查看完整版本: [-- 8-يىللىق2-مەۋسۈم تىل- ئەدەببىيات --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> تولوقسىز تىل ئەدەبىيات سۇئاللىرى -> 8-يىللىق2-مەۋسۈم تىل- ئەدەببىيات [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

naznin 2012-06-13 17:02
تىل – ئەدەبىيات .UuCTH;6`  
تۇلۇقسىز ئوتتۇرا مەكتەپ 8-يىللىق D^knN-nZ*  
ئىمتىھان  ۋاقىتى :  120مىنۇت     تۇلۇق نۇمۇر :  100نۇمۇر n~g,qEI; 
  n%>c4*t  
.*N,x0 B(  
سۇئاللار 0P 
&ESE?{of)  
  oc>ne]_'  
MHv2r  
_Kp{b"G  
"-'w,g  
Y7yh0r_  
ئومۇمى نومۇر Z^w}: {  
|-Z9-rl  
ئالغان نومۇرى aN7VGc  
GoI3hp(  
  E>tlY&0[$  
#:{Bd8PS  
   VP H  
aZt5/|B  
  LeB uPR$  
3.M<ATe^  
  iR;Sd >)  
0 1U/{D6D  
  2GNtO!B.  
<[O8 {9j  
  CL{R.OA  
7'pCFeA>=T  
تاللاش سۇئالى:  ( 10 نومۇر ) 8F|8zX&  
' V";"Ei  
( ھەر بىر تارماق سۇئالغا 2 دىن جەمئى 10 نومۇر بىرىلىدۇ ) Sc Uh -y_  
ld58R  
تەكشۈرگۈچى %_xRS  
\tf \fa  
  4$Oakl*l  
[<m1xr4"k  
  g.-{=kZ   
F3)w('h9c  
ئىرىشكەن نومۇرى _. )6~  
[g 
  3MqyHOOv  
tk]>\}%  
تۆۋەندىكى ھەر بىر سۇئالغا بىرىلگەن تۆت خىل جاۋاپ ئىچىدە پەقەت بىرسىلا توغرا،سىز توغرا دەپ قارىغان جاۋاپنىڭ ھەرىپ بەلگىسىنى تىرناق ئىچىگە يېزىڭ.    ,> %=,x  
5/w4[d  
1.تىلىمىزدىكى ‹‹نان ئۇرسۇن ››دىگەن تۇراقلىق ئىبارىدە خەلقىمىزنىڭ (  )  نى ئۇلۇغلاش قارشى ئىپادىلەنگەن . msf%i!  
R+&{lc  
A.  نان    B. ئەمگەك   D .جىسمانى ئەمگەك   C  . ئەقىلى ئەمگەك   UNCI"Mjb  
8z`Ne(h;  
2 . ‹‹قۇيۇپ بەر،يەنىمۇ قاتتىقراق گۈركىرسۇن بوران ››دىگەن جۈمىلدە قوللىلىنغان ئىستىلستىكىلىق ۋاستە  : (    ) t }>"nr0  
aMO+ y91Y(  
 A.رىتورىك خىتاب،سىموۋۇل. B.سۈپەتلەش ۋە سېلىشتۇرۇش .   D.ئوخشىتىش ۋە مۇبالىغە . C . جانلاندۇرۇش ۋە رىتورىك سۇئال . ~+ anI  
a+e8 
3. ‹‹ بىزنىڭ بىلىمىمىز چەكلىك›› دىگەن تىكىستىكى ئۇچۇرلارغا ئاساسلانغاندا بىلىمسىز ئادەمنىڭ ئەڭ روشەن ئالاھىدىلىگى : (    ) ^ Iy' 
9D H}6fO  
A.قۇرۇق گەپنى تولا قىلىش B. كىتاب ئۇقۇماسلىق  C .باشقىلارنىڭ سۆزىنى بۆلىۋىتىش  D. ھاكاۋۇرلۇق قىلىش.    P3+?gW'  
q":0\ar&QT  
4.‹‹خامېلېئون››دىگەن تىكىست ھەققىدە ئېيتىلغانلاردىن خاتاسى: (   ) qAirH1#  
95^-ptO{1`  
A.ئەسەرنىڭ باش قەھىرمانى ئوچۇمىلۇف B .ئەسەردە ئەينى دەۋىردىكى رۇسيە جەمىيتىدە يامىرغان قۇلچىلىق،تەخسىكەشلىك ئىدىيسى ئەكىس ئەتتۈرۈلگەن. C   ئەسەردە ئوچۇمىلۇفنىڭ  تۆت قېتىملىق ئۆزگىرىش جەريانى ئىپادىلەنگەن.  D. ئەسەر ئاپتۇرى ئا.پ.چىخوف بۇلۇپ،رۇسىيە يازغۇچىسى. 8\9s,W:5  
}8?1)l  
5 .نۇرغۇن بىئولوگ،ئېكولوگلار ‹‹بىئولىگىيلىك تاجاۋۇزچىلار››نىڭ كۆپىيشىنى :(   ) >n6yKcjY]  
V0a)9\x(\  
 A.تەبىئىي ئاپەتلەرنىڭ كۆپىيشىدىن كۆرۈشمەك . B . خەلقئارالىق سودىدىن كۆرۈشمەكتە . C.دۇنيا نۇپۇسنىڭ كۆپىيشدىن كۈرۈشمەكتە . D. ئىكولىگىيلىك تەڭپۇڭلىقنىڭ بۇزىلىشدىن كۆرۈشمەكتە.      2:Rxyg@'  
k5TPzm=y{  
6.‹‹بىلەيچى بوۋاي›› دىكى بوۋاينىڭ بىلەيچىلىك قلشدىكى ھەقىقى سەۋەپ(  ) .   A      .ئۆز قەدىر قىممىتىنى ساقلاپ،ئۆز ئەجىرى بىلەن ھالال تۇرمۇش كەچۈرۈش ، B  .كۈيئوغۇلىنىڭ ئالدىدا تۇرۇشنى يامان كۈرۈش. C. ئاتا كەسپىنى داۋاملاشتۇرۇش ئىستىكى.  D.بىلەيچىلىك كەسپىنى ياخشى كۆرۈشى h;Se.{  
K!onV3mR  
7. ‹‹دىرىزە›› ھىكايىسدىكى بىر قىزنىڭ يەنە بىر قىزغا يالغان سۆزلىشىدىكى مەقسەت  : (    )      }5a$Ka-  
\ws^L, h  
A .ئۆز دوستىنى ئالداش   B   .كىسەل دوستىغا ياشاش ئۈمۈدى بېغىشلاش   C. ئوقۇرمەنلەرنى قىزىقتۇرۇپ، ئەسەرنى ئوقۇپ چىقىشقا تەقەززا قىلىش.   D.زىرىكىشلىك كەيپىياتنى ئوڭشاش.   E1V;eoK.D  
`Wy8g?d;bn  
8.ئىلىم-پەن بىلىملىرى چۈشەندۈرۈلگەن ئەسەرلەر: (   ) d@0&  
4> $weu^  
 A.تەنھا قېيىق  B  .گۈل نىمىشقا قىزىل  C  . نان D . ئادەملەر @N,I}_9-  
7d"gRM;  
9.تۆۋەندىكىلەردىن توغرا گۇرۇپپىلانغىنى :(   )   ! fSM6Vo  
cp\A xWtUZ  
A  .‹‹قاشتېشىغا مەدھىيە›› ئابدۇرېھىم ئۆتكۈر B  . ‹‹دوستلۇق ھەققىدە›› ئەخمەت ئىمىن C . ‹‹چۇنكى-مەن ئادەم ›› ژانىرى شېئىر بۇلۇپ،تەبىئەت لىرىكىسغا تەۋە       D . ‹‹بىزنىڭ بىلىمىمىز چەكلىك ›› ھىكايە بۇلۇپ،ئاپتۇرى ئاسىموف. Bk9? =  
f}U@e0Lsb  
10. پىكىر يۈرگۈزۈشنى كاتتا ئىنئامدىن ئارتۇق بىلگەن پەيلاسوف : (   ) g0 NSy3t  
$7bl,~Z  
A.ئارىسىتوتېل    B. دىئوگېن C .ھېمىگۋاي   D .كانت KqH_?r`  
b\^q9fy  
تەكشۈرگۈچى % m5&U6  
?U;KwS]%  
  2/]74d8  
(,5 ,}  
ئىرىشكەن نومۇرى E 3a^)S{  
!PIpvx{aX  
  ." #M X!  
*Ou)P9~-L  
. بوش ئورۇننى تولدۇرۇش سۇئالى: ( ھەر بىر بوش ئورۇنغا2 دىن جەمئى 10 نومۇر بېرىلدۇ ) 4CT _MAj  
;hsem,C h7  
  7%E]E,f/#  
h5:>o  
  pnvHh0ck_  
0 tZ>yR  
1. ‹‹مۇساپىرلار قاۋقىدا››نىڭ ئاپتۇرى  ــــــــــ بۇلۇپ،______-يىلى_______دا تۇغۇلغان.ئۇنىڭ ــــــــ ناملىق رومانى بار. }nQni?  
 b* QRd  
2.ھەقىقى دوستلۇق  ـــــــــــ ۋە ـــــــــــ ۋەـــــــــــــ سىنىلدۇ.               WCg*TL}  
(\Iz(N["G  
3. ‹‹سىنى تۇغۇپ ئۆستۈرگەن قاراقاش دەرياسى بىلەن يۇرۇڭقاش دەرياسىغا باىكاللا!شۆھرىتىڭنى جاھانغا يايغان ھۈنەرۋەن خوتەن خەلقىگە ھەشقاللا ! ›› دىگەن پارچە ــــــــــــ ناملىق تىكىستىن ئېلىنغان .پارچىدىكى‹‹دەريا›› دىگەن ئىسىم _________ئىسىمدۇر.‹‹ھۈنەرۋەن››دىگەن سۆز ______سۆزدۇر. M%3 \]&  
Nvlfi8.  
               R3G+tE/Y  
6(Qr!<  
. كۆنۈكمە ئىشلەش ۋە قىسقىچە جاۋاپ بىرىش سۇئالى.  (  18 نومۇر) =?*6lS}gy  
_86#$|kw  
تەكشۈرگۈچى nPW?DbH +  
8$|< `:~J  
  JQ>GKu~  
dF d^@b  
ئىرىشكەن نومۇرى r((2.,\Z  
aUdbN&G  
  `A]CdgA  
KuU]enC3  
تۆۋەندىكى تەلەپ بۇيىچەجۈملە تۈزۈڭ. (2 نومۇردىن بېرىلدۇ ) N=>6PLie  
F S3MR9  
1.‹‹سىز››دىگەن مورفېمىدىن پايدىلنىپ،بىر ياسالما سۆز ياساڭ ۋە جۈملە تۈزۈڭ ^w0V{qF{  
Ywj=6 +;  
        4G:I VK9  
wq[\Fb`  
  &1O!guq%  
< q6z$c)K  
2) ‹‹كۆر›› دىگەن پېئىلنى بۇيرۇق رايى،شەرت رايى،خەۋەر رايىدا تۈرلەپ ئۈچ ئاددىي جۈملە تۈزۈڭ. (6 نومۇربېرىلدۇ ) ~R`Rj*Q2Y  
&9CKI/K:  
  M\wIpRD,  
,s'78Dc$  
3 .باغلانما تەسەۋۋۇر دىگەن نىمە؟ (6 نومۇربېرىلدۇ ) >*H>'O4  
h5WS 
  1>P[3Y@}  
a&:1W83  
  q#LB 2M  
$VEG1]/svp  
4.‹‹پەزىلەتلىك شەھەر ئاھالىسى ››دىگەن تىكىستنى ئوقۇغاندىن كىيىن تىكىست مەزمۇنىى بىلەن ئۆزىڭىز ياشاۋاتقان مۇھىتنى سېلىشتۇرۇپ،ياشاۋاتقان مۇھتىڭزدا قانداق ئىللەت بارلىغنى ھىس قىلدىڭىز؟(4نۇمۇر) 1ocd$)B|}  
:"m~tU3&  
  eC%uu  
{g8uMt\4  
  Pd gn 9  
L1J \ C  
  D5]AL5=Xt2  
Ah^0FU%!g  
                                    gut[q  
mL5Nu+#  
. تەھلىل قىلىڭ .     (جەمئى   22  نومۇر )  7  s+j)  
XKp$v']u  
  TcB^Sctf  
"zN2+X"&  
تەكشۈرگۈچى dz3KBiq  
z;c~(o@4  
  [N35.O6P6u  
z<3{.e\e  
ئىرىشكەن نومۇرى x)]_]_vX  
x;F^7c1  
  - &7\do<  
eG @0:  
1. - ياق ئاكا!قورققىنىم يوق!(   )تازچاق كۆزنى  بورانلىق چۆلگە ئاغدۇردى،-ماڭىمۇكىشلەرنىڭ ھاجىتى چۈشدىغان كۇنى باركەن ،مېنىڭمۇ خەقلەرگە كېرىكىم باركەن دەپ ئويلاپ قالدىم ،-دىدى ئۆز-ئۆزىگە پىچىرلىغاندەك،ئۇنىڭ ئاۋازى تىترەپ چىقتى.قانداقتۇر بىر ئىچكى ھاياجان ئۇنى قۇچقانىدى،-مەن نەگىلا بارسام خەقنىڭ مىنى تىللىغىنىنى (  )زاڭلىق قىلغىنىنى (  )سەتلىگىنىنى ئاڭلاپ كەلگەنىدىم،بۇگۇن ھەيرانمەن(    ) (  ) (   ) يىگىت گەپ قىلالمىدى.   Cj +{%^#  
L1f=90  
1) بۇ پارچە ــــــــ نىڭ ــــــــــــ ناملىق ئەسىردىن ئېلىنغان بۇلۇپ (     ) غا مۇۋاپىق تىنىش بەلگىلىرىنى قويۇڭ. ( 8نۇمۇر) ,ZYPffu<*  
 !Qsjn  
2)پارچىدە پىرسۇناژنىڭ قانداق تەسۋىرى قولىلىنلغان؟ پارچىدىكى ‹‹ئىكەن ›› دىگەن سۆز قايسى سۆز تۇركۈمگە تەۋە؟ (4نۇمۇر ) wKpD++k  
i6FJG\d  
  \,m*CYs`  
jMX+uYx M  
  @I&k|\  
XE0b9q954  
3)ئاستى سىزىلغان جۈمىللەردىن نىمىلەرنى ھىس قىلدىڭىز ؟(5نۇمۇر) 5)rN#_BKj  
WS@"8+re;  
  wSZMHIW  
j5smmtM`s  
  ^ME'D  
HHs!6`R$0c  
4)سىزنىڭچە كىشلىك تۇرمۇشتا بىز نىمىگە ئەڭ مۆھتاج بولىمىز؟ (5نۇمۇر)                     /cvMp#<]  
 
  VYt 
Xil;`8h  
  W8;!rFW  
Lhe &  
 يېزىقچىلىق سۇئالى (جەمئى20 نۇمۇر) k4{|Xn  
&um++ \  
  Ia}qDGqPp!  
Mn ,hmIz  
تەكشۈرگۈچى ]6Iu\,#J  
2JK '!Ry)  
  Nt $4;  
WCsf_1  
ئىرىشكەن نومۇرى Kb+SssF  
x}` ) 'a[  
  H8@z/  
#{k+^7aQ  
‹‹ سۇ ھاياتلىقنىڭ مەنبەسى،سۇ ئىنسانىيەتكە بەختمۇ ئاتاقىلدۇ،ئاپەتمۇ ئەكىلدۇ.ئىنسانلار سۇنى قەدىرلىسە ،سۇمۇ ئىنسانلار ئۈچۈن ياۋاشلىق بىلەن خىزمەت قىلدۇ...››سۇنى تىما ياكى ۋاستە قىلىپ،باغلانما تەسەۋۋۇر ئۇسۇلىنى قوللىنىپ بىر پارچە ئەسەر يېزىڭ ژانىرى چەكلەنمەيدۇ،ماۋزونى ئۆزىڭىز قۇيۇڭ. +uNMyVH  
?caHS2%?ae  
تەلەپ: 1)ماقالنىڭ مەزمۇنى ساغلام بولسۇن. 4`V&Yqwl  
 Cz&t*i/  
2)سۆز-جۈملىلەر راۋان،باغلىنىشلىق، ئىملا توغرا،خەت چىرايلىق بولسۇن. [KW)z#` *  
%"AB\lL.  
3)تىنىش بەلگىلىرگە دىققەت قىلىڭ .          $kY ]HI  
n fMU4(:  
  4X$|jGQ\  
> |(L3UA9  

tawpek 2012-08-09 16:40
كىلەر ماۋسۇملۇق يۈكۈمنى يىنىكلىتىپ بىرىپسىز ئاپىرىن سىزگە. HEe_K!_  
T}Ve:S  
مۇمكىن بولسا مۇشۇنداق يوللىشىپ ئۆتىلى


查看完整版本: [-- 8-يىللىق2-مەۋسۈم تىل- ئەدەببىيات --] [-- top --]


Powered by PHPWind v7.3.2 Code © 2003-08 PHPWind
Time 0.189943 second(s),query:3 Gzip disabled

You can contact us