查看完整版本: [-- «مىللەتلەر نەزەرىيىسى ھەققىدە ساۋات» دەرس لايىھىسى(12) --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> سىياسى -تارىخ -> «مىللەتلەر نەزەرىيىسى ھەققىدە ساۋات» دەرس لايىھىسى(12) [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

koksangun 2013-07-09 23:42

«مىللەتلەر نەزەرىيىسى ھەققىدە ساۋات» دەرس لايىھىسى(12)

«مىللەتلەر نەزەرىيىسى ھەققىدە ساۋات» سائەتلىك دەرس لايىھىسى
ھەپتە                                                                      __ يىلى __ ئاينىڭ __ كۈنى
تەييارلىغۇچى

 

دەرس سائىتى

1

بۆلەك

3-بۆلەك

قانچىنچى سائىتى

12-سائىتى

ئۆتۈلگەن ۋاقتى

 

دەرس تىپى

ئادەتتىكى دەرس

تەييارلىق سىنىقى ۋە يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش

ئالدىن سىناش سوئالى: K9‑f7,/  

1.مىللەتلەر مەسىلسى قانداق شەكىللىنىدۇ؟

2. مىللەتلەر مەسىلىسىنىڭ قانداق ئالاھىدىلىكى بار؟

3W}xYYs] ^  يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىش: >,%7bq=T!  
NI% ( )  ئىجتىمائىي تۇرمۇشتىكى بىر قىسم مىللىي بۆلگۈنچىلىككە ئائىت ماتېرىياللار ئارقىلىق يېڭى دەرسكە باشلاپ كىرىلىدۇ.OX/}j_8E^(

 

OgB ZoTT[1]  

يېڭى دەرس مەزمۇنى:





دەرس تېمىسى

6.2ھازىرقى باسقۇچتىكى جۇڭگودىكى مىللەتلەر مەسىلسى

ئوقۇتۇش نىشانى :  

1.بىلىم ۋە ئىقتىدار

 

2.جەريان ۋە ئۇسۇل:

 

3.ھېسىيات،پوزىتسىيە ۋە دۇنيا قاراش:(ئەخلاقى-تەربىيە نىشانى)

 

  دۆلىتىمىزدىكى مىللەتلەر مەسلىسىنى تونۇش ۋە بىر تەرەپ قىلىشتا چوقۇم ئىگىلەشكە تېگىشلىك خەلقئارا ئارقا كۆرۈنۈش ۋە دەۋر ئالاھىدىلىكى.

 مۇرەككەپ خەلقئارا  ۋەزىيەتتە  مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى قوغداش ، بۆلگۈنچىلىككە قارىشى تۇرۇشنىڭ زۆرۈرلىكى

مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى قوغداپ ،مىللىي بۆلگۈنچىلىككە قارىشى تۇرۇش ئىرادىسىنى تۇرغۇزۇش

ئوقۇتۇشتىكى مۇھىم نۇقتا ، قىيىن نۇقتا ۋە ئۇنى ھەل قىلىش ئۇسۇلى

مۇھىم ۋە قىيىن نۇقتىلار:

  دۆلىتىمىزدىكى مىللەتلەر مەسلىسىنى تونۇش ۋە بىر تەرەپ قىلىشتا چوقۇم ئىگىلەشكە تېگىشلىك خەلقئارا ئارقا كۆرۈنۈش ۋە دەۋر ئالاھىدىلىكى.

 

ئوقۇتۇش ۋە ئۆگىنىش ۋاستىلىرى

دەرسلىك كىتاب،  دەرسلىككە مۇناسىۋەتلىك ماتېرىياللار

ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ۋە ئۆگىنىش ئۇسۇلى

ئوقۇتقۇچى يىتەكلەيدىغان، ئوقۇغۇچىلار مۇستەقىل ياكى ھەمكارلىشىپ ئۆگىنىدىغان ئىزدىنىشلىك ئۇقۇتۇش-ئۆگۈنۈش  ئۇسۇلى

دوسكا لايىھىسى

دۆلىتىمىزدىكى مىللەتلەر مەسلىسىنى تونۇش ۋە بىر تەرەپ قىلىشتا چوقۇم ئىگىلەشكە تېگىشلىك خەلقئارا ئارقا كۆرۈنۈش ۋە دەۋر ئالاھىدىلىكى.

 
 
ئوقۇتۇش جەريانىنىڭ لايىھىلىنىشى
 (ئوقۇتۇش مەزمۇنى،ئوقۇتقۇچى،ئوقۇغۇچى پائالىيىتى ۋە ئىقتىدار يېتىلدۈرۈش سىناق سۇئاللىرى)
1.     مىللەتلەر ئىتىتپاقلىقىنى قوغداپ، بۆلگۈنچىلىككە قارشى تۇرۇش

1)دۆلىتىمىزدىكى مىللەتلەر مەسلىسىنى تونۇش ۋە بىر تەرەپ قىلىشتا چوقۇم ئىگىلەشكە تېگىشلىك خەلقئارا ئارقا كۆرۈنۈش ۋە دەۋر ئالاھىدىلىكى.

سوغۇق مۇناسىۋەتلەر ئۇرۇشى  ئاخىرلاشقاندىن كېيىن، ئەسلىدە ئىككى قۇتۇپلۇق ۋەزىيەت يۇشۇرۇپ تۇرغان زىددىيەت، ئىرقىي توقۇنۇش ۋە دىنىي سۈركىلىشلەرنىڭ تەڭلا قوزغىلىشى بىلەن، دۇنيادىكى بەزى دۆلەت ۋە رايۇنلاردا مۇقمسزلىق ئامىللىرى كۆپەيدى، مىللەتلەر مەسىلىسى خەلقئارا جەمئىيەتنىڭ دىققىتىنى تارتىدىغان قىزىق نۇقتىغا ئايلاندى، بەزى چوڭ دۆلەتلەر ئۆز دۆلىتىنىڭ مەنپەئىتىنى چىقىش قىلىپ،  ئاز سانلىق مىللەرنىڭ كىشلىك ھوقۇقنى خەلقئارلىق قوغداش"،" ئىنسانپەرۋەرلىك نۇقتىسىدىن ئارىلىشىش" بايرىقىنى كۆتۈرۈپ چىقىپ، باشقا دۆلەتنىڭ ئىگىلىك ھوقۇقىغا خىرىس قىلىپ، باشقا دۆلەتلەرنىڭ ئىچكى ئىشلىرىغا ئارىلاشماقتا. بۇ ، دۆلىتىمىزدىكى مىللەتلەر مەسلىسىنى تونۇش ۋە بىر تەرەپ قىلىشتا چوقۇم ئىگىلەشكە تېگىشلىك خەلقئارا ئارقا كۆرۈنۈش ۋە دەۋر ئالاھىدىلىكى.

2)دۇنيانىڭ كۆپ قۇتۇپلىشىشىغا قاراپ تەرەققىي قىلىشىغا ئەگىشىپ، بەزى غەرب دۆلەتلىرى ھەر خىل ئاماللار بىلەن دۆلىتىمىزنى"غەربلەشتۈرۈش"، " پارچىلاش" ئىستىرتىگىيىسىنى يولغا قويدى، چىگىرا رايونلاردىكى ئاز سانلىق مىللەت رايونلىرى ئىزچىك چېگرا سىرتىدىكى دۈشمەن كۈچلەرنىڭ دۆلىتىمىزنى "غەربلەشتۈرۈش"، " پارچىلاش" تىكى مۇھم نىشانى. مىللەتلەر مەسىلسىدىن پايدىلىنىپ چىگىرا رايونلاردىكى ئاز سانلىق مىللەتلەر رايۇنلىرىدىن يوچۇق ئېچىپ، سىڭىپ كىرىش، ئاغدۇرمچىلىق ۋە بۇزغۇنچىلىق ھەرىكىتى بىلەن شۇغۇللىنىش چەت ئەللەردىكى دۈشمەن كۈچلەرنىڭ  ئىدىيىسىگە سىڭىپ كىرىشى، تىنچ ئۆزگەرتىۋىتىشى، ئارىلىشىشى ۋە تەھدىت سېلىشىدىكى ئاساسلىق ۋاستىسى، چەت ئەللەردىكى دۈشمەن كۈچلەرنىڭ سىڭىپ كىرىپ تەسىر كۆرسىتىشى نەتىجىسىدە، دۆلەت ئىچىدىكى بىر قىسىم مىللىي بۆلگۈنچى، تېررۇرچى ئونسۇرلار مىللەت بايرىقىنى كۆتۈرۈپ چىقىپ بۆلگۈنچىلىك ۋە بۇزغۇنچىلىق ۋە بۇزغۇنچىلىق ھەرىكىتى بىلەن شۇغۇللاندى، بۇنداق ئىچى تېشىدىن ماسلىشىش، تىل بىرىكتۈرۈش ۋەزىيىتى سىڭىپ كىرشكە قارشى تۇرۇش كۈرۈشنىڭ مۇرەككەپلىكى ۋە ئۇزاق مۇددەتلىكىنى بەلگىلىگەن بارلىقى تاشقى كۈچنىڭ مىللەتلەر مەسىلسىدىن پايدىلىنىپ دۆلىتىمىدە سىڭىپ كىرىش، ئاغدۇرمىچىلىق ۋە بۇزغۇنچىلىق ھەرىكەتلىرى بىلەن شۇغۇللىنىشىغا قارشى تۇرۇش-دۆلىتىمىزدنڭ ئىگىلىك ھوقۇقى ۋە خەلقنىڭ مەنپەئىتىنى قوغداشتىكى ئاساسىي تەلەپ، شۇنداقلا ھەر مىللەت خەلقنىڭ مۇقەددەس بۇرچى ۋە مەجبۇريىىتى، دۈشمەن كۈچلەرنىڭ بۆلگۈنچىلىك ۋە بۇزغۇنچىلىق ھەرىكىتىگە قارشى تۇرۇش ئۈچۈن، چوقۇم چېگرا قۇرۇلۇشىنى كۈچۈيتىشىمىز، چېگرا رايۇنلاردىكى ئاز سانلىق مىللەتلەرنىڭ تەرەققىياتىنى تېزلىتىشمىز، مىللەتلەر مۇناسىۋىتىنى ئوبدان بىر تەرەپ قىلىشىمىز كېرەك. مىللىي بۆلگۈنچى، تېررورچى ئۇنسۇرلار ئاغدۇرمىچىلىق ۋە بۇزغۇنچىلىق ھەرىكەتلىرىدە مەيلى قانداق بايراقىنى كۆتۈرۋالمىسۇن، ھەممىسى جۇڭخۇا  خەلق جومھۇريىتىنى پارچىلاش ۋە ئاغدۇرۇشقا ئۇرۇنغانلىق، ھەممىسى ھەر مىللەت خەلقنىڭ تۈپ مەنپەئىتى بىلەن زىت، ھەممىسى تارىخ ئېقىمىغا قارشى تۇرغانلىق، شۇڭا ئۇلار چوقۇم مەغلۇپ بولىدۇ.

3)مىللەتلەر ئتتپاقلىقى-پۈتۈن مەملىكەت خەلقنىڭ ئالىي مەنپەئىتى ۋە ئورتاق ئارزۇسى. نۆۋەتتە مىللەتلەر مۇناسىۋىتىدە نۇرغۇن يېڭى خۇسۇسىيەتلەر كۆرۈلۈۋاتىدۇ، دۆلەت ئىچى ۋە سىرتىدىكى دۈشمەن كۈچلەرمۇ پات-پات دۆلىتىمىزدىكى مىللەتلەرنىڭ ئىتتىپاقلىقىغا بۇزغۇنچىلىق قىلىش ھەرىكەتلىرى بىلەن شۇغۇللىنۋاتىدۇ. بۇنىڭغا قارىتا بىز چڭقۇم ھوشيارلقىمىزنى  ئاشۇرشىمىز ھەمدە ئەمەلىي ھەرىكىتىمىز بىلەن مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى قوغداپ، مىللىي بۆلگۈنچىلىككە قارشى تۇرۇشىمىز لازىم.

تاپشۇرۇق

1)     ئوقۇغۇچىلار ئۆتۈلگەن دەرسلەرنى ئەستايىدىل تەكرارلاپ كېلىش بىلەن بىرگە ئۆتۈلمەكچى بولغان دەرسنى ئالدىن كۆرۈپ كېلىدۇ.

2)دەرسلىكنىڭ كۆنۈكمە قىسىمىدىكى مەزمۇنلارنى ئىشلەپ كېلىدۇ.

دەرستىن كېيىنكى قايتا ئويلىنىش

ئاز سانلىق مىللەتلەرنىڭ كىشلىك ھوقۇقىنى قوغداش -بىر قىسىم دۆلەتلەرنىڭ باشقا دۆلەتلەرنىڭ ئىچكى ئىشلىرىغا ئارلىشىشتىكى باھانسى ئىكەنلىكىنى تەكىتىلەش.

ئوقۇتۇش گۇرۇپپا باشلىقىنىڭ پىكرى

 

 

 

 


ئايبىكە 2013-07-10 08:07
ئورتاق پەننىڭ خۇشپۇراق گۈللىرىمۇ ئېچىلپتۇ،مانا.سۇئاللار ئامبىرىمىزنى بىيىتىش بىلەن بىرگە ئويغاق قەلبلەرگە گۈزەل كەلگۈسىنىڭ يەنىمۇ بىر ئىشىكىنى ئېچىپ بەردىڭىز.

koksangun 2013-07-10 11:24
ھەممەيلەننىڭ ئورتاق تىرىشچانلىقى بولسا،تاغدەك ئىشلارمۇ ۋۇجۇدقا چىقىدىكەنغۇ ؟

ئەكبەرنىياز 2013-07-10 23:30
دەرستىن كىيىنكى قايتا ئويلىنىش بەكلا ياخشى خۇلاسە قىلىنىپتۇ ، ھارمىغايسىز ئۇستاز !!!


查看完整版本: [-- «مىللەتلەر نەزەرىيىسى ھەققىدە ساۋات» دەرس لايىھىسى(12) --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled