查看完整版本: [-- مۇئاۋىن مەكتەپ مۇدىرنىڭ كارامەت ئەقلى(ھىكايە)تۆتتاش --]

تەۋپىق مۇنبىرى -> ئىپىك ئەسەرلەر -> مۇئاۋىن مەكتەپ مۇدىرنىڭ كارامەت ئەقلى(ھىكايە)تۆتتاش [打印本页] 登录 -> 注册 -> 回复主题 -> 发表主题

تۆتتاش 2013-06-13 13:58

مۇئاۋىن مەكتەپ مۇدىرنىڭ كارامەت ئەقلى(ھىكايە)تۆتتاش

مۇئاۋىن مەكتەپ مۇدىرنىڭ كارامەت ئەقلى T-LX>*  
Nq%ir8hE  
(ھىكايە) Vu,e ]@  
?P}bl_  
ئابلا راخمان تۆتتاش Xhq7)/jp  
8t3m$<7  
-ماقۇل مۇدىر،نىمە ئىش بولغانلىقىنى بىلسەم بولارمۇ؟ u0GHcpOm  
مەن گويا مۇئەللىمنىڭ ئالدىدا چوڭ گۇناھ ئۆتكۈزۈپ قويغان دۆت ئوقۇغۇچىدەك ئالدىمدىكى كىشىگە ئەيمىنىش،تەمتىرەش، ئۈتۈنۈش, ھەيران قېلىش نەزەرىدە قاراپ تۇرۇپلا قالدىم. باداڭ قوساق، چىقمىغان ساقىلى كۈندە غىردىلىپ يۇرۇپ يۈز تېرىلىرى بەئەينى سويغان پىيازدەكلا پارقىراپ قالغان ، چاچلىرىنى ئارقىسىغا تاراپ مايلاپ پارقىرتىپ تۇرىدىغان،  ئىڭەك گۆشلىرى  پەسكە سالپىيىپ بويۇنلىرىغىچە گۆشكە تۇيۇنغان بۇ "ھەممىنى بىلەرمەن " ئۇقۇتۇشقا مەسئۇل كىشى دەل بىزنىڭ مۇئاۋىن مەكتەپ مۇدىرىمىز ئىدى. lYTQg~aPm  
مۇدىر تارتمىسىدىن قار لەيلىسى ماركىلىق تاماكا ئېلىپ قىزىل رەڭلىك چاقمىقىنى «پاسسىدە» ئوت ئالدۇردى. تاماكىسىغا ئوت تۇتاشتۇرۇپ ئىسىنى يۇقۇرىغا بىر پۈۋلىۋەتكەندىن كىيىن جىددىي تەلەپپۈدا: W#%s0EN<_  
-كېلەر ھەپتە مەكتىپىمىزگە ۋىلايەتتىن تەكشۈرۈش ئۆمىكى كېلىدىكەن،ئۇقتۇرۇشتا  ئوقۇتۇش، سۈپەت، ئۇقۇتقۇچىلارنىڭ كەسپى ئەخلاق ۋە  ئوقۇتۇش مېتودىنى تەكشۈرىدىغانىقى، ئۇقۇغۇچىلاردىن ئۇقۇتقۇچىلارغا قارىتا پىكىر ئالدىغانلىغى توغرىسىدا ئالاھىدە ئەسكەرتىلىپتۇ. ھازىر مەكتىپىزدە ئۇقۇغۇچىلارنىڭ سىزگە پىكرى كۆپ، جىددى تۈزەتمىسىڭىز بولمايدۇ- دىدى.ئۇ شۇنداق دەپلا  ماڭا ئاچچىق نەزىرىدە قاراپ تاماكىنى كۈچەپ شوراشقا باشلىدى-سىز دەرھال بىر سائەت ئىچىدە مەسلىڭىزگە قارىتا تەكشۈرۈشنامە يېزىپ، دەرس ئۆتۈشتىكى ئۆزگەرتىش لاھىيەسىنى تاپشۇرۇڭ. ناۋادا يەنە مۇشۇنداق پىكىرلەر چۈشۈپ قالسا مەكتەپ يۈزىگە سەت ئەمەسمۇ؟ بىز مۇزاكىرلىشىپ  مەسلىڭىزنى بىر تەرەپ قىلىمىز. vQ L$.A3>  
ئۇ گېپىنى تۈگىتىپلا ئالدىدىكى قەغەز پارچىلىرىغا جىددىي كۆز يۈگۈرتتى. qVKdc*R-  
-نىمە ئىش بولدى مۇدىر؟- دىدىم  مەن تېڭىرقىغىنىمچە. lH;V9D^  
-نىمە بۇلاتتى؟ سىز دەرس ئۆتكەن سىنىپتىكى ئوقۇغۇچىلار«بىزگە كەچكىچە يۈگۈرۈش،سەكرەش،موللاق ئېتىش دىگەندەك دەرسلەرنى ئۆتۈپ بىرىۋاتىدۇ،ھەر سائەتتە پۇتبولنىلا تاشلاپ بەرسىكەن» دەپ ئۈستىڭىزدىن ئەرز قىپتۇ.مانا ماۋۇ تەلەپ پىكىرلەرلەرنى ئۇقۇپ كۈرۈپ بېقىڭا!- دىگىنىچە ئالدىمغا بىر ۋاراق پۇرلىشىپ كەتكەن قەغەز پارچىللىرىنى ئىتتىرىپ قويدى. ~_-]> SI  
يېڭى ئوقۇش باشلىنىپ دەرس باشلانغىلى تېخى بىر ھەپتىمۇ بولمىغان تۇرسا ،مەن ھەپتىسىگە ئۆتۈلىدىغان ئۈچ سائەتلىك تەنتەربىيە دەرسىنىڭ تېخى ئىككى سائىتىنىلا ئۆتكەن تۇرسام ،يەنە  كېلىپ ئوقۇغۇچىلار بىلەن ئوتتۇرىمىزدا ھىچقانداق ئىختىلاپلار بولمىغان تۇرسا،دىگەندەك خىياللارنى قىلىپ قەغەزدىكى رەتسىز يېزىلغان خەتلەرنى ئۇقۇشقا باشلىدىم. fz\Q>u'T  
بۇ  پىكىرلەردە ئۇقۇتقۇچى ئۈستىدىن ئۇرۇش، تىللاپ ھاقارەتلەش توغرىسىدا گەپ بۇلۇنمىغىنى بىلەن مۇدىرنىڭ  دىگەنلىرى بىلەن ئوخشاشلا تۇراتتى. *X(:vET  
توۋا، بۇ بالىلارنىڭ دىگىنى بويىچە مەن دەرسنى مەۋسۈملۈك كالىندار پىلانى بويىچە ئەمەس بەلكى بالىلارنىڭ ئارزۇسى بۇيىچە –ئۇغۇللارغا پوتبول تاشلاپ بەرسەم، قىزلارنى سۆگەتنىڭ ئاستىدا گازىر چاقتۇرسام، مەكتەپ فورمىسى كىيىشنى تەلەپ قىلمىسام، دەرس ۋاقتىدا ئۆزلىرى بىلگەنچە مەيدان ئىچىدە قالايمىقان قىلغان خەتەرلىك ھەركىتىنى توسمىسام، دەرسكە چىقامدۇ چىقمامدۇ پەرۋامۇ قىلمىسام، يوقلىما قىلمىسام............. |ZL?Pqki  
مەن مۇدىرغا مەسلىھەت سوراش نەزەرىدە قاراپ : ?id) 2V0s  
-سىلىچە بۇ ئىشنى قانداق قىلسام توغرا بولار؟-دىدىم ئۆزۈمنى زورمۇ-زور تۇتۇۋېلىپ. W!wof- 1  
مۇدىر : u 
-باشقا تەنتەربىيە ئۇقۇتقۇچىلىرىغا قاراپ بېقىڭا،ئۇلارنىڭ دەرس ئۆتۈش ئۇسۇلىنى ئۆگىنىڭ، بۇ دىگەن دېھقانچىلىق،چارۋىچىلىق رايوندىكى مەكتەپ. ئۇقۇغۇچىلارنىڭ كۆپىنچىسى دېھقان  بالىلىرى بولغاچ ئىقتىسادى تۆۋەن، ئۇلارنىڭ پەرزەبتلىرىگە تەنھەركەت كىيىمى ئېلىپ بىرىشى تەسكە توختايدۇ، شۇڭا ئۇلارغا بۇنداق تەلەپلەرنى قۇيۇپ كەتمىسىڭىزمۇ بولىدۇ، بالىلارنى  مەيدانغا ئېلىپ چىقمىسىڭىزمۇ ئۇلار خالىغانلىرى چىقىدۇ، توپنى تاشلاپ بەرسىڭىزلا بولدى، مەن دىگەندەك  قىلسىڭىزلا ئۇقۇغۇچىلار سىزدىن تۇلۇق رازى بۇلۇپ نارازىلىق پىكىرنى ئوتتۇرغا قويمايدۇ ئەمەسمۇ؟ +Yc^w5 !(  
بۇ ئۆزىڭىزگىمۇ مەكتىپىمىز ئۈچۈنمۇ بىر ياخشى ئىش.  E.h  
بۇ ئاقىل، بىلەرمەن، ئەقىللىق ئوقۇتۇشقا مەسئۇل مۇئاۋىن مەكتەپ مۇدىرىنىڭ ماڭا كۆرسەتكەن كارامەت ئەقلىدىن قەلبىم ئاللىقانداق ئىزتىراپلىق خىيالغا چۆمگەندى.شۇنداقتىمۇ  سۇسىز  قالغان  كارۋانلار توپى  بىردىنلا سۈپسۈزۈك ئېقىن سۇ مەنبەسىنى تېپىۋالغاندەك  چىرايىمغا زورىغا كۈلكە يۈگۈرتتۈم. ئۆزۈمنىڭ بۇنىڭدىن كېيىنكى دەرس ئۆتۈش ئۇسۇلۇمنى تەلتۈكۈس ئۆزگەرتىدىغانلىقىمنى بىلدۈرۈپ ئىشخانىسىدىن چىقىپ كەتتىم. 6u0>3-[6OD  
كاللامدا شۇ تاپتا ئۈمىدلىك كۆزلىرى ئارقىلىق  ئۇقۇتقۇچىدىن بىلىم ئېلىش ئىستىگىدە تەقەزاللىق بىلەن تەلمۈرۈپ ئولتۇرغان سەبى. قەلبى ئاق قەغەزدەك پاك نۇرانە كۆزلىرى بىلەن ھەممە نەرسىگە قىزىقىش،ھەيران قېلىش ئىستىگىدە تۇرۇۋاتقان ئۇقۇغۇچىلار بىلەن مۇدىرنىڭ بۇ قېتىمقى باھالاش ئۆتكىلىدىن ئۈتۈش ئۈچۈن كۆرسەتكەن «كارامەت ئەقلى»دىن سۈيۈنۈپ بەل تاسمىسىدىن ساڭگىلاپ تۇرغان يوغان قورسىقىنى شامالدۇرغۇچقا تۇتقىنىچە چاچلىرىنى يەلپۈتۈپ غادىيىپ تۇرۇش ھالىتى قەلىب ئېكرانىمدىن ۋاللىدە  قىلىپ ئۆتمەكتە ئىدى. . vb##D  
ئىشخانىدىن چىقىپلا سەھەردىكى نەمخۇش، ئىللىق ھاۋانىڭ بىر دەمدىلا بورانلىق  ھالىتىنى كۆرۈپ ھەيران قالدىم،ئوقۇتقۇچى- ئوقۇغۇچىلار بوراننىڭ زەرب بىلەن ئۇچۇرتىشىدىن كۆزلىرىنى تەسلىكتە ئېچىپ ئاران مېڭىشاتتى. كۆزىنى ئاچالماي ئاران مېڭىۋاتاتتى.كەينىمدىنلا سوڭدىشىپ چىققان ھېلىقى بىلەرمەن، ئەقىللىق مۇئاۋىن مەكتەپ مۇدىرىنىڭ بورانغا يۈزلەنگەن كۆزلىرىگە قۇم بوران ئۇچۇرتۇپ كەلگەن ئەخلەت –چاۋار كىرىپ كۆزىنى ئاچالماي يىقىلىپ چۈشۈپ ئۆمىلەپ دىگۈدەك ئىشخانىسىغا قاچماقتا ئىدى... CefFUqo4  
2013-يىل 13- ئىيۇن 0f6o0@  
توقسۇ .پەيشەنبازار

تۆتتاش 2013-06-13 14:01
دوستلار بۇ مىنىڭ ھاياتىمدىكى تۇنجى قېتىملىق ھىكايەم pG#tMec  
ئابزاس،چىكىت، پەش،ئىملا، دىئالوگ،تەسۋىر، باش ئاخىرىقى باغلاشما جۈملىلەر، سىيوژىت، ماۋزو  قاتارلىقلاردا ئەتراپلىق تەنقىدى پىكىر بىرىشىڭىشانى ئۈمىت قىىمەن. dPEDsG0$a  
R! M'  
يەنە كىلىپ بۇ ئەسەر ھىكايە بۇلامدۇ  ياكى فېليەتون بۇلامدۇ؟

ئەكبەرنىياز 2013-06-13 14:17
مۇبارەك بولسۇن تۆتتاش ، تۇنجى ھىكايىڭىزنى تەبرىكلەيمەن . تەسۋىر سەل كەمدەك ھېس قىلدىمغۇ !؟ مەنغۇ ئۆمرۈمدە ھىكايە يېزىپ باقمىغان . ئويلىشىپ باقارسىز !!!

ئوتقاشئەرقۇتى 2013-06-13 15:44
مۇبارەك بولسۇن توتتاش بۇرادەر!يېزىقچىلىقتىكى توختاۋسىز ئىزدىنىشىڭىز كىشىنى قايىل قىلدۇ .مەنچە ھىكايىڭىز خېلى ياخشى  چىقىپتۇ !

naznin 2013-06-13 17:22
قار لەيلىسى ماركىلىق تاماكا قېپىدىن بىر تال ئېلىپ تۇتاشتۇرۇپ قىزىل رەڭلىڭ چاقمىقىدىن تاماكىسىغا ئوت تۇتاشتۇرۇپ ئىسىنى يۇقۇرىغا بىرنى پۈلىۋەتكەندىن كىيىن جىددى تەلەپپۈدا: 1O Ft}>1  
   h Wt_}'  
ئارتۇق سۆزلەپ قويدىغان بولدۇم. ھىكايىڭىز ياخشى يېزىلپتۇ.يۇقاقى جۈملىدە سەل پىكىر زىتلىغى بارئىكەن يەنى ( تاماكا قېپىدىن بىر تال ئېلىپ تۇتاشتۇرۇپ قىزىل رەڭلىڭ چاقمىقىدىن تاماكىسىغا ئوت تۇتاشتۇرۇپ).

ozqan 2013-06-13 17:58
يېڭى ژانىرغا باسقان تۇنجى قەدىمىڭىزگە مۇبارەك بولسۇن ... Nn_b  
تاللىغان دېتال ھېكايىگە مۇۋاپىق ، سۆز-جۈملىلەر خېلى راۋان . <1vogUDW  
تەكلىپ : &LV'"2ng8  
ئىملادا « ئې » ھەرىپىنى يەكلىمەي ئىشلىتىڭ .  =glG |  
فىليەتۇنمۇ ياكى ھېكايىمۇ دېگەن سوئالىڭىزغا جاۋاب : 9|jMN j]vo  
ماۋۇ ئابزاستا فىليەتۇندىكىدەك ئامىللار باركەن ، ئەمما ، باش قىسىم ھېكايىگە خاس ئىزچىلىقتا داۋاملىشىپ كېلىۋاتقاچقا ، بۇ ئابزاسنىمۇ شۇ ئىزچىللىقتا يېزىڭ ، يەنى ، تەنتەربىيە مۇئەللىمىنى خۇش بولغان ھالدا ئەمەس، تەنە قىلغان ھالدا ئەمەس ، رېئال مەسىلىگە دۇچ كەلگەندە مەسئۇلىيەتچان بىر ئوقۇتقۇچىدا بولۇشقا تېگىشلىك ئازابلىنىش تۇيغۇسى بىلەن تەسۋىرلەڭ : يەنى ماۋۇ ئابزاسنى :  2X`t&zg  
?RE"<L  
BD$Lf,_  
بۇ ئاقىل، بىلەرمەن، ئەقىللىق ئۇقۇتۇشقا مەسئۇل مۇئاۋىن مەكتەپ مۇدىرىنىڭ ماڭا كۆرسەتكەن كارامەت ئەقلىدىن ئالەمچە سۈيۈنۈپ  سۇسىز  قالغان  كارۋانلار توپىنىڭ  بىردىنلا سۈپسۈزۈك ئېقىن سۇ مەنبەسىنى تېپىۋالغاندەكلا  خۇشال بۇلۇپ مۇدىرغا رەھمىتىمنى بىلدۈرۈشكىمۇ ئۈلگۈرمەي  ياقامنى چىشلىگىنىمچە ئۆزەنىڭ بۇندىن كىيىنكى دەرس ئۈتۈش ئۇسۇلۇمنى تەل-تۈكۈس ئۆزگەرتىدىغانلىقىمنى بىلدۈرۈپ ئىشخانىسىدىن چىقىپ كەتتىم.  v?d`fd  
.............................. #.FhN x  
IM,d6lN6s  
يېڭى ژانىر ھەققىدىكى قەدەملىرىڭىزگە ئۇتۇق تىلەيمەن ... ئەسلى شائىرلار پىروزا ئىجادىيىتى بىلەن شۇغۇللانسا ، تىل ئىشلىتىشتە ، تەسۋىرلەشتە قىينالمىغاچ قەدىمى تېزراق بولىدۇ ، ئىجادىيىتىڭىزگە قۇۋۋەت تىلەيمەن ...

تۆتتاش 2013-06-13 18:19
دوستلارنىڭ سەمىمى ياردىمىدىن سۈيۈندۈم.رەھمەت سىلەرگە

تۆتتاش 2013-06-14 00:38
قايتا تۈزۈتۈلدى

gulhan 2013-06-14 00:45
ئابلاجان: ئالدى بىلەن ھىكايىگە باسقان تۇنجى قەدىمىڭىزنى مۇبارەكلەيمەن. aM K\&yZD  
   ھىكايىڭىزدىكى مۇدىرنى تەسۋىرلىشىڭىز، مەندىكى تەسۋىرلەر ناھايىتى جايىدا چىقىپتۇ.جانلىق، ھەم جايىدا. n "I{aJ]K  
بۇ مىنىڭچە بىر ھىكايە. $CZ'[`+  
تەكلىپ: Zn[ppsz|  
ھىكايە ئاخرىرىدىكى بوران بىلەن ھىكايە ئىدىيىسىدە قىلچە باغلىنىشى يوقتەك چىقىپتۇ. قايتا بىر ئۇقۇپ بىقىڭ. x, ZF+vE  
سىز ئوقۇتقۇچىنى مەسئولىيەتچان ئوقۇتقۇچى قىلسىڭىز ئاخىرىدىكى مەننىڭ تەسۋىرى جايىدا چىقمىغان. ئۇنىڭ مەسئولىيەتچان روھىنى ئىپادىلەيدىغان پىسىخىك تەسۋىر بېرىڭ. شۇندىلا بوران بىلەن ئىدىيە بىرلىشىدۇ. <y?=;54a  
يەنى ئۆزقاننىڭ پىكرىنى قوللايمەن. dCe LW  
!-%XrU8o3  
قەدەملىرىڭىزگە ئۇتۇق يا بولغاي!

gulhan 2013-06-14 00:47
ھە ، ئەمدى تۈزۈتۈلگىنى ياخشى چىقىپتۇ. K/ K-u  
   ئىزچىللىق روھىڭىزغا ئاپىرىن!

ئوتقاشئەرقۇتى 2013-06-14 00:49
      باش سۆرىتىڭىزگە  مۇبارەك بولسۇن بۇرادەر !بولساھەممەيلەن ئۆز سۆرىتىمىزنى باش سۆرەت قىلايلى !!!

ماھى 2013-06-15 09:59
ئىزچىللىقىڭىزغا ئاپېرىن.مۇشۇنداق توختىماي تىرىشىدىغانلا بولسىڭىز،چوقۇم ئۇتۇق يار بولىدۇ!

ئەكبەرنىياز 2013-06-16 16:47
ئوتقاش ئەرقۇتىنىڭ تەكلىپى ئورۇنلۇق ، بۇ بىر ئىلمىي سۇرۇن ، ئەزالار ئىلمىي بولغاچ ، ئۆزىنى يوشۇرۇشنىڭ مىنىڭچە كۆپ ھاجىتى يوقمىكىن دەيمەن !؟ بىز ئوقۇتقۇچىلار دۇنيادىكى ئەڭ سەمىمىي ئادەملەرغۇ !؟

بابۇر0725 2014-03-01 01:24
بەكلا ياخشى چىقىپتۇ


查看完整版本: [-- مۇئاۋىن مەكتەپ مۇدىرنىڭ كارامەت ئەقلى(ھىكايە)تۆتتاش --] [-- top --]


Powered by phpwind v8.7 Code ©2003-2011 phpwind
Gzip enabled