查看完整版本: [-- ئوقۇش نومۇرىنى باشقۇرۇش --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئۇيغۇرتىلى دەرىس تەييارلىقلىرى -> ئوقۇش نومۇرىنى باشقۇرۇش [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

abduxvkvr 2012-04-22 14:35
شىنجاڭ ئويغۇر ئاپتونوم رايونى، شىنجاڭ ئىشلەپچىقىرىش قۇرۇلۇش بىنتۇەنىنىڭ ئادەتتىكى تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپلەرنىڭ ئوقۇش نومۇرىنى باشقۇرۇش توغرىسىدىكى يىتەكچى پىكىرى pO +wJ|f  
(سىناق تەرىقىسىدە يولغا قويۇلىدۇ) :;u]Y7  
مائارىپ مىنىستېرلىكىنىڭئادەتتىكى تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپلەرنىڭ دەرسى لايىھىسى(سىناق نۇسخا)》نىڭ روھىغا ئاساسەن، ئادەتتىكى تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپلەرنىڭ ئوقۇش نومۇرىنى بىكىتىش ۋە ئۇنى باشقۇرۇش خىزمىتىنى ئۆلچەملەشتۈرۈپ ، ئادەتتىكى تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ يېڭى دەرسى ئوقۇش نومۇرىنى باشقۇرۇشنىڭ ئوڭۇشلۇق ئېلىپ بېرىلىشىغا كاپالەتلىك قىلىش، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەتىراپلىققا ھەم خاسلىققا ئىگە بولغان تەرەققىياتىنىڭ ئىھتىياجىنى قاندۇرۇش ئۈچۈن، ئادەتتىكى تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپلەرنىڭ ھەرقايسى پەن دەرس ئۆلچىمىنىڭ ئوقۇش نومۇرىنى بىكىتىشكە بولغان تەلىپىگە ئاساسلىنىپ تۇرۇپ، بۇ "پىكىر" تۈزۈپ چىقىرىلدى. >;U%~yy}qc  
/%'7sx[p  
. ئوقۇش نومۇرىنىڭ تەلىپى LO*a>9LI  
MP&4}De  
1.ئوقۇغۇچى ئۈچ يىلدا زۆرۈر دەرسلەردىن چوقۇم 116 ئوقۇش نومۇرىغا( تەتقىقات خاراكتېرلىك ئۆگىنىشتىكى 15 نومۇر، ئىجتىمائى پائالىيەتتىكى6 نومۇر،مەھەلە مۇلازىمىتىدىكى 2 نومۇرنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ)، تاللانما دەرسلەردىن كامىدا 28ئوقۇش نومۇرىغا(بۇنىڭ ئىچىدە تاللانما دەرس دىن كامىدا 6 ئوقۇش نومۇرىغا ئېرىشىدۇ) ئېرىشىشى شەرت، ئومۇمىي ئوقۇش نومۇرى 144 كە يەتكەندە ئوقۇش پۈتتۈرىدۇ. n8D;6#P^  
zYJ`.,#C 5  
2.ئوقۇغۇچى ھەر ئوقۇش يىلىدا ھەر بىر ئۆگىنىش ساھەسىدە بەلگىلىك ئوقۇش نومۇرىغا ئېرىشىشى شەرت.  p.Yg-CA  
]`U?<9~Ob  
3.ئۆگىنىشتە زىھىن قۇۋىتى ئېشىپ تۇرىدىغان ياكى كۆپ تەرەپلىمە تەرەققىي قىلىشنى ئۈمۈت قىلىدىغان ئوقۇغۇچىلارنى تېخىمۇ كۆپ تللانما دەرسلەرنى تاللاپ ئۆگىنىپ، تېخىمۇ كۆپ ئوقۇش نومۇرىغا ئېرىشىشكە رىغبەتلەندۈرۈش كېرەك. _^$b$4)  
qGUe0(  
   ئوقۇش نومۇرىنى بىكىتىش 0#GwhB  
5W '|qmJ  
1.بىكىتىشنىڭ ئاساسىي گەۋدىسى *njB fH'  
NGGd6V%'-  
ئادەتتىكى تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ ئوقۇش نومۇرىنى بىكىتىشنىڭ ئاساسىي گەۋدىسى بولسا مەكتەپ. ئوقۇش نومۇرىنى مەكتەپ بىكىتىدۇ، مەكتەپنىڭ ئوقۇتۇشنى باشقۇرۇش تارمىقى ئەمەلىيلەشتۈرۈشكە مەسئۇل بولىدۇ. مەكتەپ دەرس ئۆلچىنىنىڭ تەلىپىگە ئاساسەن مۇناسىپ باھالاش ئۆلچىمى ۋە ئوقۇش نومۇرىنى بىكىتىشنىڭ كونكرىتنىي يولغا قويۇش پرىنسىپىنى بىكىتىپ چىقىدۇ. 9cPucKuj  
:#KURYO<  
  2.ئوقۇش نومۇرى بىكىتىشنىڭ ئۇسۇللىرى tELnq#<6  
$)a5;--W  
(1) پەن تۈرىدىكى دەرسلەرنىڭ ئوقۇش نومۇرىنى بىكىتىش !-Q!/?  
oK[,xqyA  
1〉 ئۆگىنىش دەرس سائىتى خاتىرىسىنى بىكىتىش. مەكتەپ دەرسلەرنى چوقۇم دەرس پىلانىدا بەلگىلەنگەن دەرس سائىتىگە ئاساسەن تەسىس قىلىشى كېرەك، ئوقۇغۇچىلار پرىنسىپ جەھەتتىن بارلىق دەرسلەرگە تولۇق قاتنىشىشى شەرت، ئوقۇغۇچىلارنىڭ دەرسكە قاتناشقان ۋاقتىنى دەرس ئوقۇتقۇچىسى ئۆزى تىزىملاپ ماڭىدۇ. ds[~Cp   
\"j1fAD!  
2〉 ئۆگىنىش جەريانىدىكى ئىپادىسىنى بىكىتىش. بۇ ئاساسەن ئوقۇغۇچىنىڭ ئۆگىنىش جەريانىدىكى پوزىتسىيىسى، ئوقۇتۇش پائالىيىتىگە قاتنىشىش ئەھۋالى، تاپشۇرۇق ۋە باشقا ئۆگىنىشۋەزىپىلىرىنى تاماملاش ئەھۋالى، ئكگىنىش مەزمۇنىغا مۇناسىۋەتلىك تەجرىبە ۋە ئەمەلىيەتتىن ئۆتكۈزۈش پائالىيەتلىرى بىلەن شۇغۇللىنىش ئەھۋالى، ئادەتتىكى نەتىجىسى قاتارلىقلارنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ. \dbtd hT;Z  
5mBk[{  
3〉 بۆلەكلەردىكى ئىمتىھان نەتىجىسىنى بىكىتىش. ھەر بىر بۆلەكتىكى ئۆگىنىش ئاخىرلاشقاندا، مەكتەپ دەرس ئۆلچىمىگە ئاساسەن بىر تۇتاش سۇئال چىقىرىپ ياكى باشقا كەسپىي ئورۇنلارغا ھاۋالەقىلىپ سۇئال چىقارتىپ، ئىمتىھان ئالىدۇ. ئمتىھان شەكلى يېزىقچە .ىمتىھان، سۆزلەش-ئاڭلاش ئىقتىدارىنى سىناش، مەشغۇلات قىلىش ئىقتىدارىنى سىناش ۋە كەسپىي ئىمتىھان قاتارلىقلاردىن ئىبارەت. $$>,2^qr&L  
P3>2=qK"E(  
   يۇقۇرقى ئۈچ جەھەتنىڭ ھەممىسىدە لاياقەتلىك بولغانلار شۇ دەرس(بۆلەك) تىكى مۇناسىپ ئوقۇش نومۇرىغا ئېرىشىدۇ. D]_\i[x  
Z)4P>{  
(2) ئونىۋېرسال ئەمەلىيەت پائالىيىتىنىڭ ئوقۇش نومۇرىنى بىكىتىش -v&srd^  
3F3?be  
1〉 تەتقىقات خاراكتېرلىك ئۆگىنىشنىڭ ئوقۇش نومۇرىنى بىكىتىش. تەتقىقات خاراكتېرلىك ئۆگىنىشنىڭ ئوقۇش نومۇرى تېما تەتقىقاتىنى باھالاش شەكلىدە بىكىتىلىدۇ. ئۈچ يىل ئىچىدە 3-5 كىچە تېما(تۈر) تاماملىنىدۇ، يەنى ھەر بىر  ماۋسۇمدا (تولۇق ئوتتۇرا 3-يىللىقنىڭ 2-ماۋسۇمىدىن باشقا) كامىدا بىر تەتقىقات تېمىسى(تۈر لايىھىسى)  تاماملىنىدۇ، ھەربىر تېمىغا 3 ئوقۇش نومۇرى بىرىلىدۇ. >?x Vr  
IC42O_^  
ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەتقىقات تېمىسى(تۈر لايىھىسى) تەتقىقات خاراكتېرلىك ئۆگىنىش نەتىجىسىنى باھالاشتا ۋىلايات بويىچە 1- دەرىجىلىك مۇكاپاتقا ئېرىشسە 1 ئوقۇش نومۇرى قوشۇپ بىرىلىدۇ؛ ئاپتونۇم رايون بويىچە  1- دەرىجىلىك مۇكاپاتقا ئېرىشسە 3 ئوقۇش نومۇرى، 2- دەرىجىلىك مۇكاپاتقا ئېرىشسە 2 ئوقۇش نومۇرى، 3- دەرىجىلىك مۇكاپاتقا ئېرىشسە 1 ئوقۇش نومۇرى قوشۇپ بىرىلىدۇ. ھەر بىر تەتقىقات تېمىسىدا ئېرىشكەن مۇكاپات نومۇرىنىڭ ئەڭ يوقۇرى دەرىجىسى ھېساپلىنىدۇ، مۇكاپات نومۇرىغا ئېرىشكەن ئوقۇغۇچىنىڭ نومۇرىنى يىغىپ ھېساپلىغاندا 15 نومۇرغا توشقان بولسا، بۇ ئوقۇغۇچىنىڭ باشقا دەرسلەرنى تاللاپ ئوقۇشىغا رۇخسەت قىلىنىدۇ. 1Qkuxw  
Vt>E\{@[t  
تەتقىقات خاراكتېرلىك ئۆگىنىشنىڭ ئوقۇش نومۇرى مۇنداق بەش جەھەتتىكى ماتېرىيالغا ئاساسەن بىكىتىلىدۇ: ① تېما تەتقىقاتىنى باشلاش دوكلاتى ۋە ئۆگىنىش لايىھىسى؛② ھەر قېتىملىق تېما تەتقىقاتىدىكى ئۆگىنىڭ پائالىيىتىنىڭ خاتىرىسى؛ ③تېما تەتقىقاتى جەريانىدا توپلىغان ۋە بىر تەرەپ قىلىنغان ماتېرىياللار(دەسلەپكى ماتېرىيالنىمۇ ئۆز .ىچىگە ئالىدۇ)؛ ④ ھەر بىر ئەزانىڭ تەتقىقاتقا قاتنىشىپ ئېرىشكەن تەسىراتى بىلەن كەچۈرمىشىنى كونكرتنىي ئەكس ئەتتۈرۈپ بىرىدىغان يازما ماتېرىياللار؛ ⑤ تېما تەتقىقاتىنىڭ نەتىجىسى(ئىلمىي ماقالە، تەتقىقات دوكلاتى، مەسىلىنى ھەل قىلىش لايىھىسى، پائالىيەت لايىھىسى، ئەمەلىي بۇيۇم لايىھىسى، ئەسەر قاتارلىقلار). b`=rd 4cpU  
sk/ Mh8z  
2 مەھەلە مۇلازىمىتىنىڭ ئوقۇش نومۇرىنى بىكىتىش. ئوقۇغۇچىنىڭ ئۈچ يىل ئىچىدە قاتناشقان  مەھەلە مۇلازىمىتى 10 خىزمەت كۈنىگە توشسا ، 2 ئوقۇش نومۇرى بىرىلىدۇ، ئەگەر  10 خىزمەت كۈنىگە توشمىسا ئوقۇش نومۇرى بىرىلمەيدۇ. جامائەت پاراۋانلىقى بولسا مەھەلە مۇلازىمىتىنىڭ ئاساسىي تەلىپى، مۇلازىمەت قىلغۇچىنىڭ پىدائىيلىقى بىلەن مەجبۇرىيىتى بولسا مەلۇم بىر پائالىيەتنىڭ مەھەلە مۇلازىمىتىگە تەۋە ياكى تەۋە ئەمەسلىكىگە ھۆكۈم قىلىشنىڭ ئۆلچىمىدۇر. XoOe=V?I )  
B5S1F4  
ئوقۇغۇچىلار مەكتەپ تەمىن ئەتكەن مەھەلە مۇلازىمىتى تىزىملىكى ئىچىدىن مۇلازىمەت مەزمۇنىنى تاللىسىمۇ، ياكى ئۆزى ئىلتىماس قىلىپ، مەكتەپنىڭ تەستىقلىتىپ ئەنگە ئالدۇرسىمۇ بولىدۇ. مەھەلە مۇلازىمىتى ئادەتتە گورۇپپىنى ياكى سىنىپنى بىرلىك قىلغان شەكىلدە ئېلىپ بېرىلىدۇ، مەكتەپ بىكىتىلگەن تەرتىپ ۋە مەھەلە تەمىنلىگەن مۇناسىۋەتلىك ماتېرىياللار( مۇلازىمەت ئوبىيېكتى ۋە ئالاقىلىشىش ئۇسۇلى، مۇلازىمەت ۋاقتى، مۇلازىمەت تۈرى، ئېتىراپ قىلغۇچىنىڭ ئىمزاسى. مۇلازىمەت تەسەراتى قاتارلىقلار) غا ئاساسەن، ئۈنۈملىك خىزمەت كۈنى ۋە ئوقۇش نومۇرىنى بىكىتىدۇ. !Zx>)V6.  
umYdr'p!v  
 3〉 ئىجتىمائى ئەمەلىيەتنىڭ ئوقۇش نومۇرىنى بىكىتىش. ئىجتىمائى ئەمەلىيەتنىڭ ئۈچ يىل ئىچىدىكى ئومۇمىي دەرس سائىتى ئۈچ ھەپتىدىن كام بولماسلىقى شەرت، جەمىئى ئوقۇش نومۇرى 6 ، ھەربى مەشىق ئىجتىمائى ئەمەلىيەتنىڭ مۇستەققىل بىر مەزمۇنى بولۇپ، ۋاقتى بىر ھەپتىدىن كام بولماسلىقى كېرەك، بۇنىڭغا 2 نومۇر بىرىلىدۇ. . ئىجتىمائى ئەمەلىيەتنى مەكتەپ ئىچىدىمۇ، مەكتەپ سىرتىدىمۇ  ئېلىپ بېرىشقا بولىدۇ، ئوقۇغۇچىلار ھەر ئوقۇش يىلى تەشكىللىك ھەم ئەھمىيەتلىك بولغان ئىجتىمائى ئەمەلىيەت پائالىيىتىگە قاتناشسا، ھەم ئۇنىڭدىن خاتىرە (كۈندىلىك خاتىرە، تەسىرات قاتارلىقلار) قالدۇرغان بولسا 2 ئوقۇش نومۇرىغا ئېرىشىدۇ. ئومۇمەن يۇقۇرقى تەلەپكە ئۇيغۇن كەلمىگەنلەر بىردەك ئوقۇش نومۇرىغا ئېرىشەلمەيدۇ. uWQ.h ,  
Kxn=iv^Ir  
(3) تاللانما دەرسنىڭ ئوقۇش نومۇرىنى بىكىتىش  
8iB}a\]B  
مەكتەپلەر يەرلىك دەرس بىلەن مەكتەپ دەرسنى تەسىس قىلىپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ تاللىشى ئۈچۈن شاراھىت يارىتىپ بىرىشى، ھەم ئۆگىنىش ئاخىرلاشقاندا ئىمتىھان ئېلىپ تەكشۈرۈشى كېرەك. تاللانما دەرسنىڭ ئوقۇش نومۇرى دەرسكە قاتنىشىش يوخلام خاتىرىسى، ئۆگىنىش جەريانىدىكى ئىپادىسى ۋە بۆلەكتىكى ئىمتىھان نەتىجىسىدىن ئىبارەت ئۈچ تەرەپتىن بىكىتىلىدۇ. يۇقۇرقى ئۈچ تەرەپنىڭ ھەممىسىدە لاياقەتلىك بولغانلارلا مۇناسىپ ئوقۇش نومۇرىغا ئېرىشەلەيدۇ. تاللانما دەرسدە كامىدا 6ئوقۇش نومۇرىغا ئېرىشىش لازىم. s,8%;\!C  
~Fh(4'  
3. ئوقۇش نومۇرى بىكىتىشنىڭ شەرتلىرى eX/$[SL[  
w.jATMJ)F  
ئوقۇش نومۇرى بىكىتىلىدىغان دەرس(بۆلەك) بولسا مەكتەپتە تەسىس قىلىنىپ بولغان،ئوقۇغۇچىلار ئۆگىنىپ بولغان ھەم سىناپ تەكشۈرۈش ئارقىلىق دەرس ئۆلچىمىدىكى تەلەپكە يەتكەن دەرس(بۆلەك) نى كۆرسىتىدۇ. ئوقۇش نومۇرى بىكىتىشتە تۆۋەندىكى شەرتلەرنىمۇ بىرگە ھازىرلىغان بولۇشى شەرت: u-$AFSt  
*BV .zbGm  
(1) ئوقۇغۇچىنىڭ دەرسكە قاتناشقان ۋاقتى چوقۇم دەرس ئۆلچىمىدە تەلەپ قىلىنغان ئۆگىنىش دەرس سائىتىنىڭ 4/5 قىسمىغا يەتكەن بولۇشى شەرت، بۇنىڭ ئىچىدە تەتقىقات خاراكتېرلىك ئۆگىنىشنىڭ ھەر بىر ئوقۇش نومۇرىنىڭ ئۆگىنىش دەرس سائىتى 18 سائەتكە يەتكەن بولۇشى، ئىجتىمائى ئەمەلىيەت پائالىيىتىنىڭ ھەر ئوقۇش يىلىدىكى ۋاقتى بىر ھەپتىدىن كام بولماسلىقى،ھەر بىر ئوقۇغۇچىنىڭ ئۈچ يىل ئىچىدە  مەھەلە مۇلازىمىتىگە قاتناشقان ۋاقتى 10 خىزمەت كۈنىدىن كام بولماسلىقى كېرەك. -_dgd:or  
im`^_zebj  
(2) تەجرىبە مەشغۇلاتى، كۈندىلىك تاپشۇرۇق(دوكلات) قاتارلىق كۆپ تەرەپلىمە جەريانلىق ئىپادىسىدە لاياقەتلىك بولۇشى، مەدەنىيەت دەرسىلەرنىڭ ئىمتىھان ۋە سىناقلىرىدىكى نەتىجىسى لاياقەتلىك بولۇشى لازىم. c4|.!AQ>  
:0l(L l KD  
(3) تەتقىقات خاراكتېرلىك ئۆگىنىش پائالىيىتىنىڭ نەتىجىسى تەتقىقات دوكلاتى، تېما خۇلاسىسى قاتارلىق شەكىلدە ئىپادىلىنىدۇ؛ ئىجتىمائى ئەمەلىيەت بىلەن مەھەلە مۇلازىمىتىنىڭ ئوقۇش نومۇرىنى بىكىتىشتە ئەمەلىيەتتىن ئۆتكۈزۈش بىلەن مۇلازىمەت قىلىش جەريانىنىڭ تەپسىلىي خاتىرىسى ۋە مۇناسىۋەتلىك ئىسپات ماتېرىيالى بولۇش لازىم. 1vr/|RWW  
&W%TY:Da|  
4. ئوقۇش نومۇرى بىكىتىشنىڭ تەرتىپى \GN5Sy]r  
f$/D?q3N  
(1) سىنىپ مەسئۇلى، دەرس ئوقۇتقۇچى ياكى يىتەكچى ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىنىڭ قاتناشقان  دەرس سائىتى، ئىپادىسى ۋە ئۆگىنىش نەتىجىسى قاتارلىقلارنى ئومۇملاشتۇرۇپ، ئوقۇش نومۇرىنى بىكىتىش توغرىسىدىكى دەسلەپكى پىكرىنى مەكتەپنىڭ ئوقۇتۇشنى باشقۇرۇش تارمىقىغا يوللايدۇ. &nss[w$%C  
RDbA"e5 x  
(2) مەكتەپنىڭ ئوقۇتۇشنى باشقۇرۇش تارمىقى دەرس ئوقۇتقۇچى ياكى يىتەكچى ئوقۇتقۇچىنىڭ پىكرىگە ئاساسەن ئوقۇغۇچىنىڭ ئوقۇش نومۇرىغا ئېرىشىش ئېرىشەلمەسلىكىنى بەلگىلەيدۇ. b]~M$y60q  
Ptg73Gm&R  
(3) ئوقۇش نومۇرىغا ئېرىشكەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ تىزىملىكىنى ئېلان قىلىدۇ، ئوقۇش نومۇرىغا ئېرىشەلمىگەن ئوقۇغۇچىلارغا قارىتا يازما شەكىلدە ئۇختۇرۇش قىلىپ سەۋەبىنى چۈشەندۈرۈدۇ. "v06F j>q  
)xeVoAg  
(4) ئەگەر ئوقۇغۇچى مەكتەپنىڭ ئوقۇش نومۇرىنى بىكىتمىگەنلىكىگە نارازى بولسا، ئۇختۇرۇشنى تاپشۇرۇپ ئالغان كۈنىدىن باشلاپ 7 كۈن ئىچىدە قايتا قاراپ چىقىش توغرىسىدا ئىلتىماس سۇنسا بولىدۇ. مەكتەپ ئوقۇغۇچىنىڭ  قايتا  قاراپ  چىقىش توغرىسىدىكى ئىلتىماسىنى تاپشۇرۇپ ئالغاندىن كىيىن 10 كۈن ئىچىدە مۇناسىۋەتلىك خادىملارنى يىغىپ قايتا مۇزاكىرەقىلىپ، قايتا قاراپ چىقىش قارارىنى ئوقۇغۇچىغا ئۇختۇرىدۇ. kF5}S8B  
DmYm~hzJ  
. ئوقۇش نوممۇرى بىكىتىشنى باشقۇرۇش _i&\G}mrC  
Ldu!uihx  
1. مەكتەپتە ئوقۇش نومۇرىنى بىكىتىش ئاپاراتى قۇرۇلىدۇ. مەكتەپلەر ئوقۇش نومۇرىنى بىكىتىشتە يوقۇرى دەرىجىلىك مائارىپ باشقۇرۇش تارماقلىرىنىڭ ھەم جەمىيەتنىڭ نازارەتچىلىكىنى قوبۇل قىلىدۇ. $t]DxMd  
]Vubz54  
2. ھەر دەرىجىلىك مائارىپ مەمۇرىي تارماقلىرى ئادەتتىكى تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ مائارىپ سۈپىتىنى تەكشۈرۈش ئاپپاراتلىرى ئارقىلىق، ئۆگىنىش سەۋىيىسىنى سىناپ تەكشۈرۈش ئىمتىھانىسىنى تەشكىللەش، مۇناسىۋەتلىك ئۆگىنىش ساھەسىنىڭ ئوقۇش نومۇرىنى بىكىتىش خىزمىتىنى تەكشۈرۈپ باھالاش قاتارلىق ۋاستىلەرنى قوللىنىپ، ئادەتتىكى تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپلەرنىڭ  ئوقۇش نومۇرىنى بىكىتىش خىزمىتىگە قارىتا يىتەكچىلىك قىلىشى ھەم نازارەتچىلىك قىلىشى، شۇنداقلا ئادەتتىكى تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپلەرنىڭ  ئوقۇش نومۇرىنى بىكىتىشنىڭ سۈپەت ئەھۋالىنى قەرەرلىك ئېلان قىلىپ تۇرۇشى لازىم. بۇلۇپمۇ ئوقۇش نومۇرىنى بىكىتىش خىزمىتىدە ئېغىر مەسىلە ساخلانغان مەكتەپلەرگە نىسبەتەن، مەلۇم مۇددەت ئىچىدە تۈزۈتۈش توغرىسىدا بۇيرۇق چۈشۈرۈپ، مۇناسىۋەتلىك مەسئۇل خادىملارغا تەنقىدى تەربىيە بىرىش كېرەك. 3ySnAAG  
1yo@CaW[\  
3. ئوقۇغۇچى بۆلەكلەر بويىچە ئېلىنغان ئىمتىھان نەتىجىسى لاياقەتلىك بولماسلىق تۈپەيلى ئوقۇش نومۇرىغا ئېرىشەلمىگەندە يەنە بىر قېتىم تولۇقلاپ ئىمتىھان بىرىشنى ئىلتىماس قىلسا بولىدۇ، ئىمتىھان ۋاقتىنى مەكتەپ ئورۇنلاشتۇرىدۇ، ئتۇلۇقلاش ئىمتىھانىدا لاياقاتلىك بولغانلارغا ئوقۇش نومۇرى بىرىلىدۇ. ئېرىشكەن نومۇرىنى ئوقۇغۇچىلار روھى خېتى كارتىسىدىكى مۇناسىپ كاتەكچە ئىچىگە خاتىرلەپ قويۇشقا بولىدۇ. ئەگەر تولۇقلاش ئىمتىھانىدىمۇ لاياقەتلىك بولالمىسا، ئۇ ھالدا قايتىااپ ئوقۇشىغا ياكى باشقا بۆلەكنى تاللاپ ئوقۇشىغا رۇخسەت قىلىنىدۇ (زۆرۈر دەرس ۋە زۆرۈر ئوقۇش نومۇرى تەلىپى قويۇلغان تاللانما دەرلەرنى تاشلاپ قويۇشقا بولمايدۇ). قايتىلاپ ئوقۇشنى ئوقۇش نومۇرى بىكىتىلمىگەنلىك توغرىسىدىكى ئۇختۇرۇشنى تاپشۇرۇپ ئالغاندىن كىيىن، بىر  يىل ئىچىدە تاماملاپ بولۇش شەرت (تولۇق ئوتتۇرا 3-يىللىقتا بولسا 1- ماۋسۇمدا تاماملاپ بولۇش كېرەك). -vMP{,  
myYe~f4=HQ  
4.ئوقۇشتىن ۋاختىنچە توختاپ قېلىش سەۋەبىدىن ئكگىنىش جەريانى ئۈزۈلۈپ قالغان ئوقۇغۇچىنىڭ ئوقۇش نومۇرى ۋە مۇناسىۋەتلىك ماتېرىياللىرى ئۇلاپ ھېساپلىنىدۇ ياكى ئىشلىتىلىدۇ. I%ez_VG  
mHP1.Z`  
 5. ئاپتونوم رايون ۋە بىڭتۇەندىكى ئادەتتىكى تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپلەر ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ ئېرىشكەن ئوقۇش نومۇرى  مەكتەپلەر ئارا ئېتىراپ قىلىنىدۇ. باشقا ئۆلكە، شەھەر، رايونلاردىن ئاپتونوم رايونىمىزغا ئالمىشىپ كەلگەن ئوقۇغۇچىغا نىسبەتەن، ئوقۇش نومۇرىغا ئېرىشكەنلىكى توغرىسىدىكى ئىسپات ۋە ئۆگىنىش جەريانىدىكى ئارخىپ ماتېرىياللىرىنى چىقىرىشى لازىم. T]:5y_4?[  
qAU]}Et/  
6. بىكىتىلگەن ئوقۇش نومۇرىنى ئايرىم ئايرىم ھالدا مەكتەپنىڭ ئوقۇغۇچىلار روھى خېتىنى باشقۇرۇش ئارخىۋى( قەغەز ئارخىپ بىلەن ئېلېكترونلۇق ئارخىپنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ) ۋە ئادەتتىكى تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ ئۆسۈپ يىتىلىشىنى خاتىرىلەش قوللانمىسىغا خاتىرلىنىدۇ.  ELm#  
Z d%*,\`S  
7. مەتتەپلەر ئوقۇش نومۇرىنى باشقۇرۇشتا زامانىۋىي باشقۇرۇش ۋاستىللىرىدىن پايدىلىنىشى، يەنى ئۇچۇر سېستىمىسىدىن تولۇق پايدىلىنىشى لازىم.  2}`OjVS  
m?csake.Me  
  @a~K#Bvlm  
4fN<pG,  

sumrug 2012-04-23 21:21
كۆپ رەھمەت!

tawpek 2012-04-24 01:47
تخى تولوق ئەمەلىيلەشمىگەن ئوخشىمامدۇ.

akida228 2012-04-24 22:33
بەك ياخشى يوللاپسىز بۇ تېمىنى  

halibote 2012-05-02 11:28
بۇ ھەقتىكى مەزمۇننى تېخىمۇ ياخشى چۈشىنىۋالدىم. رەھمەت.

halibote 2012-05-02 11:36
بۇ ھەقتىكى مەزمۇننى تېخىمۇ ياخشى چۈشىنىۋالدىم. رەھمەت.


查看完整版本: [-- ئوقۇش نومۇرىنى باشقۇرۇش --] [-- top --]


Powered by PHPWind v7.3.2 Code © 2003-08 PHPWind
Time 0.030094 second(s),query:3 Gzip disabled

You can contact us