭىلار بولسا ئۆستۈرۈشكە قوشۇلىمىز . زادى قانداق قىلىسىلەر ؟ >> دەپ سوراشتى . رەھبەرلەر << بىز ئۇنى ئۆستۈرۈشنىلا قارار قىلدۇق . ئۆستۈرۈپ نەگە قويۇشنى تېخى ئويلاشمىدۇق >> دېدى . بىز     << ئۇنى ئۆستۈرىمىز دەپ ، باشقا جايغا يۆتكەپ كەتسەڭلار ، بۇ بىزنىڭ مەكتەپ ئۈچۈن چوڭ يوقۇتۇش بولىدۇ . شۇڭا بىزگە ئۇنى ئۆستۈرگەندىن كېيىن نەگە قويىدىغانلىقىڭلار ئېيتىپ بېرىڭلار . بىز ئاندىن بۇ راي سىناش جەدىۋىلىنىڭ مۇۋاپىق يېرىگە بەلگە قويىمىز >> دەپ تۇرىۋالدۇق .

      ئاخىرى سىز مەكتىپىمىزگە مۇدىر ، سېكرىتار بولدىڭىز ! بۇنىڭدىن بىزنىڭ قانچىلىك خۇشال بولغانلىقىمىز بىلىدىغانسىز . بىزنىڭ ئاجايىپ ئاكتىپلىقمىزچۇ – تېخى . سىز مۇدىر بولغان دەسلەپكى مەزگىلدىلا ئاسىتىرالىيە ، شاڭگاڭلاردا مۇكاپاتقا ئېرىشكەن كەشپىياتچى ئوقۇتقۇچىلار ، ئاپتونوم رايون ھەتتا مەملىكەت دەرىجىلىك مۇكاپاتلارغا پاتىنت ھوقۇقىغا ئېرىشكەن يىگىرمە نەچچى ئوقۇغۇچى ، كىتاب نەشر قىلدۇرغان ئوقۇتقۇچى – ئوقۇغۇچى ، ھەر خىل گېزىت – ژورناللاردا ئەسىرى ئېلان قىلىنغان نەچچە يۈز ئوقۇغۇچى بارلىققا كەلدى . ئوقۇغۇچىلارنىڭ تۇراقلىشىش نىسبىتى ئەڭ يۇقۇرى نىسبەتكە يېتىپلا قالماي ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەڭ نۇقتىلىق ئالىي مەكتەپكە ئۆتۈش نىسبىتى ، ئىچكىرىي تولۇق ئوتتۇرىغا ئۆتۈش نىسبىتى جەھەتلەردە مەكتىپىمىز ئەڭ ئالدىنقى قاتارغا ئۆتتى .

      قىسقىسى ، ئۇ چاغلاردا سىز ئەمەل – مەنسەپ سورۇنلىرىدا ئەمەس ، بىز بىلەن بىللە بولغىنىڭىز ئۈچۈنمىكىن بىزدە ئاكتىپلىق شۇنداق يۇقۇرى بولغان ئىدى . مەكتەپنىڭ خېلى چوڭ – چوڭ قۇرۇلۇشلىرىنى دەم ئېلىش كۈنلىرىمىدىن پايدىلىنىپ بىر تىيىن تەلەپ قىلماي قىلىپ كېتەتتۇق . ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ھەممىسىدە دېگۈدەك مەكتەپ مېنىڭ ئائىلەم دەيدىغان قاراش بار ئىدى .

     بەلكىم ، شەھەرگە يىغىنغا كۆپرەك بارىدىغان بولۇپ قالغان ۋاقتىڭىزدىن باشلانغان بولسا كېرەك ، سىز بىز چاقىرغان سورۇنلارغا مەلۇم ئىشلارنى سەۋەپ قىلىپ كەلمەيدىغان ، مەلۇم پائاليەت سورۇنلىرىدىمۇ بىز بىلەن ئەمەس ، بىر ئاز ئەمىلى بارلار بىلەن بىللە ئولتۇرىدىغان بولۇپ قالدىڭىز . مەكتەپنىڭ ئىشلىرى توغرىسىدا بەرگەن تەكلىپلىرىمىزنى بۇرۇنلاردا << بەك قىممەتلىك پىكىر بولدى>> دەپ ، خاتىرىڭىزگە يېزىپ ، ئوبدان پىكىر بەرگەنلەرنى نەچچە يۈز ئوقۇتقۇچى ئىچىدە ماختاپ ، مۇكاپاتلايدىغان ئىشلىرىڭىز يوقاپ ، بەرگەن تەكلىپلىرىمىز خۇشياقمايدىغان بولۇپ قالدى .

   يىغىپ ئېيتقاندا ، سىز بىلەن ئوقۇتقۇچىلار ئارىسىدا بىر ئارىلىق پەيدا بولدى . بۇنىڭ بىلەن كېيىنكى ئىشلار باشقىچە بولۇشقا باشلىدى . مۇدىر بۇرۇنقى ئىشلارنى ئويلىشىپ بېقىشقا ۋاقتىڭىز چىقارمۇ ؟


凶蛇 2012-06-24 13:54
يەنىلا شۇ <<ئىشىكى يوق موللامنىڭ قۇلىقى تىچ >>ئوخشىمامدۇ؟

kamalat 2012-06-24 18:48
مۇدىرنىڭ ئۇنىڭدىنمۇ چوڭراق ئەمەلدىن تاماسى  بولسا كېرەك بولمسا سىلەرنى ۋە سىلەرنىڭ يىغىلىشىڭلارنى ئۇنۇتمىغان بولاتتى.

gulhan 2012-06-25 00:05
ئەمەلدارلىقنىڭ ئۇتى بەك يامان دانىش مۇئەللىم، ئەمەل ئۈچۈن كىشىلەر پۇلىنىلا ئەمەس بەلكى ۋىجدانىنىمۇ سىتۋاتقان يەردە مۇدىرنىڭ سىلەر بىلەن ئۈلپەتلىشىدىغان ۋاقتىنى يۇقاتقىنى ھىچ گەپ ئەمەس  

danix 2012-06-25 10:00
     گۈلخان ناھايتى توغرا ئېيتىپسىز !  بىز مەھمۇد قەشقىرىينىڭ ، يۈسۈپ
خاس ھاجىپنىڭ ھەقىقىي ئىز باسارى بولالايدۇ ،دەپ قارىغان ئۇ زاتتىن
شۇ ئوقۇغۇچى ۋاقتىدا ئەسەر چىققانچە تا ھازىرغىچە بىرەر پارچە ئەسەر
چىقمىدى. ئەمەل ئۇنىڭ يېزىقچىلىق ئىقتىدارىنىمۇ خۇددى ئەجدىھاردەكلا
يۇتۇپ كەتتى . بىز شۇنداق زور ئۈمىدلەرنى كۈتكەن بىر ئىقتىدار
ئىگىسىنىڭ ئەمەلدارلىق ئوتىدا كۈل بولۇپ توزۇپ كەتكىنىگە ئىچىنىمەن .

tawpek 2012-06-25 10:53
بىلىم ئەھلى بىلەن ئەمەلدارنىڭ چەك چىگىرسى ئىنىق ئايرىلغان بۇ جەمىيەتتە يا ئۇيانغا ئۆت يا بۇيانغا ئۆت دەپ ئايرىيدىغان بىر كۈچ بارمىكىن دەيمەن.

ھەر ئىككىلىسى بولسا ئالتۇن ئۈزۈككە ياقۇت كۆز بولماسمىدى.

يىڭى مۇدىر كىلىدىكەن دىسە ئاۋال ئوقوش تارىخىنى سوراپ سۆيۆنۆپ كىتىدىكەنمىز، كىيىن ئەھۋالىغا قارىساڭ شۇ 10 نەچچە يىل ئىلگىرى بىر داڭلىق مەكتەپنىڭ دىپلومىنى ئىلىۋالغانچە قولىغا كىتاپ چىقىپ باقمىغانلىقى مەلۇم بولىدىكەن.

مەكتەپ رەھبەرلىرى ھىچنىمە ئوقىمۇسىمۇ <<شىنجاڭ مائارىپى>>ژۇرنىلىنى بولسىمۇ ئوقوپ ماڭسا، ئايدا بولسىمۇ بىرەر قىتىم ئوقوتقۇچىلار بىلەن ھاراقسىز سوروندا پىكىر ئالماشتۇرۇپ باقسا پوكىنىنىمۇ باققاچ ئەل رايىدىنمۇ چۈشۈپ قالماي پەللىكىنى مۇستەھكەملەپ ماڭالاركەن.

tursun 2012-06-25 11:12
«سامانلىقنىڭ ئاچقۇچى قولىغا تەككەن» ھەربىر ئادەم بۇ ئورۇندىن بىردەم
بىكار بولالمىسا كىرەك،بىرىنىڭ كەينىدىن بىرى ئۇلىشىپ چىقىپلا تۇرغان...
بۇ ئىشلارنى توغرا بىر تەرەپ قىلالمىسا،ئەلۋەتتە ئاممىدىنمۇ،قىممەتلىق ئىجادىيەت
باغچىسىدىنمۇ ھەتتا قەۋم-قىرىنداشلىرىدىنمۇ يىراقلىشىپ كىتىشى مۇمكىن...
     مەنمۇ شۇنداق ئەمەلىيەتنى باشتىن كەچۇرۇپ باققان،13يىلدەك ئىلمىي مۇدىر،
ئەخلاق تەربىيە خىزمىتىنى ئىشلەپتىمەن،ئۇچ يىرىم يىل مۇئاۋىن مەكتەپ مۇدىرى
بولۇپ ئىشلەپتىمەن،بۇ جەرياندا ئىجادىيەتكە ۋاقىت چىقىرالماي ،پۇتۇن زىھنى-
قۇۋۋىتىمنى مەكتەپنىڭ ئوقۇ-ئوقۇتۇش ئىشلىرىغا بىغىشلىغان ئىكەنمەن،شۇ چاغدا
دوستلىرىم مىنىمۇ:«ئەسكى سامانلىقنىڭ ئاچقۇچىنى تۇتقۇزۇپ قويسا ئۇخلاپ
يىتىۋىرەمدىلا؟...»دەييتتى......مانا ،بۇ خىزمەتلەردىن ئىستىپا بىرىپ،دەرسخانىدا
بالىلار بىلەن بىرگە پائالىيەت قىلغاندىن بىرى خىلى يەڭگىللەپ قالدىم، دانىشقا
بارىكاللا...!

tawpek 2012-06-25 12:01
ئىنكاسنى تازا بىر يازاي دەپ كىرسەم ئاۋۇ مۇدىرچاق  بىلەن ماۋۇ مۇئەللىمنىڭ ياقا سىقىشقانلىرىنى كۆرۆپ خىيالىم چىچىلىپ كەتتى دىسە.

kok-sultan 2012-06-26 10:00
مەنمۇ مەكتىپىمىزگە يېڭىدىن مەكتەپ مۇدىرلىرى كەلگەندە ئاجايىپ ھاياجانلانغان، كېيىنكى ئەمىلىيەت مېنى ئۈمىدسىزلەندۇرۇپ، دەرس مۇنبىرىدىن ئايرىلىشقا مەجبۇر قىلدى...

tawpek 2012-06-26 10:27
ھازىر باھا چىقىرىپ ساتىدىعان بولوپ كەتتى.

مەكتىۋىمىزدىمۇ 3 يىل ئىلگىرى پاختا زاۋۇتىدىن ئىشتىن قالغان يەردىن ئىمتاھان بىرىپ ئۆتۆپ يىڭىدىن خىزمەتكە چىقىپ  كەلگەن بىرسى ئۆز تائىپىسىدىن بىرمۇ ئادەم يوق بىر مەكتەپكە شۇجى بولىۋاتقىلى بىر يىل بولدى.


قارىسام بۇدا ئوتتورا مەكتەپ بىرنجى دەرىجىنى ئىلىپ بولوپ ئالى ئۈنۋانغا ئىلتىماس سۇنىۋاتىدۇ

مەكتەپنىڭ ئازادىلىكى بىر تەرەپتىن ئادەمگە ئارامبەخىش ھىس قىلدۇرسا يەنە بىر تەرەپتىن بىچارە ئوقوغۇچىلارغا قاراپ يۈرەك ئىچىشىدۇ دىسە.

danix 2012-06-26 11:31
        قىزىق ئىش ! تەۋپىق بۇرادەر ئېيتقاندەك مەكتەپ مۇدىرلىقى ۋە شۈجىلىقىغا ،مائارىپ ئىدارىسىنىڭ باشلىقلىقى ھەم شۈجىلىقىغا كەسپى
مائارىپ بولمىغان ئادەملەرنى قويسا خۇددى ئۆردەكنى قونداققا
ھەيدىگەندەك ئىش ئاقامدۇ ؟ بىر كۈنمۇ ئوقۇتقۇچىلىق قىلمىغان ئادەملەر
مۇدىرلىق ، شۈجىلىق ھەتتا مائارىپ ئىدارىسىنىڭ باشلىقلىق ئەمىلىنى
سېتىۋالسا ، مائارىپنى تەرەققىي قىلدۇرغىلى بولامدا ؟
مائارىپىمىزنىڭ ئىگىسى بارمۇ - يوق زادى ؟!!
مائارىپىمىزنىڭ ئىگىلىرى ئەمەل سودىسى بىلەن ئالدىراشمۇ - يە ؟!!
ھەي مائارىپ ئىگىلىرى ، يول بىلمەيدىغان ئادەمنى يول باشلىغۇچىلىققا قويغۇنىڭلار نېمىسى ؟
مۇدىر ، شۈجى ، مائارىپ ئىدارىسىنىڭ باشلىقى دېگەنلەر ئەسلى
ئوقۇتقۇچىلار ئىچىدىن تاللاپ قويۇلىشى كېرەك ئىدىغۇ ؟
پۇل شۇنداق ئوبدانمىكەن ؟ پۇلغا  ئەۋلادلارنىڭ كەلگۈسىسىنىمۇ
سېتىۋەتتىڭلارما ؟!!

ozqan 2012-06-29 21:18
دانىش مۇئەللىم يازمىڭىزغا بارىكاللا :
بۇ يازما  مەنچە سىزنىڭ مۇدىردىن كۈتىدىغان ئۈمىدلىرىڭىزنى ، سىزنىڭلا ئەمەس ، كۆپچىلىكنىڭ ئۈمىدىنى ئىپادىلەپتۇ ، ئەسلى سىلەر بەكمۇ تەلەيلىك ئىكەنسىلەر ، بۇ مۇدىر قانداقلا بولمىسۇن شۇ خىل بىز كۈتكەن خىمىرتۇرچلارغا ئىگە ئىكەن ئەمەسمۇ ؟

tawpek 2012-06-30 17:28
مەكتەپتىن پىكىر ئىلىپ 90 ئادەمدىن 88 ئادەم لاياقەتسىز دەپ بىلەت تاشلىسىمۇ يىتەكلەش مەخسەت دەپ قويوپ قويدى.

ھىساپ تەكشۈرۈپ چاتاق چىقسىمۇ بۇلتۇرقى نەرسىلەرنى بۇيىل تولوقلىتىپلا ئىشنى پۈتتۈردى.

چاڭۋىي ۋارقىراپ قويسا مائارىپقا مەسئۇللۇقتىن ئىلىۋەتتى.

ناقايىل ئوقوتقۇچىلارنى ئىدارىگە دوكىلات يىزىپ 60-70 كىلومىتىر نىرىدىكى مەكتەپكە پالىۋەتتى.


دىمەك مۇدىر دىگەن ئادەتتىكى ئادەم ئەمەسكەن. يەنىلا دىققەت قىللى كۆپچىلىك

ablat0997 2012-07-27 11:31
شۇ مۇدىرنىڭ ئەنە شۇنداق بۇلۇپ قېلىشىغا ئەتـراپىدىكى ئەمەلدارلار تەسىر كۆرسەتكەن چېغى...


查看完整版本: [-- مۇدىر ئويلىشىپ بېقىڭ (1) ( دانىش ) --] [-- top --]


Powered by PHPWind v7.3.2 Code © 2003-08 PHPWind
Time 0.159170 second(s),query:3 Gzip disabled

You can contact us