查看完整版本: [--
ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش
--]
تەۋپىق مۇنبىرى
->
ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش
登录
->
注册
->
发表主题
<<
1
2
3
4
>>
Pages: ( 4 total )
ئالاھىدە رېئاكتىپلارنى ساقلاش ۋە ئىشلىتىش
(1 回复)
خىمىيە تەجرىبىسىدىكى ئىلگىرى-كېيىنلىك تەرتىۋى
(0 回复)
مائارىپ سېپىمىزدىكى باغۋەنلەرگەپايدىلانما(3)
(12 回复)
خىمىيە تەجرىبىسى ئاساسىي مەشغۇلاتىدا
(1 回复)
تۆمۈرنىڭ خۇسۇسىيىتى(پ پ ت)
(1 回复)
مەن ۋە مائارىپ(17)--بۇژغۇن
(2 回复)
«تاۋۇشلارنىڭ ماسلىشىشى ››نى مۇنداق ئۆتتۆم
(10 回复)
ئوقوتۇش خىزمەت پىلانى3
(1 回复)
سەپ ۋە سەپ شەكلى مەشىقلىرى(2)
(3 回复)
تەتقىقات خارەكتىرلىك ئۈگۈنۇش جەريانى قوللانمىسى
(7 回复)
خىمىيىدىكى «0»بىلەن مۇناسىۋەتلىك بولغان مەسىلىلەر
(0 回复)
ئوتتۇرا مەكتەپ خىمىيە تەجرىبە مەشغۇلاتى يەتتە پىرىنسىپ
(0 回复)
بالىلارنىڭ جەننىتى ۋە بىزنىڭ بۇرچىمىز
(13 回复)
تەكرارنى قانداق ئۇسۇلدا ئېلىپ بېرىش كېرەك ؟
(13 回复)
ماقالە ئۆرنەكلىرى
(13 回复)
ئوقۇتقۇچى بولماق قىيىن،سىنىپ مۇدىرى (ئەنۋەرچەرچەن)
(24 回复)
«لوپنۇر-يۇقالغان كۆل»ئەسىرىنىڭ دەرس لاھىيەسى
(6 回复)
C8H18نىڭ ئىزومىرى
(2 回复)
ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچى مۇناسىۋىتىدە
(10 回复)
ئون ئىككى مۇقامنىڭ ناملىرى ھەققىدە
(10 回复)
ئوقۇغۇچىلاردا يېڭىلىق يارىتىش(ئەنۋەرچەرچەن)
(6 回复)
تولۇق ئوتتۇرا خىمىيەدىن تەكرار(ئەنۋەرچەرچەن)
(13 回复)
61. بەت مەشىق باغچىسى(دەرس لاھىيىسى)
(5 回复)
ئۇيغۇر تىلىدىن ئاساسىي بىلىملەر(دەرس لاھىيىسى)
(4 回复)
خەت-چەككە دائىر ئاساسىي بىلىملەر(دەرس لاھىيىسى)
(4 回复)
تىرىشقان ئۇزار0دەرس لاھىيىسى)
(2 回复)
10. قېچىپ كەتكەن "دوسكا"(دەرس لاھىيىسى)
(2 回复)
11. دەرىزە سىرتىدىكى «ئوقۇغۇچى»(دەرس لاھىيىسى)
(2 回复)
13. پوچتا ماركىسى ھەققىدە ھېكايە(دەرس لاھىيىسى)
(7 回复)
كىچىك خيالپەرەسلەر(دەرس لاھىيىسى)
(2 回复)
بۆرىدىن قورۇقمايدىغان قوزا(دەرس لاھىيىسى)
(4 回复)
شىرىن ئارزۇ(دەرس لاھىيىسى)
(3 回复)
نورۇز بايرىمى
(7 回复)
خىمىيە سۇئال(ئەنۋەرچەرچەن)
(7 回复)
تىل-ئەدەبىياتنى ...
(11 回复)
كۈچلۈك كىسلاتا بىلەن كۈچلۈك ئىشقارنى ئارىلاشتۇرغاندى
(5 回复)
ئېلىكتىرولىت ئېرىتمىلىرىدىكى زەررىچە قويۇقلۇقىنىڭ
(5 回复)
ئادەتتە قوش ھىدرولىزلىنىش يۈز بېرىدىغان ئىئونلار
(6 回复)
يېڭى دەرسلىك تىل ئەدەبىيات ئوقۇتقۇچىلىرىدىن نېمىلەر
(5 回复)
كىسلاتا،ئىشقارنى ئارىلاشتۇرغاندىكى pH قىممەتنى ھېساپلا
(4 回复)
ئېلىكتىرولىزلاشنىڭ قانۇنىيىتى
(4 回复)
سۇنىڭ ئىئونلىنىشىدىن ھاسىل بولغان C(H+) بىلەن C(OH- نى ھېساپلا
(3 回复)
ئېلىكتىرونلارنىڭ ئالاھىدە جايلىشىش قانۇنىيىتى
(3 回复)
تەڭ ئېلىكتىرونلۇق زەررىچىلەر
(3 回复)
ئېلېمنىتلارنىڭ دەۋرىي جەدۋىلىدىكى ئورنىنى
(4 回复)
مېتاللىق خۇسۇسىيىتىنى كۈچلۈك –ئاجىزلىقىنى سېلىشتۇرۇش
(4 回复)
1-قىسىم تىل- ئەدەبىياتتىن دەرس تەييارلىقى
(5 回复)
ئىئونلارنىڭ مەۋجۇت بولۇپ تۇرىشىغا ھۆكۈم قىلىش
(4 回复)
ئۇيغۇر قىزى شۇنداق يۈرەتتى
(6 回复)
زەررىچە رادىئۇسىنى سېلىشتۇرۇش
(3 回复)
خىمىيىۋى باغ بىلەن ماددىلارنىڭ تۈرى
(1 回复)
گالۋانى باتارىيە ھاسىل قىلىشنىڭ شەرتلىرى
(1 回复)
كۆڭۈل ئازادىلىكىگە ئىرىشىشنى خالامسىز ؟
(6 回复)
بىر كۇبلېتلىق شېئىرلاردىن ئەسلەتمە
(8 回复)
ئە.نىياز:ماقالىگە تاقابىل تۇرۇش قۇرالى (1)
(5 回复)
تولۇقسىز خىمىيىسىنى ئۆگىنىش ئۇسۇللىرى
(6 回复)
بىلىم ئىگىلىكى بىلەن مائارىپ مۇناسىۋىتى (ئەنۋەرچەرچەن)
(2 回复)
«تېخنىكا ۋە لايىھىلەش 1» ئۆگىنىش نۇقتىلىرى(ئەنۋەرچەرچەن)
(4 回复)
ھەممىباب تېخنىكا دەرسنىڭ دەرس تەييارلىقى توپلىمى
(4 回复)
« تەبىئەت دۇنياسىنى ھۈرمەتلەيلى » دەرس لاھىيەسى
(6 回复)
سىنىپ كوللىكتىۋى توغرىسىدا(ئەنۋەرچەرچەن)
(5 回复)
ئۇيغۇر ئۆرپ _ ئادەتلىرىدىكى 62 خىل تەربىيە
(6 回复)
كەررە(ئەنۋەرچەرچەن)
(4 回复)
خىمىيە ئوقۇتۇشىدا كۆپ ۋاستىلىق دەرسلىك دېتالىنى
(5 回复)
ئىئونلار رېئاكسىيىسى
(6 回复)
ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانى نۇقتىلىرى (خىمىيە)
(2 回复)
مائارىپ سېپىمىزدىكى باغۋەنلەرگەپايدىلانما(2)
(7 回复)
زۈرۈر 5 قىسىم كىتاپ ئىزدىنىشلىك ئۆگىنىشتىن سۇئال
(3 回复)
تىل-ئەدەبىيات زۆرۈر 3 نىڭ ئاۋازلىق ئىزاھاتى
(3 回复)
گۈلخاننىڭ يېزىقچىلىققا يىتەكلەش ئۇسولى
(17 回复)
«لوپنۇر يوقالغان كۆل» نى مۇنداق ئۆتۈپ باقتىم
(14 回复)
ماقال-تەمسىللەرغەزىنىسى تۇرسۇنگۈل ئەبەيدۇللا
(1 回复)
كەسىپتە بىرگە ئىشلەشكە بولمايدىغان 10 خىل كىشىلەر ...
(3 回复)
«يۇمشاقباشلىق» مائارىپى ۋە نانكورلۇق
(3 回复)
ئېپىك نەسىر بىلەن بايان ماقالىسىنىڭ پەرقى
(7 回复)
ئەڭ ئاخىرقى قېتىملىق ئاتا ئانىلار يىغىنى ... ئاتەش قىز
(6 回复)
تىل-ئەدەبىيات ئوقۇتۇشىدا ئۇيغۇرتىلى بىلىملىرىنى
(8 回复)
سىيۇژىت بىلەن كومپۇزىتسىيىنىڭ پەرقى
(3 回复)
مېتافورا بىلەن ئىدىئومنىڭ پەرقى
(3 回复)
تىل-ئەدەبىيات ئىمتىھان ئىزاھاتىنى تاپقىلى بولارمۇ؟
(2 回复)
تىل-ئەدەبىيات دەرىسدە ياخشى ئۈنۈم ھاسىل قىلىش ئۈچۈن
(4 回复)
تىل-ئەدەبىياتنىڭ ھاياتىي كۈچى
(15 回复)
يېزىقچىلىق مەشقىنىڭ ئوقۇغۇچىلار ساپاسىدىكى رولى
(3 回复)
يېزىقچىلىق ماھارىتىنى يېتىلدۈرۈشنىڭ ئۇسۇللىرى
(2 回复)
ئوقۇتۇش تەھلىلى
(2 回复)
ھۆرمەت ئىززەتتىن كېلىدۇ
(7 回复)
شېئىر ئوقۇتۇشقا بەزى ئۈلگىلەر
(4 回复)
ئالىي مەكتەپ تەكرارىنى قانداق ئېلىپ بېرش كېرەك؟
(5 回复)
ساغلام سىنىپ كوللىكتىپى بەرپا قىلىش ھەققىدە ئەنۋەر
(0 回复)
« دېڭىز سەپىرى » (PPT) - شەيدا
(3 回复)
دەرستىن سىرتقى مەدەنىي پائالىيەتلەرنى..........
(8 回复)
تىل – ئەدەبىيات دەرسخانا ئوقۇتۇشى ھەققىدە(ناتىۋان)
(4 回复)
بىزگە قانداق دادىلار كېرەك؟ (يالقۇن روزى)
(1 回复)
«قارمۇ قارشى » سۆزلەردىن چىققان جاۋاب ...
(5 回复)
يالقۇن رۇزى ماقالىلىردىن تاللانما
(2 回复)
تاڭ
(2 回复)
«ئاتا-ئانىلار يىغىنى»دېتالى
(13 回复)
« مېنىڭ ئارزۇيۇم » (PPT) -شەيدا
(1 回复)
ئەنۋەر بوساق:سىنىپ قېلىشتىن ئۇنۋېرستىتقا بېرشىقىچە
(2 回复)
دەرسخانا ئوقۇتۇشىدا دىققەت ....
(7 回复)
查看完整版本: [--
ئوقوتوش ۋە ئىزدىنىش
--] [--
top
--]
Powered by
PHPWind
v7.3.2
Code © 2003-08
PHPWind
Gzip disabled
You can
contact us