查看完整版本: [-- ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانى ھەققىدە مۇلاھىزە --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ھەركەتلىك قويولمىلار -> ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانى ھەققىدە مۇلاھىزە [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

ئەرك 2012-06-20 20:50
[attachment=501] KzC`*U[  
  
bJE$ >  
مەنبە http://www.tudou.com/programs/view/x-pCV_VcLts/?resourceId=0_06_02_99

koksangun 2012-06-21 00:00
بەك تەسىرلىك سۆزلەپتۇ . تېما يولىغۇچىغا كۆپ تەشەككۇر . W|FPj^*t  
بىزدە ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانىنى ئاشۇنداق تەھلىل قىلىدىغانلار بارمۇ ؟

natiwan 2012-06-21 12:53
ئۆزقان ھەدىمىز تىل-ئەدەبىيات ئىمتىھانىمىزنى مۇشۇنداتەھلىل قىپ بەرگەن بولسا. . . .

ozqan 2012-06-23 11:40
ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانىنىڭ سوئالىنى تەكشۈرۈشتىن قايتىپ،  كۆرگەن بۇ تېما مېنىڭمۇ بۇ قېتىملىق ئالىي مەكتەپ ئىمتىھان سوئال تەكشۈرۈشىدىن ئازراق ئۇچۇر بېرىشىمگە تۈرتكە بولدى . }>w;(R  
بۇ قېتىملىق ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانىغا قاتناشقان ئۇيغۇر ئوقۇغۇچىلار سانى 35مىڭ 600بولۇپ ، سوئال شىنجاڭ پىداگوگىكا ئۇنۋىرستىتىدا تەكشۈرۈلدى . c4R6E~S  
تىل-ئەدەبىيات سوئالىنى تەكشۈرۈشكە قاتناشقان ئوقۇتقۇچى سانى يىللاردىكىدىن كۆپ بولۇپ 40نەچچە ئوقۇتقۇچى سوئال تەكشۈرۈشكە قاتناشتۇق . ئەمەلىيەتتە بولسا ئوقۇغۇچى سانى ئالدىنقى يىلىدىكىدىن بىر نەچچە مىڭ ئاز ئىكەن . A}b 
سوئالنى تەكشۈرۈشكە قاتناشقان ئوقۇتقۇچىلار ئىچىدە شىنجاڭ پىداگوگىكا ئۇنۋىرستىتىنىڭ تىل ئەدەبىيات فاكولتىتىنىڭ مەسئۇللىرى ، دوكتورلىرى، ئاسپىرانتلىرى ۋە ئۈرۈمچىدىكى ۋە ھەر قايسى رايونلاردىكى تولۇق ئوتتۇرا تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتقۇچىلىرى بولۇپ ، بۇ ئوقۇتقۇچىلار ئىچىدە مۇنبىرىمىز ئەزالىرىدىن نازپەرۋەر ، گۈلزات ، ئەلى خوجا ۋە ئىنكاس يازمىغان بىلەن مۇنبەرنى دائىم كۆرۈپ تۇرىدىغان بىر مۇنچە ئوقۇتقۇچىلارمۇ بار . J}coWjw`q  
سوئال تەكشۈرۈشتە ئالدى بىلەن سوئاللاردىكى ئىككى ياقلىما جاۋاب بەرسە بولىدىغان جايلار بىرلىككە كېلىۋېلىندى . بۇ جەھەتتە ئوتتۇرا مەكتەپلەردىن كەلگەن ئوقۇتقۇچىلار ئۆزلىرىنىڭ مەسئۇلىيتىنى تولۇق ئادا قىلدى ، سوئال تەكشۈرۈشكە مەسئۇل بولغان شىنجاڭ پىداگوگىكا ئۇنۋىرستىتىنىڭ دوتسىنتى ئابدۇبەسىر شۈكۈرى مۇئەللىممۇ تەكلىپلەرنى قىزغىن قوللاپ ، مۇۋاپىق ئۆزگەرتىشلەرنى ئېلىپ باردى  . ئەلى خوجا مۇئاۋىنلىق رولىنى ياخشى ئادا قىلدى .   بارلىق  ئوقۇتقۇچىلار سوئال تەكشۈرۈشكە ئىنتايىن ئەستايىدىللىق بىلەن مۇئامىلە قىلدى. @fp (uu  
ھەر قايسى سوئاللارغا ئىجادىي ، كۆپ ياقىلىما جاۋاب بەرگەن ئوقۇغۇچىلارمۇ زىيانغا ئۇچرىمىدى . oSt-w{ !  
بوش ئورۇن سوئالىدا  ئۆلچەملىك جاۋاتىكى   i`Es7 }  
لىرىك نەسىر  دېگەن جاۋاب ئورنىغا نەسىر دەپ جاۋاب يازسىمۇ ؛ +"a . ,-f!  
رۇبائىينىڭ مەزمۇنىنى جاۋابتىكى بىلەن ئوخشاش يازالماي ، شۇنىڭغا ۋاريانتداش ھەر خىل جاۋابلارنى يازسىمۇ ، ئىشقىلىپ ياخشىلىق ۋە يامانلىق ھەققىدە پىكىر يۈرگۈسىلا ؛ pd,5.d  
ئوغۇزنامە دېگەن جاۋابنىڭ ئورنىغان ئوغۇزخان ، ئۇغۇز  دەپ جاۋاب يازسىمۇ توغرا قىلىنىپ تولۇق نومۇر بېرىلدى . 5>7ECe*  
تاللىما سوئاللاردىمۇ مەنىداش بولغان بەزى جاۋابلارغا ئىجادىي ھالدا مۇئامىلە قىلىندى . Xi5ZQo!t  
ماقالە سوئالىدا ماقالىنى ياخشى يازغان خېلى كۆپ ئوقۇغۇچىلار 50تىن يۇقىرى نومۇرغىمۇ  ئېرشتى . ياخشى يازغانلار چوقۇم ياخشى نومۇرغا ئېرىشىشى كېرەك دېگەن تەشەببۇس تولۇق ئەمەلگە ئاشۇرۇلدى . تېما دائىرسىگە چەك قويۇلمىدى ، تېمىدىن چەتنىگەن ماقالىلەر ئىنتايىن ئاز بولۇپ ، پەقەت ئۆزلىرى يادلاپ كىرگەن بەزى ماقالىلەرنى يېزىپ قويغان ئوقۇغۇچىلاردىن باشقىلار  ھەر خىل تېمىلاردا پىكىر يۈرگۈزۈپ ئىنتايىن ياخشى ماقالىلەرنى يازغان . X "1q$xwc  
ماقالە سوئالىدا ئوقۇتقۇچىلارنىڭ كۆزىنى بوياپ ، ئىمتھان سوئالىنىڭ ئالدىنقى بەتلىرىدىكى ئەسەرلەرنى ياكى ماقالە يېزىش سوئالىنىڭ ماتىريالىنى ئەينەن كۆچۈرۈپ قويغان بەزى ئوقۇغۇچىلارغا ۋە خەنزۇ  يېزىقىدا ماقالە يازغان ئوقۇغۇچىلارغا بىردەك نومۇر بېرىلمىدى . fn;7Nf7{  
سوئاللارنىڭ جاۋاب ئورنىنى ئالماشتۇرۇپ يېزىپ قويغان ئوقۇغۇچىلارغا مۇئامىلە قىلىش ئەڭ قىيىن مەسىلە بولدى . بۇ جاۋابلارنى تەكشۈرۈشتە گەرچە باشقا سوئال تەكشۈرۈش گورۇپپىسدىكى ئوقۇتقۇچىلارنى چاقىرىپ كېلىپ ، نومۇر قويغۇزغان بولساقمۇ ، بەزى ئەھۋاللاردا مەسىلىنى تولۇق ھەل قىلغىلى بولمىدى . مەسىلەن : تاللىما سوئالنىڭ جاۋابىغا  20 نومۇر بېرىلدىغان بولغاچقا ، بۇ سوئالنىڭ جاۋابىنى باشقا سوئالنىڭ جاۋابىنى يازىدىغان ئورۇنغا يېزىپ قويغان ئوقۇغۇچىلارغا باشقا سوئالنىڭ جاۋابىغا بېرىلدىغان نومۇر ئۇنداق كۆپ بولمىغاچقا ، گەرچە جاۋاب توغرا بولسىمۇ ئەڭ يۇقىرى نومۇر قويغاندىمۇ 10نومۇر قويىدىغان ئەھۋال كۆرۈلۈپ ، ئالماشتۇرۇپ يېزىپ قويغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ ، بولۇپمۇ تولۇق جاۋاب يازغان ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەھۋالىغا  ئېچىندۇق . yrkd# m  
يەنە بەزى سوئاللاردا پىرىنسپلىق  مەسىلىلەردە پىرىنسىپتا چىڭ تۇرۇش تەشەببۇس  قىلىندى . oOQnV(I  
مېنىڭچە ، بۇ قېتىملىق تىل-ئەدەبىيات سوئالى ناھايىتى ئۆلچەملىك ، ئەڭ زور دەرىجىدە تىرىشچانلىق كۆرستىلىپ ، مۇۋەپپەقىيەتلىك تەكشۈرۈلگەن سوئال بولدى...

akkax 2012-06-23 13:43
  جوڭشەن ۋەزىيەت تەھلىلچىسى. ھەرگىزمۇ ئوقۇتقۇچى ئەمەس. شۇڭا، ئۆزقان مۇئەللىمدىن كۈتىدىغان تەلەپ ھەرگىزمۇ سىياسىيغا چېتىلىدىغان ۋە مەسئۇلىيىتى كۈچلۈك بولغان ۋەزىيەت تەھلىلى بولماسلىقى كېرەك ئىدى. 1Pn!{ bU3@  
  ئۆزقان مۇئەللىمنى جۇڭشەن قىلالىغان ئىشنى قىلالمايدۇ ، دېمەكچى ئەمەسمەن. بىراق، ۋەزىيەت قانچىلىك يول قويار ؟  « شىنجاڭ مەدەنىيىتى » ژورنىلىنى كۆرگەنلەر « تىلماچلار چايخانىسى » دىكى بايانلارغا چوقۇم دېققىتىنى ئاغدۇرماي قالمايدۇ . بىراق، ئۇيغۇر يازغۇچىلىرى نېمە ئۈچۈن يازمايدۇ ؟ (Dc dR:/=  
ئۆزقان مۇئەللىمنىڭ  يۇقىرىدىكى تەھلىلى بىزگە زۆرۈر بولغان ۋە ئۆزقان مۇئەللىم ئورۇندىشى زۆرۈر بولغان( تەۋپىقتىكى بىر باشلامچى سۈپىتىدە ) تەھلىل بولغان. <8j n_6  
ئۆزقان مۇئەللىم كۆپ جاپا چەكتىڭىز !!!

kaqur 2012-06-28 16:47
نومۇر مۆلچەرلىگەن ۋاقىتتا كەڭ ئىمتىھان تەكشۈرگۈچىلەرگە قاتتىق ئىشىنىپ بوش ئورۇن سۇئالىمغا تولۇق نومۇر بېرىپ مۆلچەرلىگەن ئىدىم.... ئويلىغانلىرىم خاتا بولماپتۇ مانا....

koksangun 2012-06-29 10:11
كەچۈر سىڭلىمنىڭ بارلىق ئىشلىرىغا مۇۋەپپەقىيەت تىلەيمەن!

مەرھابا 2012-08-22 12:45
مەنمۇ بلۋالدىم.


查看完整版本: [-- ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانى ھەققىدە مۇلاھىزە --] [-- top --]


Powered by PHPWind v7.3.2 Code © 2003-08 PHPWind
Time 0.188829 second(s),query:3 Gzip disabled

You can contact us